De complete lijst bekend gemaakte 'bands':
Billy Crawford
Di-rect
Liberty X
Sita
K-otic
ABS
MS Dynamite
Jive Jones
Green Lizard
Van Dik Hout
Godverdomme zeg..DAT MAG NIET!! Tussen commerciele troep als Billy Crawford en geproduceerde rommel als K-otic duiken echte bands op, die niet eens echte kaskrakers zijn wat betrefd de hitlijsten!
Dat Green Lizard en Van Dik Hout zich hiervoor lenen! Kom op zeg, kies je stroming! Blijf redelijk underground/rock of ga voor het algemene commerciele succes. Niet dat je eerst op Lowlands speelt om even later op fuckin' Pepsi Pop te spelen! Oplichters!
quote:Ach, Di-Rect vinden ze ook allemaal geweldig.
Op vrijdag 06 september 2002 20:33 schreef postinggirl het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe al die kinderen op Green Lizard (niet direct mijn muziek, maar ik heb op zich wel respect voor de act) gaan reageren. Lekker een beetje meebewegen met de muziek? Een massale plaspauze? Of tomaten naar het podium en boe-geroep?
quote:Maar dat is ook net een stukje toegankelijker, + een voor de kids lekkere uitziende drummer.
Op vrijdag 06 september 2002 20:35 schreef Meril het volgende:[..]
Ach, Di-Rect vinden ze ook allemaal geweldig.
quote:Waarschijnlijk apetrots dat ze die underground muziek ook kunnen waarderen en dat natuurlijk veel beter dan die commerciele shit die ze daar ook draaien.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe al die kinderen op Green Lizard (niet direct mijn muziek, maar ik heb op zich wel respect voor de act) gaan reageren. Lekker een beetje meebewegen met de muziek? Een massale plaspauze? Of tomaten naar het podium en boe-geroep?
quote:Zolang het maar geen tomaten in blik zijn...
Of tomaten naar het podium en boe-geroep?
quote:Green Lizard heeft toch die lekker uitziende zanger? En zo ontoegankelijk is GL nou ook weer niet; je doet net alsof het een soort John Zorn is ofzo
Op vrijdag 06 september 2002 20:36 schreef postinggirl het volgende:[..]
Maar dat is ook net een stukje toegankelijker, + een voor de kids lekkere uitziende drummer.
quote:Like I said, ze hadden ook clips op TMF/MTV en die zanger is zelfs een keer te gast geweest bij Het Lagerhuis. Ze pakken gewoon wat ze pakken kunnen en ik geef ze groot gelijk.
Op vrijdag 06 september 2002 20:37 schreef Dr.E het volgende:
Het festival mag zich wel ontwikkelen, maar ik snap niet dat Green Lizard zich hiervoor leent..dara gaat t om..
quote:Klopt, Green Lizard is ook best toegankelijk en radiovriendelijk, maar Di-Rect heeft gewoon net wat meer catchy songs. Net wat gelikter. En ze zijn sowieso een stuk bekender binnen de Pepsi Pop-doelgroep.
Op vrijdag 06 september 2002 20:39 schreef Tijn het volgende:[..]
Green Lizard heeft toch die lekker uitziende zanger? En zo ontoegankelijk is GL nou ook weer niet; je doet net alsof het een soort John Zorn is ofzo
Tis gewoon aardige rock wat prima past op een festival.
[Dit bericht is gewijzigd door postinggirl op 06-09-2002 20:48]
quote:
Op vrijdag 06 september 2002 20:47 schreef matando het volgende:
kom op man, Green Lizzard is niet alternatief, ze zijn heel erg comercieel georienteerd!
Vriendjes van Brainpower he, dat steekt aan kennelijk
Trouwens. Within Temptation stond toch ook op de TMF-Awards. Dus wat is het probleem?
Owja, als je 14-jarige buurmeisje het ook kent is de muziek niet meer leuk. Dat was ik ff vergeten
16 down en rosemary's sons stonden vorig jaar ook op Pepsi Pop. Oke Rude Boy bij 16 Down sloeg dan niet echt aan bij het publiek Maar who cares dat zij daar stonden. Is toch te gek om voor 10.000 man in een ahoy te spelen. Zou zelf niet veel anders gedaan hebben eigenlijk.
quote:Want Lowlands is natuurlijk een zeer ondergronds en alleen bij de echte die-hards bekend gebeuren waar de reguliere media geen aandacht aan besteed? Waarvan de programmeurs allen op een non-profit basis vrijwillig hun diensten verlenen en niemand in de organisatie geld wil verdienen. Waar het publiek nog gewaardeerd wordt en voor 0.75 eurocent een biertje kan kopen zo als het hoort? Waar de platenmaatschappijen, boekingsbureau's en adverteerders het allemaal voor de liefde voor zwaar ondergrondse stromingen doen en iedereen net als jij kotst op bands die na jaren lang hard zwoegen en mooie platen maken eindelijk de waardering krijgen die zij verdienen bij het grote publiek?
Op vrijdag 06 september 2002 20:26 schreef Dr.E het volgende:
Niet dat je eerst op Lowlands speelt om even later op fuckin' Pepsi Pop te spelen! Oplichters!
quote:Doet me inderdaad denken aan een vernietigend artikel in OOR, over hoezeer de underground fans zaten te morren over de slechte (lees: veel te commerciële) lineup van Lowlands dit jaar... Ze noemden het zelfs bijna identiek aan Pinkpop. En dan is het erg, hoor.
Op vrijdag 06 september 2002 21:59 schreef Kiff het volgende:Want Lowlands is natuurlijk een zeer ondergronds en alleen bij de echte die-hards bekend gebeuren waar de reguliere media geen aandacht aan besteed? Waarvan de programmeurs allen op een non-profit basis vrijwillig hun diensten verlenen en niemand in de organisatie geld wil verdienen. Waar het publiek nog gewaardeerd wordt en voor 0.75 eurocent een biertje kan kopen zo als het hoort? Waar de platenmaatschappijen, boekingsbureau's en adverteerders het allemaal voor de liefde voor zwaar ondergrondse stromingen doen en iedereen net als jij kotst op bands die na jaren lang hard zwoegen en mooie platen maken eindelijk de waardering krijgen die zij verdienen bij het grote publiek?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |