abonnement Unibet Coolblue
pi_123958875
quote:
3s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 14:37 schreef jogy het volgende:
Maar voor recycling moet je stad wel hoger opgeleid zijn anders doen ze het niet.
http://puu.sh/2gq0H

is dat niet goed genoeg?
PSN: Duuc-nl
  dinsdag 12 maart 2013 @ 14:48:58 #277
343369 Laser.
Love Always Shines
pi_123958914
Ik heb mijn stad met de grond gelijk gemaakt want ik wil opnieuw beginnen. Nu heb ik op een plek wel dikke ground polution. Hoe krijg ik dit (later) weg?
  dinsdag 12 maart 2013 @ 14:49:56 #278
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_123958965
quote:
19s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 14:48 schreef Duuc-nl het volgende:

[..]

http://puu.sh/2gq0H

is dat niet goed genoeg?
Die paarse dingen zijn mensen die niet leren maar als je het knopje van de educatiegebouwen aanklikt heb je een ander wat duideljiker diagram met studiepetjes (6 of zo) en sterretjes (3) die laten zien wat het niveau is:).
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_123958971
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 14:48 schreef Laser. het volgende:
Ik heb mijn stad met de grond gelijk gemaakt want ik wil opnieuw beginnen. Nu heb ik op een plek wel dikke ground polution. Hoe krijg ik dit (later) weg?
bomen planten en veel geduld, en herplanten als ze dood zijn
bomen zijn te vinden bij parks -> nature $$ -> aan het einde
  dinsdag 12 maart 2013 @ 14:50:31 #280
343369 Laser.
Love Always Shines
pi_123958998
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 14:50 schreef mschol het volgende:

[..]

bomen planten en veel geduld, en herplanten als ze dood zijn
Ok, thanks! :)
  dinsdag 12 maart 2013 @ 14:50:51 #281
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_123959019
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 14:21 schreef Pheno het volgende:

[..]

Als je gaat zonen zie je aan de ene kant de 'dikkere' gekleurde rand van je zon. Als ietsje verder kijkt zie je een dun gekleurd streepje meelopen om te zien of de density-uitbreiding wel tussen je straten past.
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 14:45 schreef mschol het volgende:

[..]

dat streepje laat zien tot hoe diep het gebouw ergens past, niet hoe diep de maximale diepte is (probeer maar eens bij een rails die de stad inkomt met een bocht..
Dat idee had ik dus ook, ik kan dus nooit zien 'hoe groot' een plot moet zijn.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_123959118
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 14:50 schreef Scorpie het volgende:

[..]


[..]

Dat idee had ik dus ook, ik kan dus nooit zien 'hoe groot' een plot moet zijn.
als het niet past kleurt dat streepje net wat lichter, of was het donkerder.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_123959140
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 14:50 schreef Scorpie het volgende:

[..]

[..]

Dat idee had ik dus ook, ik kan dus nooit zien 'hoe groot' een plot moet zijn.
je kan het wel zien, het is alleen een beetje op de gok doen als eerst, daarna heb je gewoon de guides :)

overigens: vaak zitten de guides mij in de weg, met een van de modifiers (shift, ctrl of alt) kan je ze tijdelijk uitzetten :)
pi_123959160
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 14:52 schreef Pheno het volgende:

[..]

als het niet past kleurt dat streepje net wat lichter, of was het donkerder.
? volgens mij niet?
pi_123959336
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 14:49 schreef jogy het volgende:

[..]

Die paarse dingen zijn mensen die niet leren maar als je het knopje van de educatiegebouwen aanklikt heb je een ander wat duideljiker diagram met studiepetjes (6 of zo) en sterretjes (3) die laten zien wat het niveau is:).
2,5 ster nu, wat moet het zijn voor ze gaan recyclen?
PSN: Duuc-nl
  dinsdag 12 maart 2013 @ 15:05:21 #286
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_123959798
quote:
19s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 14:56 schreef Duuc-nl het volgende:

[..]

2,5 ster nu, wat moet het zijn voor ze gaan recyclen?
Dat is wel goed volgens mij. En die hoedjes? :P.

bij mij gingen ze al recyclen met anderhalf sterretje iig maar volgens mij had ik toen 2/3de van de hoedjes groen. Heb je genoeg vrachtwagens? (en het duurt altijd wel ff voor het überhaupt op gang komt)
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  dinsdag 12 maart 2013 @ 15:05:56 #287
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_123959827
quote:
19s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 14:48 schreef Duuc-nl het volgende:

[..]

http://puu.sh/2gq0H

is dat niet goed genoeg?
je bouwt geen residential bij totdat alles high density is?
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_123960023
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 14:21 schreef Pheno het volgende:

[..]

Als je gaat zonen zie je aan de ene kant de 'dikkere' gekleurde rand van je zon. Als ietsje verder kijkt zie je een dun gekleurd streepje meelopen om te zien of de density-uitbreiding wel tussen je straten past.
die guide-lines kan je ook maar op een bepaalde manier interpreteren.. Als je je zone-tool op een weg zet zie je inderdaad de max uitbreiding van het gebouw. Als je dan een weg bouwt op die grens houd dat in dat je die nieuwe weg niet aan 2 kanten moet zonen, want dan komen er twee zones in 'botsing' met elkaar.. Ik hield bijna altijd die gridlines aan als richtlijn bij het bouwen, maar kreeg vrij vaak de melding van een gebouw 'not enough room to increase density' terwijl ik juist die grids aan hield :?

En het blijft er stom uitzien dat je aan een avenue een sta-caravan hebt staan en moet wachten tot die uitgroeit tot een wolkenkrabber.. laat ons gewoon alles upgraden van dirt road naar street car avenue..
  Lieve Belg dinsdag 12 maart 2013 @ 15:14:24 #289
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_123960239
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 15:10 schreef Thrilled het volgende:

[..]

die guide-lines kan je ook maar op een bepaalde manier interpreteren.. Als je je zone-tool op een weg zet zie je inderdaad de max uitbreiding van het gebouw. Als je dan een weg bouwt op die grens houd dat in dat je die nieuwe weg niet aan 2 kanten moet zonen, want dan komen er twee zones in 'botsing' met elkaar.. Ik hield bijna altijd die gridlines aan als richtlijn bij het bouwen, maar kreeg vrij vaak de melding van een gebouw 'not enough room to increase density' terwijl ik juist die grids aan hield :?
Er moet in de breedte ook genoeg plaats zijn. Als er al twee grotere gebouwen staan, kan het ook niet groeien.
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_123960676
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 12:13 schreef abruzzese het volgende:
Ik wilde graag weten hoe je de cheats laat werken in SimCity .
Deze cheats werken bij mij niet en ik speel in sandbox mode .
http://www.ign.com/cheats/games/simcity-pc-128952
Ik lees graag jouw antwoord .
zou wel moeten werken..
  dinsdag 12 maart 2013 @ 15:24:43 #291
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_123960762
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 15:14 schreef Jump het volgende:

[..]

Er moet in de breedte ook genoeg plaats zijn. Als er al twee grotere gebouwen staan, kan het ook niet groeien.
Precies, en dat is dus zo kut te bepalen.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  dinsdag 12 maart 2013 @ 15:31:04 #292
271634 Lon3
Lone! Lone! Lone! Lone!
pi_123961086
Maar met een drukke straat krijg je toch ook al wolken krabbers? of zijn die dan nog een slag kleiner dan die wat met avenues kunnen ontstaan?
Het is Lon3 de 3 hoort bij mijn naam. Spreek uit als een E... Dus LonE...herhaal! LonE....LLooonnnnnEEEEEEEEE
pi_123961187
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 15:31 schreef Lon3 het volgende:
Maar met een drukke straat krijg je toch ook al wolken krabbers? of zijn die dan nog een slag kleiner dan die wat met avenues kunnen ontstaan?
volgens mij maken hi density roads of avenue's niks uit wat betreft wolkenkrabbers..
  dinsdag 12 maart 2013 @ 15:38:25 #294
271634 Lon3
Lone! Lone! Lone! Lone!
pi_123961427
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 15:33 schreef mschol het volgende:

[..]

volgens mij maken hi density roads of avenue's niks uit wat betreft wolkenkrabbers..
Dat idee had ik ook al. Ik gebruik de avenues vooral voor de trambanen als hoofdwegen. Dus een grove grid met daarin een fijne grid met normale wegen. Zo hou ik het openbaar vervoer grof op gang.

Verder maak ik blokjes van straten. Als ik merk dat ik toe ben aan wolkenkrabbers haal ik van een 2x2 grid van kleine blokjes het binnenste kruispunt weg. Zodat de 4 blokjes 1 groot blokje worden. Zo ontstaat er in een keer een groot vierkant waarin de mensen meteen settelen en er flats beginnen te ontstaan. En als deze ver gevorderd is ga ik naar het volgende 2x2 grid en haal ik daar weer de binnenste straten weg.

Ik heb het een keer gedaan dat ik teveel van die dingen tegelijk deed en kreeg ik een hoop daklozen en zwervers....
Het is Lon3 de 3 hoort bij mijn naam. Spreek uit als een E... Dus LonE...herhaal! LonE....LLooonnnnnEEEEEEEEE
pi_123961677
er was hier iemand die zei dat het aanleggen van een weg haaks op de toegangs weg dat je betere traffic flow zou krijgen, (werd iig gesuggereerd omdat het een reactie op problemen met de snelweg was..)

maar ik heb eens geprobeerd, maar dit levert volgens mij nog steeds problemen op straks?

pi_123961810
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 15:44 schreef mschol het volgende:
er was hier iemand die zei dat het aanleggen van een weg haaks op de toegangs weg dat je betere traffic flow zou krijgen, (werd iig gesuggereerd omdat het een reactie op problemen met de snelweg was..)

maar ik heb eens geprobeerd, maar dit levert volgens mij nog steeds problemen op straks?

[ afbeelding ]
Zoiets heb ik. Dat loopt bij mij helemaal vast. Volgens mij was het idee ook dat je iets verder van de inrit gaat zitten.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_123961834
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 15:44 schreef mschol het volgende:
er was hier iemand die zei dat het aanleggen van een weg haaks op de toegangs weg dat je betere traffic flow zou krijgen, (werd iig gesuggereerd omdat het een reactie op problemen met de snelweg was..)

maar ik heb eens geprobeerd, maar dit levert volgens mij nog steeds problemen op straks?

[ afbeelding ]
misschien helpt het als je die woonwijk niet verbind aan die middelste weg? Zomaar een ideetje.
  FOK!fotograaf dinsdag 12 maart 2013 @ 15:48:20 #298
364681 over_hedge
pi_123961836
Veel park en rides en zorgen dat je bussen goed werken helpt geloof ik best goed
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_123961889
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 15:44 schreef mschol het volgende:
er was hier iemand die zei dat het aanleggen van een weg haaks op de toegangs weg dat je betere traffic flow zou krijgen, (werd iig gesuggereerd omdat het een reactie op problemen met de snelweg was..)

maar ik heb eens geprobeerd, maar dit levert volgens mij nog steeds problemen op straks?

[ afbeelding ]
Ligt eraan wat je aan beide uiteindes bouwt lijkt mij. Als je links fabrieken en rechts huizen neerzet, willen ze daar allemaal oversteken.

Ik heb nu een stad met ongeveer dit patroon

1
2
3
4
.|/
\|
.|
regio
Links zitten mijn depots, rechts mijn RCI. Bovenaan komen deze wegen weer samen. Wat heel erg opvalt is dat er een dikke rij op die linker zit, maar dan wel allemaal voor links af, en die heeft een lange tijd geen afslagen of kruisingen. Mijn GM-trucks kunnen er gewoon rechts langs heen rijden, omdat ze niet de 2de en 3de baan gebruiken voor links af, omdat de 1ste nog niet vol is.
pi_123961894
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 15:48 schreef Typisch het volgende:

[..]

misschien helpt het als je die woonwijk niet verbind aan die middelste weg? Zomaar een ideetje.
dan krijg je dus 1 hoofdweg die rechtdoorloopt, links en rechts afslaat? (en die hoofdweg rechtdoor heeft geen aftakkingen )?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')