abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_169041204
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 20:08 schreef LompeHork het volgende:
Mensen, in dit topic: FHF / Matras gezocht (regio Tilburg) zijn er al behoorlijk wat spulletjes verzameld voor Toto, er is alleen helaas geen vervoer op zaterdag en zondag beschikbaar (de dagen waarop hij thuis is), is er iemand bereid om in een weekend heen en weer te rijden? Zou tof zijn O+
in het weekend wil ik graag rijden voor Toot.
in mijn aygo past alleen niet tyfus veel.
omgeving den bosch
Op vrijdag 16 september 2016 10:27 schreef Frozen_Glitterpen het volgende: Gezegend door de beste DJ van het forum :')
Op donderdag 1 december 2016 19:20 schreef Henkelientje het volgende:Aaaahh hou ook van jou hoor tail
Op donderdag 13 april 2017 02:27 schreef Stien_Struis het volgende:
Hij bedoelt het wel goed die Tailfox maar het komt wat ongelukkig zijn strot uit.
pi_169047251
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 11:30 schreef tailfox het volgende:

[..]

in het weekend wil ik graag rijden voor Toot.
in mijn aygo past alleen niet tyfus veel.
omgeving den bosch
Nou dan maar op het dak. Haha
pi_169964950
Hulp gezocht!
quote:
1s.gif Op zondag 2 april 2017 22:59 schreef Toto69 het volgende:
Toevallig iemand die een grote auto heeft? Ik kreeg een dm van iemand die nog een wasmachine heeft staan, in regio Roosendaal. Met de trein ophalen wordt alleen een beetje lastig vrees ik :{
Twiddel
pi_170329335
registreer om deze reclame te verbergen
Is er hier iemand die voor/met mij een gasfornuis op kan pikken in R'dam en deze af kan leveren in mijn nieuwe huis in Den Bosch (do/vr volgende week) of in mijn oude huis in Tilburg (voor/na die tijd)?
Ik heb er benzinekosten voor over (of max 50) -sorry, beperkt budget-!
Mon 'en!
  Moderator donderdag 20 april 2017 @ 13:09:39 #280
5023 crew  Geckoo
Good news everyone
pi_170352276
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 13:42 schreef bloempjuh het volgende:
Is er hier iemand die voor/met mij een gasfornuis op kan pikken in R'dam en deze af kan leveren in mijn nieuwe huis in Den Bosch (do/vr volgende week) of in mijn oude huis in Tilburg (voor/na die tijd)?
Ik heb er benzinekosten voor over (of max 50) -sorry, beperkt budget-!
Misschien maten erbij?
en ik rij wss zaterdag langs rotterdam
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')