Ik heb nu wel een stad met drie steeds groter wordende cirkels verbonden met 4 wegen (zijkanten boven en onderkant) en die lijkt best goed te werken eigenlijk .quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:56 schreef over_hedge het volgende:
Gebruiken jullie wel eens rotondes in plaats van een kruising?
Een echte rotonde kan niet, er zitten geen eenrichtingswegen in..quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:56 schreef over_hedge het volgende:
Gebruiken jullie wel eens rotondes in plaats van een kruising?
Ja dat is waar. Wel jammer eigenlijk.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Een rotonde is een combinatie van kruisingen. Daarbij wordt het heel lastig om die te laten gebruiken als rotonde, als ze alles rechts vol hebben, gaan ze gewoon linksom de 'rotonde' om.
Zo, of dat een potje zou helpen zeg! Éénrichtingsverkeerbordjes.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:13 schreef ThamfBeast het volgende:
[..]
Een echte rotonde kan niet, er zitten geen eenrichtingswegen in..
Denken jullie dat deze problemen binnen afzienbare tijd worden verholpen?quote:Op maandag 18 maart 2013 21:44 schreef mschol het volgende:
[..]
het is dan ook geen verrot spel, het spel opzich had vanaf launch prima kunnen zijn indien:
A) de servers geen issue's hadden
B) pathfinding/AI gewoon normaal was (perfect hoeft niet!)
C) Er niet zulke tegenstrijdige berichten qua modding zouden zijn gekomen..
Servers is makkelijk (betrekkelijk), Eenduidige bericht qua modding - ligt er aan, ik neem aan dat er bij EA gewoon regels zijn die voor ALLE games gelden (intern zeker), zou niet zo lastig moeten zijn dus. Pathfinding & AI daarentegen is lastig omdat alle figuurtjes in het spel een eigen wil hebben.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Denken jullie dat deze problemen binnen afzienbare tijd worden verholpen?
Maar die eigen wil bestaat toch uit geschreven programmeer regels die middels een patch kunnen worden aangepast?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:22 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Servers is makkelijk (betrekkelijk), Eenduidige bericht qua modding - ligt er aan, ik neem aan dat er bij EA gewoon regels zijn die voor ALLE games gelden (intern zeker), zou niet zo lastig moeten zijn dus. Pathfinding & AI daarentegen is lastig omdat alle figuurtjes in het spel een eigen wil hebben.
probleem is wel dat als je van de huidige staat naar een heleboel autonome sims wilt gaan je systeemeisen de lucht in schietenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Maar die eigen wil bestaat toch uit geschreven programmeer regels die middels een patch kunnen worden aangepast?
Nee, dat hebben ze dus niet Het is nu meer een visualisatie van bepaalde (forensen-, toeristen- etc) stromen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:22 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Pathfinding & AI daarentegen is lastig omdat alle figuurtjes in het spel een eigen wil hebben.
Mwah, als ik spellen speel als Cities in Motion of Tropico, dan lijkt dat ook geen enkel probleem.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:26 schreef mschol het volgende:
[..]
probleem is wel dat als je van de huidige staat naar een heleboel autonome sims wilt gaan je systeemeisen de lucht in schieten
daar heb je het over max 1000 inwoners (tropico)..quote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:27 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Mwah, als ik spellen speel als Cities in Motion of Tropico, dan lijkt dat ook geen enkel probleem.
Het idee is toch juist dat elke sim zelfstandig bepaalt waar ie heen gaat? En dus een zelfstandig object in de game is?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:26 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Nee, dat hebben ze dus niet Het is nu meer een visualisatie van bepaalde (forensen-, toeristen- etc) stromen.
Ik denk niet dat het nodig is de sims echt autonoom te maken. Met een aantal kleine wijzigingen kan al een hoop bereikt worden.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:26 schreef mschol het volgende:
[..]
probleem is wel dat als je van de huidige staat naar een heleboel autonome sims wilt gaan je systeemeisen de lucht in schieten
Lees eens wat reviews.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:51 schreef Altron het volgende:
Hmm , ben van de week jarig en in m'n vriendengroep geven we elkaar elk jaar een spel.
Nu weet ik niet of ik SimCity nog moet vragen of voor een ander spel moet kiezen.... ;/
Je moet niks.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:51 schreef Altron het volgende:
Hmm , ben van de week jarig en in m'n vriendengroep geven we elkaar elk jaar een spel.
Nu weet ik niet of ik SimCity nog moet vragen of voor een ander spel moet kiezen.... ;/
Al zat gedaanquote:
Dus? Nu moeten wij je vertellen wat dat betekent?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:53 schreef Altron het volgende:
[..]
Al zat gedaan
En van al die reacties hier word ik nou ook niet echt vrolijk
Jij moet niets.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:54 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Dus? Nu moeten wij je vertellen wat dat betekent?
Ik heb het spel niet gekocht.
mja, persoonlijke smaak en hoe goed je je over bepaalde problemen heen kan zetten: ik heb al ~60 uur geklokt (70 in origin)quote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:54 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Dus? Nu moeten wij je vertellen wat dat betekent?
Ik heb het spel niet gekocht.
Nee, dat werkt dus niet zo, en daarom draait die simulatie zo kut. Elke sim eindigt elke dag in een ander huis en gaat naar een andere baan.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:47 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Het idee is toch juist dat elke sim zelfstandig bepaalt waar ie heen gaat? En dus een zelfstandig object in de game is?
Waarom wel:quote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:56 schreef Altron het volgende:
[..]
Jij moet niets.
Ik had graag wat input van mensen gehad die het spel al spelen.
Waarom wel , waarom niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |