abonnement Unibet Coolblue
pi_123832410
Lees voordat je een vraag gaat stellen aub goed de OP, deze is er niet voor niets!

Met piercen wordt bedoeld: een doorboring maken in de huid met de bedoeling er een sieraad in te hangen.

Ben je er van overtuigd dat een bepaalde piercing bij jou past wees er dan zeker van dat je je piercing laat zetten bij een betrouwbare zaak die hygienisch werkt.
Ga nooit alleen maar naar een goedkopere piercingshop omdat het 10 euro in de kosten scheelt.
Laat je van tevoren goed informeren over hoe ze te werk gaan met het steken en schat alvast in hoe jou omgeving op jouw nieuwe piercing gaat reageren (dit hoeft nl. lang niet altijd positief tezijn).
Als je piercing ontstoken is schroom dan niet terug te gaan naar de winkel waar je gepierced bent of ga naar je huisarts. Haal je piercing er niet uit. Laat het zitten totdat iemand die er meer verstand van heeft naar gekeken heeft.

De prijzen per piercingshop willen nog wel eens verschillen. De prijzen bedragen gemiddeld tussen de 25 euro (bijv. oorlel) en 70 euro (bijv. intiem). Deze prijzen kunnen dus best lager of hoger liggen in de zaak waar jij heen gaat.

Indien je je piercingsieraad wilt verwisselen dien je er zeker van te zijn dat de piercing geheeld is.
Hou er rekening mee dat als je op vakantie (bv. Turkije) een nieuw sieraad koop de metaalwaarden anders kunnen liggen (denk aan bv. Nederlands goud en Turks goud, totaal verschillende kwaliteit) en je piercing kan gaan irriteren indien het nog niet genezen is.

***Let op!***- Een piercingshop mag geen (plaatselijke) verdoving toedienen. Geen zalf en ook geen spuitje. Dit is bij de wet verboden.

Het dragen van piercings is een grondrecht volgens de vakcentrale FNV.

Voor een piercing ga je nooit naar een juwelier maar naar een piercingshop. Laat nooit een gaatje in je bovenoor schieten als je een misvormd oor wilt voorkomen. De kans op infecties is een stuk groter omdat deze apparaatjes niet gesteriliseerd kunnen worden. Tevens kan je gaatje nooit exact geplaatst worden en doet het meer pijn.

De tijd dat een piercing nodig heeft om te helen of om dicht te groeien is verschillend per persoon.

Gebruik nooit producten met alcohol om je piercing tijdens het helen schoon te maken (tenzij aanbevolen door de piercer of arts).

Maak je sieraden regelmatig schoon.

De meeste piercingshops hanteren een minimale leeftijd van 16 jaar voor een navel- of gezichts- of oorpiercing. Voor genitale piercings is dit meestal 18 jaar. In sommige gemeenten (zoals Amsterdam) is vastgesteld dat je minimaal 18 jaar moet zijn voor een tattoo of een piercing.

Links met informatie over piercing guns:
bmeworld.com
encyc.bmezine.com

Enkele links naar websites waar je piercingsieraden kunt bestellen:
alloverpiercings.nl
alpha art jewelry
coldsteel.co.uk
crazy-factory.com
jewelsoffantasy.nl
mariebelle.nl
mypiercing.nl (favoriet: niet duur, snelle levering, mooi en netjes verpakt)
piercingworld.nl
roxy-shop.be
wildcat.de (favoriet: professioneel)
bodyartforms

Voorgaande delen:
-Klik op de topictitel en vind alle delen terug *O* -


  zaterdag 9 maart 2013 @ 17:44:34 #2
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_123832833
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  zaterdag 9 maart 2013 @ 17:56:00 #3
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_123833144
Nog wat mooie plaatjes trouwens.
Om op de hartjestoer te blijven:


En:



In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_123834434
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 16:53 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]

Laat ik beginnen met zeggen: ze hadden geen hartjes :P Hij is echter zo gezet dat die er wel in de toekomst in zou kunnen. We zien wel, ik vind deze piercing prima staan bij de anderen en omdat-ie zo mooi in mijn oorschelp ligt, valt-ie bijna niet op.

Het beeld wat ik van het piercemoment zelf heb van tevoren klopt bijna nooit met het moment zelf. Ik maak me van tevoren altijd een beetje zenuwachtig, maar twee seconden nadat-ie gezet is, denk ik altijd: oh, dat valt wel mee. Mijn daith en ook mijn conches zijn gezet met een holle naald/buis waar ze vervolgens de piercing zelf doorheen schuiven. Klinkt pijnlijker dan het is (vind ik dan). Het gedoe erna (het frunniken, het balletje erop schuiven), voelt vervelender dan het zetten zelf. Ze wilde aanvankelijk een kleiner ringetje zetten, maar ik heb met opzet gekozen voor een grotere, omdat ik dat mooier vind en omdat ik vrees voor zwellen :P

Ik had overigens een nieuw meisje, mijn oude piercer was aan het tattoeėren. Dit meisje zette ook goed, want ik ben heel tevreden over de plaatsing zelf en ze vertelde me goed wat ze allemaal aan het doen was.

Toen ik bij de balie met alle sieraadjes stond, zag ik stretchers liggen en ben daarom meteen maar gaan informeren hoe en wat :P En omdat 1 stetcher maar 4 euro was, heb ik mijn eeuwenoude gat (de onderste, waar nu dus dat metalen dopje op zit, en die er al zit vanaf mijn twaalfde) maar eens licht laten oprekken met de kleinste ( denk ik) maat. Over een maand (of wellicht later) maar eens verder kijken. Bijna elk oorbelletje wat erin doe (zelfs zgn. zilver) irriteert, dus ik ben allang blij dat er iets in zit waar ik weinig omkijken naar heb :P

Samen maar 29,- :P en daarna meteen gaan sporten, want dankzij de roereieren niet echt slapjes :P
Het is "hart"stikke mooi!

Maar dit: Mijn daith en ook mijn conches zijn gezet met een holle naald/buis waar ze vervolgens de piercing zelf doorheen schuiven. heb ik beide keren zo gehad, kan het ook anders dan?
  zaterdag 9 maart 2013 @ 18:55:24 #5
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_123835017
mooie plaatjes! en leuk dat je daith zit, het ziet er mooi uit!

en zo'n spiraal wil ik ook nog steeds.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_123835626
Ik zit ook te twijfelen om m'n 2e of 3e oorlelgaatje te stretchen :') Dan maar max 5 mm ofzo.
pi_123836146
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 19:09 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik zit ook te twijfelen om m'n 2e of 3e oorlelgaatje te stretchen :') Dan maar max 5 mm ofzo.
Ik vind veel mooi, maar dat vind ik echt heel lelijk. Laatst zag ik een gast die had er drie boven elkaar en die vervomde heel de rand van zijn oor; zag er niet uit! 5 mm is misschien niet dramatisch, maar ik vind het er behoorlijk weird uitzien.
  zaterdag 9 maart 2013 @ 19:20:35 #8
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_123836167
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 18:41 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Het is "hart"stikke mooi!

Maar dit: Mijn daith en ook mijn conches zijn gezet met een holle naald/buis waar ze vervolgens de piercing zelf doorheen schuiven. heb ik beide keren zo gehad, kan het ook anders dan?
Weet ik niet, ze vertelde het alsof het ook wel eens anders gebeurde.. :? Ik kan me eigenlijk ook niet anders herinneren... Alleen mijn industrial is volgens mij niet zo gezet, maar da's ook niet zulk dik kraakbeen.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_123836216
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 19:20 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Ik vind veel mooi, maar dat vind ik echt heel lelijk. Laatst zag ik een gast die had er drie boven elkaar en die vervomde heel de rand van zijn oor; zag er niet uit! 5 mm is misschien niet dramatisch, maar ik vind het er behoorlijk weird uitzien.
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 19:20 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Ik vind veel mooi, maar dat vind ik echt heel lelijk. Laatst zag ik een gast die had er drie boven elkaar en die vervomde heel de rand van zijn oor; zag er niet uit! 5 mm is misschien niet dramatisch, maar ik vind het er behoorlijk weird uitzien.
Ja da's wel zo, 3e gaatje zit net in m'n kraakbeen en 2e zit te dicht op de 1ste :')
  zaterdag 9 maart 2013 @ 19:23:19 #10
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_123836288
Ik denk dat ik trouwens van een tragus afzie. Ik heb een te kort traguslelletje en als ik daar ook nog piercings ga frotten, wordt het te vol. Een rookje is misschien nog wel mooi Past denk ik ook niet meer. Of een orbital. Of antitragus.

ja, dat lijkt me een vette toevoeging nog:
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  zaterdag 9 maart 2013 @ 19:41:20 #11
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_123837253
antitragus lijkt me ook heel mooi, maar geeft ook gezeik met mijn ipod dus dat wordt hem niet voor mij.Helaasch.

misschien bovenin mijn oor, dat ik dat wel leuk vind nog in het oor waar ik nu de IC heb zitten, zoals op de laatste foto die SEMTEX hierboven heeft gepost. Of forward helix, dat vind ik ook leuk, maar dan niet 3 op een rijtje want dat heeft iedereen al.

Ik wil eigenlijk iets dat niemand heeft hahaha, maar ik denk dat ik dat kan vergeten ;)

en nog een klein knopje in mijn neus, dat wil ik ook nog.

*piercingverslaafd*
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  zaterdag 9 maart 2013 @ 19:45:11 #12
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_123837451
op de middelste foto van SEMTEX, met die stretches, zit ook een leuke piercing boven de stretches, dat lijkt me ook wel wat
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  zaterdag 9 maart 2013 @ 21:01:25 #13
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_123842137
Die vind ik ook vet O+ misschien ooit nog eens een forward helix in mijn rechteroor..
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  zaterdag 9 maart 2013 @ 21:06:40 #14
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_123842426
Ja, dat vind ik ook leuk :)
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_123843920
Nice hoor SEMTEX!

Ik wil tzt misschien nog wel tragus :) eigenlijk wilde ik graag een rook, maar dat kon bij mij niet. Toen ben ik maar voor een inner conch gegaan en later aan de andere kant ook nog 1 :P
Forward helix is ook wel tof! Maar dat moet ik maar een keer bekijken als ik eens in de buurt ben van een goedkopere shop :')
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_123844096
In de categorie "mooie sieraadjes can I touch it, minder leuk prijskaartje":




:~
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
pi_123844173
Oh en trouwens, bij Queen of Rings kan je een spaarkaartje volmaken, drie piercings is een gratis piercing. En heel toevallig is mijn kaartje vol en ga daar waarschijnlijk die derde forward helix van doen. :D
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
pi_123844949
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 19:23 schreef SEMTEX het volgende:
Ik denk dat ik trouwens van een tragus afzie. Ik heb een te kort traguslelletje en als ik daar ook nog piercings ga frotten, wordt het te vol. Een rookje is misschien nog wel mooi Past denk ik ook niet meer. Of een orbital. Of antitragus.

ja, dat lijkt me een vette toevoeging nog:
[ afbeelding ]
Of een andere lichaamsdeel? ;)


quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 21:40 schreef wolvendagen het volgende:
Oh en trouwens, bij Queen of Rings kan je een spaarkaartje volmaken, drie piercings is een gratis piercing. En heel toevallig is mijn kaartje vol en ga daar waarschijnlijk die derde forward helix van doen. :D
Wow, waar zit die shop dan? *google*

Hm, te ver...ga wel binnenkort naar JP Gaultier, maar da's dan ook maar eenmalig Rotjeknor voor mij.
pi_123846727
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 21:59 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Of een andere lichaamsdeel? ;)

[..]

Wow, waar zit die shop dan? *google*

Hm, te ver...ga wel binnenkort naar JP Gaultier, maar da's dan ook maar eenmalig Rotjeknor voor mij.
Haha, Rotterdam inderdaad. Is voor mij bekant om de hoek :D. Alle drie mijn piercings daar laten zetten, realiseerde me vorige week dat ik zo'n spaarkaartje vol had, handig en super fijne actie natuurlijk.

Daar wil ik ook nog heen, lijkt me supertof. Veel plezier daar iig. :D
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
pi_123851099
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 22:37 schreef wolvendagen het volgende:
Haha, Rotterdam inderdaad. Is voor mij bekant om de hoek :D. Alle drie mijn piercings daar laten zetten, realiseerde me vorige week dat ik zo'n spaarkaartje vol had, handig en super fijne actie natuurlijk.

Daar wil ik ook nog heen, lijkt me supertof. Veel plezier daar iig. :D
Haha, ik ga as donderdag, je kunt me herkennen aan een septum en een tragus :) :P

[ Bericht 5% gewijzigd door Luna3 op 10-03-2013 00:08:49 ]
  zondag 10 maart 2013 @ 16:28:32 #21
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_123871664
Hier dikke stress vanmorgen!
Het bolletje van mijn ic was eraf. Ik dach die ga ik er nooooooit meer op krijgen.
Maar, het is gelukt, vraag me niet hoe ;)
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  maandag 11 maart 2013 @ 09:58:49 #22
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_123901079
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 21:39 schreef wolvendagen het volgende:
In de categorie "mooie sieraadjes can I touch it, minder leuk prijskaartje":

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

:~
Pretty! Sowieso, een heel oor in diezelfde of een beetje Oosterse stijl.

Mijn daith geneest geweldig. Het is net alsof hij er al jaren zit. Kan hem goed heen en weer bewegen. Dit keer geen opgezwollen klieren + ellende. Dit smaakt naar meer O+
Ik had in het gat boven mijn spreider een normaal oorbelletje zitten en dat is weer lekker gaan ontsteken. Kortom: daar ga ik binnenkort ook zo'n spreider in doen, want iets anders dan chirurgisch staal lijkt mijn oor niet te verdragen.

quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 21:59 schreef Luna3 het volgende:

Of een andere lichaamsdeel? ;)
Ik heb tot nu toe steeds kantoorbanen gehad, hiervoor zelfs bij een bank. Dan zijn gezichts piercings niet echt geaccepteerd. Op dit moment kan ik altijd mijn haar voor mijn piercings hangen mochten er klanten langs komen, dat wil ik graag zo houden :P
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_123908777
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 09:58 schreef SEMTEX het volgende:
Pretty! Sowieso, een heel oor in diezelfde of een beetje Oosterse stijl.

Mijn daith geneest geweldig. Het is net alsof hij er al jaren zit. Kan hem goed heen en weer bewegen. Dit keer geen opgezwollen klieren + ellende. Dit smaakt naar meer O+
Ik had in het gat boven mijn spreider een normaal oorbelletje zitten en dat is weer lekker gaan ontsteken. Kortom: daar ga ik binnenkort ook zo'n spreider in doen, want iets anders dan chirurgisch staal lijkt mijn oor niet te verdragen.

Ik heb tot nu toe steeds kantoorbanen gehad, hiervoor zelfs bij een bank. Dan zijn gezichts piercings niet echt geaccepteerd. Op dit moment kan ik altijd mijn haar voor mijn piercings hangen mochten er klanten langs komen, dat wil ik graag zo houden :P
Mijn septum kan ik met gemakt naar binnenklappen. Doe ik ook als ik naar potentiele klanten ga. En mijn ouders, die weten na bijna een jaar nog steeds niets. (behalve dan dat ik 'm zelf een keer vergat naar binnen te klappen...ai.)

Fijn dat de daith zo goed geneest!
Bij AOP hadden ze hartjes pas nog trouwens, weet niet of dat nog zo is.
  maandag 11 maart 2013 @ 14:02:25 #24
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_123909882
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 13:38 schreef Luna3 het volgende:
Fijn dat de daith zo goed geneest!
Bij AOP hadden ze hartjes pas nog trouwens, weet niet of dat nog zo is.
Kun je die zonder speciale tang in elkaar zetten? Ik ga er eens kijken... Zo te zien alleen voor helix/tragus, past niet in het daith-deel.

[ Bericht 7% gewijzigd door SEMTEX op 11-03-2013 14:13:35 ]
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_123910462
quote:
14s.gif Op maandag 11 maart 2013 14:02 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Kun je die zonder speciale tang in elkaar zetten? Ik ga er eens kijken... Zo te zien alleen voor helix/tragus, past niet in het daith-deel.
Huh? Je hebt toch verschillende maten?
  maandag 11 maart 2013 @ 14:24:19 #26
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_123910814
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 14:16 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Huh? Je hebt toch verschillende maten?
Misschien thuis nog maar eens zoeken dan, heb tot nu toe alleen deze gevonden.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_124027442
hallo ik heb ruim twee maanden geleden mijn derde paar oorbellen laten zetten. De eerste zes weken heb ik ze trouw verzorgd met sterilon, daarna heb ik het eerlijk gezegd een beetje laten versloffen(omdat je ze.officieel maar zes weken hoeft te verzorgen en ik dacht dat het vanzelf verder zou genezen).

Maar ik heb er.nog steeds last van als ik erop lig, het is ook nog steeds dik, er komt geen troep uit.

wat kan ik nu t.beste doen? Er zit trouwens chirurgisch staal in dus dat zou t probleem niet moeten zijn en het is gewoon nog oorlel geen kraakbeen.
pi_124037285
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 21:48 schreef beach7 het volgende:
hallo ik heb ruim twee maanden geleden mijn derde paar oorbellen laten zetten. De eerste zes weken heb ik ze trouw verzorgd met sterilon, daarna heb ik het eerlijk gezegd een beetje laten versloffen(omdat je ze.officieel maar zes weken hoeft te verzorgen en ik dacht dat het vanzelf verder zou genezen).

Maar ik heb er.nog steeds last van als ik erop lig, het is ook nog steeds dik, er komt geen troep uit.

wat kan ik nu t.beste doen? Er zit trouwens chirurgisch staal in dus dat zou t probleem niet moeten zijn en het is gewoon nog oorlel geen kraakbeen.
250ml afgekookt water & theelepel zeezout doet altijd wonderen.. 2x per dag de piercing er mee schoonmaken.
Zo maak ik mijn helix & neuspiercing schoon, heb er nooit problemen mee.
Ze smelten de kazen!
  donderdag 14 maart 2013 @ 06:38:29 #29
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_124038087
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 21:48 schreef beach7 het volgende:
hallo ik heb ruim twee maanden geleden mijn derde paar oorbellen laten zetten. De eerste zes weken heb ik ze trouw verzorgd met sterilon, daarna heb ik het eerlijk gezegd een beetje laten versloffen(omdat je ze.officieel maar zes weken hoeft te verzorgen en ik dacht dat het vanzelf verder zou genezen).

Maar ik heb er.nog steeds last van als ik erop lig, het is ook nog steeds dik, er komt geen troep uit.

wat kan ik nu t.beste doen? Er zit trouwens chirurgisch staal in dus dat zou t probleem niet moeten zijn en het is gewoon nog oorlel geen kraakbeen.
Afkicken van de sterilon. Die probeert je piercinggat dicht te maken, je wilt juist dat je huid aan de piercing gaat 'wennen'.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_124045769
oké thx ^O^
  donderdag 14 maart 2013 @ 13:30:14 #31
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_124046825
Ik ben trouwens in mei jarig, mijn mannetje bood al een piercing cadeau aan O+
Yes please O+
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_124048214
quote:
4s.gif Op donderdag 14 maart 2013 13:30 schreef SEMTEX het volgende:
Ik ben trouwens in mei jarig, mijn mannetje bood al een piercing cadeau aan O+
Yes please O+
[ afbeelding ]
Ben ook in mei jarig, hele goeie! Vorige op mijn verjaardag zelf betaald -O- ;)
pi_124048630
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 21:39 schreef wolvendagen het volgende:
In de categorie "mooie sieraadjes can I touch it, minder leuk prijskaartje":

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

:~
Wow, dit is voor het eerst dat ik hier mee lees en denk 'wauw' :D
Is dit nou een orbital, inner conch of outer conch?
pi_124048632
hebben jullie trouwens nog tips om t balletje in een bcr te krijgen, ik word hier echt heel agressief van :')
pi_124050119
Ik ga zometeen van huis om piercing #3 te laten zetten *O*
Ik heb al een helix & een neuspiercing...

Nu is het tijd voor een wenkbrauw piercing


Maar wel bij een andere piercing zaak.. de zaak waar ik de eerste 2 heb gezet was echt een kut zaak :(

Ik was te zenuwachtig bij de eerste piercing on te begrijpen wat er aan de hand was ( ben een schijtluis ).
De piercing werd gezet zonder aan mij te vragen van te voren of die op een plaats zat waar ik tevreden mee ben..

Zelfde met de neuspiercing... Mijn neuspiercing zit te laag, dus bij het kleinste ringetje heb ik zels nog speling. De man die hem gezet heeft zei dat hij dat zo had gedaan omdat ik anders op een koe lijk... O.o Beetje dom, had moeten vragen om in de spiegel te kijken of de piercing plek goed was toen hij het met een stift een puntje zette, maar ja door de zenuwen niet gedaan :(

Zijn vrouw achter de balie is niet beter, zat te zeiken omdat ik 3 minuten te laat was ( door een omleiding) . Er was niemand in de zaak op dat moment :') .

[ Bericht 47% gewijzigd door Stickertje op 14-03-2013 15:19:39 ]
Ze smelten de kazen!
pi_124050268
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 14:27 schreef beach7 het volgende:
n jullie trouwens nog tips om t balletje in een bcr te
jep, tangetje!! https://www.alloverpiercings.nl/artikel/ring-opener-mini-95-cm
Anders met een schaar pielen, niet aan te raden als je je oor of neus ofzo heel wilt houden :)
pi_124050406
tragus loopt te mokken :r
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
  donderdag 14 maart 2013 @ 16:15:05 #38
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_124052501
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 15:13 schreef Stickertje het volgende:
Ik ga zometeen van huis om piercing #3 te laten zetten *O*
Ik heb al een helix & een neuspiercing...

Veel plezier *O*
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  donderdag 14 maart 2013 @ 16:16:28 #39
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_124052549
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 15:20 schreef wolvendagen het volgende:
tragus loopt te mokken :r
Die lopen sowieso meer te mokken dan piercings die dieper in het oor liggen, denk ik. Nog ff doorzetten, lekker zoutoplossen en de piercing met rust laten.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_124052858
Ik heb -per ongeluk- zo hard aan m'n tepelpiercing getrokken (tijdens het uitkleden) dat het linkergat nu flink groter is dan het rechter.

En oh, mocht je het je afvragen; Ja, dat doet zeer. Heel veel zeer. Ongelooflijk zeer.
Je raekt an de dinge geweun.
pi_124053180
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 16:24 schreef Messina het volgende:
Ik heb -per ongeluk- zo hard aan m'n tepelpiercing getrokken (tijdens het uitkleden) dat het linkergat nu flink groter is dan het rechter.

En oh, mocht je het je afvragen; Ja, dat doet zeer. Heel veel zeer. Ongelooflijk zeer.
:X Getver, ik voel gewoon mn tepel pijn doen nu. Ouch.
pi_124056608
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 15:20 schreef wolvendagen het volgende:
tragus loopt te mokken :r
Damn, maar hij was toch (op blaasje na) juist weer rustig?
pi_124058579
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 15:17 schreef Luna3 het volgende:

[..]

jep, tangetje!! https://www.alloverpiercings.nl/artikel/ring-opener-mini-95-cm
Anders met een schaar pielen, niet aan te raden als je je oor of neus ofzo heel wilt houden :)
shit toevallig eergisteren daar een bestelling geplaatst :+ Maar bestel toch maar zo'n tangetje denk ik ben t gepruts echt zat, heb drie van die bcr's. bedankt.voor de tip :s)
pi_124058634
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 15:20 schreef wolvendagen het volgende:
tragus loopt te mokken :r
Mijne ook, hij is alweer ontstoken.
All good things are wild and free.
pi_124062787
*O* Ik heb mijn wenkbrauw piercing.. Ik durf niet te lachen omdat het nog gevoelig is dus zit ik met een chagrijnig gezicht iedereen aan te kijken _O-

Nieuwe piercing zaak ( The Rising Bastards in Nijmegen ) is veel vriendelijk dan die ik hier voor had
Ze smelten de kazen!
pi_124069237
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 16:16 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Die lopen sowieso meer te mokken dan piercings die dieper in het oor liggen, denk ik. Nog ff doorzetten, lekker zoutoplossen en de piercing met rust laten.
Ja doe ik ook. O+
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 18:14 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Damn, maar hij was toch (op blaasje na) juist weer rustig?
Ja het blaasje was ook een paar daagjes weg maar kwam weer terug en nu komt er weer wondvocht uit en heb ik korstjes en ik ben er vandaag al een paar keer aan blijven hangen, met mijn haar en shirt. :r :')

quote:
13s.gif Op donderdag 14 maart 2013 19:15 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Mijne ook, hij is alweer ontstoken.
Jij hebt hem al superlang toch? ;( Hoevaak is ie ontstoken geweest tot nu? Ik heb niet echt een ontsteking meer gewoon wondkorstjes de laatste dagen.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
pi_124069304
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 22:32 schreef wolvendagen het volgende:

[..]

Ja doe ik ook. O+

[..]

Ja het blaasje was ook een paar daagjes weg maar kwam weer terug en nu komt er weer wondvocht uit en heb ik korstjes en ik ben er vandaag al een paar keer aan blijven hangen, met mijn haar en shirt. :r :')

[..]

Jij hebt hem al superlang toch? ;( Hoevaak is ie ontstoken geweest tot nu? Ik heb niet echt een ontsteking meer gewoon wondkorstjes de laatste dagen.
2 jaar nu, en hij raakt 1 keer in de 3 maanden wel keer ontstoken. Lijkt het hele stukje kraakbeen wel dik te worden ofzo. :')
All good things are wild and free.
pi_124071132
Morgen eindelijk mijn daith laten zetten O+ Als het kan in mijn oortje :D

Ik twijfel over een dermal. Echt megagaaf, maar lees te veel verhalen over uitgroei :@

Wie heeft er 1?
  vrijdag 15 maart 2013 @ 00:45:22 #49
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_124076534
Ik vind het echt zonde dat traguspiercings zo sjaggo doen steeds.
Ze zijn zo mooi O+
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_124090407
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 00:45 schreef Murmeli het volgende:
Ik vind het echt zonde dat traguspiercings zo sjaggo doen steeds.
Ze zijn zo mooi O+
Echt nog noooooooit last van gehad. Alleen oprekken was naar, maar is daardoor ook niet gaan vervelen ofzo...was gewoon gevoelig, that's it.
  vrijdag 15 maart 2013 @ 14:50:55 #51
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_124092360
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 23:00 schreef charmed_angel het volgende:
Morgen eindelijk mijn daith laten zetten O+ Als het kan in mijn oortje :D
pics or it didn't happen O+
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_124096920
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 14:50 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

pics or it didn't happen O+
half 7 op zuid afgesproken en dan reizen we naar tattoo Bob. Die hebben een actie, alle piercings en dermals 25 euro :P

Ik hoop zo dat het gaat in mijn oor :o
  vrijdag 15 maart 2013 @ 16:38:06 #53
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_124096990
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 16:36 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

half 7 op zuid afgesproken en dan reizen we naar tattoo Bob. Die hebben een actie, alle piercings en dermals 25 euro :P

Ik hoop zo dat het gaat in mijn oor :o
Voor een dermal een scherpe prijs. Kunnen Bob en de zijnen een beetje piercen?
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_124097252
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 16:38 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Voor een dermal een scherpe prijs. Kunnen Bob en de zijnen een beetje piercen?
bob niet, maar collega's wel.

Heb mijn tongpiercing daar laten zetten. Geen bloed, geen pijn en geen dikke tong :)

Maar ik lees dat de wachttijd NU al 1 uur is -O-
pi_124109579
Daith niet mogelijk in mijn oor :(
  vrijdag 15 maart 2013 @ 21:41:08 #56
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_124109929
Vanmorgen had ik een MRI en de verpleegkundige vroeg of de piercing uit kan en dat gaat niet

Zij keidroog: je laat iets zetten en weet niet hoe het uit moet.

De MRI is gebeurd en ik heb m'n piercing nog.

Alleen de bolletjes zijn van een soort metaal denk ik. Het buisje is plastiek.

Wenkbrauwpiercing ;)
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_124110861
Nu deze laten zetten, niet de 2 ringetjes maar staafje.




[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 16-03-2013 18:57:51 ]
  vrijdag 15 maart 2013 @ 22:22:56 #58
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_124112005
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 21:33 schreef charmed_angel het volgende:
Daith niet mogelijk in mijn oor :(
Waarom niet? Ik zie een perfect daith richeltje in je oor :P
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_124112113
quote:
5s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 22:22 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Waarom niet? Ik zie een perfect daith richeltje in je oor :P
ze zei ik kan hem wel zetten, maar dan groeit hij eruit. Ik heb een plat richeltje ;(
pi_124112208
En dermal ook laten zetten O+
pi_124120780
Ik heb mijn wenkbrauw piercing iets langer dan 24 uur..
Mijn wenkbrauw is een beetje dik door het piercen, waardoor ik niet met mijn wattenstaafje bij de korstjes kan komen :{ Er was een beetje speling en al de speling is gebruikt.
De huid zit tegen de piercing aan, maar het is niet te strak, er staat geen spanning op.. is niet rood en doet niet te veel pijn ( eigenlijk doet alleen de zwelling bult pijn).

Weet iemand hoe ik het beste mijn piercing kan schoonmaken tot de zwelling weg is?

[ Bericht 5% gewijzigd door Stickertje op 16-03-2013 03:31:10 ]
Ze smelten de kazen!
  zaterdag 16 maart 2013 @ 09:00:56 #62
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_124122563
Steriele gaasjes (geen wattenstokjes of ander spul wat kan pluizen) in zeezout oplossing en dat als kompres gebruiken, als je echt moet schoonmaken.
  maandag 18 maart 2013 @ 13:14:10 #63
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_124202854
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 22:25 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

ze zei ik kan hem wel zetten, maar dan groeit hij eruit. Ik heb een plat richeltje ;(
Ik moet erop terug komen: je hebt een perfect daith 'richeltje'. Klinkt meer alsof je piercers er niet zo'n zin in hadden.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_124210195
Mijn tragus is eindelijk een 7mm ringetje ipv een ugly lang staafje. Awww yiiisss.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
pi_124221566
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 13:14 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Ik moet erop terug komen: je hebt een perfect daith 'richeltje'. Klinkt meer alsof je piercers er niet zo'n zin in hadden.
Ze namen wel de tijd voor mijn Dermal, en mijn andere piercing die ik heb laten zetten.

Maar zoals ik nu voel, lijkt mij wel dat het kan ja.
Volgende maand even naar een andere piercingshop.

Iemand een tip? Omgeving Rotterdam?

Dit is mijn andere oor...

Maar hier zit de conch dan in de weg :P

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 18-03-2013 20:28:21 ]
pi_124229340
Ah, hier moet ik zijn. Jullie kunnen me vast verder helpen! Ik woon in Utrecht en wilk een piercing, tragus om precies te zijn.
Nu heb ik dus tips nodig voor een betrouwbare piercing shop om dat te laten zetten.
Als het geheeld is kan ik wel weer gewoon oordopjes in toch?
pi_124235809
quote:
99s.gif Op maandag 18 maart 2013 20:24 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Ze namen wel de tijd voor mijn Dermal, en mijn andere piercing die ik heb laten zetten.

Maar zoals ik nu voel, lijkt mij wel dat het kan ja.
Volgende maand even naar een andere piercingshop.

Iemand een tip? Omgeving Rotterdam?

Dit is mijn andere oor...
[ afbeelding ]
Maar hier zit de conch dan in de weg :P
Ik ga altijd bij Queen of Rings, zelf heel fijne ervaringen mee.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
pi_124236026
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 22:20 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ah, hier moet ik zijn. Jullie kunnen me vast verder helpen! Ik woon in Utrecht en wilk een piercing, tragus om precies te zijn.
Nu heb ik dus tips nodig voor een betrouwbare piercing shop om dat te laten zetten.
Als het geheeld is kan ik wel weer gewoon oordopjes in toch?
Shop kan ik je niet mee helpen.
Als het geheeld is kan je wel gewoon weer oordopjes in, ik kon na de eerste twee weken al dopjes weer in, maar dat ging wel een beetje drukken. Na een week of vijf/zes ging het gewoon zonder 'pijn' oid. Ben nu in week 10 en heb het staafje laten vervangen door een ringetje en dat zit wel heel veel fijner met dopjes.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
  dinsdag 19 maart 2013 @ 13:07:24 #69
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_124247317
Albinobambi: je moet het gewoon proberen. Bij mij ging het niet met oordopjes maar de meesten hoor ik er niet over.
Mijn tragus is ook wel klein en de piercing zat heel dicht bij mijn gezicht. Geen succes dus.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_124253519
@Albino: Ookal hoor je vaak slechte dingen over ze, ik heb mijn innerconch bij Bodycult laten zetten in Utrecht centrum, en ik werd prima geholpen, en het waren erg vriendelijke mensen :)

Iets verder weg ben ik groot fan van Classic ink in Amsterdam, maar ja, wie is dat niet ;)
Not all those who wander are lost. - J.R.R. Tolkien
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
pi_124255933
Kent iemand een winkel in Nederland (liefst provincie Zuid-Holland) waar ze Anatometal sieraden verkopen?
pi_124256588
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 00:17 schreef wolvendagen het volgende:

[..]

Ik ga altijd bij Queen of Rings, zelf heel fijne ervaringen mee.
ik hoor verschillende verhalen oer QOR.

Maar wat zijn de prijzen van oorpiercings?
pi_124272671
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 17:14 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

ik hoor verschillende verhalen oer QOR.

Maar wat zijn de prijzen van oorpiercings?
Ja klopt, maar ikzelf heb er nooit problemen ondervonden. Vind de medewerkers aardig en behulpzaam terwijl anderen dat totaal weer niet vinden. Word zelf ook altijd goed geholpen mja.

Zover ik weet helixen en tragus 35. Prijzen staan niet op de site maar in het gastenboek vragen mensen wel een naar prijzen dus voor iets anders zou je daar zelf wat kunnen plaatsten of doorbladeren als je niets te doen hebt :D. (Of even bellen)
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
pi_124295107
Doet een lippiercing heel erg pijn?
Heb genoeg tattoo's en een hoge pijngrens maar weet totaal niet wat ik moet vewachten :X
Zelf denk ik dat het een beetje moet voelen als bloedprikken maar dan 10x zo pijnlijk , klopt dat ongeveer?
bitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
  woensdag 20 maart 2013 @ 17:18:00 #75
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_124299544
Er gaat een naald door je lip. Dat voel je. Of het pijn doet is iets wat alleen jij kan bepalen
pi_124301507
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 17:18 schreef GimmeGore het volgende:
Er gaat een naald door je lip. Dat voel je. Of het pijn doet is iets wat alleen jij kan bepalen
Kun je denk ik een beetje inschatten als je enorme pijn hebt als je (per ongeluk hard) op je lip bijt of dat dat wel meevalt. Bij mij doet per ongeluk op lip of tong bijten extreem zeer, dus een piercing zal ik daarom daar al niet nemen...(heb ooit gat in tong gebeten als kind...trauma!!) haha
pi_124302353
Heb nu ook een piercing in mijn oor. O+
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  woensdag 20 maart 2013 @ 18:40:33 #78
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_124302634
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 18:08 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Kun je denk ik een beetje inschatten als je enorme pijn hebt als je (per ongeluk hard) op je lip bijt of dat dat wel meevalt. Bij mij doet per ongeluk op lip of tong bijten extreem zeer, dus een piercing zal ik daarom daar al niet nemen...(heb ooit gat in tong gebeten als kind...trauma!!) haha
Maar dat is een heel ander soort pijn. In je tong bijten doet ook ontzettend pijn, de laatste keer dat ik dat deed stonden de tranen me in mijn ogen van de pijn. Maar een naald is scherp en dat gaat heel snel.
Ik wil nog steeds venoms. Maar ja, ik moet hard sparen voor de vakantie.
pi_124312398
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 18:08 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Kun je denk ik een beetje inschatten als je enorme pijn hebt als je (per ongeluk hard) op je lip bijt of dat dat wel meevalt. Bij mij doet per ongeluk op lip of tong bijten extreem zeer, dus een piercing zal ik daarom daar al niet nemen...(heb ooit gat in tong gebeten als kind...trauma!!) haha
Als je op je tong bijt, bijt je in de spieren. De naald gaat tussen de spieren door. En lip.. tja je voelt wel dat er een naald doorheen gaat, maar of dat pijnlijk is kan alleen jij bepalen.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hč :(
pi_124312764
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 18:33 schreef Tamashii het volgende:
Heb nu ook een piercing in mijn oor. O+
wat voor piercing O+
  woensdag 20 maart 2013 @ 21:52:09 #81
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_124313125
Ik ben ook de eigenaar van een hartje door mijn daith sinds afgelopen zaterdag.


Witgoud en ik heb er 8 weken op moeten wachten voordat hij binnen was, en afgelopen week was het zover :D Op de foto is mijn oor nog een beetje dik :D
  woensdag 20 maart 2013 @ 22:01:58 #82
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_124313781
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 15:37 schreef GrunnigsTrots het volgende:
Doet een lippiercing heel erg pijn?
Heb genoeg tattoo's en een hoge pijngrens maar weet totaal niet wat ik moet vewachten :X
Zelf denk ik dat het een beetje moet voelen als bloedprikken maar dan 10x zo pijnlijk , klopt dat ongeveer?
Ik vond er niks aan, navelpiercing is pijnlijker :P
pi_124314347
Ik heb ook een tattoo op m'n knieschijf en DAT doet pijn als je duizenden keren die naald op je bot voelt.
Maar ik heb eens gelezen dat je lippen en geslachtsdelen de meeste zenuwuiteinden van je lichaam hebben en daarom zo gevoelig zijn.
En met dat feitje in m'n hoofd leek het me niet heel prettig :p
Sws heb ik niks met piercings maar een eigen tattoo/piercingshop openen staat wel op mijn bucketlist dus dan moet ik er toch eens aan geloven :@
bitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
pi_124329430
quote:
2s.gif Op woensdag 20 maart 2013 21:39 schreef DevilsWhore het volgende:
Als je op je tong bijt, bijt je in de spieren. De naald gaat tussen de spieren door. En lip.. tja je voelt wel dat er een naald doorheen gaat, maar of dat pijnlijk is kan alleen jij bepalen.
Je tong is toch gewoon 1 grote spier?! Vandaar dat je na tong-splitting beide kanten nog zo goed kunt bewegen. Maar ja, het is natuurlijk dun en scherp ja, zo'n naald...toch niet voor mij weggelegd. Ook ik ben wijsgemaakt dat er in weken delen (waaronder tong en binnenkant lip) veel zenuwen en bloedvaten zitten (waardoor het ook zo snel geneest) en ik sla zo'n piercing dus ff over ;)
  donderdag 21 maart 2013 @ 13:18:12 #85
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_124332558
Josje van K3 heeft ook een neuspiercing. Ik vind het geen gezicht bij haar.

pi_124333130
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 12:08 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Je tong is toch gewoon 1 grote spier?! Vandaar dat je na tong-splitting beide kanten nog zo goed kunt bewegen. Maar ja, het is natuurlijk dun en scherp ja, zo'n naald...toch niet voor mij weggelegd. Ook ik ben wijsgemaakt dat er in weken delen (waaronder tong en binnenkant lip) veel zenuwen en bloedvaten zitten (waardoor het ook zo snel geneest) en ik sla zo'n piercing dus ff over ;)
Je tong bestaat uit meerdere spieren, anders zou het maar 1 soort beweging met je tong zelf kunnen maken. Er zijn longitudinale en transversale spieren nodig om alle bewegingen uit te voeren.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hč :(
pi_124333552
quote:
1s.gif Op donderdag 21 maart 2013 14:02 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Je tong bestaat uit meerdere spieren, anders zou het maar 1 soort beweging met je tong zelf kunnen maken. Er zijn longitudinale en transversale spieren nodig om alle bewegingen uit te voeren.
Er zijn ook nog andere spieren voor nodig, die lopen vanuit delen van de kaak naar de tong. Maar al die spierbundels lopen door elkaar in de tong zelf, het is dus niet zo dat bij het piercen de naald precies tussen de spieren doorloopt en alleen maar door slijmvlies gaat ofzo. De naald gaat wel degelijk door de spiervezels heen (in tegenstelling tot wat hierboven werd gezegd).
Hoe pijnlijk dat is verschilt per persoon, al heb ik begrepen dat een tongpiercing over het algemeen niet als heel pijnlijk wordt ervaren.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  roze donderdag 21 maart 2013 @ 14:23:05 #89
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_124333929

Ik wil mijn Verticale Tragus terug! ;(

*foto was na het zetten, vond hem net terug*
Your beauty never ever scared me.
pi_124333934
De meeste mensen met een tongpiercing die ik ken, vonden het inderdaad hun minst pijnlijke piercing. Bij mij was het juist pijnlijker dan andere (oa nape en inner conch)... het is puur persoonlijk (en maar net afhankelijk of een zenuw geraakt wordt of niet).
Not all those who wander are lost. - J.R.R. Tolkien
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
  roze donderdag 21 maart 2013 @ 14:24:09 #91
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_124333965
Ik heb verschillende piercings gehad en ik zal zelf een tongpiercing nooit weer nemen. Het is dat ik hem nu heb maar wat een hel vond ik die genezing zeg.. Ik kon geen hap eten voor 5 dagen
Your beauty never ever scared me.
pi_124334488
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 14:24 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb verschillende piercings gehad en ik zal zelf een tongpiercing nooit weer nemen. Het is dat ik hem nu heb maar wat een hel vond ik die genezing zeg.. Ik kon geen hap eten voor 5 dagen
Ik zou het wel weer doen, maar inderdaad die eerste paar dagen waren niet grappig. Nu als ik hem zelf opnieuw in moet doen heb ik soms, als ik veel heb lopen ploeteren omdat het lastig is om je tong zo lang uit te steken, nog wel eens een dag spierpijn eraan :').
  roze donderdag 21 maart 2013 @ 14:43:24 #93
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_124334649
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 14:38 schreef -Trinity- het volgende:

[..]

Ik zou het wel weer doen, maar inderdaad die eerste paar dagen waren niet grappig. Nu als ik hem zelf opnieuw in moet doen heb ik soms, als ik veel heb lopen ploeteren omdat het lastig is om je tong zo lang uit te steken, nog wel eens een dag spierpijn eraan :').
Haha ik voel me echt een mongool als ik hem er opnieuw in wil doen. Ik kan mijn tong niet zo ver uitsteken ofzo, dus ik kwijl echt alles bij elkaar enz. Vet charmant :D Zie ook altijd mensen kijken van 'wtf waar is ze mee bezig?' omdat ik nooit kan vinden waar die erin moet lol
Your beauty never ever scared me.
pi_124335944
quote:
1s.gif Op donderdag 21 maart 2013 14:02 schreef DevilsWhore het volgende:
Je tong bestaat uit meerdere spieren, anders zou het maar 1 soort beweging met je tong zelf kunnen maken. Er zijn longitudinale en transversale spieren nodig om alle bewegingen uit te voeren.
Ja, maar.... zie verder...dik gedrukt.

quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 14:13 schreef Njosnavelin het volgende:
Er zijn ook nog andere spieren voor nodig, die lopen vanuit delen van de kaak naar de tong. Maar al die spierbundels lopen door elkaar in de tong zelf, het is dus niet zo dat bij het piercen de naald precies tussen de spieren doorloopt en alleen maar door slijmvlies gaat ofzo. De naald gaat wel degelijk door de spiervezels heen (in tegenstelling tot wat hierboven werd gezegd).
Hoe pijnlijk dat is verschilt per persoon, al heb ik begrepen dat een tongpiercing over het algemeen niet als heel pijnlijk wordt ervaren.
...dit bedoel ik. 1 grote lap spieren. ('k vatte het inderdaad verkeerd samen als 1 grote spier..)

quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 14:23 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil mijn Verticale Tragus terug! ;(
*foto was na het zetten, vond hem net terug*
F*cking vet, nog nooit eerder gezien!! Waarom is 'ie eruit dan?

quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 13:47 schreef Mylene het volgende:
Josje van K3 heeft ook een neuspiercing. Ik vind het geen gezicht bij haar.
[ afbeelding ]
_O-

Ik vind 'n septum echt geweldig, en ook juist extra leuk als je het niet bij iemand zou verwachten. (bij Scarlet J. bijvoorbeeld) Sinds ik een septum heb, draag ik ineens colbertjes (wel knalroze ofzo, geen saai mantelpakding) en zelfs vaker dan mijn zwarte leren geliefde punk jackje, maar dit...MWHAHAHAHA, nee, echt heel debiel ja. Kan niet eens uitleggen waarom...het staat niet.

*Het lijkt erop dat ze dacht; "laat ik eens ff rebels doen" ofzo.*
  roze donderdag 21 maart 2013 @ 15:53:43 #95
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_124337427
Hij is eruit gegroeid helaas
Your beauty never ever scared me.
pi_124339438
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 14:13 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Er zijn ook nog andere spieren voor nodig, die lopen vanuit delen van de kaak naar de tong. Maar al die spierbundels lopen door elkaar in de tong zelf, het is dus niet zo dat bij het piercen de naald precies tussen de spieren doorloopt en alleen maar door slijmvlies gaat ofzo. De naald gaat wel degelijk door de spiervezels heen (in tegenstelling tot wat hierboven werd gezegd).
Hoe pijnlijk dat is verschilt per persoon, al heb ik begrepen dat een tongpiercing over het algemeen niet als heel pijnlijk wordt ervaren.
quote:
De tong bestaat voornamelijk uit spieren. De tongmassa wordt in twee helften verdeeld door een vezelachtig membraan dat door het midden van de tong loopt. De tongspieren manifesteren zich daarom als paren aan weerskanten van de middenlijn.
bron
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hč :(
pi_124339806
quote:
Goed mikken dus! ;)
pi_124340719
quote:
1s.gif Op woensdag 20 maart 2013 21:45 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

wat voor piercing O+
Het heet gewoon een helix geloof ik :9
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_124342252
Ik heb een ex gehad en die had 3 piercings in d'r tong, dat vond ik echt vet freaky :X
bitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 21 maart 2013 @ 17:59:14 #100
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_124342495
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 15:17 schreef Luna3 het volgende:
_O-

Ik vind 'n septum echt geweldig, en ook juist extra leuk als je het niet bij iemand zou verwachten. (bij Scarlet J. bijvoorbeeld) Sinds ik een septum heb, draag ik ineens colbertjes (wel knalroze ofzo, geen saai mantelpakding) en zelfs vaker dan mijn zwarte leren geliefde punk jackje, maar dit...MWHAHAHAHA, nee, echt heel debiel ja. Kan niet eens uitleggen waarom...het staat niet.

*Het lijkt erop dat ze dacht; "laat ik eens ff rebels doen" ofzo.*
Ik vind die septum ook totaal verkeerd bij d'r staan op die foto, maar ik heb een interview met haar gelezen in de LINDA. en daar komt ze to-taal anders over dan je zou verwachten. Echt heel grappig en afgezien van deze foto, vind ik zo'n piercing niet eens zo verrassend bij haar (zover ik haar persoonlijkheid heb kunnen halen uit een interview). Leuk(er) en ander mens dan ik had verwacht.

I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_124343748
Hoi, ik ben nieuw in dit topic!

Ik begin maar met zeggen dat ik echt heel erg bang ben voor naalden. Desondanks vandaag toch een tragus piercing laten zetten! :D Bij Tattoo Bob in Rotterdam, in een opwelling.
Achteraf bleken ze nog niet eens open te zijn, maar ik ben gewoon heel vrolijk geholpen. Niet hoeven wachten, niks!



Helemaal blij mee! ^O^
pi_124346640
quote:
10s.gif Op donderdag 21 maart 2013 18:37 schreef Linlinlin het volgende:
Hoi, ik ben nieuw in dit topic!

Ik begin maar met zeggen dat ik echt heel erg bang ben voor naalden. Desondanks vandaag toch een tragus piercing laten zetten! :D Bij Tattoo Bob in Rotterdam, in een opwelling.
Achteraf bleken ze nog niet eens open te zijn, maar ik ben gewoon heel vrolijk geholpen. Niet hoeven wachten, niks!

[ afbeelding ]

Helemaal blij mee! ^O^
Jouw oorbellen. O+
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hč :(
pi_124353177
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 21:52 schreef RandomMoron het volgende:
Ik ben ook de eigenaar van een hartje door mijn daith sinds afgelopen zaterdag.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Witgoud en ik heb er 8 weken op moeten wachten voordat hij binnen was, en afgelopen week was het zover :D Op de foto is mijn oor nog een beetje dik :D
Mooi hoor! ...ik wil ook een daith... |:(

quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 17:59 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik vind die septum ook totaal verkeerd bij d'r staan op die foto, maar ik heb een interview met haar gelezen in de LINDA. en daar komt ze to-taal anders over dan je zou verwachten. Echt heel grappig en afgezien van deze foto, vind ik zo'n piercing niet eens zo verrassend bij haar (zover ik haar persoonlijkheid heb kunnen halen uit een interview). Leuk(er) en ander mens dan ik had verwacht.
[ afbeelding ]
Het ligt ook aan die boerenblijekrullen op die foto!!

...en nog...dan kan ze nog zo leuk overkomen in een interview (geloof ik wel hoor) ...maareuh, als je met Gert het bed hebt gedeeld dan zie ik je echt alleen nog maar als Golddigger, helemaal als een collega-K er al iets mee gehad heeft...nee, al kan ze duizenden kindjes blij maken...bij mij komt dit niet meer goed :N
pi_124367431
quote:
1s.gif Op donderdag 21 maart 2013 17:11 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Het heet gewoon een helix geloof ik :9
aha :D

Foto?
pi_124367478
Ow en mijn tongpiercing deed totaal geen zeer O+ ook nergens last van gehad en in d'r avond at ik al patat :D

Bij tattoo Bob laten zetten overigens.
pi_124375733
Labret zit erin , ik voelde de 1.3 naald niet eens :`)
Foto's volgen nog
bitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
pi_124379463
Wel stomme zelfgemaakte foto :`)


Closeup van de piercing zelf doe ik niet want zit ik tablet
bitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
pi_124386269
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 21:52 schreef RandomMoron het volgende:
Ik ben ook de eigenaar van een hartje door mijn daith sinds afgelopen zaterdag.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Witgoud en ik heb er 8 weken op moeten wachten voordat hij binnen was, en afgelopen week was het zover :D Op de foto is mijn oor nog een beetje dik :D
Over hartjes gesproken:

http://gallery.mailchimp.(...)e_Heart_Of_Stone.png
  zondag 24 maart 2013 @ 10:23:40 #109
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_124434061
AOP heeft hem t/m vandaag met 10% korting met een code.
  vrijdag 29 maart 2013 @ 08:28:18 #110
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_124635388
Joechei :{ bovenste conchgat is gaan ontsteken. Waarschijnlijk omdat ik erop gelegen heb. Er zit nu zo'n prachtig vochtbultje. Ff wat zout halen dit weekend.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  vrijdag 29 maart 2013 @ 13:08:07 #111
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_124642411
Eeeen... geknapt. Heb nog nooit eerder zo'n vochtbel gehad en zeker niet in een al genezen piercing. Apart.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_124935228
Ik vind een rook piercing wel heel mooi!
Is er iemand die hier ervaring mee heeft toevallig?
pi_124947443
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 april 2013 22:41 schreef Linlinlin het volgende:
Ik vind een rook piercing wel heel mooi!
Is er iemand die hier ervaring mee heeft toevallig?
Wat is een rook piercing??
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
  zaterdag 6 april 2013 @ 16:41:00 #114
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_124954232
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 12:14 schreef Ordos20 het volgende:

[..]

Wat is een rook piercing??
moet je ff googlen. is een van die richeltjes in je oor :)
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  zaterdag 6 april 2013 @ 18:02:12 #115
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_124957188
Straks maar even proberen een piercing door mijn navel heen te duwen, daar heeft al ruim een half jaar niets in gezeten ben bang dat hij dicht is. Gewoon hard doorduwen :')
Bay of Plenty
  zondag 7 april 2013 @ 21:30:29 #116
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 14 april 2013 @ 18:16:14 #117
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_125275259
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 18:02 schreef oLexie het volgende:
Straks maar even proberen een piercing door mijn navel heen te duwen, daar heeft al ruim een half jaar niets in gezeten ben bang dat hij dicht is. Gewoon hard doorduwen :')
Gelukt? :')

Ik had twee navelpiercings en ik heb spijt dat ik ze eruit heb gehaald ;(. Ik wil binnenkort ook eens kijken of het toevallig nog open is (gok van niet :'))
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_125280756
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 18:16 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Gelukt? :')

Ik had twee navelpiercings en ik heb spijt dat ik ze eruit heb gehaald ;(. Ik wil binnenkort ook eens kijken of het toevallig nog open is (gok van niet :'))
Bij mij was hij na 7 jaar nog open :o

echt vaag trouwens :')
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 14 april 2013 @ 20:46:31 #119
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_125282019
quote:
99s.gif Op zondag 14 april 2013 20:25 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Bij mij was hij na 7 jaar nog open :o

echt vaag trouwens :')
*O* Geeft me hoop. Ik heb het wel eens vaker gehoord, inderdaad. Dat een navelpiercing zo lang open bleef. Mijn lippiercings zijn allemaal vrij snel dichtgegaan dusja. Ik ben nu niet thuis dus over een paar dagen proberen, :9. Ik heb eigenlijk geen zin (en geld :{) om ze opnieuw te laten zetten, ondanks spijt, omdat ik het een van de pijnlijkste piercings vond (en ik heb er 9 gehad :'))
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_125283361
quote:
17s.gif Op zondag 14 april 2013 20:46 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

*O* Geeft me hoop. Ik heb het wel eens vaker gehoord, inderdaad. Dat een navelpiercing zo lang open bleef. Mijn lippiercings zijn allemaal vrij snel dichtgegaan dusja. Ik ben nu niet thuis dus over een paar dagen proberen, :9. Ik heb eigenlijk geen zin (en geld :{) om ze opnieuw te laten zetten, ondanks spijt, omdat ik het een van de pijnlijkste piercings vond (en ik heb er 9 gehad :'))
bij een vriendin van mij, hebben ze haar navelpiercing weer gratis opengeprikt ;)

Maar goed, denk dat ze geluk heeft gehad ofzo :D
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 14 april 2013 @ 21:07:17 #121
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_125283451
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2013 21:06 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

bij een vriendin van mij, hebben ze haar navelpiercing weer gratis opengeprikt ;)

Maar goed, denk dat ze geluk heeft gehad ofzo :D
Haha, ik heb ook een alleraardigste piercer maja. Als het echt dicht is, is het gewoon 'nieuw' prikken denk ik :D. Bovendien gaat het om twee :o.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  maandag 15 april 2013 @ 20:43:52 #122
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_125325338
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 18:16 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Gelukt? :')

Ik had twee navelpiercings en ik heb spijt dat ik ze eruit heb gehaald ;(. Ik wil binnenkort ook eens kijken of het toevallig nog open is (gok van niet :'))
Heb het nog niet geprobeerd, helemaal vergeten. :') Als het niet lukt pak ik serieus een borduurnaald en ram 'm erdoorheen. Beetje stom dat ik hem eruit gehaald heb en niet meer teruggedaan (er was een klein stukje metaal van het enige balletje dat ik nog had af en dat bleef steeds in mijn huid schuren = non stop ontsteking) had hem echt netaan geen twee jaar. Gok dat het nog wel gaat lukken met wat kracht en daarna weer lekker shotglaasje-zoutspoelen.
Bay of Plenty
pi_125325421
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 20:43 schreef oLexie het volgende:

[..]

Als het niet lukt pak ik serieus een borduurnaald en ram 'm erdoorheen.
Neem dan in Godsnaam iets steriels :X
Je raekt an de dinge geweun.
  maandag 15 april 2013 @ 20:46:13 #124
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_125325491
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 20:45 schreef Messina het volgende:

[..]

Neem dan in Godsnaam iets steriels :X
Nog andere ideeen voor een ronde naald dan? Kan makkelijk, gewoon even ontsmetten en na het prikken goed mijn navel ontsmetten het is niet zo dat mijn buik eraf valt als ik een borduurnaald gebruik en op een nieuwe zitten heus geen ziektes.
Bay of Plenty
pi_125325579
quote:
11s.gif Op zondag 14 april 2013 21:07 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Haha, ik heb ook een alleraardigste piercer maja. Als het echt dicht is, is het gewoon 'nieuw' prikken denk ik :D. Bovendien gaat het om twee :o.
Naar wie ga jij dan?

Ik draaide vandaag voor het eerst een nieuw balletje op m'n lippiercing, wat een kutklusje is dat zeg :')

Van de week nog ff een korter staafje en ik ben er helemaal klaar mee, hoewel ik wel overweeg aan de andere kant nog 1 te nemen :D
bitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
pi_125326107
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 20:46 schreef oLexie het volgende:

[..]

Nog andere ideeen voor een ronde naald dan? Kan makkelijk, gewoon even ontsmetten en na het prikken goed mijn navel ontsmetten het is niet zo dat mijn buik eraf valt als ik een borduurnaald gebruik en op een nieuwe zitten heus geen ziektes.
Haal gewoon een naald bij de apotheek of bestel d'r één op internet. (Nou ja, die komen meestal in 100-packs, maar goed)
Echt, ga alsjeblieft niet in je huid lopen porren met ongesteriliseerde scherpe objecten, dat is vragen om ontstekingen. Het gaat niet om ziektes, het gaat om bacteriėn en die zitten er sowieso op... Je ziet het niet, maar het is er wel ;)
Je raekt an de dinge geweun.
  maandag 15 april 2013 @ 21:34:12 #127
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_125328673
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 20:55 schreef Messina het volgende:

[..]

Haal gewoon een naald bij de apotheek of bestel d'r één op internet. (Nou ja, die komen meestal in 100-packs, maar goed)
Echt, ga alsjeblieft niet in je huid lopen porren met ongesteriliseerde scherpe objecten, dat is vragen om ontstekingen. Het gaat niet om ziektes, het gaat om bacteriėn en die zitten er sowieso op... Je ziet het niet, maar het is er wel ;)
Opzich is bestellen ook wel weer een idee, kan ik meteen een punch halen.
Bay of Plenty
pi_125328982
Ik besef me net dat ik in mijn moeder aan het veranderen ben. Tien jaar geleden had ik zelf ook nog met een breinaald gaan zitten porren. :')
Je raekt an de dinge geweun.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 15 april 2013 @ 22:26:29 #129
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_125332167
quote:
11s.gif Op maandag 15 april 2013 20:47 schreef GrunnigsTrots het volgende:

[..]

Naar wie ga jij dan?

Ik draaide vandaag voor het eerst een nieuw balletje op m'n lippiercing, wat een kutklusje is dat zeg :')

Van de week nog ff een korter staafje en ik ben er helemaal klaar mee, hoewel ik wel overweeg aan de andere kant nog 1 te nemen :D
Passion for piercing, aan de Nieuweweg :). Erg prettige sfeer i.t.t. die in de Poelestraat. Kom er al sinds m'n 13e!
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_125332292
quote:
14s.gif Op maandag 15 april 2013 22:26 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Passion for piercing, aan de Nieuweweg :). Erg prettige sfeer i.t.t. die in de Poelestraat. Kom er al sinds m'n 13e!
Toffe gozer ja, ken hem van de shop en het uitgaansleven wel.
Gelof dat m'n ex daar ook altijd heeenging
bitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 15 april 2013 @ 22:29:12 #131
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_125332344
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 22:28 schreef GrunnigsTrots het volgende:

[..]

Toffe gozer ja, ken hem van de shop en het uitgaansleven wel.
Gelof dat m'n ex daar ook altijd heeenging
Bert bedoel je? Is idd een toffe gozer. Op een gegeven moment kreeg ik zelfs kortingen omdat ik zo'n vaste klant was, :+. Heb hem ook op Facebook, hahah.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_125332639
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 22:29 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Bert bedoel je? Is idd een toffe gozer. Op een gegeven moment kreeg ik zelfs kortingen omdat ik zo'n vaste klant was, :+. Heb hem ook op Facebook, hahah.
Zou z'n naam zo niet weten, die lange grijze met die grote doppen in z'n oren en tatoo's overal :7
bitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 15 april 2013 @ 22:34:12 #133
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_125332693
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 22:33 schreef GrunnigsTrots het volgende:

[..]

Zou z'n naam zo niet weten, die lange grijze met die grote doppen in z'n oren en tatoo's overal :7
Haha ja, Bert Takens is dat. Superrelaxte gast, heel steriel en echt een liefde voor piercings ('geven'). Ga nooit meer ergens anders heen.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_125332918
Ken hem vooral van de cofeeshop en feestjes maar heb toen ook bij hem m'n karten voor pastforward gekocht, vond het bijna zielig om m'n geld terug te vragen, zo'n toffe gast is het
bitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
pi_125334626
Ik ga daar dus echt nooit meer heen. Misschien heb ik 'm op een slechte dag getroffen, maar pfff. Slechte ervaringen blijven beter hangen dan goede ;)
Je raekt an de dinge geweun.
  dinsdag 16 april 2013 @ 00:09:15 #136
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_125338255
quote:
15s.gif Op maandag 15 april 2013 21:38 schreef Messina het volgende:
Ik besef me net dat ik in mijn moeder aan het veranderen ben. Tien jaar geleden had ik zelf ook nog met een breinaald gaan zitten porren. :')
De bacterien! Zie mezelf ook nog als 10 jarig meisje met een vriendinnetje op de bank liggen proberen een naald door onze navels te duwen terwijl we nieteens een piercing bij de hand hadden. Dachten dat die naald wel even kon blijven zitten. :')
Bay of Plenty
pi_125338491
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 april 2013 00:09 schreef oLexie het volgende:

[..]

De bacterien! Zie mezelf ook nog als 10 jarig meisje met een vriendinnetje op de bank liggen proberen een naald door onze navels te duwen terwijl we nieteens een piercing bij de hand hadden. Dachten dat die naald wel even kon blijven zitten. :')
Ik ben ooit in een roestige spijker gaan staan als kind. Zit nog steeds een stukje in m'n voet. Daar zullen ook best wat bacteriėn opgezeten hebben. Goed nieuws; Mijn voet is er niet afgevallen.

Ik heb een zoon van 15, ik verwacht al een jaar of twee dat 'ie met een piercing thuiskomt, maar nope... Niet eens een oorbelletje. Nothing!
Je raekt an de dinge geweun.
pi_125604171
Zeg, voegen genitale piercings nou echt wat extra's toe aan de seks? En al helemaal een combi van ampallang, apadravya en 2 dydoes?
I'm not a sinner.
  maandag 22 april 2013 @ 17:30:47 #139
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_125605307
Volgens mij is het niet the more the merrier :p

Ik denk dat het verschilt van persoon tot persoon. Ik heb wel gelezen dat dydoes bloedingen veroorzaken.
pi_125606653
Wat is een dydoe?
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hč :(
pi_125611155
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 17:30 schreef GimmeGore het volgende:
Volgens mij is het niet the more the merrier :p

Ik denk dat het verschilt van persoon tot persoon. Ik heb wel gelezen dat dydoes bloedingen veroorzaken.
bloedingen bij wie?

quote:
11s.gif Op maandag 22 april 2013 18:04 schreef DevilsWhore het volgende:
Wat is een dydoe?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Dydoe
I'm not a sinner.
  maandag 22 april 2013 @ 20:25:27 #142
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_125629517
Ik heb een week terug een tragus piercing laten zetten, erg blij mee O+
pi_125629651
quote:
17s.gif Op dinsdag 23 april 2013 08:54 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik heb een week terug een tragus piercing laten zetten, erg blij mee O+
god die wil ik ook nog steeds :') viel het mee of tegen?
Tap tap tap
pi_125629810
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 09:02 schreef CherryLips het volgende:

[..]

god die wil ik ook nog steeds :') viel het mee of tegen?
Ik voelde bijna niets maar ik zit aan hele zware medicatie dus ik voel sowieso dat soort dingen een stuk minder, dus ik ben niet echt een goede om dat aan te vragen _O-

Ik weet eigenlijk niet waarom ik altijd zo lang wacht. Ik heb een helix en daar zat ik ook al bijna 2 jaar over na te denken voordat ik het eindelijk liet zetten :') Toen ik hem eindelijk had was ik echt super blij en tot nu toe nog steeds. Zelfde verhaal met tragus, volgende keer als ik iets echt graag wil gewoon gelijk doen :9

Ik zit trouwens nu dit topic door te lezen en zie wat berichten langskomen van mensen waarbij de tragus vervelend doet en regelmatig ontsteekt enzo, hoop dat het hier niet gebeurd, maar tot nu toe was het alleen de dag zelf en de dag erna wat gevoelig maar daarna echt helemaal geen last van gehad :)
pi_125629826
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 17:56 schreef SEMTEX het volgende:
Nog wat mooie plaatjes trouwens.
Om op de hartjestoer te blijven:
[ afbeelding ]

En:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind dat oprekken eigenlijk nooit zo mooi tenzij het een heel klein beetje gedaan wordt, maar dat hartje is wel schattig!!
pi_125629953
quote:
17s.gif Op dinsdag 23 april 2013 09:12 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Ik voelde bijna niets maar ik zit aan hele zware medicatie dus ik voel sowieso dat soort dingen een stuk minder, dus ik ben niet echt een goede om dat aan te vragen _O-

Ik weet eigenlijk niet waarom ik altijd zo lang wacht. Ik heb een helix en daar zat ik ook al bijna 2 jaar over na te denken voordat ik het eindelijk liet zetten :') Toen ik hem eindelijk had was ik echt super blij en tot nu toe nog steeds. Zelfde verhaal met tragus, volgende keer als ik iets echt graag wil gewoon gelijk doen :9

Ik zit trouwens nu dit topic door te lezen en zie wat berichten langskomen van mensen waarbij de tragus vervelend doet en regelmatig ontsteekt enzo, hoop dat het hier niet gebeurd, maar tot nu toe was het alleen de dag zelf en de dag erna wat gevoelig maar daarna echt helemaal geen last van gehad :)
M'n helixen heb ik in een opwelling laten schieten, dus dat is ook geen goede graadmeter :')
Tap tap tap
pi_125630066
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 09:21 schreef CherryLips het volgende:

[..]

M'n helixen heb ik in een opwelling laten schieten, dus dat is ook geen goede graadmeter :')
Nee dat nou ook weer niet _O- meer van tijdje goed over nadenken en als ik het dan nog zeker wil laten doen maar geen 2 jaar wachten steeds :D
  dinsdag 23 april 2013 @ 09:42:30 #149
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_125630356
quote:
17s.gif Op dinsdag 23 april 2013 09:27 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Nee dat nou ook weer niet _O- meer van tijdje goed over nadenken en als ik het dan nog zeker wil laten doen maar geen 2 jaar wachten steeds :D
Ik heb dat ook. Na elke keer piercen heb ik de smaak weer te pakken, maar toch stel ik de volgende piercing dan toch weer uit. Ik weet nu alweer dat ik een anti-tragus wil, maar het zetten zelf kan ik goed weer uitstellen tot volgend jaar.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_125630464
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 09:42 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Ik heb dat ook. Na elke keer piercen heb ik de smaak weer te pakken, maar toch stel ik de volgende piercing dan toch weer uit. Ik weet nu alweer dat ik een anti-tragus wil, maar het zetten zelf kan ik goed weer uitstellen tot volgend jaar.
Ik vind nu die forward helix wel tof :@

Waarschijnlijk post ik over 2 jaar wel weer dat ik hem heb laten zetten :')
pi_125630501
Ik ben trouwens die linkjes in de OP aan het bekijken (sommige werken niet meer btw)

Ik wil een staafje met een balletje bij helix (er zit nu gewoon een normaal oorbel knopje in :') ) maar wat voor maat staafje is normaal op die plek? Is dat 1.2? /nub

edit: al gevonden :9

[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 23-04-2013 10:18:53 ]
pi_125682215
Ik ging vandaag naar Bunker Piercing voor een industrial maar kwam hiermee thuis :D

pi_125682339
quote:
17s.gif Op woensdag 24 april 2013 15:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ging vandaag naar Bunker Piercing voor een industrial maar kwam hiermee thuis :D

[ afbeelding ]
Leuk! Leuker dan een industrial imo :Y Vind je nagels ook fantastisch :D

dit is tevens een tvp want vrijdag ga ik mijn eskimo opnieuw laten zetten *O*

[ Bericht 1% gewijzigd door Plums op 24-04-2013 19:15:33 ]
I'm not a sinner.
pi_125682391
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 15:53 schreef Plums het volgende:

[..]

Leuk! Leuker dan een industrial imo :Y Vind je nagels ook fantastisch :D

dit is tevens een tvp want vrijdag ga ik mijn eskimo opnieuw laten zetten *O*
Dankje! Ja een industrial was niet echt mogelijk met mijn oor. Of het werd vet lelijk heel hoog :X
Ik ben hier heel blij mee :D. Mooie Industrial Strength sieraden O+ En dankjewel, het is een texture lakje :D
  woensdag 24 april 2013 @ 16:27:11 #155
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_125683576
Je piercing O+ Industrial Strength sieraadjes O+
Bij wie heb je laten piercen?
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_125683734
Bij de Bunker door Tirza :)
pi_125683957
Buuuh t is zo verslavend :9
  woensdag 24 april 2013 @ 16:55:25 #158
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_125684509
Ohhh SI wat een onwijs gave piercing zeg O+
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_125684690
Mooi!

Die sieraadjes zijn ook echt gaaf O+
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_125685406
Dank allemaal :D

Ik wil nog een mooi IS sierraad voor in mijn conch, en misschien in hetzelfde oor nog een conch erbij maar dat komt wel over een tijdje. IS is niet echt goedkoop helaas :')

Even een betere foto spammen :@



[ Bericht 29% gewijzigd door #ANONIEM op 24-04-2013 19:02:35 ]
  donderdag 25 april 2013 @ 11:39:30 #161
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_125712482
is 't nou een soort surface piercing die achter je oorschelp 1 geheel is?
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_125713094
quote:
5s.gif Op donderdag 25 april 2013 11:39 schreef SEMTEX het volgende:
is 't nou een soort surface piercing die achter je oorschelp 1 geheel is?
Nee het zijn 3 losse piercings :)
  donderdag 25 april 2013 @ 12:03:10 #163
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_125713295
quote:
17s.gif Op woensdag 24 april 2013 17:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dank allemaal :D

Ik wil nog een mooi IS sierraad voor in mijn conch, en misschien in hetzelfde oor nog een conch erbij maar dat komt wel over een tijdje. IS is niet echt goedkoop helaas :')

Even een betere foto spammen :@

[ afbeelding ]
Supermooi!
  donderdag 25 april 2013 @ 18:29:00 #164
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_125727027
Echt supervet! misschien moet ik ook maar eens wat mooiere sieraadjes kopen voor mijn piercings ja.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  donderdag 25 april 2013 @ 19:41:13 #165
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_125730017
Had laatst voor het eerst een tunneltje in mijn conch. De blikken waren best geniaal :')
pi_125731911
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 19:41 schreef GimmeGore het volgende:
Had laatst voor het eerst een tunneltje in mijn conch. De blikken waren best geniaal :')
Haha, kan ik me voorstellen!! Een zichtbaar gat in je oorschelp...

Vraag me dan altijd af of je dan niet minder hoort...je oorschelp heb je niet voor niets, toch...
Maja, wel stoer. (uhm, volgende keer een foto??) ;)
pi_125732039
Ik wil dit in mijn rechter oor denk ik, met zo'n mooie anatometal industrial bar :@


Hopelijk kan dat wel met mijn oor.

En dan links nog een dubbele tragus


Ennn rechts een snug *)
  donderdag 25 april 2013 @ 22:34:02 #168
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_125740297
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 20:23 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Haha, kan ik me voorstellen!! Een zichtbaar gat in je oorschelp...

Vraag me dan altijd af of je dan niet minder hoort...je oorschelp heb je niet voor niets, toch...
Maja, wel stoer. (uhm, volgende keer een foto??) ;)
Ik had er maar tijdelijk een tunneltje in omdat mijn glazen plugje kapot gevallen was. Wat een gedoe om zo'n klein silicone dingetje er in te krijgen zeg.
pi_125740427
quote:
1s.gif Op donderdag 25 april 2013 22:34 schreef GimmeGore het volgende:

[..]

Ik had er maar tijdelijk een tunneltje in omdat mijn glazen plugje kapot gevallen was. Wat een gedoe om zo'n klein silicone dingetje er in te krijgen zeg.
Heb je het laten punchen? Dat vind ik zo tof O+
pi_125754797
quote:
1s.gif Op donderdag 25 april 2013 22:34 schreef GimmeGore het volgende:

[..]

Ik had er maar tijdelijk een tunneltje in omdat mijn glazen plugje kapot gevallen was. Wat een gedoe om zo'n klein silicone dingetje er in te krijgen zeg.
Heb je geen foto, lijkt me wel cool hoor.
  vrijdag 26 april 2013 @ 14:01:22 #171
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_125758707
Okay, nu ga ik echt mijn navel weer doorprikken. Heeft iemand nog tips? :') Denk dat ik het gaatje eerst gewoon een tijdje laat weken met wat zout en dan kijken of ik de piercing er nog doorheen krijg.
Bay of Plenty
  vrijdag 26 april 2013 @ 14:11:40 #172
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
  vrijdag 26 april 2013 @ 14:24:45 #173
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_125759632
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2013 14:11 schreef GimmeGore het volgende:
Ga naar een piercer.
Ah, zat alleen maar wat vuil in, verder was hij gewoon helemaal open nog. Al die tijd voor niets uitgesteld. :')
Bay of Plenty
pi_125765963
Eskimo weer laten zetten, zo blij! *O*



Gelijk ook een paar nieuwe oorbellen laten schieten (1 in ieder oor dus), niet zo boeiend, maar toch een fotootje, omdat het kan :) O+

I'm not a sinner.
pi_125771297
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2013 16:32 schreef Plums het volgende:
Eskimo weer laten zetten, zo blij! *O*

[ afbeelding ]

Gelijk ook een paar nieuwe oorbellen laten schieten (1 in ieder oor dus), niet zo boeiend, maar toch een fotootje, omdat het kan :) O+

[ afbeelding ]
Mooi! Waar ben je geweest?
pi_125775717
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 april 2013 19:02 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Mooi! Waar ben je geweest?
Dankje! Josche in Sittard
I'm not a sinner.
pi_125875795
Dankzij SpaceInvaders kwam ik erachter dat ze bvla verkopen bij Bunker, dus ben langsgeweest :D


Prijs aangevraagd voor deze. O+

en

voor een van die drupjes O+
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
pi_125876601
En dan opeens heb je zin in een nieuwe piercing :@

Einde van de maand maar weer. Wil toch proberen een daith :P dan ga ik gewoon naar een andere tattoo shop :)
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 29 april 2013 @ 20:06:23 #179
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_125877370
Snik snik, mijn navelpiercings zijn dus wel dichtgegroeid ;(..

Heeft iemand ervaring met piercen door littekens? Ik vond mijn navelpiercings toch wel de pijnlijkste van al mijn piercings en als het nņg pijnlijker gaat zijn doordat het door een litteken heen moet :X.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_125880012
quote:
17s.gif Op maandag 29 april 2013 19:31 schreef wolvendagen het volgende:
Dankzij SpaceInvaders kwam ik erachter dat ze bvla verkopen bij Bunker, dus ben langsgeweest :D

[ afbeelding ]
Prijs aangevraagd voor deze. O+

en
[ afbeelding ]
voor een van die drupjes O+
Oh waw die laatste is echt tof!

Spees en sjaan hebben me ook aangezet tot piercings ;) je gaat naar de shop voor een triple frontal helix om te horen te krijgen dat dat heul niet mogelijk is met mijn oor :') bij mijn ene oor kan ik sowieso geen frontal helix want er zit vergroeid kraakbeen achter. Dus dan bij mijn rechteroor ! Uiteindelijk hebben we dit verzonnen:



Over 3 weken de tragus en nog eens 3 weken later de helix O+ het duurt even, maar dan heb je ook iets :D

Conch geneest verrassend goed! Nog wel gevoelig maar verder enkel pijnlijk als ik er weer eens per ongeluk aan krab :')
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_125975921
Zit er sterk aan te denken om een tepelpiercing te laten zetten. Een reden om het niet te doen is dat ik bang ben dat hij altijd zichtbaar zal zijn als ik een redelijk strak zittend shirt draag. Niet dat ik me er voor zou schamen natuurlijk, maar het hoeft niet altijd zo prominent zichtbaar te zijn. Mensen die daar ervaring mee hebben?

Andere reden is dat ik twijfel of ik vind dat het alleen voor afgetrainde bovenlichamen is. Dat heb ik niet. Niet dik, maar zeker niet afgetraind.
Ik heb geen speciaal talent. Ik ben slechts nieuwsgierig.
pi_125977368
zo maf, of ik heb vannacht gedroomd dat m'n lippiercing los was gegaan of ik ben vanmorgen echt opgestaan, dat ding vastgemaakt en weer gaan slapen :')
bitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
pi_126008568
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 12:25 schreef Mgolovic het volgende:
Zit er sterk aan te denken om een tepelpiercing te laten zetten. Een reden om het niet te doen is dat ik bang ben dat hij altijd zichtbaar zal zijn als ik een redelijk strak zittend shirt draag. Niet dat ik me er voor zou schamen natuurlijk, maar het hoeft niet altijd zo prominent zichtbaar te zijn. Mensen die daar ervaring mee hebben?

Andere reden is dat ik twijfel of ik vind dat het alleen voor afgetrainde bovenlichamen is. Dat heb ik niet. Niet dik, maar zeker niet afgetraind.
Mijn vriend heeft een Tepelpiercing. Zelfs bij strakke(re) shirts zie je het eigenlijk niet. Jaa als je er heel erg op gaat letten ;) Dus no worry !
En ik ben van mening dat het lijf niet zo uitmaakt hoor , voor een tepelpiercing! Go for it ;)
I Don't Have a Dirty Mind...
I Just Have a Sexy Imagination...
pi_126008614
Heb zelf een tongpiercing. Gaat er nooit meer uit! Oke nja , misschien als ik oud word haha.
Super blij ermee! :Y
I Don't Have a Dirty Mind...
I Just Have a Sexy Imagination...
pi_126096481
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 19:48 schreef charmed_angel het volgende:
En dan opeens heb je zin in een nieuwe piercing :@

Einde van de maand maar weer. Wil toch proberen een daith :P dan ga ik gewoon naar een andere tattoo shop :)
Ja, een daith laten tatoeėren kan natuurlijk ook ;)

Ik wil ook nog steeds die daith, maar weet echt zeker dat het bij mij niet kan...
Binnenkort naar Arnhem, eens bij Paradigm langs (voor de bevestiging dat 't niet kan waarschijnlijk, maar ik wil het zeker weten ;))
pi_126096924
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 17:05 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Ja, een daith laten tatoeėren kan natuurlijk ook ;)

Ik wil ook nog steeds die daith, maar weet echt zeker dat het bij mij niet kan...
Binnenkort naar Arnhem, eens bij Paradigm langs (voor de bevestiging dat 't niet kan waarschijnlijk, maar ik wil het zeker weten ;))
piercen doen ze bij veel tattooshops :)

Ik ga altijd naar tattoo Bob voor mijn piercings. Helaas zeggen ze dat een daith bij mij niet gaat.

Dus ga het ergens anders proberen. :)
  zondag 5 mei 2013 @ 17:33:47 #187
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_126097382
quote:
17s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 01:03 schreef MissMascotte het volgende:

[..]

Mijn vriend heeft een Tepelpiercing. Zelfs bij strakke(re) shirts zie je het eigenlijk niet. Jaa als je er heel erg op gaat letten ;) Dus no worry !
En ik ben van mening dat het lijf niet zo uitmaakt hoor , voor een tepelpiercing! Go for it ;)
Ik vind dat je ze wel ziet :P vooral als je door bijv. koude wind of water harde tepels hebt :P
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_126102676
quote:
14s.gif Op zondag 5 mei 2013 17:33 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Ik vind dat je ze wel ziet :P vooral als je door bijv. koude wind of water harde tepels hebt :P
Omdat je ze ziet of omdat je ze wil zien? :+
Ik heb geen speciaal talent. Ik ben slechts nieuwsgierig.
pi_126249318
Vraagje, heeft iemand toevallig enig idee of microdermals meestal van titanium zijn, of wordt er soms ook chirurgisch staal gebruikt? :)
  donderdag 9 mei 2013 @ 08:50:38 #190
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_126251661
Als je je naar een goede shop gaat zijn die ook van titanium.
  maandag 13 mei 2013 @ 10:55:42 #191
367531 AppleMartini
Chuckaplopper
pi_126421824
quote:
17s.gif Op maandag 29 april 2013 19:31 schreef wolvendagen het volgende:
Dankzij SpaceInvaders kwam ik erachter dat ze bvla verkopen bij Bunker, dus ben langsgeweest :D

[ afbeelding ]
Prijs aangevraagd voor deze. O+

en
[ afbeelding ]
voor een van die drupjes O+
:o O+

Is Bunker de enige plek in NL waar ze BVLA verkopen?
pi_126512239
Wat is Bvla? :@
pi_126526229
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 10:55 schreef AppleMartini het volgende:

[..]

:o O+

Is Bunker de enige plek in NL waar ze BVLA verkopen?
Zover ik weet wel.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
  woensdag 15 mei 2013 @ 13:30:31 #194
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_126530010
Mijn daith is er uit :( de piercer was totaal niet tevreden met het eindresultaat. Mijn oor was hard bezig met hem er uit laten groeien en nu heeft ze hem voor me bewaard totdat het helemaal genezen is voordat ik hem verlies.
  woensdag 15 mei 2013 @ 14:59:14 #195
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_126533885
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 23:04 schreef LovelyLady het volgende:
Wat is Bvla? :@
een merk ;)

Denk dat ik maar eens voor de septum repierce ga. Maar dit keer niet door een leerling, zittie ook niet een beetje scheef :P
  woensdag 15 mei 2013 @ 15:04:42 #196
367531 AppleMartini
Chuckaplopper
pi_126534151
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 14:59 schreef GimmeGore het volgende:

[..]

een merk ;)

Denk dat ik maar eens voor de septum repierce ga. Maar dit keer niet door een leerling, zittie ook niet een beetje scheef :P
Gisteren m'n septum opnieuw gepierced O+
  vrijdag 17 mei 2013 @ 10:13:46 #197
179992 Mopst3r
Believe...
pi_126623009
Vraagje, ik heb sinds 5 weken een tunneltje laten zetten, 4mm, nu heb ik te lang schoon gemaakt en daardoor is het nu een beetje gaan ontsteken, heb het paar dagen met zoutoplossing schoon gemaakt en nu moest ik het laten rusten. Hij mocht er wel al uit om schoon te maken maar ik ben bang dat hij daarna niet meer terug gaat of dat de wond dan groter wordt of verder open gaat.

Kan ik hem het beste eruit halen en schoonmaken of nog even laten zitten?
En als ik hem wel eruit haal moet ik dan de wond nog schoonmaken met zoutoplossing of beter nog even laten voor wat het is?
Oh ik had niet zoveel prei moeten eten vanochtend!1!!:d:d;d
  vrijdag 17 mei 2013 @ 10:37:18 #198
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_126623744
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 13:30 schreef RandomMoron het volgende:
Mijn daith is er uit :( de piercer was totaal niet tevreden met het eindresultaat. Mijn oor was hard bezig met hem er uit laten groeien en nu heeft ze hem voor me bewaard totdat het helemaal genezen is voordat ik hem verlies.
Mijne zit er nog in. Wel veel korstjes en gedoe, en hij is ook lastig schoon te maken (vooral het bovenste stuk, dat onder een flapje van mijn oorschelp valt), maar het is nog niet 50% van de conch-ellende die ik heb gehad, dus het valt me alles mee :)

Nu het ernaar uitziet dat ik nog wel een tijdje veilig zit bij mijn baan en die geen representativiteit vereist, wil ik weer zachtjesaan doorgaan met piercings laten zetten (anti-tragus, uitbreiden tunneltje, etc.)
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  roze vrijdag 17 mei 2013 @ 10:50:39 #199
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_126624186
quote:
17s.gif Op maandag 29 april 2013 19:31 schreef wolvendagen het volgende:
Dankzij SpaceInvaders kwam ik erachter dat ze bvla verkopen bij Bunker, dus ben langsgeweest :D

[ afbeelding ]
Prijs aangevraagd voor deze. O+

en
[ afbeelding ]
voor een van die drupjes O+
Oh O+ Mooi
Your beauty never ever scared me.
pi_126636910
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 10:13 schreef Mopst3r het volgende:
gje, ik heb sinds 5 weken een tunneltje laten zetten, 4mm, nu heb ik te lang schoon gemaakt en daardoor is het nu een beetje gaan ontsteken, heb het paar dagen met zoutoplossing schoon gemaakt en nu moest ik het laten rusten. Hij mocht er wel al uit om schoon te maken maar ik ben bang dat hij daarna niet meer terug gaat of dat de wond dan groter wordt of verder open gaat.

Kan ik hem het beste eruit halen en schoonmaken of nog even laten zitten?
En als ik hem wel eruit haal moet ik dan de wond
misschien ff een iets kleinere erin?
pi_126656165
Ik rook en drink regelmatig bier maar wil graag snakebites. Ik heb gehoord dat ik rekening moet houden met ontstekingen e.d. Hebben jullie nog tips?
  zaterdag 18 mei 2013 @ 13:28:53 #202
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_126672755
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 13:30 schreef RandomMoron het volgende:
Mijn daith is er uit :( de piercer was totaal niet tevreden met het eindresultaat. Mijn oor was hard bezig met hem er uit laten groeien en nu heeft ze hem voor me bewaard totdat het helemaal genezen is voordat ik hem verlies.
zonde RM :(
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  dinsdag 21 mei 2013 @ 09:23:29 #203
179992 Mopst3r
Believe...
pi_126799375
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 16:16 schreef Luna3 het volgende:

[..]

misschien ff een iets kleinere erin?
Hoe dan dat past toch niet?
Oh ik had niet zoveel prei moeten eten vanochtend!1!!:d:d;d
  dinsdag 21 mei 2013 @ 12:05:58 #204
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_126804428
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 13:28 schreef Murmeli het volgende:

[..]

zonde RM :(
Ja, baalde flink! Maar hij is mooi aan het helen dus ik heb hoop dat het straks nog een X geprobeerd kan worden
pi_126821147
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 09:23 schreef Mopst3r het volgende:
Hoe dan dat past toch niet?
Ik heb geen verstand van tunnels hoor, maar je hebt nu 5 weken 4 mm, past er dan geen 2 mm meer in dan?! Je huid is dan toch gewoon wat minder opgerekt...misschien vind je oor dat het te snel gaat... Anders een strechertje erin, maar dan juist iets minder diep? Shop vragen...
  woensdag 22 mei 2013 @ 12:37:25 #206
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_126851920
Dat groeit wel weer dicht. Zeker als er nu druk op staat van een ontsteking. Dan kan het juist prettiger zijn om een kleiner sieraad te dragen zodat de druk minder wordt.
Zeker geen taper oid er in. Dat is veel te beweeglijkheid en zorgt voor met irritatie
pi_126852010
En piercing nr. 2 zit er in. Deze keer mijn tragus O+ Volgende maand mijn frontal helix *O*
Overigens moest ik 10 euro meer afrekenen omdat ik een staafje wou ipv een ringetje... En nog een keer een 'eigen risico' ondertekenen (terwijl ik dat sowieso al gedaan had).
Omdat hun ervaring was dat er meer ontstekingen kwamen met een staafje; vandaar.... Ik vond het wel apart; want in mijn omgeving zijn er net een paar die ook een tragus hebben laten zetten en die deden automatisch al met een staafje... -O-
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_126852555
quote:
2s.gif Op woensdag 22 mei 2013 12:39 schreef PriemGirl het volgende:
En piercing nr. 2 zit er in. Deze keer mijn tragus O+ Volgende maand mijn frontal helix *O*
Overigens moest ik 10 euro meer afrekenen omdat ik een staafje wou ipv een ringetje... En nog een keer een 'eigen risico' ondertekenen (terwijl ik dat sowieso al gedaan had).
Omdat hun ervaring was dat er meer ontstekingen kwamen met een staafje; vandaar.... Ik vond het wel apart; want in mijn omgeving zijn er net een paar die ook een tragus hebben laten zetten en die deden automatisch al met een staafje... -O-
Wat raar zeg? Normaal krijg je toch juist een staafje ipv een ringetje ?
pi_126852744
Nee dus... I.v.m. helen gebruiken ze liever ringetje. Kan je beter verschuiven bij het schoonmaken.. Ofjah; dat is dus wat de piercer zei. Ze moest het überhaupt even navragen of ze wel een staafje mócht gebruiken of dat ze dat überhaupt niet deden. Dat vond ik al helemaal bizar :')

Overigens was het zetten weer peanuts... Echter de piercing er in doen en bolletje vast draaien; waarbij ze vol tegen mijn 3 weken oude conch zat; was behooooorlijk pijnlijk _O-
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  woensdag 22 mei 2013 @ 13:26:56 #210
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_126853760
Ik weet niet waar je geweest bent, maar verschuiven bij schoonmaken is juist niet goed voor je verse piercing.
pi_126854197
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 13:26 schreef GimmeGore het volgende:
Ik weet niet waar je geweest bent, maar verschuiven bij schoonmaken is juist niet goed voor je verse piercing.
Eerste dagen niet; over een week moet ik geleidelijk aan proberen mijn piercing te verschuiven/draaien.
Maar ik lees overal andere schoonmaakmethodes; dus ik ga er maar vanuit dat er geen 1 goeie methode is ;)
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  woensdag 22 mei 2013 @ 14:09:54 #212
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_126855577
Maar sommige methodes zijn beter dan anderen ;)
pi_126877598
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 22:51 schreef d1ce het volgende:
Ik rook en drink regelmatig bier maar wil graag snakebites. Ik heb gehoord dat ik rekening moet houden met ontstekingen e.d. Hebben jullie nog tips?
Ik ben ook heel snel weer gaan roken en drinken, nergens last van.. als ik thuis was deed ik gewoon even met wondwater zonder alcohol spoelen. Als ik uit ben af en toe spoelen met water op het toilet. :P Maar mijn piercing zit niet ķn mijn mond, dus misschien is het dan anders.

quote:
2s.gif Op woensdag 22 mei 2013 13:37 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

Eerste dagen niet; over een week moet ik geleidelijk aan proberen mijn piercing te verschuiven/draaien.
Maar ik lees overal andere schoonmaakmethodes; dus ik ga er maar vanuit dat er geen 1 goeie methode is ;)
Ik schuif en draai m'n 2halve week oude eskimo gewoon.. Dat schuiven gaat automatisch, nu er nog een groter staafje zit. Dat draaien doe ik voor de lol. :@
I'm not a sinner.
pi_126879137
Navel piercings _O_
  roze woensdag 22 mei 2013 @ 21:55:14 #215
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_126879215
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 22:51 schreef d1ce het volgende:
Ik rook en drink regelmatig bier maar wil graag snakebites. Ik heb gehoord dat ik rekening moet houden met ontstekingen e.d. Hebben jullie nog tips?
Met mijn tongpiercing is alles ook goed gekomen terwijl ik er gewoon bij heb gerookt enz :P Deed gewoon paar keer per dag spoelen
Your beauty never ever scared me.
pi_126892352
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 21:28 schreef Plums het volgende:

[..]

Ik ben ook heel snel weer gaan roken en drinken, nergens last van.. als ik thuis was deed ik gewoon even met wondwater zonder alcohol spoelen. Als ik uit ben af en toe spoelen met water op het toilet. :P Maar mijn piercing zit niet ķn mijn mond, dus misschien is het dan anders.

[..]

Ik schuif en draai m'n 2halve week oude eskimo gewoon.. Dat schuiven gaat automatisch, nu er nog een groter staafje zit. Dat draaien doe ik voor de lol. :@
_O- Draaien voor de lol is wel herkenbaar :') Maar idd hij verschuift toch automatisch bij het spoelen. Naja mijn tragus nog niet want die is nog gezwollen. :P

Ben benieuwd over een maandje of ze ook moeilijk gaat doen als ik vraag om een staafje in mijn frontal helix..... :') Dan denk ik dat ik toch een andere shop ga zoeken :')
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_126892499
quote:
2s.gif Op donderdag 23 mei 2013 09:23 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

_O- Draaien voor de lol is wel herkenbaar :') Maar idd hij verschuift toch automatisch bij het spoelen. Naja mijn tragus nog niet want die is nog gezwollen. :P

Ben benieuwd over een maandje of ze ook moeilijk gaat doen als ik vraag om een staafje in mijn frontal helix..... :') Dan denk ik dat ik toch een andere shop ga zoeken :')
Doe eens pics maken van je conch en tragus enzo *O*
pi_126892658
quote:
2s.gif Op donderdag 23 mei 2013 09:30 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Doe eens pics maken van je conch en tragus enzo *O*


;)
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  donderdag 23 mei 2013 @ 10:18:12 #219
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_126893796
Conch is aardig geļrriteerd zo te zien
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_126894129
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 10:18 schreef Murmeli het volgende:
Conch is aardig geļrriteerd zo te zien
Ik heb er afgelopen zondag een slag op gekregen tijdens de derby; dat was best pijnlijk idd _O- En toen ze de tragus zette; stootte ze er ook een paar keer tegenaan :X
Maar hij gaat nu weer de goeie kant op (is al weer een stuk minder rood) ;)
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  donderdag 23 mei 2013 @ 10:30:13 #221
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_126894189
quote:
2s.gif Op donderdag 23 mei 2013 10:28 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

Ik heb er afgelopen zondag een slag op gekregen tijdens de derby; dat was best pijnlijk idd _O- En toen ze de tragus zette; stootte ze er ook een paar keer tegenaan :X
Maar hij gaat nu weer de goeie kant op (is al weer een stuk minder rood) ;)
Auw! Gelukkig dat ie weer de goede kant op gaat
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_126894244
quote:
2s.gif Op donderdag 23 mei 2013 09:37 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

;)
Tof *O* _O_
pi_126894394
Ja ik vloekte me echt een ongeluk man :') En hij zag er echt netjes uit vorige week dus was al helemaal blij hoe hij aan het genezen was :X *Note to self: Elleboog opvangen met je net gepiercte oor is een big NO*
:')

Overigens had ik meteen dit besteld: https://www.alloverpiercings.nl/artikel/piercing-verzorgingsset omdat vriendin van me (die er werkt) dit aanraadde voor nieuwe piercings... En velen hadden er goeie ervaring mee :)
Leek me in ieder geval wat beter dan de Betadine zalf die ik er moest opsmeren vlg de piercer :@

quote:
1s.gif Op donderdag 23 mei 2013 10:32 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Tof *O* _O_
Thx :D Ik ben er blij mee O+ Nog 1 en dan is ie perfect *) (vind ik dan...)
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_126894560
Haha, 17 euro voor dat? Goede marketing :P
Bij de apotheek ben je een paar euro kwijt.

Mooie piercings trouwens.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_126894709
Ja is idd wel duur :') Maar diegene die me kennen weten dat ik daar niet zo op let _O- (ik zeg ook niet dat dat iets goeds is trouwens.. Ik ben gewoon lam en bestel liever iets online dan dat ik in mijn auto moet stappen :') :@ ).

en thx :D
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_126896196
quote:
2s.gif Op donderdag 23 mei 2013 10:36 schreef PriemGirl het volgende:
Ja ik vloekte me echt een ongeluk man :') En hij zag er echt netjes uit vorige week dus was al helemaal blij hoe hij aan het genezen was :X *Note to self: Elleboog opvangen met je net gepiercte oor is een big NO*
:')

Overigens had ik meteen dit besteld: https://www.alloverpiercings.nl/artikel/piercing-verzorgingsset omdat vriendin van me (die er werkt) dit aanraadde voor nieuwe piercings... En velen hadden er goeie ervaring mee :)
Leek me in ieder geval wat beter dan de Betadine zalf die ik er moest opsmeren vlg de piercer :@

[..]

Thx :D Ik ben er blij mee O+ Nog 1 en dan is ie perfect *) (vind ik dan...)
Ik ben erg tevreden over die wattestaafjes die je moet breken. Erg fijn om mee te nemen of voor thuis.

Ik kreeg het vorige week voor elkaar, wasmachine legen, bezem viel om, exact op mijn helix. Goffer dat deed zeer zeg. :') :X

Ik wil eigenlijk een ringetje erin. Ik heb nu een labretstaafje met een balletje erop maar vind het erg onhandig met schoonmaken. Maar 3,5 maand is wat vroeg zeker?Ook omdat het soms erg gevoelig is en soms ook totaal niet, twijfel ik een beetje.
pi_126897581
quote:
1s.gif Op donderdag 23 mei 2013 11:26 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Ik ben erg tevreden over die wattestaafjes die je moet breken. Erg fijn om mee te nemen of voor thuis.

Ik kreeg het vorige week voor elkaar, wasmachine legen, bezem viel om, exact op mijn helix. Goffer dat deed zeer zeg. :') :X

Ik wil eigenlijk een ringetje erin. Ik heb nu een labretstaafje met een balletje erop maar vind het erg onhandig met schoonmaken. Maar 3,5 maand is wat vroeg zeker?Ook omdat het soms erg gevoelig is en soms ook totaal niet, twijfel ik een beetje.
Bij mij gaven ze toch echt een genezingsperiode van 9 maand aan... Maar ik denk dat ik het zelf in de gaten hou qua gevoeligheid. Iemand die ik ken heeft em na 2 maand er al uit gehaald en korter staafje er in gezet en dat ging ook prima :D Ik doe het nog even niet in ieder geval :@

Overigens ben ik benieuwd naar welk staafje ik straks zal moeten hebben voor mijn conch en tragus... Iemand een idee wat hiervan de standaard maten zijn? :@ Ik wissel nog niet; maar ik ben wel al aan het rondkijken; wat ik er straks in wil hebben :D
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_126899471
In mijn genezen conch zit volgens mij een staafje van 5mm, maar ligt er aan hoe dik het kraakbeen is :)
Zou idd wel geduld hebben met een korter staafje erin doen! Heb bij mijn linker conch te vroeg een kortere erin gedaan, en toen raakte dat oor weer geirriteerd en zat het veeeel te strak :X nu nog mee aan het rommelen, maar gaat gelukkig de goede kant op.

Denk dat het verder tzt gewoon uitproberen is. Ik heb verschillende maten staafjes gekocht, kost bij crazy factory iig haast niks. En dan de balletjes gewoon los erbij kopen :D
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_126900114
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 12:55 schreef VixenFromHell het volgende:
In mijn genezen conch zit volgens mij een staafje van 5mm, maar ligt er aan hoe dik het kraakbeen is :)
Zou idd wel geduld hebben met een korter staafje erin doen! Heb bij mijn linker conch te vroeg een kortere erin gedaan, en toen raakte dat oor weer geirriteerd en zat het veeeel te strak :X nu nog mee aan het rommelen, maar gaat gelukkig de goede kant op.

Denk dat het verder tzt gewoon uitproberen is. Ik heb verschillende maten staafjes gekocht, kost bij crazy factory iig haast niks. En dan de balletjes gewoon los erbij kopen :D
Oeh kost inderdaad niks daar :D *slaat op* Thx voor de tip O+
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_126900607
Verzenden is wel 5 euro als je voor minder dan 20 bestelt :P



Nice :9~
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_126900844
quote:
2s.gif Op donderdag 23 mei 2013 12:04 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

Bij mij gaven ze toch echt een genezingsperiode van 9 maand aan... Maar ik denk dat ik het zelf in de gaten hou qua gevoeligheid. Iemand die ik ken heeft em na 2 maand er al uit gehaald en korter staafje er in gezet en dat ging ook prima :D Ik doe het nog even niet in ieder geval :@

Overigens ben ik benieuwd naar welk staafje ik straks zal moeten hebben voor mijn conch en tragus... Iemand een idee wat hiervan de standaard maten zijn? :@ Ik wissel nog niet; maar ik ben wel al aan het rondkijken; wat ik er straks in wil hebben :D
Ik denk dat ik ook nog even wacht ivm het feit dat mijn helix toch nog af en toe best gevoelig is.
Mijn conch duurde idd ruim 10 maanden. Ik heb geen idee wat ik er in heb zitten _O- qua lengte :@
pi_126900910
Ik zit, as we speak, allemaal oorbellen te bestellen op crazy factory :@ :') Kost niksssss, it's awesome
I'm not a sinner.
pi_126901312
quote:
10s.gif Op donderdag 23 mei 2013 13:34 schreef Plums het volgende:
Ik zit, as we speak, allemaal oorbellen te bestellen op crazy factory :@ :') Kost niksssss, it's awesome
Ik snap ook niet dat ik vanalles al in mijn winkelmandje aan het klikken ben terwijl ik nog heeeeeel lang moet wachten voor ik mag wisselen _O- :')
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_126902140
_O- :') vrouwen oO<
I'm not a sinner.
pi_126903414
Mijn industrial zit er onderhand bijna 3 jaar in, maar loopt weer te irriteren als een malle :(
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hč :(
pi_126904555
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 13:26 schreef VixenFromHell het volgende:
Verzenden is wel 5 euro als je voor minder dan 20 bestelt :P

[ afbeelding ]

Nice :9~
Van anatometal heb je veel mooiere sieraden joh :o

Maar die zijn wel een beetje heel duur :')
pi_126913456
Yep, net als dat andere merk dat hier genoemd werd erg mooi spul! Maar duur helaas ja ;(
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_126985635
En nu wil ik Anatometal :')



O+



Die bloemetjes vind ik ook gaaf :)
Nobody ever seems to remember life is a game we play
  roze dinsdag 28 mei 2013 @ 17:14:40 #239
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_127113874
Ik ga Donderdagavond een eskimo laten zetten. Denk ik dan wel mijn tongpiercing eruit ga halen.. Heb anders twee neuspiercings, tongpiercing, innerconch, helix en die eskimo. En nog grote piercingringen in mijn oorlellen.. Die gaan er ook uit. Wil het wel een beetje subtiel houden :P
Your beauty never ever scared me.
  dinsdag 28 mei 2013 @ 19:35:20 #240
171890 Chicolate
Chemicals
pi_127118863
Ik moet echt op mn handen zitten om te voorkomen dat ik mijn conch alvast wissel. Hij is net een week of 2 rustig (ergens in nov laten zetten) maar ik wil er zó graag een ring in hebben O+.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  dinsdag 28 mei 2013 @ 20:08:29 #241
367531 AppleMartini
Chuckaplopper
pi_127120639
Ik moet morgen een MRI laten maken en ik heb mijn septum pas 2.5 week, dat wordt nog spannend om hem uit te halen :X
  woensdag 29 mei 2013 @ 08:13:08 #242
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_127139280
Ik was laatst vergeten mijn ic plugje weer in te doen na het douchen. Dus liep ik een dag zonder.
Bloed, zweet en tranen om het ding weer in te krijgen...
pi_127143806
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 20:08 schreef AppleMartini het volgende:
Ik moet morgen een MRI laten maken en ik heb mijn septum pas 2.5 week, dat wordt nog spannend om hem uit te halen :X
Bioplast iets erin laten doen bij een piercer?
  woensdag 29 mei 2013 @ 11:29:40 #244
367531 AppleMartini
Chuckaplopper
pi_127144536
quote:
1s.gif Op woensdag 29 mei 2013 11:11 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Bioplast iets erin laten doen bij een piercer?
Daar was geen tijd voor, heb hem dus even uitgefrot en na afloop weer ingefrot en dat wilde prima *O*
pi_127144915
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 11:29 schreef AppleMartini het volgende:

[..]

Daar was geen tijd voor, heb hem dus even uitgefrot en na afloop weer ingefrot en dat wilde prima *O*
Mooi :D
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 29 mei 2013 @ 12:01:58 #246
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_127146007
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 20:08 schreef AppleMartini het volgende:
Ik moet morgen een MRI laten maken en ik heb mijn septum pas 2.5 week, dat wordt nog spannend om hem uit te halen :X
Hoe was het zetten?
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  woensdag 29 mei 2013 @ 12:04:13 #247
367531 AppleMartini
Chuckaplopper
pi_127146118
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 12:01 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Hoe was het zetten?
Van de piercing? Prima, de keer hiervoor deed ie veel meer pijn. Ik heb alleen het idee dat ie scheef zit (de zwelling is al afgenomen) dus ik ga volgende week even terug naar de shop.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 29 mei 2013 @ 12:04:17 #248
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_127146121
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 17:14 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga Donderdagavond een eskimo laten zetten. Denk ik dan wel mijn tongpiercing eruit ga halen.. Heb anders twee neuspiercings, tongpiercing, innerconch, helix en die eskimo. En nog grote piercingringen in mijn oorlellen.. Die gaan er ook uit. Wil het wel een beetje subtiel houden :P
Maar die tongpiercing ziet toch niemand? :+
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 29 mei 2013 @ 12:05:46 #249
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_127146218
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 12:04 schreef AppleMartini het volgende:

[..]

Van de piercing? Prima, de keer hiervoor deed ie veel meer pijn. Ik heb alleen het idee dat ie scheef zit (de zwelling is al afgenomen) dus ik ga volgende week even terug naar de shop.
Hmm. Septum twijfel ik al zolang over :X. Hahah, ik heb in totaal al 10 piercings gehad maar septum blijf ik echt over twijfelen. Ik kan me ook totaal geen inschattig maken van het gevoel daar.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  woensdag 29 mei 2013 @ 12:19:16 #250
367531 AppleMartini
Chuckaplopper
pi_127146870
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 12:05 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Hmm. Septum twijfel ik al zolang over :X. Hahah, ik heb in totaal al 10 piercings gehad maar septum blijf ik echt over twijfelen. Ik kan me ook totaal geen inschattig maken van het gevoel daar.
Ik moest onwijs tranen, het is een venijnig prikje maar voorbij voordat je er erg in hebt. Ik vond m'n lip bv. erger, maar ja, persoons-eigen enzulks.
  roze woensdag 29 mei 2013 @ 12:20:01 #251
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_127146906
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 12:04 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Maar die tongpiercing ziet toch niemand? :+
Des te meer redenen om hem eruit te halen ;)
Your beauty never ever scared me.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 29 mei 2013 @ 17:04:41 #252
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_127160457
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 12:20 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Des te meer redenen om hem eruit te halen ;)
Haha, ik heb er ook één maar het is mijn favoriete piercing ondanks dat niemand hem opmerkt, O+.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  woensdag 29 mei 2013 @ 17:49:00 #253
163491 DevilsWhore
Kekke tante
pi_127162336
Moet een piercing gezet worden om gezien te worden dan?
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hč :(
pi_127162893
quote:
15s.gif Op woensdag 29 mei 2013 17:49 schreef DevilsWhore het volgende:
Moet een piercing gezet worden om gezien te worden dan?
Als je 'm niet laat zetten staat 'ie vast fan-tas-tisch mooi in je nachtkastje.

Har-harrrrrrrrrr
Je raekt an de dinge geweun.
  roze woensdag 29 mei 2013 @ 18:35:28 #255
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_127164087
quote:
15s.gif Op woensdag 29 mei 2013 17:49 schreef DevilsWhore het volgende:
Moet een piercing gezet worden om gezien te worden dan?
Nee hoor :)
Your beauty never ever scared me.
  roze donderdag 30 mei 2013 @ 20:19:59 #256
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_127219505
Ik heb mijn eskimo piercing :D Whoehoe!
Your beauty never ever scared me.
pi_127219576
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 20:19 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb mijn eskimo piercing :D Whoehoe!
Like :D ;) picssss
I'm not a sinner.
  roze donderdag 30 mei 2013 @ 20:24:40 #258
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_127219704
quote:
14s.gif Op donderdag 30 mei 2013 20:21 schreef Plums het volgende:

[..]

Like :D ;) picssss
Vooruit dan maar
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
pi_127219858
Nice!
I'm not a sinner.
  roze donderdag 30 mei 2013 @ 20:29:50 #260
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_127219926
quote:
17s.gif Op donderdag 30 mei 2013 20:28 schreef Plums het volgende:
Nice!
Thanks O+
Your beauty never ever scared me.
  roze zaterdag 1 juni 2013 @ 01:02:32 #261
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_127275359
Ik heb echt mazzel haha. Mijn lip is niet dik geworden en ik ben vanavond ook gewoon uiteten geweest wat prima ging. Alleen drink nog wel met rietje want vind een glas beetje eng haha
Your beauty never ever scared me.
pi_127289408
Ik heb vandaag mijn eerste echte piercing (oorbel gaatjes niet meegerekend) laten zetten, een forward helix. Ik kreeg van de piercer het advies om de piercing schoon te houden met 3% waterstofperoxide. Dit vind ik een beetje een vreemd advies, omdat dit vrij agressief is en ik al vaak op internet heb gelezen dat het beste zoutoplossing is. Zijn uitleg was dat hun dit adviseren bij kraakbeenpiercings, omdat het langer duurt voor het is genezen.

Ik had toevallig nog een flesje staan, maar twijfel.
Advies van piercer aanhouden of zoutoplossing gebruiken?
pi_127289470
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 16:10 schreef Mayla het volgende:
Ik heb vandaag mijn eerste echte piercing (oorbel gaatjes niet meegerekend) laten zetten, een forward helix. Ik kreeg van de piercer het advies om de piercing schoon te houden met 3% waterstofperoxide. Dit vind ik een beetje een vreemd advies, omdat dit vrij agressief is en ik al vaak op internet heb gelezen dat het beste zoutoplossing is. Zijn uitleg was dat hun dit adviseren bij kraakbeenpiercings, omdat het langer duurt voor het is genezen.

Ik had toevallig nog een flesje staan, maar twijfel.
Advies van piercer aanhouden of zoutoplossing gebruiken?
Zou gewoon bij zoutoplossing blijven (en eventueel unicura). Pas als het echt naar en disgusting wordt kan je waterstof proberen en zelfs dan zou ik dat nog niet doen.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
pi_127291032
Ja ik denk dat ik dat ook maar doe. Heb nog even verder op internet gekeken en waterstofperoxide wordt heel erg afgeraden zelfs.
Blijf het vreemd vinden dat de piercer dit advies geeft :{
  zaterdag 1 juni 2013 @ 17:07:33 #265
163491 DevilsWhore
Kekke tante
pi_127291213
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 18:05 schreef Messina het volgende:

[..]

Als je 'm niet laat zetten staat 'ie vast fan-tas-tisch mooi in je nachtkastje.

Har-harrrrrrrrrr
In de portemonnee.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hč :(
pi_127292659
Nou

Het is dus aangebroken, cadeautje van mijn lieve vriendin voor mijn verjaardag. Een tepelpiercing. Maar god, wat ging die er snel in zeg (en het is niet einde van de wereld pijn, maar je voelt hem zeg maar wel goed). Dus naast tattoos ook metaal door de huid heen!
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_127293739
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 17:07 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

In de portemonnee.
Ik dacht dat ik de enige gek was met piercings in de portemonnee! :@
Je raekt an de dinge geweun.
  zaterdag 1 juni 2013 @ 18:46:25 #268
163491 DevilsWhore
Kekke tante
pi_127293796
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 18:44 schreef Messina het volgende:

[..]

Ik dacht dat ik de enige gek was met piercings in de portemonnee! :@
Nope, superhandig, altijd extra's bij je! Daarnaast moet ik regelmatig 2 piercings eruit halen, dus dan is het wel heel handig dat je het ergens in kunt doen.

Maar mijn vrienden denken altijd dat ik wiet bij me heb. :') w/
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hč :(
  zaterdag 1 juni 2013 @ 18:50:52 #269
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_127293912
Ik wil een clithood! Mijn clit is alleen ontiegelijk gevoelig altijd. Ik zie op plaatjes dat hij vrijwel altijd onder die hood vandaan komt aan de onderkant, moet dit persé?

Zat er zelf aan te denken om hem echt enkel in het huidje te laten zetten en hem boven dat kapje alweer eruit te aten komen. Anders gaat het echt kut worden.
Bay of Plenty
  zaterdag 1 juni 2013 @ 18:56:28 #270
163491 DevilsWhore
Kekke tante
pi_127294046
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 18:50 schreef oLexie het volgende:
Ik wil een clithood! Mijn clit is alleen ontiegelijk gevoelig altijd. Ik zie op plaatjes dat hij vrijwel altijd onder die hood vandaan komt aan de onderkant, moet dit persé?

Zat er zelf aan te denken om hem echt enkel in het huidje te laten zetten en hem boven dat kapje alweer eruit te aten komen. Anders gaat het echt kut worden.
Goede woordkeuze. :D
Je kan m ook horizontaal nemen. daarnaast went het heel snel, en gewoon geen te lang staafje erin doen, daar werd ik constant bloedgeil van. :')
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hč :(
  zaterdag 1 juni 2013 @ 20:05:03 #271
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_127296703
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 18:56 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Goede woordkeuze. :D
Je kan m ook horizontaal nemen. daarnaast went het heel snel, en gewoon geen te lang staafje erin doen, daar werd ik constant bloedgeil van. :')
Horizontaal vind ik minder mooi. Maar ik kan geen clitpiercing nemen, de meeste hebben die hood echt maar bij mij zit het allemaal wat dichter en mijn clit zit echt helemaal verstopt daaronder. Ik wil 'm hoe dan ook ook niet onder dat kapje hebben want bij likken alleen al rechtstreeks op mijn clit doet het teveel pijn dus zo'n ding er continu tegen aan zie ik niet zitten.
Bay of Plenty
  zaterdag 1 juni 2013 @ 20:19:37 #272
163491 DevilsWhore
Kekke tante
pi_127297234
Als je genoeg huid hebt, moet het wel kunnen volgens mij. Even aan een piercer zelf vragen.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hč :(
  zaterdag 1 juni 2013 @ 20:34:03 #273
280727 Njosnavelin
tźte folle
pi_127297880
Maar je clit loopt onder je gehele hood heen he, is gewoon staafvormig. Dus als je hem alleen door je hood laat zetten zonder dat hij veel uitsteekt zit hij er alsnog tegenaan. Als hij echt zo gevoelig is zou ik een andere piercing kiezen.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  roze zondag 2 juni 2013 @ 16:46:37 #274
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_127324984
Hmm iemand een idee hoe ik het bovenste bolletje van mijn lippiercing schoon krijg? Er zit allemaal eten aan/om :') Ik verzorg hem verder niet namelijk omdat ik er alles mee kan en ik er ook geen last van heb

Hell yeah voor een lichaam die inmiddels piercings gewend is
Your beauty never ever scared me.
pi_127334357
Lol altijd even schoonmaken na elke maaltijd :D Pak een wattenstaafje, wat water erop en schrobben/losweken maar.
I'm not a sinner.
pi_127362364
Hooi, ik heb even een vraagje. In mijn helix piercing zit op het moment een gewone oorbel, mijn probleem is is dat het achterkantje vastzit. Niet in m'n huid ofzo (thank god), maar ik krijg hem gewoon niet van de oorbel af. Ik heb er al een keer hard aan lopen sjorren, maar toen schoten m'n vingers weg en dat deed echt heel veel pijn.

Maar mijn vraag is dus: heeft iemand tips om het achterkantje er gemakkelijk vanaf te krijgen?

Alvast bedankt!
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 10 juni 2013 @ 23:18:19 #277
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_127643935
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 15:49 schreef Kirsstten het volgende:
Hooi, ik heb even een vraagje. In mijn helix piercing zit op het moment een gewone oorbel, mijn probleem is is dat het achterkantje vastzit. Niet in m'n huid ofzo (thank god), maar ik krijg hem gewoon niet van de oorbel af. Ik heb er al een keer hard aan lopen sjorren, maar toen schoten m'n vingers weg en dat deed echt heel veel pijn.

Maar mijn vraag is dus: heeft iemand tips om het achterkantje er gemakkelijk vanaf te krijgen?

Alvast bedankt!
Heb je dit nog opgelost gekregen?
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_127786422
Mijn vriendin wil deze zomervakantie 2 piercings laten zetten; 1 in haar navel en 1 bovenin haar oor aan de binnenkant naast het randje (geen idee hoe het heet, zeg maar naast de Helix uit de OP)

Iemand suggesties waar we dit het beste kunnen laten doen? Wonen in de buurt van Amsterdam maar vinden dit zeker een reis waard.
pi_127786929
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 12:51 schreef djerryw het volgende:
Mijn vriendin wil deze zomervakantie 2 piercings laten zetten; 1 in haar navel en 1 bovenin haar oor aan de binnenkant naast het randje (geen idee hoe het heet, zeg maar naast de Helix uit de OP)

Iemand suggesties waar we dit het beste kunnen laten doen? Wonen in de buurt van Amsterdam maar vinden dit zeker een reis waard.
In Amsterdam zit Classic Ink and Mods (spaarspotsteeg, in een zijstraat van de Kalverstraat). Staat goed bekend :).
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_127787146
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 13:03 schreef Chicolate het volgende:

[..]

In Amsterdam zit Classic Ink and Mods (spaarspotsteeg, in een zijstraat van de Kalverstraat). Staat goed bekend :).
Dat is in de buurt! Bedankt voor de tip. Maakt het dan nog uit welke piercer? (Op hun site staan 3 namen, 2 vrouwen en 1 man)
pi_127787255
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 13:08 schreef djerryw het volgende:

[..]

Dat is in de buurt! Bedankt voor de tip. Maakt het dan nog uit welke piercer? (Op hun site staan 3 namen, 2 vrouwen en 1 man)
Nee, ik heb ervaring met alledrie en ze waren alledrie vriendelijk en plaatsten de piercings mooi.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_127787378
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 13:11 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Nee, ik heb ervaring met alledrie en ze waren alledrie vriendelijk en plaatsten de piercings mooi.
Fijn, reuze bedankt!

Nog een laatste vraag: Bij mijn weten heb je 2 soorten navelpiercings, in de bovenkant van de navel of de onderkant. Kies je bij het zetten gewoon wat je de mooiste plek vindt, of gaat het om de vorm van je navel en komt ie afhankelijk daarvan boven of onder?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 15 juni 2013 @ 09:59:58 #283
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_127819213
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 13:14 schreef djerryw het volgende:

[..]

Fijn, reuze bedankt!

Nog een laatste vraag: Bij mijn weten heb je 2 soorten navelpiercings, in de bovenkant van de navel of de onderkant. Kies je bij het zetten gewoon wat je de mooiste plek vindt, of gaat het om de vorm van je navel en komt ie afhankelijk daarvan boven of onder?
Je kiest wat je mooi vindt. De bekendste/meest gezette is naar mijn weten aan de bovenkant (de 'normale'). Ikzelf heb beide plekken gehad, tegelijk.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  zaterdag 15 juni 2013 @ 10:03:20 #284
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_127819246
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 13:08 schreef djerryw het volgende:

[..]

Dat is in de buurt! Bedankt voor de tip. Maakt het dan nog uit welke piercer? (Op hun site staan 3 namen, 2 vrouwen en 1 man)
Ik vind Sam en Sharon beide goed :) (+ heb van beide iets in mijn oor)
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 15 juni 2013 @ 10:03:33 #285
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_127819249
Hoe valt trouwens de OP aan te passen? Hij is enorm verouderd (merendeel van de sites werkt bijv. niet meer).
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  zaterdag 15 juni 2013 @ 10:14:49 #286
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_127819422
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 10:03 schreef ChipsZak. het volgende:
Hoe valt trouwens de OP aan te passen? Hij is enorm verouderd (merendeel van de sites werkt bijv. niet meer).
Dan zal dit topic denk ik vol gepost moeten worden. Maar je hebt wel gelijk.

Voor de volgende OP:
http://www.wildcat.nl/shop/
http://en.wikipedia.org/wiki/Body_jewelry_sizes
http://www.bodyjewelleryshop.com/
http://www.bodyjewellery.co.uk/
En natuurlijk ook Amazon.co.uk
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 15 juni 2013 @ 10:16:15 #287
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_127819441
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 10:14 schreef MsMessy het volgende:

[..]

Dan zal dit topic denk ik vol gepost moeten worden. Maar je hebt wel gelijk.

Voor de volgende OP:
http://www.wildcat.nl/shop/
http://en.wikipedia.org/wiki/Body_jewelry_sizes
http://www.bodyjewelleryshop.com/
http://www.bodyjewellery.co.uk/
En natuurlijk ook Amazon.co.uk
^O^

Zal kijken of ik even snel een opzetje kan maken. Moet zo wel studeren, namelijk :') :@. Maar er staan ook allemaal spelfouten in de huidige OP!
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 15 juni 2013 @ 10:55:53 #288
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_127820091
Ok, dit is een opzetje. Alle vragen kunnen evt. in een spoiler maar weet niet of men het dan nog minder snel leest..
Ik zou wel wat meer plaatjes willen!

****ALS IEMAND EEN MOOIE BANNER/HEADER MAAKT, KAN 'IE MISSCHIEN BOVENAAN. HUIDIGE BANNER IS GEVONDEN IN EEN OUD DEEL.****


Lees de OP voordat je een vraag stelt, deze is er niet voor niets!

Wat is piercen?

Piercing betekent doorboring. Met een (steriele) naald wordt de huid doorboord waarna naar wens een sieraad in de vorm van een ringetje of een staafje wordt aangebracht. Piercings worden op verschillende delen van het lichaam aangebracht en blijven niet alleen beperkt tot de huid, maar gaan soms ook door kraakbeen.

Ik wil een piercing! Wat nu?

Als je interesse hebt in stretchen, ga naar onderaan deze OP en klik op de tweede spoiler!

Ten eerste; hoe oud ben je? De meeste piercingsshops hanteren een minimale leeftijd van 16 jaar voor een navel- of gezichts- of oorpiercing. Voor genitale piercings is dit meestal 18 jaar. In sommige gemeenten, zoals Amsterdam, is vastgesteld dat je minimaal 18 jaar moet zijn voor een tatoeage of een piercing.

Ben je er van overtuigd dat een bepaalde piercing bij jou past, wees er dan zeker van dat je je piercing laat zetten bij een betrouwbare zaak die hygiėnisch werkt. Ga nooit alleen maar naar een goedkopere zaak omdat het een tientje in de kosten scheelt & ga ook nooit naar een juwelier. Verder, laat nooit een gaatje in je bovenoor 'schieten' als je een misvormd oor wilt voorkomen. De kans op infecties is een stuk groter bij het 'schieten' van piercings omdat deze apparaatjes niet gesteriliseerd kunnen worden. Tevens kan je gaatje nooit exact geplaatst worden en doet het meer pijn.
Bekijk van tevoren hoe de shop te werk gaat en vergaar zelf informatie. Schat ook alvast in hoe jouw omgeving op je nieuwe piercing gaat reageren, dit is nl. niet altijd positief.

Hoeveel kost het?

De prijzen per piercingsshop willen nog wel eens verschillen. De prijzen bedragen gemiddeld tussen de 25 euro (bijv. oorlel) en 70 euro (bijv. intiem). Deze prijzen kunnen dus best lager of hoger liggen in de zaak waar jij heen gaat. Loop gewoon even een shop binnen.

Doet het zeer?

Iedereen is anders, dus iedereen ervaart het anders. Het spreekt voor zich dat je het altijd zult voelen. Let op! Een piercingsshop mag geen (plaatselijke) verdoving toedienen. Geen zalf en ook geen spuitje. Dit is bij de wet verboden.

Hoe moet ik mijn piercing verzorgen?

Een pas aangebrachte piercing is te vergelijken met een diepe vleeswond in je huid. Het is heel belangrijk dat je je piercing goed verzorgt. Je krijgt van je piercer mondelinge en schriftelijke instructie mee hoe je dat moet doen. In de instructie moet o.a. staan hoe de piercing verzorgd moet worden en dat je bij klachten (hevige roodheid, zwellen, pussen, wondvocht) contact moet opnemen met je huisarts. De tijd dat een piercing nodig heeft om te helen of om dicht te groeien is verschillend per persoon. Gebruik nooit producten met alcohol om je piercing tijdens het helen schoon te maken (tenzij aanbevolen door de piercer of arts). Maak je sieraden regelmatig schoon.

Wat mag ik wel en wat mag ik niet?

De wond die door het piercen is ontstaan heeft tijd en zorg nodig om te genezen. Het helen van een piercingswond duurt soms lang (van 4 weken tot 1 jaar). Gedurende de genezingstijd wordt aangeraden om niet te zwemmen in zwembaden, bubbelbaden en natuurlijk open zeewater. Vermijd ook stoombaden gedurende de genezing. Bij sommige mensen ontstaat als gevolg van het aanbrengen van een piercing littekenweefsel. Bovendien kan het gebeuren dat de piercingswond lelijk geneest als het ontstoken is geweest.

Mijn piercing is ontstoken!

Bij (het aanbrengen van) een piercing kunnen complicaties ontstaan, zoals ontstekingen, allergische reacties, abcessen en vormen van littekenweefsel.
Als je piercing ontstoken is, schroom dan niet terug te gaan naar de winkel waar je gepierced bent of ga naar je huisarts. Haal je piercing er niet uit! Laat het zitten totdat iemand die er meer verstand van heeft er naar gekeken heeft.



Allerlei verschillende piercings incl. naam onder de spoiler
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Info nodig over stretchen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Onder deze spoiler enkele links naar shops waar je piercingsieraden kan bestellen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Shops per provincie waar users goede ervaringen mee hebben. Let op! Dit blijft natuurlijk subjectief.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door op de topictitel (TT) te klikken, kun je alle voorgaande delen vinden! *O*

[ Bericht 1% gewijzigd door ChipsZak. op 15-06-2013 12:19:27 ]
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 15 juni 2013 @ 10:59:50 #289
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_127820169
Linkjes kunnen uiteraard aangevuld! En een banner zou mooi zijn en evt. nog wat tussenbanners? Dan kunnen we evt. ipv 'Onder deze spoiler enkele links naar shops waar je piercingsieraden kan bestellen' een banner met 'shops' oid neerzetten undso!

Ideeėn zijn welkom!
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  zaterdag 15 juni 2013 @ 11:03:43 #290
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_127820250
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 12:51 schreef djerryw het volgende:
Mijn vriendin wil deze zomervakantie 2 piercings laten zetten; 1 in haar navel en 1 bovenin haar oor aan de binnenkant naast het randje (geen idee hoe het heet, zeg maar naast de Helix uit de OP)

Iemand suggesties waar we dit het beste kunnen laten doen? Wonen in de buurt van Amsterdam maar vinden dit zeker een reis waard.
Piercingsworks in de reguliersbree en Bodycult Amsterdam (2 vestigingen, 1 in de reguliersbree en 1 in de warmoesstraat, ga zelf altijd naar de warmoes), daar ben ik erg tevreden over.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 15 juni 2013 @ 11:05:16 #291
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_127820283
Oh, is het misschien een idee in een spoiler ook shops te zetten, per provincie, waar users uit dit topic over het algemeen tevreden mee/over zijn?
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_127820540
Dan mag je MagicPiercing uit Utrecht er ook wel bij zetten. Hele vriendelijke piercer die ook edelsmit is (dus kan ook custom sieraden maken op verzoek) en ze zijn verbazend betaalbaar. Wisselen van staafjes bij lip/tong is bijvoorbeeld ook inbegrepen (zie website). http://www.magicpiercing.nl/
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 15 juni 2013 @ 11:43:31 #293
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_127821003
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 11:19 schreef Chicolate het volgende:
Dan mag je MagicPiercing uit Utrecht er ook wel bij zetten. Hele vriendelijke piercer die ook edelsmit is (dus kan ook custom sieraden maken op verzoek) en ze zijn verbazend betaalbaar. Wisselen van staafjes bij lip/tong is bijvoorbeeld ook inbegrepen (zie website). http://www.magicpiercing.nl/
Done!
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 15 juni 2013 @ 11:46:22 #294
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_127821055
Heb Classik ink & mods ook toegevoegd :). En Passion for piercing.
Ja, ik spam dit topic even vol zodat ik de OP in het nieuwe deel kan zetten, :).
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_127821345
Voor de OP, ik ben erg tevreden over Corral in Amersfoort :)
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 15 juni 2013 @ 12:04:35 #296
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_127821407
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 12:01 schreef Louboutin het volgende:
Voor de OP, ik ben erg tevreden over Corral in Amersfoort :)
Merci! ^O^
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 15 juni 2013 @ 12:09:36 #297
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_127821512
Heeft iemand trouwens een link naar een site met goede, betrouwbare en correcte informatie over stretching? Dan zet ik die er ook nog even in! Heb er zelf namelijk weinig ervaring mee.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  zaterdag 15 juni 2013 @ 12:14:52 #298
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_127821640
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 12:09 schreef ChipsZak. het volgende:
Heeft iemand trouwens een link naar een site met goede, betrouwbare en correcte informatie over stretching? Dan zet ik die er ook nog even in! Heb er zelf namelijk weinig ervaring mee.
Het forum van All Over Piercings heeft veel tips
http://www.piercingforum.(...)voor-happy-oorlellen!
En de link die daar ook word genoemd in het engels is behoorlijk duidelijk
http://onetribe.nu/faq/ear-lobe-stretching-faq
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 15 juni 2013 @ 12:17:17 #299
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_127821697
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 12:14 schreef MsMessy het volgende:

[..]

Het forum van All Over Piercings heeft veel tips
http://www.piercingforum.(...)voor-happy-oorlellen!
En de link die daar ook word genoemd in het engels is behoorlijk duidelijk
http://onetribe.nu/faq/ear-lobe-stretching-faq
Thanks! Ik zal het even toevoegen!
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 15 juni 2013 @ 12:19:56 #300
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_127821761
Bijna vol!
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 15 juni 2013 @ 12:20:06 #301
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_127821768
Vol!
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')