abonnement Unibet Coolblue
pi_123976888
Zonde voor da Silva, die heeft een uitstekende wedstrijd staan gooien
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  dinsdag 12 maart 2013 @ 20:59:45 #227
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_123977008
Die derde honkman staat trouwens ook niet goed opgesteld. Hij verwacht de bal niet eens en moet daarna nog zijn honk zoeken. Natuurlijk nog steeds een kleine kans op een out, maar nog steeds een kans.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  dinsdag 12 maart 2013 @ 21:08:22 #228
331137 JimboSlice
Shake 'n Bake
pi_123977629
Strop had met Nederland al verzekerd kunnen zijn van een plekje in de halve finales. Had wel leuk geweest als hij en Jansen er wel bij waren. Heb je toch een lekkere back-end van je bullpen
Bob Loblaw's Law Blog: Lobbing Law Bombs
  dinsdag 12 maart 2013 @ 21:11:12 #229
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_123977852
Jurrjens had oranje ook goed kunnen gebruiken. Al is het dan als starter.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_123977855
Nice play Reyes
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_123977989
Dat zag er wel heel sneu uit.... :')
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_123978725
Petje pitamientje weer op de heuvel...
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  dinsdag 12 maart 2013 @ 21:38:10 #233
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_123979782
DR dus een stap dichter bij de halve finale. Was te verwachten, maar ze hebben weleens betere wedstrijden gespeeld.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  woensdag 13 maart 2013 @ 04:50:06 #234
20189 Milanees
Hijo del Mundo!
pi_123992560
Beetje verlaat maar toch graag een bijdrage leveren hier...

Ik woon in Cuba (al 8 jaar) en heb niet altijd internet voor handen.

Wat een wedstrijd tegen Cuba!!!

Ik heb hem hier in Cuba gezien tussen cubanen en eigenlijk waren de meeste ervan overtuigt dat NL ging winnen. Ze hebben een ernstig tekort aan degelijk pitchers maar mijn persoonlijke mening is dat ze voornamelijk onder druk slecht presteren. Inmiddeld is NL hun Angstgegner en laten ze op cruciale momenten steken valle. Daar waren op papier NL misschien niet vele malen beter is maar juist op cruciale momenten zijn mannetje staat (4 jaar geleden tgene DR ook al en nu met Simmons in de 8ste inning)

Over die prutser op het 3de honk (Yuliesky Gouriel) kan ik een paar dingen zeggen. Om te beginnen dat hij in Cuba uitkomt voor Sancti Spiritus. En team dat op papier in de afgelopen 10 jaar zeker tussen 3 en 5 keer kampioen had moeten worden. Zijn het precies 0 keer geworden. Mijn vrouw komt uit Sancti Spiritus en ze spelen ook nog eens in het Oranje dus zijn ze toch een beetj emijn favorieten.
Anyway de pruster van het 3de honk. Het is een speler die mij nooit overtuigt heeft ondanks hij (ook weer op papier) een van de beste hiters van Cuba is en ook een vaste waarde in het nationale team. Maar al met al faalt hij ALTIJD op cruciale momenten. Eerste, tweede en nu ook derde Classic kan je stellen dat zijn fouten cruciaal zijn geweest.
Grappig was dat ik in Sancti Spiritus was tijdens deze wedstrijd en ze in de 8ste inning waarschuwde voor het gepruts van Gourriel. Ik kreeg gelijk en inmiddels wordt in heel cuba gezegd dat hij beter kan onderduiken... :p

Verder staat hun coach ook bekend als flamboyante speler die als coach bij geen enkel team ooit een prijs gewonnen heeft, die kan ook beter onderduiken.

Anyway, het is een beetje boter na de maaltijd maar wilde uit Cuab toch een bijdrage leveren!

Saludos,

Milanees
Sin Fronteras!
  woensdag 13 maart 2013 @ 06:43:38 #235
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_123992639
Leuk zo'n update Milanees :)
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_123993082
USA totaal geen moeite met PR.
Mooie matchup: DR - USA op donderdag, alleen wel een klotetijd, 7.00 pm ET, das midden in de nacht hier...
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_124003665
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 07:57 schreef Guard het volgende:
USA totaal geen moeite met PR.
Mooie matchup: DR - USA op donderdag, alleen wel een klotetijd, 7.00 pm ET, das midden in de nacht hier...
Nu slechts 5 uur verschil ipv 6, dus om 12:00. Zal echter niet eerder dan 3:30 klaar zijn denk ik.
pi_124004507
quote:
1s.gif Op woensdag 13 maart 2013 13:53 schreef emokid het volgende:

[..]

Nu slechts 5 uur verschil ipv 6, dus om 12:00. Zal echter niet eerder dan 3:30 klaar zijn denk ik.
precies, aanvang gaat nog, maar het eind zien is niet echt bevordelijk voor de werkdag vrijdag :P
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_124006512
Ik ga er ook wel van uit dat het DR of VS wordt, sowieso een fantastische matchup voor Nederland. Al zal de DR er wel erg op gebrand zijn om Nederland even te laten zien dat ze dit keer er wel zin in hebben.
  woensdag 13 maart 2013 @ 19:25:35 #240
20189 Milanees
Hijo del Mundo!
pi_124017549
Eerlijk gezegd kan ik me niet voorstellen dat ze de finale halen. Hoe dan ook is het nu al een prestatie van Wereld formaat.

Het blijft ook een feit dat toen ik Honkbal begon te volgen hier in Cuba was nederland nog een team die af en toe kon verrassen. Inmiddels is Nederland een team waar je rekening mee moet houden en ik weet zeker dat wie er ook tegeneover zal staan echt niet denkt: 'Nederland, Makkie!' (Hoewel wie dan ook waarschijnlijk lievre tegen NL in de halver finale staat dan tegen Japan)

Ikzelf hoop op de VS. Zo kunnen ter ere van CUBA de VS eruit knikkeren!

Milanees
Sin Fronteras!
pi_124035308
Zo, ik zit klaar voor Italië - Puerto Rico.
"Als je een speler ziet sprinten is hij te laat vertrokken." - JC
pi_124035507
Ik heb ook weer een streampje te pakken, maar moet wel om 3 uur weg.
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
pi_124035821
andyhoutkamp twitterde op donderdag 14-03-2013 om 00:19:07 Jurickson profar is toegevoegd aan rooster Nederland voor halve finale. Hoor ik uit betrouwbare bron. =topper! reageer retweet
"Als je een speler ziet sprinten is hij te laat vertrokken." - JC
pi_124035985
Halve Finale en eventueel de Finale worden uitgezonden op TV.
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
pi_124036019
quote:
2s.gif Op donderdag 14 maart 2013 00:26 schreef hole1988 het volgende:
Halve Finale en eventueel de Finale worden uitgezonden op TV.
Waar op tv?
"Als je een speler ziet sprinten is hij te laat vertrokken." - JC
pi_124036263
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 00:28 schreef Crocmaz het volgende:

[..]

Waar op tv?
bij de NOS (het is nog niet bekend of het op 1,2 of 3 is)
andyhoutkamp twitterde op donderdag 14-03-2013 om 00:16:57 Nog even voor de duidelijkheid. Nederlands honkbalteam speelt nacht van maandag op dinsdag 1/2 finale wbc. Live op nos tv. reageer retweet
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
pi_124036291
quote:
2s.gif Op donderdag 14 maart 2013 00:38 schreef hole1988 het volgende:

[..]

bij de NOS (het is nog niet bekend of het op 1,2 of 3 is)
andyhoutkamp twitterde op donderdag 14-03-2013 om 00:16:57 Nog even voor de duidelijkheid. Nederlands honkbalteam speelt nacht van maandag op dinsdag 1/2 finale wbc. Live op nos tv. reageer retweet
Potverdikkeme ik heb die tweet 6 keer gelezen. Toen zag ik pas dat er nos tv. staat in plaats van nos.nl :')
Shame on me en dank je wel.
"Als je een speler ziet sprinten is hij te laat vertrokken." - JC
pi_124036341
Aha, lees nu dat Andy Houtkamp zelf ook gehonkbald heeft en als honkbalverslaggever is begonnen bij Langs de Lijn. Ik kende hem tot voor kort alleen als voetbalcommentator.
pi_124036865
Puerto rico: 1 uit en een man op de 3e Honk.
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
pi_124036892
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 00:20 schreef Crocmaz het volgende:
andyhoutkamp twitterde op donderdag 14-03-2013 om 00:19:07 Jurickson profar is toegevoegd aan rooster Nederland voor halve finale. Hoor ik uit betrouwbare bron. =topper! reageer retweet
MLB Network meldt het inmiddels in hun News Ticker.

MLB_PR twitterde op donderdag 14-03-2013 om 00:49:01 The #Netherlands added IF Jurickson Profar to its #WBC roster for Championship Round, replacing injured Yurendell De Caster. reageer retweet
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')