ik ga straks eens kijkenquote:Op donderdag 14 maart 2013 12:33 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ik ga er vanavond mee aan de slag.
[..]
Ik wil dat er in plaats van Maxisman HQ iets anders staat
Namelijk FOK! Knokploeg
Pas wel op, ik ga in ieder geval alles testen in Sandbox Mode.quote:
romanCasino dlc?quote:////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// Dynamically Loaded DLC Javascript File
//
// This javascript file holds references to all other JavaScript DLC files.
// The order here determines when each file is loaded.
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// DLC_RomanCasino Namespace - so there's no collisions between other databindings
simcity.DLC_RomanCasino = {};
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// Constants
// Resources
simcity.DLC_RomanCasino.kResourceIDDLC_RomanCasino = 0xc9003f87; // DLC_RomanCasino
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// File reference order may be manually changed as Skynet will only append
// new/missing .js files on export. Changes will no be lost.
//
// Reference Example: simcity.DynamicScriptLoader.LoadScriptFromSrc('HAVDataBindingsTicker.js');
simcity.DynamicScriptLoader.LoadScriptFromSrc('RomanCasino.js');
quote:////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// Dynamically Loaded DLC Javascript File
//
// This javascript file holds references to all other JavaScript DLC files.
// The order here determines when each file is loaded.
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// DLC_SimsPark Namespace - so there's no collisions between other databindings
simcity.DLC_SimsPark = {};
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// Constants
// Resources
simcity.DLC_SimsPark.kResourceIDDLC_SimsPark = 0x70310497; // DLC_SimsPark
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// File reference order may be manually changed as Skynet will only append
// new/missing .js files on export. Changes will no be lost.
//
// Reference Example: simcity.DynamicScriptLoader.LoadScriptFromSrc('HAVDataBindingsTicker.js');
simcity.DynamicScriptLoader.LoadScriptFromSrc('SimsPark.js');
en kopieer je package files voordat je ze bewerkt, just in case.quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:36 schreef lipjes het volgende:
[..]
Pas wel op, ik ga in ieder geval alles testen in Sandbox Mode.
Zo kan EA niet zeuren dat ik eventueel de global market policy oid breek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.romancasino?
door de bestanden in SimCityUserData\Patches te vergelijken met elkaar kun je zien wat er sinds de vorige patch is veranderd. Dat kan helpen met het analyseren van wat nou precies wat doet.quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:36 schreef lipjes het volgende:
[..]
Pas wel op, ik ga in ieder geval alles testen in Sandbox Mode.
Zo kan EA niet zeuren dat ik eventueel de global market policy oid breek
Was wel het idee ja.quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:41 schreef Danny het volgende:
[..]
en kopieer je package files voordat je ze bewerkt, just in case.
en documenteer wat je wijzigt, want bij elke update worden juist die relevante packages overschreven
Goeie tip.quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:44 schreef Danny het volgende:
[..]
door de bestanden in SimCityUserData\Patches te vergelijken met elkaar kun je zien wat er sinds de vorige patch is veranderd. Dat kan helpen met het analyseren van wat nou precies wat doet.
je hebt mijn review al gelezen!quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Precies wat ik bedoelde met dat je je stad zo maf gaat bouwen om de slechte AI te compenseren, niet omdat je iets moois aan het maken bent.
staat een deel of vier geleden al eens in deze reeksquote:
In de laatste update zit opeens deze op line 9557 en 9558:quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:45 schreef lipjes het volgende:
Goeie tip.
Ik denk dat ik vannacht slecht slaap
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | simcity.IsPlayingBoxBroken = function () { if (simcity.gGlobalUIHandler.mRegionViewUIHandler && simcity.gGlobalUIHandler.mRegionViewUIHandler.mRegionData.mPlayingBox.uid) { var a = simcity.gGlobalUIHandler.mRegionViewUIHandler.mRegionData.mBoxes[simcity.gGlobalUIHandler.mRegionViewUIHandler.mRegionData.mPlayingBox.uid].status; "BROKEN" === a && simcity.AddTelemetry("SC_UI_BOX_BROKEN", 16); "CHEAT" === a && simcity.AddTelemetry("SC_UI_BOX_CHEATED", 16); return "BROKEN" === a || "CHEAT" === a } return !1 }; |
1 2 | "BROKEN" === a && simcity.AddTelemetry("SC_UI_BOX_BROKEN", 16); "CHEAT" === a && simcity.AddTelemetry("SC_UI_BOX_CHEATED", 16); |
Even teruglezen met een erbijquote:Op donderdag 14 maart 2013 12:50 schreef Danny het volgende:
[..]
staat een deel of vier geleden al eens in deze reeks
opzich vind ik daar niks mis mee (je kan namelijk een voordeel krijgen op dit moment doordat je o.a. de highways kan aanpassen)quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:52 schreef Danny het volgende:
[..]
In de laatste update zit opeens deze op line 9557 en 9558:
[ code verwijderd ]
Deze twee regels zaten er VOOR de update NIET in:
[ code verwijderd ]
Ik denk dat ze nu al checken op modding...
Niemand geeft een neuk om leaderboards in iets als SimCity. Als ze dit inderdaad al niet zouden toestaan vraag ik me af in hoeverre ze hun woord houden en modding toestaan. Ik heb daar sterke twijfels bij.quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:54 schreef mschol het volgende:
[..]
opzich vind ik daar niks mis mee (je kan namelijk een voordeel krijgen op dit moment doordat je o.a. de highways kan aanpassen)
en dat beinvloed de leaderbords enzo..
het punt is dat leaderbords erin zitten en je dus moet voorkomen dat mensen die modden en/of cheaten deze beinvloeden, niet meer als terecht (even afgezien of je wel of niets geeft om leaderbords)quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:56 schreef Danny het volgende:
[..]
Niemand geeft een neuk om leaderboards in iets als SimCity. Als ze dit inderdaad al niet zouden toestaan vraag ik me af in hoeverre ze hun woord houden en modding toestaan. Ik heb daar sterke twijfels bij.
zolang ze dus niet bannen, maar je uitsluiten van de leaderboards is dat prima.quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:58 schreef mschol het volgende:
[..]
het punt is dat leaderbords erin zitten en je dus moet voorkomen dat mensen die modden en/of cheaten deze beinvloeden, niet meer als terecht (even afgezien of je wel of niets geeft om leaderbords)
het is niet dat ze modden tegenhouden
inderdaadquote:Op donderdag 14 maart 2013 12:58 schreef Danny het volgende:
[..]
zolang ze dus niet bannen, maar je uitsluiten van de leaderboards is dat prima.
Nee, heb de SC files niet op kantoorquote:Op donderdag 14 maart 2013 12:59 schreef Me_Wesley het volgende:
Iemand al de pathfinding routines gevonden?
Nee, die bestaan toch niet?quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:59 schreef Me_Wesley het volgende:
Iemand al de pathfinding routines gevonden?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |