ze lijnen uit op de ruimte die je nodig hebt voor de grootste gebouwen op dat type weg. Bij avenues is er dus meer ruimte nodigquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hoe krijg ik de wegen nou evenwijdig van elkaar af? Zoals je ziet zijn de smalle wegen op de goeie afstand maar als ik een brede weg bouw, dan zijn ze niet evenwijdig zoals uit de tweede screen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zie de aanpassing niet? Dit is gewoon een uitleg zoals het altijd in de game heeft gezeten?quote:Op woensdag 13 maart 2013 03:08 schreef TigerXtrm het volgende:
http://www.simcity.com/en(...)-update-6-streetcars
Fijn om te zien dat ze zelfs vlak na de afschuwelijke launch week nog zo goed luisteren naar de spelers en nu al dingen aan het aanpassen zijn op basis van de feedback. Dat belooft veel goeds voor o.a de verkeersproblemen en kleine maps.
Dit is geen update vriend. Er is wel een update binnengekomen netquote:Op woensdag 13 maart 2013 03:08 schreef TigerXtrm het volgende:
http://www.simcity.com/en(...)-update-6-streetcars
Fijn om te zien dat ze zelfs vlak na de afschuwelijke launch week nog zo goed luisteren naar de spelers en nu al dingen aan het aanpassen zijn op basis van de feedback. Dat belooft veel goeds voor o.a de verkeersproblemen en kleine maps.
Die grotere maps gaan komen, helaas moet je daar wel voor gaan lappen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 02:39 schreef noodgang het volgende:
ik wil een grotere map . En als ik een nieuwe stad ga maken filteren op regio's die nog niet vol zitten.
Zo weer even genoeg gezeurd en verder bouwen
Bron? Dat is een verwachting, maar ik heb nergens van Maxis gehoord dat er een DLC komt om grotere mappen te ondersteunen. Voor zo ver bekend is het mogelijk om mappen groter te maken, maar of dat betaald is of gratis is nooit gezegd?quote:Op woensdag 13 maart 2013 08:13 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Die grotere maps gaan komen, helaas moet je daar wel voor gaan lappen.
Die regio's die vol zitten is inderdaad kut en verwacht ook wel dat men dat gaat verhelpen..
Goedemorgen!quote:Op woensdag 13 maart 2013 08:14 schreef Pheno het volgende:
Het is iets, maar weinig ingame-updates nog. geen woord over cheetah en het wel erg treurig gestelde AI van verkeer. Gisteravond weer een poging een stad te bouwen. 210K inwoners en nu langzamerhand wat verkeer-issues. Maar van het kaliber 'autootje staat vast in een stuk asfalt of zo, dus file'. Oplossing: weg opblazen, autootje niet meer vast, stukje weer opnieuw plaatsen en het is weer goed
Kijken of ik weer verder geraak dan 350K zonder problemen. Processoren uit recyclemateriaal worden nu wel verkocht. Icm events in de expo en een casino heb ik nog genoeg om winst te maken terwijl de standaardkosten een negatief saldo laten zien En ondertussen maar alle uniprojecten langslopen om ze te onderzoeken, ik moet toch eens richting kernenergie want olie en kool is vervuilend
quote:One of the biggest problems people are having with the game is the massive traffic-jams that seem to clog the entire system up. Now, this is responsible for the ineffective coverage of ANY traffic-based services (Fire, Police, Garbage, Medical, Education, Mass-Transit.) There are also a number of smaller complaints that may also be directly related to how Glassbox handles traffic.
"Workers aren't commuting."
"There aren't enough workers, even though I have plenty of population."
"Tourism is broken."
"Emergency services are slow/unresponsive/broken."
The agent system that is used for utilities (power, water, sewage) seems to be identical to the system that handles traffic.
The problem is that, just as power can sometimes take a ridiculously long time to fill the entire map (because the "power agents" just randomly move about with no sense) traffic and workers can do the same thing. Workers leave their homes as "people agents." These agents go to the nearest open job, not caring at all where they worked yesterday. They fill the job, and the next worker goes to the next building and fills that job, and so it goes until all the jobs are "filled." So, when you have all your "worker" sims leaving their houses for work in the morning, they all cluster together like some kind of "tourist pack" until they have all been sucked into "jobs." They don't seem to care if the job is Commercial or Industrial, only that it's a job.
"Scholars" are handled exactly the same way. As are school busses and mass-transit agents. This is why you see the "trains" of busses roaming through your city, and why entire sections of town may never see a school bus, despite having plenty of stops... Once all the busses are full, they return to school and stay there until school is done for the day.
Now, here is where it gets really good... In the evening, when work and school lets out, they all leave and proceed to the absolute closest "open" house. They don't "own" their houses. The "people" you see are actually just mindless agents (much like the utilities agents, as I said earlier) making the whole idea of "being able to follow a 'Sim' through their entire day" utterly POINTLESS!!"
The reason traffic problems cause so many other side-effects, is because EVERYTHING relies on those "people" who are stuck in herds trying to go to whatever closest "slot" they can fill. Casinos go bust because "tourists" are just "shopper agents" from out of town. You MUST put casinos RIGHT next to the entrance to your city if you want them to succeed. Placing street-car stops by the casinos can actually cause more harm than good! Why? Because the "shoppers" will board the streetcar stop (because it's the closest open slot) and be shuttled to a shopping district instead.
Sharing resources and services gets to be a joke, because all the vehicles ("agents") get bound up with the busses at the entrances to cities.
het zijn de grotere 100k+ steden die echt grote problemen geven (of ze komen dan pas boven water)quote:Sure, you can get your pop up higher than 100k fairly easily, but once you get there, it's a freakin MESS. The economy makes absolutely no sense and the happiness factors are entirely random.
My population goes up and down by 20-30k within minutes. I have medium-wealth commercial skyscrapers constantly going out of business and being abandoned, yet just across the street is a medium-wealth residential high-rise complaining "where's the shopping?". Visitor count in the 30k+ range yet commercial getting abandoned by the DOZENS, only to be bulldozed and reconstructed into another high rise. Makes absolutely no sense.
I have buildings complaining of no power and sewage/germs, yet my surplus on both is well above 100k.
I have a hospital with max ambulances, wellness centres, emergency room, and it has 6 patients in a city of 100k! And yet buildings are complaining of "this area isn't so healthy".
I have dozens of med-wealth residential unhappy and abandoning because of "no money" yet I have 1500+ unfilled medium wealth jobs. These are also the same ones complaining about no shopping!
This game is a bloody mess and it's going to take a LONG, LONG time for it to get fixed.
Maxis, did you even test this game in multi-city regions with 100k+ pop cities? You should be completely embarrassed by the state you've released this game in.
Wist niet dat het zo werkte. Wel handig om te weten. Je moet dus gewoon huizen vlak bij je dingen plaatsen die voor veel geld zorgen. Dan hebben die tenminste genoeg werknemers. Dat van casinos is ook wel handig om te weten.quote:
Ik vind het echt lachwekkend allemaal maar ook triest.quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:13 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wist niet dat het zo werkte. Wel handig om te weten. Je moet dus gewoon huizen vlak bij je dingen plaatsen die voor veel geld zorgen. Dan hebben die tenminste genoeg werknemers. Dat van casinos is ook wel handig om te weten.
Het slaat ook nergens op nee. Maar ik vermaak me wel met het spel eigenlijk. Dus het kan alleen maar beter worden. Neem aan dat ze nog genoeg gaan patchen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:16 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik vind het echt lachwekkend allemaal maar ook triest.
Een nieuwe Simcity leek me echt top maar met al die serverproblemen en de onderliggende gameplayproblemen is 't het voor mij echt niet waard om over te stappen van SC4.
zoals ik in mijn post hierboven al liet doorschijnen: de problemen worden pas echt zichtbaar bij 100k inwoners..quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:16 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik vind het echt lachwekkend allemaal maar ook triest.
Een nieuwe Simcity leek me echt top maar met al die serverproblemen en de onderliggende gameplayproblemen is 't het voor mij echt niet waard om over te stappen van SC4.
Tsja, in SC4 waren ook zat trafficproblemen hoor maar daar zijn community mods voor gemaakt, deze week een nieuwe update zelfs. (NAM heet de mod)quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:18 schreef mschol het volgende:
[..]
zoals ik in mijn post hierboven al liet doorschijnen: de problemen worden pas echt zichtbaar bij 100k inwoners..
daarvoor gaat het vaak prima en zonder al te veel fileproblemen
maar dat het treurig is dat er zo slecht naar de ai gekeken is wel erg jammer (maar dat maakt mijn lol in het spel er niet minder om, het wordt juist uitdagender (tot een onmogelijk punt, dat dan wel ))
tja, "handig om te weten" ... ik vind het eigenlijk een beetje verdrietig om dit te weten.quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:13 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wist niet dat het zo werkte. Wel handig om te weten. Je moet dus gewoon huizen vlak bij je dingen plaatsen die voor veel geld zorgen. Dan hebben die tenminste genoeg werknemers. Dat van casinos is ook wel handig om te weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |