abonnement Unibet Coolblue
pi_126068441
Welke modmanager raden jullie aan voor Skyrim? Mod Organizer of Nexus Mod Manager?
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_126069938
Even een archer aangemaakt na een tijd van afwezigheid @ skyrim, alleen man wat voelt dat zwak zeg :s vooral de sterkere vijanden zijn onmogelijk zo lijkt het. Ligt dit nou aan de build zelf? (Level 13 dus nog wat lastig te beoordelen) of is het de difficulty van het spel die te moeilijk is? (Master)
  Moderator zaterdag 4 mei 2013 @ 20:57:05 #228
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_126070028
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 20:54 schreef GlenSpey het volgende:
Even een archer aangemaakt na een tijd van afwezigheid @ skyrim, alleen man wat voelt dat zwak zeg :s vooral de sterkere vijanden zijn onmogelijk zo lijkt het. Ligt dit nou aan de build zelf? (Level 13 dus nog wat lastig te beoordelen) of is het de difficulty van het spel die te moeilijk is? (Master)
Pure archer is idd nogal zwak in close combat, misschien (dual) swords/daggers erbij pakken?
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_126070436
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 20:54 schreef GlenSpey het volgende:
Even een archer aangemaakt na een tijd van afwezigheid @ skyrim, alleen man wat voelt dat zwak zeg :s vooral de sterkere vijanden zijn onmogelijk zo lijkt het. Ligt dit nou aan de build zelf? (Level 13 dus nog wat lastig te beoordelen) of is het de difficulty van het spel die te moeilijk is? (Master)
Pure archer gaat sowieso mis zodra vijanden dichtbij komen. Je moet het combineren een ander wapen, een dagger of zo.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_126077863
quote:
10s.gif Op donderdag 25 april 2013 22:38 schreef De_Dakgoot het volgende:
Ik moet zeggen dat Climates of Tamriel toch nu echt wel mijn #1 favo mod is.
Skyrim,solstheim zien er gewoon stukken beter uit en die hele atmosfeer _O_
http://www.skyrim.nexusmods.com/mods/17802
Ik heb net Tropical Skyrim geinstalleerd, ziet er echt vet uit. Was die sneeuw ook wel zat trouwens :P









Enz

Op nexusmods: http://skyrim.nexusmods.com/mods/33017/
  Moderator zaterdag 4 mei 2013 @ 23:25:48 #231
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_126077906
Dat is gewoon gay, palmbomen in Skyrim :')
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_126077976
Ach na al anderhalf jaar in de sneeuw rondrennen is het eens tijd voor een verandering :P
  Moderator zaterdag 4 mei 2013 @ 23:32:52 #233
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_126078181
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 23:27 schreef Sapstengel het volgende:
Ach na al anderhalf jaar in de sneeuw rondrennen is het eens tijd voor een verandering :P
Dan speel je maar Oblivion of Morrowind :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  zaterdag 4 mei 2013 @ 23:58:46 #234
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_126078783
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
  Moderator zaterdag 11 mei 2013 @ 14:22:44 #235
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_126346674
Heuj, m'n bazenposter is binnen _O_
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  zaterdag 11 mei 2013 @ 14:40:14 #236
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_126347350
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 23:24 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Ik heb net Tropical Skyrim geinstalleerd, ziet er echt vet uit. Was die sneeuw ook wel zat trouwens :P

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]



[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Enz

Op nexusmods: http://skyrim.nexusmods.com/mods/33017/
Het wachten is op een vlammenwerper missie met wietplantages en foute dubstep muziek :7
  zaterdag 11 mei 2013 @ 21:38:56 #237
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_126364219
Net Dawnguard uitgespeeld.

Echt precies Bethesda weer, veel onlogica en alle focus op graphics/leveldesign en niet op het verhaal en karakters. Kortom, weer totaal niet boeiend.

SPOILER: Pluspunten:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Minpunten
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan nog wel meer dingen gaan noemen, maar ik vind dat ik er al te veel aandacht aan geschonken heb. Dus voor diegenen die Dragonborn gespeeld hebben, als jullie dit verhaal lezen, denken jullie dat het zin heeft voor mij om die te kopen?

Heb al een beetje een idee...
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
  zaterdag 11 mei 2013 @ 22:13:38 #238
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_126366161
Dragonborn was wel veeeeel uitgebreider w/
  zaterdag 11 mei 2013 @ 22:39:40 #239
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_126367629
Uitgebreider, hoe?

Als het meer van hetzelfde principe is, zoals in DG, nee bedankt. Zeker niet voor 20 euro.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
  zaterdag 11 mei 2013 @ 22:55:41 #240
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_126368328
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 22:39 schreef The_Substitute het volgende:
Uitgebreider, hoe?

Als het meer van hetzelfde principe is, zoals in DG, nee bedankt. Zeker niet voor 20 euro.
Geen idee tbh, heb me goed vermaakt met dawnguard (maar dan de vampire kant gekozen) en slechts begonnen aan dragonborn. Had de smaak prima te pakken, maar de game is zo instabiel als Fred Teeven op speed, zit meer in Windows dan in-game.

Nu dan ook maar bezig met de beta van Neverwinter, zeer vermakelijk :)
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_126368512
Ook al speel ik amper, ik blijf trouw aan dit topic
  zaterdag 11 mei 2013 @ 23:32:16 #242
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_126369959
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 22:55 schreef DeeCruise het volgende:
Geen idee tbh, heb me goed vermaakt met dawnguard (maar dan de vampire kant gekozen) en slechts begonnen aan dragonborn. Had de smaak prima te pakken, maar de game is zo instabiel als Fred Teeven op speed, zit meer in Windows dan in-game.
Nu je het zegt, ik heb die problemen sinds ik Dawnguard heb geïnstalleerd, dus misschien moet ik maar even wachten tot die nog beloofde patch(es), voordat ik ooit begin met DB.

Zag trouwens net nog wel wat grappigs (idioots eigenlijk). Een random encounter met zo'n vigilant of stendar. Hij was in gevecht met een flame atronach; duurde relatief lang. Op het moment dat ik vlakbij 'm kom, geeft ie de genadeslag; atronach valt neer. Heel stoer zegt ie: 'Stendar's mercy upon you, cause the vigil have none to spare.' Nou, ok.

Ineens begint de battle-muziek weer te spelen en ik kijk om me heen en zie niks. Maar die vigilant schreeuwt: 'Oh no, I'm outta here!' Komt er vervolgens één - en notabene de kleinst mogelijke - mudcrab uit het water. :|W :')
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
  Moderator zaterdag 11 mei 2013 @ 23:35:35 #243
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_126370128
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 23:32 schreef The_Substitute het volgende:

[..]

Nu je het zegt, ik heb die problemen sinds ik Dawnguard heb geïnstalleerd, dus misschien moet ik maar even wachten tot die nog beloofde patch(es), voordat ik ooit begin met DB.

Zag trouwens net nog wel wat grappigs (idioots eigenlijk). Een random encounter met zo'n vigilant of stendar. Hij was in gevecht met een flame atronach; duurde relatief lang. Op het moment dat ik vlakbij 'm kom, geeft ie de genadeslag; atronach valt neer. Heel stoer zegt ie: 'Stendar's mercy upon you, cause the vigil have none to spare.' Nou, ok.

Ineens begint de battle-muziek weer te spelen en ik kijk om me heen en zie niks. Maar die vigilant schreeuwt: 'Oh no, I'm outta here!' Komt er vervolgens één - en notabene de kleinst mogelijke - mudcrab uit het water. :|W :')
_O- :D
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  zaterdag 11 mei 2013 @ 23:42:36 #244
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_126370467
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 23:32 schreef The_Substitute het volgende:

[..]

Nu je het zegt, ik heb die problemen sinds ik Dawnguard heb geïnstalleerd, dus misschien moet ik maar even wachten tot die nog beloofde patch(es), voordat ik ooit begin met DB.

Zag trouwens net nog wel wat grappigs (idioots eigenlijk). Een random encounter met zo'n vigilant of stendar. Hij was in gevecht met een flame atronach; duurde relatief lang. Op het moment dat ik vlakbij 'm kom, geeft ie de genadeslag; atronach valt neer. Heel stoer zegt ie: 'Stendar's mercy upon you, cause the vigil have none to spare.' Nou, ok.

Ineens begint de battle-muziek weer te spelen en ik kijk om me heen en zie niks. Maar die vigilant schreeuwt: 'Oh no, I'm outta here!' Komt er vervolgens één - en notabene de kleinst mogelijke - mudcrab uit het water. :|W :')
_O- _O- _O- _O- _O-
  zaterdag 11 mei 2013 @ 23:49:50 #245
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_126370808
Ik heb de multiple followers mod geïnstalleerd voor Skyrim dus heb ik nu 4 bitches en één of andere oude wizard. Best leuk alleen een beetje lastig als je vuurballen aan het schieten bent en de halve groep in de fik staat :{. Gelukkig heb ik ze ook 'essential' gemaakt zodat ze niet dood kunnen.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_126371200
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 23:32 schreef The_Substitute het volgende:

[..]

Nu je het zegt, ik heb die problemen sinds ik Dawnguard heb geïnstalleerd, dus misschien moet ik maar even wachten tot die nog beloofde patch(es), voordat ik ooit begin met DB.

Zag trouwens net nog wel wat grappigs (idioots eigenlijk). Een random encounter met zo'n vigilant of stendar. Hij was in gevecht met een flame atronach; duurde relatief lang. Op het moment dat ik vlakbij 'm kom, geeft ie de genadeslag; atronach valt neer. Heel stoer zegt ie: 'Stendar's mercy upon you, cause the vigil have none to spare.' Nou, ok.

Ineens begint de battle-muziek weer te spelen en ik kijk om me heen en zie niks. Maar die vigilant schreeuwt: 'Oh no, I'm outta here!' Komt er vervolgens één - en notabene de kleinst mogelijke - mudcrab uit het water. :|W :')
_O- :D
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_126371733
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 23:32 schreef The_Substitute het volgende:

[..]

Nu je het zegt, ik heb die problemen sinds ik Dawnguard heb geïnstalleerd, dus misschien moet ik maar even wachten tot die nog beloofde patch(es), voordat ik ooit begin met DB.

Zag trouwens net nog wel wat grappigs (idioots eigenlijk). Een random encounter met zo'n vigilant of stendar. Hij was in gevecht met een flame atronach; duurde relatief lang. Op het moment dat ik vlakbij 'm kom, geeft ie de genadeslag; atronach valt neer. Heel stoer zegt ie: 'Stendar's mercy upon you, cause the vigil have none to spare.' Nou, ok.

Ineens begint de battle-muziek weer te spelen en ik kijk om me heen en zie niks. Maar die vigilant schreeuwt: 'Oh no, I'm outta here!' Komt er vervolgens één - en notabene de kleinst mogelijke - mudcrab uit het water. :|W :')
_O-
Op zondag 12 augustus 2012 04:06 schreef Geo4kant het volgende:
kijg een zikete jonge kut negerinnte gezicht met je kut torll van kutpsv :'0 ophoerE
pi_126372902
Die arme man had een krabbenfobie en jullie lachen hem uit :o
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_126375483
Wat is een goed level om aan DB te beginnen? Level 16 is blijkbaar te laag. :')
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_126375532
Wanneer komt de goty uit?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')