abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 8 maart 2013 @ 23:14:47 #201
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_123813234
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 23:13 schreef MolFan het volgende:

[..]

Heb hem niet besteld kameraad van me wel :P
ok. dan ben je gevrijwaard :').
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_123813244
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 23:09 schreef Thrilled het volgende:
Te triest voor woorden, bijna 48 uur na launch en nog steeds niet gefixed :')
tis ook niet dat je het even fixt...
ik heb geen idee wat er nodig is voor zo'n server, maar die schud je vermoedelijk niet 1,2,3 uit je mouw, ook niet qua configuratie.. (uiteraard is het een kopieer klusje maar toch moet je op blijven letten)

achja..
pi_123813255
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 23:14 schreef jogy het volgende:

[..]

ok. dan ben je gevrijwaard :').
Dankje schandknaap ^O^
pi_123813279
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 23:15 schreef mschol het volgende:

[..]

tis ook niet dat je het even fixt...
ik heb geen idee wat er nodig is voor zo'n server, maar die schud je vermoedelijk niet 1,2,3 uit je mouw, ook niet qua configuratie.. (uiteraard is het een kopieer klusje maar toch moet je op blijven letten
Mwa mwa vergeet niet dat er duizenden mensen bij EA werken etc etc zal wel meevallen allemaal
pi_123813323
pi_123813359
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 23:16 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
Uit het hoofd leren :')
  vrijdag 8 maart 2013 @ 23:17:55 #207
68036 iScripters
Personification of Evil
pi_123813396
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 23:16 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
In de OP staat een complete manual (PDF)
No Comment!
  vrijdag 8 maart 2013 @ 23:18:21 #208
308391 PG18
Nee, 24
pi_123813409
Ik heb zojuist EU West 1 verlaten na eindelijk een avondje redelijk fatsoenlijk het spel te hebben kunnen spelen :) Er is dus weer een plekje op de server beschikbaar!
pi_123813431
Ik heb nog steeds geen spijt van het spel :P
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_123813463
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 23:15 schreef MolFan het volgende:

[..]

Mwa mwa vergeet niet dat er duizenden mensen bij EA werken etc etc zal wel meevallen allemaal
ik weet van een overheids instantie uit dat je een nieuwe (!) server niet 1,2,3 geregeld hebt (het hardware stukje dus)
dan moet je hem inrichten, configureren en testen en daar zit ook wel wat tijd in..

quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 23:17 schreef iScripters het volgende:

[..]

In de OP staat een complete manual (PDF)
als je hem gekocht hebt kan je op het info knopje naast play drukken en daar kan je een linkje naar je handleiding vinden :)
pi_123813467
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 23:18 schreef DjinN het volgende:
Ik heb nog steeds geen spijt van het spel :P
idem.. hoe vaak ik ook van de server afgegooid wordt of er niet meer op kom, het blijft me trekken :)
pi_123813483
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 23:18 schreef DjinN het volgende:
Ik heb nog steeds geen spijt van het spel :P
ik ook zeker niet, heb mij al ruim vermaakt ermee,
ik moet allleen nog wel wat features verkennen (die dubbeldekker bussen b.v.)
pi_123813487
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 23:19 schreef mschol het volgende:

[..]

ik weet van een overheids instantie uit dat je een nieuwe (!) server niet 1,2,3 geregeld hebt (het hardware stukje dus)
dan moet je hem inrichten, configureren en testen en daar zit ook wel wat tijd in..

[..]

als je hem gekocht hebt kan je op het info knopje naast play drukken en daar kan je een linkje naar je handleiding vinden :)
Tuurlijk zit daar tijd in maar dat is afhankelijk met hoeveel man je er o.a. aan werkt he. Tevens hoeft het geen hele dag te duren me dunkt.
pi_123813546
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 23:20 schreef mschol het volgende:

[..]

ik ook zeker niet, heb mij al ruim vermaakt ermee,
ik moet allleen nog wel wat features verkennen (die dubbeldekker bussen b.v.)
Ik heb er ook geen spijt van moet alleen nog even bedenken hoe ik eindelijk een grote stad kan bouwen zonder dat ik in geld nood kom :P
pi_123813560
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 23:20 schreef MolFan het volgende:

[..]

Tuurlijk zit daar tijd in maar dat is afhankelijk met hoeveel man je er o.a. aan werkt he. Tevens hoeft het geen hele dag te duren me dunkt.
het ligt aan je interne processen hoe lang je over zo'n server doet, je kan windows + programma's in 1-2 uurtjes installeren, maar dan is hij verre van geoptimaliseerd he..
pi_123813561
quote:
4s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 22:40 schreef Qunix het volgende:
Voor in de OP!~!

http://simcitystatus.com/
Nog beter:

http://harding.ae/simstat/

Via JSON van de echte live servers.... Dus due server.php klopt wel!
pi_123813578
quote:
16s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 23:22 schreef dennis3d het volgende:

[..]

Ik heb er ook geen spijt van moet alleen nog even bedenken hoe ik eindelijk een grote stad kan bouwen zonder dat ik in geld nood kom :P
ja inderdaad.. :D
ik kreeg mijn geld puur uit industrie en wat toerisme
pi_123813587
Al die berichten van die mensen. https://www.facebook.com/SimCity?ref=ts&fref=ts
If not now, then when.
pi_123813614
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 23:19 schreef Thrilled het volgende:

[..]

idem.. hoe vaak ik ook van de server afgegooid wordt of er niet meer op kom, het blijft me trekken :)
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 23:20 schreef mschol het volgende:

[..]

ik ook zeker niet, heb mij al ruim vermaakt ermee,
ik moet allleen nog wel wat features verkennen (die dubbeldekker bussen b.v.)
Jep precies! *O*
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_123813626
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 23:20 schreef MolFan het volgende:

[..]

Tuurlijk zit daar tijd in maar dat is afhankelijk met hoeveel man je er o.a. aan werkt he. Tevens hoeft het geen hele dag te duren me dunkt.
Servers tover je niet zomaar even uit je mouw... :')
En met alleen even wat hardware koppelen en data kopiëren ben je er nog niet.. Alles moet in de infrastructeur geklust worden, script data aangepast, backups regelen, etc. etc.

Ik vind het zelf ook erg jammer dat het zo lang duurt en dat er zoveel problemen zijn, maar als het vandeweek allemaal werk blijft het gewoon een ongelovelijk tof spel! _O_
Koetje Boe!
Pindakaas blijft mij veel te lang in me mond plakken...
pi_123813685
Ik fix in php wel een plaatje voor in de OP of de servers vol zijn met deze JSON meuk: http://worlds.simcity.com/parallelworlds.json

(ook een leuke link: http://telemetry.simcity.com/versions/)
pi_123813687
Eerst door een muur aan patches/updates heenwerken.. En daarna uberhaupt zien of de servers het wel doen, vraag me af of ik vandaag nog aan bouwen toe kom :')
..non est vivere sed valere vita est ..
pi_123813699
quote:
16s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 23:22 schreef dennis3d het volgende:

[..]

Ik heb er ook geen spijt van moet alleen nog even bedenken hoe ik eindelijk een grote stad kan bouwen zonder dat ik in geld nood kom :P
Cheatcode jonguh!

Jeweetzz
pi_123813741
How to access hidden servers (EU West 4 and EU East 3)!

These servers are actually up and running however they are set as hidden. Follow the steps if you want to join them. DISCLAIMER: I am not responsible for any bans/damage done if you decide to try this.

Step 1: Exit the SimCity Launcher and Origin launcher.

Step 2: Navigate to your hosts file. Located in:

C:\Windows\System32\drivers\etc

Step 3: Make a backup of the file called 'hosts'. Copy + paste then rename it to 'hostsBACKUP'.

Step 4: Open the original file ('hosts') with Notepad. Paste in

209.105.248.14 worlds.simcity.com

on the last line. The end of your file should look something like this: http://quickscreen.eu/ima(...)efd3bcd1c6052dbd59a9

Step 5: Open Start Menu and type in

cmd

Right click on it and choose 'Run as administrator' then once in the Command Prompt, type

ipconfig /flushdns

hit Enter and close Command Prompt.

Step 6: Start Origin and start the launcher. Click on 'Select Server' and you should see Europe West 4 and Europe East 3.

Enjoy the game. If you are using this method, please keep in mind that it will show 'Available' for all servers even if they are busy or full.

EDIT: EA/Maxis has made these servers public, this fix is not needed anymore. To restore to normal server listing, follow the steps.

Step 1: Exit the SimCity Launcher and Origin launcher.

Step 2: Navigate to your hosts file. Located in:

C:\Windows\System32\drivers\etc

Step 3: Make a backup of the file called 'hosts'. Copy + paste then rename it to 'hostsBACKUP'.

Step 4: Open the original file ('hosts') with Notepad. Delete the line

209.105.248.14 worlds.simcity.com

Step 5: Open Start Menu and type in

cmd

Right click on it and choose 'Run as administrator' then once in the Command Prompt, type

ipconfig /flushdns

hit Enter and close Command Prompt.

Step 6: Start Origin and start the launcher. Click on 'Select Server' and you should see Europe West 4 and Europe East 3.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')