Erg blij mee.quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:02 schreef waxmask het volgende:
Legendary update Level (soft) cap naar boven en enorm veel fixes. Je kan nu skills resetten naar 15 (unlimited) als ze 100 zijn en zodoende onbeperkt levellen en skillpoints farmen. Ook is er een hogere moeilijkheidsgraad...
Link? Wil ik wel eens iets over lezen namelijk.quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:06 schreef Desunoto het volgende:
Ik las ergens dat er een hele lading ongebruikte code in de game staat waarin die oorlog veel verder was uitgewerkt. Meer veldslagen en meer keuzemogelijkheden. Schijnbaar hebben ze die campagne flink ingekort en versimpeld.
Gevonden:quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:21 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Link? Wil ik wel eens iets over lezen namelijk.
Misschien dat de mod community er nog eens een keer mee aan de slag gaat. Als het er toch al in zit.quote:Leftover dialogue, markers, quest updates, and other evidence suggests that at one time the game's developers intended the Civil War to be much more dynamic and complex than it currently is. Taking a hold would have involved capturing the outlying villages and/or points of interest as well as completing the regular missions. In addition, sieges like those seen during Battle For Whiterun and the final two battles were intended to occur with each hold capture. On top of this, the opposing side would actively participate in the war, which would have forced players to play defensive as well as offensive missions. Finally, it would have been possible for the opposing side to lose their main capital yet still have other holds, meaning the final battle may have taken place elsewhere (for example, for the Stormcloaks the final battle could also have taken place in Markarth, as well as Solitude.)
In addition to the Jagged Crown quest, you were also at one time able to defect to the other side by favoring the opposing side during negotiations in Season Unending.
Aan de civil war beginnen verneukt toch bij voorbaat al een hele reeks side-quests omdat die mensen dan dood zijn? Ik heb altijd begrepen dat je eerst alles moet gedaan hebben voor je de civil war uitspeelt.quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:38 schreef Desunoto het volgende:
Ik denk dat dat voor modders extreem lastig wordt zonder het verloop van allerlei andere quests te verstoren.
Het is al lastig genoeg voor Bethesda zelf om sommige simpele opdrachten bug-vrij te houden.
Ja die quest moet je bewaren, al was het maar voor de super grote veldslagen,kreeg er 500 golden coins voor, dat was echt geweldig.quote:Op donderdag 28 maart 2013 10:47 schreef waxmask het volgende:
[..]
Aan de civil war beginnen verneukt toch bij voorbaat al een hele reeks side-quests omdat die mensen dan dood zijn? Ik heb altijd begrepen dat je eerst alles moet gedaan hebben voor je de civil war uitspeelt.
Good for you! Ik denk dat ik er gewoon teveel uur in heb zitten in de laatste paar maanden, komt vast wel weer..quote:
Definieer vreemd?quote:Op woensdag 10 april 2013 21:23 schreef Isabeau het volgende:
Misschien werkt mijn beetje vreemde manier van spelen Ik heb nu ook maar 1 char, waar ik eerst begon met allerlei verschillende.
Ah, gridbased de game doorkammen. Dat is een mogelijkheid, alleen ben je als je daarmee klaar bent ook echt klaar met de game..quote:Op donderdag 11 april 2013 18:09 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb deze map uitgeprint: http://www.gamebanshee.com/skyrim/mapofskyrim.php#null
En daarna elk vakje een nummer gegeven vanaf Riverwood (=1). Eerst alle vakjes rond Riverwood en daarna in een voor mij logische volgorde verder rondom. Daarna ben ik elk plekje in vakje 1 gaan verkennen, daarna vakje 2 etc etc. Ik ben nu bij vakje 38 (van de 83). Ik kan een quest of questlijn pas afmaken als het betreffende vakje aan de beurt is. Ik ben nog nooit in de vakjes geweest die niet aan de beurt waren (muv Markarth waar ik wakker werd na de drinking game, maar ben toen direct met paard en wagen terug gegaan naar Whiterun).
Ik loop ook overal heen. Geen fast travel en op die ene keer na geen paard met of zonder wagen.
Dan komt DeeCruise zijn oude videokaart afgeven hier (6970).quote:
Questlog wordt wat groot. Voor ik naar een nieuw vakje ga gooi ik alle quests even 'aan' in de journal om te zien of er iets is wat ik moet afhandelen. Daarna switch ik ze allemaal weer uit. Het is eigenlijk behoorlijk overzichtelijk Ik wist voorheen nooit wat ik nu weer eens moest gaan doen, nu doe ik alles een beetje rigide.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:56 schreef vosss het volgende:
Wordt je journal dan niet 1 grote puinhoop?
Hoe weet je dan welke quests in welk vakje zitten? Zelfs met de better questlogsmod of hoe dat ding ook weer heette lijkt het me een nogal onoverzichtelijk geheel vormen niet?
Holy crap, jij liever dan ik. Heb nog steeds last van achterlijke bugs, maar weiger om alles opnieuw te gaan installeren..quote:Op donderdag 11 april 2013 18:57 schreef vosss het volgende:
[..]
Dan komt DeeCruise zijn oude videokaart afgeven hier (6970).
En dan ga ik Skyrim er weer aftiefen en opnieuw installeren.
Ah very nice! Ja dat zal wel even kut zijn, maar ja hopelijk kan je daarna weer normaal Skyrim spelenquote:Op donderdag 11 april 2013 18:57 schreef vosss het volgende:
[..]
Dan komt DeeCruise zijn oude videokaart afgeven hier (6970).
En dan ga ik Skyrim er weer aftiefen en opnieuw installeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |