abonnement Unibet Coolblue
pi_126452977
quote:
2s.gif Op maandag 13 mei 2013 21:51 schreef SaintOfKillers het volgende:
Die trailer van The Blacklist is meteen de hele eerste aflevering. Op zich vind ik zo'n dik aangezette Spader-rol wel leuk, dus misschien wordt het wel wat.blijft.
Heb hem na 1,5 minuut uitgezet en op bierdopje toegevoegd. Ga ik in ieder geval de pilot dit najaar van kijken!
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
  maandag 13 mei 2013 @ 21:54:43 #252
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_126453073
Hoofdrolspeelster heeft iig. een hoge eyecandy-factor.

In tegenstelling tot alle andere Amerikaanse reeksen waarin alleen maar lelijke mensen meedoen uiteraard.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_126455296
quote:
2s.gif Op maandag 13 mei 2013 21:51 schreef SaintOfKillers het volgende:
Die trailer van The Blacklist is meteen de hele eerste aflevering. Op zich vind ik zo'n dik aangezette Spader-rol wel leuk, dus misschien wordt het wel wat.
Idd, lijkt wel of ik net een pilot gezien heb op 4x fast forward. Maar Spader is voor mij genoeg het een kans te geven.
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
pi_126463114
Weinig boeiends, keek wel uit naar rake maar blijf wel bij de Australische versie naar aanleiding van de trailer.
You're are forgetting I was a professional twice over, an analyst and a therapist. The worlds first analrapist
  dinsdag 14 mei 2013 @ 01:29:26 #256
206322 Seam
Pillz-E
pi_126463758
Die Fox pilots :')
NBC is ook erg matig hoor, ongelofelijk dat je daarom Go On aan de kant zet :')
Alleen Dracula lijkt interessant. Michael J Fox show ga ik kijken vanwege de dochter en The Blacklist omdat dit weer een serie wordt a la Flashforward, The Event, Last Resort. Lekker domme pulp _O_
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_126464743
Almost human ziet er wel leuk uit, maar al die trailers lijken meer op trailers van een (tv)film. Bij sommige concepten zie ik niet zo goed hoe ze daar een hele serie van denken te gaan maken.
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
pi_126464762
Ik heb bij geen enkele comedy nou het gevoel dat er iets van kwaliteit in zit. Slechte grappen, matig acteerwerk. En dat alleen al in de trailers.
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
  dinsdag 14 mei 2013 @ 08:32:51 #259
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_126465270
You cannot have a personal victory right now, we are starving. :D
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_126468987
Ik ben wel (lichtelijk) benieuwd naar:

TNT: Legends, The Last Ship,
NBC: The Blacklist, The Michael J. Fox Show
FOX: Almost Human, Brooklyn Nine-Nine
CBS: Under The Dome
Showtime: Ray Donovan

De eerste indruk van de kwaliteit van de NBC en FOX series is niet geweldig en van sommige series zijn de trailers verschrikkelijk slecht. Helemaal als het hele plot van de pilot gelijk al wordt getoond, zoals bij The Blacklist. Het is te hopen dat ik tegen die tijd het meeste ben vergeten.

Terugkijkend op het tv-seizoen 2012-2013
Meest Teleurstellend: Revolution, The Following
Blijvers: Bates Motel, Banshee, The Americans, Orphan Black, Hannibal, Arrow
Watchlist: Chicago Fire (schijnt nogal goed te zijn)
pi_126469286
Met The Blacklist trailer kreeg ik meteen een The Following gevoel, een afgestoten ex lid van de CIA (in het geval van The Following was het de FBI) die door een gezochte crimineel (in The Following was het Joe) naar zijn / haar baan terug geroepen word...
  dinsdag 14 mei 2013 @ 11:24:01 #262
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_126469406
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 11:20 schreef JayHovah het volgende:
Met The Blacklist trailer kreeg ik meteen een The Following gevoel, een afgestoten ex lid van de CIA (in het geval van The Following was het de FBI) die door een gezochte crimineel (in The Following was het Joe) naar zijn / haar baan terug geroepen word...
Ik had meer een Hannibal-vibe :P
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  dinsdag 14 mei 2013 @ 11:44:19 #263
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_126470273
ik ben een vreemde eend in de bijt hier denk ik :P ik vind de trailers juist wel leuk, zelfs Gavin and Stacey remake "Us and Them" maar dat is denk ik ook bevooroordeeld doordat ik als tiener alle Gilmore Girls afleveringen 5 keer heb gezien :P

Sleepy Hollow (ja echt) en Almost Human lijken me ook leuk. Maar goed, mijn huidige watchlist/want to watchlist/have watched list is ook nogal eclectisch - iemand nog tips op basis van deze vage lijst? wat ik NIET leuk vind zijn dingen als 24, prison break en vooral breaking bad :r

(Arrow) nog niet gezien
(Banshee) nog niet gezien
Bones
(Broadchurch) nog niet gezien
(Chicago Fire) nog niet gezien
(Da Vinci's Demons) nog niet gezien
(Defiance) nog niet gezien
Elementary
Fringe
Game of Thrones
Girls
Glee
Grey's Anatomy
Homeland
How I Met Your Mother
Lost
New Girl
Once Upon a Time
Revenge
(Revolution) nog niet gezien
Switched at Birth
The Americans (2013)
The Carrie Diaries
The Newsroom
The Voice
The West Wing
True Blood
(Vikings) nog niet gezien
Kwak
  dinsdag 14 mei 2013 @ 11:48:23 #264
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_126470482
Ik kijk geen nieuwe series meer voordat er een seizoen 2 is besteld. Ben al zo vaak teleurgesteld. :)
pi_126470664
Rectify ben ik aan begonnen maar er hangt zo'n depressieve sfeer dat ik er maar mee stop...
  Redactie Frontpage dinsdag 14 mei 2013 @ 11:55:54 #266
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_126470807
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 11:44 schreef kwakz0r het volgende:
iemand nog tips op basis van deze vage lijst? wat ik NIET leuk vind zijn dingen als 24, prison break en vooral breaking bad :r

Moet het per se een nieuwe serie zijn? Anders zou ik je Suits wel willen aanraden, fijne serie :)
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  dinsdag 14 mei 2013 @ 11:57:33 #267
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_126470882
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 11:48 schreef Armageddon het volgende:
Ik kijk geen nieuwe series meer voordat er een seizoen 2 is besteld. Ben al zo vaak teleurgesteld. :)
Ja, ik kijk tegenwoordig ook wel uit, meestal zet ik ze in mijn "stuff to follow" lijstje op next-episode, en als er een tweede siezoen komt ga ik ze kijken en "ophalen". Maar sosm wint de nieuwsgierigheid.
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 11:55 schreef Etcetera het volgende:

[..]

Moet het per se een nieuwe serie zijn? Anders zou ik je Suits wel willen aanraden, fijne serie :)
ah, die heb ik vaker voorbij zien komen, ik werp er een blik op, thanks.
Kwak
  dinsdag 14 mei 2013 @ 12:03:12 #268
62679 N-E-R-D
No-one*Ever*Really*Dies
pi_126471112
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 11:44 schreef kwakz0r het volgende:
Sleepy Hollow (ja echt) en Almost Human lijken me ook leuk. Maar goed, mijn huidige watchlist/want to watchlist/have watched list is ook nogal eclectisch - iemand nog tips op basis van deze vage lijst? wat ik NIET leuk vind zijn dingen als 24, prison break en vooral breaking bad :r

als je 24, prison break en breaking bad (wist niet dat dat kon) niet leuk vind zou ik niet eens beginnen aan arrow, revolution en banshee :P

Suits is goed idd en misschien is orphan black wat voor je, heeft mij iig positief verrast.
Life is a waste of time. Time is a waste of life.
So let's get wasted and have the time of our lives.
pi_126471169
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 11:44 schreef kwakz0r het volgende:
iemand nog tips op basis van deze vage lijst?
Staan veel series in die ik en/of mijn vriendin ook volgen :D

Series die ik/zij volgen en nog niet in deze lijst staan (wel allemaal al 'oud'):
Continuum (S2 net begonnen)
Supernatural (S8 bijna afgelopen)
Person of Interest (S2 afgelopen)
New Girl (S2 bijna afgelopen, is een mwoa-aanrader-comedie)
The Big Bang Theory (S6 bijna afgelopen, is een-beetje-nerdy-comedie-wel-aanrader)
The vampire diaries (S4 bijna afgelopen)
Suburgatory (S2 bijna afgelopen)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  dinsdag 14 mei 2013 @ 12:04:59 #270
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_126471183
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 12:03 schreef N-E-R-D het volgende:

[..]

als je 24, prison break en breaking bad (wist niet dat dat kon) niet leuk vind zou ik niet eens beginnen aan arrow, revolution en banshee :P

Suits is goed idd en misschien is orphan black wat voor je, heeft mij iig positief verrast.
ja, maar, ik vind actie en crime wel leuk! en bijna alles Alan Ball... alleen breaking bad vond ik de eerste aflevering gewoon stom, het zag er niet leuk uit, allemaal zo bruin en grijs en de personages en de hoofdpersoon konden me niet boeien.

op 24 en prison break knapte ik ook af vanwege de acteurs, niet per sé de premises van het verhaal. Arrow heb ik wel al iets van gezien trouwens, vond ik tof.
Kwak
pi_126471232
Niemand die The Big C volgt? :o
Ja doei.
  dinsdag 14 mei 2013 @ 12:06:05 #272
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_126471233
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 12:04 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Staan veel series in die ik en/of mijn vriendin ook volgen :D

Series die ik/zij volgen en nog niet in deze lijst staan (wel allemaal al 'oud'):
Continuum (S2 net begonnen)
Supernatural (S8 bijna afgelopen)
Person of Interest (S2 afgelopen)
New Girl (S2 bijna afgelopen, is een mwoa-aanrader-comedie)
The Big Bang Theory (S6 bijna afgelopen, is een-beetje-nerdy-comedie-wel-aanrader)
The vampire diaries (S4 bijna afgelopen)
Suburgatory (S2 bijna afgelopen)
New Girl is mijn lievelings O+ en TBBT kijken we op TV, gaan zin om het helemaal te volgen zeg maar, wel leuk!

supernatural en vampire diaries vind ik niks (sorry) :P
Kwak
  dinsdag 14 mei 2013 @ 12:09:27 #273
62679 N-E-R-D
No-one*Ever*Really*Dies
pi_126471386
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 12:04 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ja, maar, ik vind actie en crime wel leuk! en bijna alles Alan Ball... alleen breaking bad vond ik de eerste aflevering gewoon stom, het zag er niet leuk uit, allemaal zo bruin en grijs en de personages en de hoofdpersoon konden me niet boeien.

op 24 en prison break knapte ik ook af vanwege de acteurs, niet per sé de premises van het verhaal. Arrow heb ik wel al iets van gezien trouwens, vond ik tof.
Dan moet je hannibal ook proberen als je niet vies bent van een beetje gore en orphan black past dus ook wel in dat rijtje.
Life is a waste of time. Time is a waste of life.
So let's get wasted and have the time of our lives.
pi_126471416
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 12:09 schreef N-E-R-D het volgende:

[..]

Dan moet je hannibal ook proberen als je niet vies bent van een beetje gore en orphan black past dus ook wel in dat rijtje.
Oja, die volg ik ook sinds gisteren :P
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_126471518
Komt HBO nog met nieuwe series dan dit jaar? Buiten Game of Thrones vind ik het aanbod daar ook best wel tegenvallen momenteel.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')