abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 26 maart 2013 @ 11:52:18 #151
315433 ZwartmetSuiker
Kennis = macht
pi_124518799
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 11:38 schreef FalleNk810i het volgende:
sowieso kleine auto's :N
Dat sowieso.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
  dinsdag 26 maart 2013 @ 11:54:20 #152
315433 ZwartmetSuiker
Kennis = macht
pi_124518863
Vraagje: ik wil mijn oldtimer schorsen voor 2 of 3 weken omdat de APK verloopt en ik het nog niet goed weer genoeg vindt om 'm te laten keuren. Moet ik dan extra veel betalen omdat het zo kort is?
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_124520186
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 11:52 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

Dat sowieso.
Echt maar goed dat smaken verschillen.. Hete hatches. _O_ Lekker gooien en smijten i.p,v dat je 1.5 ton (of meer!) de bocht om moet zien te krijgen..
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_124520807
Hot hatches :'( nooit begrepen.
pi_124521550
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 12:34 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Echt maar goed dat smaken verschillen.. Hete hatches. _O_ Lekker gooien en smijten i.p,v dat je 1.5 ton (of meer!) de bocht om moet zien te krijgen..
Als je gewoon een fatsoenlijke auto hebt dan merk je niet eens dat je een wagen van 1500kg hebt.
Meestal zijn die zo gemotoriseerd dat die dat evt. verlies in bochtenwerk wel goed maken door pk's.

Doe mij maar luxe / stijlvol i.p.v. een gooi en smijt boodschappen wagentje.
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
  dinsdag 26 maart 2013 @ 14:25:14 #156
399528 HarryR
Ja Hallo Harry Hier.
pi_124524371
Komt m`n moeder aan een paar dagen terug " Ja. Je mag als jij je rijbewijs hebt m`n Fiat Cinquecento wel hebben hoor, kan je lekker in rond tuffen "

Helemaal prima dacht ik :D Scheelt mij geld voor een eigen autotje. Tot vanmiddag........



Ja, dat is een Wielkast(Wat er nog van over is)

Aan de buitenkant ziet de auto er echt nog puntgaaf uit (je ziet er niet vanaf dat ie 150k heeft gelopen en 17 jaar oud is)


Maar dit is toch wel echt een grote nee...

Voordeel is nu wel: M`n ma heeft haar zinnen gezet op een Ford Ka. Dat vind ik persoonlijk nóg veel leuker (en dat rijd tenminste ook nog aardig door + je hebt ABS/Airco/Electrische ramen/Elec Vergrendeling/Stuurbekrachtiging)
Dus daar ga ik dan wél in rijden (Al zal die niet op mijn naam staan natuurlijk..) totdat ik gespaard heb (genoeg) voor een eigen auto. (Ben er nog steeds niet uit wat ik nou wil qua auto.. er staan echt super fijne wagens te koop voor 2k...)
Mijn Naam Is Harry Dijkstra
pi_124524446
1 x in zo'n ding gereden, en dan nog een nieuwere ook; wat rijden die auto's kut zeg.. :o
Vind hem er trouwens ook niet echt puntgaaf uit zien..

Maar voor een krijgertje wel ok dacht ik zo.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  dinsdag 26 maart 2013 @ 14:31:34 #158
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_124524582
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 14:25 schreef HarryR het volgende:
Komt m`n moeder aan een paar dagen terug " Ja. Je mag als jij je rijbewijs hebt m`n Fiat Cinquecento wel hebben hoor, kan je lekker in rond tuffen "

Helemaal prima dacht ik :D Scheelt mij geld voor een eigen autotje. Tot vanmiddag........

[ afbeelding ]

Ja, dat is een Wielkast(Wat er nog van over is)

Aan de buitenkant ziet de auto er echt nog puntgaaf uit (je ziet er niet vanaf dat ie 150k heeft gelopen en 17 jaar oud is)
[ afbeelding ]

Maar dit is toch wel echt een grote nee...

Voordeel is nu wel: M`n ma heeft haar zinnen gezet op een Ford Ka. Dat vind ik persoonlijk nóg veel leuker (en dat rijd tenminste ook nog aardig door + je hebt ABS/Airco/Electrische ramen/Elec Vergrendeling/Stuurbekrachtiging)
Dus daar ga ik dan wél in rijden (Al zal die niet op mijn naam staan natuurlijk..) totdat ik gespaard heb (genoeg) voor een eigen auto. (Ben er nog steeds niet uit wat ik nou wil qua auto.. er staan echt super fijne wagens te koop voor 2k...)
Comic Sans :')

Oh, met een Ford Ka ga je waarschijnlijk precies hetzelfde probleem tegenkomen.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  dinsdag 26 maart 2013 @ 14:33:54 #159
399528 HarryR
Ja Hallo Harry Hier.
pi_124524675
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 14:27 schreef Marco001 het volgende:
1 x in zo'n ding gereden, en dan nog een nieuwere ook; wat rijden die auto's kut zeg.. :o
Vind hem er trouwens ook niet echt puntgaaf uit zien..

Maar voor een krijgertje wel ok dacht ik zo.
Naja, ik ben nog geen mooiere tegen gekomen.. (Hij is heel erg smerig haha, en de lak is op de motorkap wat dof, maar ach)

Voor een krijgertje opzich wel ok, behalve dan die roest.. er is geen wielkast meer over..
Mijn Naam Is Harry Dijkstra
  dinsdag 26 maart 2013 @ 14:35:19 #160
399528 HarryR
Ja Hallo Harry Hier.
pi_124524733
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 14:31 schreef Kriegel het volgende:

[..]

Comic Sans :')

Oh, met een Ford Ka ga je waarschijnlijk precies hetzelfde probleem tegenkomen.
Gelukkig is het niet mijn auto de Ford Ka dus niet mijn probleem.
Heb zitten kijken naar een Audi 80. Die zijn verzinkt dus roesten niet en zijn nog goedkoop ook. Maarja, keuzes maken he.. het liefst heb ik een oude Mercedes (En dan bedoel ik oud als in vanaf de 70er jaren.. die zijn opzich nog wel te betalen zo rond de 2k)
Mijn Naam Is Harry Dijkstra
pi_124528358
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 13:13 schreef FalleNk810i het volgende:

[..]

Doe mij maar luxe / stijlvol i.p.v. een gooi en smijt boodschappen wagentje.
Dit :P
pi_124528383
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 14:25 schreef HarryR het volgende:
Komt m`n moeder aan een paar dagen terug " Ja. Je mag als jij je rijbewijs hebt m`n Fiat Cinquecento wel hebben hoor, kan je lekker in rond tuffen "

Helemaal prima dacht ik :D Scheelt mij geld voor een eigen autotje. Tot vanmiddag........

[ afbeelding ]

Ja, dat is een Wielkast(Wat er nog van over is)

Aan de buitenkant ziet de auto er echt nog puntgaaf uit (je ziet er niet vanaf dat ie 150k heeft gelopen en 17 jaar oud is)
[ afbeelding ]

Maar dit is toch wel echt een grote nee...

Voordeel is nu wel: M`n ma heeft haar zinnen gezet op een Ford Ka. Dat vind ik persoonlijk nóg veel leuker (en dat rijd tenminste ook nog aardig door + je hebt ABS/Airco/Electrische ramen/Elec Vergrendeling/Stuurbekrachtiging)
Dus daar ga ik dan wél in rijden (Al zal die niet op mijn naam staan natuurlijk..) totdat ik gespaard heb (genoeg) voor een eigen auto. (Ben er nog steeds niet uit wat ik nou wil qua auto.. er staan echt super fijne wagens te koop voor 2k...)
Een nieuwe of een oude Ford Ka?
  dinsdag 26 maart 2013 @ 16:19:21 #163
399528 HarryR
Ja Hallo Harry Hier.
pi_124528569
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 16:13 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Dit :P
Dit inderdaad.
Mijn eerste auto moet ook écht een wat luxer autotje zijn, het liefst koop ik een Porsche Cayenne, maar ik heb niet zo even 15,000 euro voor een 2ehandsje. een Mercedes is super fijn, maar de Merc die ik wil (E-Klasse Combi uit 95-2002) zijn roestgevoelig.. En ik wil ábsoluut geen stereotype auto (Civic.. tenzij van voor 88.. Golf... tenzij een originele MK1... 3serie. Tenzij uit de jaren 80....)

Een auto die wat meer in mijn budget zit en luxe bied is een Citroen BX bijvoorbeeld, óf een BMW 7serie.. óf bijvoorbeeld een Fiat Ritmo. Maarja, zéker een Ritmo is kantjeboort qua budget, een 7 serie is duur qua wegenbelastig (Al is dat niet echt een probleem) en een BX staat niet als éxtreem betrouwbaar in de boeken bekend.. maargoed.
Mijn Naam Is Harry Dijkstra
  dinsdag 26 maart 2013 @ 16:20:23 #164
399528 HarryR
Ja Hallo Harry Hier.
pi_124528612
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 16:14 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Een nieuwe of een oude Ford Ka?
Een oude Ka. Hij mag maximaal 750 euro kosten (En dat is dan nog met 250 euro van mijn kant, omdat ik wel wil dat m`n ma in een leuk autotje rijd en niet in een Roestig Barrel ... ze zat nog te kijken naar een Opel Corsa, maar ik vind alleen de Corsa A leuk en die vind m`n ma niks :') )
Mijn Naam Is Harry Dijkstra
pi_124528720
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 14:25 schreef HarryR het volgende:
Komt m`n moeder aan een paar dagen terug " Ja. Je mag als jij je rijbewijs hebt m`n Fiat Cinquecento wel hebben hoor, kan je lekker in rond tuffen "

Helemaal prima dacht ik :D Scheelt mij geld voor een eigen autotje. Tot vanmiddag........

[ afbeelding ]

Ja, dat is een Wielkast(Wat er nog van over is)

Aan de buitenkant ziet de auto er echt nog puntgaaf uit (je ziet er niet vanaf dat ie 150k heeft gelopen en 17 jaar oud is)
[ afbeelding ]

Maar dit is toch wel echt een grote nee...

Voordeel is nu wel: M`n ma heeft haar zinnen gezet op een Ford Ka. Dat vind ik persoonlijk nóg veel leuker (en dat rijd tenminste ook nog aardig door + je hebt ABS/Airco/Electrische ramen/Elec Vergrendeling/Stuurbekrachtiging)
Dus daar ga ik dan wél in rijden (Al zal die niet op mijn naam staan natuurlijk..) totdat ik gespaard heb (genoeg) voor een eigen auto. (Ben er nog steeds niet uit wat ik nou wil qua auto.. er staan echt super fijne wagens te koop voor 2k...)
Is dat alles? Ik heb wel eens erger gezien. Dit is zo weer dicht te lassen.
  dinsdag 26 maart 2013 @ 16:26:18 #166
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_124528831
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 16:20 schreef HarryR het volgende:

[..]

Een oude Ka. Hij mag maximaal 750 euro kosten (En dat is dan nog met 250 euro van mijn kant, omdat ik wel wil dat m`n ma in een leuk autotje rijd en niet in een Roestig Barrel ... ze zat nog te kijken naar een Opel Corsa, maar ik vind alleen de Corsa A leuk en die vind m`n ma niks :') )
Bij de oude Ka mag je je lasapparaat zo weer tevoorschijn halen ;)
Als ook van de sarcastische opmerkingen
  dinsdag 26 maart 2013 @ 16:26:39 #167
399528 HarryR
Ja Hallo Harry Hier.
pi_124528842
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 16:23 schreef L0we het volgende:

[..]

Is dat alles? Ik heb wel eens erger gezien. Dit is zo weer dicht te lassen.
Ja, maar goed.. koppeling/remmen zijn ook 2 problemen van het autotje, en ik vind het voor mezelf toch eigenlijk niets... in een Ford Ka wil ik nog bést wel lekker rond touren (Kan je volgens mij ook prima in zitten met grote afstanden) Maar dat Cinqje (Al was ie wél helemaal goed geweest) is daar volgens mij gewoon niet voor geschikt.
Mijn Naam Is Harry Dijkstra
  dinsdag 26 maart 2013 @ 16:27:41 #168
399528 HarryR
Ja Hallo Harry Hier.
pi_124528880
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 16:26 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Bij de oude Ka mag je je lasapparaat zo weer tevoorschijn halen ;)
Dat schiet dan ook niet op nee :')
M`n ma wilt een simpel autotje zo rond de 700-800 kilo, nou heb ik al gezegd dat ze moet kijken voor een Corsa A of een Citroen AX. En zo`n AX spreekt haar wel aan, maar zo`n Corsa dan weer niet... En anders een Kever, maar daar wilt ze niet in rijden (Vind ze 3x niks)
Mijn Naam Is Harry Dijkstra
pi_124528905
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 16:19 schreef HarryR het volgende:

[..]

Dit inderdaad.
Mijn eerste auto moet ook écht een wat luxer autotje zijn, het liefst koop ik een Porsche Cayenne, maar ik heb niet zo even 15,000 euro voor een 2ehandsje. een Mercedes is super fijn, maar de Merc die ik wil (E-Klasse Combi uit 95-2002) zijn roestgevoelig.. En ik wil ábsoluut geen stereotype auto (Civic.. tenzij van voor 88.. Golf... tenzij een originele MK1... 3serie. Tenzij uit de jaren 80....)

Een auto die wat meer in mijn budget zit en luxe bied is een Citroen BX bijvoorbeeld, óf een BMW 7serie.. óf bijvoorbeeld een Fiat Ritmo. Maarja, zéker een Ritmo is kantjeboort qua budget, een 7 serie is duur qua wegenbelastig (Al is dat niet echt een probleem) en een BX staat niet als éxtreem betrouwbaar in de boeken bekend.. maargoed.
Die specifieke E-klasse is niet denderend inderdaad. Je kan ook een 5-series Touring kopen? Een E39, is niet meteen zo zwaar als een 7 serie. Er is eigenlijk zoveel keus. Je kan ook een XJ uit begin jaren '90 kopen voor vrij weinig geld.
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 16:20 schreef HarryR het volgende:

[..]

Een oude Ka. Hij mag maximaal 750 euro kosten (En dat is dan nog met 250 euro van mijn kant, omdat ik wel wil dat m`n ma in een leuk autotje rijd en niet in een Roestig Barrel ... ze zat nog te kijken naar een Opel Corsa, maar ik vind alleen de Corsa A leuk en die vind m`n ma niks :') )
Die Ka's roesten ook behoorlijk geloof ik èn gaan ook niet echt hard hoor :P
  dinsdag 26 maart 2013 @ 16:30:34 #170
399528 HarryR
Ja Hallo Harry Hier.
pi_124529011
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 16:28 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Die specifieke E-klasse is niet denderend inderdaad. Je kan ook een 5-series Touring kopen? Een E39, is niet meteen zo zwaar als een 7 serie. Er is eigenlijk zoveel keus. Je kan ook een XJ uit begin jaren '90 kopen voor vrij weinig geld.

[..]

Die Ka's roesten ook behoorlijk geloof ik èn gaan ook niet echt hard hoor :P
Een 5 serie touring? Valt dat in het budget? (Laten we het op 1500 houden) Een Jag XJ is natuurlijk óók heel tof (En een Jaguar is echt super luxe) Maar het is brits.. en die staan in mijn geheugen als niet betrouwbaar...
Mijn Naam Is Harry Dijkstra
pi_124529522
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 16:30 schreef HarryR het volgende:

[..]

Een 5 serie touring? Valt dat in het budget? (Laten we het op 1500 houden) Een Jag XJ is natuurlijk óók heel tof (En een Jaguar is echt super luxe) Maar het is brits.. en die staan in mijn geheugen als niet betrouwbaar...
Oh nee dan zou ik het niet doen. Voor dat geld zou ik sowieso oppassen met een hele grote luxe auto kopen van die leeftijd. Vaak is er dan wel gewoon eea mee mis :{

De '92 en later zijn, zeker in 6cilinder vorm, prima auto's. De vroege 98-00 8 cilinders hebben wat meer aandachtspunten. Maar een goeie kopen voor ¤1500 wordt wel lastig. Kan je beter naar iets anders kijken denk ik.
  dinsdag 26 maart 2013 @ 16:43:10 #172
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_124529556
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 16:27 schreef HarryR het volgende:

[..]

Dat schiet dan ook niet op nee :')
M`n ma wilt een simpel autotje zo rond de 700-800 kilo, nou heb ik al gezegd dat ze moet kijken voor een Corsa A of een Citroen AX. En zo`n AX spreekt haar wel aan, maar zo`n Corsa dan weer niet... En anders een Kever, maar daar wilt ze niet in rijden (Vind ze 3x niks)
Een Saxo of een 106 halen. Kosten geen drol en zijn redelijk zuinig. En de 1.4 gaat nog wel.
Als ook van de sarcastische opmerkingen
  dinsdag 26 maart 2013 @ 17:04:27 #173
399528 HarryR
Ja Hallo Harry Hier.
pi_124530531
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 16:42 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Oh nee dan zou ik het niet doen. Voor dat geld zou ik sowieso oppassen met een hele grote luxe auto kopen van die leeftijd. Vaak is er dan wel gewoon eea mee mis :{

De '92 en later zijn, zeker in 6cilinder vorm, prima auto's. De vroege 98-00 8 cilinders hebben wat meer aandachtspunten. Maar een goeie kopen voor ¤1500 wordt wel lastig. Kan je beter naar iets anders kijken denk ik.
Ja ik zit nu even te kijken naar een Citroen BX. Het probleem is niet het onderhoud, dat kan ik laten doen door m`n opa (Die is bijna 60 jaar automonteur geweest overal en nergens, en heeft 20 jaar lang bij 1 bedrijf gewerkt als monteur) Maar de aanschaf, 1500 is toch wel de max en naja... niet téveel KM. Een BX bijvoorbeeld met 200k op de teller vind ik wel te doen (Al zal ik hem dan wel even een beurtje geven) maar een Jag met 200k op de teller doe ik dan weer niet (want brits enzo)
Maar een BMW 5 serie koop ik nog rustig met 350k op de teller (Weet ook niet waarom, m`n gevoel zegt dat dat zeer fijne auto`s zijn)
Mijn Naam Is Harry Dijkstra
pi_124530599
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 17:04 schreef HarryR het volgende:

[..]

Ja ik zit nu even te kijken naar een Citroen BX. Het probleem is niet het onderhoud, dat kan ik laten doen door m`n opa (Die is bijna 60 jaar automonteur geweest overal en nergens, en heeft 20 jaar lang bij 1 bedrijf gewerkt als monteur) Maar de aanschaf, 1500 is toch wel de max en naja... niet téveel KM. Een BX bijvoorbeeld met 200k op de teller vind ik wel te doen (Al zal ik hem dan wel even een beurtje geven) maar een Jag met 200k op de teller doe ik dan weer niet (want brits enzo)
Maar een BMW 5 serie koop ik nog rustig met 350k op de teller (Weet ook niet waarom, m`n gevoel zegt dat dat zeer fijne auto`s zijn)
Ook een Jag kan goed 200k en meer hebben.
pi_124530710
Voor 1.500 euro geen grote sloep halen inderdaad. Als je budget zo beperkt is loopt ie leeg op mrb + verzekering. Gewoon beginnen met een klein autootje.

Let er trouwens op dat die Ka niet te veel gelopen heeft. Tussen 180k en 200k gaat bijna altijd de verwarming eraan, net als de uitlaat. Om over roest nog niet te spreken :X. Ik zou ze nooit kopen in elk geval. En durf niet het woord 'pittig' in je mond te nemen bij die auto! Als dat al pittig is, is natte krant nog pittig :{.

quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 11:54 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Vraagje: ik wil mijn oldtimer schorsen voor 2 of 3 weken omdat de APK verloopt en ik het nog niet goed weer genoeg vindt om 'm te laten keuren. Moet ik dan extra veel betalen omdat het zo kort is?
Als je 'm binnen een maand uit de schorsing haalt moet je volgens mij alsnog de reguliere mrb voor die periode betalen.
Schip ahoy!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')