abonnement Unibet Coolblue
pi_124128980
quote:
Was inderdaad ook aangekondigd, 1 van mn keywords met veel spam links is ook een pagina lager gaan staan gisteren, voor de rest geen verschil te zien nog.
pi_124133583
whoohoo een nieuw dag record voor mij; wel ¤2,61 verdiend gister
valt natuurlijk in het niets bij die bedragen van jullie!! _O- (alleen youtube video's)
  zaterdag 16 maart 2013 @ 17:26:59 #178
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_124134267
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 17:04 schreef Downstar het volgende:
whoohoo een nieuw dag record voor mij; wel ¤2,61 verdiend gister
valt natuurlijk in het niets bij die bedragen van jullie!! _O- (alleen youtube video's)
Ach ik verdien ook niet bijster veel hoor... ligt er ook aan hoeveel sites je hebt.
Vraag aan Yoshi, JDx en Blester maar eens hoeveel sites ze beheren om aan die hoge bedragen te komen. Dat gaat niet met één site (kan wel, maar dan moet je wel iets heel erg populairs hebben).
pi_124134551
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 17:26 schreef JK het volgende:

[..]

Ach ik verdien ook niet bijster veel hoor... ligt er ook aan hoeveel sites je hebt.
Vraag aan Yoshi, JDx en Blester maar eens hoeveel sites ze beheren om aan die hoge bedragen te komen. Dat gaat niet met één site (kan wel, maar dan moet je wel iets heel erg populairs hebben).
Met een paar kutfilmpjes lukt het ook prima :P
  zaterdag 16 maart 2013 @ 17:43:17 #180
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_124134866
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 17:34 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Met een paar kutfilmpjes lukt het ook prima :P
Moet je wel kutfilmpjes hebben met het juiste onderwerp wat goed scoort.
Zoiets heb ik wel, maar niet de centen om dat onderwerp te blijven kopen. Maar persoonlijk kijk ik altijd om de reclames op Youtube heen of klik ik ze weg... maargoed, op normale websites klik ik ook niet heel snel.
pi_124137311
@JK, bedankt voor het advies ik ga het eens testen. Standaard stonden de titel en beschrijving bovenin de header dus op zich ook wel logisch.

Weet iemand wat voor een soort banners onderaan deze pagina staan: http://fairbodycare.nl/486/recept-groene-thee-ijs/ Ik zie ze vooral bij sites zoals die van de Telegraaf, etc. maar volgens mij kan dat niet met 'gewoon' Adsense.
pi_124137378
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 18:59 schreef WebBeestje het volgende:
@JK, bedankt voor het advies ik ga het eens testen. Standaard stonden de titel en beschrijving bovenin de header dus op zich ook wel logisch.

Weet iemand wat voor een soort banners onderaan deze pagina staan: http://fairbodycare.nl/486/recept-groene-thee-ijs/ Ik zie ze vooral bij sites zoals die van de Telegraaf, etc. maar volgens mij kan dat niet met 'gewoon' Adsense.
Ben ik ook wel eens benieuwd naar. Zie die namelijk niet tussen de templatekeuzes staan bij adsense :)
pi_124137458
dat zijn gewoon 2 blokken van 300x250 naast elkaar. ;)
pi_124137837
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 19:04 schreef Drawer het volgende:
dat zijn gewoon 2 blokken van 300x250 naast elkaar. ;)
Ik heb wel eens dat formaat gebruikt maar nog nooit die vorm gezien en het zijn volgens mij blokken met links alleen die staan in Adsense niet in dat formaat (volgens mij).
pi_124137954
Het zijn toch echt gewoon 300x250 blokken hoor :')
Facts don't care about your feelings
pi_124138083
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 19:18 schreef YoshiBignose het volgende:
Het zijn toch echt gewoon 300x250 blokken hoor :')
Zakdoekje nodig? :D Ik zeg niet dat het geen 300x250 blokken zijn, ik heb ze bij mijn eigen project nog nooit gezien in die vorm.
pi_124138227
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 13:46 schreef WebBeestje het volgende:

[..]

Of een blog-achtig iets en daarnaast een forum? :)
Een forum moet je al veel verkeer voor hebben, er zitten nu maar een kleine 250 bezoekers per week op de site. (wat ze er deden weet ik ook niet, de site staat al 2 jaar leeg)
  zaterdag 16 maart 2013 @ 19:49:20 #188
340341 Blester
Membre très utile
pi_124139060
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 17:43 schreef JK het volgende:

[..]

Moet je wel kutfilmpjes hebben met het juiste onderwerp wat goed scoort.
Zoiets heb ik wel, maar niet de centen om dat onderwerp te blijven kopen. Maar persoonlijk kijk ik altijd om de reclames op Youtube heen of klik ik ze weg... maargoed, op normale websites klik ik ook niet heel snel.
Hoe staat het ervoor met je nieuwe projectjes?
~ Love comes unseen; we only see it go
  zaterdag 16 maart 2013 @ 19:58:02 #189
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_124139456
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 19:49 schreef Blester het volgende:

[..]

Hoe staat het ervoor met je nieuwe projectjes?
Site #3 is zo goed als af (dat lukte wel in een half dagje). Ik wacht even met uploaden tot mijn hostingprovider mijn gegevens bij SIDN heeft aangepast. Bepaalde info wil ik er niet in hebben.
Daarna kan ie meteen live. Staat dus echt op het startschot te wachten.

Site #4 schaf ik komende week software voor aan en dan is het nog wel even werken er aan... al is een start-template al wel gemaakt. Ik ga net als Nu.nl een 728x90 banner bovenin zetten naast het logo, eens zien hoe dat werkt.

Dan moet ik voor site #2 nog flink linkbuilden, dat is er bij ingeschoten om de eerste site flink te verbeteren, wat inmiddels is gelukt. Maargoed, ik denk dat ik het even bij 4 sites laat, want het kost me soms echt veel tijd en mevrouw JK ziet mij niet zo heel veel 's avonds, wat ze niet leuk vind. ;)

Maargoed, als alles een beetje draait kan ik natuurlijk in de toekomst nog weer meer sites oppakken.
  zaterdag 16 maart 2013 @ 20:01:34 #190
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_124139639
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 19:18 schreef YoshiBignose het volgende:
Het zijn toch echt gewoon 300x250 blokken hoor :')
Ik wil net zeggen, kijk even in de source.
Maar heb zo'n idee dat veel Blog, Joomla en Wordpress gebruikers hier weinig HTML kunnen lezen.
Hij noemt 'm in Adsense zelf 'FBC: below content wide'. En dat roept ie dus 2x aan naast elkaar.

Wat ik wel jammer vind, ondanks al die themes, is dat al die sites op elkaar lijken.. straks is het hele internet één samengeprakte site zonder eigen identiteit. :+
  zaterdag 16 maart 2013 @ 20:06:22 #191
340341 Blester
Membre très utile
pi_124139851
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 19:58 schreef JK het volgende:

[..]

Site #3 is zo goed als af (dat lukte wel in een half dagje). Ik wacht even met uploaden tot mijn hostingprovider mijn gegevens bij SIDN heeft aangepast. Bepaalde info wil ik er niet in hebben.
Daarna kan ie meteen live. Staat dus echt op het startschot te wachten.

Site #4 schaf ik komende week software voor aan en dan is het nog wel even werken er aan... al is een start-template al wel gemaakt. Ik ga net als Nu.nl een 728x90 banner bovenin zetten naast het logo, eens zien hoe dat werkt.

Dan moet ik voor site #2 nog flink linkbuilden, dat is er bij ingeschoten om de eerste site flink te verbeteren, wat inmiddels is gelukt. Maargoed, ik denk dat ik het even bij 4 sites laat, want het kost me soms echt veel tijd en mevrouw JK ziet mij niet zo heel veel 's avonds, wat ze niet leuk vind. ;)

Maargoed, als alles een beetje draait kan ik natuurlijk in de toekomst nog weer meer sites oppakken.
Volgens mij is alleen site #3 en #4 bij mij bekend :P Maar goed dat je fatsoenlijke software hebt gevonden, zorg in ieder geval dat je er niet teveel voor betaald want echt duur hoeft het imo niet te zijn. Ivm site #3, heb je nog gebruik gemaakt van mijn tip of toch een andere weg in geslagen?
~ Love comes unseen; we only see it go
  zaterdag 16 maart 2013 @ 20:14:17 #192
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_124140183
Yep, voor site #3 heb ik je tip gebruikt. Uiteraard wel alles naar mijn eigen hand, maar het kan dus ook veeeeeeel makkelijker voor bijv. mensen die echt geen reet van websites maken snappen. Maar dan heb je ook geen SEO en dat wil ik juist wel. Maar stel je hebt wat op de plank liggen, dan zou je er nog zo wat van kunnen maken tijdelijk. Ik had nog een domein op het oog, die had ik er eigenlijk bij moeten nemen. Maar zoiets ga ik nog wel doen als het echt aan slaat. Als ik in een jaar tijd hier mijn domeinkosten er mee uit heb, vind ik het al een succes en laat ik de stekker er in. :+

Site #4 heb ik een mooi pakketje voor gevonden, er was een normale versie en de uitgebreide versie. Uitgebreide versie kost me 47 dollar, dus nu zo'n 37 euro. Ik denk dat dat de investering wel waard is, anders haal ik dat geld er met site #1 wel uit. Die trekt de kar op dit moment. En ach, ik heb 'm als verjaardagscadeautje gevraagd aan m'n vriendin, dus het gaat me niets kosten. :P
Met dit pakket kan ik ook mijn andere sites voorzien van de resultaten uit die software en zelfs weer extern gebruiken bij sites van anderen. Jaja, we houden het cryptisch. :P
  zaterdag 16 maart 2013 @ 20:17:22 #193
340341 Blester
Membre très utile
pi_124140306
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 20:14 schreef JK het volgende:
Yep, voor site #3 heb ik je tip gebruikt. Uiteraard wel alles naar mijn eigen hand, maar het kan dus ook veeeeeeel makkelijker voor bijv. mensen die echt geen reet van websites maken snappen. Maar dan heb je ook geen SEO en dat wil ik juist wel. Maar stel je hebt wat op de plank liggen, dan zou je er nog zo wat van kunnen maken tijdelijk. Ik had nog een domein op het oog, die had ik er eigenlijk bij moeten nemen. Maar zoiets ga ik nog wel doen als het echt aan slaat. Als ik in een jaar tijd hier mijn domeinkosten er mee uit heb, vind ik het al een succes en laat ik de stekker er in. :+

Site #4 heb ik een mooi pakketje voor gevonden, er was een normale versie en de uitgebreide versie. Uitgebreide versie kost me 47 dollar, dus nu zo'n 37 euro. Ik denk dat dat de investering wel waard is, anders haal ik dat geld er met site #1 wel uit. Die trekt de kar op dit moment. En ach, ik heb 'm als verjaardagscadeautje gevraagd aan m'n vriendin, dus het gaat me niets kosten. :P
Met dit pakket kan ik ook mijn andere sites voorzien van de resultaten uit die software en zelfs weer extern gebruiken bij sites van anderen. Jaja, we houden het cryptisch. :P
Ik dacht al dat je daar beter voor kon kiezen voor site #3. Ben benieuwd naar de website als hij online staat, hoe je hem hebt ingedeeld e.d, zelfde voor #4. Geef me even een seintje als ze online staan, misschien kan ik nog wel tips geven :)

Zit bij die software van #4 SEO tools inbegrepen of echt kaal?

Ohja, en voor Whois cover zou ik mooi Versio nemen, kost je ¤5,-
~ Love comes unseen; we only see it go
  zaterdag 16 maart 2013 @ 20:36:51 #194
340341 Blester
Membre très utile
pi_124141114
Kan trouwens niet wachten om met de twee gevonden niches aan de gang te gaan. Kan echt heel veel op gaan leveren. Vandaag en gister redelijk wat marktonderzoek gedaan naar deze niches en de conclusie is dat ranking heel makkelijk gaat worden gezien de concurrentie Ik ben nog steeds aan het bekijken welke domeinnamen technisch het beste zijn, ben er voor een groot deel wel uit denk ik. Helaas kan ik ditmaal geen EMD's scoren, baal ik toch wel van.
~ Love comes unseen; we only see it go
  zaterdag 16 maart 2013 @ 20:48:31 #195
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_124141601
Een cover is niet nodig, maar in elk geval geen prive mailadres en volledige naam.
Die software voor #4 is om o.a. examens te maken. Dus SEO? Denk niet dat dat het doel is van die software. Maar ik ga mijn best doen om hoog op Google te komen. Moet best lukken.. met #1 sta ik ook vaak bovenaan met de vreemdste woorden, zelfs als het er weinig tot bijna niets mee te maken heeft.
pi_124142202
quote:
2s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 21:18 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Er klopt tegenwoordig echt geen hol meer van de Youtube-stats :D Ik heb het idee dat hij alleen de monetizable-views van YT zelf telt. Dus niet de embedded views, niet mensen met een adblocker. Maar zelfs dan zijn mijn deze week geuploade filmpjes volgens de stats echt te weinig bekeken (ik heb ze zelf onderhand vaker bekeken dan dat :P En dan is er ook nog eens een groep mensen groter dan het aantal viewers waarvan ik feedback heb gekregen over de filmpjes. En de site waarop ik de filmpjes embed heeft ook meer views gekregen...).

Meer mensen die het idee hebben dat ze op YT een fors aandeel views missen in hun stats daar? :)
Er zit een forse vertraging in de registratie van youtube views weet ik uit ervaring.
pi_124144428
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 21:02 schreef Opgezwollenlever het volgende:

[..]

Er zit een forse vertraging in de registratie van youtube views weet ik uit ervaring.
Héle forse dan. Vandaag door een marktkoopman op mn bek geramd. Ik film elke scooterbeweging die ik maak, dus filmpje is op YT gegaan. Op het filmpje tientallen reacties gehad, en het aantal views is 16. Dat komt niet geheel overeen met het aantal werkelijke views. (En alleen al de ad-income is dermate hoog dat die 16cent niet overeen komt).
pi_124147543
Haha geef me de link dat wil ik zien :D
Facts don't care about your feelings
pi_124149341
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 21:57 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Héle forse dan. Vandaag door een marktkoopman op mn bek geramd. Ik film elke scooterbeweging die ik maak, dus filmpje is op YT gegaan. Op het filmpje tientallen reacties gehad, en het aantal views is 16. Dat komt niet geheel overeen met het aantal werkelijke views. (En alleen al de ad-income is dermate hoog dat die 16cent niet overeen komt).
Let maar op de komende dagen.

Edit: Filmpje :')

[ Bericht 7% gewijzigd door Opgezwollenlever op 17-03-2013 00:06:19 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')