abonnement Unibet Coolblue
pi_123990123





League of Legends

League of Legends EU

League of Legends (LoL) is een arena multiplayer spel waarin twee teams het tegen elkaar op nemen met als doel elkaars Kasteel te vernietigen.

Klinkt saai en makkelijk, is dat zo?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ok leuk, en die Champions, zitten daar ook tieten bij?

Ja zeker! Heel veel tieten, omdat het spel door erg veel hitsige pubertjes gespeeld wordt. Riot harkt dus flink geld binnen door skins en champs met flinke uiers te maken!



Er zijn er op het moment (03-01-2013) 109 Champions waar uit je kunt kiezen.
Keuze genoeg dus en pak hem beet elke twee tot drie weken komt er een nieuwe bij!

Nu weet je een beetje over LoL en hoe het werkt;

Wil je het zelf proberen?

League of Legends EU

Vids

Het officiele youtubekanaal van Riot Games. Hier vind je alle Champion spotlights en Patch Previews terug.

Cinematic trailer

Meer uitleg over minions/creatures

Community site links

Own3d Site met streams.
Twitch Site met streams.

CLGaming NA Top Tier ( High ELO ) team met links naar Live streams van matches etc, ook grappig forum.

Solomid Community site met handige info, tournaments etc

Lolking Site waarop je scores van spelers en statistieken van Champions kunt vinden. Op het moment de beste site om snel iemand's summoner profiel op te vragen zonder dit via de in-game client te doen.

Lolwiki Complete wiki met veel info over champions, skills, abilities, masteries en items.

Championselect Site met counterpicks

Groepschat:
Voor FOK!kers is er een ingame chatkanaal FOK aangemaakt. In dit kanaal zijn je medefokkers te vinden en kun je makkelijk een premade of duo-queue afspreken zonder dat je iedereen via de friendslist individueel hoeft aan te spreken om dit te organiseren. Rechtsboven via het opties-icoontje in het chatvenster kun je autojoin aanzetten zodat het kanaal standaard opent bij het opstarten van het spel.

Teamspeak 3:
Voor FOK!kers die willen praten met andere FOK!kers tijdens het Gamen is het mogelijk om onze Teamspeak3 server te joinen.
Server: ts3.mrmanuel.nl:1337
Vraag om het FOK! lidmaatschap aan MrManuel!

Ingame name van FOK!kers

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_123990442
Heb je ook het plaatje gezien wat ik stiekem aan de OP had toegevoegd?
pi_123990771
Als noobs een potje met mij willen spelen, DM me dan even. Ik heb ook een smurf account. Kunnen we samen in lane staan en kan ik via chat of skype/TS tips geven. Ik ben vrij geduldig met noobs :P Met mijn lvl 30 account spelen is niet handig, want dan kom je gelijk tegen lvl 30's in lane en word je genadeloos afgemaakt.
Vicariously I live while the whole world dies
pi_123991056
quote:
10s.gif Op woensdag 13 maart 2013 00:43 schreef kensei het volgende:
Heb je ook het plaatje gezien wat ik stiekem aan de OP had toegevoegd?
Oh lol, helemaal niet gezien :')
_O_
  woensdag 13 maart 2013 @ 01:43:09 #5
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_123991600
ik laatst nog es sion gepicked in vs ai fwotd, vraag me niet waarom, ging ad was wel matig leuk maar niet super gaaf leuk maar wel een beetje leuk.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_123992079
quote:
9s.gif Op woensdag 13 maart 2013 01:43 schreef BaajGuardian het volgende:
ik laatst nog es sion gepicked in vs ai fwotd, vraag me niet waarom, ging ad was wel matig leuk maar niet super gaaf leuk maar wel een beetje leuk.
Holy
pi_123992216
Ik ging vorige week als ad Sion top tegen een Rengar. Trundle van de tegenstander kwam op level 7 ganken, ik ult aan en bam double kill. True story, gg wp, easy, free elo #BAYLIFE
pi_123992223
Speel amper nog League.

Sindsdien is mijn bloeddruk lager.
:P
pi_123992259
Op jouw leeftijd al last van hoge bloeddruk? :P
pi_123992267
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 02:35 schreef kensei het volgende:
Op jouw leeftijd al last van hoge bloeddruk? :P
Nee, was een grapje, maar gewoon minder agressief omdat ik niet potjes speel en dus geen kutpotjes krijg etc.
  woensdag 13 maart 2013 @ 07:14:12 #11
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_123992750
quote:
14s.gif Op woensdag 13 maart 2013 02:30 schreef Skillstorm het volgende:
Speel amper nog League.

Sindsdien is mijn bloeddruk lager.
:P
:D :')
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_123993038
quote:
9s.gif Op woensdag 13 maart 2013 01:43 schreef BaajGuardian het volgende:
ik laatst nog es sion gepicked in vs ai fwotd, vraag me niet waarom, ging ad was wel matig leuk maar niet super gaaf leuk maar wel een beetje leuk.
zozo, laat die ai maar eens een poepje ruiken! Offf speel es tegen echte mensen, heb je betere sample waar uit komt dat sion zuigt
pi_123994153
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 07:14 schreef jagga het volgende:

[..]

:D :')
Ja hurrhurr, maar het is veel beter.
  woensdag 13 maart 2013 @ 09:34:13 #14
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_123994743
tis niet zozeer dat sion echt zuigt, de "meta" is veranderd, waardoor hij niet meer zo viable is.

Hij wordt gewoon keihard outclassed/countered. Jammer maar helaas.
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_123994837
Gisteren Yorick gekocht, heerlijke top hero! jammer dat hij zo weinig cc heeft... Daarna ranked gedaan en natuurlijk zat er weer een troller bij (taric support) die heel de game afk in base heeft gestaan. uiteindelijk duurde deze game nog 42 minuten en hadden we best kunnen winnen met 5 man!
pi_123997503
quote:
1s.gif Op woensdag 13 maart 2013 07:53 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:

[..]

zozo, laat die ai maar eens een poepje ruiken! Offf speel es tegen echte mensen, heb je betere sample waar uit komt dat sion zuigt
Jij vind jezelf wel echt heel goed he sinds je in gold zit
pi_123997723
Ja dat was inderdaad exact wat ik daar zei...

Sion zuigt en elke champ is viable tegen AI was meer mijn punt daar.
pi_123997783
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 11:13 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Sion zuigt
pi_123997862
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 11:13 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Ja dat was inderdaad exact wat ik daar zei...

Sion zuigt en elke champ is viable tegen AI was meer mijn punt daar.
Meer dat je laatste posts alleen maar over je elo gaan en bijdehand doen om discussies over skill uit te lokken.
pi_123998563
Zoals? Ik geef aan dat sommigen de viability van champions puur bepalen op games tegen AI, of in 1 normal game waarin ze toevallig gefeed worden. Zeg er zelfs bij waarom een champ niet meekomt in de huidige set champions en games... Tips voor bronzespelers, leg MMR / LP gain uit ... Ik snap je probleem niet helemaal?
pi_123998784
Okee verkeerd gezien dan.

Bedankt voor die gouden tip over viability van champions in PVP t.o.v. AI games. Dat wisten een brons spelers natuurlijk niet.
pi_123999199
Blijkbaar niet, als je ziet dat mensen toch proberen met Sion zichzelf uit bronze te spelen
pi_123999534
Tsja, zoals mogelijk bekend is speel ik Sion met veel plezier, maar inderdaad niet ranked. Normal/draft wel, dan mag het toch wat minder serieus.
pi_123999593
Al gaat Sion wel hard op de low ELO games die ik met nieuwe spelers speel, maar da's meer vaardigheid t.o.v. nieuwe spelers.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')