abonnement Unibet Coolblue
pi_123962410


Shrouded in fog since the world was sundered more than ten thousand years ago, the ancient realm of Pandaria has remained unspoiled by war. Its lush forests and cloud-ringed mountains are home to a complex ecosystem of indigenous races and exotic creatures. It is the homeland of the enigmatic Pandaren, a race that celebrates life to the fullest even while under siege by an ancient menace.

The new continent reveals itself to a broken world just as the Alliance and Horde are spiraling ever closer to a war that will consume all of Azeroth. Will the mists of Pandaria part to reveal the world's salvation? Or will the battle to control this rich and breathtaking new land push the two mighty factions over the brink of war and into total annihilation? The answers await within Pandaria's mysterious shores!


Kaart met alle levels
http://media.mmo-champion(...)vember/levelflow.jpg


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:
De openingspost is hier te vinden.
Je moet jezelf dan wel even registreren!
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_123962414
Dan maak ik maar nieuwe :D
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_123962475
Horridon nerf zie ik, minder hp op de adds sinds afgelopen nacht.

Venom Priests gaan iig al met 1 miljoen hp omlaag, zal ook wel gelden voor de andere grote adds zoals wastewalkers en die beren.
pi_123962512
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 16:05 schreef Sapstengel het volgende:
Horridon nerf zie ik, minder hp op de adds sinds afgelopen nacht.

Venom Priests gaan iig al met 1 miljoen hp omlaag, zal ook wel gelden voor de andere grote adds zoals wastewalkers en die beren.
Ja ik kon gister niet meer inloggen ineens na een relog.. Moest een of andere kleine patch van zo'n 400mb binnen halen :S
Geen warning, helemaal niks.. Na relog gewoon auto disconnected :S
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_123963974
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 02:07 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Je hebt toch nog wel rep nodig voor die items bij valor vendors? Of is dat veranderd naar alleen valor points?
Oja daar heb je een punt. Maarja vraag me af in hoeverre je die items nodig hebt met de bergen Elder Charms die je krijgt, Sha, Galleon en de nieuwe Valor/Island of Thunder gear.

quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 16:06 schreef Olment het volgende:

[..]

Ja ik kon gister niet meer inloggen ineens na een relog.. Moest een of andere kleine patch van zo'n 400mb binnen halen :S
Geen warning, helemaal niks.. Na relog gewoon auto disconnected :S
Oh apart, hier kwam er rond 01:00 een melding met "Server restart in 15 minutes".
pi_123978135
Vandaag begonnen met Panda uitbreiding. Ben begonnen met mijn DK omdat hij voorheen ook mijn favoriete class was. Was eerst twee uur bezig om alles weer uit te zoeken en wat er allemaal nog van waarde was aan gathering zooi van Cata, heb zoveel stacks nog van van alles en nog wat. Alles maar even naar een bank alt gestuurd om daar alles op te slaan. Zoek op level 90 wel alles uit wat er nog van te verkopen valt op de AH of wat gewoon weg kan.
  dinsdag 12 maart 2013 @ 23:47:10 #7
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_123988498
garalon na 22 wipes nog niet down onze best try 60% -O- alles gaat goed maar als er een crush komt dan gaan er geheid mensen dood -O-
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_123990884
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 23:47 schreef cherrycoke het volgende:
garalon na 22 wipes nog niet down onze best try 60% -O- alles gaat goed maar als er een crush komt dan gaan er geheid mensen dood -O-
Gaat straks met 5.2 lfr gear wel wat makkelijker :)
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  woensdag 13 maart 2013 @ 07:15:11 #9
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_123992754
Gisteravond een extra raid gedaan om te kijken hoe ver we kwamen met Horridon. Ging best aardig, maar helaas nog geen kill. Wel een gaaf gevecht, ontzettend hectisch en uitdagend. De off-tank moet alle adds verzamelen en dat is nog best lastig!

Volgende week weer verder :)
pi_123993089
Goeiemorgen allemaal,

Zijn er hier nog mensen die interesse hebben in een semi hardcore raiding guild?
Onze nederlandstalige guild op Kazzak is momenteel namelijk op zoek naar een mage of hunter die 3x per week wilt raiden van 2000 tot 2300 op woensdag, donderdag en maandag.

Speel je en andere class en je hebt wel interesse zien we ook graag een apply natuurlijk!

Onze website is www.Slashcare.eu

OT: vorige reset dus alleen aan Jin'rokth toegekomen en die gaf niet veel problemen, door een personeels tekort (11 raiders op dit moment) geen tijd gehad op Horridon, dus hopelijk dus deze reset wel het canvas zal zien en dan door naar counsil en de rest.

Gister zelf ook nog even bezig geweest op dag Isle of Giants, maar dat zijn best pittige Dino's haha
Internet: Where men are little kids, women are men and little kids are FBI agents.
pi_123993766
Ligt het aan mij of kan niemand inloggen?

Krijg steeds error#122.

Of zijn ze nu maintenance aan het doen? :P
pi_123993815
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 08:47 schreef Skillstorm het volgende:
Ligt het aan mij of kan niemand inloggen?

Krijg steeds error#122.

Of zijn ze nu maintenance aan het doen? :P
Ja tot 11
pi_123994068
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 08:47 schreef Skillstorm het volgende:
Ligt het aan mij of kan niemand inloggen?

Krijg steeds error#122.

Of zijn ze nu maintenance aan het doen? :P
Over het algemeen elke woensdag met her en der een uitzondering.
Dus mooi fckd als je woendsag ochtend vrij hebt :P
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
  woensdag 13 maart 2013 @ 12:44:59 #14
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_124001081
LFR! Ben benieuwd, zal wel niets krijgen!
  woensdag 13 maart 2013 @ 13:24:29 #15
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_124002391
*Zwaait naar Sapstengel, we zitten in dezelfde raidfinder!* :W
pi_124002813
Haha inderdaad :D

/wave terug
pi_124002843
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 12:44 schreef Bienelientjee het volgende:
LFR! Ben benieuwd, zal wel niets krijgen!
En? flinke wipefest of valt dat nog wel mee?
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_124003267
Wipe nr. 2 op council of hoe heet die 3e boss.
  woensdag 13 maart 2013 @ 13:44:26 #19
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_124003278
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 13:34 schreef Olment het volgende:

[..]

En? flinke wipefest of valt dat nog wel mee?
De eerste twee waren gewoon super simpel. :D De laatste is even tactieken door hebben. Daar zijn we nu twee keer op gewiped.
pi_124003613
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 13:44 schreef Bienelientjee het volgende:

[..]

De eerste twee waren gewoon super simpel. :D De laatste is even tactieken door hebben. Daar zijn we nu twee keer op gewiped.
Oke, thanks.. vanavond ma es doen :P
Kun je de 5 wings achter elkaar knalle? of moet verschillende gear levels hebben? zeg 480 voor de eerste 2, en 490 ofzo voor de adere 3.
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
  woensdag 13 maart 2013 @ 13:53:46 #21
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_124003670
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 13:52 schreef Olment het volgende:

[..]

Oke, thanks.. vanavond ma es doen :P
Kun je de 5 wings achter elkaar knalle? of moet verschillende gear levels hebben? zeg 480 voor de eerste 2, en 490 ofzo voor de adere 3.
Net als altijd, is er nu nog maar 1 wing open. Over een tijdje pas de 2e, 3e, etcetera! :)
pi_124003752
Gaat per week inderdaad. Vogende week woensdag de 2e, dan de 3e een week later.
pi_124004042
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 13:53 schreef Bienelientjee het volgende:

[..]

Net als altijd, is er nu nog maar 1 wing open. Over een tijdje pas de 2e, 3e, etcetera! :)
Ben de laatste tijd niet tempted meer om de nieuwste dingen gelijk uit te testen of te gaan halen.
Throne of thunder :? Thunder island :?
Heb me de 522 neck gehaald en vind het wel goed zo atm :P
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
  woensdag 13 maart 2013 @ 14:13:56 #24
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_124004409
Bij elke expansion was nooit altijd alles al beschikbaar :P
pi_124004840
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 14:13 schreef Bienelientjee het volgende:
Bij elke expansion was nooit altijd alles al beschikbaar :P
Klopt. Maar om nou deze raidfinders nog 5 weken te rekken vind ik wel overkill tbh.
Kunnen we een week na de laatste weer nieuwe gear halen in de volgende patch :S
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
  woensdag 13 maart 2013 @ 14:52:19 #26
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_124005999
Olment, je bent een ouwe mopperkont! :D

Het zijn geen 5 weken, maar 3 weken. (nou ja, 4 sinds de patch gereleased is). En nieuwe content komt inderdaad snel, maar ik vind het nog wel redelijk bij te houden. Ondanks dat ik met 1-1,5 maand achterstand aan MoP ben begonnen, was ik bij de release van 5.2 zo ver bij dat ik gelijk kon aansluiten op de nieuwe content. En als ik dan zie dat we nu al de eerste raid boss gedownd hebben, heb ik er alle vertrouwen in dat ik, voordat de volgende raid tier komt, deze tier wel helemaal gezien heb.
  woensdag 13 maart 2013 @ 15:05:54 #27
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_124006482
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 14:24 schreef Olment het volgende:

[..]

Klopt. Maar om nou deze raidfinders nog 5 weken te rekken vind ik wel overkill tbh.
Kunnen we een week na de laatste weer nieuwe gear halen in de volgende patch :S
Patches komen ongeveer om de twee maanden. En ik denk niet dat er hierna al wéér een nieuwe raid aankomt! :D En vorige keren ging het toch ook prima, maar dit is voor het eerst sinds tijden weer een raid met maar liefst 13 nieuwe bosses. En als je die hele content nu op LFR al kan doen.... Tjah, dat willen ze bij Blizzard weer niet. :P
pi_124006523
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 14:52 schreef Chevalric het volgende:
Olment, je bent een ouwe mopperkont! :D

Het zijn geen 5 weken, maar 3 weken. (nou ja, 4 sinds de patch gereleased is). En nieuwe content komt inderdaad snel, maar ik vind het nog wel redelijk bij te houden. Ondanks dat ik met 1-1,5 maand achterstand aan MoP ben begonnen, was ik bij de release van 5.2 zo ver bij dat ik gelijk kon aansluiten op de nieuwe content. En als ik dan zie dat we nu al de eerste raid boss gedownd hebben, heb ik er alle vertrouwen in dat ik, voordat de volgende raid tier komt, deze tier wel helemaal gezien heb.
En bedankt :P
Mwa ik ben/was ook goed bij, maar heb te lang moeten wachten voor 5.2. Heb helemaal geen zin om dailies te doen. mobs te farmen of rep te halen.
Persoonlijk vind ik dat we erg lang moeten doen met content. Tussen 5.0 en 5.1 zat ook een behoorlijke tijd waarin 'iedereen" klaar was met de reps enzo.
Dan komt er een update en is er 1 nieuwe faction bij. *O* *O* -O- -O-
Vervolgens kun je van die ene faction 2 maanden lang dailies doen.. komt er een nieuwe patch.. same story. 1 faction en weer lang lang dailies doen.

Kan ook aan onze realm/guild liggen hoor.. Realm is vrij weinig te doen. zo goed als geen raids naar andere content. (firelands, ds, BoT of nog ouder)
En qua guild gaat het ook niet spannend geweldig. (beetje egocentrisch misschien) Maar ik ben beste gegeared en heb behoorlijk wat skills maar wordt "tegen gehouden" door de rest.
Er is ook geen mogelijkheid om een andere guild te joinen want deze zitten met het zelfde probleem te kijken xD
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_124006724
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 15:05 schreef Bienelientjee het volgende:

[..]

Patches komen ongeveer om de twee maanden. En ik denk niet dat er hierna al wéér een nieuwe raid aankomt! :D En vorige keren ging het toch ook prima, maar dit is voor het eerst sinds tijden weer een raid met maar liefst 13 nieuwe bosses. En als je die hele content nu op LFR al kan doen.... Tjah, dat willen ze bij Blizzard weer niet. :P
Ja je hebt (ergens) gelijk. Ik had ook niet alle content in 1x open gegooid maar elke week 1 wing vind ik dan ook weer zo..
Eigenlijk is die hele raidfinder :') Enigste wat je tegen komt zijn kutnoobs :P Dps die queued als tank voor snelle queue en daarna begint te bitchen dattie dps wilt doen ipv tanken, healers same story, en maar te zwijgen over de dmg die sommige dpssers doen.

We hebben in de guild een monk zitten die doet op bosses welgeteld 14.8k dps. :') |:(
Ik moet mijn best doen wil ik zo weinig kunnen halen...
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
  woensdag 13 maart 2013 @ 15:19:03 #30
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_124006946
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 15:12 schreef Olment het volgende:

[..]

Ja je hebt (ergens) gelijk. Ik had ook niet alle content in 1x open gegooid maar elke week 1 wing vind ik dan ook weer zo..
Eigenlijk is die hele raidfinder :') Enigste wat je tegen komt zijn kutnoobs :P Dps die queued als tank voor snelle queue en daarna begint te bitchen dattie dps wilt doen ipv tanken, healers same story, en maar te zwijgen over de dmg die sommige dpssers doen.

We hebben in de guild een monk zitten die doet op bosses welgeteld 14.8k dps. :') |:(
Ik moet mijn best doen wil ik zo weinig kunnen halen...
Ik heb eigenlijk zelden zulke grote problemen in LFR! :P

Haha, die monk! Als ik niet gefocussed speel, zoals vandaag in LFR, gooi ik er alsnog 45K uit! :D _O-

Wij hebben van de week onze priest betrapt. (Weet alleen niet of ik dat hier al een keer gezet had, sorry als ik in herhaling val!!) :') Hilarisch. Die speelde eerst warlock, maar slecht. Tactieken, daar faalde hij grandioos in. En qua dps kwam die ook nog maar net mee. Nu doet ie tegenwoordig met ons mee als priest (DPS en soms Heal). Ging ook maar net. Zat hij vorige week op te scheppen dat hij in een ToT Raid zat. Liet hij trots de DPS meter zien....... Gewoon dikke 18K meer DPS dan dat hij gewoonlijk bij ons doet in de Raid! 8)7 In de whisper heb ik hem er meteen maar mee geconfronteerd. Anderen doen dat dan weer niet, maar ik vond het ronduit belachelijk! Zei die, is warlock buff. Ik zo, met een warlock buff krijg je echt geen 18K meer DPS. Het zou fijn zijn als je in onze raids ook gewoon kon laten zien dat je dus wel goed kan spelen! We hebben het nodig!) Sindsdien staat hij vrijwel altijd bovenaan de DPS meter! Wat een lulletjes heb je soms toch! :D _O-
pi_124007174
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 15:19 schreef Bienelientjee het volgende:

[..]

Ik heb eigenlijk zelden zulke grote problemen in LFR! :P

Haha, die monk! Als ik niet gefocussed speel, zoals vandaag in LFR, gooi ik er alsnog 45K uit! :D _O-

Wij hebben van de week onze priest betrapt. (Weet alleen niet of ik dat hier al een keer gezet had, sorry als ik in herhaling val!!) :') Hilarisch. Die speelde eerst warlock, maar slecht. Tactieken, daar faalde hij grandioos in. En qua dps kwam die ook nog maar net mee. Nu doet ie tegenwoordig met ons mee als priest (DPS en soms Heal). Zat hij op te scheppen dat hij in een ToT Raid zat. Liet hij trots de DPS meter zien....... Gewoon dikke 18K meer DPS dan dat hij gewoonlijk bij ons doet in de Raid! 8)7 In de whisper heb ik hem er meteen maar mee geconfronteerd. Anderen doen dat dan weer niet, maar ik vond het ronduit belachelijk! Zei die, is warlock buff. Ik zo, met een warlock buff krijg je echt geen 18K meer DPS. Het zou fijn zijn als je in onze raids ook gewoon kon laten zien dat je dus wel goed kan spelen! We hebben het nodig!) Sindsdien staat hij vrijwel altijd bovenaan de DPS meter! Wat een lulletjes heb je soms toch! :D _O-
Dat is wel awesome :P Soms heb ik het gevoel dat mensen maar wat doen en eigenlijk geen idee hebben waarom ze iets doen.
Was vorige week ook op tinychat bezig tijdens het raiden :') met 45k dps stond ik eenerlaatste :P
Ben er achter gekomen dat tinychat+forum+raiden niet goed voor mijn dps is :9
In LFR doe ik sowiezo mijn best niet :P Ben dan meer op de gamemechanics aant letten dan op dps en dergelijke.. hij gaat toch wel neer,, kan ik er net zo goed mijn voordeel uit halen.

En 18k dps meer door een buff.... Fuck he..
Hebben jullie geen lock in je core group? of een mage?
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_124007203
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 15:07 schreef Olment het volgende:

[..]

En bedankt :P
Mwa ik ben/was ook goed bij, maar heb te lang moeten wachten voor 5.2. Heb helemaal geen zin om dailies te doen. mobs te farmen of rep te halen.
Persoonlijk vind ik dat we erg lang moeten doen met content. Tussen 5.0 en 5.1 zat ook een behoorlijke tijd waarin 'iedereen" klaar was met de reps enzo.
Dan komt er een update en is er 1 nieuwe faction bij. *O* *O* -O- -O-
Vervolgens kun je van die ene faction 2 maanden lang dailies doen.. komt er een nieuwe patch.. same story. 1 faction en weer lang lang dailies doen.

Kan ook aan onze realm/guild liggen hoor.. Realm is vrij weinig te doen. zo goed als geen raids naar andere content. (firelands, ds, BoT of nog ouder)
En qua guild gaat het ook niet spannend geweldig. (beetje egocentrisch misschien) Maar ik ben beste gegeared en heb behoorlijk wat skills maar wordt "tegen gehouden" door de rest.
Er is ook geen mogelijkheid om een andere guild te joinen want deze zitten met het zelfde probleem te kijken xD
Mensen spelen het natuurlijk ook niet voor de dailies. Die heb je inderdaad zo exalted, was denk ik na de eerste drie weken exalted met alle MoP factions op m'n main. En toen was het inderdaad wachten op shieldwall en nu de nieuwe factions.

Maar ik vind dat deze patch bizar snel is gekomen, vooral als je kijkt naar deze resultaten:



Maar ongeveer 1/3e van alle guilds heeft Sha of Fear op normal gedood, dat is dus 68% van de guilds die nooit de hele content heeft gecleared voordat de nieuwe patch kwam. Aan de andere kant, dat had je eerder ook nooit. Guilds die vastzaten op Kara, terwijl BT al released was etc.

Imo is deze patch iets te snel gekomen, maar aan de andere kant, als je casual speelt en alleen LFR en sporadisch een PUG doet, kan ik me voorstellen dat het juist weer te lang duurde.
pi_124007536
Ik probeer netjes elke week een groep te maken voor raids.. alleen om onverklaarbare redenen komen mensen spontaan niet meer opdagen of zijn ineens helemaal weg.
Hierdoor ging deze content fairly aan me voorbij helaas.. Telkens dezelfde wipen (en fouten) puur omdat we telkens mensen moesten meenemen die dr geen zak vanaf wisten.
Mja,, moet wat als je wilt raiden.
Momenteel gaat het stukje beter, we hebben 2 vaste tanks, 2 vaste healers en ikzelf als dps. Dus het is nog maar 5 mensen erbij zien te krijgen elke raid :D
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_124007618
Dat scheelt al een stuk inderdaad :) . In ieder geval 5 vaste mensen die elke week gaan en de fights goed door krijgen.

Heb zelf met de release in een casual guild gezeten en niet geraid op LFR na. Ben enkele maanden geleden naar een raidguild gegaan die op 6/6 MSV en 4/6 HOF zat. Vervolgens met hun alles gecleared en nog wat MSV heroics meegepakt.

Nu begonnen aan ToT. Als we op hetzelfde tempo als de laatste paar maanden progressen, dan zien we deze patch ook meer heroic modes hopelijk :) .
  woensdag 13 maart 2013 @ 15:57:15 #35
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_124008447
garalon the raid destroyer :(
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
  woensdag 13 maart 2013 @ 16:03:31 #36
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_124008712
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 15:24 schreef Olment het volgende:

En 18k dps meer door een buff.... Fuck he..
Hebben jullie geen lock in je core group? of een mage?
Als je het niet begreep, hij lulde dus gewoon maar wat :P Je kan toch echt geen 18K meer DPS doen door een warlock buffje. :D
pi_124009139
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 16:03 schreef Bienelientjee het volgende:

[..]

Als je het niet begreep, hij lulde dus gewoon maar wat :P Je kan toch echt geen 18K meer DPS doen door een warlock buffje. :D
Ohh.. Helaas was de sarcasme me ontschoten :P
Ben opzich wel tevreden met 5.2. Doe een stuk meer dmg nou als shaman,, vooral op trash met de OP Chainlighting nou.
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_124009393
5.2 patch : Shadow Word: Pain now deals 25% more damage. *O*
hotfix 12 mrt : Shadow Word: Pain now deals 25% less damage. -O-

FU Blizz :(
pi_124010914
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 16:17 schreef Maureentje het volgende:
5.2 patch : Shadow Word: Pain now deals 25% more damage. *O*
hotfix 12 mrt : Shadow Word: Pain now deals 25% less damage. -O-

FU Blizz :(
gelukkig shamans niet.
Locks, priest, mage en warriors zijn de zak :P

http://us.battle.net/wow/en/forum/topic/8197590653
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
  woensdag 13 maart 2013 @ 18:00:16 #40
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_124013934
Broertjes die downloaden! :( Gewoon 2500 MS! :(
pi_124014218
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 16:49 schreef Olment het volgende:

[..]

gelukkig shamans niet.
Locks, priest, mage en warriors zijn de zak :P

http://us.battle.net/wow/en/forum/topic/8197590653
alleen lock en spriests hoor ;) Mage heeft er natuurlijk weer een buff bij : Mage: Nether Tempest, Living Bomb, Frost Bomb damage +40%. :') En ze staan al dik bovenaan....
Spriest buff is weggehaald omdat het teveel dmg zou doen bij multidotten,terwijl het bedoeld was voor single target dat onze dps omhoog zou gaan
pi_124014782
een voor een gaan de realms offline :o
  woensdag 13 maart 2013 @ 18:27:42 #43
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_124014850
die van mij ook :( kan ook niet meer op forums inloggen :(
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_124014855
En server down
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  woensdag 13 maart 2013 @ 18:28:36 #45
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_124014866
An error has occurred. Please try again.
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_124014878
hihi, alles down xD
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
  woensdag 13 maart 2013 @ 18:29:24 #47
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_124014893
eerst kreeg ik kon niks meer chat weergeven, en toen DC
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
  woensdag 13 maart 2013 @ 18:29:37 #48
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_124014900
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_124014912
Zowel US als EU servers zijn niet te bereiken :P

http://us.battle.net/wow/en/status ;)
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_124014918
Ah, EU doet het weer.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  woensdag 13 maart 2013 @ 18:31:18 #51
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_124014935
ik sta vast op connecting
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
  woensdag 13 maart 2013 @ 18:32:33 #52
160953 Ezechielk
Ezechiel 25:17
pi_124014963
Ik wilde net zeggen,
quote:
14s.gif Op woensdag 13 maart 2013 18:31 schreef cherrycoke het volgende:
ik sta vast op connecting
+1

Net nu ik een momentje over heb :')
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
pi_124014971
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 18:30 schreef Asschen_sukar het volgende:
Ah, EU doet het weer.
Bij mij niet :P
quote:
14s.gif Op woensdag 13 maart 2013 18:31 schreef cherrycoke het volgende:
ik sta vast op connecting
Dit dus :P
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
  woensdag 13 maart 2013 @ 18:34:10 #54
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_124015018
je moet maar zo denken in classic was het bijna ieder dag raak met world server down
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_124015078
quote:
14s.gif Op woensdag 13 maart 2013 18:34 schreef cherrycoke het volgende:
je moet maar zo denken in classic was het bijna ieder dag raak met world server down
toen was het inet en de hardware (en verwachtingen van mensen) minder goed. Nu verwachten we 100% online te kunnen zijn.
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_124015093
quote:
14s.gif Op woensdag 13 maart 2013 18:31 schreef cherrycoke het volgende:
ik sta vast op connecting
Hier ook..
  woensdag 13 maart 2013 @ 18:36:50 #57
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_124015131
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_124015138
Connecting duurde hier 2 minuten, en toen was ik er weer in.

Inlog server wordt nu door heel europa misbruikt, dus zal er zo wel uit klappen :D
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  woensdag 13 maart 2013 @ 18:37:28 #59
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_124015155
Servers plat? :')

WoW europe laad ook niet...
  woensdag 13 maart 2013 @ 18:37:48 #60
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_124015176
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 18:37 schreef Bienelientjee het volgende:
Servers plat? :')

WoW europe laad ook niet...
jep
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_124015377
Ik speel inmiddels weer.

Server is wel helemaal leeg, dat wel. En het is normaal echt een drukke server (Draenor)
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  woensdag 13 maart 2013 @ 18:42:41 #62
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_124015405
Iedereen is er ook uitgeknikkerd! :D We zullen vast wel niet te horen krijgen waar het aan lag :P
pi_124015452
Krijg je toch nooit te horen?
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  woensdag 13 maart 2013 @ 18:43:46 #64
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_124015458
ben er ook weer in na 5 minuten op connecting te staan
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_124015782
na een jaar geen wow gespeeld te hebben ben ik vorige week terug begonnen.
ging wel redelijk snel van 85 naar 90 in minder dan een week tijd.
had wel het gevoel dat de laatste lvl vlugger voruit ging dan de eerste paar.
  woensdag 13 maart 2013 @ 18:53:50 #66
2738 Knut
Loyal Dog
pi_124015945
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 18:42 schreef Asschen_sukar het volgende:
Ik speel inmiddels weer.

Server is wel helemaal leeg, dat wel. En het is normaal echt een drukke server (Draenor)
Hey. Daar zitten wij ook tegenwoordig!
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
pi_124016238
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 18:53 schreef Knut het volgende:

Hey. Daar zitten wij ook tegenwoordig!
Oh, nice. Bevalt het een beetje tot nu toe?
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_124016617
Is het mogelijk om onder level 90 random instance te doen, of wordt dat gewaardeerd?
  woensdag 13 maart 2013 @ 19:23:49 #69
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_124017455
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 19:00 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Oh, nice. Bevalt het een beetje tot nu toe?
Absoluut!
pi_124018411
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 19:09 schreef Vjenne12345 het volgende:
Is het mogelijk om onder level 90 random instance te doen, of wordt dat gewaardeerd?
Ja is mogelijk natuurlijk en zeer goed zelfs.

Ik doe elke instance sowieso 1 keer tijdens het levellen, omdat in elke een berg quests zitten voor goede items en xp.
pi_124020202
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 19:38 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Ja is mogelijk natuurlijk en zeer goed zelfs.

Ik doe elke instance sowieso 1 keer tijdens het levellen, omdat in elke een berg quests zitten voor goede items en xp.
Yup. vooral de extra quests leveren lekkere exp. Soms wel 7-8+ balkjes in totaal van je dungeon. (de quests meegerekend natuurlijk)
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_124024445
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 19:23 schreef Silmarwen het volgende:

[..]

Absoluut!
Wel een beetje jammer van de login queue vanavond. Healer kreeg een dc, en kon niet binnen een minuut weer terug komen dankzij de login server die traaaag is.
Staat nu op 500. Bye bye raid avond :P
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  woensdag 13 maart 2013 @ 21:34:30 #73
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_124026558
tyrannical shoulders *O* *O*
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_124030818
HMMMM.. iemand enig idee waarom ik gister wel spirit of Harmony naar ander char kon sturen en vandaag niet meer :P
Hebben ze die onzin weer soulbound gemaakt? :?
Had er eindelijk een doel voor gevonden :P Heb zelf herb en jc en dan heb je maar bar weinig aan die dingen.

[ Bericht 22% gewijzigd door Olment op 13-03-2013 22:42:18 ]
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_124034903
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 22:34 schreef Olment het volgende:
HMMMM.. iemand enig idee waarom ik gister wel spirit of Harmony naar ander char kon sturen en vandaag niet meer :P
Hebben ze die onzin weer soulbound gemaakt? :?
Had er eindelijk een doel voor gevonden :P Heb zelf herb en jc en dan heb je maar bar weinig aan die dingen.
je kan die toch omruilen voor dingen in seven stars staat zo'n vendor die verkoopt toch gems die je kan cutten?
pi_124035221
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 23:51 schreef redboyke het volgende:

[..]

je kan die toch omruilen voor dingen in seven stars staat zo'n vendor die verkoopt toch gems die je kan cutten?
Gems verkopen niet op onze realm. Eigenlijk verkoopt maar heel weinig :P
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_124035281
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 23:59 schreef Olment het volgende:

[..]

Gems verkopen niet op onze realm. Eigenlijk verkoopt maar heel weinig :P
koop dan leather verkoopt altijd ik ben herbalist en skinner
ik hoef geen professions want dat kost me altijd gold :(
pi_124038412
Gister eindelijk 6/6 MSV :P Vanavond maar eens kijken hoever we in HoF komen, tot nu tot zitten we vast op Garalon.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_124038825
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 07:47 schreef Asschen_sukar het volgende:
Gister eindelijk 6/6 MSV :P Vanavond maar eens kijken hoever we in HoF komen, tot nu tot zitten we vast op Garalon.
Garalon is easy nou. We zaten eerst ook op hem vast, ma na 1 wipe hadden we hem. Amber-shaper was even oefenen maar die ging dezelfde avond ook nog down.
Empress is kut met die adds.
Al paar keer op gewiped, gewoon Imba dmg op de tanks.
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_124039113
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 22:34 schreef Olment het volgende:
HMMMM.. iemand enig idee waarom ik gister wel spirit of Harmony naar ander char kon sturen en vandaag niet meer :P
Hebben ze die onzin weer soulbound gemaakt? :?
Had er eindelijk een doel voor gevonden :P Heb zelf herb en jc en dan heb je maar bar weinig aan die dingen.
Jammer dat ik dat gemist heb. Ik hoop echt dat ze het account bound gaan maken. Ik heb een aantal gathering alts, en die hebben de spirits ook niet nodig.
En die vendor, tsja, klopt maar sommige alts hebben die spirits veel nodig dan een leather, herb of ore.
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
pi_124039130
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 09:00 schreef Omega het volgende:

[..]

Jammer dat ik dat gemist heb. Ik hoop echt dat ze het account bound gaan maken. Ik heb een aantal gathering alts, en die hebben de spirits ook niet nodig.
En die vendor, tsja, klopt maar sommige alts hebben die spirits veel nodig dan een leather, herb of ore.
Klopt. Ik heb 1 dag volgens mij een paar van die dingen naar ander char gehaald, maar verder niet meer bij nagedacht dat ze misschien weer "normaal" werden.
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_124040995
Er was altijd zo'n goede forum site van WoW waar allemaal specs, gear guides en rotations enz op staan. Iemand enig idee welke ik bedoel? Die was echt briljant voor het vinden van de juiste specs en gear upgrades per fase waar je bent zeg maar.
pi_124041067
icyveins.com?
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_124041108
quote:
Held, dank u,
  donderdag 14 maart 2013 @ 10:47:49 #86
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_124041638
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 10:27 schreef Vjenne12345 het volgende:
Er was altijd zo'n goede forum site van WoW waar allemaal specs, gear guides en rotations enz op staan. Iemand enig idee welke ik bedoel? Die was echt briljant voor het vinden van de juiste specs en gear upgrades per fase waar je bent zeg maar.
icy-veins.com is tegenwoordig beter en duidelijker dan elitistjerks.com. Plus dat op EJ nogal Elitist Jerks zitten ;).
  donderdag 14 maart 2013 @ 10:48:39 #87
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_124041673
Dacht even, is mijn headset nu ook kapot. Kwam ineens geen geluid meer uit. Beneden ook niet! Alles unplugged, alles terug inplugged. Geluid weer terug! :') Ja, duidelijk!

Helemaal geen zin in de dailies! :O
pi_124042010
Op m'n shaman in LFR een healing fist weapon gewonnen. Wat? Wist niet eens dat zoiets bestond.

Spirit, mastery, spellpower. en een blauwe socket.

Ziet er wel baas uit.
  donderdag 14 maart 2013 @ 11:51:55 #89
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_124043757


eindelijk na al die jaren *O* *O* *O* *O*
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_124043843
Grats :D :D
  donderdag 14 maart 2013 @ 11:57:14 #91
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_124043932
i feel lucky today tijd om alles te farmen
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_124044152
quote:
14s.gif Op donderdag 14 maart 2013 11:51 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]

eindelijk na al die jaren *O* *O* *O* *O*
Gratz :D Ik moet de binding van de baron nog ;(
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_124046537
Vreemd vraagje...

bestaat er een programma of add-on die je een melding geeft als je dungeon groep of pvp klaar is om te joinen? En dat deze bijvoorbeeld altijd op de voorgrond van je scherm staat?

Ben steeds vaker te laat, en zo'n half scherm is gewoon kut.
pi_124046585
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 13:20 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Vreemd vraagje...

bestaat er een programma of add-on die je een melding geeft als je dungeon groep of pvp klaar is om te joinen? En dat deze bijvoorbeeld altijd op de voorgrond van je scherm staat?

Ben steeds vaker te laat, en zo'n half scherm is gewoon kut.
heb het 3x gelezen.. maar weet niet wat je ermee bedoelt.. Er komt toch zon schermpje behoorlijk irritant in beeld :P
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_124046728
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 13:22 schreef Olment het volgende:

[..]

heb het 3x gelezen.. maar weet niet wat je ermee bedoelt.. Er komt toch zon schermpje behoorlijk irritant in beeld :P
Hij bedoelt wss als je je wow scherm niet open hebt, maar andere dingen op je pc aan het doen bent..

Maar ik zou het niet weten :P
edit: wat je wel kan doen is in je opties het geluid zo zetten dat je het blijft horen terwijl je wow geminimaliseerd is (dat kan). Dan hoor je vanzelf die "TADADAAAAAAAAAAA" :D
Net toen je dacht dat je veilig was..
pi_124046773
Ja, volume 100% en sound in background aan.
pi_124046796
Is crusader aura voor paladin weg? :')
pi_124046813
ah skillstorm was mn edit voor XD
Net toen je dacht dat je veilig was..
pi_124046814
quote:
6s.gif Op donderdag 14 maart 2013 13:28 schreef Skillstorm het volgende:
Ja, volume 100% en sound in background aan.
Dit werkt idd :D

quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 13:29 schreef Vjenne12345 het volgende:
Is crusader aura voor paladin weg? :')
Half.. Het is nu een passive geworden
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_124046865
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 13:29 schreef KataStrofe het volgende:
ah skillstorm was mn edit voor XD
Daarom Skillstorm. :P

Hoewel mijn naam origineel uit Wotlk kwam toen de Warrior's Bladestorm zo irritant en OP was, oftewel 'skill'storm
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')