abonnement Unibet Coolblue
pi_362423
*Ik heb nog geen minuut gezien van BB2

Maar jullie als junken , vinden jullie het evengoed als vorig jaar?

Of volgen jullie het vooral voor het forum hier en kijken jullie eigenlijk minder (intens)?

Of is dit het laatste kunstje van het huis en zal BB3 een flop worden?

pi_362447
Thanx Guuske.. wij zijn ook trotse verslaafden. Elk moment van de dag proberen wij ons leven te wijden aan BigBrother. Hoe wij genieten van Ali met zijn Keelpleuris. Hoe graag kijken wij wel niet naar de mond op mond beademing van Robin en Desiree. Hoe zijn wij ze dansen door regen en wind, vaak de elementen trotserend. Vaak zien we niets zeggende gesprekken, en niets zeggende bewegingen. In vergelijking tot BigBrother 1 is dit een groep die weinig of niets voor zich houdt. Gelukkig zijn er mensen die alles voor gewoon aan nemen en gewoon gaan douchen terwijl er geen muntjes voor zijn. Verder is er weer een Bart en Sabine paartje. Zal Robin winnen ??? dacht het niet. Dit jaar zal ook de winnaar ons ook weer verassen. De winnaar is pas bekend als er nog 5 mensen over zijn. Mijn gevoel over de winnaar is niet Darius maar Leo. Hij die zo oppervlakkig blijft, hij die met iedereen vrienden is. we wachten af BB fans.....
I'm getting too old for this....
  dinsdag 26 september 2000 @ 21:42:28 #3
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_362491
Ik kijk met een half oog vaak en zonder Fok! was de kans erg klein dat ik het volgde. Hier ontstaan soms hele leuke dingen zoals de alilogie bijv.

Ik ben ook trots trouwens dat ik niet verslaafd ben nog!.

It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
pi_363155
quote:
Op 26 september 2000 21:42 schreef Machiel het volgende:

en zonder Fok! was de kans erg klein dat ik het volgde.


Kijk dat bedoelde ik nu Havok , de meeste fokkers zeuren wel over het programma maar dat is meer om op Fok te kunnen posten en een soort saamhorigheid te voelen dan dat het programma het waard is.

Het was niet om jouw afwijking af te kraken , iedereen heeft vreemde dingen mannekke. Alleen er voor de 2e keer intrappen vind ik zo stom ...

Deze post is er vanwege dat ik jouw post als sarcastisch oppak. Had je je maar in smiley gebruik moeten verdiepen.

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')