abonnement Unibet Coolblue
pi_123750132
Ik begin : Ik ben "KREEFT " Eigenschappen-horoscoop voor het sterrenbeeld Kreeft

Ontdek in deze eigenschappen-horoscoop alle aspecten van het Sterrenbeeld Kreeft (datum: 22 juni t/m 21 juli).

?

?

Typische eigenschappen voor het sterrenbeeld Kreeft:

?Liefdevol en emotioneel
Fantasierijk en intuïtief
Voorzichtig en geslepen
Meevoelend en beschermend

Maar ook…

Humeurig en veranderlijk
Lichtgeraakt en overemotioneel
Afhankelijk en niet in staat los te laten

Algemene eigenschappen van het sterrenbeeld Kreeft

Mensen die geboren zijn met als horoscoop Kreeft, kunnen soms timide, verlegen en teruggetrokken overkomen, of soms zelfs saai voor mensen die hen niet begrijpen. Maar Kreeften hebben een rijk innerlijk leven en creatieve geest, waardoor het niet verbazend is dat veel beroemdheden Kreeft van horoscoop zijn.

Iemand met als horoscoop Kreeft is van nature ietwat conservatief en huiselijk ingesteld en ziet zijn of haar eigen nestje als een veilige basis. Thuis kan de Kreeft zich lekker terugtrekken en zijn of haar ouderlijke en verzorgende instincten kwijt.

Iemand met als horoscoop Kreeft zal een wat groter gezin dan ook erg aantrekkelijk vinden. En het huis van de Kreeft is ook bijna letterlijk een ‘nestje’, want qua inrichting houden Kreeften meestal van knusse en ietwat aparte of oosterse stijlen, al moeten het huis en de inrichting boven alles comfortabel zijn. Het is dan ook niet bedoeld om bezoekers te imponeren, maar moet vooral een prettige basis zijn voor het gezin.

Maar dat een Kreeft zich thuis op zijn gemak voelt, betekent niet dat een Kreeft niet sociaal kan zijn. Er is een tijd om sociaal te zijn en een tijd om alleen te zijn. Die schijnbare tegenstrijdigheid in hun natuur is juist typisch voor mensen met de horoscoop Kreeft.

Zo op het eerste gezicht kunnen ze indrukwekkend overkomen: onemotioneel, onwrikbaar, koppig, doelgericht, energetisch, sluw, intuïtief, wijs, en met een filosofische diepgang die grenst aan inspiratie. Maar wie de Kreeft beter leert kennen, ziet ook de andere, intiemere kant, die heel meevoelend en vriendelijk is voor andere mensen, zeker voor degenen van wie ze houden.

Mensen met als horoscoop Kreeft hebben een groot inlevingsvermogen. Ze kunnen zich eenvoudig inleven in situaties van anderen omdat ze een grote verbeeldingskracht en een rijk emotioneel leven hebben. Maar de keerzijde is dat ze soms juist weer iets te verbeeldingsvol kunnen zijn en dan neigen ze naar dagdromerij, waarbij ze soms hun leven proberen om te smeden om aan een of ander romantisch ideaal te voldoen.

Kreeften zijn dol op kunst, literatuur en toneel, maar ook een goede film spreekt de Kreeft erg aan, waarbij ze helemaal op kunnen gaan en zich inleven in de actie en gevoelens van de personages. Om die reden vinden ze het vaak ook leuk om zelf te schrijven of toneel te spelen. Dankzij hun scherpe ogen en tong en gave voor mimiek kunnen ze hier zelfs erg succesvol in zijn, al moeten ze wel uitkijken niet té ver door te gaan in hun emoties en niet te overdrijven.

Mensen met als horoscoop Kreeft komen vaak heel nuchter over, maar vaak hebben ze juist een buitengewone interesse voor occulte en staan ze erg open voor paranormale invloeden.

In de Kreeft woedt altijd een soort innerlijke strijd: aan de ene kant hebben ze de behoefte om zich uit te drukken, maar aan de andere kant zijn ze heel terughoudend en willen ze zich het liefst terugtrekken. Een Kreeft die hier balans in kan vinden, kan bergen verzetten en anderen enorm inspireren, zeker jonge mensen.

Meer inzicht in jezelf? Bereken dan gratis je ascendant, Chinese horoscoop of doe de persoonlijke geboortehoroscoop, waar ook andere aspecten van je horoscoop aan bod komen.

Het sterrenbeeld Kreeft in relaties

De Kreeft is een echt een gevalletje ruwe bolster blanke pit, een interessante mengeling van stoerheid en zachtheid, en bovendien zijn ze super romantisch. Soms neigen ze zelfs naar sentimentaliteit, maar gelukkig zijn ze in een langdurige relatie qua emoties juist heel standvastig. Een Kreeft moet voor zichzelf alleen wel uitkijken om zich niet mee te laten slepen door sensuele prikkels en vreemd te gaan. Toch ziet een Kreeft zichzelf als beschermer van het gezin en zullen zijn partner en kinderen altijd voorop blijven staan.

Een Kreeft houdt van zijn partner met heel zijn hart en geeft enorm veel zonder daar iets voor terug te vragen. Sterker nog: een belangrijke les voor de Kreeft is om juist gracieus te leren ontvangen. Soms worden ze helaas iets te makkelijk beïnvloed door degenen van wie ze houden en die ze bewonderen, waarbij ze worden overweldigd door de emotie van het moment, dus het is belangrijk voor ze om dicht bij hun kern te blijven.

Qua vriendschap zijn mensen met als horoscoop Kreeft loyale vrienden. Maar soms slaat hun trouw voor bestaande vrienden door naar kliekjesgedrag, waarbij ze de neiging hebben nieuwkomers of buitenstaanders buiten te sluiten en kil te behandelen om zo hun bestaande relaties te beschermen of versterken.

Iemand met als horoscoop Kreeft heeft een goed geheugen, zeker voor emotioneel beladen gebeurtenissen, want die kan een Kreeft zich zelfs nog na jaren in kleurrijke details herinneren. Als ze bijvoorbeeld iemand ontmoeten voor wie ze een onbeantwoorde liefde voelden, dan zullen die gevoelens makkelijk weer helemaal naar boven komen, zelfs als ze dachten dat ze er overheen waren.

Meer weten over liefde en relaties? Doe dan de liefdeshoroscoop 2013, partnervergelijking, hij/zij horoscoop, horoscoop liefdesmatch, liefdeshoroscoop, relatiehoroscoop of libidohoroscoop!

De mindere kanten van het sterrenbeeld Kreeft

Net als iedereen heeft ook de Kreeft een flink aantal onhebbelijkheden. Kreeften zijn vaak rommelig, chagrijning, sluw en humeurig, en bovendien hebben ze de neiging om te zwelgen in zelfmedelijden (meestal omdat ze een minderwaardigheidscomplex hebben).

Ze blijven lang tobben over (veelal ingebeelde) beledigingen, maar ze zijn ook juist snel gevleid. Ze zijn soms tactloos en moeilijk in de omgang, maar omdat ze meestal ook erg ambitieus zijn, zullen ze proberen een wit voetje te halen bij mensen door mee te waaien met populaire meningen, opvattingen en (mode)stijlen. Als gevolg daarvan veranderen ze vaak van mening, opvattingen en zelfs beroep, en zijn ze niet altijd erg stabiel. Ze raken makkelijk ontaard en omdat het zulke overtuigende romantiseerders en inlevers zijn, zijn het succesvolle oplichters.

Het sterrenbeeld Kreeft op het werk

Dankzij hun talenten zijn mensen van het sterrenbeeld Kreeft geschikt voor enorm veel verschillende soorten beroepen. Als ze geïnteresseerd zijn in wat mensen denken en goed kunnen oordelen over wat er tegen hen gezegd wordt, dan kunnen het goede journalisten, schrijvers of politici worden. Maar in dat laatste geval blijven ze liever op de achtergrond dan dat ze prominente machtsposities verwerven. En ze kunnen ook makkelijk van partij switchen. Door hun zorgzame natuur en inlevingsvermogen kunnen ze ook uitstekend aan de slag als bijvoorbeeld verpleger of jeugdwerker.

En door hun voorliefde voor comfort en prettige levensomstandigheden zijn Kreeften ook goede chefs of inrichters. Veel mensen met Kreeft als horoscoop hebben een zakenknobbel en kunnen erg succesvol zijn als topman in het bedrijfsleven of als zelfstandige. Ze hebben namelijk een goede neus voor de waarde van dingen, kunnen goed organiseren en zijn erg creatief en origineel.

Meer weten over welk beroep bij je past? Doe dan de beroepshoroscoop!

Nog meer eigenschappen van het sterrenbeeld Kreeft

Het sterrenbeeld Kreeft houdt van…

• Hobby’s
• Romantiek
• Kinderen
• Het gezin
• Feestjes

Het sterrenbeeld Kreeft haat…

• Bezwarende situaties
• Mislukkingen
• Tegenstand
• Rondgecommandeerd worden
• Advies (goed of slecht)
  donderdag 7 maart 2013 @ 16:16:59 #2
139330 TNA
For the stars that shine
  donderdag 7 maart 2013 @ 16:17:55 #3
397336 Speedo-drager
Optimus prime R.I.P.
pi_123750262
quote:
14s.gif Op donderdag 7 maart 2013 16:16 schreef TNA het volgende:
Sterrenbeelden zijn bewezen gelul.
Niet waar.
Do not grieve, soon I shall be one with the matrix
pi_123750272
quote:
14s.gif Op donderdag 7 maart 2013 16:16 schreef TNA het volgende:
Sterrenbeelden zijn bewezen gelul.
Alles wat hierboven beschreven is, klopt gewoon! :o
pi_123750325
Ik ben een Hunt :s)



[ Bericht 63% gewijzigd door Demon_from_heaven op 07-03-2013 16:24:49 ]
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
pi_123750357
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 16:17 schreef Speedo-drager het volgende:

[..]

Niet waar.
dit dus
  donderdag 7 maart 2013 @ 16:21:46 #7
139330 TNA
For the stars that shine
pi_123750417
quote:
1s.gif Op donderdag 7 maart 2013 16:20 schreef sneeuwtjeem het volgende:

[..]

dit dus
Laat mij maar eens één studie zien waaruit blijkt dat er een correlatie is tussen sterrenbeeld en persoonlijkheid.
  donderdag 7 maart 2013 @ 16:22:23 #8
298362 Lollertrolle
Wilt je in zijn kooi
pi_123750446
Iedereen die hierin gelooft is een vrouw :')
pi_123750475
quote:
14s.gif Op donderdag 7 maart 2013 16:21 schreef TNA het volgende:

[..]

Laat mij maar eens één studie zien waaruit blijkt dat er een correlatie is tussen sterrenbeeld en persoonlijkheid.
Ok! Daar kom ik nog wel erop in.. Wat is je Sterrenbeeld, Tna?
  donderdag 7 maart 2013 @ 16:24:32 #10
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_123750536
Steenbok
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_123750601
ik laat het over aan TS te raden wat mijn sterrenbeeld is, daar zij kennlijk erg intutitief is.
If I had known it was harmless, I would have killed it myself.
pi_123750630
Waterman, nee.
pi_123750649
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 16:26 schreef HaywoodJablome het volgende:
ik laat het over aan TS te raden wat mijn sterrenbeeld is, daar zij kennlijk erg intutitief is.
Steenbok, Leeuw?
pi_123750699
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 16:24 schreef pl4kkie het volgende:
Steenbok
plaats dan meteen de eigenschappen erbij. Uhm, je houdt van vrijheid? Of..
pi_123750741
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 16:26 schreef Grutsk het volgende:
Waterman, nee.
Waarom?
pi_123750916
Ik moet zeggen dat ik mij er ooit eens in verdiept heb en mensen geobserveerd heb.
De wekelijkse horoscoop in gidsen, magazines en roddelbladeren zijn puur onzin, maar vaak komen de karakter beschrijvingen van een bepaalde dierenriemteken wel over met de persoon die dat teken aanhangt. Probeer zelf maar eens.
pi_123751009
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 16:33 schreef Hicham. het volgende:
Ik moet zeggen dat ik mij er ooit eens in verdiept heb en mensen geobserveerd heb.
De wekelijkse horoscoop in gidsen, magazines en roddelbladeren zijn puur onzin, maar vaak komen de karakter beschrijvingen van een bepaalde dierenriemteken wel over met de persoon die dat teken aanhangt. Probeer zelf maar eens.
Hoezo onzin? 'T klopt bij mij tot zo verre. Ewa, safi is goed. Wat is je Sterrenbeeld dan?
pi_123751016
Klopt bij nooit.
pi_123751187
quote:
6s.gif Op donderdag 7 maart 2013 16:36 schreef DeRakker. het volgende:
Klopt bij nooit.
weet je zeker?
  donderdag 7 maart 2013 @ 16:43:36 #20
397062 Der_Profi
I know where you live
pi_123751370
Er zijn hier dus mensen die dit geloven?
:')
Q.E.D.
  donderdag 7 maart 2013 @ 16:44:50 #21
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_123751434
quote:
1s.gif Op donderdag 7 maart 2013 16:36 schreef sneeuwtjeem het volgende:

[..]

Hoezo onzin? 'T klopt bij mij tot zo verre. Ewa, safi is goed. Wat is je Sterrenbeeld dan?
Je snapt er blijkbaar geen ene flikker van.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_123751490
Ik ben stier, maar zou tegenwoordig net zo goed paard kunnen zijn... :{
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_123751573
quote:
1s.gif Op donderdag 7 maart 2013 16:44 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Je snapt er blijkbaar geen ene flikker van.
ik had het meer over Sterrenbeeld. Niet over een horoscoop! Horoscopen kunnen ook best vaak kloppen.
pi_123751595
quote:
7s.gif Op donderdag 7 maart 2013 16:46 schreef Hallojo het volgende:
Ik ben stier, maar zou tegenwoordig net zo goed paard kunnen zijn... :{
koppig mens :p
pi_123751741
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')