abonnement Unibet Coolblue
pi_123945063
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 01:17 schreef jackson het volgende:

[..]

Say what? Grafisch heel mooi?
Het is een heerlijk spel maar het ziet er niet uit :D
Je hoeft het niet met me eens te zijn, maar zeggen dat het er niet uit ziet is dan ook weer overdreven :{
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_123945075
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 01:17 schreef jackson het volgende:

[..]

Say what? Grafisch heel mooi?
Het is een heerlijk spel maar het ziet er niet uit :D
heel mooi? nee
er niet uit zien? absoluut niet..

het ziet er vrij slick uit voor een city simulator, als je het gedetailleerder doet krijg je gezeik met de systeemeisen denk ik..
pi_123945115
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 02:47 schreef mschol het volgende:

[..]

heel mooi? nee
er niet uit zien? absoluut niet..

het ziet er vrij slick uit voor een city simulator, als je het gedetailleerder doet krijg je gezeik met de systeemeisen denk ik..
Dat is inderdaad ook waar ik op doel. Tuurlijk zijn er spellen met mooiere graphics, maar voor een dynamische omgeving als Simcity waarin eigenlijk alles continu berekend moet worden, zijn de graphics in mijn ogen gewoon heel mooi. Helemaal omdat je zo vloeiend overal door heen kunt zweven met je volledig vrije camera-standpunten.

Uiteraard zijn er wel verschillen mbt hoe ver je inzoomt. Dit vind ik er prima uitzien:



Dit ziet er dan misschien net iets te cartoon-achtig uit:

"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_123945139
Blijkbaar kan je wegen ook verticaal bouwen

  dinsdag 12 maart 2013 @ 03:23:25 #30
395584 fonkeymonkey
HEREEEEEE IS MONKEY
pi_123945151
Is het spel een aanrader?
Zo ja, moet je hiervoor ook echt een betere videokaart voor hebben?
Heb zelf 'n crappy pc op 't moment.
"Do the monkey with me"
pi_123945224
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 03:14 schreef kensei het volgende:
Blijkbaar kan je wegen ook verticaal bouwen

[ afbeelding ]
De schaduw klopt wel :P
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_123945303
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 03:14 schreef kensei het volgende:
Blijkbaar kan je wegen ook verticaal bouwen

[ afbeelding ]
Stairway to heaven :')
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  dinsdag 12 maart 2013 @ 06:28:34 #33
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_123945322
quote:
7s.gif Op maandag 11 maart 2013 23:47 schreef Jump het volgende:
OMG, ik ga her hier niet kopiėren want het is gewoon veel te veel :D

Compiled list of suggestions and bug reports to report to Maxis for SimCity.
Herkenbare lijst. Met name:

quote:
Recycling plant stops working for no reason. Recycling material stays full and never get transformed into plastic/alloy and such :
Sharing between cities are still too slow or never happen.
Recycling trucks don't visit from other cities.
Tech level is not shared between cities
Bug with fire trucks: quite often if you have two trucks and multiple fires, both trucks will go to to the same fire instead of taking one each.
Resource sharing is broken. Cities will develop major power, water and sewerage shortages, even though the neighboring city is producing huge surpluses they never arrive.
Students don't seem to be going to other cities' college or university (even with school buses (for college) in each city)
Deze problemen zijn zo erg dat ik eigenlijk niet doorkan met m'n regio nu. M'n gok/universiteit stad maakt nu verlies omdat er te weinig benefits geshared worden vanuit m'n residential stad en m'n industrie stad.

Jammer, heel jammer.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_123945364
quote:
7s.gif Op maandag 11 maart 2013 23:47 schreef Jump het volgende:
OMG, ik ga her hier niet kopiėren want het is gewoon veel te veel :D

Compiled list of suggestions and bug reports to report to Maxis for SimCity.
Wat ik niet snap is dat ze dit op reddit plaatsen ipv in de supportforums van EA / Maxis. Daar hoort het thuis. Dit is gewon, net als al die beveiligingsbedrijfjes en hackers, aandachtzoekerij. "Kijk ons eens goed zijn....we hebben bugs gevonden" :')

En wat ik nog veel interessanter vind eigenlijk: waarom zijn al die punten er niet uitgekomen tijdens de beta :P
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_123945545
quote:
7s.gif Op maandag 11 maart 2013 23:47 schreef Jump het volgende:
OMG, ik ga her hier niet kopiėren want het is gewoon veel te veel :D

Compiled list of suggestions and bug reports to report to Maxis for SimCity.
quote:
Bug with fire trucks: quite often if you have two trucks and multiple fires, both trucks will go to to the same fire instead of taking one each.
Dit levert mij zulke dikke ergenissen op... En het gaat niet eens sneller dus eigenlijk staat die 2e of 3e er voor niets
pi_123945600
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 06:47 schreef PdeHoog het volgende:

En wat ik nog veel interessanter vind eigenlijk: waarom zijn al die punten er niet uitgekomen tijdens de beta :P
Omdat niet alles mogelijk was in de beta. En die duurde ook maar een uur, dus tja, probeer dan maar eens een multicity op te zetten met shared resources en al :)
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_123945694
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 06:47 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Wat ik niet snap is dat ze dit op reddit plaatsen ipv in de supportforums van EA / Maxis. Daar hoort het thuis. Dit is gewon, net als al die beveiligingsbedrijfjes en hackers, aandachtzoekerij. "Kijk ons eens goed zijn....we hebben bugs gevonden" :')

En wat ik nog veel interessanter vind eigenlijk: waarom zijn al die punten er niet uitgekomen tijdens de beta :P
Ook op de officiele EA Simcity forums is een dergelijke lijst te vinden!
http://forum.ea.com/eaforum/posts/list/9352838.page
  dinsdag 12 maart 2013 @ 07:54:08 #38
397778 Curlbrah
dun dun dun
pi_123945718
fixen ze vast nog wel eens.
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
pi_123945748
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 07:54 schreef Curlbrah het volgende:
fixen ze vast nog wel eens.
Dat zal wel moeten, sommige bugs zijn als gamebreaking te classificeren :)
Duidelijk een "we moesten dit uitbrengen" want het kost niet al te veel moeite om tegen problemen aan te lopen waar je niets aan kan doen :P
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  dinsdag 12 maart 2013 @ 08:08:30 #40
35189 Troel
scherp en bot
pi_123945862
Ah, dat met die recycleplant had ik ook. Toen heb ik hem aan en uit gezet en toen deed ie het weer :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_123945866
Dan hebben ze toch de beta niet goed uitgevoerd :{ Jammer eigenlijk wel.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_123945871
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 08:08 schreef Troel het volgende:
Ah, dat met die recycleplant had ik ook. Toen heb ik hem aan en uit gezet en toen deed ie het weer :D
Wat voor melding geeft-ie dan?
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  dinsdag 12 maart 2013 @ 08:09:52 #43
35189 Troel
scherp en bot
pi_123945882
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 08:09 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Wat voor melding geeft-ie dan?
Hij doet niets en de opslagruimte zit vol. Na aan en uit zetten gingen de mensen weer aan het werk om dat spul uit te zoeken en te splitsen in legeringen, plastic en metaal ;)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_123945933
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 08:09 schreef Troel het volgende:

[..]

Hij doet niets en de opslagruimte zit vol. Na aan en uit zetten gingen de mensen weer aan het werk om dat spul uit te zoeken en te splitsen in legeringen, plastic en metaal ;)
Ah. Die komt me bekend voor :D
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_123945962
Gisteren trouwens weer een halve stad verbouwd om een verkeersprobleem op te lossen. Ik heb giga files op de regio-weg :') En ik heb drie aftakkingen gemaakt dmv high density avenues. Toch blijft het op de kruising maar vaststaan. En vanuit die hoek komen de kolen voor mijn centrales dus ik zit met enige regelmaat zonder stroom :')

Iemand tips over hoe die overbevolkte wegen aan te pakken? Ik heb al een streetcar-systeem, heel veel busstops, max aantal bussen, bus terminal, shuttle bus en een treinstation.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_123945973
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 08:08 schreef PdeHoog het volgende:
Dan hebben ze toch de beta niet goed uitgevoerd :{ Jammer eigenlijk wel.
Die beta was niets anders dan PR. Een beta hoort geen timed (een uurtje en dan weer opnieuw beginnen) te zijn. Er waren ook duidelijk veel te weinig mensen om het een stresstest te noemen, want dat merken we nu pas dat die servers volledig inklapte op release :+

Aan alle fronten is te merken dat EA de boel schromelijk onderschat heeft, bewust of onbewust . De trend dat men alles fixet met patches na release is niet nieuw, maar SimCity heeft al meer patches dan Windows 7 ondertussen :P . Als je functionaliteit moet uitzetten om mensen weer enigszins aan het spelen te krijgen dan is er iets goed fout in je architectuur en aantallen servers. En dat laatste snap ik echt niet. Ze verkopen keys via Origin, ze verkopen keys aan keyshops en ze verkopen fysieke exemplaren aan retail. Je hebt als uitgever echt alle statistieken qua aantallen mensen die te verwachten zijn. En dan nog een serverparkje neerzetten alsof het om een chatservertje gaat. Hell zelfs dat werkt niet naar behoren :')

Ondertussen vermaak ik me wel met uitproberen hoor. Stadje zonder al te grote verkeersproblemen en 160K inwoners en educatie als specialisme werkt nog. Al heb ik wel een enorm industrie-tekort, hopelijk krijg ik ze aan het forenzen met trein etc.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_123945992
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 08:16 schreef PdeHoog het volgende:
Gisteren trouwens weer een halve stad verbouwd om een verkeersprobleem op te lossen. Ik heb giga files op de regio-weg :') En ik heb drie aftakkingen gemaakt dmv high density avenues. Toch blijft het op de kruising maar vaststaan. En vanuit die hoek komen de kolen voor mijn centrales dus ik zit met enige regelmaat zonder stroom :')

Iemand tips over hoe die overbevolkte wegen aan te pakken? Ik heb al een streetcar-systeem, heel veel busstops, max aantal bussen, bus terminal, shuttle bus en een treinstation.
tips:
Kijk wat die auto's op de grote snelweg bij je komen doen. Heeft de andere stad veel te weinig shops, industrie of woningen en komen ze dat bij jou zoeken?
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  dinsdag 12 maart 2013 @ 08:19:03 #48
35189 Troel
scherp en bot
pi_123945997
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 08:13 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ah. Die komt me bekend voor :D
Overigens werken ze dan wel een stuk minder hard. Maar het ding opnieuw bouwen, tja :(
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_123946105
Een ding waar ik me heel erg aan erger (naast die domme brandweer, ambulance en politie) is dat als ik een stad van 100.000 inwoners heb, dat ik dan maar 10.000 arbeiders heb. Dat slaat natuurlijk nergens op. Ik weet niet hoe het in de echte wereld zit, maar volgens mij heb je een groot probleem als maar 10% van je bevolking op de arbeidsmarkt zit.
pi_123946136
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 08:17 schreef Pheno het volgende:

En dan nog een serverparkje neerzetten alsof het om een chatservertje gaat. Hell zelfs dat werkt niet naar behoren :')
Ja :D Ik zat me dat vanmorgen te bedenken. Van 4 naar 24 servers in vier dagen. Ik zie mezelf dat op kantoor niet doen _O-

quote:
Ondertussen vermaak ik me wel met uitproberen hoor. Stadje zonder al te grote verkeersproblemen en 160K inwoners en educatie als specialisme werkt nog. Al heb ik wel een enorm industrie-tekort, hopelijk krijg ik ze aan het forenzen met trein etc.
Ik vermaak me heel eerlijk gezegd kostelijk :@ Ja, er zitten wat eigenaardigheden in af en toe, maar ik begin dat gezeur over DRM en bugs en servers nu wel een beetje zat te worden. Overal alleen maar scheldkanonnades. Een product moet goed zijn, maar ze hebben laten zien dat er hard aan gewerkt wordt om alle problemen te fixen. Geef ze dan ook even de tijd denk ik.

Het is trouwens lang geleden dat ik 's avonds direct na thuiskomst de PC aandeed :o En het eventjes spelen is er ook niet bij. Gisteravond was het weer 00:00. Weer 4 uur spelen :')
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')