abonnement Unibet Coolblue
pi_123943342
Beste leden,

Ik ben er sinds een tijd uit dat ik een maori tattoo wil.
Ik heb er veel over opgezocht en de zelfde tattoo als iemand anders word altijd afgeraden, omdat het naar zijn/haar persoonlijkheid word ontworpen. En het kan ongeluk geven.
Ik wil vanaf mijn 16e al een tattoo (nu 19), maar mocht het nooit. Logisch en gelukkig maar. Maar vanaf me 16e heb ik nou nog nooit echt gehad een goede reden gehad om er één te zetten. Een echte betekenis. Een tijd geleden zag ik de tattoo van Dwayne Johnson (MME Worstelaar). En die vind ik echt prachtig. Maar die tattoo heeft dus echt niks met mijn persoonlijkheid te maken, terwijl dat met maori tattoo's wel het geval is. Nu ben ik opzoek gegaan naar tattoérders die het goed kunnen. Ik kwam bij Rob Deut terecht, maar die geeft duidelijk aan dat hij een deels na ge aapte tattoo, niet tattooerd.

Wie weet een goeie maori tattooerder. Maakt niet uit waar in Nederland, zolang het maar in Nederland is. Dan is het de bedoeling dat ik het idee van Dwayne Johnson als voorbeeld neem, maar dan een eigen draai aangeven. Dus zijn ontwerp met mijn persoonlijkheid erin verwerkt, maar veel lijkend op die van hem.

Ik kan echt geen tattoo shop vinden die mij echt goed lijkt, behalve Rob Deut dan.
Iemand met shops en/of ervaringen? Hoor het graag!
pi_123943461
En jij bent 100% Nederlander zeker _O- ?
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_123943602
Jep.
  dinsdag 12 maart 2013 @ 01:08:15 #4
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_123944113
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 00:45 schreef BarcAjax het volgende:
Jep.
Waarom een tattoo nemen zonder betekenis? Wacht dan iig totdat 1 van je ouders doodgaat ofzo, dan heb je pas een geldig reden. :')

Oh, en over je topic, elke tattoo-artiest kan een tattoo naar wens voor je maken. Maar ik denk toch echt beter is dat je zelf op papier gaat tekenen wat je ongeveer wilt.
  dinsdag 12 maart 2013 @ 01:09:44 #5
294141 tarantism
hups in die kont
pi_123944146
Het is fascinerend dat een mens geraakt kan worden door een culturele uiting van een samenleving aan de andere kant van de aarde, ik denk dat veel oude keizers en heersers hun rijk wel wilden ruilen tegen het leven in deze tijd.

Maar jongen, je moet maar niet toegeven aan je spontane fratsen
pi_123944296
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 01:09 schreef tarantism het volgende:
Het is fascinerend dat een mens geraakt kan worden door een culturele uiting van een samenleving aan de andere kant van de aarde, ik denk dat veel oude keizers en heersers hun rijk wel wilden ruilen tegen het leven in deze tijd.

Maar jongen, je moet maar niet toegeven aan je spontane fratsen
Dat eerste stukje: :')

Tweede: _O_
Google is your friend, abuse your friends
pi_123944361
Je kan net zo goed een enorme penis op je rug laten tatoeëren, die draai moet je dan zelf doen (om 'm te zien) en het heeft evenveel betekenis.
pi_123944491
Ik ken een hele goede tatoeëerder in wageningen. Hij kan je vast helpen;) maar hoe komt t dat je perse een maori wilt?
pi_123944528
Er lopen zoveel mensen met tattoos rond. Je denkt toch niet dat die allemaal gewacht hebben tot er een dierbare is overleden? Er lopen genoeg rond die er een hebben omdat ze het gewoon mooi vinden. Ik zelf ben al lang aan het kijken en sommige maori ontwerpen vind ik afschuwelijk. Maar deze vind ik prachtig dus waarom zal ik niet beginnen met kleine stappen ondernemen. Ik laat hem nog niet meteen zetten hoor. Ik zelf zou ook het liefst willen dat ik een prachtige tattoo heb met een mooie betekenis. Maar ik heb niks dat voor mij een mooie betekenis heeft. En 'mama' op m'n arm word het ook niet. En met vele maoris is het zo dat ze een code bevatten die het persoonlijkheid van dat persoon weergeeft. Bij mij zou dat dus ook kunnen. Ik heb nog genoeg tijd en zal nog genoeg tegen komen, maar moet toch een keer beginnende met wat onderzoek. Ik vind een tattoo mooi, heeft het een betekenis, nog mooier!
pi_123944554
Het is niet dat ik persé een maori wil. Zoals ik al zei wil ik al vanaf mijn 16e een tattoo. En ook al mocht ik het wel, dan had ik het toen niet gezet. Ik heb altijd met de gedachte gezeten; het moet een soort van liefde op het eerste gezicht zijn. Dat had ik bij deze, maar ik ga natuurlijk nog wel verder kijken. Maar als je een tattoo wil, is het uiteindelijk handig als je een beetje weet welke richting je op wil
  dinsdag 12 maart 2013 @ 01:44:53 #11
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_123944589
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 01:08 schreef Chef_M het volgende:

[..]

Waarom een tattoo nemen zonder betekenis? Wacht dan iig totdat 1 van je ouders doodgaat ofzo, dan heb je pas een geldig reden. :')

Oh, en over je topic, elke tattoo-artiest kan een tattoo naar wens voor je maken. Maar ik denk toch echt beter is dat je zelf op papier gaat tekenen wat je ongeveer wilt.
Zo waar dit echt goed advies. Ik zou zelf ook heel graag een tatoo hebben maar helaas leven mijn beide ouders nog. Ook zijn mijn zoon en dochter gewoon gezond. Ik hoop dat er een keer iets gebeurt zodat ik een tattoo kan nemen.
pi_123949847
Tattoo Jordy (samen met Laura) in Vlaardingen? Heel goede artist, zeer goed met tribals en Maori. Ontwerpt ook zelf.

http://www.tattoolaura.nl/

Soms kun je misschien maar beter een tattoo nemen die je gewoon mooi vindt, ipv eentje met een zware betekening waar je later niet meer achterstaat (been there done that, getting the laser treatment :{ ).
  dinsdag 12 maart 2013 @ 13:10:16 #13
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_123954769
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 01:44 schreef borbit het volgende:

[..]

Zo waar dit echt goed advies. Ik zou zelf ook heel graag een tatoo hebben maar helaas leven mijn beide ouders nog. Ook zijn mijn zoon en dochter gewoon gezond. Ik hoop dat er een keer iets gebeurt zodat ik een tattoo kan nemen.
Je snapt toch wel dat mijn punt is dat het gewoon idioot is om zonder reden een tattoo te nemen, dan wanneer je echt iets met betekenis vindt. Ik zeg niet dat hij speciaal moet wachten totdat zijn ouders doodgaan, ik noemde maar een voorbeeld. :')

quote:
Soms kun je misschien maar beter een tattoo nemen die je gewoon mooi vindt, ipv eentje met een zware betekening waar je later niet meer achterstaat (been there done that, getting the laser treatment :{ ).
En dit dus. (over er echt achterstaan) Ik heb zelf ook tattoo's die betekenis hebben waar ik spijt van heb, moet er niet aan denken als ik gewoon een tattoo neem zonder betekenis, de spijt die je daar binnen 10 jaar van krijgt is echt hoog.
pi_123954983
Jij bent een barcelona en ajax supporter en wil nu een maori tattoo?
pi_123955253
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 01:42 schreef BarcAjax het volgende:
Het is niet dat ik persé een maori wil. Zoals ik al zei wil ik al vanaf mijn 16e een tattoo. En ook al mocht ik het wel, dan had ik het toen niet gezet. Ik heb altijd met de gedachte gezeten; het moet een soort van liefde op het eerste gezicht zijn. Dat had ik bij deze, maar ik ga natuurlijk nog wel verder kijken. Maar als je een tattoo wil, is het uiteindelijk handig als je een beetje weet welke richting je op wil
Hoelang ben je al verliefd op deze?
Het is goed dat het liefde op het eerste gezicht is, maar in dit geval is het toch ook wel belangerijk dat het liefde blijft.

Verder zijn er best veel tatoeeerders die je dit soort dingen kan vragen, ga gewoon met het ontwerp langs en bespreek wat je wil veranderen. Verder maakt het niet zoveel uit of een tatoeage een betekenis heeft of niet, zolang je er maar zeker van bent dat je die voor altijd op je wil. Na het uiteindelijke ontwerp zoals je het voor je ziet op je nog even een tijd wachten is niet verkeerd.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  dinsdag 12 maart 2013 @ 13:54:31 #16
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_123956457
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 13:10 schreef Chef_M het volgende:

[..]

Je snapt toch wel dat mijn punt is dat het gewoon idioot is om zonder reden een tattoo te nemen, dan wanneer je echt iets met betekenis vindt. Ik zeg niet dat hij speciaal moet wachten totdat zijn ouders doodgaan, ik noemde maar een voorbeeld. :')

Ik vind dat je wel een punt hebt. Mijn vader is ondertussen al in de 80 dus heel lang kan het niet meer duren. Ik denk dat ik binnenkort alvast een tattoo laat zetten dan kan ik er toch mooi mee showen op het strand. Ik denk aan een zwarte band op mijn arm met iets van "r.i.p. Pieter je was mijn voorbeeld in donkere tijden" in het wit (huidskleur) uitgespaard.
pi_123959360
Hoezo is het idioot om een tattoo zonder betekenis te nemen, misschien hou ik van voetbal en jij van handbal. Is dat dan idioot? Ieder zijn eigen mening toch, tuurlijk zou het wel mooi zijn als het een mooie betekenis heeft. Maar een maori gaat meer over je persoonlijkheid, wensen, gebeurtenissen. Dus opzich kan dat in de tattoo verwerkt worden en dan heeft het toch een betekenis.

En ja ik hou van Barcelona en Ajax en ik wil een maori. Is dat raar of..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')