Helpt het met de verkeersproblemen?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Leuk experiment
Ik heb vandaag een stad gefinetuned op verkeersproblemen door bijna alle kruisingen weg te halen. 'T is nu een grote medium density slingerweg. Oftewel.....ziet er niet uit En erg onpraktisch
Ik zag weinig filesquote:Op vrijdag 15 maart 2013 06:52 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Helpt het met de verkeersproblemen?
Ja als je zelfde server kies wel want het wordt op de servers opgeslagen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 06:50 schreef Diamond3d het volgende:
Als ik het spel op een andere PC installeer, kan ik toch gewoon via me Origin verder spelen waaar ik gebleven was?
de savegames op je eigen pc hebben diezelfde encryptie, dus het syncen zal ook wel encrypted gebeuren.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:03 schreef lipjes het volgende:
[..]
Nee wel een timer hoe lang het duurt voor je eruit gekickt wordt.
Tevens even aan het sniffen geweest, zag dit:
19 2.332251000 EAIP LOCALIP TLSv1 1321 Server Hello, Certificate, Server Hello Done
MD5withRSAEncryptie
Geldigheid is ook wel grappig:
utcTime: 13-02-21 19:10:12 (UTC)
Server simuleren gaat dus nog wel even duren
Ik zie inderdaad alleen maar encrypted verkeer.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 07:22 schreef Danny het volgende:
[..]
de savegames op je eigen pc hebben diezelfde encryptie, dus het syncen zal ook wel encrypted gebeuren.
Je hebt de always on-DRM al uitgeschakeld. Gieb!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 07:27 schreef Danny het volgende:
Ik lees overal dat de package files nu read-only zijn, maar ik kan de game gewoon starten e.d. zonder dat-ie gaat updaten en m'n package files zijn gewoon leesbaar
Overigens read-only betekent ook niet dat ze niet leesbaar zijn, maar kun je ze aanpassen en werken je aanpassingen dan ook ingamequote:Op vrijdag 15 maart 2013 07:27 schreef Danny het volgende:
Ik lees overal dat de package files nu read-only zijn, maar ik kan de game gewoon starten e.d. zonder dat-ie gaat updaten en m'n package files zijn gewoon leesbaar
Ik ben jaloers , ik wil dat ook kunnen .quote:
Ditquote:Op vrijdag 15 maart 2013 07:51 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ben jaloers , ik wil dat ook kunnen .
Yep, maar gisteren wat zooi uitgetest waarvan ik bijna zeker weet dat het zou meoten processen maar dat gebeurd niet.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 07:27 schreef Danny het volgende:
Ik lees overal dat de package files nu read-only zijn, maar ik kan de game gewoon starten e.d. zonder dat-ie gaat updaten en m'n package files zijn gewoon leesbaar
Much to learn, you have.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 07:51 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ben jaloers , ik wil dat ook kunnen .
http://www.simcity.com/en_US/blog/article/simcity-update-8quote:We are constantly tuning the game and through the telemetry of our players we are shaping and evolving the experience to accommodate many different play styles. When bugs are discovered we will address them as quickly as possible, with updates such as the ones we’ve been rolling out over the past week. Our main focus right now is updating the pathing system that the Agents use to get to their Sinks. Running a successful city means keeping the traffic flowing and we are actively working to make this system better.
We understand that when cars always take the shortest route between point A and point B there will be unavoidable (and illogical) traffic jams, so we are retuning these values to make the traffic flow more realistically. Guillaume Pierre (our lead scripter) talked a bit about the improvements that we are making to the traffic system in the game here. To dig a little deeper our roads will have a weighting system based on 25%, 50% and 75% capacity. As a road hits those marks it will become less and less appealing for other cars, increasing the likelihood of them taking an alternate path if one exists.
ja, ik heb nog steeds geen introfilmpje. de bestanden zijn ook niet geupdatet gezien de timestampquote:Op vrijdag 15 maart 2013 07:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Overigens read-only betekent ook niet dat ze niet leesbaar zijn, maar kun je ze aanpassen en werken je aanpassingen dan ook ingame
jah, zo kunnen we met brak internet op de camping van de zomer toch nog spelen als we maar even een paar minuten verbinding hebben om het spel te starten.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 07:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hebt de always on-DRM al uitgeschakeld. Gieb!
Weird. Is het dan al duidelijk dat er een patch is of gilt iedereen maar een gerucht na?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 08:43 schreef Danny het volgende:
[..]
ja, ik heb nog steeds geen introfilmpje. de bestanden zijn ook niet geupdatet gezien de timestamp
twitter:tomshardware twitterde op vrijdag 15-03-2013 om 08:30:40 #Maxis Insider Says Taking #SimCity Offline Not Too Difficult - http://t.co/7k2O0zNtI8 reageer retweet
Zo moeilijk is het niet.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 07:51 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ben jaloers , ik wil dat ook kunnen .
Ik verdiep me dan liever in het emuleren van een SC Server.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 08:43 schreef Danny het volgende:
[..]
jah, zo kunnen we met brak internet op de camping van de zomer toch nog spelen als we maar even een paar minuten verbinding hebben om het spel te starten.
twitter:MaxisGuillaume twitterde op vrijdag 15-03-2013 om 01:11:09 I’ve been playing with new congestion avoidance tuning in @simcity today, what do you guys think? reageer retweet
Raar dat het dan via platform origin (van EA) verkocht wordt...quote:Op vrijdag 15 maart 2013 05:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tomb Raider is niet van EA maar van Square Enix
Met Origin proberen ze Steam na te doen, maar dan irritanter. Dus ook spellen van andere uitgevers staan erop.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:18 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Raar dat het dan via platform origin (van EA) verkocht wordt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |