abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 12 maart 2013 @ 19:41:13 #1
50430 Yuki
Student Midwife
pi_123972204
In navolging van het jongeren tussen 18-25 jaar topic willen we graag een verzamelplek voor mensen tussen de 25-35+ jaar maken. Dit omdat we ervan overtuigd zijn dat er meer mensen van onze leeftijd zijn die ook wel eens nieuwe contacten zouden willen opdoen.

Wellicht leren we via dit topic dan wel mensen kennen waar we het goed mee kunnen vinden.

Stel jezelf voor in dit topic en wie weet doe je wel leuke contacten op :)
Deze reeks is echt alleen bedoeld om jezelf voor te stellen en meets te organiseren, voor SC zijn er in R&P de relatie-SC en nog een andere SC.

Er is ook een facebookgroep. Geinteresseerden kunnen DM'en/PM'en naar Hungry_Joe of Weissman.

Users op een rijtje die zich reeds uitgebreid voorstelden:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Verslagje van de laatste meet door El_Thijs

*O* We doen ook af en toe meeten:

Centrale Meet;
Wat

Evenement; drankje; gezelligheid.

Wanneer ?
Zaterdag, 6 april, 14:00.

Waar ?
Maarssen

Waarom daar ?
Omdat de user babipangang zo vriendelijk was een locatie voor te stellen waar we met een grote groep terecht kunnen. En omdat Maarssen centraal in NL ligt.

Voor wie ?
Voor iedereen die nieuwe contacten wil opdoen en een gezellige middag wil beleven.

Deze meet zal alleen doorgaan bij een genoeg aantal aanmeldingen (30+). Dit omdat we vanwege de locatie te maken hebben met een derde partij en de tijd + moeite die we er in steken. Babipangang heeft kunnen regelen dat we niet hoeven te betalen voor de locatie zelf; wel voor de consumpties, dit uiteraard onbeperkt voor 1 vaste prijs. (ca 20-30 euro, p.p)

Ook qua opzet is dit niet bedoeld als een kleine meet, maar als een grootschalig event.

Hoe kom ik in Maarssen met het OV ?
Met een rechtstreekse busverbinding vanaf Utrecht CS. Deze bus stopt zo een beetje voor de deur van het gebouw.

Waar kan ik me inschrijven ?
Door een PM of FB-berichtje naar Weissman te sturen.

Deze op staat hier. Graag jezelf even in de OP plakken als je daar behoefte aan hebt en daarna even melden dat je de wiki hebt aangepast. Of Weissman met zaadvragende ogen aankijken, dan past hij de wiki aan.

[ Bericht 3% gewijzigd door Yuki op 12-03-2013 19:46:34 ]
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_123972291
nog 2 jaar en dan 35 :')

Gelukkig word ik nog geschat op een jaar of 27 :7
  dinsdag 12 maart 2013 @ 19:48:59 #3
50430 Yuki
Student Midwife
pi_123972600
Update van de OP (Aankondiging Eindhoven-meet eruit, verslag van de Eindhoven-meet erin) en tevens de wiki aangepast :)
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_123973363
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 19:43 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
nog 2 jaar en dan 35 :')

Gelukkig word ik nog geschat op een jaar of 27 :7
ik word ook altijd jonger geschat.. al vind ik dat nu nog niet leuk. als ik 35 ben en het is nog steeds zo.. dan vast wel :Y
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
pi_123973404
quote:
4s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 06:27 schreef Weissman het volgende:
Dit is een update voor de Maarssen meet.

Mensen, er komt zelfs een Held_op_Sokken... Mits het door zou gaan natuurlijk.
pi_123973515
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 20:03 schreef Held_op_Sokken het volgende:

[..]

Mensen, er komt zelfs een Held_op_Sokken... Mits het door zou gaan natuurlijk.
Ik heb er echt het geld niet voor, anders zou ik misschien wel zijn gekomen. Eindhoven was zaterdag goed bevallen...
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_123973972
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 20:02 schreef Moeraskat het volgende:

[..]

ik word ook altijd jonger geschat.. al vind ik dat nu nog niet leuk. als ik 35 ben en het is nog steeds zo.. dan vast wel :Y
Hoe oud ben je nu als ik vragen mag?
Geen pics om te oordelen of t klopt. :'(
Maar okay dat geldt ook voor mij. :P
  dinsdag 12 maart 2013 @ 20:27:44 #8
50430 Yuki
Student Midwife
pi_123974861
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 20:12 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Hoe oud ben je nu als ik vragen mag?
Geen pics om te oordelen of t klopt. :'(
Maar okay dat geldt ook voor mij. :P
Zie de voorstelpost in t vorige topic :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_123975914
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 20:27 schreef Yuki het volgende:

[..]

Zie de voorstelpost in t vorige topic :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ah okay haha bouwjaar. :)
  dinsdag 12 maart 2013 @ 21:09:21 #10
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_123977709
En nogmaals ook hier deze oproep voor de Maarssen meet
quote:
4s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 06:27 schreef Weissman het volgende:
Dit is een update voor de Maarssen meet.

Momenteel blijkt, ondanks de hoeveelheid mensen die zich ooit voorgesteld hebben, animo voor dit initiatief bijzonder laag.

De organisatie heeft maar 16 aanmeldingen mogen ontvangen. Voor een regulier meet is dit een leuk aantal, maar voor een grootschalig event is dit te weinig.

Zoals jullie begrijpen zal de meet geen doorgang kunnen vinden als er niet meer aanmeldingen volgen.

Ik zelf (Weissman) zou het namens mij en de mensen die zich hebben aangemeld en/of meehelpen met de organisatie, erg jammer vinden als zo'n leuk meetvoorstel zo vroegtijdig zou stranden.

Dus hierbij een oproep aan alle mensen die zich nog willen aanmelden of nog iemand kennen waarvan ze denken dat die deze meet zou kunnen waarderen.

Meld je aan of motiveer ze om zich aan te melden.

Laten we er met z'n allen voor zorgen dat deze meet absoluut doorgaat.

pi_123978400
quote:
4s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 21:09 schreef MsMessy het volgende:
En nogmaals ook hier deze oproep voor de Maarssen meet

[..]

Ik hoop dat het door gaat, altijd leuk nieuwe mensen te ontmoeten :)
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_123980079
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 21:19 schreef Wolken het volgende:

[..]

Ik hoop dat het door gaat, altijd leuk nieuwe mensen te ontmoeten :)
Deze dame weet.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 12 maart 2013 @ 22:37:00 #13
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_123984160
Zou het wel leuk vinden. Echter is Maarsen voor mij niet om de hoek.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_123984392
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 22:37 schreef M1stral het volgende:
Zou het wel leuk vinden. Echter is Maarsen voor mij niet om de hoek.
Denk dat het voor velen niet om de hoek is :)
Dit account is niet meer in gebruik.
  dinsdag 12 maart 2013 @ 22:56:20 #15
50430 Yuki
Student Midwife
pi_123985532
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 22:37 schreef M1stral het volgende:
Zou het wel leuk vinden. Echter is Maarsen voor mij niet om de hoek.
Su-per centraal.

Voor mij ook niet om de hoek, maar met auto of OV prima bereikbaar.
En ja, je moet iets als je een meet wil organiseren voor Fok!kers uit heel Nederland.
♥ || Baby catcher in training || ♥
  dinsdag 12 maart 2013 @ 23:05:58 #16
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_123986099
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 22:56 schreef Yuki het volgende:

[..]

Su-per centraal.

Voor mij ook niet om de hoek, maar met auto of OV prima bereikbaar.
En ja, je moet iets als je een meet wil organiseren voor Fok!kers uit heel Nederland.
True, maar FOK!-er met vrouw en kinderen hier. Zo even de hele dag op stap gaat niet heel erg makkelijk.

"Dag schat! Zoek het maar uit!".
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_123986128
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 23:05 schreef M1stral het volgende:

[..]

True, maar FOK!-er met vrouw en kinderen hier. Zo even de hele dag op stap gaat niet heel erg makkelijk.

"Dag schat! Zoek het maar uit!".
Onder de plak zitten :{w
Dit account is niet meer in gebruik.
  dinsdag 12 maart 2013 @ 23:15:41 #18
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_123986712
quote:
12s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 23:06 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Onder de plak zitten :{w
Ik noem het liever rekening houden met... Maargoedx, zal stoppen met SC.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_123986850
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 23:15 schreef M1stral het volgende:

[..]

Ik noem het liever rekening houden met... Maargoedx, zal stoppen met SC.
Mja, je hebt toch ook nog een beetje je eigen leven of niet? De datum is ver weg, dus je kan toch makkelijk plannen? Ik neem aan dat zij ook wel eens een dagje op pad gaat met vriendinnen/zussen ofzo?
Dit account is niet meer in gebruik.
  woensdag 13 maart 2013 @ 00:39:46 #20
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_123990336
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 23:17 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Mja, je hebt toch ook nog een beetje je eigen leven of niet? De datum is ver weg, dus je kan toch makkelijk plannen? Ik neem aan dat zij ook wel eens een dagje op pad gaat met vriendinnen/zussen ofzo?
Ik snap je punt. De praktijk wijst soms anders uit.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_123992653
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 22:40 schreef Spezza19 het volgende:
Denk dat het voor velen niet om de hoek is :)
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 22:56 schreef Yuki het volgende:
Su-per centraal.

Voor mij ook niet om de hoek, maar met auto of OV prima bereikbaar.
En ja, je moet iets als je een meet wil organiseren voor Fok!kers uit heel Nederland.
pi_123992666
Ik heb op zich wel interesse in die meet, maar moet even kijken of het wel gaat....
pi_123995382
Wel weer opvallend op te lezen dat zoveel mensen niet kunnen. Werk, OK. Andere reeds gemaakte afspraken, OK. Maar "ik weet het nog niet"? Je weet toch wel of je zin hebt om nieuwe mensen te ontmoeten? Daarvoor heb je je toch aangemeld? Waarom die koudwatervrees?

"Ik kan niet omdat ik met vrouw en kinderen zit." Lekker onder de plak. Dan kan je dus nooit weg, en wat doe je hier dan? Hoe doe je dat verder in je leven? Ben je dan altijd een siamese tweeling met je vrouw?

"Het is te ver weg". Centraler dan dit wordt het niet. Dan had je maar ergens anders moeten gaan wonen. Het valt namelijk wel op dat als er dan eens iets in de buurt van deze mensen is, ze ook niet komen.

Heeft iedereen een sociale stoornis dat ze allerlei excuses verzinnen om maar niet te hoeven komen? Als je geen zin hebt, zeg dat dan gewoon. Ga je dan niet verstoppen achter zogenaamde excuses, maar wees gewoon eerlijk en vraag jezelf dan ook even af of je echt wel iets te zoeken hebt in een reeks waar het er om gaat dat je nieuwe mensen leert kennen.

Oh ja, deze post is meer in algemeenheid en op niemand persoonlijk gericht. Deze reeks kennende zal er echter nu wel een storm van protest losbarsten. Misschien ook wel weer exemplarisch voor hoe sommigen hier in het leven staan.
pi_123997038
Het is nou eenmaal zo dat er ook redelijk wat mensen zijn die sociaal gezien niet zo sterk in hun schoenen staan als anderen hier. Die hebben er nou eenmaal iets meer moeite mee om ineens in een groep met vreemden te komen en dat die twijfelen vind ik niet gek. Aanmelden voor zo een groep is nou eenmaal 1 druk op de knop. Naar een meeting gaan is een veel grotere stap.

En dat met kinderen, ach, ik probeer al 3 maanden iets af te spreken met een vriend met 2 kinderen. Een onmogelijke opgave voor iemand met kinderen die veel hobby's/sporten hebben en een vrouw die onregelmatige diensten werkt.

Voor de rest ben ik het wel met je eens, maar zo zwart/wit als jij het stelt is het niet.

Maar goed, is zal wel raar in het leven staan *O*
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_123997353
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 09:59 schreef Mystikvm het volgende:
Als je geen zin hebt, zeg dat dan gewoon. Ga je dan niet verstoppen achter zogenaamde excuses, maar wees gewoon eerlijk en vraag jezelf dan ook even af of je echt wel iets te zoeken hebt in een reeks waar het er om gaat dat je nieuwe mensen leert kennen.
Dit zou ik overigens wel waarderen. Voor de rest volledig eens met je post.

quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 10:56 schreef Wolken het volgende:
Het is nou eenmaal zo dat er ook redelijk wat mensen zijn die sociaal gezien niet zo sterk in hun schoenen staan als anderen hier. Die hebben er nou eenmaal iets meer moeite mee om ineens in een groep met vreemden te komen en dat die twijfelen vind ik niet gek. Aanmelden voor zo een groep is nou eenmaal 1 druk op de knop. Naar een meeting gaan is een veel grotere stap.
Je hebt wel een punt maar op die manier hebben we tig users die zich aanmelden en verder niks doen. Wat kunnen de organisatoren voor zulke personen betekenen ?

En uiteindelijk valt het allemaal reuze mee, toch ?
pi_123998418
quote:
Je hebt wel een punt maar op die manier hebben we tig users die zich aanmelden en verder niks doen. Wat kunnen de organisatoren voor zulke personen betekenen ?

En uiteindelijk valt het allemaal reuze mee, toch ?
Veel ga je er niet aan kunnen doen ben ik bang. Er zijn nu eenmaal mensen waarvoor de drempel hoog is en zij zullen zelf op een punt moeten komen dat ze er klaar voor zijn.

Het enige wat we kunnen doen is ervaringen delen zodat anderen kunnen lezen dat het allemaal niet zo eng is en dat iedereen geaccepteerd wordt om wie hij is - spontaan of verlegen of whatever.

Na afgelopen weekend mijn eerste meeting te hebben bijgewoond kan ik daar aan toevoegen dat de organisatie echt zijn best doet om iedereen op zijn gemak te stellen en een praatje te maken dus wat dat betreft zul je je zeker welkom voelen.
pi_123998665
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 11:04 schreef Weissman het volgende:

En uiteindelijk valt het allemaal reuze mee, toch ?
Ik ben nog steeds de vlekken uit mijn luchtbed aan het poetsen en de kat is nog steeds van streek iedere keer als er iemand langs loopt die ook maar een beetje op El_Thijs lijkt :{w

Maar het valt idd allemaal reuze mee, maar kan me gewoon voorstellen dat het voor sommigen best een stap is.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
  woensdag 13 maart 2013 @ 11:59:49 #28
50430 Yuki
Student Midwife
pi_123999558
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 09:59 schreef Mystikvm het volgende:
Wel weer opvallend op te lezen dat zoveel mensen niet kunnen. Werk, OK. Andere reeds gemaakte afspraken, OK. Maar "ik weet het nog niet"? Je weet toch wel of je zin hebt om nieuwe mensen te ontmoeten? Daarvoor heb je je toch aangemeld? Waarom die koudwatervrees?

"Ik kan niet omdat ik met vrouw en kinderen zit." Lekker onder de plak. Dan kan je dus nooit weg, en wat doe je hier dan? Hoe doe je dat verder in je leven? Ben je dan altijd een siamese tweeling met je vrouw?

"Het is te ver weg". Centraler dan dit wordt het niet. Dan had je maar ergens anders moeten gaan wonen. Het valt namelijk wel op dat als er dan eens iets in de buurt van deze mensen is, ze ook niet komen.

Heeft iedereen een sociale stoornis dat ze allerlei excuses verzinnen om maar niet te hoeven komen? Als je geen zin hebt, zeg dat dan gewoon. Ga je dan niet verstoppen achter zogenaamde excuses, maar wees gewoon eerlijk en vraag jezelf dan ook even af of je echt wel iets te zoeken hebt in een reeks waar het er om gaat dat je nieuwe mensen leert kennen.

Oh ja, deze post is meer in algemeenheid en op niemand persoonlijk gericht. Deze reeks kennende zal er echter nu wel een storm van protest losbarsten. Misschien ook wel weer exemplarisch voor hoe sommigen hier in het leven staan.
Hoe hard het ook gesteld is hier, ik ben het wel met je eens.

quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 11:04 schreef Weissman het volgende:

[..]

Je hebt wel een punt maar op die manier hebben we tig users die zich aanmelden en verder niks doen. Wat kunnen de organisatoren voor zulke personen betekenen ?

En uiteindelijk valt het allemaal reuze mee, toch ?
En wel om deze reden. Als je je eenmaal hebt aangemeld, doe er dan ook iets mee. We staan allemaal open voor nieuwe contacten, we bijten niet en ondanks dat ik m'n eerste date ook wel spannend vond, viel het reuze mee en ben ik heel enthousiast over volgende meets :)
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_123999853
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 10:56 schreef Wolken het volgende:
Het is nou eenmaal zo dat er ook redelijk wat mensen zijn die sociaal gezien niet zo sterk in hun schoenen staan als anderen hier. Die hebben er nou eenmaal iets meer moeite mee om ineens in een groep met vreemden te komen en dat die twijfelen vind ik niet gek. Aanmelden voor zo een groep is nou eenmaal 1 druk op de knop. Naar een meeting gaan is een veel grotere stap.

Dat begrijp ik. Maar dan is eerlijkheid nog steeds iets wat altijd op prijs gesteld wordt. Zeg dan maar gewoon dat je het niet zo ziet zitten om ineens allemaal nieuwe mensen te ontmoeten. Of geef aan dat je liever iets kleinschaligs doet. De ervaringen van daadwerkelijke meets zijn allemaal positief, dus dat mag geen argument meer zijn.

Maar dat geneuzel dat iedereen excuses en smoesjes bij elkaar aan het harken is...Ik snap wel dat de animo om iets te organiseren wel minder wordt als iemand eerst aanmeldt, dan weer afmeldt. Of dat iedereen 'misschien' zegt en uiteindelijk meldt dat ze het niet gaan redden. Als er gewoon gezegd wordt, desnoods in PM, dat het is omdat ze zich niet zeker genoeg voelen om daarheen te gaan, dan kan er altijd gekeken worden wat er gedaan kan worden om deze mensen tegemoet te komen.
pi_124002660
Meetings lijken me leuk, alleen wil ik eerst eventjes jullie online een beetje leren kennen *bloos*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_124003436
Maar dat is ook prima, we hebben een Facebook pagina waar je een aantal mensen mee kan maken.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_124004470
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 12:07 schreef Mystikvm het volgende:

Dat begrijp ik. Maar dan is eerlijkheid nog steeds iets wat altijd op prijs gesteld wordt. Zeg dan maar gewoon dat je het niet zo ziet zitten om ineens allemaal nieuwe mensen te ontmoeten. Of geef aan dat je liever iets kleinschaligs doet. De ervaringen van daadwerkelijke meets zijn allemaal positief, dus dat mag geen argument meer zijn.

Maar dat geneuzel dat iedereen excuses en smoesjes bij elkaar aan het harken is...Ik snap wel dat de animo om iets te organiseren wel minder wordt als iemand eerst aanmeldt, dan weer afmeldt. Of dat iedereen 'misschien' zegt en uiteindelijk meldt dat ze het niet gaan redden. Als er gewoon gezegd wordt, desnoods in PM, dat het is omdat ze zich niet zeker genoeg voelen om daarheen te gaan, dan kan er altijd gekeken worden wat er gedaan kan worden om deze mensen tegemoet te komen.
You've said it all, bro. Kan er weinig aan toevoegen.

Wil ook even melden dat iedereen vrij staat om meets te organiseren; in zijn eigen regio of voor een specifieke interesse gebied.
  woensdag 13 maart 2013 @ 16:46:00 #33
50430 Yuki
Student Midwife
pi_124010737
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 13:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Meetings lijken me leuk, alleen wil ik eerst eventjes jullie online een beetje leren kennen *bloos*
Dat komt wel goed hoor :)
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_124014841
quote:
14s.gif Op woensdag 13 maart 2013 16:46 schreef Yuki het volgende:

[..]

Dat komt wel goed hoor :)
Vast en zeker :)
Gewoon wachten tot de zomer, dan zie je ook meer van mensen dan laagjes kleding waar een paar ogen uit priemen ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_124025062
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 11:37 schreef Wolken het volgende:

[..]

Ik ben nog steeds de vlekken uit mijn luchtbed aan het poetsen en de kat is nog steeds van streek iedere keer als er iemand langs loopt die ook maar een beetje op El_Thijs lijkt :{w

Maar het valt idd allemaal reuze mee, maar kan me gewoon voorstellen dat het voor sommigen best een stap is.
:D :D :D

Is het arme beestje nog niet bekomen van de schrik? Ik zal nog eens een poesje aaien!

Maar nu even serieus:

En eerlijk gezegd kan ik me ook best vinden in de posts van Mystikvm. We zijn niet eng. We doen niemand kwaad. We zijn hier om nieuwe contacten op te doen en dat gaat het beste via meets die nu als paddenstoelen uit de grond schieten. Uit eigen ervaring heb ik nog geen enkele meet gehad waarbij het niet gezellig was. Iedereen is vriendelijk en iedereen zoekt elkaar op om nader kennis te maken of om oude bekenden weer de hand te kunnen schudden.

Als je hier alleen online nieuwe mensen wil leren kennen, ga dan in een chatroom zitten.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_124035705
Ik snap de spanning wel. Misschien is het goed als mensen zich afvragen of iets waar ze vooraf bang voor zijn ook echt eng was.

Dat is voor mij vaak een goede raadgever. Ik zie soms wel op tegen bepaalde dingen, maar achteraf kijk ik er zelden op terug met een gevoel van: dit had ik niet moeten doen.
pi_124038923
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 18:27 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Vast en zeker :)
Gewoon wachten tot de zomer, dan zie je ook meer van mensen dan laagjes kleding waar een paar ogen uit priemen ;)
Ik wil ook wel helemaal uit de kleren gaan als je je daardoor beter gaat voelen ? O+
pi_124041479
Ik weet niet of de spanning daardoor echt afneemt weissman ;)
pi_124041866
quote:
10s.gif Op donderdag 14 maart 2013 08:44 schreef Weissman het volgende:

[..]

Ik wil ook wel helemaal uit de kleren gaan als je je daardoor beter gaat voelen ? O+
:Y
pi_124045005
quote:
10s.gif Op donderdag 14 maart 2013 08:44 schreef Weissman het volgende:

[..]

Ik wil ook wel helemaal uit de kleren gaan als je je daardoor beter gaat voelen ? O+
Van mij mag jij je nu best uitkleden hoor ;)
Maar bij een meeting is dat misschien iets teveel van het goede, ik weet niet of ik tegen zoveel mannelijk schoon kan ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_124047637
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 10:43 schreef jdel het volgende:
Ik weet niet of de spanning daardoor echt afneemt weissman ;)
Ik zorg er wel voor dat de spanning verdwijnt. I've got the magic stick.

quote:
1s.gif Op donderdag 14 maart 2013 10:54 schreef Sekhmet het volgende:
:Y
Jij bent sowieso liev O+ Voor jou doe ik alles O+ Bijna alles dan :@

quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 12:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Van mij mag jij je nu best uitkleden hoor ;)
Maar bij een meeting is dat misschien iets teveel van het goede, ik weet niet of ik tegen zoveel mannelijk schoon kan ;)
Je moest eens weten wat er allemaal op de meets gebeurd :P Uit de kleren gaan is nog maar het topje van de ijsberg ~O>

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_124062695
Als er op zich mensen zijn die binnenkort een keer op zaterdag of zondag een borreltje willen doen in Utrecht dan houd ik me aanbevolen
pi_124071016
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 20:39 schreef Held_op_Sokken het volgende:
Als er op zich mensen zijn die binnenkort een keer op zaterdag of zondag een borreltje willen doen in Utrecht dan houd ik me aanbevolen
Ik zou zeggen, schiet hem in!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_124079840
Wat ?
Drankje

Waar ?
Utrecht

Wannneer ?
Elke zaterdag en zondag, ligt aan animo.
pi_124086650
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 20:12 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Hoe oud ben je nu als ik vragen mag?
Geen pics om te oordelen of t klopt. :'(
Maar okay dat geldt ook voor mij. :P
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 20:27 schreef Yuki het volgende:

[..]

Zie de voorstelpost in t vorige topic :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:D

dat idd :Y

nee klopt ik heb mn foto eruit gehaald, als je wilt dm ik je er 1tje :)
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
pi_124087196
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 12:13 schreef Moeraskat het volgende:

[..]

[..]

:D

dat idd :Y

nee klopt ik heb mn foto eruit gehaald, als je wilt dm ik je er 1tje :)
Als je wil, ja hoor leuk. :)
Van mij krijg je er dan nog 1 tegoed want ik moet zo weg naar werk en heb daar nauwelijks ontvangst anders deed ik het vanaf mobieltje bijv.
pi_124087226
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 12:26 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Als je wil, ja hoor leuk. :)
Van mij krijg je er dan nog 1 tegoed want ik moet zo weg naar werk en heb daar nauwelijks ontvangst anders deed ik het vanaf mobieltje bijv.
okay :) is goed hur
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
pi_124087304
Datingreeks is 2 deuren verder, en 1-op-1 contact graag in DM/PM voordat er een mod langskomt of users gaan zeuren over SC :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-03-2013 12:33:14 ]
pi_124088378
Bla Bla SlowChat hier.. Bla bla.. mag niet... :P
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
  vrijdag 15 maart 2013 @ 14:12:57 #50
50430 Yuki
Student Midwife
pi_124091037
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 12:59 schreef Olment het volgende:
Bla Bla SlowChat hier.. Bla bla.. mag niet... :P
Dit is dus ook niet nodig ;)

Ik wil even m'n waardering uitspreken voor dit topic. Goede nieuwe contacten opgedaan hier en ik kijk uit naar alles wat daarbij komt.

Ergens verbazingwekkend hoeveel je eruit kunt halen in korte tijd. Sinds januari al een aantal meets bijgewoond en daarmee een hele waardevolle uitbreiding van m'n sociale leven gekregen.

In het bijzonder Hungry_Joe, Weissman, MsMessy, Mystikvm, Eefje801, Sekhmet en El_Thijs: ontzettend bedankt voor jullie warme onthaal O+
Ik hoop dat anderen deze ervaring (gaan) delen.
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_124091107
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 05:33 schreef Weissman het volgende:
Wat ?
Drankje

Waar ?
Utrecht

Wannneer ?
Elke zaterdag en zondag, ligt aan animo.
Uitstekend. Als ik een keer tijd heb (en nee, dat is geen slap excuus maar gewoon waarheid :P).
pi_124091248
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 14:12 schreef Yuki het volgende:

[..]

Dit is dus ook niet nodig ;)

Ik wil even m'n waardering uitspreken voor dit topic. Goede nieuwe contacten opgedaan hier en ik kijk uit naar alles wat daarbij komt.

Ergens verbazingwekkend hoeveel je eruit kunt halen in korte tijd. Sinds januari al een aantal meets bijgewoond en daarmee een hele waardevolle uitbreiding van m'n sociale leven gekregen.

In het bijzonder Hungry_Joe, Weissman, MsMessy, Mystikvm, Eefje801, Sekhmet en El_Thijs: ontzettend bedankt voor jullie warme onthaal O+
Ik hoop dat anderen deze ervaring (gaan) delen.
Ik heb me aangemeld voor de meet in Maarssen. Wordt mijn eerste meet.. Beetje terug houdend geweest maar vind dat het nu tijd wordt voor wat schot in de zaak :P
De verhalen die ik tot nu toe gehoord heb zijn allemaal positief en hoop dat ik dezelfde ervaring ga delen :D
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_124091593
Prettig weekend mensen,
Ik ga een weekendje weg met mijn vrienden :)

:W
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  vrijdag 15 maart 2013 @ 14:54:31 #54
50430 Yuki
Student Midwife
pi_124092511
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 14:20 schreef Olment het volgende:

[..]

Ik heb me aangemeld voor de meet in Maarssen. Wordt mijn eerste meet.. Beetje terug houdend geweest maar vind dat het nu tijd wordt voor wat schot in de zaak :P
De verhalen die ik tot nu toe gehoord heb zijn allemaal positief en hoop dat ik dezelfde ervaring ga delen :D
^O^
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_124109344
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 14:20 schreef Olment het volgende:

[..]

Ik heb me aangemeld voor de meet in Maarssen. Wordt mijn eerste meet.. Beetje terug houdend geweest maar vind dat het nu tijd wordt voor wat schot in de zaak :P
De verhalen die ik tot nu toe gehoord heb zijn allemaal positief en hoop dat ik dezelfde ervaring ga delen :D
Goed bezig man!

En wees gerust, een en ander gekke fratsen worden goed genoteerd ;)
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_124114953
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 14:12 schreef Yuki het volgende:

[..]

Dit is dus ook niet nodig ;)

Ik wil even m'n waardering uitspreken voor dit topic. Goede nieuwe contacten opgedaan hier en ik kijk uit naar alles wat daarbij komt.

Ergens verbazingwekkend hoeveel je eruit kunt halen in korte tijd. Sinds januari al een aantal meets bijgewoond en daarmee een hele waardevolle uitbreiding van m'n sociale leven gekregen.

In het bijzonder Hungry_Joe, Weissman, MsMessy, Mystikvm, Eefje801, Sekhmet en El_Thijs: ontzettend bedankt voor jullie warme onthaal O+
Ik hoop dat anderen deze ervaring (gaan) delen.
Leuk om eens een positieve noot te lezen. Told you so, didn't i? :7
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  vrijdag 15 maart 2013 @ 23:34:12 #57
50430 Yuki
Student Midwife
pi_124115648
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 23:21 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Leuk om eens een positieve noot te lezen. Told you so, didn't i? :7
Yes, you did ;)
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_124116303
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 05:33 schreef Weissman het volgende:
Wat ?
Drankje

Waar ?
Utrecht

Wannneer ?
Elke zaterdag en zondag, ligt aan animo.
Zolang ik niets anders op de agenda heb staan is dit geen probleem. Ik woon zelf in Utrecht, dus afstand is geen issue. :')
pi_124116407
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 23:48 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Zolang ik niets anders op de agenda heb staan is dit geen probleem. Ik woon zelf in Utrecht, dus afstand is geen issue. :')
Bij mij lijken de laatste tijd op magische wijze afslagen te verdwijnen anders, dus dat zou ik niet te hard roepen.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  zaterdag 16 maart 2013 @ 06:07:55 #60
50430 Yuki
Student Midwife
pi_124121339
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 23:50 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Bij mij lijken de laatste tijd op magische wijze afslagen te verdwijnen anders, dus dat zou ik niet te hard roepen.
Syl kan het fietsen :D
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_124127431
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 23:48 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Zolang ik niets anders op de agenda heb staan is dit geen probleem. Ik woon zelf in Utrecht, dus afstand is geen issue. :')
Inderdaad :D
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  zaterdag 16 maart 2013 @ 14:44:57 #62
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_124129669
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 14:12 schreef Yuki het volgende:

[..]

Dit is dus ook niet nodig ;)

Ik wil even m'n waardering uitspreken voor dit topic. Goede nieuwe contacten opgedaan hier en ik kijk uit naar alles wat daarbij komt.

Ergens verbazingwekkend hoeveel je eruit kunt halen in korte tijd. Sinds januari al een aantal meets bijgewoond en daarmee een hele waardevolle uitbreiding van m'n sociale leven gekregen.

In het bijzonder Hungry_Joe, Weissman, MsMessy, Mystikvm, Eefje801, Sekhmet en El_Thijs: ontzettend bedankt voor jullie warme onthaal O+
Ik hoop dat anderen deze ervaring (gaan) delen.
Mee eens, leuke nieuwe contacten opgedaan via dit topic en bovenstaande fokkers in het bijzonder.
pi_124129951
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 14:12 schreef Yuki het volgende:

[..]

Dit is dus ook niet nodig ;)

Ik wil even m'n waardering uitspreken voor dit topic. Goede nieuwe contacten opgedaan hier en ik kijk uit naar alles wat daarbij komt.

Ergens verbazingwekkend hoeveel je eruit kunt halen in korte tijd. Sinds januari al een aantal meets bijgewoond en daarmee een hele waardevolle uitbreiding van m'n sociale leven gekregen.

In het bijzonder Hungry_Joe, Weissman, MsMessy, Mystikvm, Eefje801, Sekhmet en El_Thijs: ontzettend bedankt voor jullie warme onthaal O+
Ik hoop dat anderen deze ervaring (gaan) delen.
Hier kan ik het enkel mee eens zijn.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_124142821
Ik heb hier alleen maar agressieve mensen leren kennen. :{
pi_124144107
quote:
9s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 21:17 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik heb hier alleen maar agressieve mensen leren kennen. :{
Sorry ik zou voortaan minder agressief zijn.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_124145905
quote:
9s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 21:17 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik heb hier alleen maar agressieve mensen leren kennen. :{
Had ik toch maar die Bossche Bol in je gezicht gegooid ;( ;(
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_124147930
In hoeverre zijn de voorstel posts nog up to date? Ik zat te kijken, heeeeeeele lijst, maar slechts een handjevol post hier....
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_124148183
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 22:29 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Had ik toch maar die Bossche Bol in je gezicht gegooid ;( ;(
Dat is heiligschennis!!!!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_124148268
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 23:17 schreef Spezza19 het volgende:
In hoeverre zijn de voorstel posts nog up to date? Ik zat te kijken, heeeeeeele lijst, maar slechts een handjevol post hier....
Mijn leeftijd klopt niet meer, ik ben inmiddels 32 :@
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_124148338
Over een half uur klopt mijn leeftijd niet meer :X
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_124148463
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 23:29 schreef Spezza19 het volgende:
Over een half uur klopt mijn leeftijd niet meer :X
Alvast gefeliciteerd. Ik was gisteren jarig, dus ben ik ook pas maar net 32
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_124148517
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 23:33 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Alvast gefeliciteerd. Ik was gisteren jarig, dus ben ik ook pas maar net 32
Jij dan verlaat gefeliciteerd :)
Dit account is niet meer in gebruik.
  zondag 17 maart 2013 @ 02:44:28 #73
50430 Yuki
Student Midwife
pi_124152964
Pas het aan in de wiki en geef tegen t eind van dit topic even een seintje dat de wiki gebruikt moet worden als OP.
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_124154274
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 23:29 schreef Spezza19 het volgende:
Over een half uur klopt mijn leeftijd niet meer :X
Jij komt toch nooit naar meets dus ik denk niet dat iemand daar echt mee zit.
pi_124155360
quote:
10s.gif Op zondag 17 maart 2013 06:54 schreef Weissman het volgende:

[..]

Jij komt toch nooit naar meets dus ik denk niet dat iemand daar echt mee zit.
Ssssst! :+
Dit account is niet meer in gebruik.
  zondag 17 maart 2013 @ 10:30:47 #76
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_124156036
quote:
1s.gif Op zondag 17 maart 2013 09:40 schreef Spezza19 het volgende:
Ssssst! :+
Nee, rot op :')
pi_124156121
quote:
10s.gif Op zondag 17 maart 2013 10:30 schreef MsMessy het volgende:

[..]

Nee, rot op :')

Ook goed!
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_124157121
quote:
9s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 21:17 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik heb hier alleen maar agressieve mensen leren kennen. :{
Doe eens niet zo agressief.

Voor mij persoonlijk is dit alles een goede stap geweest. En dan erbij: het is altijd leuk om nieuwe mensen te leren kennen.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 17 maart 2013 @ 22:26:07 #79
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_124185621
quote:
12s.gif Op zondag 17 maart 2013 11:19 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Voor mij persoonlijk is dit alles een goede stap geweest. En dan erbij: het is altijd leuk om nieuwe mensen te leren kennen.
Zo ontzettend eens :Y :Y :Y Beste wat ik ooit heb gedaan.
pi_124186463
Wat is de status van de 6 april meet? Al meer namen bij gekomen?
Dit account is niet meer in gebruik.
  zondag 17 maart 2013 @ 22:58:48 #81
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_124187492
quote:
10s.gif Op zondag 17 maart 2013 06:54 schreef Weissman het volgende:

[..]

Jij komt toch nooit naar meets dus ik denk niet dat iemand daar echt mee zit.
guttegut we gaan een incrowd formeren kennelijk. ik ben ook nog maar naar 1 meet geweest. ik vind het in het licht van dit topic zeer ongepast om mensen te gaan beoordelen op hoe vaak ze komen. wees blij met de animo die er is en ga anderen niet lopen afkatten ajb.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_124187638
Ah joh! Voel me wel prettig in de rol van persona non grata..... :)

Maar goed, echt uitnodigend is het niet op die manier. Niet alleen voor mij, maar ook voor nieuwkomers die meelezen.
Dit account is niet meer in gebruik.
  zondag 17 maart 2013 @ 23:09:22 #83
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_124188100
quote:
1s.gif Op zondag 17 maart 2013 22:58 schreef Andromache het volgende:

[..]

guttegut we gaan een incrowd formeren kennelijk. ik ben ook nog maar naar 1 meet geweest. ik vind het in het licht van dit topic zeer ongepast om mensen te gaan beoordelen op hoe vaak ze komen. wees blij met de animo die er is en ga anderen niet lopen afkatten ajb.
Dan ga je toch gezellig zelf meets organiseren. Vorm je heel fijn je eigen incrowd. Want als je dit al zo serieus neemt dan vraag ik me toch af waar het mis is gegaan. Een beetje sarcasme is hier namelijk echt niet vreemd.
  zondag 17 maart 2013 @ 23:12:07 #84
50430 Yuki
Student Midwife
pi_124188280
Mee eens dat er geen incrowd moet ontstaan; tot op zekere hoogte dan.
Degenen die veel meeten zien het steeds vaker als afspreken met vrienden (+ nieuwe mensen om te leren kennen). Feitelijk is dat ook het hogere doel van dit topic, niet?
Dat dit ook de meest actieve posters zijn in dit topic, vind ik niet vreemd. Lijkt misschien een incrowd, maar is het zeker niet. Als er IETS is dat ik heb ervaren, is dat ze open staan voor anderen.

Daarnaast is al eerder duidelijk geworden dat het moeilijk is om na te gaan wie er nou écht meedoen in deze reeks. Tig mensen hebben zich aangemeld, maar hoeveel doen er ook daadwerkelijk wat mee?
We schijnen 120 "leden" (of iig meelezers) te hebben, dus dan is het toch te %#$ voor woorden dat we nog geen 30 man bij elkaar krijgen voor een meet waarbij er een ondergrens gesteld is?

Er zijn heel veel users die zich ooit, lang geleden, hebben aangemeld maar nooit naar een meet geweest zijn. Dan spreek ik over meer dan 6 maanden hier, maar nooit meer doen dan online kletsen. Dan ga je je toch afvragen: waarom meld je je aan? Als je wil ouwehoeren zónder meets: er zijn tig SC's hier op FOK!.

[ Bericht 18% gewijzigd door Yuki op 17-03-2013 23:20:05 ]
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_124188491
+1 voor de meet in Maarssen.
  zondag 17 maart 2013 @ 23:16:58 #86
50430 Yuki
Student Midwife
pi_124188533
quote:
7s.gif Op zondag 17 maart 2013 23:16 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
+1 voor de meet in Maarssen.
Zou je dat even via DM of PM bij Weissman aan willen geven? Dan weten we zeker dat we je mee kunnen tellen :)
♥ || Baby catcher in training || ♥
  zondag 17 maart 2013 @ 23:20:54 #87
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_124188730
quote:
1s.gif Op zondag 17 maart 2013 23:12 schreef Yuki het volgende:
We schijnen 120 "leden" (of iig meelezers) te hebben, dus dan is het toch te %#$ voor woorden dat we nog geen 30 man bij elkaar krijgen voor een meet waarbij er een ondergrens gesteld is?

Hmm mee eens hoor maar wellicht dat de prijs hiermee iets te maken heeft? In de beschrijving van de meet staat 20/30 euro. Reken daar wat reiskosten en consumpties bij en het wordt voor veel mensen toch wel wat te duur wellicht en niet iedereen heeft/wil zoveel geld daaraan uitgeven.

Mijn 2 centen, ik heb mijzelf overigens aangemeld (tijdje geleden al)

-edit- nu ik er zo over nadenk vind ik het eigenlijk ook best wel een beetje prijzig :@
pi_124188746
quote:
1s.gif Op zondag 17 maart 2013 23:16 schreef Yuki het volgende:

[..]

Zou je dat even via DM of PM bij Weissman aan willen geven? Dan weten we zeker dat we je mee kunnen tellen :)
Had ik al gedaan, maar bedankt voor de reminder ;)
  zondag 17 maart 2013 @ 23:26:42 #89
50430 Yuki
Student Midwife
pi_124189017
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 23:20 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

Hmm mee eens hoor maar wellicht dat de prijs hiermee iets te maken heeft? In de beschrijving van de meet staat 20/30 euro. Reken daar wat reiskosten en consumpties bij en het wordt voor veel mensen toch wel wat te duur wellicht en niet iedereen heeft/wil zoveel geld daaraan uitgeven.

Mijn 2 centen, ik heb mijzelf overigens aangemeld (tijdje geleden al)
Kan zijn :Y Overigens zitten consumpties in dat bedrag ;)

Dat een enkeling daarom niet komt, kan ik me wel voorstellen. Maar die mensen zullen denk ik ook gewoon zeggen: joh, tof idee, maar financieel red ik t niet.

Iedereen die zich volkomen stilhoudt, nooit kan meeten wegens angst voor het onbekende/onder de plak zitten in de relatie/etc of 3 weken van tevoren nog steeds "moet kijken of het wel kan"... Daarvan vraag ik me weleens af waarom ze zich aangemeld hebben.

Dat zijn dan weer mijn 2 centen.

Edit: wat betreft het "kijken of het wel kan" verhaal; ik ben ook niet 100% zeker of ik kan wegens familieomstandigheden. Net gehoord dat het weer foute boel kan zijn en als dat ook daadwerkelijk zo is, is er best een kans dat ik die zaterdag liever met m'n familie doorbreng. Maar ja, het kan ook goed gaan dus trek ik m'n aanmelding niet in.
Wat mij betreft meldt iedereen zich aan die het leuk vindt en vrij is die dag, ook als er omstandigheden spelen waardoor je er tóch helaas niet kan zijn.

Als iedereen dat doet... Ruim genomen valt er dan naar schatting maar 1/3e van af als er mensen zijn die idd plotseling iets belangrijkers hebben.

[ Bericht 9% gewijzigd door Yuki op 17-03-2013 23:37:18 ]
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_124189161
Tja er zijn gevallen waarbij dat gewoon kan....
Dit account is niet meer in gebruik.
  zondag 17 maart 2013 @ 23:30:33 #91
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_124189196
quote:
1s.gif Op zondag 17 maart 2013 23:26 schreef Yuki het volgende:

[..]

Kan zijn :Y Overigens zitten consumpties in dat bedrag ;)
Ah okee, dat scheelt ;)
quote:
<knip>

Iedereen die zich volkomen stilhoudt, nooit kan meeten wegens angst voor het onbekende/onder de plak zitten in de relatie/etc of 3 weken van tevoren nog steeds "moet kijken of het wel kan"... Daarvan vraag ik me weleens af waarom ze zich aangemeld hebben.

Dat zijn dan weer mijn 2 centen.
Dit zijn ook mijn 2 centen hoor ;) Geheel mee eens ^O^ Vooral met het "moet kijken of het wel kan" gedeelte. Meld je dan inderdaad gewoon niet aan :')
  zondag 17 maart 2013 @ 23:33:24 #92
50430 Yuki
Student Midwife
pi_124189308
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 23:29 schreef Spezza19 het volgende:
Tja er zijn gevallen waarbij dat gewoon kan....
Waar doel je op?
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_124189791
quote:
1s.gif Op zondag 17 maart 2013 23:33 schreef Yuki het volgende:

[..]

Waar doel je op?
Dat je 3 weken van tevoren niet weet of je kan ja of nee.
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_124190818
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 22:40 schreef Spezza19 het volgende:
Wat is de status van de 6 april meet? Al meer namen bij gekomen?
pi_124191309
Overigens heb ik me ook ooit aangemeld maar kom ik in fases op Fok. Ik wil best graag een keer meeten om nieuwe mensen te leren kennen, daarom heb ik me ook aan Maarssen gecommiteerd!

Anders ga ik kijken of ik de volgende kan doen. Groningen Pub Quiz lijkt me erg leuk, maar ik kom van mijn leven niet meer thuis dan waarschijnlijk.
pi_124194308
quote:
1s.gif Op zondag 17 maart 2013 22:58 schreef Andromache het volgende:

[..]

guttegut we gaan een incrowd formeren kennelijk. ik ben ook nog maar naar 1 meet geweest. ik vind het in het licht van dit topic zeer ongepast om mensen te gaan beoordelen op hoe vaak ze komen. wees blij met de animo die er is en ga anderen niet lopen afkatten ajb.
*zucht*

Niks met incrowd te maken, lieverd. Sommige users dragen niks bij, komen niet naar meets, organiseren zelf niks, tonen geen initiatief, raden anderen af om naar meets te gaan; maar als het aankomt op zeuren, zeiken, zaniken, zielig doen, voor mod spelen, janken, slachtofferrol-gedrag, prostitueren voor online-aandacht of mensen afkraken staan ze vooraan.

Vreemd hebben genoeg hebben zulke personen ALTIJD wel een smoes om zelf niks te hoeven doen en veilig achter hun schermpje in hun comfort zone te blijven. Altijd.

Niet naar een meet kunnen komen is niet erg. Een passieve houding hebben maar wachten, wel.

Bovenstaande is overigens niet gericht op 1 specifieke persoon maar heeft betrekking tot iedereen die zich aangesproken voelt.

En Andromache, als je mij ooit langer dan 40 seconden had gesproken zou je ook weten dat ik de aanwezigheid van iedere persoon op de meets kan waarderen, en dit ook altijd 1-op-1 uitspreek.

Nogmaals, ik oordeel over niks en niemand. Ik hou van iedereen. Ook van jou, en van Spezza19. En ook van Comp_Lex (no homo). En de rest. Ik ben een vredelievend mens. Als ik iemand kan helpen doe ik dat graag. En ga met plezier naar meets. Elke keer weer.

Alleen ben ik dat constante mierenneukerij en gebitch zat.

Hierbij wil ik ook zeggen dat ik jouw meet voorstel wel kan waarderen ^O^ en dat ik het nog steeds enorm leuk vind en ervoor opensta om nieuwe mensen te leren kennen. :Y

Zeikerds gonna zeik waarschijnlijk maar toch kusje kroel voor iedereen :*
pi_124194506
quote:
1s.gif Op zondag 17 maart 2013 23:12 schreef Yuki het volgende:
Daarnaast is al eerder duidelijk geworden dat het moeilijk is om na te gaan wie er nou écht meedoen in deze reeks. Tig mensen hebben zich aangemeld, maar hoeveel doen er ook daadwerkelijk wat mee?
We schijnen 120 "leden" (of iig meelezers) te hebben, dus dan is het toch te %#$ voor woorden dat we nog geen 30 man bij elkaar krijgen voor een meet waarbij er een ondergrens gesteld is?
Dankje Yuki, dit is idd ook een breinkraker. ''Waar'' zijn al die mensen dan ? :?
  maandag 18 maart 2013 @ 08:09:39 #98
50430 Yuki
Student Midwife
pi_124194824
quote:
1s.gif Op zondag 17 maart 2013 23:44 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Dat je 3 weken van tevoren niet weet of je kan ja of nee.
Daar ben ik het dus niet mee eens :)

quote:
1s.gif Op zondag 17 maart 2013 23:26 schreef Yuki het volgende:

Edit: wat betreft het "kijken of het wel kan" verhaal; ik ben ook niet 100% zeker of ik kan wegens familieomstandigheden. Net gehoord dat het weer foute boel kan zijn en als dat ook daadwerkelijk zo is, is er best een kans dat ik die zaterdag liever met m'n familie doorbreng. Maar ja, het kan ook goed gaan dus trek ik m'n aanmelding niet in.
Wat mij betreft meldt iedereen zich aan die het leuk vindt en vrij is die dag, ook als er omstandigheden spelen waardoor je er tóch helaas niet kan zijn.

Als iedereen dat doet... Ruim genomen valt er dan naar schatting maar 1/3e van af als er mensen zijn die idd plotseling iets belangrijkers hebben.
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_124194923
quote:
10s.gif Op maandag 18 maart 2013 07:28 schreef Weissman het volgende:

[..]

Dankje Yuki, dit is idd ook een breinkraker. ''Waar'' zijn al die mensen dan ? :?
Ik denk dat het voor 'outsiders' best moeilijk is om hierin te komen. Dit is natuurlijk een best hecht clubje aan het worden, waarbij ik me kan voorstellen dat andere mensen problemen hebben om zich in het gesprek/de discussie te mengen.
Mbt meets: misschien is dat op fora niet echt duidelijk, maar irl ben ik een ontzettend verlegen en angstig persoon als het gaat om meets met nieuwe mensen (heb niet voor niets daarvoor ook een diagnose ;) ). Ik wil het daarom de eerste keren dicht bij huis houden. Het jammere is dat ik tot nu toe geen meets in den haag (Rotterdam is voor mij nog iets te ver weg) hier heb zien langs komen. Ik hoop dan aan de hand daarvan misschien een stapje verder te kunnen gaan.
Nu zie ik natuurlijk jullie reactie al aankomen ;) . Ik ben geen held in het organiseren in meets en ben totaal onbekend met het uitgaansleven van den haag, dus misschien iemand die me dan daarmee wilt helpen?? Zo hoop ik toch ook mijn steentje bij te dragen hier.
I never think of the future - it comes soon enough. - Albert Einstein
pi_124194971
quote:
1s.gif Op maandag 18 maart 2013 08:20 schreef kipptje het volgende:

[..]

Ik denk dat het voor 'outsiders' best moeilijk is om hierin te komen. Dit is natuurlijk een best hecht clubje aan het worden, waarbij ik me kan voorstellen dat andere mensen problemen hebben om zich in het gesprek/de discussie te mengen.
Mbt meets: misschien is dat op fora niet echt duidelijk, maar irl ben ik een ontzettend verlegen en angstig persoon als het gaat om meets met nieuwe mensen (heb niet voor niets daarvoor ook een diagnose ;) ). Ik wil het daarom de eerste keren dicht bij huis houden. Het jammere is dat ik tot nu toe geen meets in den haag (Rotterdam is voor mij nog iets te ver weg) hier heb zien langs komen. Ik hoop dan aan de hand daarvan misschien een stapje verder te kunnen gaan.
Nu zie ik natuurlijk jullie reactie al aankomen ;) . Ik ben geen held in het organiseren in meets en ben totaal onbekend met het uitgaansleven van den haag, dus misschien iemand die me dan daarmee wilt helpen?? Zo hoop ik toch ook mijn steentje bij te dragen hier.
Tuurlijk;

We organiseren een keer een meet op zaterdag, overdag; in Den Haag. Wanneer kan jij ? Dus vanaf 13 april dan.
pi_124194983
Ik kwam daar net tijdens mijn ontbijt op een briljant inzicht; waarom heffen we heel die lijst van namen in de OP niet op ? Net als in de datingreeks zeg maar; enkel een plaatje en wat verslagjes van meets.

Voor de rest laten we het open en zien we wel wie er allemaal verschijnen op de meets.
pi_124195006
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 08:26 schreef Weissman het volgende:

[..]

Tuurlijk;

We organiseren een keer een meet op zaterdag, overdag; in Den Haag. Wanneer kan jij ? Dus vanaf 13 april dan.
Fijn dat je mee wilt helpen! Misschien in het weekend can de 20e of het weekend daarna? Het is misschien niet zo verstandig om meets zo dicht op elkaar te plannen? :?
I never think of the future - it comes soon enough. - Albert Einstein
pi_124195027
quote:
1s.gif Op maandag 18 maart 2013 08:30 schreef kipptje het volgende:

[..]

Fijn dat je mee wilt helpen! Misschien in het weekend can de 20e of het weekend daarna?
Hoezo mss ? Je weet toch wel of je kan of niet ? :D Het is een ja of nee. Met een mss kan ik niks.

quote:
Het is misschien niet zo verstandig om meets zo dicht op elkaar te plannen? :?
Hoezo ?
pi_124195160
Misschien een leuk idee.. Er zitten bij ons in de buurt (Weert, Limburg) een groepje singer-songwriters die Huiskamers zoeken voor huiskamerconcert.
Als er wat interesse naar is kan ik eens informeren :D
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_124195193
quote:
10s.gif Op maandag 18 maart 2013 08:32 schreef Weissman het volgende:

[..]

Hoezo mss ? Je weet toch wel of je kan of niet ? :D Het is een ja of nee. Met een mss kan ik niks.

[..]

Hoezo ?
Met dat mss bedoelde ik het meer als voorstel. En als we het te dicht op elkaar plannen kan ik me voorstellen dat sommige mensen meet-moe worden? (Ik heb serieus geen flauw idee :+ )
I never think of the future - it comes soon enough. - Albert Einstein
pi_124195302
@Olment; tof initiatief. ^O^

@kipptje; dat merken we dan wel. We plannen een datum, gooien het hier en in de FB groep en we zien wel wie er allemaal komen.
  maandag 18 maart 2013 @ 08:59:55 #107
50430 Yuki
Student Midwife
pi_124195401
Den Haag meet *O*

Sowieso wil ik proberen om wat mensen bij elkaar te krijgen voor Parkpop. Is nog ver weg en een meet daarvoor is ^O^ maar dat ligt dus ook in het vooruitzicht.
♥ || Baby catcher in training || ♥
  maandag 18 maart 2013 @ 09:43:33 #108
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_124196238
quote:
1s.gif Op maandag 18 maart 2013 08:59 schreef Yuki het volgende:
Den Haag meet *O*

Sowieso wil ik proberen om wat mensen bij elkaar te krijgen voor Parkpop. Is nog ver weg en een meet daarvoor is ^O^ maar dat ligt dus ook in het vooruitzicht.
Wanneer is Parkpop eigenlijk? Daar zou ik nog evt wel heen willen.

edit: zondag 30 juni! (stond al in m'n agenda :+ )

[ Bericht 8% gewijzigd door Cue_ op 18-03-2013 09:49:48 ]
pi_124196697
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 08:42 schreef Olment het volgende:
Misschien een leuk idee.. Er zitten bij ons in de buurt (Weert, Limburg) een groepje singer-songwriters die Huiskamers zoeken voor huiskamerconcert.
Als er wat interesse naar is kan ik eens informeren :D
[ afbeelding ]
Zijn het lekkere mensen? Misschien kan ik dan iets regelen met vrienden die nog in een studenten huis wonen...

PS: wel in de Randstad, ik weet niet of ze Limburg durven te verlaten?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_124196918
quote:
5s.gif Op maandag 18 maart 2013 10:06 schreef Godshand het volgende:

[..]

Zijn het lekkere mensen? Misschien kan ik dan iets regelen met vrienden die nog in een studenten huis wonen...

PS: wel in de Randstad, ik weet niet of ze Limburg durven te verlaten?
zijn 2 vrouwen en 1 man.. ik ken 1 van de vrouwen persoonlijk en die is wel goed te doen :P
Weet niet of ze het vertrouwde Limburg durven te verlaten.. Ik ga eens een berichtje die kant op doen. :D
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
  maandag 18 maart 2013 @ 10:40:19 #111
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_124197582
quote:
10s.gif Op maandag 18 maart 2013 07:28 schreef Weissman het volgende:

[..]

Dankje Yuki, dit is idd ook een breinkraker. ''Waar'' zijn al die mensen dan ? :?
Ik ben hier. En met de meet niet in NL :+. De meet waar ik bij ben geweest was erg gezellig dus als ik een keer kan ben ik er zeker wel bij.
pi_124197913
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 08:42 schreef Olment het volgende:
Misschien een leuk idee.. Er zitten bij ons in de buurt (Weert, Limburg) een groepje singer-songwriters die Huiskamers zoeken voor huiskamerconcert.
Als er wat interesse naar is kan ik eens informeren :D
[ afbeelding ]
Ik heb eventueel wel interesse. Voor hier in de burcht. Maar het ligt wel buiten Limburg.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_124198464
Nou.. ik heb ze even een mailtje gestuurd met de vraag of het alleen in de buurt kan (anders zal ik wat moeten organisteren :+ ) of dat ze ook buiten limburg durven te komen :P

Ik wacht het af en hou jullie op de hoogte
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_124200609
quote:
1s.gif Op maandag 18 maart 2013 08:09 schreef Yuki het volgende:

[..]

Daar ben ik het dus niet mee eens :)

[..]

Dat kan.... maar in mijn geval is het gewoon zo....
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_124200745
Om te bewijzen dat nieuwkomers zich ook aanmelden, meld ik me bij dezen aan :)
pi_124201301
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 12:10 schreef DW457 het volgende:
Om te bewijzen dat nieuwkomers zich ook aanmelden, meld ik me bij dezen aan :)
Welkom welkom :D

Wie ben je verder :P
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_124201429
DW457, dat zie je toch :-P Ik ben een eeuwige student van 26 jaar oud (bijna student af) wonende in de omgeving van Utrecht. Woon samen met een pracht meid en ben in mijn vrije tijd ambtenaar, maar dan wel eentje die in van die coole autootjes met van die blauwe lampen erop mag rijden. Daarnaast werk ik als assistent manager in een winkeltje. De rest vertel ik wel in Maarssen.
  maandag 18 maart 2013 @ 12:31:30 #118
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_124201491
Zoals het er nu voorstaat heb ik zeer binnenkort weer betaald werk, dus kan ik kijken naar meets wat verder van huis ^O^ ^O^ ^O^
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_124201560
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 12:31 schreef Bos81 het volgende:
Zoals het er nu voorstaat heb ik zeer binnenkort weer betaald werk, dus kan ik kijken naar meets wat verder van huis ^O^ ^O^ ^O^
Awesome.. *O* goed om te horen... Krap bij kas is maar naadje :{
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_124207026
Nou bericht van de singer/songwriters:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus mocht er interesse zijn in een Huiskamerconcert meer in April-mei dan is dit misschien iets leuks :D
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_124213420
quote:
1s.gif Op zondag 17 maart 2013 23:44 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Dat je 3 weken van tevoren niet weet of je kan ja of nee.
Plannen kan makkelijk. Gewoon vrij houden. Als het echt niet kan, jammer dan. Maar voor zoiets kan je echt wel plannen.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_124213426
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 12:29 schreef DW457 het volgende:
DW457, dat zie je toch :-P Ik ben een eeuwige student van 26 jaar oud (bijna student af) wonende in de omgeving van Utrecht. Woon samen met een pracht meid en ben in mijn vrije tijd ambtenaar, maar dan wel eentje die in van die coole autootjes met van die blauwe lampen erop mag rijden. Daarnaast werk ik als assistent manager in een winkeltje. De rest vertel ik wel in Maarssen.
Welkom!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_124213440
quote:
3s.gif Op maandag 18 maart 2013 10:51 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Ik heb eventueel wel interesse. Voor hier in de burcht. Maar het ligt wel buiten Limburg.
Jij ligt overal buiten.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_124213490
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 17:36 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Welkom!
Thx El Thijs!
pi_124213552
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 17:36 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Plannen kan makkelijk. Gewoon vrij houden. Als het echt niet kan, jammer dan. Maar voor zoiets kan je echt wel plannen.
Nou nee dus!
En zeker niet een meet waar kosten aan verbonden zijn. Vind ik lullig om dat te moeten cancellen....

Een andere meet in een kroeg had ik kunnen zeggen OVB
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_124213556
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 17:38 schreef DW457 het volgende:

[..]

Thx El_Thijs!
Voor deze keer fix ik hem, maar de volgende keer...
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_124213589
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 17:39 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Nou nee dus!
Nou nou, doe eens rustig man.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_124213592
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 17:39 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Nou nee dus!
En zeker niet een meet waar kosten aan verbonden zijn. Vind ik lullig om dat te moeten cancellen....

Een andere meet in een kroeg had ik kunnen zeggen OVB
Willen jullie die discussie graag in PM/DM voeren ?
pi_124213623
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 17:40 schreef Weissman het volgende:

[..]

Willen jullie die discussie graag in PM/DM voeren ?
Sorry, ik ga weer verder met het begroeten van nieuwe leden.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_124213750
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 17:40 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Nou nou, doe eens rustig man.
Ik doe rustig hoor. :)
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_124214182
quote:
12s.gif Op maandag 18 maart 2013 17:39 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Voor deze keer fix ik hem, maar de volgende keer...
Mijn excuses, El_Thijs
  maandag 18 maart 2013 @ 18:35:02 #132
50430 Yuki
Student Midwife
pi_124215898
Welkom DWcijfertjes :W
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_124221414
quote:
10s.gif Op maandag 18 maart 2013 17:36 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Jij ligt overal buiten.
Eh, kun je die voor de zekerheid nog even uitleggen, El_Thijs? Nu weet ik niet of ik alvast erg boos moet gaan worden op je of juist niet namelijk. Dank!
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  maandag 18 maart 2013 @ 21:17:06 #134
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_124224936
weiss, dank voor je uitleg, dit klinkt een stuk genuanceerder dan hoe ik het had opgevat. vriendjes?

en meeten maar weer!
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_124227555
mensen, mensen. Wat reageert men hier geirriteerd :?
Nadeel van internet is dat je de nuance soms mist... Chill, haal diep adem en praat het even uit :Y
Het siert dit topic niet dat er soms zulke gesprekken tussen komen, terwijl nieuwe mensen willen bekijken of ze hier leuke mensen kunnen vinden :)
I never think of the future - it comes soon enough. - Albert Einstein
pi_124229123
eens met kipptje.

Werkt redelijk afknappend.
pi_124229225
Ach, de harde kern is gewoon wat teleurgesteld in de opkomst voor de meet in Maarssen. En als je kijkt naar hoeveel mensen zich voor dit topic hebben aangemeld is dat best begrijpelijk.

Zelf heb ik andere verplichtingen en heb ik ook niet echt het geld voor die meet (45+ euri is gewoon veel geld). Maar het is echt onzin om te denken dat iedereen die niet naar Maarssen gaat verder niks heeft toe te voegen aan dit topic. Om financiele redenen moet ik gewoon alles laten schieten tot mei en daarna ga ik absoluut naar meets toe. En in de zomer wil ik, met wat hulp, ook zelf een meet organiseren. :s)
  maandag 18 maart 2013 @ 22:31:25 #138
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_124230092
Het is begrijpelijk dat t jammer wordt gevonden dat maar heel weinig mensen van zich laten horen. Of ze nu wel of niet kunnen (om wat voor reden dan ook), maar laat even horen dat je nog leeft.
Als van de 130 aanmeldingen er maar 40 van zich laten horen, dan begin je je af te vragen waarom moeite doen voor een facebookpagina en alles bv.

Verder wel eens dat de algemene toon hier tegenwoordig niet meer al te vriendelijk is. En het is nu eenmaal zo dat de meeste mensen hier op fok toch met een fluwelen handschoen moeten.worden aangepakt, want anders worden ze al snel bang en durven ze niet meer.

Maar zolang iedereen maar afwachtend blijft en wacht tot weissman weer een meet organiseerd (of 1 van de andere veelposters) ja dan zal er ook niet veel veranderen.

Just my 2 cents.
pi_124233859
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 21:55 schreef kipptje het volgende:
mensen, mensen. Wat reageert men hier geirriteerd :?
Nadeel van internet is dat je de nuance soms mist... Chill, haal diep adem en praat het even uit :Y
Het siert dit topic niet dat er soms zulke gesprekken tussen komen, terwijl nieuwe mensen willen bekijken of ze hier leuke mensen kunnen vinden :)
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 22:17 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
eens met kipptje.

Werkt redelijk afknappend.
Dat is al wat langer zo. En behoorlijk wat mensen hier missen sarcasme nog als het ze vol in de smoel raakt. Maar dat zijn - en dit is dus op persoonlijke titel - daarentegen dan ook weer niet de mensen die ik zou willen meeten. Ik zou er écht helemaal niets mee kunnen namelijk. Sorry. Maar wat dat betreft werkt het wel als uitmuntend filter.

quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 22:19 schreef de_nachtwacht het volgende:
Ach, de harde kern is gewoon wat teleurgesteld in de opkomst voor de meet in Maarssen. En als je kijkt naar hoeveel mensen zich voor dit topic hebben aangemeld is dat best begrijpelijk.

Zelf heb ik andere verplichtingen en heb ik ook niet echt het geld voor die meet (45+ euri is gewoon veel geld). Maar het is echt onzin om te denken dat iedereen die niet naar Maarssen gaat verder niks heeft toe te voegen aan dit topic. Om financiele redenen moet ik gewoon alles laten schieten tot mei en daarna ga ik absoluut naar meets toe. En in de zomer wil ik, met wat hulp, ook zelf een meet organiseren. :s)
Nu ja, logisch lijkt me. Deze hele reeks (en daaruit voortvloeiend de fb-groep) is en blijft een initiatief wat valt of staat met de betrokkenheid van de users. En dan blijkt dat er maar weinig mensen zijn die er daadwerkelijk moeite voor willen doen. Dat betreft niet de Maarssen meet alleen trouwens. Ik las eerder iets over incrowd, en wellicht klopt dat een beetje, maar dat is eerder een logisch gevolg van de passiviteit van de meesten helaas dan dat het de insteek is.

En als je met de handen in je zakken aan de zijlijn toe staat te kijken verandert dat ook niet imho. Daarmee doel ik overigens niet op jou, het is eerder algemeen. Dat je een meet wil organiseren is altijd welkom natuurlijk, en dat zouden meer mensen moeten doen, zoals de slogan luidt. ^O^

Maar waar lees jij dat mensen die de Maarssen meet laten schieten niks toe zouden voegen? Dat haal ik nergens uit namelijk. En mócht je op de eerdere post van Weissman doelen zou ik die nog eens herlezen. Dat is niet wat hij zegt.

quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 22:31 schreef Cue_ het volgende:
Het is begrijpelijk dat t jammer wordt gevonden dat maar heel weinig mensen van zich laten horen. Of ze nu wel of niet kunnen (om wat voor reden dan ook), maar laat even horen dat je nog leeft.
Als van de 130 aanmeldingen er maar 40 van zich laten horen, dan begin je je af te vragen waarom moeite doen voor een facebookpagina en alles bv.

Verder wel eens dat de algemene toon hier tegenwoordig niet meer al te vriendelijk is. En het is nu eenmaal zo dat de meeste mensen hier op fok toch met een fluwelen handschoen moeten.worden aangepakt, want anders worden ze al snel bang en durven ze niet meer.

Maar zolang iedereen maar afwachtend blijft en wacht tot weissman weer een meet organiseerd (of 1 van de andere veelposters) ja dan zal er ook niet veel veranderen.

Just my 2 cents.
Inderdaad begrijpelijk. Net als dat mensen zich opgeven voor een meet maar vervolgens niks meer laten horen. Dat kan ik ook niet helemaal volgen. Laat dan gewoon even wat weten.

Ik vind de overheersende toon eigenlijk nog best vriendelijk trouwens. In de gevallen dat het niet zo is; het blijft internet en je moet er ook wel een beetje doorheen kunnen prikken. Een Weissman zal met iedereen een praatje maken op een meet, staat open voor iedereen. Ik heb daar echt respect voor. Los daarvan is er werkelijk NIEMAND die zoveel zijn nek uitsteekt als hij qua het op poten zetten van meets en zorgen dat hem volslagen wildvreemden een leuk tijdsverdrijf hebben. En dat mag óók weleens gezegd worden. O+
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  maandag 18 maart 2013 @ 23:49:52 #140
385895 VitDijk88
Heeft een luisterend oor
pi_124234598
Ik ben al enkele maanden een 'volger' op het FOK-forum, maar zo nu en dan post ik mee. En omdat ik vorige maand 25 ben geworden, heb ik het recht om hier te posten :P

Net al een DM gestuurd naar Weissman voor interesse in FB-pagina, maar zal me hier even voorstellen.

Mijn naam is Steven (VitDijk88), 25 jaar dus, en ik woon in het prachtige Arnhem. Al weet ik niet hoelang dat nog gaat duren, want ik ga donderdag een appartementje bezichtigen ergens anders!!
Sinds deze maand ben ik werkloos en heb hiervoor jarenlang gewerkt als administratief medewerker. Verder hou ik van voetbal, computeren, omgaan met m'n vrienden en muziek.

:)
Elk nadeel heeft z'n voordeel!
  dinsdag 19 maart 2013 @ 00:04:32 #141
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_124235255
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 23:49 schreef VitDijk88 het volgende:
Ik ben al enkele maanden een 'volger' op het FOK-forum, maar zo nu en dan post ik mee. En omdat ik vorige maand 25 ben geworden, heb ik het recht om hier te posten :P

Net al een DM gestuurd naar Weissman voor interesse in FB-pagina, maar zal me hier even voorstellen.

Mijn naam is Steven (VitDijk88), 25 jaar dus, en ik woon in het prachtige Arnhem. Al weet ik niet hoelang dat nog gaat duren, want ik ga donderdag een appartementje bezichtigen ergens anders!!
Sinds deze maand ben ik werkloos en heb hiervoor jarenlang gewerkt als administratief medewerker. Verder hou ik van voetbal, computeren, omgaan met m'n vrienden en muziek.

:)
Welkom en leuk dat je meepost :)
pi_124235384
Ik als nieuweling ben niet echt afgeschrokken door alles in dit topic. De algemene toon in dit topic is vergelijkbaar met de algemene toon op heel Fok!, misschien zelfs wel iets milder. Ik denk dat wanneer je de algemene toon op Fok! trekt, je dit ook wel aan kan. Daarbij zijn de negatieve berichten eigenlijk enkel gericht op zeer actieve leden onder elkaar en niet op de nieuwelingen, en dat scheelt ook wel. Ik voelde me als nieuweling in ieder geval prima welkom en heb zin in de meet!
  dinsdag 19 maart 2013 @ 00:13:14 #143
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_124235634
het voorjaar komt er aan! zijn er nog spontane fiets- of wandelmeets in de planning? ik heb mij laten vertellen dat hier users zijn die in mooie stukjes natuur wonen...
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_124235661
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 23:49 schreef VitDijk88 het volgende:

Net al een DM gestuurd naar Weissman voor interesse in FB-pagina, maar zal me hier even voorstellen.

:)
Ja? En waarom naar Weissman? Is die megalomane gek soms meer dan ik!? :(
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 00:07 schreef DW457 het volgende:
Ik als nieuweling ben niet echt afgeschrokken door alles in dit topic. De algemene toon in dit topic is vergelijkbaar met de algemene toon op heel Fok!, misschien zelfs wel iets milder. Ik denk dat wanneer je de algemene toon op Fok! trekt, je dit ook wel aan kan. Daarbij zijn de negatieve berichten eigenlijk enkel gericht op zeer actieve leden onder elkaar en niet op de nieuwelingen, en dat scheelt ook wel. Ik voelde me als nieuweling in ieder geval prima welkom en heb zin in de meet!
Die indruk heb ik ook wel. Als je bijvoorbeeld de naar zweet stinkende, gefrustreerde emopubers van een klaagbaak weg kunt wuiven, lukt dit zéker.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  dinsdag 19 maart 2013 @ 00:20:28 #145
385895 VitDijk88
Heeft een luisterend oor
pi_124235922
quote:
Ja? En waarom naar Weissman? Is die megalomane gek soms meer dan ik!? :(
Tuurlijk had ik dat ook kunnen doen! Maar... kiezen tussen Hongerige Joe of een Wijze Man, dan is de keuze toch sneller gemaakt :P :@ ?
Elk nadeel heeft z'n voordeel!
pi_124236060
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 00:20 schreef VitDijk88 het volgende:

[..]

Tuurlijk had ik dat ook kunnen doen! Maar... kiezen tussen Hongerige Joe of een Wijze Man, dan is de keuze toch sneller gemaakt :P :@ ?
Oehh! Ik kan niet wachten tot je in de fb-groep zit, jonguh!
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_124239231
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 21:17 schreef Andromache het volgende:
weiss, dank voor je uitleg,
Graag gedaan :)

quote:
dit klinkt een stuk genuanceerder dan hoe ik het had opgevat.
Mea culpa, mijn kind; mea maxima culpa.

quote:
vriendjes?
Is het ooit anders geweest ? Kusje kroel O+
pi_124239264
Cue_ en Hungry_Joe, bedankt voor jullie uitleg/bijdrage/steun.
pi_124239561
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 00:13 schreef Andromache het volgende:
het voorjaar komt er aan! zijn er nog spontane fiets- of wandelmeets in de planning? ik heb mij laten vertellen dat hier users zijn die in mooie stukjes natuur wonen...
Ik woon dan wel niet in een fantastisch gebied, maar een duinwandeling houd ik wel van!!! ^O^

[ Bericht 0% gewijzigd door kipptje op 19-03-2013 10:08:30 ]
I never think of the future - it comes soon enough. - Albert Einstein
pi_124241794
Heeft er trouwens iemand meer details over de meet in Maarssen?
Ik heb me aangemeld maar weet eigenlijk niet meer dan "Meet in Maarssen en 6 April"
En ik weet niet hoe groot Maarssen is,, maar zoeken naar jullie lijkt me ergens een onbegonne zaak :P
kon op FB verder niet 123 iets vinden erover.
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_124241880
Je hoeft ons niet te zoeken, wij vinden jou wel.
pi_124242165
quote:
6s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 10:11 schreef Weissman het volgende:
Je hoeft ons niet te zoeken, wij vinden jou wel.
Oke, oke.. fair enough :D
doe ik het voor :P
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_124242322
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 10:06 schreef Olment het volgende:
Heeft er trouwens iemand meer details over de meet in Maarssen?
Ik heb me aangemeld maar weet eigenlijk niet meer dan "Meet in Maarssen en 6 April"
En ik weet niet hoe groot Maarssen is,, maar zoeken naar jullie lijkt me ergens een onbegonne zaak :P
kon op FB verder niet 123 iets vinden erover.
Look to our coming on the first light of the sixth day, at dawn look to the east.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_124242683
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 23:34 schreef Hungry_Joe het volgende:

Maar waar lees jij dat mensen die de Maarssen meet laten schieten niks toe zouden voegen? Dat haal ik nergens uit namelijk. En mócht je op de eerdere post van Weissman doelen zou ik die nog eens herlezen. Dat is niet wat hij zegt.
Nee niet op de post van Weissman meer eerdere posts waarin door de lage opkomst voor Maarssen, sommigen zich hardop afvroegen wat mensen te zoeken hebben in deze reeks.

Verder heb je toch in alle groepen dat er een paar mensen zijn die veel initiatief nemen en dingen regelen en dat het overgrote deel langs de kant staat en af en toe een keer meedoet. Echt heel erg vreemd vind ik dat niet. Is het jammer? Ja. Was het te verwachten? Ja. :P

Verder helemaal eens met jouw verhaal hoor. En ik wil me eigenlijk niet te veel in dit soort discussies mengen tot ik zelf naar een meet ben geweest eigenlijk. :)
pi_124243727
Aangezien ik in dit topic nog nét een klein jaartje mee mag doen voordat ik daarvoor te oud ben :'), toch maar eens een keer een post-ende-zwaai! :W :)
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_124244504
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 11:17 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Aangezien ik in dit topic nog nét een klein jaartje mee mag doen voordat ik daarvoor te oud ben :'), toch maar eens een keer een post-ende-zwaai! :W :)
nou al... ;(
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_124244552
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 11:40 schreef Olment het volgende:

[..]

nou al... ;(
Nou al wat? :)
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_124244568
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 11:42 schreef myxomatosekonijn het volgende:

[..]

Nou al wat? :)
een ende zwaai..
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_124244604
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 11:43 schreef Olment het volgende:

[..]

een ende zwaai..
Een ende-zwaai gewoon om hallo te zeggen EN te zwaaien, geen ('einde') adios-zwaai ;)
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_124244636
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 11:44 schreef myxomatosekonijn het volgende:

[..]

Een ende-zwaai gewoon om hallo te zeggen, geen ('einde') adios-zwaai ;)
OOooowww :P
Vond het al vroeg voor een einde zwaai :P
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_124244659
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 11:45 schreef Olment het volgende:

[..]

OOooowww :P
Vond het al vroeg voor een einde zwaai :P
Dat zou vrij vlot zijn ja :P En nu weer ot! ;)
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_124245346
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 11:45 schreef myxomatosekonijn het volgende:

[..]

Dat zou vrij vlot zijn ja :P En nu weer ot! ;)
Ja, welkom en stel je eens voor mya..myxi..myxomatosekonijn?
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  dinsdag 19 maart 2013 @ 12:13:44 #163
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_124245622
Wat?
Houd je van nieuwe mensen leren kennen? Houd je van kennisquizzen? Of houd je van een gezellig cafeetje? Kom dan naar de pubquizmeet! Teams zullen ter plekke gevormd worden. Strijd om de eer van het groepje Fok!kers met de meeste kennis.

Waar ?
Groningen, Café Flip, Zwanestraat 3 (met uitzicht op de Martinitoren!)

Wanneer?
Vrijdag 17 mei. Verzamelen ca. 20.30. Wie dit wil, kan natuurlijk eerder verzamelen om gezamenlijk een hapje te eten. Er zijn al verschillende mensen die dat willen doen dus het voorstel is zo rond 19.00 ergens iets te eten. Pizzeria, patatje, whatever rocks your boat. Hiervoor graag even melden bij Eefje of Andromache voor die tijd. We kunnen dan bijvoorbeeld op het station verzamelen.

Kosten
Inschrijfgeld quiz ¤2,50 p.p., kosten drankjes zo gek als je het zelf wil maken

Organisatie
Andromache en eefje801

Aanmelden
Copy-paste deze post en zet je naam in het rijtje hieronder.

Mensen die zeker komen:
Andromache
eefje801
Spezza19 (ovb familie omstandigheden
RedFever007
de_nachtwacht
sawadie
Wolken
Hancock88
Comp_Lex

Mensen die misschien komen:
El_Thijs
Weissman
pi_124250129
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 12:05 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Ja, welkom en stel je eens voor mya..myxi..myxomatosekonijn?
Dank!

Haha...tja, helaas een nickname die ondertussen niet meer zo past ;). Hij is ontstaan in een gekke bui, toen ik de helft was van mijn huidige leeftijd was, dan krijg je dat... ;) Sinds een paar weken ben ik dus 34 (au ;( ;) ), dus reken maar uit. Ow, ik luister ook (meestal) naar de naam '@' :P maar hier is myx misschien wel net zo handig ;) .

Verder woon ik in Den haag sinds een jaar of 8, hier komen wonen voor werk. Dol op reizen, muziek/concertjes, theater, festivals, mooie woorden en schilderen. Oh en ook: wandelen, zwemmen, yoga, (stilte)retraites, dansen door de regen op straat dansen op een zwoele zomeravond en fantaseren/dromen (wolken staren terwijl je in het gras ligt!) O+. Nou, zoiets dus! :s)

En nou moet ik zeker zelf nog gaan uitvogelen wie ál die mensen hier zijn die ik nog niet ken :P :')
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_124253741
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 15:02 schreef Olment het volgende:
Nou bericht van de singer/songwriters:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus mocht er interesse zijn in een Huiskamerconcert meer in April-mei dan is dit misschien iets leuks :D
Ik heb de mensen van het studentenhuis gemaild. Wat vragen ze eigenlijk? Bij een gigantisch honorarium wordt het lastig :P
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_124258322
Welkom nieuwelingen!
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_124260650
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 18:05 schreef Wolken het volgende:
Welkom nieuwelingen!
Dank :Y
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_124260714
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 12:13 schreef eefje801 het volgende:
Wat?
Houd je van nieuwe mensen leren kennen? Houd je van kennisquizzen? Of houd je van een gezellig cafeetje? Kom dan naar de pubquizmeet! Teams zullen ter plekke gevormd worden. Strijd om de eer van het groepje Fok!kers met de meeste kennis.

Waar ?
Groningen, Café Flip, Zwanestraat 3 (met uitzicht op de Martinitoren!)

Wanneer?
Vrijdag 17 mei. Verzamelen ca. 20.30. Wie dit wil, kan natuurlijk eerder verzamelen om gezamenlijk een hapje te eten. Er zijn al verschillende mensen die dat willen doen dus het voorstel is zo rond 19.00 ergens iets te eten. Pizzeria, patatje, whatever rocks your boat. Hiervoor graag even melden bij Eefje of Andromache voor die tijd. We kunnen dan bijvoorbeeld op het station verzamelen.

Kosten
Inschrijfgeld quiz ¤2,50 p.p., kosten drankjes zo gek als je het zelf wil maken

Organisatie
Andromache en eefje801

Aanmelden
Copy-paste deze post en zet je naam in het rijtje hieronder.

Mensen die zeker komen:
Andromache
eefje801
Spezza19 (ovb familie omstandigheden
RedFever007
de_nachtwacht
sawadie
Wolken
Hancock88
Comp_Lex

Mensen die misschien komen:
El_Thijs
Weissman
Tot hoe laat gaan jullie de kroeg in? Mijn eerste trein zou om 05:46 weer terugrijden naar het Westen van het land?
pi_124260806
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 19:08 schreef Held_op_Sokken het volgende:

[..]

Tot hoe laat gaan jullie de kroeg in? Mijn eerste trein zou om 05:46 weer terugrijden naar het Westen van het land?
Waar moet je precies heen? Ik ga met de auto vanuit omgeving Den Haag en weer terug :) .
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
  dinsdag 19 maart 2013 @ 19:11:55 #170
50430 Yuki
Student Midwife
pi_124260873
Wat?
Houd je van nieuwe mensen leren kennen? Houd je van kennisquizzen? Of houd je van een gezellig cafeetje? Kom dan naar de pubquizmeet! Teams zullen ter plekke gevormd worden. Strijd om de eer van het groepje Fok!kers met de meeste kennis.

Waar ?
Groningen, Café Flip, Zwanestraat 3 (met uitzicht op de Martinitoren!)

Wanneer?
Vrijdag 17 mei. Verzamelen ca. 20.30. Wie dit wil, kan natuurlijk eerder verzamelen om gezamenlijk een hapje te eten. Er zijn al verschillende mensen die dat willen doen dus het voorstel is zo rond 19.00 ergens iets te eten. Pizzeria, patatje, whatever rocks your boat. Hiervoor graag even melden bij Eefje of Andromache voor die tijd. We kunnen dan bijvoorbeeld op het station verzamelen.

Kosten
Inschrijfgeld quiz ¤2,50 p.p., kosten drankjes zo gek als je het zelf wil maken

Organisatie
Andromache en eefje801

Aanmelden
Copy-paste deze post en zet je naam in het rijtje hieronder.

Mensen die zeker komen:
Andromache
eefje801
Spezza19 (ovb familie omstandigheden)
RedFever007
de_nachtwacht
sawadie
Wolken
Hancock88
Comp_Lex

Mensen die misschien komen:
El_Thijs
Weissman
Yuki
Childofthestars

[ Bericht 0% gewijzigd door Yuki op 19-03-2013 19:18:10 ]
♥ || Baby catcher in training || ♥
  dinsdag 19 maart 2013 @ 19:12:35 #171
50430 Yuki
Student Midwife
pi_124260907
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 19:10 schreef Wolken het volgende:

[..]

Waar moet je precies heen? Ik ga met de auto vanuit omgeving Den Haag en weer terug :) .
Mocht ik idd gaan, houd ik me aanbevolen voor een carpool-seat O+
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_124261144
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 19:12 schreef Yuki het volgende:

[..]

Mocht ik idd gaan, houd ik me aanbevolen voor een carpool-seat O+
Is goed hoor :) . Het is toch een stuk rijden, dus hoe meer zielen, hoe meer vreugde.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_124261146
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 12:13 schreef eefje801 het volgende:
Wat?
Houd je van nieuwe mensen leren kennen? Houd je van kennisquizzen? Of houd je van een gezellig cafeetje? Kom dan naar de pubquizmeet! Teams zullen ter plekke gevormd worden. Strijd om de eer van het groepje Fok!kers met de meeste kennis.

Waar ?
Groningen, Café Flip, Zwanestraat 3 (met uitzicht op de Martinitoren!)

Wanneer?
Vrijdag 17 mei. Verzamelen ca. 20.30. Wie dit wil, kan natuurlijk eerder verzamelen om gezamenlijk een hapje te eten. Er zijn al verschillende mensen die dat willen doen dus het voorstel is zo rond 19.00 ergens iets te eten. Pizzeria, patatje, whatever rocks your boat. Hiervoor graag even melden bij Eefje of Andromache voor die tijd. We kunnen dan bijvoorbeeld op het station verzamelen.

Kosten
Inschrijfgeld quiz ¤2,50 p.p., kosten drankjes zo gek als je het zelf wil maken

Organisatie
Andromache en eefje801

Aanmelden
Copy-paste deze post en zet je naam in het rijtje hieronder.

Mensen die zeker komen:
Andromache
eefje801
Spezza19 (ovb familie omstandigheden
RedFever007
de_nachtwacht
sawadie
Wolken
Hancock88
Comp_Lex

Mensen die misschien komen:
El_Thijs
Weissman
Yuki
ChildoftheStars
Ik heb mijn lesroosters voor dan nog niet, dus daar hangt het eventjes vanaf
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  dinsdag 19 maart 2013 @ 19:18:56 #174
50430 Yuki
Student Midwife
pi_124261213
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 19:17 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ik heb mijn lesroosters voor dan nog niet, dus daar hangt het eventjes vanaf
HEUJ! DOE MIJ EENS NIET ERUIT SCHOPPEN! :(

:*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_124261284
quote:
12s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 19:18 schreef Yuki het volgende:

[..]

HEUJ! DOE MIJ EENS NIET ERUIT SCHOPPEN! :(

:*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach... ik ben betrapt in mijn snode plannen! ;)

Thnx voor aanpassen :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  dinsdag 19 maart 2013 @ 20:00:13 #176
385895 VitDijk88
Heeft een luisterend oor
pi_124263813
Wordt langzamerhand (toch) nog een gezellige boel hier!
Elk nadeel heeft z'n voordeel!
pi_124266286
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 19:17 schreef Wolken het volgende:

[..]

Is goed hoor :) . Het is toch een stuk rijden, dus hoe meer zielen, hoe meer vreugde.
I call shotgun! :7
pi_124268959
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 20:00 schreef VitDijk88 het volgende:
Wordt langzamerhand (toch) nog een gezellige boel hier!
Het is hier altijd gezellig. Laat je niet gek maken door mensen die anders beweren.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_124269478
Dat er zoveel verschillende meningen zijn is toch wel handig? Er zit altijd wel iemand tussen met wie je het wel kan vinden *)
pi_124269563
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 21:39 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Dat er zoveel verschillende meningen zijn is toch wel handig? Er zit altijd wel iemand tussen met wie je het wel kan vinden *)
Ik kan het met (bijna) iedereen vinden. Diegene die ik ooit op de meets ben tegen gekomen zullen dat beamen :Y :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_124269804
Ik geloof je onmiddellijk hoor.
pi_124271140
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 21:44 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Ik geloof je onmiddellijk hoor.
We kunnen zowaar hele goede buddies worden.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 19 maart 2013 @ 22:09:49 #183
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_124271363
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 19:17 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ik heb mijn lesroosters voor dan nog niet, dus daar hangt het eventjes vanaf
Leuk leuk! Nog meer mensen :) Yuki ook natuurlijk, quoten is een vak apart.

[ Bericht 3% gewijzigd door eefje801 op 19-03-2013 22:15:02 ]
pi_124271689
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 14:23 schreef myxomatosekonijn het volgende:
En nou moet ik zeker zelf nog gaan uitvogelen wie ál die mensen hier zijn die ik nog niet ken :P :')
De enige die je MOET kennen is Hungry_Joe.

Geestelijke vader van de reeks. Eigenaar van de mansion ''De Burcht''. Voormalig Koning. Baas der Bazen. Mijn Bangbro en mentor. Winnaar van een Gouden Griffel en Nobelprijs voor Literatuur, Wetenschap, Vrede en baasheid.

En het is ook nog een échte gentleman.
pi_124271987
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 22:15 schreef Weissman het volgende:

[..]

De enige die je MOET kennen is Hungry_Joe.

Geestelijke vader van de reeks. Eigenaar van de mansion ''De Burcht''. Voormalig Koning. Baas der Bazen. Mijn Bangbro en mentor. Winnaar van een Gouden Griffel en Nobelprijs voor Literatuur, Wetenschap, Vrede en baasheid.

En het is ook nog een échte gentleman.
Haha, ok. Zie ik daar een adoratie-kwijlstroompje aan de zijkant van je mond als het om Hungry_Joe gaat? ;)
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_124272255
quote:
6s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 22:06 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

We kunnen zowaar hele goede buddies worden.
Zeker, ik ben ook de moeilijkste niet.
pi_124273442
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 22:20 schreef myxomatosekonijn het volgende:

[..]

Haha, ok. Zie ik daar een adoratie-kwijlstroompje aan de zijkant van je mond als het om Hungry_Joe gaat? ;)
Ik noem het eerder een passionele bromance...
pi_124273718
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 22:20 schreef myxomatosekonijn het volgende:

[..]

Haha, ok. Zie ik daar een adoratie-kwijlstroompje aan de zijkant van je mond als het om Hungry_Joe gaat? ;)
Je zou kunnen zeggen dat ik Mr. Miyagi ben en Weissman mijn Daniel-san. Een traan van trots biggelt over mijn gelaat als ik me besef hoe hij links en rechts zijn mentor voorbij is gestreefd.

De door jou abusievelijk aangeziene adoratie-kwijlstroom bij Weissman is waarschijnlijk van dezelfde oorsprong.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_124292678
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 22:44 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Je zou kunnen zeggen dat ik Mr. Miyagi ben en Weissman mijn Daniel-san. Een traan van trots biggelt over mijn gelaat als ik me besef hoe hij links en rechts zijn mentor voorbij is gestreefd.

De door jou abusievelijk aangeziene adoratie-kwijlstroom bij Weissman is waarschijnlijk van dezelfde oorsprong.
_O- :D

quote:
17s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 22:40 schreef Weissman het volgende:

[..]

Ik noem het eerder een passionele bromance...
Maarreh...een bromance is toch wel net wat anders dan een mentor-leerling relatie lijkt me? ;) Laat staan een passionele bromance! :P
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_124294426
*Lurkt mee en is geinteresseerd :)
Moet ik nu een sollicitatieformulier invullen?
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_124294448
quote:
1s.gif Op woensdag 20 maart 2013 15:23 schreef habitue het volgende:
*Lurkt mee en is geinteresseerd :)
Moet ik nu een sollicitatieformulier invullen?
Haha, dat gevoel had ik afgelopen week ook al :P
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_124294514
quote:
1s.gif Op woensdag 20 maart 2013 15:23 schreef habitue het volgende:
*Lurkt mee en is geinteresseerd :)
Moet ik nu een sollicitatieformulier invullen?
Zo formeel zijn we hier niet hoor, al is een klein intake gesprek altijd wel aan de orde. Ben je vanavond om 19:00 online? En trek even wat nette kleren aan.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_124295104
quote:
14s.gif Op woensdag 20 maart 2013 15:25 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Zo formeel zijn we hier niet hoor, al is een klein intake gesprek altijd wel aan de orde. Ben je vanavond om 19:00 online? En trek even wat nette kleren aan.
Top. Ik rijd zo ff langs de oger voor wat nette kleding.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_124295331
quote:
14s.gif Op woensdag 20 maart 2013 15:25 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Zo formeel zijn we hier niet hoor, al is een klein intake gesprek altijd wel aan de orde. Ben je vanavond om 19:00 online? En trek even wat nette kleren aan.
toch minimaal in een 3 delig pak voor de cam verschijnen :P
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_124295744
Zou voor de zekerheid ook maar je CV (zowel de zakelijke als sociale) klaar leggen... Sterkte! Zal een kaarsje voor je opsteken ;)
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_124303592
Dankje ;)

Ik moet zo weer weg. Zal me even kort voorstellen.

Habitue, 25 jaar, wonend in zwolle.
Volg momenteel een duale opleiding, verwacht in januari klaar te zijn.
Hou van de zomer, festivals, zeilen, muziek, films, voetbal, koken en bier en tieten.

Mocht u aanvullende vragen hebben brand maar los
*O*
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_124304653
quote:
1s.gif Op woensdag 20 maart 2013 19:02 schreef habitue het volgende:
Dankje ;)

Ik moet zo weer weg. Zal me even kort voorstellen.

Habitue, 25 jaar, wonend in zwolle.
Volg momenteel een duale opleiding, verwacht in januari klaar te zijn.
Hou van de zomer, festivals, zeilen, muziek, films, voetbal, koken en bier en tieten.

Mocht u aanvullende vragen hebben brand maar los
*O*
Ja, ik stond in de file bij knooppunt keuken, maar jij was ook twee minuten te laat. Hou je naast bier en tieten ook van poker toevallig?
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_124304766
quote:
4s.gif Op woensdag 20 maart 2013 19:27 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Hou je naast bier en tieten ook van poker toevallig?
Poker O+ Kunnen we daar niet eens een meet voor organiseren?
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_124305398
*Gaat pokeren leren*
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_124305415
Pokeren *O*
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_124305936
Dat is even geleden, maar +1 voor een poker meet. :Y
pi_124306009
Strippoker?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_124306423
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 19:55 schreef tijnbrein het volgende:
Strippoker?
Ga jij je kleren uittrekken, dan kijken wij wel toe. Goed?

Maar uhm, iets organiseren dan? Kan eventueel wel bij mij tenzij iemand anders zijn / haar woning beschikbaar wilt stellen.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_124306595
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 20:02 schreef Wolken het volgende:

[..]

Ga jij je kleren uittrekken, dan kijken wij wel toe. Goed?

Maar uhm, iets organiseren dan? Kan eventueel wel bij mij tenzij iemand anders zijn / haar woning beschikbaar wilt stellen.
Dat durf ik toch helemaal niet :P ik durf mijn zolderkamertje niet eens af.

Klaverjassen lijkt mij ook leuk. Niet dat ik er goed in ben.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_124306650
Ik heb een mooie ronde tafel...

Misschien handig om te inventariseren hoeveel mensen er interesse hebben.
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_124306827
Ik kan wel aan een koffer met fiches komen. Als jij een mooie ronde tafel hebt en je vind het niet erg een groep Fokkers op visite te krijgen vind ik het prima bij om het bij jou thuis te doen. Stel jij dan ook even een datum voor?
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_124308559
quote:
4s.gif Op woensdag 20 maart 2013 19:27 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Ja, ik stond in de file bij knooppunt keuken, maar jij was ook twee minuten te laat. Hou je naast bier en tieten ook van poker toevallig?
Het is je vergeven.
Poker _O_
Sign me up. Wel met glaasje single malt en cubaanse sigaren uiteraard :7
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_124308646
quote:
1s.gif Op woensdag 20 maart 2013 20:40 schreef habitue het volgende:

[..]

Het is je vergeven.
Poker _O_
Sign me up. Wel met glaasje single malt en cubaanse sigaren uiteraard :7
Single malt heb ik wel... Cubaanse dames moet jij dan maar meenemen :P
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_124311350
Komt voor de bakker!
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_124323649
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 20:06 schreef Spezza19 het volgende:
Ik heb een mooie ronde tafel...

Misschien handig om te inventariseren hoeveel mensen er interesse hebben.
Prik een datum, en geef aan hoeveel plek je hebt; en of er eventueel mensen kunnen blijven overnachten bij jou.
pi_124325472
quote:
14s.gif Op donderdag 21 maart 2013 07:40 schreef Weissman het volgende:

[..]

Prik een datum, en geef aan hoeveel plek je hebt; en of er eventueel mensen kunnen blijven overnachten bij jou.
Er wordt aan gewerkt :)
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_124328881
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 19:54 schreef de_nachtwacht het volgende:
+1 voor een poker meet. :Y
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
  donderdag 21 maart 2013 @ 12:08:30 #213
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_124329460
Lees ik daar pokermeet? :9
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_124329826
quote:
10s.gif Op donderdag 21 maart 2013 12:09 schreef Barbusse het volgende:
Lees ik daar pokermeet? :9
Cyprus krijgt al genoeg geld :(

;)
Dit account is niet meer in gebruik.
  donderdag 21 maart 2013 @ 12:26:09 #216
50430 Yuki
Student Midwife
pi_124329970
quote:
1s.gif Op donderdag 21 maart 2013 12:21 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Cyprus krijgt al genoeg geld :(

;)
Gelukkig woont Barb niet op Cyprus :+
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_124330004
quote:
10s.gif Op donderdag 21 maart 2013 12:26 schreef Yuki het volgende:

[..]

Gelukkig woont Barb niet op Cyprus :+
Oh ja, hij zat op dat andere belasting paradijs :D

Excuus! :@

Dan is ie welkom! O-)

;)
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_124330024
quote:
1s.gif Op donderdag 21 maart 2013 12:21 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Cyprus krijgt al genoeg geld :(

;)
Dat is een "nee"? Drat -O-
quote:
10s.gif Op donderdag 21 maart 2013 12:26 schreef Yuki het volgende:

[..]

Gelukkig woont Barb niet op Cyprus :+
Oi, gelukkig niet op het moment. Alhoewel ik me kan voorstellen dat het daar binnenkort zéér goedkoop wonen zal zijn. :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_124330079
Spezza19, een meet willen organiseren betekend niet dat je automatisch ook mag SC'en.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 21-03-2013 12:30:13 ]
pi_124332171
Ow pokermeet, daar ben ik ook zeker voor in!
pi_124332188
Houd ze wel en beetje in toom he weiss.
  donderdag 21 maart 2013 @ 13:40:06 #222
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_124332285
Pokermeet lijkt me ook wel wat , ik heb overigens ook een chipskoffer (ergens)
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_124332366
Spezza19, zoals je merkt is er genoeg animo. Of die meet er ook daadwerkelijk komt is aan jou nu ^O^

Als ik wat voor je kan betekenen bij het organiseren ervan hoor ik het wel :*

[ Bericht 31% gewijzigd door #ANONIEM op 21-03-2013 13:44:18 ]
pi_124332412
Ik heb ook nog wel ergens een chipkoffertje liggen. Volgens mij iedereen wel.
N.Brabant pokermeet? Anyone ruimte? En anders gaan we gewoon in een café zitten.
pi_124332903
Wat ?
Drankje

Waar ?
Utrecht

Wannneer ?
Elke zaterdag en zondag, ligt aan animo.

Iemand zin om zaterdag een drankje te doen?
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_124334516
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 13:43 schreef jdel het volgende:
Ik heb ook nog wel ergens een chipkoffertje liggen. Volgens mij iedereen wel.
N.Brabant pokermeet? Anyone ruimte? En anders gaan we gewoon in een café zitten.
Ik heb wel ruimte. Maar ik poker thuis alleen met vrouwen. :{w
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_124334729
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 14:39 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Ik heb wel ruimte. Maar ik poker thuis alleen met vrouwen. :{w
Alle chicks willen hangen met die BangBro's 8-)
  donderdag 21 maart 2013 @ 14:46:34 #228
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_124334768
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 14:39 schreef Hungry_Joe het volgende:

Ik heb wel ruimte. Maar ik poker thuis alleen met vrouwen. :{w
Dan kom ik niet ^O^
pi_124334970
quote:
17s.gif Op donderdag 21 maart 2013 14:45 schreef Weissman het volgende:

[..]

Alle chicks willen hangen met die BangBro's 8-)
Deze man weet. 8-)
quote:
12s.gif Op donderdag 21 maart 2013 14:46 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dan kom ik niet ^O^
Ik had het ook over vrouwen, Cue_. :+
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  donderdag 21 maart 2013 @ 15:09:03 #230
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_124335648
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 14:51 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik had het ook over vrouwen, Cue_. :+
:{w
pi_124341409
Wouw, ik heb mijn mobiel in kokend water gegooid en hij doet het nog steeds
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  donderdag 21 maart 2013 @ 18:32:29 #232
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_124343597
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 17:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wouw, ik heb mijn mobiel in kokend water gegooid en hij doet het nog steeds
Als je verrast bent dat hij het nog doet waarom heb je hem dan sowieso in het kokend water gegooid?
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_124346572
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 18:32 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Als je verrast bent dat hij het nog doet waarom heb je hem dan sowieso in het kokend water gegooid?
Soms hebben vrouwen zo'n periode maand waarin ze alles uit hun handen laten vallen en moordneigingen voelen. Het ene moment zat hij in mijn hand en het andere viel hij omlaag.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_124346844
Even terug ontopic:

Wat ?
Pokeravond met cognac en Cubaanse sigaren

Wanneer ?
Zaterdag, 11 mei 2013

Waar ?
Spezza19 ( onder voorbehoud )

Wie ?
Spezza19
Wolken

Mischien
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_124347070
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 19:53 schreef Wolken het volgende:
Even terug ontopic:

Wat ?
Pokeravond met cognac en Cubaanse sigaren

Wanneer ?
Zaterdag, 11 mei 2013

Waar ?
Spezza19 ( onder voorbehoud )

Wie ?
Spezza19
Wolken

Mischien
Je bent me voor. Was bezig met een dingetje hiervoor met info ook over aantal en wat huisregels enzo. :)
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_124347189
Huisregels? Ik ga niet je vloer lopen dweilen hoor!
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_124347337
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 20:00 schreef Wolken het volgende:
Huisregels? Ik ga niet je vloer lopen dweilen hoor!
Haha, nee... maar wat praktische info ook enzo. :)

Had de tekst vanmiddag bijna klaar, drukte ik op de verkeerde knop... alles weg :X
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_124347644
Wat ?
Pokeravond met cognac en Cubaanse sigaren

Wanneer ?
Zaterdag, 11 mei 2013

Waar ?
Spezza19 ( onder voorbehoud )

Wie ?
Spezza19
Wolken
de_nachtwacht

Mischien
pi_124359428
En waar is dat ergens in nederland?
  vrijdag 22 maart 2013 @ 00:11:36 #240
399455 Pinkdwarf
Free the Boobies
pi_124360928
Na wat rond gesnuffeld te hebben hier en daar, wil ook ik me hier graag voor aanmelden!

Wie ben ik? Ik ben Anne, 25 jaar en ik woon momenteel in Apeldoorn en Hoofddorp. Althans, bij mijn ouders in Apeldoorn en op kamers in Hoofddorp. Ik studeer Medisch Beeldvormende en Radiotherapeutische Technieken. Dat is overigens studie nummer 3 alweer. Als sport doe ik aan schaatsen en skeeleren, hardlopen en fietsen. Ik ben een open iemand (soms té) en een tikkeltje gestoord in mijn koppie. Daarnaast eigenlijk altijd vrolijk en in voor niet al te standaard dingen.

Doordat ik de laatste tijd veel ben verhuisd en dergelijke lijkt het me leuk om weer eens nieuwe mensen te gaan ontmoeten. En daarbij.. altijd gezellig toch?
You can only have the sunshine after the rain..
pi_124361122
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 00:11 schreef Pinkdwarf het volgende:
Na wat rond gesnuffeld te hebben hier en daar, wil ook ik me hier graag voor aanmelden!

Wie ben ik? Ik ben Anne, 25 jaar en ik woon momenteel in Apeldoorn en Hoofddorp. Althans, bij mijn ouders in Apeldoorn en op kamers in Hoofddorp. Ik studeer Medisch Beeldvormende en Radiotherapeutische Technieken. Dat is overigens studie nummer 3 alweer. Als sport doe ik aan schaatsen en skeeleren, hardlopen en fietsen. Ik ben een open iemand (soms té) en een tikkeltje gestoord in mijn koppie. Daarnaast eigenlijk altijd vrolijk en in voor niet al te standaard dingen.

Doordat ik de laatste tijd veel ben verhuisd en dergelijke lijkt het me leuk om weer eens nieuwe mensen te gaan ontmoeten. En daarbij.. altijd gezellig toch?
Mwah, dat hangt er een beetje vanaf wie je ontmoet natuurlijk. Eh, hoezo ben je gestoord in je koppie? Als in prettig gestoord met een roseetje op de bank of a la Patrick Bateman naakt in een badkuip knauwend op een streng darmen terwijl je uitschreeuwt dat niemand van je houdt?

Welkom trouwens.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  vrijdag 22 maart 2013 @ 00:19:56 #242
399455 Pinkdwarf
Free the Boobies
pi_124361241
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 00:16 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Mwah, dat hangt er een beetje vanaf wie je ontmoet natuurlijk. Eh, hoezo ben je gestoord in je koppie? Als in prettig gestoord met een roséétje op de bank of a la Patrick Bateman naakt in een badkuip knauwend op een streng darmen terwijl je uitschreeuwt dat niemand van je houdt?

Welkom trouwens.
Dank je! :)

Toch wel de eerste optie ;) Maar liever met een wit wijntje, maar rosé is ook prima, hoor! Zoals enorme lol hebben met de fantoompop tijdens mijn studie vandaag. Ach je moet wat.
You can only have the sunshine after the rain..
pi_124361594
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 00:19 schreef Pinkdwarf het volgende:

[..]

Dank je! :)

Toch wel de eerste optie ;) Maar liever met een wit wijntje, maar rosé is ook prima, hoor! Zoals enorme lol hebben met de fantoompop tijdens mijn studie vandaag. Ach je moet wat.
Je kunt vast niet wachten om het te delen, gezien het feit dat je het aanhaalt. Vertel ons er alles over!
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  vrijdag 22 maart 2013 @ 00:38:06 #244
399455 Pinkdwarf
Free the Boobies
pi_124361882
quote:
17s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 00:28 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Je kunt vast niet wachten om het te delen, gezien het feit dat je het aanhaalt. Vertel ons er alles over!
Dat zijn van die verhalen die alleen maar leuk zijn als je erbij was. Het resulteerde in elk geval in een hoop komische foto's.

Mmm, ik moet me ook maar opgeven voor die facebook groep. Leuk!
You can only have the sunshine after the rain..
pi_124362049
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 00:38 schreef Pinkdwarf het volgende:

[..]

Dat zijn van die verhalen die alleen maar leuk zijn als je erbij was. Het resulteerde in elk geval in een hoop komische foto's.

Mmm, ik moet me ook maar opgeven voor die facebook groep. Leuk!
Misschien kunnen we eens een fantoompop meet doen, maar dat laatste kan ik je alleen maar aanbevelen. Een poel van warmte daar. O+ En we hebben merchandising met fokkers naar keuze erop. Zoals El_Thijs koffiemokken of Weissman sleutelhangers.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  vrijdag 22 maart 2013 @ 00:51:10 #246
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_124362154
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 00:44 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Misschien kunnen we eens een fantoompop meet doen, maar dat laatste kan ik je alleen maar aanbevelen. Een poel van warmte daar. O+ En we hebben merchandising met fokkers naar keuze erop. Zoals El_Thijs koffiemokken of Weissman sleutelhangers.
_O-
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  vrijdag 22 maart 2013 @ 00:51:33 #247
399455 Pinkdwarf
Free the Boobies
pi_124362162
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 00:44 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Misschien kunnen we eens een fantoompop meet doen, maar dat laatste kan ik je alleen maar aanbevelen. Een poel van warmte daar. O+ En we hebben merchandising met fokkers naar keuze erop. Zoals El_Thijs koffiemokken of Weissman sleutelhangers.
Klinkt leuk; die meeting ;)

Ik heb je een PM gestuurd, want die merchandise kan ik niet laten liggen natuurlijk!
You can only have the sunshine after the rain..
  vrijdag 22 maart 2013 @ 01:48:09 #248
50430 Yuki
Student Midwife
pi_124362843
Wat ?
Pokeravond met cognac en Cubaanse sigaren

Wanneer ?
Zaterdag, 11 mei 2013

Waar ?
Spezza19 ( onder voorbehoud )

Wie ?
Spezza19
Wolken
de_nachtwacht

Misschien

--------------------------------------------

Dit keer zonder spelfout :)

/grammar nazi
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_124363316
Belangrijke update voor de Maarssen meet:

We hebben besloten een niet onbelangrijke wijziging aan te brengen en het naar iets verderop (maar nog altijd dichtbij) te verplaatsen; namelijk Utrecht. Dit heeft als direct voordeel dat het voor de meesten beter te bereizen zal zijn met het OV en biedt ons een breder scala aan mogelijkheden om dingen te kunnen ondernemen.

Is het nog steeds op 6 april?

Ja.

Wat gaan we doen?

Dat is nog open. We hebben namelijk behoorlijk wat creatieve geesten binnen deze reeks als het op ideëen aankomt waar het meets betreft, en daar willen we gebruik van gaan maken.
Dus mocht je suggesties hebben, zowel qua locatie als leuke dingen om te kunnen ondernemen; dit is je kans. Spui ze!

Let wel; het moet voor een grote groep geschikt zijn. Denk aan ca. 30 man. Ook willen we het voor iedereen betaalbaar houden en de kosten binnen de perken houden; het zou dus niet meer moeten gaan kosten dan maximaal 30 euro per persoon.

Komt er nu wel een lijst met mensen die er zullen zijn?
Nee. Naast dat er door de reeks heen al een beetje te lezen viel wie zich zoal hadden aangemeld, maken we deze nog altijd niet openbaar. Laat je dus verrassen!

Alle input om er een geslaagde meet van te maken is dus van harte welkom, mensen. *O*
  vrijdag 22 maart 2013 @ 06:52:01 #250
50430 Yuki
Student Midwife
pi_124363376
Karaoke! *O*
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_124363880
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 06:52 schreef Yuki het volgende:
Karaoke! *O*
*O*
I never think of the future - it comes soon enough. - Albert Einstein
pi_124376754
Ik kan zaterdag 11 mei niet -O-
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_124380036
quote:
4s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 06:27 schreef Weissman het volgende:
Belangrijke update voor de Maarssen meet:

We hebben besloten een niet onbelangrijke wijziging aan te brengen en het naar iets verderop (maar nog altijd dichtbij) te verplaatsen; namelijk Utrecht. Dit heeft als direct voordeel dat het voor de meesten beter te bereizen zal zijn met het OV en biedt ons een breder scala aan mogelijkheden om dingen te kunnen ondernemen.

Is het nog steeds op 6 april?

Ja.

Wat gaan we doen?

Dat is nog open. We hebben namelijk behoorlijk wat creatieve geesten binnen deze reeks als het op ideëen aankomt waar het meets betreft, en daar willen we gebruik van gaan maken.
Dus mocht je suggesties hebben, zowel qua locatie als leuke dingen om te kunnen ondernemen; dit is je kans. Spui ze!

Let wel; het moet voor een grote groep geschikt zijn. Denk aan ca. 30 man. Ook willen we het voor iedereen betaalbaar houden en de kosten binnen de perken houden; het zou dus niet meer moeten gaan kosten dan maximaal 30 euro per persoon.

Komt er nu wel een lijst met mensen die er zullen zijn?
Nee. Naast dat er door de reeks heen al een beetje te lezen viel wie zich zoal hadden aangemeld, maken we deze nog altijd niet openbaar. Laat je dus verrassen!

Alle input om er een geslaagde meet van te maken is dus van harte welkom, mensen. *O*
Count me still in!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  vrijdag 22 maart 2013 @ 18:25:41 #254
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_124381728
goed plan wbt maarssen/utrecht. is er iets van een karaokebar?
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_124383044
Is bowlen ofzo misschien een idee? Ben namelijk zelf absoluut niet van de karaoke ( gelukkig maar ) .
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_124384305
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:07 schreef Wolken het volgende:
Is bowlen ofzo misschien een idee? Ben namelijk zelf absoluut niet van de karaoke ( gelukkig maar ) .
Don't drop the ball.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zaterdag 23 maart 2013 @ 10:37:52 #257
381477 Izzit
This Izzit
pi_124401827
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:07 schreef Wolken het volgende:
Is bowlen ofzo misschien een idee? Ben namelijk zelf absoluut niet van de karaoke ( gelukkig maar ) .
Iets van een karaoke-bar is Utrecht toch niet rijk (voor zover ik weet). Bowlen is wel een leuk idee :Y
  zaterdag 23 maart 2013 @ 11:10:16 #258
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_124402542
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:07 schreef Wolken het volgende:
Is bowlen ofzo misschien een idee? Ben namelijk zelf absoluut niet van de karaoke ( gelukkig maar ) .
Fuck it Dude, let's go bowling! :7
pi_124402668
quote:
6s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 11:10 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

Fuck it Dude, let's go bowling! :7
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_124402777
quote:
6s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 11:15 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
quote:
Let me tell you something, pendejo. You pull any of your crazy shit with us, you flash a piece out on the lanes, I'll take it away from you, stick it up your ass and pull the fucking trigger 'til it goes "click."
_O_ _O_ _O_
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zaterdag 23 maart 2013 @ 11:26:32 #261
50430 Yuki
Student Midwife
pi_124402898
Dan duik ik liever gewoon de kroeg in.
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_124402957
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 11:26 schreef Yuki het volgende:
Dan duik ik liever gewoon de kroeg in.
Om een White Russian te bestellen natuurlijk :9
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_124403436
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:07 schreef Wolken het volgende:
Is bowlen ofzo misschien een idee? Ben namelijk zelf absoluut niet van de karaoke ( gelukkig maar ) .
Vorig jaar een keer wezen bowlen zeker een aanrader ja :D
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  zaterdag 23 maart 2013 @ 13:26:45 #264
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_124406030
BOWLEEEEEEEEN ja!!!! ben fan! en we kunnen altijd nog daarna de kroeg in, dus dan is voor jou ook iets te halen, Yuki :D
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_124406187
Bowlen is maar 1 van de opties he. We kunnen ook gaan darten, lasergamen, paintballen, bloemschikken etc etc.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
  zaterdag 23 maart 2013 @ 13:31:34 #266
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_124406206
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 11:26 schreef Yuki het volgende:
Dan duik ik liever gewoon de kroeg in.
Ach dan gaan we toch gewoon zitten kijken hoe die knurften die bal een slinger geven :P
  zaterdag 23 maart 2013 @ 13:32:50 #267
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_124406247
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 13:31 schreef Wolken het volgende:
Bowlen is maar 1 van de opties he. We kunnen ook gaan darten, lasergamen, paintballen, bloemschikken etc etc.
Maar hoe leer je bij die dingen iemand kennen dan? Want iemand afknallen met een laser- of paintgun is zo agressief.
pi_124406281
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 13:32 schreef MsMessy het volgende:

[..]

Maar hoe leer je bij die dingen iemand kennen dan? Want iemand afknallen met een laser- of paintgun is zo agressief.
Daarna een drankje doen. Verliezer betaald
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_124406344
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 13:32 schreef MsMessy het volgende:

[..]

Maar hoe leer je bij die dingen iemand kennen dan? Want iemand afknallen met een laser- of paintgun is zo agressief.
"Hoi, ik ben El_Thijs."

"Hoi, ik be-"

*ZAP*

Repeat.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zaterdag 23 maart 2013 @ 13:36:19 #270
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_124406347
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 13:33 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Daarna een drankje doen. Verliezer betaald
Sorry Tijn maar jij met een paintgun vertrouw ik niet :P
Verder heb ik geen enkel probleem met je. :*
pi_124406402
quote:
6s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 13:36 schreef MsMessy het volgende:

[..]

Sorry Tijn maar jij met een paintgun vertrouw ik niet :P
Verder heb ik geen enkel probleem met je. :*
Ik ben een pacifist :)

Je kan gewoon niet tegen je verlies :6
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  zaterdag 23 maart 2013 @ 13:56:11 #272
381477 Izzit
This Izzit
pi_124406929
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 13:36 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

"Hoi, ik ben El_Thijs."

"Hoi, ik be-"

*ZAP*

Repeat.
Jij gaat geen vrienden maken die dag ;)
  zaterdag 23 maart 2013 @ 13:57:19 #273
381477 Izzit
This Izzit
pi_124406955
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 13:31 schreef Wolken het volgende:
Bowlen is maar 1 van de opties he. We kunnen ook gaan darten, lasergamen, paintballen, bloemschikken etc etc.
Ik zal maandag even langs de VVV gaan. Wie weet hebben zij nog opties.
  zaterdag 23 maart 2013 @ 14:00:11 #274
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_124407017
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 13:38 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Je kan gewoon niet tegen je verlies :6
Nee misschien wel niet, durf jij het aan om dat mee te maken ;)
pi_124407087
quote:
6s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 14:00 schreef MsMessy het volgende:

[..]

Nee misschien wel niet, durf jij het aan om dat mee te maken ;)
Dat risico durf ik wel aan. :Y ben niet zo snel bang. En de kans dat je verliest is niet zo groot ik mis een olifant nog op 1 meter afstand :P
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  zaterdag 23 maart 2013 @ 14:17:04 #276
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_124407438
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 14:02 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat risico durf ik wel aan. :Y ben niet zo snel bang. En de kans dat je verliest is niet zo groot ik mis een olifant nog op 1 meter afstand :P
Hé noem je mij nou een olifant }:|

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_124409546
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 13:56 schreef Izzit het volgende:

[..]

Jij gaat geen vrienden maken die dag ;)
Goed, ik geef ze nog de kans om zich voor te stellen.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_124437928
psssst!

hoe is het hier?
  zondag 24 maart 2013 @ 12:44:29 #279
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_124437954
quote:
6s.gif Op zondag 24 maart 2013 12:43 schreef mutsieflutsie het volgende:
psssst!

hoe is het hier?
Rustig, en hoe is het daar?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_124439046
quote:
6s.gif Op zondag 24 maart 2013 12:43 schreef mutsieflutsie het volgende:
psssst!

hoe is het hier?
Mutsie *O*
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_124462923
Ik vind gewoon borrelen in Utrecht ook wel een goed idee. Hoe laat is de starttijd?

Edit: Maar ik kan me ook wel verzoenen met andere activiteiten :P

[ Bericht 51% gewijzigd door Held_op_Sokken op 24-03-2013 22:11:39 ]
  zondag 24 maart 2013 @ 22:45:05 #282
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_124466046
Kun je in de Domtoren? Lijkt me wel leuk dat te bezoeken. Verder een etentje en/of iets als bowlen lijkt me wel gezellig.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  zondag 24 maart 2013 @ 22:46:31 #283
50430 Yuki
Student Midwife
pi_124466141
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 22:45 schreef BlaZ het volgende:
Kun je in de Domtoren? Lijkt me wel leuk dat te bezoeken. Verder een etentje en/of iets als bowlen lijkt me wel gezellig.
Je kunt 'm op bepaalde momenten beklimmen, maar of dat een goede activiteit is voor zo'n grote groep... Rekening houdend met claustrofobische neigingen of hoogtevrees ook nog ;)
♥ || Baby catcher in training || ♥
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 24 maart 2013 @ 23:17:13 #284
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_124468247
Waarom gaan jullie niet naar Derrick, 21+ retro disco in Utrecht. Veel mensen tussen 25 en 35 ;-)

GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_124468498
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 23:17 schreef Paul het volgende:
Waarom gaan jullie niet naar Derrick, 21+ retro disco in Utrecht. Veel mensen tussen 25 en 35 ;-)

[ afbeelding ]
Ik kan alleen stijldansen, maar na twee bier is dit ook best een goed idee *O*
  zondag 24 maart 2013 @ 23:46:24 #286
50430 Yuki
Student Midwife
pi_124469647
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 23:17 schreef Paul het volgende:
Waarom gaan jullie niet naar Derrick, 21+ retro disco in Utrecht. Veel mensen tussen 25 en 35 ;-)

[ afbeelding ]
Omdat 's nachts en niet iedereen uit (de omgeving van) Utrecht komt ;)

Liefhebbers kunnen zeker gaan, maar de ideeën richten zich nu op activiteiten voor overdag/begin van de avond.
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_124470106
Kunnen we niet gewoon spelletjes spelen in een kroeg? Een spel kaarten kan al genoeg zijn. Wil je meedoen, doe je mee, anders kun je ook alleen ouwehoeren :)
pi_124472597
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 13:32 schreef MsMessy het volgende:

[..]

Maar hoe leer je bij die dingen iemand kennen dan? Want iemand afknallen met een laser- of paintgun is zo agressief.
Agressie(f), het woord van 2013. :)
pi_124491670
quote:
14s.gif Op maandag 25 maart 2013 07:04 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Agressie(f), het woord van 2013. :)
Mede dankzij jou! :(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 25 maart 2013 @ 18:28:11 #290
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_124492329
quote:
12s.gif Op maandag 25 maart 2013 18:12 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Mede dankzij jou! :(
Nee en jij bent de rust zelve wou je zeggen :6
pi_124493415
quote:
12s.gif Op maandag 25 maart 2013 18:28 schreef MsMessy het volgende:

[..]

Nee en jij bent de rust zelve wou je zeggen :6
Altijd lieve schat :*
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_124497430
quote:
12s.gif Op maandag 25 maart 2013 18:12 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Mede dankzij jou! :(
*)
  dinsdag 26 maart 2013 @ 11:49:25 #293
381477 Izzit
This Izzit
pi_124518702
Net even bij het VVV geweest maar echt wijzer word ik er niet van. Je krijgt de geijkte dingen voorgeschoteld: Centraal Museum, Spoorwegmuseum, bezoek aan de Domtoren/kerk, rondvaart of stadswandeling. Evenementen zijn er die dag, afgezien van een theater/muziek festival waar per voorstelling betaald moet worden, niet.
  dinsdag 26 maart 2013 @ 12:15:05 #294
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_124519567
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 11:49 schreef Izzit het volgende:
Net even bij het VVV geweest maar echt wijzer word ik er niet van. Je krijgt de geijkte dingen voorgeschoteld: Centraal Museum, Spoorwegmuseum, bezoek aan de Domtoren/kerk, rondvaart of stadswandeling. Evenementen zijn er die dag, afgezien van een theater/muziek festival waar per voorstelling betaald moet worden, niet.
Tof dat je langs bent geweest! Ja, lastig. Zoveel mensen, zoveel voorkeuren. Geen kroegjes waar live muziek is op zaterdag en toch ook nog een plek waar het iets rustiger praten is?

Er zijn trouwens twee karaokebars in Utrecht (nog even voor degenen die dat voorstelden). Tenminste, dat zegt google ;)

ghe..zie wel een Waterzeskamp, waarschijnlijk ook niet ieders idee van een leuke meet :)

Al ben ik het niet helemaal eens dat je bij actieve meets mensen niet zou leren kennen. Het hoeft natuurlijk niet enorm intensief te zijn wat je doet maar zoiets als bowlen of iets dergelijks is best een leuk idee. Ook positieve ervaringen met poolen op een meet hier.
  dinsdag 26 maart 2013 @ 12:28:03 #295
381477 Izzit
This Izzit
pi_124520006
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 12:15 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Tof dat je langs bent geweest! Ja, lastig. Zoveel mensen, zoveel voorkeuren. Geen kroegjes waar live muziek is op zaterdag en toch ook nog een plek waar het iets rustiger praten is?

Er zijn trouwens twee karaokebars in Utrecht (nog even voor degenen die dat voorstelden). Tenminste, dat zegt google ;)

ghe..zie wel een Waterzeskamp, waarschijnlijk ook niet ieders idee van een leuke meet :)

Al ben ik het niet helemaal eens dat je bij actieve meets mensen niet zou leren kennen. Het hoeft natuurlijk niet enorm intensief te zijn wat je doet maar zoiets als bowlen of iets dergelijks is best een leuk idee. Ook positieve ervaringen met poolen op een meet hier.
Geen probleem :) Een wat actievere meet zie ik ook wel zitten. Bowlen of poolen lijkt mij leuk. Via google zag ik één bar met karaoke maar dat was enkel op de dinsdag (geloof ik, iig niet op zaterdag) maar ik kan best met mijn neus hebben gekeken. Kroegjes met live-muziek heb je wel. 'T Oude Pothuys vind ik een leuke kroeg waar vaak blues-rockachtige optredens zijn maar die beginnen pas rond een uurtje of 22.00. Dat kan eventueel iets zijn voor de nachtbrakers.

Als die waterzeskamp binnen is dan doe ik mee! :P
  dinsdag 26 maart 2013 @ 12:38:29 #296
50430 Yuki
Student Midwife
pi_124520292
't Oude Pothuys is erg leuk, maar ook érg druk.
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_124520389
Poolen/bowlen of iets doen lijkt mij ook wel leuk.
Je kan daarna altijd nog wat eten en in de kroeg zitten :)
  dinsdag 26 maart 2013 @ 13:41:29 #298
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_124522699
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 12:38 schreef Yuki het volgende:
't Oude Pothuys is erg leuk, maar ook érg druk.
Ziet er leuk uit!

Op donderdag, vrijdag & zaterdag bieden we een duidelijk onderscheid van onze club met artiesten op het podium, gelegenheid tot dansen tot een intiemere sfeer met bediening, tapasgerechten in ons zit-gedeelte, waar maximaal gelegenheid is voor een goed gesprek en gezelligheid van de bovenste plank.
pi_124522771
het is dat ik begin april midden in een verhuizing zit, maar bowlen zou ik ook wel leuk vinden ^O^
I never think of the future - it comes soon enough. - Albert Einstein
  dinsdag 26 maart 2013 @ 13:58:57 #300
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_124523381
Misschien ook wel leuk: Poolen én bowlen op dezelfde plek:

Locatie

Smith & Jones snooker en pool is gevestigd in de eerste hal van de Handelsbeurs. Gelegen naast Stairway to Heaven en boven de Bison Bowling.

In de zaal staan 25 pool en 5 snooker tafels. De goed ingerichte bar bevindt zich aan de linkerkant van de zaal. Centraal in de zaal en voor de bar een terras met verschillende lage en hoge tafeltjes, ongeveer 60 zitplaatsen.

Adres:
Mariaplaats 13
3511 LJ Utrecht

Smith en Jones ligt op ongeveer 10 minuten lopen van het Centraal Station. (zie het kaartje).

http://www.smith-jones-poolcentrum.nl/locatie01.html

Het bowlen is vrij prijzig maar dat zijn dan weer de bedragen per baan.

http://www.bisonbowling.nl/utrecht/
  dinsdag 26 maart 2013 @ 14:01:39 #301
50430 Yuki
Student Midwife
pi_124523482
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 13:43 schreef kipptje het volgende:
het is dat ik begin april midden in een verhuizing zit, maar bowlen zou ik ook wel leuk vinden ^O^
Ah toe? *;
♥ || Baby catcher in training || ♥
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')