abonnement Unibet Coolblue
pi_362091
Uit betrouwbare bron het volgende:

Op korte termijn (a.s. maandag??) zullen 2 nieuwe bewoners het huis betreden, ter vervanging van Jolanda. Binnen enkele dagen zal 1 van deze nieuwelingen weer het huis uit worden gestemd (ik weet niet of dit door de medebewoners of door de tv-kijkers zal gebeuren). Dit is dus identiek aan de manier waarop dit het afgelopen seizoen in De Bus gebeurde.

Eén van de kandidaten zal een 26-jarige vrouw uit Rotterdam zijn. (nee TARA, niet roodharig )

  dinsdag 26 september 2000 @ 18:08:57 #2
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_362109
Stel dat dat zo is, wanneer moeten ze dan weer nomineren? De donderdag daarop al?
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 26 september 2000 @ 18:19:08 #3
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_362115
dem
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  dinsdag 26 september 2000 @ 18:38:32 #4
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_362149
Ik ben erg benieuwd of ze nu weer een Mona type in de kast hebben ter vervanging van de leren pijpen die nu verdwenen zijn. Als ze net zo beroerd zingt als Mona, probeer ik mijn tegenstemmen op Darius ongedaan te maken
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  woensdag 27 september 2000 @ 20:57:03 #5
5886 LionHeart
lid van BBAnonymous
pi_365470
Van de BB site:
quote:
Komt er wel iemand in plaats van Jolanda?

Na het vrijwillige vertrek van Jolanda van zaterdag, vraagt iedereen zich natuurlijk af wat Big Brother gaat doen. Zetten zij een nieuw persoon in of vinden zij het wel mooi zo. Om hier duidelijkheid over te krijgen zul je donderdag naar de live uitzending moeten kijken, maar de internetredactie heeft er toch maar even het regelboek op nageslagen.

In Artikel 6.11, Nieuwe Bewoners is het antwoord te vinden op deze nijpende vraag. "Na een vrijwillige exit KAN Big Brother een nieuwe Bewoner in het Huis brengen." Dit hoeft dus niet. Als er een nieuwe bewoner komt wordt deze door Big Brother uitgekozen, ook een eerder weggestemde bewoner kan terug in het Huis geplaatst worden. Als er een nieuwe bewoner komt en deze bewoner wint Big Brother, dan krijgt hij of zij het prijzengeld naar rato. Dat wil zeggen dat het prijzengeld gedeeld wordt door het aantal dagen wat het progamma duurt. Dit getal is het bedrag per dag en wordt vermenigvuldigd met het aantal dagen dat deze bewoner in het huis gezeten heeft. Het bedrag wat overblijft wordt op de laatste dag verdeeld onder de bewoners die er met de winnaar nog inzitten.

Alles is dus in handen van Big Brother, zelfs de vraag of er wel een nieuwe bewoner komt. Na de live uitzending van donderdag weten we meer.


  woensdag 27 september 2000 @ 21:04:47 #6
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_365484
Dat betekent dus dat M'Ali er donderdag eerst uitgestemd kan worden en dan gelijk weer door BB kan worden teruggeplaatst. Ik hoop dat de rest de schok ooit te boven komt!

[Dit bericht is gewijzigd door Jane op 27-09-2000 21:07]

Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_365485
Hoe komt het dat vorig jaar iedereen bezig was met een nwe bewoner toen Tara opstapte VOORDAT ze te horen kregen wie en of er iemand zou komen en nu helemaal niets?? Vlgs mij komt er geen vervanger voor Jolanda
Begin bij het begin en eindig nooit!
pi_365509
[zie vorig jaar over 'bronnen']...
'betrouwbare' bron? Is er een bronvermelding? van een 26-jarige vrouw uit Rotterdam?

elke beslissing is een goeie
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')