Verzpnden. Europa west 2 server.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:51 schreef prefix1 het volgende:
origin id= prefixxxx
ik zoek nog plaatsje heren en damesss
Ik denk inderdaad ook dat dit het geval is. De basis is prima, er is goed over nagedacht en veel tijd in gestoken, maar het moest er gewoon uit. Jammer, want het had inderdaad echt een erg goede start kunnen maken, als ze er nog een jaartje aan hadden gewerkt.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is toch ook weer mooi als dat zo is Al begrijp ik het eigenlijk wel, de basis (de engine) is verre van stabiel, laat modders met calls ernaar toe gooien en krijg het meest instabiele gamepakket ooit
Ik denk dat ik er niet ver naast zit als ik zeg dat Maxis onder druk dit moest uitbrengen. Deadlines verschuiven kon niet meer, want EA had de marketing al in gang gezet. Had nog een jaar gewacht, had de i's en de puntjes erop gezet en er was niets aan het handje. Nu is het echt faal op faal op faal.
Er is nog geen nieuwe patch released toch? Is iig geen 1.6 patch-topic op EA te vinden..quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:56 schreef mschol het volgende:
wie verandert de titel even naar Upd: Dont Mod this shit! ?
Europa west 2quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:58 schreef Aleoni het volgende:
Mijn origin id = Ymntle-Aleoni
Als iemand nog een plekje in een regio over heeft, graag!
quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:57 schreef iScripters het volgende:
[..]
Er is nog geen nieuwe patch released toch? Is iig geen 1.6 patch-topic op EA te vinden..
als je alle patches gaat meenemen zitten we zeker op 1.7 en misschien zelfs op 1.8quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:44 schreef lipjes het volgende:
Hmm, debug mode hebben ze gedeactiveerd.
Vergeet niet dat het script is, de engine bepaalt nog altijd veel. Als de engine iets niet kan, dan moet je het scripten. En dat vergt wat meer tijd dan simpel een vlaggetje op ja of nee zetten Geen idee of er een vlaggetje alwaysOnline=0 bestaatquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:59 schreef Doodloper het volgende:
Hoe zijn die bestanden nu read-only dan? Is er geen kans dat modders ervoor zorgen dat je het spel gewoon lokaal kan spelen en dat dan die check weg is of in die bestanden is gerommeld?
Okquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:00 schreef Meneerik2 het volgende:
Origin= MeneerNeal
Iemand die me toe wil voegen?
Nee wel een timer hoe lang het duurt voor je eruit gekickt wordt.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vergeet niet dat het script is, de engine bepaalt nog altijd veel. Als de engine iets niet kan, dan moet je het scripten. En dat vergt wat meer tijd dan simpel een vlaggetje op ja of nee zetten Geen idee of er een vlaggetje alwaysOnline=0 bestaat
12 uur spelen, 19 uur wachtenquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:03 schreef _NZT_ het volgende:
Eerlijk gezegd ben ik het na 12 uur spelen (31 volgens origin ) toch wel een beetje zat.
Zo te zien wel ja, of je moet RSA-sleutel gaan krakenquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:03 schreef lipjes het volgende:
[..]
Nee wel een timer hoe lang het duurt voor je eruit gekickt wordt.
Tevens even aan het sniffen geweest, zag dit:
19 2.332251000 EAIP LOCALIP TLSv1 1321 Server Hello, Certificate, Server Hello Done
MD5withRSAEncryptie
Geldigheid is ook wel grappig:
utcTime: 13-02-21 19:10:12 (UTC)
Server simuleren gaat dus nog wel even duren
Klopt ja. Na installatie proberen in de servers te komen, niet gelukt, maar stond al wel 8 uur op de teller :squote:Op donderdag 14 maart 2013 23:04 schreef Jump het volgende:
[..]
12 uur spelen, 19 uur wachten
[ afbeelding ]
Nog eens verder kijken, tijd om door 3400 sniff-regels te lezenquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zo te zien wel ja, of je moet RSA-sleutel gaan kraken
Ik herken je gevoel. Ik heb het ook. Ik heb de game niet eens gekocht en ik voel me al zuur. Ik keek hier echt naar uit, en de demo's die gegeven waren zagen er beter uit dan wat het uiteindelijk geworden is. Nu zie ik rare kronkels, of niet aan te sluiten wegen. De vorige keer kon ik een dag spelen met een non-final build en toen was er geen probleem met de wegen aansluiten, ook niet als je een stad vanaf nul begonquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:03 schreef _NZT_ het volgende:
Eerlijk gezegd ben ik het na 12 uur spelen (31 volgens origin ) toch wel een beetje zat.
Maar ze kunnen ook programmatjes maken die serialcodes berekenen, dat ontleden ze ook uit de software zelf lijkt me. Dan kunnen "ze" misschien toch ook de software ontleden en achterhalen hoe die data die weggestuurd wordt, wordt opgebouwd?quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zo te zien wel ja, of je moet RSA-sleutel gaan kraken
gewoon distributed computing projectje met gpu's opzetten, zo gekraaktquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zo te zien wel ja, of je moet RSA-sleutel gaan kraken
Ja, maar je moet alsnog weten hoe de server zelf werkt, dus wat voor data die terug stuurt.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:09 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Maar ze kunnen ook programmatjes maken die serialcodes berekenen, dat ontleden ze ook uit de software zelf lijkt me. Dan kunnen "ze" misschien toch ook de software ontleden en achterhalen hoe die data die weggestuurd wordt, wordt opgebouwd?
Want er zijn voor allerlei programma's serial generators en cracks, dat passen ze dan toch ook in een programma aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |