Ja het kan zijn ja Dan zouden ze het toevallig altijd moeten missen. Dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk.quote:Op maandag 18 maart 2013 18:15 schreef Gray het volgende:
[..]
Screenings zijn meestal selectief, dus het kan zijn dat men stoffen mist.
[..]
Kerosine wel, maar stoffen kunnen vrijkomen.
Onwaarschijnlijk is zo makkelijk. Leuker is kijken naar de gaps.quote:Op maandag 18 maart 2013 18:42 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ja het kan zijn ja Dan zouden ze het toevallig altijd moeten missen. Dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk.
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 18 maart 2013 18:52 schreef Gray het volgende:
[..]
Onwaarschijnlijk is zo makkelijk. Leuker is kijken naar de gaps.
Als het waarschijnlijk was, dan noemden we het waarschijnlijk geen complot(theorie) meer. En dát is waar we hierover praten, het complot dat schuilt achter chemtrails.quote:
Dan nog vind ik het zeer onwaarschijnlijk dat ze toevallig steeds de verkeerde steekproef hebben ggedaanquote:Op maandag 18 maart 2013 19:06 schreef Gray het volgende:
[..]
Als het waarschijnlijk was, dan noemden we het waarschijnlijk geen complot(theorie) meer. En dát is waar we hierover praten, het complot dat schuilt achter chemtrails.
wie neemt steeds de verkeerd steekproeven?quote:Op maandag 18 maart 2013 19:37 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dan nog vind ik het zeer onwaarschijnlijk dat ze toevallig steeds de verkeerde steekproef hebben ggedaan
Mensen die bijv de kwaliteit van brandstof controleren.quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:15 schreef tribalwars het volgende:
[..]
wie neemt steeds de verkeerd steekproeven?
of de controleer is slecht. ze controleren waarschijnlijk alleen of er genoeg aardolie in de brandstof zit. verder gaan ze niet .quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:19 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Mensen die bijv de kwaliteit van brandstof controleren.
Erm, nee. Die tests gaan veel verder dan dat. En er zit niet zomaar 'aardolie' in...quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:27 schreef tribalwars het volgende:
[..]
of de controleer is slecht. ze controleren waarschijnlijk alleen of er genoeg aardolie in de brandstof zit. verder gaan ze niet .
maar testen ze dan alle stoffen die erin zitten. ze maken chemtails door middel van de stoffen als gas in de lucht te sproeien. zodat het een wolk wordt en die valt in loop van tijd naar beneden.quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:48 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Erm, nee. Die tests gaan veel verder dan dat. En er zit niet zomaar 'aardolie' in...
In princiepe wel ja, zeker als ze bijv een massaspectrometer gebruiken. Welke gassen denk je dat ze gebruiken? Kan ik wel nagaan of die door zo'n detectie zouden komen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:54 schreef tribalwars het volgende:
[..]
maar testen ze dan alle stoffen die erin zitten. ze maken chemtails door middel van de stoffen als gas in de lucht te sproeien. zodat het een wolk wordt en die valt in loop van tijd naar beneden.
Vliegtuigmotoren zijn dermate gevoelige en dure apparaten dat de brandstof sterk gereguleerd is. Elke extra stof heeft effect op de levensduur en motorfabrikanten hebben tegenwoordig zulk stricte (en op afstand gecontroleerde en aangestuurde) onderhoudsregimes dat afwijkingen in ge/verbruik en levensduur erg snel opvallen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:54 schreef tribalwars het volgende:
[..]
maar testen ze dan alle stoffen die erin zitten. ze maken chemtails door middel van de stoffen als gas in de lucht te sproeien. zodat het een wolk wordt en die valt in loop van tijd naar beneden.
Dat moet algoritme zijn denk ik?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 09:32 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Vliegtuigmotoren zijn dermate gevoelige en dure apparaten dat de brandstof sterk gereguleerd is. Elke extra stof heeft effect op de levensduur en motorfabrikanten hebben tegenwoordig zulk stricte (en op afstand gecontroleerde en aangestuurde) onderhoudsregimes dat afwijkingen in ge/verbruik en levensduur erg snel opvallen.
(rolls royce heeft bijvoorbeeld een computersysteem dat parameters ontvangt van alle rolls royce vliegtuig motoren die momenteel in gebruik zijn en deze parameters in een logaritme stopt, welke voorspelt en voorschrijft wanneer onderhoud gepleegd moet worden of problemen verwacht kunnen worden).
ik denk niet dat ze via de motoren gevaarlijk stoffen de lucht in brengen. dat doen ze door middel van gas of vloeistof van de gevaarlijk stof de lucht in spuiten. via in paar sproei koppen.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 09:32 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Vliegtuigmotoren zijn dermate gevoelige en dure apparaten dat de brandstof sterk gereguleerd is. Elke extra stof heeft effect op de levensduur en motorfabrikanten hebben tegenwoordig zulk stricte (en op afstand gecontroleerde en aangestuurde) onderhoudsregimes dat afwijkingen in ge/verbruik en levensduur erg snel opvallen.
(rolls royce heeft bijvoorbeeld een computersysteem dat parameters ontvangt van alle rolls royce vliegtuig motoren die momenteel in gebruik zijn en deze parameters in een logaritme stopt, welke voorspelt en voorschrijft wanneer onderhoud gepleegd moet worden of problemen verwacht kunnen worden).
aluminium,barium,stortiumquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:55 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
In princiepe wel ja, zeker als ze bijv een massaspectrometer gebruiken. Welke gassen denk je dat ze gebruiken? Kan ik wel nagaan of die door zo'n detectie zouden komen.
Dat zijn bij die temperaturen geen gassen.quote:
misschien kolen ze die stoffen of brengen ze die stoffen als vloeistof in de luchtquote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:09 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat zijn bij die temperaturen geen gassen.
Wat het probleem weer terug schuift naar het grondpersoneel die dat geheime spul aan moeten vullen. En de piloten natuurlijk die er dan weer bij betrokken zijn.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:07 schreef tribalwars het volgende:
[..]
ik denk niet dat ze via de motoren gevaarlijk stoffen de lucht in brengen. dat doen ze door middel van gas of vloeistof van de gevaarlijk stof de lucht in spuiten. via in paar sproei koppen.
Kolen?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:11 schreef tribalwars het volgende:
[..]
misschien kolen ze die stoffen of brengen ze die stoffen als vloeistof in de lucht
daar bedoel ik brengenquote:
maar het gebeurt ook niet met normaal vliegtuigen het gebeurt alleen met militaire vliegtuigen.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:12 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Wat het probleem weer terug schuift naar het grondpersoneel die dat geheime spul aan moeten vullen. En de piloten natuurlijk die er dan weer bij betrokken zijn.
http://www.flightradar24.com/quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:14 schreef tribalwars het volgende:
[..]
maar het gebeurt ook niet met normaal vliegtuigen het gebeurt alleen met militaire vliegtuigen.
Dan moeten ze die toch flink verhitten om dat voor mekaar te krijgen... Tot maar liefst 2500 graden in het geval van aluminium.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:11 schreef tribalwars het volgende:
[..]
misschien kolen ze die stoffen of brengen ze die stoffen als vloeistof in de lucht
militaire vliegtuigen zijn onzichtbaar op de radar.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:27 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
http://www.flightradar24.com/
Dat is veel te makkelijk te controleren...
misschien hebben ze van die stoffen mengsel die niet zo heet hoeven te worden. om te verbranden.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:34 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dan moeten ze die toch flink verhitten om dat voor mekaar te krijgen... Tot maar liefst 2500 graden in het geval van aluminium.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |