abonnement Unibet Coolblue
pi_124488423
de action in hoogvliet heeft volgens mij geen zaadjes. Jammer.
pi_124488673
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 16:29 schreef vault_tec het volgende:
de action in hoogvliet heeft volgens mij geen zaadjes. Jammer.
Heb je een Lidl in de buurt? Die hadden pas ook zaadjes in de aanbiedingen en liggen bij de vestigingen waar ik kom, nog steeds. :)
Goedkoopste zijn 19 cent per zakje. :)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_124493403
Eindelijk...de lijmpistoolvullingen komen er weer aan! Nu nog hopen dat ze passen op mijn lijmpistool. Dan ga ik even flink inslaan!
pi_124494795
Iemand die dit spel kent? De naam kubb komt me bekend voor.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_124495647
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 19:29 schreef Miniem het volgende:
Iemand die dit spel kent? De naam kubb komt me bekend voor.
[ afbeelding ]
Ik zag het ook op de site, geen flauw idee wat de bedoeling is.....
pi_124495803
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 19:42 schreef soapie het volgende:

[..]

Ik zag het ook op de site, geen flauw idee wat de bedoeling is.....
Er is een hele wikipedia pagina over :P
http://en.wikipedia.org/wiki/Kubb
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  dinsdag 26 maart 2013 @ 16:59:47 #157
316232 Lutte
duimelut
pi_124530277
Ze hadden snelverbandjes! Flink rek met allemaal EHBO dingetjes :Y En dat voor een schijnbaar kleine Action aangezien ze geen haaknaalden in koker hebben :+
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
pi_124578988
heeft iemand hier de slagroomspuitzak van action geprobeerd? ik snap het niet, of het werkt gewoon niet... twee onderdelen die in elkaar horen te draaien doen dat helemaal niet, schroefdraad niet goed denk ik..
pi_124579181
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 19:29 schreef Miniem het volgende:
Iemand die dit spel kent? De naam kubb komt me bekend voor.
[ afbeelding ]
volgens mij zagen wij van de zomer gasten dit op het strand in Portugal doen! de blokjes vormen een soort speelveld/doelen (op een lijn staan een aantal blokjes aan de achterzijde van je speelveld en ook in het midden van het speelveld geloof ik), en met de stokjes moet je dan de blokjes omgooien.. kan het niet beter dan dit uitleggen haha. ik had het nog noooit gezien en de jongens trokken veel bekijks!
  † In Memoriam † woensdag 27 maart 2013 @ 20:29:34 #160
37843 lady-wrb
kortaf
pi_124580454
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 20:01 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
heeft iemand hier de slagroomspuitzak van action geprobeerd? ik snap het niet, of het werkt gewoon niet... twee onderdelen die in elkaar horen te draaien doen dat helemaal niet, schroefdraad niet goed denk ik..
ik!
welke onderdelen bedoel je?
pi_124580495
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 19:29 schreef Miniem het volgende:
Iemand die dit spel kent? De naam kubb komt me bekend voor.
[ afbeelding ]
Mijn Sims hebben het? Hahaha.
pi_124580739
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 20:01 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
heeft iemand hier de slagroomspuitzak van action geprobeerd? ik snap het niet, of het werkt gewoon niet... twee onderdelen die in elkaar horen te draaien doen dat helemaal niet, schroefdraad niet goed denk ik..
Nou hier is onze kerst dus aan op gegaan.. Je moet één onderdeel in de zak stoppen, daarin het tuutje laten zakken en dan de andere ring er van buiten af opdraaien.

Na één keer gebruiken is gelukkig de zak kapot en ben je er vanaf.
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
pi_124581396
quote:
1s.gif Op woensdag 27 maart 2013 20:34 schreef Lutte het volgende:

[..]

Nou hier is onze kerst dus aan op gegaan.. Je moet één onderdeel in de zak stoppen, daarin het tuutje laten zakken en dan de andere ring er van buiten af opdraaien.

Na één keer gebruiken is gelukkig de zak kapot en ben je er vanaf.
hahaha ;-) ja kijk ik snap het geloof ik wel, maar die twee dingen die je op elkaar moet draaien grijpen niet in elkaar hier, dus het gaat niet vast.. moet er een deel van het binneste stukje uit de zak komen, of moet de zak er helemaal omheen blijven en dus tussen beide delen met schroefdraad (als je begrijpt wat ik bedoel)
pi_124581453
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 20:29 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

ik!
welke onderdelen bedoel je?
ja dat dingetje wat je ín de zak moet doen en er een beetje uit laten komen (zo lijkt het) en dan dat andere ding wat je erop moet draaien.. het 'pakt' niet, dus blijft niet aan elkaar vast zitten
pi_124581568
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 20:46 schreef jUsTmE13o2 het volgende:

[..]

hahaha ;-) ja kijk ik snap het geloof ik wel, maar die twee dingen die je op elkaar moet draaien grijpen niet in elkaar hier, dus het gaat niet vast.. moet er een deel van het binneste stukje uit de zak komen, of moet de zak er helemaal omheen blijven en dus tussen beide delen met schroefdraad (als je begrijpt wat ik bedoel)
Het ringetje in de zak komt er niet uit als het goed is, tuutje wel.. Het is de wit met oranje dopjes? Verkeerde schroefdraad geloof ik ook zo, het is echt een onding.

M'n moeder heeft van pure ellende de eieren maar met een theelepeltje gevuld _O- En ze had zo haar best gedaan ;(

Wel een thermoskan gescoord ook al zeiden ze hier dat die niet werkte :@
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
pi_124581644
quote:
1s.gif Op woensdag 27 maart 2013 20:49 schreef Lutte het volgende:

[..]

Het ringetje in de zak komt er niet uit als het goed is, tuutje wel.. Het is de wit met oranje dopjes? Verkeerde schroefdraad geloof ik ook zo, het is echt een onding.

M'n moeder heeft van pure ellende de eieren maar met een theelepeltje gevuld _O- En ze had zo haar best gedaan ;(

Wel een thermoskan gescoord ook al zeiden ze hier dat die niet werkte :@
Hier ook een uitstekende thermoskan. Van een scandinavisch merk, was destijds in de reclame.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_124581868
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 20:50 schreef Miniem het volgende:

[..]

Hier ook een uitstekende thermoskan. Van een scandinavisch merk, was destijds in de reclame.
Ja dit is gewoon eentje die er nu is, hij 'lekt' wel maar dat is meer dat als je hem dicht doet er nog een beetje in de rand zit. Kwestie van dichtdoen, laatste beetje in je kopje en niks aan de hand.

Voorlopig wel in een plastic zak, schoolboeken zijn me iets te duur :')
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
pi_124581958
quote:
1s.gif Op woensdag 27 maart 2013 20:54 schreef Lutte het volgende:

[..]

Ja dit is gewoon eentje die er nu is, hij 'lekt' wel maar dat is meer dat als je hem dicht doet er nog een beetje in de rand zit. Kwestie van dichtdoen, laatste beetje in je kopje en niks aan de hand.

Voorlopig wel in een plastic zak, schoolboeken zijn me iets te duur :')
Zon ding in je schooltas? :o Dan praten we zeker over een andere :+
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_124582172
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 20:56 schreef Miniem het volgende:

[..]

Zon ding in je schooltas? :o Dan praten we zeker over een andere :+
Je had een halve liter en 0,75 L. Ben voor de eerste gegaan. Maar ik heb ook wel een vrij grote schooltas voor die gigantische boeken (het hele pakket woog dit jaar zwaarder dan ik :') ) en ik ga uitbreiden naar een mooie roze backpacktas met van die zachte banden en een trolleyoptie O+ Sorry ik dwaal af :@ /enthousiasme
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
  † In Memoriam † woensdag 27 maart 2013 @ 21:05:54 #170
37843 lady-wrb
kortaf
pi_124582589
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 20:47 schreef jUsTmE13o2 het volgende:

[..]

ja dat dingetje wat je ín de zak moet doen en er een beetje uit laten komen (zo lijkt het) en dan dat andere ding wat je erop moet draaien.. het 'pakt' niet, dus blijft niet aan elkaar vast zitten
dat klopt. dat doet het niet.
maar je hebt dat ringetje helemaal niet nodig hoor!
ik heb in de taartenwinkel gewoon goede adapters gekocht, daar kunnen die spuitmondjes desnoods ook op. ik gebruik ze echt zelden. het gaat prima zonder.

ik weet even niet uit mijn hoofd of er al een opening in de spuitzak zit :@
zo niet dan knip je er een klein puntje af en je doet het spuitmondje in de zak.
(niet te ver afknippen, dan duw je het spuitmondje bij het aanbrengen van de slagroom eruit)
kijk hier maar eens of je er wat aan hebt:
pi_124584989
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 21:05 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

dat klopt. dat doet het niet.
maar je hebt dat ringetje helemaal niet nodig hoor!
ik heb in de taartenwinkel gewoon goede adapters gekocht, daar kunnen die spuitmondjes desnoods ook op. ik gebruik ze echt zelden. het gaat prima zonder.

ik weet even niet uit mijn hoofd of er al een opening in de spuitzak zit :@
zo niet dan knip je er een klein puntje af en je doet het spuitmondje in de zak.
(niet te ver afknippen, dan duw je het spuitmondje bij het aanbrengen van de slagroom eruit)
kijk hier maar eens of je er wat aan hebt:
er zit al een behoorlijk gat in de zak vanuit de verpakking, en die spuitmondjes kun je daardoor niet zomaar erin doen want dan vallen ze er uit toch..
  † In Memoriam † donderdag 28 maart 2013 @ 07:08:03 #172
37843 lady-wrb
kortaf
pi_124596071
nou dan zou ik een adapter uit de taartenwinkel halen. dat koste echt niet zo heel veel hoor. euro of 3.
dan kan je wel de zakjes en de spuitmondjes gebruiken.
ik heb die set ook alleen maar voor de zakjes gekocht. die zijn duurder in de taartenwinkel.
pi_124600248
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 19:29 schreef Miniem het volgende:
Iemand die dit spel kent? De naam kubb komt me bekend voor.
[ afbeelding ]
Ja, die heb ik net gekocht. Dat spel werd op de camping fanatiek gespeeld door alle leeftijden. Hij kostte bij de Action 10 euro.
  donderdag 28 maart 2013 @ 14:32:34 #174
72463 Whiskers
Kinky Kitten
pi_124607311
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 20:57 schreef Lutte het volgende:

[..]

Ja daarvoor heb ik het ook nodig, dus de kwaliteit maakt niet zo veel uit, als ik maar ff wat extra kan oefenen waar ik dat ene verdomde rolletje verband moet laten als ik al moeite zat heb met het andere rolletje aaargh :P
Vandaag geconstateerd dat Action idd snelverband heeft, prijs stond er helaas niet bij...
Cat hair is a fashion statement
I'm really a cat you see and it's not my last life at all
pi_124630122
Weet iemand uit zijn hoofd hoeveel een pak printpapier kost bij de Action?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')