abonnement Unibet Coolblue
pi_123956572
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 13:52 schreef over_hedge het volgende:
mijn stad stond eerst niet vast. tot dat mijn erts op was en ik alles moest veranderen. en dus ook wegen aanpassen. nu is mijn stad 1 grote file :(
ik mis een beetje de traffic flows overzicht, die je in SC4 ook had:
  FOK!fotograaf dinsdag 12 maart 2013 @ 13:58:44 #252
364681 over_hedge
pi_123956622
IK heb het gehad met deze stad :P Ik wil een nieuwe maken. Iemand plek in een actieve regio?
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_123956640
quote:
Allemachtig zeg. Hou nou toch eens op met dat gemekker over die DRM :{ Het is het volste recht van EA om dit in te bouwen en ze hebben dat in alle communicaties gemeld. Als je het zo kut vind, dan had je het spel niet moeten kopen. Klaar :{
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_123956733
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 13:59 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Allemachtig zeg. Hou nou toch eens op met dat gemekker over die DRM :{ Het is het volste recht van EA om dit in te bouwen en ze hebben dat in alle communicaties gemeld. Als je het zo kut vind, dan had je het spel niet moeten kopen. Klaar :{
niet mij 'aanvallen', ik geef het alleen door, ik snap namelijk prima dat EA drm wil toepassen en heeft dit inderdaad ruim van te voren gemeld..
pi_123956828
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 14:01 schreef mschol het volgende:

[..]

niet mij 'aanvallen', ik geef het alleen door, ik snap namelijk prima dat EA drm wil toepassen en heeft dit inderdaad ruim van te voren gemeld..
Het is ook niet tegen jou :P Maar in het algemeen. Ik lees in de reacties op de blog van SimCity ook een of andere mekkeraar die bij elke blog continue dezelfde reacties plaatst over de DRM.

Op een gegeven moment denk ik ook: ga spelen of rot op.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  FOK!fotograaf dinsdag 12 maart 2013 @ 14:07:01 #256
364681 over_hedge
pi_123956959
Iemand nog een plekje vrij ergens? :)
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  dinsdag 12 maart 2013 @ 14:10:22 #257
343369 Laser.
Love Always Shines
pi_123957110
Ik zit in een eigen regio en wil mijn stad opnieuw gaan bouwen. Hoe kan ik dit doen? Gewoon failliet gaan en dan een stad opnieuw claimen? Maar kan ik dan wel dezelfde plek krijgen?
pi_123957338
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 14:10 schreef Laser. het volgende:
Ik zit in een eigen regio en wil mijn stad opnieuw gaan bouwen. Hoe kan ik dit doen? Gewoon failliet gaan en dan een stad opnieuw claimen? Maar kan ik dan wel dezelfde plek krijgen?
Regio wissen en opnieuw starten, of idd failet laten gaan. Steden alleen kun je niet wissen.

Je kunt natuurlijk altijd de hele bende buldozeren en een lading poen er heen sturen vanaf een andere stad.
  Lieve Belg dinsdag 12 maart 2013 @ 14:17:57 #259
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_123957442
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 06:47 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Wat ik niet snap is dat ze dit op reddit plaatsen ipv in de supportforums van EA / Maxis. Daar hoort het thuis. Dit is gewon, net als al die beveiligingsbedrijfjes en hackers, aandachtzoekerij. "Kijk ons eens goed zijn....we hebben bugs gevonden" :')

En wat ik nog veel interessanter vind eigenlijk: waarom zijn al die punten er niet uitgekomen tijdens de beta :P
Op Reddit zitten nu eenmaal veel meer mensen. Er gaan er niet veel zijn die speciaal op de site van EA gaan registreren om een bug te melden. Ze gaan die lijst daar ook wel gaan lezen als er genoeg aandacht aan besteed wordt.
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_123957460
Overigens denk ik niet dat dat gaat werken. En bedenk ik me nu dat het ook wel erg makkelijk wordt om je regio op de lange termijn goed te laten draaien. Zodra je kolen/erts/olie op is, gewoon stad wissen en opnieuw starten.
pi_123957572
Ik lees trouwens net ook een belangrijke tip: zodra je een high school hebt, kun je je grade school slopen. Is nog onduidelijk of dit ook werkt voor high school/university.
pi_123957587
Stadje van 160k nu :)
pi_123957604
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 13:44 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Wat is nou de correct spacing die je moet gebruiken om skyscrapers enzo neer te planten?
Als je gaat zonen zie je aan de ene kant de 'dikkere' gekleurde rand van je zon. Als ietsje verder kijkt zie je een dun gekleurd streepje meelopen om te zien of de density-uitbreiding wel tussen je straten past.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  dinsdag 12 maart 2013 @ 14:28:44 #264
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_123957931
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 14:10 schreef Laser. het volgende:
Ik zit in een eigen regio en wil mijn stad opnieuw gaan bouwen. Hoe kan ik dit doen? Gewoon failliet gaan en dan een stad opnieuw claimen? Maar kan ik dan wel dezelfde plek krijgen?
Als je een stad binnen een regio hebt verknalt heb je op dit moment nog geen reset mogelijkheid volgens mij. Failliete steden blijven failliet. Start een nieuwe stad, maak dikke winst en gooi een lading geld naar de failliete stad en renoveer/sloop alles begin opnieuw.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  dinsdag 12 maart 2013 @ 14:28:51 #265
201898 hiddit
Expect the unexpected,
pi_123957937
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 13:56 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Alsof EA zich daar wat van aantrekt. Ze hebben hun geld toch al.. :')
proberen kan geen kwaad
  dinsdag 12 maart 2013 @ 14:31:10 #266
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_123958034
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 13:56 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Alsof EA zich daar wat van aantrekt. Ze hebben hun geld toch al.. :')
Och, als ze het verdienmodel van the sims willen gebruiken dan moeten ze wel enigszins de fans te vriend houden. Dit is in potentie een gigantische en doorlopende melkkoe, beetje zoals Civ5 ook een tijdje bleef updaten met nieuwe packs.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_123958055
Recycle fabriek zegt dat er geen recyclables zijn en staat dus uit?
PSN: Duuc-nl
  dinsdag 12 maart 2013 @ 14:35:50 #268
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_123958243
quote:
19s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 14:31 schreef Duuc-nl het volgende:
Recycle fabriek zegt dat er geen recyclables zijn en staat dus uit?
Op een gegeven moment loopt het wel hoor, wagentjes blijven rijden.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  dinsdag 12 maart 2013 @ 14:37:18 #269
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_123958314
Maar voor recycling moet je stad wel hoger opgeleid zijn anders doen ze het niet.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_123958419
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 14:31 schreef jogy het volgende:

[..]

Och, als ze het verdienmodel van the sims willen gebruiken dan moeten ze wel enigszins de fans te vriend houden. Dit is in potentie een gigantische en doorlopende melkkoe, beetje zoals Civ5 ook een tijdje bleef updaten met nieuwe packs.
Volgens mij heeft niemand last van het online als het eenmaal werkt. het probleem is dat dat het niet deed/doet en het dus opvalt. Diablo III deed precies hetzelfde. En ook daar kwam een petitie. En ook daar is de DRM in stand gehouden. En dat was dan echt DRM. Gezien ze in dit spel op de server functies uit kunnen zetten in jouw 'singleplayergame' merk je al dat dit veel meer verweven is met serverside code. Dat ga je niet 'even' aanpassen als programmeur zijnde.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  dinsdag 12 maart 2013 @ 14:42:21 #271
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_123958576
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 14:39 schreef Pheno het volgende:

[..]

Volgens mij heeft niemand last van het online als het eenmaal werkt. het probleem is dat dat het niet deed/doet en het dus opvalt. Diablo III deed precies hetzelfde. En ook daar kwam een petitie. En ook daar is de DRM in stand gehouden. En dat was dan echt DRM. Gezien ze in dit spel op de server functies uit kunnen zetten in jouw 'singleplayergame' merk je al dat dit veel meer verweven is met serverside code. Dat ga je niet 'even' aanpassen als programmeur zijnde.
Oh ik had het niet specifiek over DRM, ik had het over de opmerking zelf van degene in de quote. DRM blijft vast wel inderdaad :).
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_123958694
Hoe kom je in de zandbak mode?
pi_123958755
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 14:21 schreef Pheno het volgende:

[..]

Als je gaat zonen zie je aan de ene kant de 'dikkere' gekleurde rand van je zon. Als ietsje verder kijkt zie je een dun gekleurd streepje meelopen om te zien of de density-uitbreiding wel tussen je straten past.
dat streepje laat zien tot hoe diep het gebouw ergens past, niet hoe diep de maximale diepte is (probeer maar eens bij een rails die de stad inkomt met een bocht..
  dinsdag 12 maart 2013 @ 14:45:52 #274
271634 Lon3
Lone! Lone! Lone! Lone!
pi_123958767
Door een game aan te maken en zandbak mode aan te zetten
Het is Lon3 de 3 hoort bij mijn naam. Spreek uit als een E... Dus LonE...herhaal! LonE....LLooonnnnnEEEEEEEEE
pi_123958774
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 14:44 schreef ffffffffffffffffhhhhhhhhh het volgende:
Hoe kom je in de zandbak mode?
regio starten -> sandbox aanvinken
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')