abonnement bol.com Unibet Coolblue
  vrijdag 5 april 2013 @ 22:53:29 #226
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_124935742
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 april 2013 22:51 schreef Keroppi het volgende:

[..]

Dat is plan B inderdaad. Maar ik ben een bronzer-noob dus dan zou ik een keer goed geadviseerd qua kleur moeten worden. En ik ben nogal een scepticus als het gaat over de skills van parfumerie personeel ;)
Body Shop heeft mooie bronzers, ook voor lichte bekkies. En mijn ervaring is dat ze het daar mooi en subtiel aan brengen bij je :Y
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_124935791
quote:
2s.gif Op vrijdag 5 april 2013 14:42 schreef PriemGirl het volgende:
Ik gebruik nu... sinds een maandje ongeveer foundation. Ik heb best 'makkelijke' huid; dus vond het nooit echt nodig. Tot ik bb cream van essence heb gekocht om te gaan testen en ik op het werk kwam en instant 2 mannen zeiden dat ik er 'goed uitzag' en een 'natuurlijk glow' had. :')
Dus toen ging ik eens een foto maken om het verschil te zien:

Links zonder; rechts met.
[ afbeelding ]

Iphone foto's dus vandaar dat het wat 'licht' toont. Maar het toont wel de egaal-heid :)
En ok ik kijk niet geheel blij; maar het was 7u ''s morgens }:| :') :@
Het is al gezegd, maar: ook een zeer mooie huid zonder BB cream, jaloers! Jij hebt in elk geval geen flinke dekking nodig. Maar het is inderdaad net iets egaler.
pi_124935818
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 17:38 schreef Diconnected het volgende:
Mijn ooglook van vandaag door tips van Priem :D ik heb wel altijd een bril op, maar als ik met een bril op een foto maak zie je de look niet :') en het is een matige telefoonfoto :') anyhow :D

[ afbeelding ]
Mooi! Sproetjes O+
  zaterdag 6 april 2013 @ 17:29:47 #229
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_124956021
Ik bedacht me dat ik nog een VVV bon van een 10tje had, dus vandaag MAC Rebel meegenomen :9. Hij is wel een beetje donker maar ik hou zo van paarsig O+.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_124957990
Heb vandaag voor het eerst bb cream gekocht. Mijn huid heeft er nog nooit zo mooi uitgezien. Bedankt voor de tips dames!
Mijn dochter zei dat ik nu 25 lijk O+
  zondag 7 april 2013 @ 01:06:52 #231
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_124975981
quote:
17s.gif Op zaterdag 6 april 2013 17:29 schreef Debsterr het volgende:
Ik bedacht me dat ik nog een VVV bon van een 10tje had, dus vandaag MAC Rebel meegenomen :9. Hij is wel een beetje donker maar ik hou zo van paarsig O+.
ik heb 'm opgezocht, damn wat een goeie kleur!

pica als je 'm op hebt?
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  zondag 7 april 2013 @ 01:07:05 #232
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_124975992
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 april 2013 18:23 schreef mirannie het volgende:
Heb vandaag voor het eerst bb cream gekocht. Mijn huid heeft er nog nooit zo mooi uitgezien. Bedankt voor de tips dames!
Mijn dochter zei dat ik nu 25 lijk O+
welke heb je gekocht?
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  zondag 7 april 2013 @ 09:28:51 #233
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_124979530
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 01:06 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

ik heb 'm opgezocht, damn wat een goeie kleur!

pica als je 'm op hebt?
Zal kijken of ik vandaag een kleurechte kan maken :Y.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_124979562
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 01:07 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

welke heb je gekocht?
Nivea. Mijn huid wil nog wel eens raar reageren en met Nivea heb ik nooit problemen gehad, dus leek me een logische keuze.
  zondag 7 april 2013 @ 16:41:44 #235
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_124992043
quote:
1s.gif Op zondag 7 april 2013 09:28 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Zal kijken of ik vandaag een kleurechte kan maken :Y.
O+
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  zondag 7 april 2013 @ 16:42:26 #236
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_124992074
quote:
1s.gif Op zondag 7 april 2013 09:32 schreef mirannie het volgende:

[..]

Nivea. Mijn huid wil nog wel eens raar reageren en met Nivea heb ik nooit problemen gehad, dus leek me een logische keuze.
oh die ken ik niet, ik heb juist vaak wel last bij gebruik van Nivea producten :D
Maar fijn dat hij bevalt :)
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  zondag 7 april 2013 @ 19:06:00 #237
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_124998726




Hij is nog iets paarser in het echt en niet matte maar satin, maar ik krijg 'm er niet fatsoenlijker op. Tevens excuses voor de dikke puist ;(.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  FOK!fossiel zondag 7 april 2013 @ 20:12:21 #238
1455 Keroppi
kool kikker
pi_125001836
Wat ik nou heb meegemaakt...

Ik was met een vriendin in de stad en bij de Douglas hadden we een mooie eyeliner van Bourjois uitgezocht en nog wat andere kleine dingetjes van hetzelfde merk (lipgloss en de nailart sheets). Helaas was de eyeliner uitverkocht. Dus ik zeg: "Oh hier tegenover is een ICI Paris XL, daar verkopen ze ook vast Bourjois, kun je alles in 1x afrekenen".

Zo gezegd, zo gedaan. In de desbetreffende ICI Paris XL blijken alle drie de producten voorradig. Yeah! Score! En er is ook nog een stapelkorting, whoei! *O*

Wij lopen naar de kassa waar een vriendelijke jongeman staat. Hij vertelt ons dat "Een collega zo bij ons komt". Prima... wat zijn taak is behalve mooi zijn en glimlachen is ons niet geheel duidelijk maar al kletsend wachten we bij de kassa.

En we wachten... en we wachten... en we wachten. "Toch gek dat juist bij de kassa niemand staat" zegt mijn vriendin nog. Een medewerkster die een andere mevrouw aan het helpen is, stormt nog langs ons en keurt ons geen blik waardig. Geen "ben zo bij u" of "sorry kom er écht aan hoor". En voor de mensen die denken dat het gillend druk was in de winkel... Neh... krekelgetjirp omschrijft de situatie het best.

Na ruim 5 minuten begint bij mij de stoom uit m'n oren te komen. Het "mogen wie hier alsjealsjealsjeblieft ons geld uit geven" gevoel irriteert me enorm. De vriendin waarmee ik was heeft hetzelfde en zegt "Nou we gaan het terugleggen hoor". Ik heb nog tegen de glimlachende jongeman gezegd "Ja sorry maar dit kan écht niet" waarop hij piepte dat hij stagiair was en nog niets mocht. Ik heb gezegd dat ik het hem niet kwalijk nam en na het terugleggen van de spullen zijn we echt de winkel uitgestormd.

Sorry voor het hoge "lief dagboek' gehalte maar ik kan er met mijn hoofd gewoon écht niet bij. In deze tijden waar het blijkbaar erg krap in de markt is (zie het verdwijnen van Sephora) moet je als klant toch niet hoeven bedelen om af te mogen rekenen? En ik had het echt niet erg gevonden om even te wachten als een van de echte medewerkers (dus niet de stagiair) ook maar even zich verontschuldigd had voor het wachten of op z'n minst even had aangegeven dat ze ons hadden gezien...

:(

Zo, hart gelucht ;). Om on topic te blijven. De Bourjois eyeliner met 'Vinyl-effect' lijkt nat een supermooie diepe glans te hebben, maar droogt lichtgrijs op. De 'Clubbing' variant is veel donkerder en blijft goed zitten.
Chick on a mission
pi_125004668
Supermooie kleur, Debsterr!

En wat een rare situatie, Keroppi! Ik zou ook weggegaan zijn. Wat vreemd ook dat een stagiair niet eens af mag rekenen, dat lijkt me nou niet een taak waar veel kennis/kunde/ervaring aan te pas komt...
  zondag 7 april 2013 @ 21:10:48 #240
312325 Fanta-stick
Fukkin fegget
pi_125005173
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 20:12 schreef Keroppi het volgende:
Wat ik nou heb meegemaakt...

Ik was met een vriendin in de stad en bij de Douglas hadden we een mooie eyeliner van Bourjois uitgezocht en nog wat andere kleine dingetjes van hetzelfde merk (lipgloss en de nailart sheets). Helaas was de eyeliner uitverkocht. Dus ik zeg: "Oh hier tegenover is een ICI Paris XL, daar verkopen ze ook vast Bourjois, kun je alles in 1x afrekenen".

Zo gezegd, zo gedaan. In de desbetreffende ICI Paris XL blijken alle drie de producten voorradig. Yeah! Score! En er is ook nog een stapelkorting, whoei! *O*

Wij lopen naar de kassa waar een vriendelijke jongeman staat. Hij vertelt ons dat "Een collega zo bij ons komt". Prima... wat zijn taak is behalve mooi zijn en glimlachen is ons niet geheel duidelijk maar al kletsend wachten we bij de kassa.

En we wachten... en we wachten... en we wachten. "Toch gek dat juist bij de kassa niemand staat" zegt mijn vriendin nog. Een medewerkster die een andere mevrouw aan het helpen is, stormt nog langs ons en keurt ons geen blik waardig. Geen "ben zo bij u" of "sorry kom er écht aan hoor". En voor de mensen die denken dat het gillend druk was in de winkel... Neh... krekelgetjirp omschrijft de situatie het best.

Na ruim 5 minuten begint bij mij de stoom uit m'n oren te komen. Het "mogen wie hier alsjealsjealsjeblieft ons geld uit geven" gevoel irriteert me enorm. De vriendin waarmee ik was heeft hetzelfde en zegt "Nou we gaan het terugleggen hoor". Ik heb nog tegen de glimlachende jongeman gezegd "Ja sorry maar dit kan écht niet" waarop hij piepte dat hij stagiair was en nog niets mocht. Ik heb gezegd dat ik het hem niet kwalijk nam en na het terugleggen van de spullen zijn we echt de winkel uitgestormd.

Sorry voor het hoge "lief dagboek' gehalte maar ik kan er met mijn hoofd gewoon écht niet bij. In deze tijden waar het blijkbaar erg krap in de markt is (zie het verdwijnen van Sephora) moet je als klant toch niet hoeven bedelen om af te mogen rekenen? En ik had het echt niet erg gevonden om even te wachten als een van de echte medewerkers (dus niet de stagiair) ook maar even zich verontschuldigd had voor het wachten of op z'n minst even had aangegeven dat ze ons hadden gezien...

:(

Zo, hart gelucht ;). Om on topic te blijven. De Bourjois eyeliner met 'Vinyl-effect' lijkt nat een supermooie diepe glans te hebben, maar droogt lichtgrijs op. De 'Clubbing' variant is veel donkerder en blijft goed zitten.
ICI Paris heeft echt een baggerservice..Een vriendin van me wilde een bepaalde blush hebben die eerst gepakt moest worden door zon medewerkster.Ze zei dat ze zo bij ons kwam. Zie ik 2 meiden binnenlopen en die worden meteen door haar geholpen. Ook gewoon gezegd dat wij eerder waren en toen pas verontschuldigde zij zich.
pi_125006086
had een keer makeup doos laten vallen van mevrouwlief... bleek dure shizzle te zijn, daarna een week lang geen seks gehad, iemand tips hoe ik hiermee moet omgaan volgende keer?
  zondag 7 april 2013 @ 21:28:04 #242
149959 SQ
snelle trees
pi_125006290
Koop meteen een nieuwe voor dr ^O^
disclaimer
  zondag 7 april 2013 @ 21:30:00 #243
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_125006411
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 21:01 schreef Cheerful het volgende:
Supermooie kleur, Debsterr!

En wat een rare situatie, Keroppi! Ik zou ook weggegaan zijn. Wat vreemd ook dat een stagiair niet eens af mag rekenen, dat lijkt me nou niet een taak waar veel kennis/kunde/ervaring aan te pas komt...
Mja bij ons in de winkel mogen mensrn de eerste werkdagen ook nog niet zelf afrekenen.
吴 曼 迪
pi_125009255
quote:
1s.gif Op zondag 7 april 2013 21:30 schreef megamandy het volgende:

[..]

Mja bij ons in de winkel mogen mensrn de eerste werkdagen ook nog niet zelf afrekenen.
Waarom is dat? (Ik heb zelf nooit in een winkel gewerkt, dus echt geen idee.)
  FOK!fossiel zondag 7 april 2013 @ 22:19:45 #245
1455 Keroppi
kool kikker
pi_125009917
quote:
1s.gif Op zondag 7 april 2013 22:10 schreef Cheerful het volgende:

[..]

Waarom is dat? (Ik heb zelf nooit in een winkel gewerkt, dus echt geen idee.)
Er zit een hoop contant geld in zo'n kassa, zeker als er niet 'afgeroomd' wordt. En met alle diverse acties en/of kortingsbonnen is het soms lastiger dan je denkt :)
Chick on a mission
pi_125010272
quote:
17s.gif Op zondag 7 april 2013 19:06 schreef Debsterr het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Hij is nog iets paarser in het echt en niet matte maar satin, maar ik krijg 'm er niet fatsoenlijker op. Tevens excuses voor de dikke puist ;(.
die heb ik nodig om te leven. :Y
  maandag 8 april 2013 @ 00:32:11 #247
164755 Mss
kutHOEr
pi_125016885
Staat je mooi Debs O+
Aids.
  maandag 8 april 2013 @ 00:45:33 #248
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_125017251
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 00:32 schreef Mss het volgende:
Staat je mooi Debs O+
dattus, gaaf kleurtje, mooi bij je :Y
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  maandag 8 april 2013 @ 09:42:25 #249
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_125021216
quote:
17s.gif Op zondag 7 april 2013 19:06 schreef Debsterr het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Hij is nog iets paarser in het echt en niet matte maar satin, maar ik krijg 'm er niet fatsoenlijker op. Tevens excuses voor de dikke puist ;(.
Oeh die kleur is tof! :D
  maandag 8 april 2013 @ 09:46:19 #250
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_125021305
quote:
1s.gif Op zondag 7 april 2013 21:30 schreef megamandy het volgende:

[..]

Mja bij ons in de winkel mogen mensrn de eerste werkdagen ook nog niet zelf afrekenen.
Dat kan ik me voorstellen, zo'n kassa systeem is toch vrij ingewikkeld. Ik snap alleen niet dat het vaste personeel van zo'n winkel iemand dan gewoon langer dan 5 minuten bij de kassa laat staan wachten zonder ook maar enige blijk van dat ze ze uberhaupt hebben zien staan...
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')