http://puu.sh/2gq0Hquote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:37 schreef jogy het volgende:
Maar voor recycling moet je stad wel hoger opgeleid zijn anders doen ze het niet.
Die paarse dingen zijn mensen die niet leren maar als je het knopje van de educatiegebouwen aanklikt heb je een ander wat duideljiker diagram met studiepetjes (6 of zo) en sterretjes (3) die laten zien wat het niveau is:).quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:48 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
http://puu.sh/2gq0H
is dat niet goed genoeg?
bomen planten en veel geduld, en herplanten als ze dood zijnquote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:48 schreef Laser. het volgende:
Ik heb mijn stad met de grond gelijk gemaakt want ik wil opnieuw beginnen. Nu heb ik op een plek wel dikke ground polution. Hoe krijg ik dit (later) weg?
Ok, thanks!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:50 schreef mschol het volgende:
[..]
bomen planten en veel geduld, en herplanten als ze dood zijn
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je gaat zonen zie je aan de ene kant de 'dikkere' gekleurde rand van je zon. Als ietsje verder kijkt zie je een dun gekleurd streepje meelopen om te zien of de density-uitbreiding wel tussen je straten past.
Dat idee had ik dus ook, ik kan dus nooit zien 'hoe groot' een plot moet zijn.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:45 schreef mschol het volgende:
[..]
dat streepje laat zien tot hoe diep het gebouw ergens past, niet hoe diep de maximale diepte is (probeer maar eens bij een rails die de stad inkomt met een bocht..
als het niet past kleurt dat streepje net wat lichter, of was het donkerder.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:50 schreef Scorpie het volgende:
[..]
[..]
Dat idee had ik dus ook, ik kan dus nooit zien 'hoe groot' een plot moet zijn.
je kan het wel zien, het is alleen een beetje op de gok doen als eerst, daarna heb je gewoon de guidesquote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:50 schreef Scorpie het volgende:
[..]
[..]
Dat idee had ik dus ook, ik kan dus nooit zien 'hoe groot' een plot moet zijn.
? volgens mij niet?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
als het niet past kleurt dat streepje net wat lichter, of was het donkerder.
2,5 ster nu, wat moet het zijn voor ze gaan recyclen?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:49 schreef jogy het volgende:
[..]
Die paarse dingen zijn mensen die niet leren maar als je het knopje van de educatiegebouwen aanklikt heb je een ander wat duideljiker diagram met studiepetjes (6 of zo) en sterretjes (3) die laten zien wat het niveau is:).
Dat is wel goed volgens mij. En die hoedjes? .quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:56 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
2,5 ster nu, wat moet het zijn voor ze gaan recyclen?
je bouwt geen residential bij totdat alles high density is?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:48 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
http://puu.sh/2gq0H
is dat niet goed genoeg?
die guide-lines kan je ook maar op een bepaalde manier interpreteren.. Als je je zone-tool op een weg zet zie je inderdaad de max uitbreiding van het gebouw. Als je dan een weg bouwt op die grens houd dat in dat je die nieuwe weg niet aan 2 kanten moet zonen, want dan komen er twee zones in 'botsing' met elkaar.. Ik hield bijna altijd die gridlines aan als richtlijn bij het bouwen, maar kreeg vrij vaak de melding van een gebouw 'not enough room to increase density' terwijl ik juist die grids aan hieldquote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je gaat zonen zie je aan de ene kant de 'dikkere' gekleurde rand van je zon. Als ietsje verder kijkt zie je een dun gekleurd streepje meelopen om te zien of de density-uitbreiding wel tussen je straten past.
Er moet in de breedte ook genoeg plaats zijn. Als er al twee grotere gebouwen staan, kan het ook niet groeien.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:10 schreef Thrilled het volgende:
[..]
die guide-lines kan je ook maar op een bepaalde manier interpreteren.. Als je je zone-tool op een weg zet zie je inderdaad de max uitbreiding van het gebouw. Als je dan een weg bouwt op die grens houd dat in dat je die nieuwe weg niet aan 2 kanten moet zonen, want dan komen er twee zones in 'botsing' met elkaar.. Ik hield bijna altijd die gridlines aan als richtlijn bij het bouwen, maar kreeg vrij vaak de melding van een gebouw 'not enough room to increase density' terwijl ik juist die grids aan hield
zou wel moeten werken..quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:13 schreef abruzzese het volgende:
Ik wilde graag weten hoe je de cheats laat werken in SimCity .
Deze cheats werken bij mij niet en ik speel in sandbox mode .
http://www.ign.com/cheats/games/simcity-pc-128952
Ik lees graag jouw antwoord .
Precies, en dat is dus zo kut te bepalen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:14 schreef Jump het volgende:
[..]
Er moet in de breedte ook genoeg plaats zijn. Als er al twee grotere gebouwen staan, kan het ook niet groeien.
volgens mij maken hi density roads of avenue's niks uit wat betreft wolkenkrabbers..quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:31 schreef Lon3 het volgende:
Maar met een drukke straat krijg je toch ook al wolken krabbers? of zijn die dan nog een slag kleiner dan die wat met avenues kunnen ontstaan?
Dat idee had ik ook al. Ik gebruik de avenues vooral voor de trambanen als hoofdwegen. Dus een grove grid met daarin een fijne grid met normale wegen. Zo hou ik het openbaar vervoer grof op gang.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:33 schreef mschol het volgende:
[..]
volgens mij maken hi density roads of avenue's niks uit wat betreft wolkenkrabbers..
Zoiets heb ik. Dat loopt bij mij helemaal vast. Volgens mij was het idee ook dat je iets verder van de inrit gaat zitten.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:44 schreef mschol het volgende:
er was hier iemand die zei dat het aanleggen van een weg haaks op de toegangs weg dat je betere traffic flow zou krijgen, (werd iig gesuggereerd omdat het een reactie op problemen met de snelweg was..)
maar ik heb eens geprobeerd, maar dit levert volgens mij nog steeds problemen op straks?
[ afbeelding ]
misschien helpt het als je die woonwijk niet verbind aan die middelste weg? Zomaar een ideetje.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:44 schreef mschol het volgende:
er was hier iemand die zei dat het aanleggen van een weg haaks op de toegangs weg dat je betere traffic flow zou krijgen, (werd iig gesuggereerd omdat het een reactie op problemen met de snelweg was..)
maar ik heb eens geprobeerd, maar dit levert volgens mij nog steeds problemen op straks?
[ afbeelding ]
Ligt eraan wat je aan beide uiteindes bouwt lijkt mij. Als je links fabrieken en rechts huizen neerzet, willen ze daar allemaal oversteken.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:44 schreef mschol het volgende:
er was hier iemand die zei dat het aanleggen van een weg haaks op de toegangs weg dat je betere traffic flow zou krijgen, (werd iig gesuggereerd omdat het een reactie op problemen met de snelweg was..)
maar ik heb eens geprobeerd, maar dit levert volgens mij nog steeds problemen op straks?
[ afbeelding ]
1 2 3 4 | .|/ \| .| regio |
dan krijg je dus 1 hoofdweg die rechtdoorloopt, links en rechts afslaat? (en die hoofdweg rechtdoor heeft geen aftakkingen )?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
misschien helpt het als je die woonwijk niet verbind aan die middelste weg? Zomaar een ideetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |