abonnement Unibet Coolblue
pi_125234105
Mijn Xperia S ingeruild voor een Xperia Z. :)
pi_125249669
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 17:37 schreef RobbieBoy het volgende:
waar kan ik facebook home downloaden voor GalaxyS3?
met alle respect, maar waarom zou je dat willen?
  zondag 14 april 2013 @ 18:25:34 #228
8369 speknek
Another day another slay
pi_125275722
Ik wou eigenlijk sim-only gaan met mijn samsung galaxy s2 omdat ik er nog best tevreden over was, maar ik bel vrijwel nooit en internet heel veel, en dan blijken sim-onlys nauwelijks goedkoper dan een normaal abonnement, waar je voor 200 euro weer een nieuwe telefoon hebt. (over twee jaar is dat ong. 8 euro per maand)

Dus, zit te twijfelen tussen HTC One en Samsung Galaxy S4. De HTC One is retegeil, maar uit tests blijkt dat de S4 eigenlijk in alles beter is, of in ieder geval in de dingen die ik belangrijk vind (batterij, scherm, snelheid(?), camera). Alleen.. nou lees ik conflicterende dingen over het al dan niet bevatten van een fm radio... toch wel erg belangrijk voor mij. Is me ook nog steeds niet duidelijk welke cpu wij nog krijgen. Weet iemand hier al meer over?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zondag 14 april 2013 @ 18:27:07 #229
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_125275811
Xperia Z overwogen?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  zondag 14 april 2013 @ 18:32:18 #230
8369 speknek
Another day another slay
pi_125276043
Ja ik vind dat waterdicht wel cool, alhoewel ik niet denk dat ik het ooit aan ga durven. Heb meerdere onderwatercamera's gehad, maar die gaan allemaal op den duur stuk. Ook de playstation store is erg tof, maar voor de rest is de s4 toch wel gewoon een stuk beter?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zondag 14 april 2013 @ 18:47:21 #231
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_125276611
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 18:25 schreef speknek het volgende:
[..] Alleen.. nou lees ik conflicterende dingen over het al dan niet bevatten van een fm radio... toch wel erg belangrijk voor mij. Is me ook nog steeds niet duidelijk welke cpu wij nog krijgen. Weet iemand hier al meer over?
Ff bij de bron kijken?
- http://www.samsung.com/nl(...)t1_galaxys4_20130315
Volgens facebook een quadcore: (en https://www.facebook.com/SamsungMobileNL/app_125568234293904 - 'specificaties')
- http://www.htc.com/nl/smartphones/htc-one/#specs

Verder kun je voor de internationaal niet verschillende kenmerken kijken op Phonearena ofzo?
http://www.phonearena.com(...)hones/7597,7678,7539
Daar mist inderdaad 'radio' bij de S4 en de One (ook niet op officiële sites te vinden) en niet bij de Xperia Z.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zondag 14 april 2013 @ 18:58:07 #232
327191 RobertNL
For your gear.
pi_125277016
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 18:25 schreef speknek het volgende:
Ik wou eigenlijk sim-only gaan met mijn samsung galaxy s2 omdat ik er nog best tevreden over was, maar ik bel vrijwel nooit en internet heel veel, en dan blijken sim-onlys nauwelijks goedkoper dan een normaal abonnement, waar je voor 200 euro weer een nieuwe telefoon hebt. (over twee jaar is dat ong. 8 euro per maand)

Dus, zit te twijfelen tussen HTC One en Samsung Galaxy S4. De HTC One is retegeil, maar uit tests blijkt dat de S4 eigenlijk in alles beter is, of in ieder geval in de dingen die ik belangrijk vind (batterij, scherm, snelheid(?), camera). Alleen.. nou lees ik conflicterende dingen over het al dan niet bevatten van een fm radio... toch wel erg belangrijk voor mij. Is me ook nog steeds niet duidelijk welke cpu wij nog krijgen. Weet iemand hier al meer over?
De processor die wij hier (eerst) krijgen is de Qualcomm Snapdragon 600. De zelfde processor die dus ook in de HTC ONE zit.

Qua snelheid gaat het verschil echt niet heel groot zijn. Het scherm is natuurlijk een kwestie van smaak zelf vindik AMOLED lang niet altijd even mooi heb liever een iets neutraler scherm.
De camera van de ONE valt inderdaad iets tegen maar die doet het in minder licht wel weer beter doordat er meer licht bet pixel is...
De FM radio zal vast niet ontbreken en anders snel beschikbaar komen voor de S4 daar ben ik niet bang voor ;).

quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 18:32 schreef speknek het volgende:
Ja ik vind dat waterdicht wel cool, alhoewel ik niet denk dat ik het ooit aan ga durven. Heb meerdere onderwatercamera's gehad, maar die gaan allemaal op den duur stuk. Ook de playstation store is erg tof, maar voor de rest is de s4 toch wel gewoon een stuk beter?
Qua specs zijn de One en S4 inderdaad beter die hebben beiden een snellere (opvolger) van de processor die in de Z zit. Voordeel wat Sony dan weer heeft is dat ze een skin hebben die niet zo zwaar is waar de skin van HTC en Samsung veel zwaarder zijn.

Zelf heb ik puur op basis van software dit keer gekozen voor de Xperia Z grootste voordelen
- Skin die niet veel van de processor vreet.
- Dicht bij de Google richtlijnen (fijn want éénduidig)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  zondag 14 april 2013 @ 19:18:18 #233
8369 speknek
Another day another slay
pi_125277815
HTC One bleek volgens mij uiteindelijk in Europa toch wel een FM radio te hebben. (zelfde ging eerder voor de Note 2 en S3). Schijnt een ding te zijn in de VS, dat de telefoonaanbieders niet willen dat er een fm radio in zit, zodat mensen duur moeten streamen.
Alleen nu hebben we misschien wel/niet hetzelfde moederboard (de Snapdragon vanwege LTE), waardoor er wel/niet een radio in de S4 zit. Daarom vroeg ik of iemand hier er al iets voor de NL situatie had gehoord.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zondag 14 april 2013 @ 20:04:39 #234
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_125279792
Ik heb een s3 en note gehad, maar Samsung weet hun software zo brak te maken dat je niets hebt aan de snelheid. Ik gok dat de z in gebruik net zo snel is

En hij is veel mooier, maar dat is subjectief
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_125294196
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 20:04 schreef Catch22- het volgende:
Ik heb een s3 en note gehad, maar Samsung weet hun software zo brak te maken dat je niets hebt aan de snelheid. Ik gok dat de z in gebruik net zo snel is

En hij is veel mooier, maar dat is subjectief
Daarom Nexus 4 :7
  dinsdag 16 april 2013 @ 18:40:04 #236
314238 Kuhly
A.F.C.A.
pi_125362864
Ik had misschien een gekke vraag maar, ik heb een galaxy nexus en heb daarvan ooit het glas proberen te vervangen. Dit ging echter niet helemaal zoals het hoort, dus de LCD is kapot gegaan. Nu wil ik hem graag verkopen, alleen mijn bestanden staan er nog op.. lang leven geen sd :')

Alleen wanneer ik de telefoon opstart blijft hij schijnbaar in een bootloop hangen. Kan dit op een andere manier? Ik wil dus graag even de bestanden eraf halen + factory reset oid
Ik heb CWM erop staan, alleen als ik dan in recovery zit (geluid omlaag omhoog + power on) dan 2 x volume op -> power on.
Vanaf dat punt weet ik het niet zeker meer waar die USB mode zit, zou iemand mij dit kunnen vertellen :D
Ajax Amsterdam
  dinsdag 16 april 2013 @ 18:55:06 #237
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_125363479
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2013 23:39 schreef stoereboii het volgende:

[..]

Daarom Nexus 4 :7
xperia z is imo veel mooier. Maar als je daar en om de waterdichtheid niets geeft, kan je net zo goed een Nexus nemen
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_125365238
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 april 2013 18:55 schreef Catch22- het volgende:

[..]

xperia z is imo veel mooier. Maar als je daar en om de waterdichtheid niets geeft, kan je net zo goed een Nexus nemen
xperia Z is wel een stuk duurder ook he...
pi_125365264
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 18:40 schreef Kuhly het volgende:
Ik had misschien een gekke vraag maar, ik heb een galaxy nexus en heb daarvan ooit het glas proberen te vervangen. Dit ging echter niet helemaal zoals het hoort, dus de LCD is kapot gegaan. Nu wil ik hem graag verkopen, alleen mijn bestanden staan er nog op.. lang leven geen sd :')

Alleen wanneer ik de telefoon opstart blijft hij schijnbaar in een bootloop hangen. Kan dit op een andere manier? Ik wil dus graag even de bestanden eraf halen + factory reset oid
Ik heb CWM erop staan, alleen als ik dan in recovery zit (geluid omlaag omhoog + power on) dan 2 x volume op -> power on.
Vanaf dat punt weet ik het niet zeker meer waar die USB mode zit, zou iemand mij dit kunnen vertellen :D
bedoel je install zip from sideload?
  dinsdag 16 april 2013 @ 19:39:57 #240
314238 Kuhly
A.F.C.A.
pi_125365595
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 april 2013 19:33 schreef stoereboii het volgende:

[..]

bedoel je install zip from sideload?
Hmm, ik wil mijn telefoon via USB connecten via CWM. Of een andere methode oid. Alleen heb ik geen scherm om te zien waar ik ben zegmaar. (In het menu)
Ajax Amsterdam
pi_125365679
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 19:39 schreef Kuhly het volgende:

[..]

Hmm, ik wil mijn telefoon via USB connecten via CWM. Of een andere methode oid. Alleen heb ik geen scherm om te zien waar ik ben zegmaar. (In het menu)
Ik zal eventjes in CWM booten op mijn Nexus 4. Brb :)
pi_125365762
Volgens mij bedoel je idd install from sideload en dat is 2 keer met de volume knop naar beneden :)
  dinsdag 16 april 2013 @ 19:46:41 #243
314238 Kuhly
A.F.C.A.
pi_125365920
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 19:43 schreef stoereboii het volgende:
Volgens mij bedoel je idd install from sideload en dat is 2 keer met de volume knop naar beneden :)
Als ik dat doe krijg ik geen verwisselbare hd te zien in windows. Ik ken het install from sideload ook niet.
Misschien begrijp ik je niet helemaal goed hoor.
Ajax Amsterdam
pi_125366093
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 19:46 schreef Kuhly het volgende:

[..]

Als ik dat doe krijg ik geen verwisselbare hd te zien in windows. Ik ken het install from sideload ook niet.
Misschien begrijp ik je niet helemaal goed hoor.
Maar je wil er de bestanden afhalen? Dat lijkt me vrij moeilijk. Anders fewoon factory image flashen in fastboot? Zo kan je hem iig verkopen en is alles zoals de eerste keer toen je hem opstartte.
  dinsdag 16 april 2013 @ 19:52:28 #245
314238 Kuhly
A.F.C.A.
pi_125366201
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 april 2013 19:50 schreef stoereboii het volgende:

[..]

Maar je wil er de bestanden afhalen? Dat lijkt me vrij moeilijk. Anders fewoon factory image flashen in fastboot? Zo kan je hem iig verkopen en is alles zoals de eerste keer toen je hem opstartte.
Ja leek mij ook vrij lastig idd, maar ik dacht wie weet is er een oplossing. Evengoed bedankt, zal nog even verder zoeken en anders maar flashen.
Ajax Amsterdam
pi_125367513
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 19:52 schreef Kuhly het volgende:

[..]

Ja leek mij ook vrij lastig idd, maar ik dacht wie weet is er een oplossing. Evengoed bedankt, zal nog even verder zoeken en anders maar flashen.
Succes! :)
pi_125570989
Hoe kun je een gratis app downloaden die alleen beschikbaar is in de UK play store? Een apk van de app (Sky+) kan ik niet vinden.
  zondag 21 april 2013 @ 21:52:44 #248
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_125575473
Je kunt zo'n app vaak (illegaal) downloaden via torrents, usenet etc. Op een legale manier is het in ieder geval niet te doen, tenzij de maker de APK op zijn/haar site geplaatst heeft.
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
  Redactie Frontpage zondag 21 april 2013 @ 21:55:28 #249
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_125575675
Ik heb mijn telefoon geroot gehad. Je kunt dan een app installeren waarmee je kunt instellen dat je de Play-market van een ander land kunt gebruiken, daarmee zou het moeten lukken.

Nu heb ik mijn telefoon ge-unroot, dus die app heb ik niet meer. Ook nooit echt gebruikt overigens.
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_125576472
quote:
12s.gif Op zondag 21 april 2013 21:52 schreef Devolution het volgende:
Je kunt zo'n app vaak (illegaal) downloaden via torrents, usenet etc. Op een legale manier is het in ieder geval niet te doen, tenzij de maker de APK op zijn/haar site geplaatst heeft.
Ja, zoals ik al zei ik kan de apk niet vinden. En waarom zou het illegaal zijn, het is een gratis app?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')