abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 8 maart 2013 @ 14:31:19 #101
35235 Punkerdude
Chill Manager
pi_123790633
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 14:20 schreef beelz het volgende:
eh, was ik net lekker bezig met mijn stad in Regio 4, knalt die server er weer uit.
Waar blijft de rest van Regio 4 trouwens? Ik ben de enige stad in mijn cluster...
heb nu eindelijk lang weekend, dus kom er aan.
Ook kon ik de afgelopen 2 dagen niet gamen door die klote servers van EA.
Later pater,
  vrijdag 8 maart 2013 @ 14:31:24 #102
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_123790636
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 14:28 schreef Mogart1234 het volgende:
Het probleem met deze game-release is gewoon dat men nooit heeft kunnen voorzien hoeveel mensen dit spel wilden kopen, aangezien het de eerste versie is met online-functies. Althans dat is mijn redenatie.
Diablo 3 was idd een kleintje.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_123790641
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 14:29 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ze wisten de preorderverkopen in origin, ze wisten hoeveel keys ze verkocht hebben aan keyhandelaren, ze wisten hoeveel retailboxen ze richting winkels hebben gestuurd. Wat moesten ze precies nog meer weten?
Waar er grotere servers verkrijgbaar zijn ;)
pi_123790643
Ik wil niks goedpraten over EA, het zijn gewoon geldwolven. Alleen dat overdreven gezeur van iedereen. Komop man, de wereld vergaat niet. Echt triest gewoon. Wacht het rustig af en ga tussendoor een andere game spelen of met aan je pik trekken ofzo.
pi_123790656
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 14:30 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Nou ik zou zeggen doe er wat aan. Ik sta achter je als je genoeg mensen weet op te trommelen. Maar ik ga niet in mijn eentje voor hun hoofdkantoor staan met een bord in mijn hand, dan lachen ze je nog verder uit en dat schiet ook niet op :')
Dus jij onderneemt pas wat als de rode loper voor je uitgelegd wordt? Een verachtelijke houding natuurlijk. De directeuren lachen zich rot.
pi_123790659
dus, als ik het goed begrijp ben ik niet meer de enige EA-kritische gamer? Toen ik voor de release aangaf dat dit een anticlimax zou worden werd ik niet heel serieus genomen hier.

Wel genieten dit hoor, ik zit al anderhalve dag de ontwikkelingen te volgen. Ben blij dat ik het niet gekocht heb, voor deze EA faal had ik dan wel weer graag ¤50 betaald, maar nu krijg ik het gratis en voor nix :D
  vrijdag 8 maart 2013 @ 14:31:59 #107
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_123790661
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 14:31 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Vertel me je plan! :o
Dat staat hierboven al, gewoon aansluiten bij class action lawsuits en zo meegaan met een massa mensen die EA gaan slopen.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_123790666
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 14:21 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ze verkopen het als een releasedagspel, simpel. Dus mag ik dat verwachten. Dat het niet gebeurt is allemaal te verklaren, maar als speler heb ik daar geen boodschap aan. Dat is alsof ik een elektronische auto koop, ik weet dat er niet overal oplaadpunten zijn, maar in dit geval staat er maar 4 voor een heel continent. Dan mag ik die auto terugbrengen en zeggen dat ie niet kan werken.
Als het gewoon SP was, had je ook nergens last van. Maar goed, dit had je gewoon kunnen verwachten.
Dat het bagger is en eigenlijk niet zou mogen gebeuren is een ander verhaal
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  vrijdag 8 maart 2013 @ 14:32:11 #109
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_123790668
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 14:26 schreef pietjepatat het volgende:
Wat tiger volgens mij probeert te zeggen is dat als je andere fail DRM lauches heb meegemaakt weet je wat je kan verwachten en dat je er niks aan kan doen.
Precies en dan koop je dus niet nog een keer een Only Online DRM game, oh wacht.... :')
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_123790675
Dit zegt ook wel weer genoeg

quote:
What we saw was that players were having such a good time they didn’t want to leave the game, which kept our servers packed and made it difficult for new players to join.
http://www.ea.com/uk/news(...)EA+News+in+the+UK%29

Wat hadden ze verwacht? Dat iedereen een kwartiertje zou spelen en dan lekker ging slapen? :')
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
  vrijdag 8 maart 2013 @ 14:32:52 #111
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_123790697
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 14:31 schreef Roellie80 het volgende:
dus, als ik het goed begrijp ben ik niet meer de enige EA-kritische gamer? Toen ik voor de release aangaf dat dit een anticlimax zou worden werd ik niet heel serieus genomen hier.

Wel genieten dit hoor, ik zit al anderhalve dag de ontwikkelingen te volgen. Ben blij dat ik het niet gekocht heb, voor deze EA faal had ik dan wel weer graag ¤50 betaald, maar nu krijg ik het gratis en voor nix :D
EA is een groot kankergezwel onder spelletjesmakers. Hoeveel games zij wel niet verneukt hebben _O- en ondertussen zijn er mensen die nog affiniteit hebben met zo'n monsterlijk gedrocht van een bedrijf ook. Bizar.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  vrijdag 8 maart 2013 @ 14:32:55 #112
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_123790700
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 14:17 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Ik ben gewoon realistisch. In een perfecte wereld werkt alles meteen en kan je EA voor alles aanklagen wat ze hebben als het spel er 1 seconde uitligt. En ik zou niets liever willen dan zien hoe dat bedrijf tot de groen toe af fikt, geloof me.

Maar realistisch gezien WEET je gewoon dat dit op launch day helemaal fout gaat. Is het kut? Ja. Het zou nooit mogen gebeuren. Maar iedereen wist dat het ging gebeuren, zelfs EA wist het maar hebben het volgens mij gewoon enorm onderschat. Die hoopte waarschijnlijk dat het inmiddels wel soepel zou draaien.

Mensen die gewoon meteen gaan dreigen met rechtzaken zijn de zelfde chappies die op de kassičre gaan staan schelden en haar beschuldigen van diefstal als ze per ongeluk te weinig wisselgeld teruggeeft zonder haar de kans te geven de fout te herstellen.
Ze moeten het gewoon beter testen, klaar, punt. Het spel is uitgegeven. Het HOORT te werken. 'Ja maar dat is bij alle spellen zo'. Ja wiens probleem is dat? Dat van hun of van ons? Zij verkopen iets, dan hoort het te werken. Zij krijgen op deze manier mijn geld niet.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  vrijdag 8 maart 2013 @ 14:32:57 #113
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_123790704
quote:
17s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 14:32 schreef DutchErrorist het volgende:
Dit zegt ook wel weer genoeg

[..]

http://www.ea.com/uk/news(...)EA+News+in+the+UK%29

Wat hadden ze verwacht? Dat iedereen een kwartiertje zou spelen en dan lekker ging slapen? :')
Beetje goedpraten. :') Zo simpel.
pi_123790707
quote:
12s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 14:31 schreef Mogart1234 het volgende:

[..]

Waar er grotere servers verkrijgbaar zijn ;)
Want die zijn niet te koop? Nergens? Waarom kunnen ze er nu wel bijzetten dan? Dat had dus eerder moeten gebeuren, gehuurd, gekocht, whatever.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_123790708
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 14:31 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Dus jij onderneemt pas wat als de rode loper voor je uitgelegd wordt? Een verachtelijke houding natuurlijk. De directeuren lachen zich rot.
Doe jij verder nog wat behalve hier lopen zeiken op een Nederlands forum waar niemand van EA je ooit zal zien? Want dan doe je niet veel meer dan ik.
No amount of money ever bought a second of time.
  vrijdag 8 maart 2013 @ 14:33:17 #116
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_123790716
quote:
6s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 14:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

ik heb nu 25 uur gespeeld en ik lach mij dood. :D lullig dat mensen niet kunnen inloggen maar ik lig er niet wakker van. *O* ik kan lekker gamen. :7
EA is kut, servers zijn kut, alles is kut, klantenservice is nog kutter. Maar het spel is tof. :6
Oh ja, de traditionele ''oh ik kan gewoon goed spelen hoor en het boeit mij niet dat miljoenen anderen dit niet kunnen'' post!
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  vrijdag 8 maart 2013 @ 14:33:27 #117
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_123790721
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 14:32 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Precies en dan koop je dus niet nog een keer een Only Online DRM game, oh wacht.... :')
Of je zegt als EA zijnde 'goh, laten we leren van onze vorige faal acties'. Oh wacht, het gaat hier om EA.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_123790727
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 14:31 schreef Fakuris het volgende:
Ik wil niks goedpraten over EA, het zijn gewoon geldwolven. Alleen dat overdreven gezeur van iedereen. Komop man, de wereld vergaat niet. Echt triest gewoon. Wacht het rustig af en ga tussendoor een andere game spelen of met aan je pik trekken ofzo.
Dus omdat de wereld niet vergaat mag je ook geen kwaliteit verwachten van een product die je koopt? Gewoon opgeven en maar hopen dat de directeuren van EA besluiten om de gameplay elementen terug in het spel te stoppen? Ze lachen zich rot die vette directeuren. Straks slopen ze jouw account ook. Wat doe je dan?
  PR/Manusje van alles vrijdag 8 maart 2013 @ 14:33:38 #119
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_123790735
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 14:29 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Hoe is dat een argument om stil te zitten en niets te ondernemen? Ze lachen zich rot die directeuren. Ze hoeven niet eens iets te doen, ze hebben gebruikers zoals jij die pleiten voor hun doel. Lekker winst maken over de rug van de consument. Pure broodroof dit. Pure broodroof.
welkom in de wereld. :')
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_123790736
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 14:23 schreef Pheno het volgende:

[..]

De laatste keer dat ik in de rij stond was, uh, nooit eigenlijk. Maar natuurlijk mensen vergeten dit weer over een week. Ik ook, en lach om deze tijd. het is aan de ene kant humor, die rageposts. maar het is wel treurig dat er zelfs door spelers wordt gezegd dat het erbij hoort. Dat zou dus niet erbij moeten horen. Elke uitgever die een kutkeuze maakt qua DRM moet maar zorgen dat het werkt voor mensen die het kopen.
Je weet goed wat ik bedoel met in de rij staan he :')
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_123790751
quote:
12s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 14:31 schreef Mogart1234 het volgende:

[..]

Waar er grotere servers verkrijgbaar zijn ;)
Ze huren volgens mij van Amazon, dus dat zal wel geen probleem izjn.
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_123790766
Ik ga gewoon wat anders spelen totdat dit spel een beetje stabiel wordt. :P Hoef ik ook niet re ragen enzo zoals de meeste andere FOK!ers :P
  vrijdag 8 maart 2013 @ 14:34:43 #123
391252 _NZT_
Blue Mountain State
pi_123790784
Kan de europa west 1 in ieder geval in 1x joinen
Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur
  vrijdag 8 maart 2013 @ 14:34:49 #124
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_123790792
quote:
17s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 14:22 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Ik snap niet hoe je dit geklungel goed kan praten.
Buyer's remorse.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  vrijdag 8 maart 2013 @ 14:34:53 #125
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_123790798
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 14:33 schreef Pheno het volgende:

[..]

Want die zijn niet te koop? Nergens? Waarom kunnen ze er nu wel bijzetten dan? Dat had dus eerder moeten gebeuren, gehuurd, gekocht, whatever.
Beter overcapaciteit bij aanvang dan ondercapaciteit. Dat is zo ongeveer les 1 die je leert. Magoed, die directeuren lachen zich kapot, meer winst direct hun zak in en ondertussen duizenden mensen die zich moeten tevreden stellen op 1 of 2 servers in een fuckin' wachtrij om de single player te kunnen spelen :')
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')