Niet om het goed te praten, maar er zijn wel meer spellen waarbij de AI op het begin niet goed werkt, doordat bijv. de release gerusht is.quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:56 schreef mschol het volgende:
[..]
ik kan een kapotte AI (of iig zeer simplistische) niet echt een kinderziekte noemen
eerder een gezwel..
voor de rest zijn dingen als brandweerwagens, de garbage trucks die de weg kwijt raken enzo wel kinderziektes.. maar het komt volgens mij allemaal door de fucked up AI
Die mensen lopen al een tijd mee. Maar het probleem is vooral dat veel journalisten voor de bekendere sites die vaak naar het buitenland mogen het allemaal wat vriendelijk en mild houden, want anders gaan die uitgevers niet betalen voor uiteindelijk slechte reviews. Tenminste, dat idee krijg ik een beetje veel.quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:51 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat de (games)reviewers bij T.net geen echte gamers zijn. Beetje casual spelers, dan merk je bepaalde zaken niet zo snel
Ja maar een AI die compleet hersenloos lijkt te zijn in een simulatie spel is echt compleet kansloos. Als je alle berichten hierover leest zie je gewoon dat de AI gigantisch simpel is.quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:59 schreef STING het volgende:
Niet om het goed te praten, maar er zijn wel meer spellen waarbij de AI op het begin niet goed werkt, doordat bijv. de release gerusht is.
Je weet hoe diep je in de shit zit als zelf niet gaming-nieuws sites jouw blunders rapporterenquote:Op donderdag 14 maart 2013 11:01 schreef ThamfBeast het volgende:
http://www.foxnews.com/te(...)nightmare-escalates/
i lol'd
Of ze hebben het spel maar een paar uurtjes gespeeld; want dan valt het allemaal wel mee en heb je nog niet door hoe fucked up de AI is.quote:Op donderdag 14 maart 2013 11:00 schreef Pheno het volgende:
Die mensen lopen al een tijd mee. Maar het probleem is vooral dat veel journalisten voor de bekendere sites die vaak naar het buitenland mogen het allemaal wat vriendelijk en mild houden, want anders gaan die uitgevers niet betalen voor uiteindelijk slechte reviews. Tenminste, dat idee krijg ik een beetje veel.
'Alles moet serverside zijn omdat de AI te complex zou zijn'quote:Op donderdag 14 maart 2013 11:02 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja maar een AI die compleet hersenloos lijkt te zijn in een simulatie spel is echt compleet kansloos. Als je alle berichten hierover leest zie je gewoon dat de AI gigantisch simpel is.
Zo gaat dat met alle spellen tegenwoordig. Ze spelen het niet eens uit. Zou toch wel erg zijn als je een filmrecensent 3/4 van een film gaat kijken en daar zijn mening over uit geeft.quote:Op donderdag 14 maart 2013 11:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Of ze hebben het spel maar een paar uurtjes gespeeld; want dan valt het allemaal wel mee en heb je nog niet door hoe fucked up de AI is.
Ik denk dat ik het kennelijk nog niet zo serieus heb gespeeld, dat ik de perceptie nog niet heb dat de AI het syndroom van down heeft Ik blijf hoopvolquote:Op donderdag 14 maart 2013 11:02 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja maar een AI die compleet hersenloos lijkt te zijn in een simulatie spel is echt compleet kansloos. Als je alle berichten hierover leest zie je gewoon dat de AI gigantisch simpel is.
al steden van rond de 100k gehad?quote:Op donderdag 14 maart 2013 11:05 schreef STING het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het kennelijk nog niet zo serieus heb gespeeld, dat ik de perceptie nog niet heb dat de AI het syndroom van down heeft Ik blijf hoopvol
Het komt er in ieder geval op neer dat je geen goed draaiende stad kan hebben op de lange termijn of je moet 100% weten hoe de AI werkt en dus tactisch dingen neer gaat zetten met de simpele AI in gedachtequote:Op donderdag 14 maart 2013 11:05 schreef STING het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het kennelijk nog niet zo serieus heb gespeeld, dat ik de perceptie nog niet heb dat de AI het syndroom van down heeft Ik blijf hoopvol
Ik weet dat de vroege vogels met reviews twee dagen bij EA zelf mochten gamen, op een nog lege SimCity-server. Al dacht ik dat Tweakers er niet was in dit geval. Wij overigens ook niet, wel een uitnodiging, maar ik ga geen sim in twee korte dagen spelen om dan een review te schrijven. Dat slaat nergens op, juist het langer bouwen en zien hoe een stad het gaat doen na de bv 200k inwoners lijkt me belangrijk. En kijken hoe ver je kan komen Maar als je kort speelt valt de verneukende AI nog niet zo op, omdat je geen fileproblemen hebt.quote:Op donderdag 14 maart 2013 11:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Of ze hebben het spel maar een paar uurtjes gespeeld; want dan valt het allemaal wel mee en heb je nog niet door hoe fucked up de AI is.
precies, en dat is ook waarom het in de beta niet opviel, je had maar een uur...quote:Op donderdag 14 maart 2013 11:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik weet dat de vroege vogels met reviews twee dagen bij EA zelf mochten gamen, op een nog lege SimCity-server. Al dacht ik dat Tweakers er niet was in dit geval. Wij overigens ook niet, wel een uitnodiging, maar ik ga geen sim in twee korte dagen spelen om dan een review te schrijven. Dat slaat nergens op, juist het langer bouwen en zien hoe een stad het gaat doen na de bv 200k inwoners lijkt me belangrijk. En kijken hoe ver je kan komen Maar als je kort speelt valt de verneukende AI nog niet zo op, omdat je geen fileproblemen hebt.
Jep, rond de 106k op het moment.quote:Op donderdag 14 maart 2013 11:05 schreef over_hedge het volgende:
[..]
al steden van rond de 100k gehad?
ja, maar ook in twee dagen denk je nog dat het aan jezelf ligtquote:Op donderdag 14 maart 2013 11:07 schreef mschol het volgende:
[..]
precies, en dat is ook waarom het in de beta niet opviel, je had maar een uur...
Binnenkort ligt je stad in puin dusquote:
Vernietigend en zeer terecht. Deze game was met de launch al een fucking joke, maar hoe langer de tijd verstrijkt, des te meer blijkt dat dit een van de grootste half afgemaakte en gefaalde triple A titel is allertijden. Alle hoge verwachtingen, beloftes en toezeggingen worden 1 voor 1 een illusie..quote:Op donderdag 14 maart 2013 11:01 schreef ThamfBeast het volgende:
http://www.foxnews.com/te(...)nightmare-escalates/
i lol'd
quote:
Lol, doemdenkersquote:Op donderdag 14 maart 2013 11:08 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Binnenkort ligt je stad in puin dus
die kon ik overboord gooien...quote:Op donderdag 14 maart 2013 11:11 schreef STING het volgende:
[..]
[..]
Lol, doemdenkers
Met mijn 20 jaar Simcity ervaring gaat de natuurlijk niet gebeuren he
Quote voor over 2 topicsquote:Op donderdag 14 maart 2013 11:11 schreef STING het volgende:
[..]
[..]
Lol, doemdenkers
Met mijn 20 jaar Simcity ervaring gaat dat natuurlijk niet gebeuren he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |