abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 19 maart 2013 @ 12:07:54 #151
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_124245415
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 11:56 schreef over_hedge het volgende:
Gebruiken jullie wel eens rotondes in plaats van een kruising?
Ik heb nu wel een stad met drie steeds groter wordende cirkels verbonden met 4 wegen (zijkanten boven en onderkant) en die lijkt best goed te werken eigenlijk :P.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_124245607
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 11:56 schreef over_hedge het volgende:
Gebruiken jullie wel eens rotondes in plaats van een kruising?
Een echte rotonde kan niet, er zitten geen eenrichtingswegen in..
  FOK!fotograaf dinsdag 19 maart 2013 @ 12:14:35 #153
364681 over_hedge
pi_124245658
quote:
99s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 12:05 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Een rotonde is een combinatie van kruisingen. Daarbij wordt het heel lastig om die te laten gebruiken als rotonde, als ze alles rechts vol hebben, gaan ze gewoon linksom de 'rotonde' om.
Ja dat is waar. Wel jammer eigenlijk.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_124245720
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 12:13 schreef ThamfBeast het volgende:

[..]

Een echte rotonde kan niet, er zitten geen eenrichtingswegen in..
Zo, of dat een potje zou helpen zeg! Éénrichtingsverkeerbordjes.
  Moderator dinsdag 19 maart 2013 @ 12:19:40 #155
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_124245804
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 21:44 schreef mschol het volgende:

[..]

het is dan ook geen verrot spel, het spel opzich had vanaf launch prima kunnen zijn indien:
A) de servers geen issue's hadden
B) pathfinding/AI gewoon normaal was (perfect hoeft niet!)
C) Er niet zulke tegenstrijdige berichten qua modding zouden zijn gekomen..
Denken jullie dat deze problemen binnen afzienbare tijd worden verholpen?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  dinsdag 19 maart 2013 @ 12:22:33 #156
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_124245895
quote:
5s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 12:19 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Denken jullie dat deze problemen binnen afzienbare tijd worden verholpen?
Servers is makkelijk (betrekkelijk), Eenduidige bericht qua modding - ligt er aan, ik neem aan dat er bij EA gewoon regels zijn die voor ALLE games gelden (intern zeker), zou niet zo lastig moeten zijn dus. Pathfinding & AI daarentegen is lastig omdat alle figuurtjes in het spel een eigen wil hebben.
  Moderator dinsdag 19 maart 2013 @ 12:23:52 #157
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_124245934
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 12:22 schreef n00b13 het volgende:

[..]

Servers is makkelijk (betrekkelijk), Eenduidige bericht qua modding - ligt er aan, ik neem aan dat er bij EA gewoon regels zijn die voor ALLE games gelden (intern zeker), zou niet zo lastig moeten zijn dus. Pathfinding & AI daarentegen is lastig omdat alle figuurtjes in het spel een eigen wil hebben.
Maar die eigen wil bestaat toch uit geschreven programmeer regels die middels een patch kunnen worden aangepast?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_124246015
quote:
5s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 12:23 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Maar die eigen wil bestaat toch uit geschreven programmeer regels die middels een patch kunnen worden aangepast?
probleem is wel dat als je van de huidige staat naar een heleboel autonome sims wilt gaan je systeemeisen de lucht in schieten
pi_124246023
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 12:22 schreef n00b13 het volgende:

[..]

Pathfinding & AI daarentegen is lastig omdat alle figuurtjes in het spel een eigen wil hebben.
Nee, dat hebben ze dus niet :P Het is nu meer een visualisatie van bepaalde (forensen-, toeristen- etc) stromen.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_124246062
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 12:26 schreef mschol het volgende:

[..]

probleem is wel dat als je van de huidige staat naar een heleboel autonome sims wilt gaan je systeemeisen de lucht in schieten
Mwah, als ik spellen speel als Cities in Motion of Tropico, dan lijkt dat ook geen enkel probleem.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_124246104
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 12:27 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Mwah, als ik spellen speel als Cities in Motion of Tropico, dan lijkt dat ook geen enkel probleem.
daar heb je het over max 1000 inwoners (tropico)..
simcity heeft, na correctie, in een grote stad er al 30k rondlopen
pi_124246391
En in Cities in Motion zijn ook niet echt inwoners. Daar zijn het gesimuleerde cijfertjes bij een halte. Niets meer, niets minder.

Ik geloof best dat de simulatie engine op zijn max enorme syteem eisen heeft. Maar in zijn huidige vorm is het echt een lachertje. Ze hebben een geweldige engine zo ver beperkt dat het nu 1 grote grap is.
No amount of money ever bought a second of time.
  dinsdag 19 maart 2013 @ 12:47:15 #163
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_124246685
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 12:26 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Nee, dat hebben ze dus niet :P Het is nu meer een visualisatie van bepaalde (forensen-, toeristen- etc) stromen.
Het idee is toch juist dat elke sim zelfstandig bepaalt waar ie heen gaat? En dus een zelfstandig object in de game is?
pi_124246723
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 12:26 schreef mschol het volgende:

[..]

probleem is wel dat als je van de huidige staat naar een heleboel autonome sims wilt gaan je systeemeisen de lucht in schieten
Ik denk niet dat het nodig is de sims echt autonoom te maken. Met een aantal kleine wijzigingen kan al een hoop bereikt worden.
http://forum.ea.com/eaforum/posts/list/9369635.page
  dinsdag 19 maart 2013 @ 12:50:05 #165
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_124246779
Ik heb twee steden gebouwd op server West 1... Nu wil ik iemand uitnodigen maar de server zit vol. Gaat daar nog iets aan gedaan worden of moet ik afscheid nemen van het idee :')
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_124246843
Hmm , ben van de week jarig en in m'n vriendengroep geven we elkaar elk jaar een spel.
Nu weet ik niet of ik SimCity nog moet vragen of voor een ander spel moet kiezen.... ;/
- Djehoetie / Jehuty -
  dinsdag 19 maart 2013 @ 12:52:25 #167
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_124246861
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 12:51 schreef Altron het volgende:
Hmm , ben van de week jarig en in m'n vriendengroep geven we elkaar elk jaar een spel.
Nu weet ik niet of ik SimCity nog moet vragen of voor een ander spel moet kiezen.... ;/
Lees eens wat reviews. :P
pi_124246888
Heeft iemand hier nog een regio waar ik bij kan joinen? Mijn vorige regio is uitgestorven.
  dinsdag 19 maart 2013 @ 12:53:14 #169
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_124246891
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 12:51 schreef Altron het volgende:
Hmm , ben van de week jarig en in m'n vriendengroep geven we elkaar elk jaar een spel.
Nu weet ik niet of ik SimCity nog moet vragen of voor een ander spel moet kiezen.... ;/
Je moet niks.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_124246898
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 12:52 schreef n00b13 het volgende:

[..]

Lees eens wat reviews. :P
Al zat gedaan :)

En van al die reacties hier word ik nou ook niet echt vrolijk :)
- Djehoetie / Jehuty -
  dinsdag 19 maart 2013 @ 12:54:13 #171
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_124246924
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 12:53 schreef Altron het volgende:

[..]

Al zat gedaan :)

En van al die reacties hier word ik nou ook niet echt vrolijk :)
Dus? Nu moeten wij je vertellen wat dat betekent?
Ik heb het spel niet gekocht.
pi_124247000
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 12:54 schreef n00b13 het volgende:

[..]

Dus? Nu moeten wij je vertellen wat dat betekent?
Ik heb het spel niet gekocht.
Jij moet niets.

Ik had graag wat input van mensen gehad die het spel al spelen.
Waarom wel , waarom niet.
- Djehoetie / Jehuty -
pi_124247019
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 12:54 schreef n00b13 het volgende:

[..]

Dus? Nu moeten wij je vertellen wat dat betekent?
Ik heb het spel niet gekocht.
mja, persoonlijke smaak en hoe goed je je over bepaalde problemen heen kan zetten: ik heb al ~60 uur geklokt (70 in origin)

hij speelt lekker verslavend, je moet door de pathfinding enzo helaas wel taktisch je services plaatsen..
traffic bug is imho het meest vervelende, maar dat is bekend en ben benieuwd wanneer dat gefixt wordt
pi_124247024
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 12:47 schreef n00b13 het volgende:

[..]

Het idee is toch juist dat elke sim zelfstandig bepaalt waar ie heen gaat? En dus een zelfstandig object in de game is?
Nee, dat werkt dus niet zo, en daarom draait die simulatie zo kut. Elke sim eindigt elke dag in een ander huis en gaat naar een andere baan.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_124247047
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 12:56 schreef Altron het volgende:

[..]

Jij moet niets.

Ik had graag wat input van mensen gehad die het spel al spelen.
Waarom wel , waarom niet.
Waarom wel:
Het is een mega-verslavend spel
Het is een zeer vermakelijk spel
Alle huidige bugs worden nog wel gefixed.

Waaom niet?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')