abonnement Unibet Coolblue
pi_123951189
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 11:37 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Ik dacht dat export ook via vrachtwagens gaat die ook nog eens je stad uit moeten. Kan zijn dat ik het verkeerd heb gezien hoor, of dat het een soort van fake vrachtwagen is in de GlassBox engine.
volgens mij moet olie ook via vrachtwagens je stad uit..
pi_123951191
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 11:37 schreef Vinno het volgende:

[..]

Ja misschien dat dat helpt :)
Maar in feite is dat wel een bug hoor, zeggen ze tenminste. Want het zou niet uit moeten maken :)
Bug is het sowieso, want er staat bij mijn gokhallen dat er medium wealth in de slaapkamers zit (30 per gokhal), terwijl in het globale overzicht van bewoners en bezoekers staat dat er 0 medium wealth toeristen zijn :P
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_123951244
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 11:39 schreef mschol het volgende:

[..]

volgens mij moet olie ook via vrachtwagens je stad uit..
Dat dacht ik dus ook.. toen ik een extra weg had aangelegd van mijn depot direct naar de uitgang (zonder verdere vertakkingen, dus die weg werd enkel gebruikt voor de depots) leek mijn export opeens veel sneller te gaan.
Overigens, toen ik eenmaal via trein en boot ging transporteren had ik nooit meer last van volle depots. Dat is echt de beste oplossing :)
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_123951282
De casinos/tourisme is een bug. Wordt aan gewerkt zo te zien:

MaxisGuillaume twitterde op zaterdag 09-03-2013 om 21:29:04 @booshtv @simcity I'm working on the tourism issues :) We'll talk about the fixes soon I'm sure reageer retweet
  dinsdag 12 maart 2013 @ 11:43:05 #130
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_123951304
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 11:39 schreef Ffukkie-slim het volgende:

[..]

Heb overal al 4 vrachtwagens. Bij zowel oliebronnen als depot
Produceer nu 23.000 vaten per uur
-Edit: per dag :P
23.000 per dag keer 4 klopt wel hoor. Het is 4K per 1K olie toch?
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_123951365
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 11:41 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Dat dacht ik dus ook.. toen ik een extra weg had aangelegd van mijn depot direct naar de uitgang (zonder verdere vertakkingen, dus die weg werd enkel gebruikt voor de depots) leek mijn export opeens veel sneller te gaan.
Overigens, toen ik eenmaal via trein en boot ging transporteren had ik nooit meer last van volle depots. Dat is echt de beste oplossing :)
Ja, er gaan duidelijk wagentjes van het depot naar de uitgang, maar ik meen ergens gelezen te hebben dat dit Maxis-trucks zijn. Die dus uit het niets verschijnen.
pi_123951438
Van een ander forum:

quote:
Freight trucks are used to deliver resources such as coal, ore, oil barrels, crates of tvs, etc. When some resources are deposited in your trade depot, your delivery trucks assigned to that depot carry them to where they are needed.

For example, this is how I set up my Electronics Supply chain.

I make 3 trade depots.
I bulldoze the freight goods room on all 3 of them.
Then I put one as a plastics room, one as a alloy room, and one as a processors room.
I make the alloy and plastics import from the global market.
I make the processor depot export to the global market.

Now you will recieve shipments to the import depots(plastic and alloy) by global trucks(not your own) Then your trucks assigned to that depot will ship the resources to your factory.

When the factory has finished making some processors, the trucks assigned to the factory will ship them to the processor depot.

Then some global trucks from off map will arrive to buy the processors, giving you a profit.

You do not need to buy extra trucks for the export depot, since they aren't ever used. Free trucks from the global market buy your stuff, then drive away.
  dinsdag 12 maart 2013 @ 11:48:51 #133
343369 Laser.
Love Always Shines
pi_123951499
Zo, ik heb nu jullie tips nodig. :)

Ik heb SimCity gekocht en had alleen enkele afbeeldingen en 1 korte gameplay video gezien. Handleiding heb ik ook niet gelezen aangezien ik het de eerste paar dagen zelf wou uitproberen.

De handleiding ga ik er zometeen ook bijpakken, staan vast nog dingen in die ik niet weet. Anyway, ik heb al een aantal steden gebouwd en merk dat er altijd een aantal dingen fout gaan:

1) Het verkeer staat vaak vast op verschillende plekken in de stad. Ondanks dat ik bussen en trams laat rondrijden. Alle wegen zijn volledig geupgrade. Nu hoorde ik dat het beter is om enkele brede wegen te hebbn en de rest medium density?

2) Vuil. Als mijn stad eenmaal groot is (~100k+) wordt maar 1/3e van het vuil opgehaald. Dit geldt ook voor recycle.

3) Gebouwen branden af. Ondanks ik een flink aantal brandweerwagens heb rondrijden branden er altijd nog gebouwen af. Dit heeft zeker met punt 1 te maken.

4) Hoge criminaliteit. Ik heb veel politie, maar ik denk ook dat door punt 1 alles vast komt te staan.

5) Hoe trek ik nou touristen? Er staan hotels in de buurt van een casino. Maar de enige mensen die graag komen zijn de criminelen.

6) Fabrieken klagen dat zij hun freight nergens kwijt kunnen. Hoe los ik dit op? Trade depot plaatsen met een freight opslag en exporteren? Moet ik verder nog iets doen?

7) Vaak sta ik in het rood. Zeg maar rond de -5k per uur. Dit komt waarschijnlijk omdat ik teveel vuiniswagens, brandweerwagens, ambulances en poltieauto's rond laat rijden in de stad en deze allemaal vast komen te staan (zie punt 1).

Dus ja, wie heeft er tips? :)
  dinsdag 12 maart 2013 @ 11:50:39 #134
383434 Ffukkie-slim
Den enige echte
pi_123951554
aaaaah fucking rollback!!!
hoihallo
pi_123951641
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 11:48 schreef Laser. het volgende:
Zo, ik heb nu jullie tips nodig. :)

Ik heb SimCity gekocht en had alleen enkele afbeeldingen en 1 korte gameplay video gezien. Handleiding heb ik ook niet gelezen aangezien ik het de eerste paar dagen zelf wou uitproberen.

De handleiding ga ik er zometeen ook bijpakken, staan vast nog dingen in die ik niet weet. Anyway, ik heb al een aantal steden gebouwd en merk dat er altijd een aantal dingen fout gaan:

1) Het verkeer staat vaak vast op verschillende plekken in de stad. Ondanks dat ik bussen en trams laat rondrijden. Alle wegen zijn volledig geupgrade. Nu hoorde ik dat het beter is om enkele brede wegen te hebbn en de rest medium density?
om verkeer zo vloeiend mogelijk te houden: zo min mogelijk kruispunten, dus waar mogelijk gebruik maken van bochten

de density gooi ik altijd op high
quote:
2) Vuil. Als mijn stad eenmaal groot is (~100k+) wordt maar 1/3e van het vuil opgehaald. Dit geldt ook voor recycle.
meer garbage trucks ploppen of extra trucks uit andere stad laten komen, mogelijk heeft het ook te maken met punt 1
quote:
3) Gebouwen branden af. Ondanks ik een flink aantal brandweerwagens heb rondrijden branden er altijd nog gebouwen af. Dit heeft zeker met punt 1 te maken.

4) Hoge criminaliteit. Ik heb veel politie, maar ik denk ook dat door punt 1 alles vast komt te staan.
zie 1
quote:
5) Hoe trek ik nou touristen? Er staan hotels in de buurt van een casino. Maar de enige mensen die graag komen zijn de criminelen.
ik gok dat als je criminaliteit lager is er ook meer toeristen komen, maar toeristen zijn nog wat bugged als ik hier zo mee lees
quote:
6) Fabrieken klagen dat zij hun freight nergens kwijt kunnen. Hoe los ik dit op? Trade depot plaatsen met een freight opslag en exporteren? Moet ik verder nog iets doen?
meer commercie en tradedepots
quote:
7) Vaak sta ik in het rood. Zeg maar rond de -5k per uur. Dit komt waarschijnlijk omdat ik teveel vuiniswagens, brandweerwagens, ambulances en poltieauto's rond laat rijden in de stand en deze allemaal vast komen te staan (zie punt 1).
langzaam aan opbouwen is het advies van mijn kant :P
quote:
Dus ja, wie heeft er tips? :)
pi_123951715
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 11:48 schreef Laser. het volgende:
Zo, ik heb nu jullie tips nodig. :)

Ik heb SimCity gekocht en had alleen enkele afbeeldingen en 1 korte gameplay video gezien. Handleiding heb ik ook niet gelezen aangezien ik het de eerste paar dagen zelf wou uitproberen.

De handleiding ga ik er zometeen ook bijpakken, staan vast nog dingen in die ik niet weet. Anyway, ik heb al een aantal steden gebouwd en merk dat er altijd een aantal dingen fout gaan:

1) Het verkeer staat vaak vast op verschillende plekken in de stad. Ondanks dat ik bussen en trams laat rondrijden. Alle wegen zijn volledig geupgrade. Nu hoorde ik dat het beter is om enkele brede wegen te hebbn en de rest medium density?
Pathing is lastig, heel lastig. Zorg er iig voor dat je meerdere hoofdwegen hebt voor je woon/werk en je trade.
quote:
2) Vuil. Als mijn stad eenmaal groot is (~100k+) wordt maar 1/3e van het vuil opgehaald. Dit geldt ook voor recycle.
Meer vuilniswagens

quote:
3) Gebouwen branden af. Ondanks ik een flink aantal brandweerwagens heb rondrijden branden er altijd nog gebouwen af. Dit heeft zeker met punt 1 te maken.
Ja, brandweerwagens krijgen geen voorrang en staan dus gewoon in de file.

quote:
4) Hoge criminaliteit. Ik heb veel politie, maar ik denk ook dat door punt 1 alles vast komt te staan.
Yep

quote:
5) Hoe trek ik nou touristen? Er staan hotels in de buurt van een casino. Maar de enige mensen die graag komen zijn de criminelen.
Winkels en gebouwen uit de tourist special

quote:
6) Fabrieken klagen dat zij hun freight nergens kwijt kunnen. Hoe los ik dit op? Trade depot plaatsen met een freight opslag en exporteren? Moet ik verder nog iets doen?
Winkels

quote:
7) Vaak sta ik in het rood. Zeg maar rond de -5k per uur. Dit komt waarschijnlijk omdat ik teveel vuiniswagens, brandweerwagens, ambulances en poltieauto's rond laat rijden in de stand en deze allemaal vast komen te staan (zie punt 1).

Dus ja, wie heeft er tips? :)
-k/h is helemaal niet erg, zolang je genoeg exporteert, maar ja, punt 1.
  dinsdag 12 maart 2013 @ 11:58:37 #137
343369 Laser.
Love Always Shines
pi_123951828
Ok duidelijk allemaal, bedankt! :)
  dinsdag 12 maart 2013 @ 12:00:01 #138
83823 Vinno
Dat is ook.
pi_123951883
Kan je na een tijdje ook unlocken dat je meer dan 3 toeristische attracties kan bouwen?
  dinsdag 12 maart 2013 @ 12:00:49 #139
83823 Vinno
Dat is ook.
pi_123951916
Zit weer op mijn werk over vanalles na te denken, vandaar dat ik vragen stel die ik vast ook zelf wel kan uitdokteren. Maar kan hier niet spelen :'(
  dinsdag 12 maart 2013 @ 12:01:30 #140
397778 Curlbrah
dun dun dun
pi_123951946
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 12:00 schreef Vinno het volgende:
Zit weer op mijn werk over vanalles na te denken, vandaar dat ik vragen stel die ik vast ook zelf wel kan uitdokteren. Maar kan hier niet spelen :'(
:P
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 12:00 schreef Vinno het volgende:
Kan je na een tijdje ook unlocken dat je meer dan 3 toeristische attracties kan bouwen?
Gewoon slopen en grotere bouwen anders.
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
  dinsdag 12 maart 2013 @ 12:02:33 #141
389324 Sfeermaker
Knock knock
pi_123951992
Is er al nieuws over de postzegel map, wordt die nog uitgebreid tot de grootte van een ansichtkaart of moeten we dan nog 2 jaar wachten totdat de community het modden beheerst? :)
The distance between insanity and genius is measured only by success
  dinsdag 12 maart 2013 @ 12:04:17 #142
367531 AppleMartini
Chuckaplopper
pi_123952064
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 12:02 schreef Sfeermaker het volgende:
Is er al nieuws over de postzegel map, wordt die nog uitgebreid tot de grootte van een ansichtkaart of moeten we dan nog 2 jaar wachten totdat de community het modden beheerst? :)
Nog geen nieuws over geloof ik, other than dat Ocean Quigley genoemd heeft dat ze uiteindelijk groter zullen worden.
  dinsdag 12 maart 2013 @ 12:05:01 #143
389324 Sfeermaker
Knock knock
pi_123952088
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 12:04 schreef AppleMartini het volgende:

[..]

Nog geen nieuws over geloof ik, other than dat Ocean Quigley genoemd heeft dat ze uiteindelijk groter zullen worden.
Ok, bedankt voor de info! Dan wacht ik nog even met kopen :P
The distance between insanity and genius is measured only by success
pi_123952091
Als je eenmaal inkomsten genereert uit handel in bijv. processors of tv's / toeristische attracties, maakt het eigenlijk niet meer uit of je qua belasting in de min of de plus zit. Voelt wel raar, sta je dik in het rood qua uurkosten, maar krijg je toch 100.000'en binnen via je processorfabriek en toeristische gebouwen.
Voor 500 euro kunt u hier een bericht achterlaten, dat is echt fanta-stisch!
  dinsdag 12 maart 2013 @ 12:07:41 #145
343369 Laser.
Love Always Shines
pi_123952178
Als ik een recycle fabriek heb met een metaal en plastic opslag, dan krijg ik soms de melding dat de opslag van de plastic vol zit. Ondanks dat ik het heb staan op exporteren. Hoe werkt dit exporteren dan?
pi_123952179
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 12:05 schreef Sfeermaker het volgende:

[..]

Ok, bedankt voor de info! Dan wacht ik nog even met kopen :P
Heb je het uberhaupt gespeeld? Zolang je het speelt zoals het bedoelt is, heb je zat ruimte. Je hoeft niet op die postzegel EN ladingen woningen EN een groot winkelgebied EN vervuilende industrie EN high-tech industrie EN elektra/riool/water EN politie/brandweer/ambulance EN school etc. etc.
pi_123952194
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 12:05 schreef Ikwilookevenwatzeggen het volgende:
Als je eenmaal inkomsten genereert uit handel in bijv. processors of tv's / toeristische attracties, maakt het eigenlijk niet meer uit of je qua belasting in de min of de plus zit. Voelt wel raar, sta je dik in het rood qua uurkosten, maar krijg je toch 100.000'en binnen via je processorfabriek en toeristische gebouwen.
Alleen oppassen dat je niet per ongeluk al je geld uitgeeft vlak voor het uur om is.
pi_123952226
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 12:07 schreef Laser. het volgende:
Als ik een recycle fabriek heb met een metaal en plastic opslag, dan krijg ik soms de melding dat de opslag van de plastic vol zit. Ondanks dat ik het heb staan op exporteren. Hoe werkt dit exporteren dan?
Vrachtwagens die het naar een trade depot rijden. Heeft je TD een plastic addon?
  dinsdag 12 maart 2013 @ 12:09:01 #149
397778 Curlbrah
dun dun dun
pi_123952236
Nogmaals;

weet iemand hoe je het zover krijgt om consumer electronics te maken??

en dan bedoel ik genoeg winst met processors; verdien nu enorm veel maar je moet 1,5 miljoen oid verdienen en dat is nog teveel atm
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
  dinsdag 12 maart 2013 @ 12:10:14 #150
343369 Laser.
Love Always Shines
pi_123952300
quote:
99s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 12:08 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Vrachtwagens die het naar een trade depot rijden. Heeft je TD een plastic addon?
Oh dat bedoelde ik trouwens. De TD zeurt dat de opslag vol is.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')