abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 24 april 2013 @ 20:23:12 #101
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_125692441
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 20:11 schreef Ace1 het volgende:
In welke kroeg zenden ze vanavond voetbal uit?
Irish pub staat er om bekend toch?
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_125693956
quote:
Gelukkig staan dranghekken niet in de weg als er paniek uitbreekt.
Jammer dit, zo wordt een authentiek volksfeestje weer minder spontaan.
Want een rugzakje met bier mag natuurlijk ook niet meer dan, stel je voor, levensgevaarlijk hoor...

What's next, geen bier meer op de meimert?
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_125695654
quote:
ach het was te verwachten dat ze het een keer zouden gaan doen.
Dan maar gewoon wat muntjes kopen :)
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_125703779
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 20:23 schreef theKiD het volgende:

[..]

Irish pub staat er om bekend toch?
In polly beland.. opzich prima.. geen geluid alleen :')
pi_125708514

Tilburgse inzending koningslied.
Door 2 studenten geschreven van de rock acedemie binnen 1 dag.

En eerlijk: klinkt nog redelijk ook. Niet het standaard oranje boven lied om maar te zeggen :)
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_125708650
hahaha zij komt duidelijk niet uit Brabant :P

Topclip wel ^O^
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_125711056
quote:
2s.gif Op donderdag 25 april 2013 08:46 schreef Crazy-M het volgende:

Tilburgse inzending koningslied.
Door 2 studenten geschreven van de rock acedemie binnen 1 dag.

En eerlijk: klinkt nog redelijk ook. Niet het standaard oranje boven lied om maar te zeggen :)

Beste koningslied! ^O^ :7
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_125713008
quote:
14s.gif Op donderdag 25 april 2013 10:49 schreef theKiD het volgende:

[..]


Beste koningslied! ^O^ :7
_O_
Kid weet wat goeie muziek is ^O^
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  woensdag 1 mei 2013 @ 14:38:00 #109
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_125943126
Classic :')

Heb me gisteren trouwens prima vermaakt op de korte heuvel :)
  woensdag 1 mei 2013 @ 16:20:39 #111
182560 krioro
no span
pi_125945264
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 14:38 schreef Darkestrah het volgende:
[ afbeelding ]

:')
_O_
full stops and exclamation marks
  woensdag 1 mei 2013 @ 16:26:45 #112
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_125945441
Ik ben zelf een dagje in Breda geweest, met vrienden uit Rotterdam. Had ze graag nog een stad verder Brabant in getrokken, maar dat lukte helaas niet. Was wel echt een topdag. Heerlijk weer ook. _O_
  woensdag 1 mei 2013 @ 17:11:19 #113
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_125946961
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 14:38 schreef Darkestrah het volgende:
[ afbeelding ]

:')
:D :') _O-
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_125948800
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 14:38 schreef Darkestrah het volgende:
[ afbeelding ]

:')
wat een liefde, samen overgeven :D
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
  zondag 5 mei 2013 @ 15:47:21 #115
135434 Crazy-M
Just Me
pi_126093959
Zo was heerlijk, die 60 van rondje tilburg :D
Heerlijk rond getoured met mn bike door de bossen van Gorp en Rovert, de regtse heide en de Ley.

Was heerlijk, zeker met dit weer. Top geregeld allemaal dit keer :D
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_126094716
Ik vond het weer matig geregeld, eens te meer blijkt dat het hardloopevenement koning is en de andere sporten er maar een beetje bij gedaan worden.

Route van de 40 km wandelen was voor het grootste gedeelte prachtig, maar wel vreemd dat de mountainbike route, wandelroute en tourfietsroute op (beperkte) stukken over dezelfde smalle paadjes ging (zelfs in tegengestelde richting) en elkaar zo vaak kruisten. Ook weer een paar stukken langs de doorgaande 80 km wegen mogen lopen.
Er is genoeg natuurschoon rond Tilburg om dit soort dingen uit te sluiten.
De "finish" van het wandelen was een lachertje, er moesten gewoon mensen gaan vragen waar de finish was, en daar mocht je zef je medaille pakken, had niet veel gescheeld of er had niemand van de organisatie gezeten. Hoeveel moeite is het nu om als je daar toch zit een finisher zijn medaille aan te reiken?

Horeca gedeelte was weer mager, duidelijk te zien dat de organisatie hier weinig ervaring mee heeft.
Te weinig tappunten voor het aantal aanwezigen.

De verzorgingspost onderweg was wel prima, maar dat was duidelijk te danken aan de familie waar de post "op de dam" stond.
Gezien de toch stevige inschrijvingskosten denk ik dat ik volgend maar eens pas.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  zondag 5 mei 2013 @ 16:29:38 #117
135434 Crazy-M
Just Me
pi_126095201
Hmm totaal niet ervaren wat jij hebt meegemaakt. Wij hebben met de MTB tocht wel een paar keer de paden gekruist maar stond dan ook al netjes aan gegeven dat je moest oppassen. 1 stukje was wel link waar de MTBers het bos uitkwamen en gelijk tegengesteld van de wielrenners moesten.

Finish en al was ook super geregeld. Kwam je aan werd gelijk opgevangen, medaille enzo drinken erbij, stukje verderop de bewaakte stalling goed geregeld.

Jammer dat het voor de wandelaars dan wat minder was.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_126096634
Tis in mijn ogen gewoon weer een gemiste kans, en ik moet er gewoon van leren, en voortaan bij een specifieke wandeltocht inschrijven, niet meer bij een mixed event.
Misschien volgend jaar dan maar meedoen aan een ander onderdeel bij Rondje Tilburg :P
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  zondag 5 mei 2013 @ 20:02:49 #119
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_126102580
quote:
2s.gif Op zondag 5 mei 2013 16:29 schreef Crazy-M het volgende:
Hmm totaal niet ervaren wat jij hebt meegemaakt. Wij hebben met de MTB tocht wel een paar keer de paden gekruist maar stond dan ook al netjes aan gegeven dat je moest oppassen. 1 stukje was wel link waar de MTBers het bos uitkwamen en gelijk tegengesteld van de wielrenners moesten.

Finish en al was ook super geregeld. Kwam je aan werd gelijk opgevangen, medaille enzo drinken erbij, stukje verderop de bewaakte stalling goed geregeld.

Jammer dat het voor de wandelaars dan wat minder was.
Misschien duurde het loopgedeelte te lang voor de organisatie, en dachten ze; "krijg maar lekker de tering, de fietsers zijn binnen, het zonnetje schijnt, ik ga een pintje pakken" :D
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
  zondag 5 mei 2013 @ 20:08:43 #120
135434 Crazy-M
Just Me
pi_126102790
quote:
12s.gif Op zondag 5 mei 2013 20:02 schreef theKiD het volgende:

[..]

Misschien duurde het loopgedeelte te lang voor de organisatie, en dachten ze; "krijg maar lekker de tering, de fietsers zijn binnen, het zonnetje schijnt, ik ga een pintje pakken" :D
hehe :P
denk het ook :P
die gekke lopers ook altijd
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_126110151
Ze konden geen pintje pakken, want het was veel te druk aan de bar >:)
En het topstuk van de dag moest nog komen, de hoge hakken race :D
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_126121568
Ik ben blijkbaar niet de enige met kritiek:

quote:
Na een lange avond van opruimen zijn we nu weer terug op kantoor. We gaan nu de mails en andere berichten lezen en beantwoorden. Deze varieren van complimenten tot een forse kritiek. Gaan we goed uitzoeken en we komen uiteraard zeker terug op de niet goed verlopen 5 en 7,5 kilometer. Later meer hierover.
quote:
Op de route van de 5 en 7.5 kilometer is er bij de het scheiden van de routes niet duidelijk genoeg gecommuniceerd. Hierdoor hebben een aantal deelnemers in plaats van 7.5 kilometer, 6.5 á 6.6 kilometer gelopen en deelnemers aan de 7.5 kilometer hebben mogelijk 5 kilometer gelopen. Hierdoor zijn er onjuiste tijden geregistreerd.

Door omstandigheden kon de waterpost niet tijdig worden bevoorraad. De organisatie betreurt het misverstand op de route en dat lopers een lege waterpost aantroffen onderweg. De organisatie van Rondje Tilburg biedt hiervoor haar excuses aan.
Dat is toch wel slecht...
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  maandag 6 mei 2013 @ 17:30:13 #123
355404 Unfckingtitled
I'm a mirage
pi_126136365
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 14:38 schreef Darkestrah het volgende:
[ afbeelding ]

:')
Omg :')
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
  maandag 6 mei 2013 @ 18:37:07 #124
135434 Crazy-M
Just Me
pi_126138775
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 11:02 schreef Guard het volgende:
Ik ben blijkbaar niet de enige met kritiek:

[..]

[..]

Dat is toch wel slecht...
had gelezen jah. ze gingen die mensen een gratis inschrijving voor volgend jaar aanbieden dacht ik.

Ze zitten zelfs te denken om volgend jaar weer de ringbanen te pakken :P
maar ze moeten nog de verkeersanalyse afwachten.

Ik zeg: Gewoon doen, doen ze ook elk jaar 1 keer in Rotterdam enzo :P
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_126143230
Ik weet het niet, de hele ringbaan is niet handig, je sluit gewoon het hele centrum in.
Ik heb het gevoel dat het met de TTM toch allemaal net iets beter is. Is m.i. ook gezelliger, in het centrum de start en finish. Helaas is dat uitsluitend hardlopen.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  maandag 6 mei 2013 @ 20:24:43 #126
135434 Crazy-M
Just Me
pi_126143923
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 20:11 schreef Guard het volgende:
Ik weet het niet, de hele ringbaan is niet handig, je sluit gewoon het hele centrum in.
Ik heb het gevoel dat het met de TTM toch allemaal net iets beter is. Is m.i. ook gezelliger, in het centrum de start en finish. Helaas is dat uitsluitend hardlopen.
jah da klopt. In het centrum is sowieso gezelliger, de kroegen erbij, sfeer, mensen langs de kant, dat alles.

Je merkt nu heel goed dat iedereen die komt kijken gaat daar staan waar de renners binnenkomen ivm die luidsrpekers enzo, fietsers komen via de achterkant binnen en klaar.

Wat me wel opviel is dat vooral in goirle de mensen buiten stonden te kijken, ook bij het MTB parcour en fiets parcour. Had wel weer iets aparts.

Voor 4 van de sporten kunnen ze start finish in de stad doen. Ik denk alleen dat voor de MTB tak het centrum te ver ligt voor een goede route.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_126144452
Voor mij stonden ze niet te kijken in Goirle, belachelijk natuurlijk, alsof je nog in bed ligt om 8.15 op zondagochtend :P
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  maandag 6 mei 2013 @ 20:39:57 #128
135434 Crazy-M
Just Me
pi_126144731
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 20:34 schreef Guard het volgende:
Voor mij stonden ze niet te kijken in Goirle, belachelijk natuurlijk, alsof je nog in bed ligt om 8.15 op zondagochtend :P
toen al onderweg jah ? :P
ik reed om 9:00 weg bij stappegoor.

ze stonden bij een boerderij waar we het erf overgingen te kijken + fotos te maken
en stuk verder toen we langs een wijk kwamen stonden diverse mensen te kijken.

en later op de terug weg ook nog wat gezien
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_126145351
Ja paar minuten over acht begonnen...
Je doet immers wel even over 40 km :P
6 u en 34 minuten in mijn geval :)
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  maandag 6 mei 2013 @ 20:56:09 #130
135434 Crazy-M
Just Me
pi_126145684
O pas rond 2 uur terug geweest dan.

Ik ga als goed is komende donderdag in elk geval ook maar weer fietsen, dan in moergestel 25 of 50 km, wordt bijna zeker 50 :)
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_126145748
Wandelen doe ik op eigen houtje, zeker in omgeving Tilburg waar ik alles al wel gezien heb.
Ik ben blij dat ik vorige week weg ben geweest ipv afgelopen zondag.

Vanuit het centrum naar Goirle langs het W2 stadion. Net voor de rotonde in Goirle linksaf de boschkens in. In de woonwijk aangekomen meteen 2x links en via het bedauxpad naar de A58 waar die geluidswalwoningen staan. Daar rechts, wijk uitlopen door gat in de muur, door de velden doorlopen naar Abkoven. Daar rechts, abkovenseweg volgen tot de benzinepomp. Daar linksaf en langs de plas aflopen naar rechts. Op een gegeven moment loop je de hoge wal af, dan linksaf weer de abkovenseweg op tot de geitenwei, daar links. Met een grote bocht tussen de weilanden door naar de beekse dijk, oversteken en het zandpad nemen. Helemaal uitlopen tot Breehees. Daar linksaf tot aan de turnhoutsebaan. Oversteken en de Nieuwkerksedijk op. Almaar rechtdoor tot het ooievaarsnest. Daar rechtsaf het bos in richting vogelkijkhut/grafheuvels. Van daaruit richtin riels hoefke. Op de oude tilburgsebaan linksaf richting Alphen. Doorlopen tot het bels lijntje (daar pilsje gedaan bij een vriend van me die aan het lijntje woont). Bels lijntje rechtsaf op lopen richting Riel. In riel bij 't Zand rechtsaf het dorp in. Op de kruising linksaf richting Goirle. Bij de stoplichten oversteken en het fietspad helemaal af volgen. Bij de dorpstraat linksaf en bij de Tilburgse weg linksaf richting Tilburg. òf je gaat bij de rotonde rechts fietspad helemaal af, en via het leypark terug.

Terug in Tilburg centrum heb je dan 40, 45, 50km gelopen, afhankelijk van hoe je precies bent gelopen. Vorige week zo gedaan, thuis aangekomen 42km gedaan. s'ochtends om 9:15 vertrokken en om 17:15 weer terug. Onderweg alles bij elkaar 3 kwartier gestopt om te eten, drinken en ons goed te orienteren. En om onderweg dus een pilsje te doen :P
  maandag 6 mei 2013 @ 21:15:08 #132
135434 Crazy-M
Just Me
pi_126146929
Chapeau :D
Ik doe het jullie niet na, pak de fiets wel ;)
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_126156104
ik ben afgelopen zondag een keer (bewust) niet echt voorbereid op pad gegaan.
Niets mee, op twee gedroogd fruitreepjes na. Geen trui, jas, water, andere snacks, wat dan ook.
Gewoon tshirt, jeans, wandelschoenen aan en om acht uur 's ochtends met niks op pad voor een goed deel van de dag.
Natuurlijk weet je dat je onderweg sowieso verzorging tegenkomt, en anders wel een cafe, tankstation of wat dan ook.
Uiteindelijk ben ik twee keer gestopt onderweg, beide keren 1 glaasje water en 1 keer een banaan. Die pauzes waren dan ook niet meer dan 1 minuut per keer. Mijn twee fruitreepjes heb ik uiteindelijk ook nog gegeten.
8.00 of zo vertrokken, om 14.35 aangekomen.

Ik weet niet waarom, maar het gaf me wel een goed gevoel om te weten dat ik dat kan, met minimale voorbereiding en/of ondersteuning.

Maar de volgende keer als ik weer solo ga lopen, gewoon weer de LDD in, zandduin op en af, heerlijk :)
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_126315968
Guard, als je Rondje Tilburg slecht georganiseerd vind... dan moet je maar eens voor de grap volgend jaar de MTB toertocht van Moergestel doen.

- Alleen bij de inschrijving zie je iets van organisatie, rest nergens, ja ergens een verdwaalde fotograaf
- Route die niet overal duidelijk is aangegeven
- Route die veel brede paden doorsteekt waar autoverkeer kan komen dus ook veel asfalt of boerenweggetjes
- Na de pauze was er totaal niks over van een MTB parcour maar leek het meer een Veldrijrit
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_126338109
Lol, dat klinkt niet best.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_126339589
Meimarkt is volgend weekend toch?
pi_126362383
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 10:41 schreef SwiffMeister het volgende:
Meimarkt is volgend weekend toch?
correct, volgend weekend
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_126428237
Rij toch bijna 2-3x per week in de ochtend bijna voetgangers omver op de spoorlaan.
Groot gedeelte van dit loopvolk denk dat de voorrangs regels niet voor hun gelden en steken te pas en te onpas over waardoor je tussen de ING en ABN toch 2x vol op de rem moet, en dan rijd ik daar nooit harder dan 30-35 omdat ik weet dat ze spontaan voor je auto springen.

Meer mensen last van?
I am a Koala who Stretches :P
  maandag 13 mei 2013 @ 14:26:04 #139
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_126428651
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 14:12 schreef StretchingKoala het volgende:
Rij toch bijna 2-3x per week in de ochtend bijna voetgangers omver op de spoorlaan.
Groot gedeelte van dit loopvolk denk dat de voorrangs regels niet voor hun gelden en steken te pas en te onpas over waardoor je tussen de ING en ABN toch 2x vol op de rem moet, en dan rijd ik daar nooit harder dan 30-35 omdat ik weet dat ze spontaan voor je auto springen.

Meer mensen last van?
Je weet dat jij moet stoppen als de stoplichten boven de weg op rood staan he?
Ik heb nog nooit zoiets meegemaakt daar..
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_126428836
haha, met name voor het wapen van tilburg is het heel erg 's ochtends, en daar staan geen stoplichten.
Ben geen verkeersvandaal, alles behalve. Maar voorrangsregels zijn er met een reden....geen zin om echt een x een voetganger op mijn motorkap te hebben wanneer deze uit het niets opduikt vanachter een busje of ander voertuig. Je schrikt je de tering
I am a Koala who Stretches :P
pi_126440697
Zo, gisteren in rap tempo eens een rondje loonse en drunense duinen gedaan. 35km gelopen tussen 9:15 en 17:00 terwijl we ruimschoots aan de koffie met gebak zaten bij de rustende jager en flink van het bier hebben gelurkt bij bosch en duin :P

Jammer dat we het laatste uurtje wat druppels hebben gehad, maarja dat begon op de brug over de burgemeester bechtweg en ik woon vlakbij het wilhelminapark, dus zo erg was het niet.

quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 20:54 schreef Guard het volgende:

[..]

correct, volgend weekend
Mooi, dan kunnen we mooi op lelijke-schilderijen jacht :D
pi_126446992
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 18:47 schreef SwiffMeister het volgende:
Zo, gisteren in rap tempo eens een rondje loonse en drunense duinen gedaan. 35km gelopen tussen 9:15 en 17:00 terwijl we ruimschoots aan de koffie met gebak zaten bij de rustende jager en flink van het bier hebben gelurkt bij bosch en duin :P

Jammer dat we het laatste uurtje wat druppels hebben gehad, maarja dat begon op de brug over de burgemeester bechtweg en ik woon vlakbij het wilhelminapark, dus zo erg was het niet.

[..]

Mooi, dan kunnen we mooi op lelijke-schilderijen jacht :D
dronkemans aankopen snachts :D :D
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_126450331
quote:
2s.gif Op maandag 13 mei 2013 20:32 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

dronkemans aankopen snachts :D :D
Idd :D
Ben benieuwd. Ik ben eigenlijk op zoek naar een lelijk schilderij van een zeetafereel of zo'n zigeunervrouw met van die verschrikkelijke zwarte haren. Of van zo'n jongetje met traan op z'n wang. Er moet immers toch een lelijk schilderij hier op de plee komen te hangen.
  maandag 13 mei 2013 @ 21:50:51 #144
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_126452799
"TOET!, ... doe maar 1 bord minder..." :D
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_126454949
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 21:17 schreef SwiffMeister het volgende:

[..]

Idd :D
Ben benieuwd. Ik ben eigenlijk op zoek naar een lelijk schilderij van een zeetafereel of zo'n zigeunervrouw met van die verschrikkelijke zwarte haren. Of van zo'n jongetje met traan op z'n wang. Er moet immers toch een lelijk schilderij hier op de plee komen te hangen.
Heerlijk die nachtelijke aankopen, voor je weet sta je met een vloerkleedje onder je arm wat je de volgende dag nog niet eens in de schuur op de vloer wil leggen :D
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_126464383
Of je loopt snachts met een speelgoed hondje achter je aan over de meimarkt, gekleed in een duikerspak en een strijkplank bij :P

wat heb ik daar savonds gelachen toen ik snachts mee moest helpen haha :)
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_126464813
Ben ik effe blij dat ik vanochtend in de auto ipv op de fiets ben gestapt. Flinke hoosbui weer, en de rest van de week wordt blijkbaar niet veel beter, dat wordt een natte pinksteren en meimarkt
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_126469003
http://www.omroepbrabant.(...)ag+in+Nederland.aspx

quote:
MeteoConsult: 'Waterbom valt zaterdag in Nederland'

Laatst gewijzigd: dinsdag 14 mei 2013 - 10:41 | Auteur: Yoeri Nijs
Worden wij getroffen door de waterbom?
EINDHOVEN - Een flinke bak water. Dat is de weersvoorspelling van Meteo Consult voor aankomend weekend. Een weerman heeft het zelfs over een 'waterbom' die in het hele land kan vallen.
De 'bom' valt waarschijnlijk zaterdag, zo blijkt uit de berekeningen. "Wij spreken van een waterbom als er vele tientallen millimeters regen worden verwacht. De regen valt op één plek, in dit geval precies boven Nederland", zegt weerman Tom van der Spek tegen Omroep Brabant.

Maar het is nog niet nodig om de paraplu's en poncho's uit de kast te trekken, want Van der Spek houdt nog een slag om de arm. De berekeningen zijn vroeg gedaan en kunnen door verschillende oorzaken worden bijgesteld. "Het kan zijn dat de bom op een andere plek valt."
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_126470784
Kan ik nog een kraampje krijgen op de meimarkt? Paraplu's en rubberbootjes verkopen :P
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_126520286
Hmm druk hier met ambulances e.d.
Een springer waarschijnlijk, net na Station Tilburg Universiteit richting Breda
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')