abonnement Unibet Coolblue
pi_124243316
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 10:34 schreef TryX het volgende:

[..]

Is slechts speculatie.
Tevens, huilie om spoilers :') kom dan niet in dergelijke topics ;-)
Ik huil helemaal niet! Ik vind het niet erg! Engerd ;) Anders had ik hier idd niet gekomen.
Gewoon normaal doen ja.
pi_124244088
Bah, vond het weer matig eigenlijk, stoort mij toch wel dat er 'zomaar uit het niets' een zombie Andrea grijpt en dat er opeens 5 andere omheen staan die ze niet hoort aankomen (het blijft Andrea, maar toch...). Ook het gemak waarmee de Gov haar vindt, eerst in een veld, daarna weet hij precies naar welk gebouw Andrea gaat, en vervolgens vind hij haar ook nog is vlak voor de gevangenis. Dat ie niet zo makkelijk dood gaat ookal wordt ie bijna ondergelopen door zombies kan ik nog wel mee leven. Maar wat was het ook weer slecht geacteerd hoe andrea die zombies dode, je ziet gewoon dat ze even stopt met het mes.
Ik verwacht dat er 1 of meerdere 'keuzes' in de finale komen
-Daryl moet kiezen tussen groep en merle
-Andrea moet kiezen tussen gov/michionne/groep
-die neger moet kiezen tussen z'n oude maties en de groep
-milton moet kiezen tussen gov en de groep
pi_124244432
Dat grijpmoment met Andrea was inderdaad één van de meest kansloze dingen in de serie tot nu toe. Wat ook kansloos was, was dat de Governor het gevecht aanging met al die walkers, terwijl hij zich ook gewoon kan omdraaien en weglopen. Typische TWD drama bullshit.

Het is eigenlijk echt een slechte serie, maar net leuk genoeg om op maandag even een uurtje in te investeren, vooral omdat ik nu toch al bijna 3 seizoenen onderweg ben.
pi_124244607
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 11:28 schreef opreis het volgende:
Maar wat was het ook weer slecht geacteerd hoe andrea die zombies dode, je ziet gewoon dat ze even stopt met het mes.

quote:
10s.gif Op maandag 18 maart 2013 20:58 schreef Chuck_Norris het volgende:
Lag het aan mij of waren die zombie kills van Andrea erg onrealistisch? Alsof ze zich inhield voor die messteken :'). Zelfde bij dat gevecht bij Tyrese en die whiteboy.

Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
  dinsdag 19 maart 2013 @ 11:45:58 #30
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_124244668
IK HOOP DAT IEDEREEN DOOD GAAT DAN IS HET ECHT DE WALKING DEAD. THE ADVENTURES OF RICK THE EX POLICE MAN ZOMBIE AND PHILIP ZOMBIE THE GOVERNOR JEETJE.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_124244694
Ik wil eigenlijk ook wel weer is terug naar 'de big picture'. Meer van de CDC ofzo? hoe het allemaal gekomen is, iemand die meer achtergrond kan geven over hoe het er in andere landen aan toe gaat, etc, eerste seizoen was wel tof, 2de veels te beperkt tot die boerderij, en ik moet zeggen dat ik het nu ook al weer gezien heb met die gevangenis/woodburry.
  dinsdag 19 maart 2013 @ 11:48:44 #32
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_124244756
het blijft vermakelijk maar het gaat dezelfde kant op als de meeste heel erg populaire series. Alles wordt over teveel afleveringen uitgesponnen. Wat er in 4 afl gebeurt kan ook in 1.

Ik stoor me er nog lang niet erg genoeg aan om te stoppen met kijken, maar het is wel jammer.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_124245101
Heel jammer dat die gov andrea zo makkelijk vindt in het vel, gebouw en gevangenis. Een trage aflevering, ben benieuwd welke kant ze hiermee op gaan. Desondanks wel een toffe serie, maar er mag wat mij betreft meer schot in, meer actie, minder huilie.
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
  dinsdag 19 maart 2013 @ 11:59:45 #34
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_124245158
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 11:46 schreef opreis het volgende:
Ik wil eigenlijk ook wel weer is terug naar 'de big picture'. Meer van de CDC ofzo? hoe het allemaal gekomen is, iemand die meer achtergrond kan geven over hoe het er in andere landen aan toe gaat, etc, eerste seizoen was wel tof, 2de veels te beperkt tot die boerderij, en ik moet zeggen dat ik het nu ook al weer gezien heb met die gevangenis/woodburry.
Eens. Het rondreizen en langzaamaan 'begrijpen' wat er gebeurd is lijkt me een véél interessantere ontwikkeling dan die constant onnodige bullshit tussen de governor en de gevangenis mensen. Gister was best een 'spannende' aflevering maar de drie afleveringen daarvoor waren echt fucking saai.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  dinsdag 19 maart 2013 @ 12:03:00 #35
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_124245261
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 11:46 schreef opreis het volgende:
Ik wil eigenlijk ook wel weer is terug naar 'de big picture'. Meer van de CDC ofzo? hoe het allemaal gekomen is, iemand die meer achtergrond kan geven over hoe het er in andere landen aan toe gaat, etc, eerste seizoen was wel tof, 2de veels te beperkt tot die boerderij, en ik moet zeggen dat ik het nu ook al weer gezien heb met die gevangenis/woodburry.
quote:
13s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 11:59 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Eens. Het rondreizen en langzaamaan 'begrijpen' wat er gebeurd is lijkt me een véél interessantere ontwikkeling dan die constant onnodige bullshit tussen de governor en de gevangenis mensen. Gister was best een 'spannende' aflevering maar de drie afleveringen daarvoor waren echt fucking saai.
Ik denk dat je daar niet op hoeft te wachten, dat is namelijk niet echt het thema of onderwerp van The Walking Dead. Het gaat vooral om de survivors en wat zij doen.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  dinsdag 19 maart 2013 @ 12:04:56 #36
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_124245326
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 11:28 schreef opreis het volgende:
Bah, vond het weer matig eigenlijk, stoort mij toch wel dat er 'zomaar uit het niets' een zombie Andrea grijpt en dat er opeens 5 andere omheen staan die ze niet hoort aankomen (het blijft Andrea, maar toch...). Ook het gemak waarmee de Gov haar vindt, eerst in een veld, daarna weet hij precies naar welk gebouw Andrea gaat, en vervolgens vind hij haar ook nog is vlak voor de gevangenis. Dat ie niet zo makkelijk dood gaat ookal wordt ie bijna ondergelopen door zombies kan ik nog wel mee leven. Maar wat was het ook weer slecht geacteerd hoe andrea die zombies dode, je ziet gewoon dat ze even stopt met het mes.
Ik verwacht dat er 1 of meerdere 'keuzes' in de finale komen
-Daryl moet kiezen tussen groep en merle
-Andrea moet kiezen tussen gov/michionne/groep
-die neger moet kiezen tussen z'n oude maties en de groep
-milton moet kiezen tussen gov en de groep
Het gebouw is te verklaren, Andrea verraadde namelijk haar positie toen de Governor langsreed. Ik geloof dat ze ergens als een kluns tegenaan liep en een herrie maakte. Ze deed in ieder geval iets.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  dinsdag 19 maart 2013 @ 12:06:58 #37
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_124245386
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 11:39 schreef psychedelicate het volgende:
Dat grijpmoment met Andrea was inderdaad één van de meest kansloze dingen in de serie tot nu toe. Wat ook kansloos was, was dat de Governor het gevecht aanging met al die walkers, terwijl hij zich ook gewoon kan omdraaien en weglopen. Typische TWD drama bullshit.

Het is eigenlijk echt een slechte serie, maar net leuk genoeg om op maandag even een uurtje in te investeren, vooral omdat ik nu toch al bijna 3 seizoenen onderweg ben.
Het is niet echt een omgeving waarin je je makkelijk omdraait en wegloopt. Het is donker, vol obstakels en wellicht zijn er nog meer zombies die je dus niet goed ziet. Ik zeg niet dat vechten de beste keuze was, maar wegrennen was ook niet heel overduidelijk de perfecte keuze om on-the-spot te maken.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  dinsdag 19 maart 2013 @ 12:43:07 #38
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_124246539
quote:
13s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 11:59 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Eens. Het rondreizen en langzaamaan 'begrijpen' wat er gebeurd is lijkt me een véél interessantere ontwikkeling dan die constant onnodige bullshit tussen de governor en de gevangenis mensen. Gister was best een 'spannende' aflevering maar de drie afleveringen daarvoor waren echt fucking saai.
Vond de Morgen aflevering zonder andrea en de gouverner veel beter

Ze hebben de gouverner en andrea in vergelijking met de comics echt verneukt
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_124246715
quote:
7s.gif Op maandag 18 maart 2013 17:59 schreef lipjes het volgende:
Gelukkig via torrents aan het binnen halen :P

Met 2.2mb/s ipv 7mb/s :r
7 mb/s :')

Ik trek hier dik 25mb/s
  dinsdag 19 maart 2013 @ 13:12:09 #40
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_124247476
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 12:43 schreef Stefan het volgende:

[..]

Vond de Morgen aflevering zonder andrea en de gouverner veel beter

Ze hebben de gouverner en andrea in vergelijking met de comics echt verneukt
Andrea vooral, ik had voor deze aflevering nog misplaatste hoop. Maar je hebt helaas weer gelijk gekregen. ;(

De Governor vind ik in de serie net zo 2-dimensionaal als in de comics.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 19 maart 2013 @ 13:17:51 #41
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_124247657
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 12:48 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

7 mb/s :')

Ik trek hier dik 25mb/s
Wauw.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_124247853
snap dat gezeur niet zo, vond het een prima en zelfs spannende aflevering. Die schoonheidsfoutjes val ik bij TWD niet meer over, het zal toch nooit het niveau van de hbo series halen. In vergelijking met S2 vind ik S3 nog steeds een stuk beter
  dinsdag 19 maart 2013 @ 13:33:34 #43
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_124248167
Het begint steeds meer op GTST met zombies te lijken wat een bocht begint het te worden
pi_124248221
Ik heb zo'n voorgevoel dat Andrea in de finale een walker wordt, door Michonne wordt bevrijd en dan haar tanden zet in de Governor. Michonne verlost Andrea uit haar lijden met haar katana à la de dochter van de Governor... en de Governor wordt Michonne's nieuwste aanwinst als tandeloze, eenogige biter. >:)
  dinsdag 19 maart 2013 @ 13:35:39 #45
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_124248230
quote:
13s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 13:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Het begint steeds meer op GTST met zombies te lijken wat een bocht begint het te worden
Dat zou betekenen dat dat voorheen minder het geval was. Sorry, maar seizoen 2 had een veel hoger soapgehalte dan de laatste paar afleveringen. Ik denk niet dat er in soaps veel scenes zitten waarbij iemand in een donker pakhuis achterna gezeten wordt door een psychopaat.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  dinsdag 19 maart 2013 @ 13:36:43 #46
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_124248263
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 12:48 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

7 mb/s :')

Ik trek hier dik 25mb/s
maar je piemel blijft mini
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
  dinsdag 19 maart 2013 @ 13:37:29 #47
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_124248287
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 13:24 schreef planethugo het volgende:
snap dat gezeur niet zo, vond het een prima en zelfs spannende aflevering. Die schoonheidsfoutjes val ik bij TWD niet meer over, het zal toch nooit het niveau van de hbo series halen. In vergelijking met S2 vind ik S3 nog steeds een stuk beter
Wat ik wel raar vond is dat deze serie niet bij HBO terecht is gekomen omdat HBO er minder gore in wilde hebben. Ik vind dat zo vreemd voor HBO, die normaal gesproken in elke aflevering genoeg bloed rond laat vliegen om een bloedbank een jaar lang draaiende te houden.

[ Bericht 16% gewijzigd door Ugjerke op 19-03-2013 13:42:35 ]
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
pi_124248341
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 13:37 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Wat ik wel raar vond is dat deze serie niet bij HBO terecht is gekomen omdat HBO er minder gore in wilde hebben. Ik vind dat zo vreemd voor HBO, die normaal gesproken in elke aflevering genoeg bloed rond laat vliegen om een bloedbank een jaar lang draaiende te houden.
bron?

Kan ik me namelijk ook niet voorstellen. Bloed en tieten is voor HBO nooit een probleem geweest
  dinsdag 19 maart 2013 @ 13:42:11 #49
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_124248454
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 13:39 schreef planethugo het volgende:

[..]

bron?

Kan ik me namelijk ook niet voorstellen. Bloed en tieten is voor HBO nooit een probleem geweest
Een aflevering van Variant, "5 things you didn't know about the Walking Dead" heette die geloof ik. Ik kan het me ook moeilijk voorstellen hoor. De presentator van het programma vond het ook vreemd.

Maar ik snap het gezeur ook niet zo. Vooral het soort klachten die continue herhaald worden en vaak niet eens meer van toepassing zijn, maar haast een soort pavlov-reactie lijken te worden. "Oh, er is een nieuwe aflevering uit. Ik moet even zeuren over het gebrek aan realisme, gebrek aan afwisseling en de grote hoeveelheid persoonlijke drama".
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
pi_124248482
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 13:37 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Wat ik wel raar vond is dat deze serie niet bij HBO terecht is gekomen omdat HBO er minder gore in wilde hebben. Ik vind dat zo vreemd voor HBO, die normaal gesproken in elke aflevering genoeg bloed rond laat vliegen om een bloedbank een jaar lang draaiende te houden.
Vind het wel goed dat het niet op HBO is terechtgekomen, want dat zit niet in m'n bundel. We hebben nu gratis Showtime en dat soort rommel, en daar kijken we al amper naar. :P.
quote:
Maar ik snap het gezeur ook niet zo. Vooral het soort klachten die continue herhaald worden en vaak niet eens meer van toepassing zijn, maar haast een soort pavlov-reactie lijken te worden. "Oh, er is een nieuwe aflevering uit. Ik moet even zeuren over het gebrek aan realisme, gebrek aan afwisseling en de grote hoeveelheid persoonlijke drama".
Dit. Ik snap niet waarom sommige mensen uberhaupt nog de moeite nemen om te kijken, want bij iedere nieuwe aflevering is het weer hetzelfde gemiep.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')