abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_124239573
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 07:09 schreef Zocalo het volgende:
Hij zegt bij mij telkens geen internetverbinding op mn mobiel, terwijl ik wel gewoon op internet kan. Restarten helpt niet, maar nu kan hij dus niet synchroniseren. Iemand een idee hoe te fixen?
Uitloggen en weer inloggen verhielp eerst het probleem.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  dinsdag 19 maart 2013 @ 09:34:58 #52
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_124241148
Nieuwe uiterlijk door de update ziet er wel nice uit :)

maar mijn zoekfunctie op de artiest-pagina is nu stuk ;( meer hier last van?
nee, jij dan!
pi_124244085
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 09:34 schreef Gehenna het volgende:
Nieuwe uiterlijk door de update ziet er wel nice uit :)

maar mijn zoekfunctie op de artiest-pagina is nu stuk ;( meer hier last van?
Ja, erg irritant! Er zijn wel meer van dit soort kleine functies die er uit zijn gehaald. Waarom?!
  dinsdag 19 maart 2013 @ 11:29:50 #54
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_124244134
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 09:34 schreef Gehenna het volgende:
Nieuwe uiterlijk door de update ziet er wel nice uit :)

maar mijn zoekfunctie op de artiest-pagina is nu stuk ;( meer hier last van?
Pardon? Het is hondslelijk geworden door de witte interface. Totaal niet meer overzichtelijk :{
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_124244292
Damn wat ziet Spotify er kut uit na die update :r . En nu kun je ineens artiesten en playlists gaan volgen }:| .
Biografie hebben ze ook weggehaald. Niet dat dat nou zo erg is maar als ik een artiest tegenkwam die ik nog niet ken vond ik het wel leuk om daar wat van te lezen.
pi_124244454
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 11:35 schreef Rick_Castle het volgende:
Damn wat ziet Spotify er kut uit na die update :r . En nu kun je ineens artiesten en playlists gaan volgen }:| .
Biografie hebben ze ook weggehaald. Niet dat dat nou zo erg is maar als ik een artiest tegenkwam die ik nog niet ken vond ik het wel leuk om daar wat van te lezen.
Kun je beter op allmusic oid kijken, die biografiën op spotify waren in sommige gevallen behoorlijk outdated.
Bands die een reünie hebben gehad en 3 nieuwe albums staan nog steeds aangemerkt als gestopt in '90 in Spotify.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  dinsdag 19 maart 2013 @ 13:03:49 #57
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_124247214
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 11:35 schreef Rick_Castle het volgende:
Damn wat ziet Spotify er kut uit na die update :r . En nu kun je ineens artiesten en playlists gaan volgen }:| .
Biografie hebben ze ook weggehaald. Niet dat dat nou zo erg is maar als ik een artiest tegenkwam die ik nog niet ken vond ik het wel leuk om daar wat van te lezen.
Ik zie nog steeds biografieën overigens..
nee, jij dan!
pi_124247268
Dat volgen is er toch al een tijdje toch? Ik zie ook nog steeds biografieën.

Is het bij jullie ook zo dat bepaalde albums die eerst nog wel op Spotify stonden zijn verwijderd, of verbeeld ik mij dit maar?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_124247301
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 13:05 schreef Felagund het volgende:
Dat volgen is er toch al een tijdje toch? Ik zie ook nog steeds biografieën.

Is het bij jullie ook zo dat bepaalde albums die eerst nog wel op Spotify stonden zijn verwijderd, of verbeeld ik mij dit maar?
Soms lopen licentiecontracten met platenmaatschappijen af, dan kunnen bepaalde albums ineens een tijd verdwenen zijn. Storend.
pi_124247382
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 13:03 schreef Gehenna het volgende:

[..]

Ik zie nog steeds biografieën overigens..
Ik nu ook weer 8)7
  dinsdag 19 maart 2013 @ 13:11:02 #61
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_124247434
Ik wou m'n biografie op Spotify hebben. Moet ik allemaal promo-shit naar één of andere maatschappij in Amerika sturen, en 'hints' geven voor een biografie die hún gaan schrijven, zelf schrijven mag niet, maar ze willen wel dat je een opzet geeft voor eventuele inspiratie. :')
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  dinsdag 19 maart 2013 @ 13:11:22 #62
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_124247453
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 11:29 schreef donroyco het volgende:

[..]

Pardon? Het is hondslelijk geworden door de witte interface. Totaal niet meer overzichtelijk :{
Zo op het eerste gezicht vond ik het wel aardig, maar ik zie nu allerlei inconsistente dingen (playlisten zijn nog wel gewoon donker etc..) en pagina's met meer albums zijn door de zoekfuncties wel erg vervelend. Het komt nogal Beta-achtig over eigenlijk..

Het volgen van mensen is wat prominenter aanwezig nu, wat wel leuk is, maar niet altijd werken de knopjes 'volgen' hier...

Ik verwacht (en hoop echt op) binnenkort weer een update :P
nee, jij dan!
  dinsdag 19 maart 2013 @ 13:15:21 #63
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_124247581
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 13:11 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik wou m'n biografie op Spotify hebben. Moet ik allemaal promo-shit naar één of andere maatschappij in Amerika sturen, en 'hints' geven voor een biografie die hún gaan schrijven, zelf schrijven mag niet, maar ze willen wel dat je een opzet geeft voor eventuele inspiratie. :')
Lastig idd (vooral voor de wat kleinere artiesten), maar als gebruiker is het denk ik wel fijn dat elke bio in dezelfde toon geschreven en ongeveer even informatief is...
nee, jij dan!
pi_124247588
Gebruikt hier niemand de web-based versie? Die is al een stuk beter ^O^
pi_124247630
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 13:15 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Gebruikt hier niemand de web-based versie? Die is al een stuk beter ^O^
Die werkt bij mij niet, ik kan alleen inloggen, niet muziek luisteren. Ik ben überhaupt al blij dat het hier op Linux werkt.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
  dinsdag 19 maart 2013 @ 13:24:36 #66
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_124247867
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 13:15 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Gebruikt hier niemand de web-based versie? Die is al een stuk beter ^O^
oeh die kende ik nog niet, werkt eigenlijk helemaal niet verkeerd :)
nee, jij dan!
pi_124249226
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 13:15 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Gebruikt hier niemand de web-based versie? Die is al een stuk beter ^O^
Ik gebruik hem bij mijn vriendin thuis, wel zo makkelijk.
pi_124251354
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 11:39 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Kun je beter op allmusic oid kijken, die biografiën op spotify waren in sommige gevallen behoorlijk outdated.
Bands die een reünie hebben gehad en 3 nieuwe albums staan nog steeds aangemerkt als gestopt in '90 in Spotify.
Ik vind het ook irritant dat veel nieuwe muziek (of minder gangbare muziek) gewoon niet te vinden is in spotify. :( Daar tegenover staat dan weer wel dat wanneer ik die muziek download, het wel gewoon vanuit Spotify afgespeeld kan worden, en ik nummers toe kan voegen aan online playlists.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  dinsdag 19 maart 2013 @ 15:06:20 #69
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_124251814
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 14:54 schreef Skv het volgende:

[..]

Ik vind het ook irritant dat veel nieuwe muziek (of minder gangbare muziek) gewoon niet te vinden is in spotify. :( Daar tegenover staat dan weer wel dat wanneer ik die muziek download, het wel gewoon vanuit Spotify afgespeeld kan worden, en ik nummers toe kan voegen aan online playlists.
Wat mis jij zoal?

Ik zie wel eens dat van een redelijke obscure artiest dan net dat ene hele toffe album van mist e.d.
maar over het algemeen sta ik er van te kijken wat er wél te vinden is :D

Ze zouden een dealtje moeten sluiten met Bandcamp :9~
nee, jij dan!
  dinsdag 19 maart 2013 @ 15:08:14 #70
159761 Arn0
Abbey Road
pi_124251885
Ze zijn ook steeds sneller met nieuwe singles erop zetten, vroeger kon je zes maanden wachten, die tijd is ook voorbij :P
By hook or by crook, I'll be last in this book.
pi_124251933
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 15:06 schreef Gehenna het volgende:

[..]

Wat mis jij zoal?

Ik zie wel eens dat van een redelijke obscure artiest dan net dat ene hele toffe album van mist e.d.
maar over het algemeen sta ik er van te kijken wat er wél te vinden is :D

Ze zouden een dealtje moeten sluiten met Bandcamp :9~
Veel fijne technoplaatjes. Op Youtube overal te vinden, maar Spotify blijft echt hopeloos achter. Bandjes enzo vind ik niks aan.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_124252023
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 15:09 schreef Skv het volgende:

[..]

Veel fijne technoplaatjes. Op Youtube overal te vinden, maar Spotify blijft echt hopeloos achter. Bandjes enzo vind ik niks aan.
Techno loopt als muziekgenre ook decennia achter.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 19 maart 2013 @ 15:23:19 #73
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_124252472
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 15:09 schreef Skv het volgende:

[..]

Veel fijne technoplaatjes. Op Youtube overal te vinden, maar Spotify blijft echt hopeloos achter. Bandjes enzo vind ik niks aan.
Komt omdat één nummer per artiest op Spotify ook irritant is. Als ze gewoon een album uitbrengen staat het snel genoeg op Spotify.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  dinsdag 19 maart 2013 @ 15:25:54 #74
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_124252578
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 15:09 schreef Skv het volgende:

[..]

Veel fijne technoplaatjes. Op Youtube overal te vinden, maar Spotify blijft echt hopeloos achter. Bandjes enzo vind ik niks aan.
ohja dat klopt idd, maar ligt dat ook niet aan dat dat soort artiesten niet echt bezig zijn met albums maken, maar meer met 'een remixje hier, 'een singletje daar'. Techno-artiesten die (nog) met albums werken staan er wel vaak in (ik noem maar een Deadmau5 of Autechre etc..).

Geen reden om ze er niet in te stoppen natuurlijk, maar het zal waarschijnlijker een stuk lastiger gaan..
nee, jij dan!
pi_124253009
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 15:23 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Komt omdat één nummer per artiest op Spotify ook irritant is. Als ze gewoon een album uitbrengen staat het snel genoeg op Spotify.
Die technoplaatjes worden niet als album uitgebracht, maar als EP..
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')