abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_123710055

Welkom in hét centrale topic voor alle productinformatie, aanbiedingen, Zweden, nieuws enz... Ook zijn er meerdere medewerkers aanwezig die je graag verder helpen.

quote:
Voorgaande topics:
Klik hier voor alle IKEA topics in K&W.

Er is ook een topic beschikbaar in CUL :9
Culinaire toppers van IKEA
quote:
TRANSPORTSERVICE
Als niet alles in je auto past, kan je bij IKEA het transport naar huis regelen of een aanhangwagen huren. In deze folder vind je alle informatie over de verschillende transportmogelijkheden die IKEA je te bieden heeft.

Tarieven voor normaal transport:
0 - 50kg > transport 29.- | etagekosten 10.-
50 - 100kg > transport 39.- | etagekosten 20.-
100 - 300kg > transport 59.- | etagekosten 30.-
300 - 500kg > transport 79.- | etagekosten 40.-
En elke volgende staffel van 200 kilo is +20.-
De voorwaarden bij IKEA Delft kunnen afwijken.

Hier kan je kijken wanneer je bezorging gepland staat.

Heb je verder nog vragen, ga dan naar de Transportbalie of Klantenservice.
quote:
IKEA CARD: JIJ BEPAALT HOE JIJ BETAALT
Met de nieuwe IKEA Card ligt alles binnen handbereik. Vanaf nu hoef je grote bedragen niet meer in één keer te betalen maar kan je met de IKEA Card in termijnen afrekenen. Je kan er kortom eenvoudig en voordelig mee winkelen bij alle IKEA vestigingen.
quote:
Openingstijden
Maandag t/m vrijdag: van 10 - 21 uur.
Zaterdag: van 9 - 20 uur. IKEA Amsterdam en Delft zijn geopend van 10 - 20 uur.
Zondag:

Koopzondagen
IKEA Amsterdam en IKEA Delft zijn elke zondag geopend van 10 - 18 uur.
IKEA Breda is elke zondag geopend van 11 - 17 uur.
IKEA Haarlem is elke zondag geopend van 12 - 18 uur.

Ook andere vestigingen zijn regelmatig op zondag open, kijk voor het gehele overzicht op:
Openingstijden IKEA
quote:
Vragen?

Anna staat iedere dag voor je klaar!

En als Anna het niet weet, vraag je het hier aan één van de medewerkers!

Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_123713160
Ik heb een vraag over de vierkante spiegeltjes met een houten lijst, Malma.
Ik koop regelmatig de variant in lichte houtkleur. Maar vandaag wilde ik mijn voorraad aanvullen, maar de licht houtkleur variant is uit het assortiment.

Nu nam ik dan maar de witte, maar ook daar waren er maar weinig van. Ik maak er kraamkadootjes van, en het zou jammer zijn als ze neit meer te koop zijn.

Weet iemand of deze spiegeltjes helemaal uit het assortiment gaan?
  woensdag 6 maart 2013 @ 21:34:49 #4
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_123720999
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 18:10 schreef Bartjebart het volgende:
:o

Ik lees net dat IKEA een nieuwe keukenlijn gaat krijgen. FAKTUM gaat eruit en wordt vervangen door METOD.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
OMG... na al die jaren? :o
Nou maar hopen dat het spul compatible blijft....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 6 maart 2013 @ 21:42:10 #5
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_123721443
Er is wereldwijd wat verwarring over wanneer de nieuwe keukenserie gaat komen (april dit jaar of april volgend jaar), maar dit ziet er niet verkeerd uit: http://www.ikeametod.se/se/
En men noemt daar (voor Zweden) 3 juni als introductiedatum.

Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_123733627
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 21:34 schreef Leandra het volgende:

[..]

OMG... na al die jaren? :o
Nou maar hopen dat het spul compatible blijft....
Nee dat is dus niet zo... :{
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_123733632
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 21:42 schreef Leandra het volgende:
Er is wereldwijd wat verwarring over wanneer de nieuwe keukenserie gaat komen (april dit jaar of april volgend jaar), maar dit ziet er niet verkeerd uit: http://www.ikeametod.se/se/
En men noemt daar (voor Zweden) 3 juni als introductiedatum.

Ik heb gehoord dat Nederland volgend jaar om gaat
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_123734981
Die gekleurde binnenkanten bij de witte variant lijken me wel nogal modegevoelig...
  donderdag 7 maart 2013 @ 10:09:17 #9
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_123736602
Doe je er een deurtje voor als je het zat bent ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 7 maart 2013 @ 10:10:17 #10
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_123736636
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 07:21 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Nee dat is dus niet zo... :{
Dat is jammer, want het zou zo simpel zijn om de maatvoering van deuren en ladefronten iig gelijk te houden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 7 maart 2013 @ 11:03:34 #11
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_123738300
Ik wil nog een eenzitselement voor in mijn nieuwe huis. Heb nu een Ektorp-bank in tullinge paars, maar er zijn echt alleen voor de banken hoezen beschikbaar in deze kleur.

Erg raar hoor. Zo kun je dus geen matchende fauteuil bij je bank zetten... :{.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 7 maart 2013 @ 11:33:34 #12
35189 Troel
scherp en bot
pi_123739297
Je hebt niet van te voren gekeken of het kon dus ;)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 7 maart 2013 @ 11:34:54 #13
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_123739358
quote:
7s.gif Op donderdag 7 maart 2013 11:33 schreef Troel het volgende:
Je hebt niet van te voren gekeken of het kon dus ;)
Ik heb die bank al een paar jaar en toen had ik überhaupt geen ruimte voor een extra zitelement of bank ;).

Ik denk dat ik voor iets anders ga. Volgens m'n collega zitten die Poänge-fauteuils erg lekker en die zien er wel erg mooi uit. Nemen ook iets minder permanente ruimte in beslag :).
Niet meer actief op Fok!
pi_123742264
Is het niet mogelijk een andere hoes voor die bank te pakken en in combinatie met die kleur een éénzits erbij te vinden?
pi_123743065
Nee, die bank was er alleen in paars.
Dat wordt dan werken met een grand foulard of zelf nieuwe bekleding (laten) maken.
pi_123743247
Ben jij de kloon van Viking?
  donderdag 7 maart 2013 @ 14:50:26 #17
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_123746908
Of je neemt een witte katoenen hoes voor de fauteuil (als ze die wel hebben) en verft m paars.
Zo heb ik al 5 jaar paarse hoezen voor m'n Hendriksdal eetkamerstoelen.
En kennelijk trendsettend, want Ikea verkoopt er nu ook paarse hoezen voor.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 7 maart 2013 @ 14:51:55 #18
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_123746967
quote:
11s.gif Op donderdag 7 maart 2013 13:27 schreef wyccie het volgende:
Ben jij de kloon van Viking?
Wil je Viking niet zo beledigen? Die heeft nog niet zoveel negativiteit in haar pink.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_123747061
Oh sorry. Het was zo vreemd omdat Teslynd het antwoord leek te geven.
  donderdag 7 maart 2013 @ 16:26:38 #20
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_123750621
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 13:02 schreef wyccie het volgende:
Is het niet mogelijk een andere hoes voor die bank te pakken en in combinatie met die kleur een éénzits erbij te vinden?
Zou kunnen, maar ik vind die kleur heel fijn en bank en interieur zijn ook op elkaar afgestemd ;) (al zou rood ook nog prima kunnen). Maar ik denk dat ik voor de optie van de stoelen ga, om het minder vol te maken in mijn toch al niet zo grote woonkamer. Bovendien zou bank 2 alleen gebruikt worden als er bezoek komt en zo supervaak is dat ook weer niet.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 7 maart 2013 @ 16:27:56 #21
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_123750679
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 14:50 schreef Leandra het volgende:
Of je neemt een witte katoenen hoes voor de fauteuil (als ze die wel hebben) en verft m paars.
Zo heb ik al 5 jaar paarse hoezen voor m'n Hendriksdal eetkamerstoelen.
En kennelijk trendsettend, want Ikea verkoopt er nu ook paarse hoezen voor.
Moet je wel net de kleur paars hebben die de bank ook heeft. Er is ook Dansbo tullinge paars, maar die is toch net weer iets anders dan die van Ektorp.
Niet meer actief op Fok!
pi_123750716
Ik twijfel ook nog voor opties voor extra zitplek bij bezoek. Op zich heb ik qua diepte nog ruimte voor een bankje/fauteuils, maar qua breedte wil ik het meer open houden. Daarom ook gedacht aan zo'n hoekbank/chaise longue ding.
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 16:26 schreef Viking84 het volgende:
Bovendien zou bank 2 alleen gebruikt worden als er bezoek komt en zo supervaak is dat ook weer niet.
Hetzelfde geldt ook voor mij.
  donderdag 7 maart 2013 @ 16:31:09 #23
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_123750808
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 16:28 schreef wyccie het volgende:
Ik twijfel ook nog voor opties voor extra zitplek bij bezoek. Op zich heb ik qua diepte nog ruimte voor een bankje/fauteuils, maar qua breedte wil ik het meer open houden. Daarom ook gedacht aan zo'n hoekbank/chaise longue ding.

[..]

Hetzelfde geldt ook voor mij.
Chaise longue vind ik dan weer niet zo geschikt. Die zou echt voor mezelf zijn om lekker op te liggen met een boek. Vind ik niet handig als er visite komt, dan wil ik gewoon kunnen zitten en dat de visite ook gewoon kan zitten. Zit dus te denken aan twee van die Poäng-stoelen in de woonkamer (zwartbruin met zwarte, bruine of rode bekleding, dat moet ik nog even bekijken) en in de 'boekenkamer' dezelfde stoel in de schommelvariant, zodat ik daar lekker kan lezen. Maar goed, ik moet de stoelen nog even uittesten :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_123750919
Het chaise longuegedeelte van de hoekbank zou dan dienen als leesgedeelte als ik alleen ben en als extra zitplek als er bezoek is. Twijfel ook of ik dat gedeelte dan aan de raamkant (tegen rediator) zou zetten en aan de andere kant haaks erop dan 1 fauteuil. Die Poängs leken me daar ook geschikt voor. :Y
De Nolmyra vind ik ook wel wat, alleen jammer dat het onderstel niet in zwart verkrijgbaar is.
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/10233532/

[ Bericht 12% gewijzigd door wyccie op 07-03-2013 16:39:38 ]
  donderdag 7 maart 2013 @ 16:42:10 #25
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_123751288
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 16:33 schreef wyccie het volgende:
Het chaise longuegedeelte van de hoekbank zou dan dienen als leesgedeelte als ik alleen ben en als extra zitplek als er bezoek is. Twijfel ook of ik dat gedeelte dan aan de raamkant (tegen rediator) zou zetten en aan de andere kant haaks erop dan 1 fauteuil. Die Poängs leken me daar ook geschikt voor. :Y
De Nolmyra vind ik ook wel wat, alleen jammer dat het onderstel niet in zwart verkrijgbaar is.
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/10233532/
Dat is mijn smaak dan weer niet zo :P.

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S19825191/#/S29898667 O+ O+
Niet meer actief op Fok!
pi_123751620
Die Poäng wilde ik ook. Niet zeker of de kleur rood helemaal matcht met mijn rode deurtjes van de Expedit, dus waarschijnlijker dat ik voor geheel zwart ga.
  donderdag 7 maart 2013 @ 16:55:34 #27
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_123751892
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 16:49 schreef wyccie het volgende:
Die Poäng wilde ik ook. Niet zeker of de kleur rood helemaal matcht met mijn rode deurtjes van de Expedit, dus waarschijnlijker dat ik voor geheel zwart ga.
Ja ik weet ook nog niet zo goed of die kleur rood samengaat met mijn tullingebank. Helaas is er niet dezelfde kleur rood voor mijn bank, anders had ik er nog een andere hoes over kunnen gooien :P. IKEA maakt het leven maar ingewikkeld :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_123752145
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 16:33 schreef wyccie het volgende:
Het chaise longuegedeelte van de hoekbank zou dan dienen als leesgedeelte als ik alleen ben en als extra zitplek als er bezoek is. Twijfel ook of ik dat gedeelte dan aan de raamkant (tegen rediator) zou zetten en aan de andere kant haaks erop dan 1 fauteuil. Die Poängs leken me daar ook geschikt voor. :Y
De Nolmyra vind ik ook wel wat, alleen jammer dat het onderstel niet in zwart verkrijgbaar is.
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/10233532/
om die redenen(bezoek/twijfel welke kant) hebben wij uiteindelijk gekozen voor een losse poef ;) handig hierbij is dat de ektorp poef ook tegelijk een opbergplek is.
pi_123752180
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 09:04 schreef Bleie het volgende:
Die gekleurde binnenkanten bij de witte variant lijken me wel nogal modegevoelig...
Ik heb het vermoeden dat die binnenkant met aparte folie achteraf gekleurd is. Het lijkt me namelijk niks voor IKEA om zo'n artikel in het assortiment te nemen.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_123752223
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 10:10 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat is jammer, want het zou zo simpel zijn om de maatvoering van deuren en ladefronten iig gelijk te houden.
Ja klopt, maar ze gaan nu gewoon compleet nieuw. De kasthoogte wordt ook anders bijvoorbeeld.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_123752307
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 13:23 schreef Teslynd het volgende:
Nee, die bank was er alleen in paars.
Dat wordt dan werken met een grand foulard of zelf nieuwe bekleding (laten) maken.
EKTORP alleen in het paars verkrijgbaar? :?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  donderdag 7 maart 2013 @ 17:25:30 #32
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_123753029
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 17:03 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ja klopt, maar ze gaan nu gewoon compleet nieuw. De kasthoogte wordt ook anders bijvoorbeeld.
Daar hadden ze sowieso al mee geschoven.
Ik heb pas alle deurtjes, lades, zijpanelen enz. vervangen, en voor de koelkast moest ik al een andere oplossing kiezen dan dat er voorheen gebruikt was.

Maar het opvallendst was wel dat er nog steeds geen passende bovendeur voor de inbouwkoelkast is, en dat je daar deuren aan elkaar moet koppelen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 7 maart 2013 @ 17:28:41 #33
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_123753175
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 07:21 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Nee dat is dus niet zo... :{
Zo, dat vind ik knap k*t! Een van de leuke dingen met die Factum lijn was toch altijd dat als je de kleurstelling van je oude keuken zat was, je voor een gering bedrag nieuwe kastdeurtjes kon scoren en zo een 'nieuwe' keuken had...

Ik ben aan het sparen voor een nieuwe keuken en was van plan die bij Ikea te scoren, juist om bovengenoemde reden. Nou is het maar de vraag wat te doen, wachten tot die nieuwe keukenlijn er is, of een Factum scoren omdat die - waarschijnlijk, hopelijk? - in de uitverkoop gaat - met als riciso dat niet alles meer leverbaar is.
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
  donderdag 7 maart 2013 @ 17:39:31 #34
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_123753645
Ik zou op de nieuwe lijn wachten, kun je over 10 jaar (waarschijnlijk) je deurtjes nog veranderen.
En wat langer sparen geeft wat meer ontwerpruimte ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door Leandra op 07-03-2013 18:20:39 ]
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 7 maart 2013 @ 19:30:53 #35
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_123757804
quote:
1s.gif Op donderdag 7 maart 2013 17:39 schreef Leandra het volgende:
Ik zou op de nieuwe lijn wachten, kun je over 10 jaar (waarschijnlijk) je deurtjes nog veranderen.
En wat langer sparen geeft wat meer ontwerpruimte ;)
Ja, ik denk ook dat nog wat langer doorsparen wel een goed plan is, tenzij ik een volledige Faktum-keuken voor een habbekrats kan scoren in de uitverkoop uiteraard. :P
Ik zal de aanbiedingen de komende tijd eens goed in de gaten gaan houden. ;)
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_123758306
Je bent over 3-5-8 jaar natuurlijk niet gebonden aan die specifieke deurtjes.
pi_123764236
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 19:30 schreef HetKlusKonijn het volgende:

[..]

Ja, ik denk ook dat nog wat langer doorsparen wel een goed plan is, tenzij ik een volledige Faktum-keuken voor een habbekrats kan scoren in de uitverkoop uiteraard. :P
Ik zal de aanbiedingen de komende tijd eens goed in de gaten gaan houden. ;)
Ik denk dat je in ieder geval de komende tijd geen uitverkoop hoeft te verwachten. Europa zal waarschijnlijk gefaseerd overstappen en op die manier wordt het uitverkopen van de FAKTUM serie geleidelijk gaan. De laatste paar landen zullen wellicht gaan uitverkopen.

Vanaf 3 juni kun je dus waarschijnlijk een goede keuze kunnen maken omdat Zweden dan dus in ieder geval overstapt.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  donderdag 7 maart 2013 @ 21:25:52 #38
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_123764474
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 21:22 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ik denk dat je in ieder geval de komende tijd geen uitverkoop hoeft te verwachten. Europa zal waarschijnlijk gefaseerd overstappen en op die manier wordt het uitverkopen van de FAKTUM serie geleidelijk gaan. De laatste paar landen zullen wellicht gaan uitverkopen.

Vanaf 3 juni kun je dus waarschijnlijk een goede keuze kunnen maken omdat Zweden dan dus in ieder geval overstapt.
Dank voor je info!
Ja, ik kan mij voorstellen dat IKEA zeer gefaseerd afscheid gaat nemen van de Faktum-keuken, anders zouden alle potentiele klanten voor een nieuwe keuken natuurlijk lekker blijven wachten op hetzij die (niet plaatsvindende) uitverkoop, hetzij de binnenkomst van de nieuwe serie, en da's natuurlijk niet de bedoeling. ;)

Ach, ik ben nog niet klaar met sparen. Ik wil echt iets moois laten monteren, en liever nog eventjes doormodderen in mijn lelijke maar nog wel functionele Geen Gezicht 1963-keuken, dan overhaast beginnen aan een nieuwe. :)
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
  donderdag 7 maart 2013 @ 22:14:18 #39
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_123767806
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 21:22 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ik denk dat je in ieder geval de komende tijd geen uitverkoop hoeft te verwachten. Europa zal waarschijnlijk gefaseerd overstappen en op die manier wordt het uitverkopen van de FAKTUM serie geleidelijk gaan. De laatste paar landen zullen wellicht gaan uitverkopen.

Vanaf 3 juni kun je dus waarschijnlijk een goede keuze kunnen maken omdat Zweden dan dus in ieder geval overstapt.
Ik las ook ergens dat Noorwegen als eerste aan de beurt is, op 15 april.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 7 maart 2013 @ 22:16:29 #40
3185 Adelante
To let it go now
pi_123767990
www.ikea.dk - 10% korting op faktum keukens :P
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  donderdag 7 maart 2013 @ 22:19:11 #41
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_123768225
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 22:16 schreef Adelante het volgende:
www.ikea.dk - 10% korting op faktum keukens :P
Jammer, .dk.

Nou ja... wie weet, wie weet, wie weet...
Geduld is een schone zaak, en als het allemaal tè lang gaat duren, dan heb ik genoeg gespaard voor een originele Piet Zwart van Bruynzeel. :P
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
  donderdag 7 maart 2013 @ 22:22:31 #42
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_123768495
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 22:19 schreef HetKlusKonijn het volgende:

[..]

Jammer, .dk.

Nou ja... wie weet, wie weet, wie weet...
Geduld is een schone zaak, en als het allemaal tè lang gaat duren, dan heb ik genoeg gespaard voor een originele Piet Zwart van Bruynzeel. :P
Afhankelijk van het huis waar ik zou wonen zou ik daar zo voor gaan (mits het huis van voor 1970 is).
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 7 maart 2013 @ 22:24:31 #43
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_123768666
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 22:22 schreef Leandra het volgende:

[..]

Afhankelijk van het huis waar ik zou wonen zou ik daar zo voor gaan (mits het huis van voor 1970 is).
Mijn tokootje is een (gerenoveerde, op de keuken na dan) 1963-flat.
Ik vind Piet Zwart zijn ontwerp echt schitterend en volgens mij past eea ook nog prima bij het huis. Er zit nog zelfs een (nu dichtgejast maar uiteraard weer open te breken) luikje van de keuken naar de woonkamer in. Dat valt prima te integreren met een klassieke PZ-keuken dacht ik zo. O+

EDIT: en de rest van de inrichting is ook grotendeels vintage uit die tijd. Ik vind Space Age gewoon prachtig, en ben dus ook behoorlijk blij met sommige pseudo-vintage ontwerpen van Ikea die er prima bij passen!

[ Bericht 6% gewijzigd door HetKlusKonijn op 07-03-2013 22:33:31 ]
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_123769074
Ik zie net dat IKEA Barendrecht opeens IKEA Barendrecht (Rotterdam) heet :')
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_123769973
Een (slechte) vertaling uit het Zweeds (via google translate):

quote:
Een gloednieuwe methode: METOD

Gisteren was de wereldpremière voor een gloednieuw keuken-systeem bij IKEA. METOD is ontworpen op basis van een modulair ontwerp - die mensen in staat stelt een unieke persoonlijke keuken te ontwerpen. Het doel was om een compleet keukensysteem te ontwerpen dat grondig aanpasbaar te maken is.

METOD keukenserie is gebaseerd op geheel nieuwe dimensies: onderkasten zijn verhoogd van 70 tot 80 cm, en kastbreedtes hebben afmetingen 20/40/60/80/100 cm. Dit is om flexibiliteit te creëren, terwijl symmetrie in het nieuwe systeem belangrijk is.

Basiselementen zijn verkrijgbaar in wit en zwart-bruin en kunnen gecombineerd worden met 20 verschillende stijlen van deuren en 30 soorten handgrepen en knoppen om precies de keuken die u wilt te maken.

METOD is te koop bij alle Zweedse winkels vanaf 3 juni.


Door het stapelen en het combineren van kasten en kubussen op basis van hun eigen behoeften en persoonlijke voorkeuren, kunt u een keuken eiland net als u wilt. Dankzij de brede waaier van verschillende afmetingen, is het slechts beperkt door de fantasie. METOD/Laxarby

Wauw O+



Linkje: http://livethemma.ikea.se/inspiration/helt-ny-metod
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  donderdag 7 maart 2013 @ 22:45:09 #46
3185 Adelante
To let it go now
pi_123770197
Je kunt nu alleen nog even maten maken, da's wel jammer. De 30 en 50 kastjes zorgden voor mooi passende oplossingen en meer flexibiliteit. Hoewel 1 meter kasten ook wel stoer zijn :7
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_123770357
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 22:45 schreef Adelante het volgende:
Je kunt nu alleen nog even maten maken, da's wel jammer. De 30 en 50 kastjes zorgden voor mooi passende oplossingen en meer flexibiliteit. Hoewel 1 meter kasten ook wel stoer zijn :7
Ja dat is wel echt een nadeel! Als je nu een ruimte van 278cm hebt, dan heb je 18cm loze ruimte...
Maar zo heel veel kon je nou ook weer niet met 30 en 50 brede elementen.

Maar wat je zo op de foto's ziet, ziet METOD er wel errug goed uit hoor! Laatjes voor bovenkastjes en zo.


Maar ik ben wel benieuwd hoe flexibel je écht bent.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  donderdag 7 maart 2013 @ 22:49:40 #48
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_123770539
Die brede lades op die foto's vind ik wel briljant trouwens....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 7 maart 2013 @ 22:51:10 #49
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_123770659
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 22:47 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ja dat is wel echt een nadeel! Als je nu een ruimte van 278cm hebt, dan heb je 18cm loze ruimte...
Maar zo heel veel kon je nou ook weer niet met 30 en 50 brede elementen.

Maar wat je zo op de foto's ziet, ziet METOD er wel errug goed uit hoor! Laatjes voor bovenkastjes en zo.
[ afbeelding ]
Maar ik ben wel benieuwd hoe flexibel je écht bent.

Mwah, dat is al te beperken tot 8 cm:
3x50 en 4x30 en je zit aan de 270.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_123770737
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 22:51 schreef Leandra het volgende:

[..]

Mwah, dat is al te beperken tot 8 cm:
3x50 en 4x30 en je zit aan de 270.
Ja maar straks niet meer, dat is het punt ;)
Straks zijn de kasten 20, 40, 60, 80 of 100cm breed.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  donderdag 7 maart 2013 @ 22:53:26 #51
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_123770845
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 22:52 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ja maar straks niet meer, dat is het punt ;)
Straks zijn de kasten 20, 40, 60, 80 of 100cm breed.
Ah, geen enkele oneven maat ertussen? Ja, dat is een gemiste kans.

Edit: blond... het stond gewoon in je vertaalde stukje :@
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 7 maart 2013 @ 23:19:54 #52
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_123772422
Metod lijkt er in ieder geval prima uit te zien. ^O^

We wachten nog even af omtrent de prijsstelling e.d. :)
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
  donderdag 7 maart 2013 @ 23:58:44 #53
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_123774386
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 23:19 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Metod lijkt er in ieder geval prima uit te zien. ^O^

We wachten nog even af omtrent de prijsstelling e.d. :)
Oeh, wat dat betreft is het misschien wel handig om eens op de Zweedse site te kijken wat eea in Faktum kost, en wat ongeveer hetzelfde in Metod zou kosten....
Dan weet je snel genoeg of je nog Faktum moet scoren of tot Metod kunt wachten.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 8 maart 2013 @ 00:02:55 #54
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_123774570
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 23:58 schreef Leandra het volgende:

[..]

Oeh, wat dat betreft is het misschien wel handig om eens op de Zweedse site te kijken wat eea in Faktum kost, en wat ongeveer hetzelfde in Metod zou kosten....
Dan weet je snel genoeg of je nog Faktum moet scoren of tot Metod kunt wachten.
Yep, ik ga e.e.a. zeer zeker nauwlettend in de gaten houden de komende tijd. :Y
Nah, als het wat langer duurt, ook geen probleem. Time is on my side, gezien de huidige crisis. ;)
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_123777351
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 22:19 schreef HetKlusKonijn het volgende:

[..]

Jammer, .dk.

Nou ja... wie weet, wie weet, wie weet...
Geduld is een schone zaak, en als het allemaal tè lang gaat duren, dan heb ik genoeg gespaard voor een originele Piet Zwart van Bruynzeel. :P
Zo ver is dat nu ook weer niet de dichtstbijzijnde is Ikea Odense. Vanaf Amsterdam 775 kilometer en met een beetje door rijden in zeven uur te doen. 25 kilometer en vijftien minuten verder ligt Ikea, Aarhus .



quote:
We veranderen onze keuken-serie en biedt 10% van de FACT

We nemen afscheid van FAKTUM keuken en hallo tegen een gloednieuwe keuken-serie, 15 April. Je nog steeds 25 jaar garantie op uw FAKTUM keuken, en u kunt doorgaan naar de keuken een aanvulling op de komende 2 jaar.

Als je niet bang bent van een beetje køkkenbyggerod, zou je nemen om een reis naar IKEA te kijken van 6 Maart en krijg 10% korting FACT. Anders zijn we blij gewoon om je weer te zien toen Denemarken zegt hallo tegen een nieuwe keuken serie, 15 April 2013.

Mocht u vragen hebben, gebruik maken van onze vragen en antwoorden pagina. U kunt ook uit de keuken in uw magazijn , waar onze keuken consultants staan ​​klaar om u te helpen.
10% korting:

FACT kastframe
Ladefronten
Deuren
Behandelen
Cover panelen
Jeroentje.
  vrijdag 8 maart 2013 @ 10:44:37 #56
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_123781857
De grote muurposters van IKEA zijn zeker niet online te bekijken? ;( (vind ze zo snel niet op de site). Heeft iemand een idee van de prijzen daarvan?
Niet meer actief op Fok!
pi_123783839
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 10:44 schreef Viking84 het volgende:
De grote muurposters van IKEA zijn zeker niet online te bekijken? ;( (vind ze zo snel niet op de site). Heeft iemand een idee van de prijzen daarvan?
O.a. de wereldkaart bedoel je?
http://www.ikea.com/nl/nl(...)ts/decoration/10788/
  vrijdag 8 maart 2013 @ 11:49:32 #58
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_123784132
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 11:42 schreef wyccie het volgende:

[..]

O.a. de wereldkaart bedoel je?
http://www.ikea.com/nl/nl(...)ts/decoration/10788/
Die idd, thanks! :)
Niet meer actief op Fok!
pi_123794193
Weet iemand wanneer je de transportservice gebruikt van Ikea ,hoeveel dagen het dan duurt tot ze het bezorgen ? Dag erna of langer ? :)
  vrijdag 8 maart 2013 @ 16:08:31 #60
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_123794831
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 15:53 schreef Maureentje het volgende:
Weet iemand wanneer je de transportservice gebruikt van Ikea ,hoeveel dagen het dan duurt tot ze het bezorgen ? Dag erna of langer ? :)
Dat ligt eraan waar je het op transport zet en waar het naartoe moet.
Ik heb in Delft eens iets op transport naar Gouda gezet en dat was er gelijk de volgende dag, vanuit Utrecht iets naar de Veluwe en toen kon ik kiezen welke dinsdag het bezorgd zou worden....

Reken er niet op dat als je iets vanuit Barendrecht in Emmen bezorgd wilt hebben dat ze speciaal voor jou de volgende dag een vrachtwagen laten rijden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 8 maart 2013 @ 16:08:39 #61
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_123794836
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 15:53 schreef Maureentje het volgende:
Weet iemand wanneer je de transportservice gebruikt van Ikea ,hoeveel dagen het dan duurt tot ze het bezorgen ? Dag erna of langer ? :)
Dat wisselt, maar vrij snel erna :) (i.v.m. opslag ;)). Ik bestelde laatst op zaterdag wat en kon maandag of dinsdag laten bezorgen.
Niet meer actief op Fok!
pi_123795529
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 16:08 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat ligt eraan waar je het op transport zet en waar het naartoe moet.
Ik heb in Delft eens iets op transport naar Gouda gezet en dat was er gelijk de volgende dag, vanuit Utrecht iets naar de Veluwe en toen kon ik kiezen welke dinsdag het bezorgd zou worden....

Reken er niet op dat als je iets vanuit Barendrecht in Emmen bezorgd wilt hebben dat ze speciaal voor jou de volgende dag een vrachtwagen laten rijden.
Het moet van Heerlen naar Roermond ,dus is niet zo ver weg ;) 33km
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 16:08 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dat wisselt, maar vrij snel erna :) (i.v.m. opslag ;)). Ik bestelde laatst op zaterdag wat en kon maandag of dinsdag laten bezorgen.
Dat is idd snel :)
Als ik dus iets voor transportservice opgeef de ene week ,heb ik het dus wel de week erna ? Wil het graag beetje zeker weten ivm met verhuizing per 1 april ;)
  vrijdag 8 maart 2013 @ 16:30:03 #63
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_123795671
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 16:26 schreef Maureentje het volgende:

[..]

Het moet van Heerlen naar Roermond ,dus is niet zo ver weg ;) 33km

[..]

Dat is idd snel :)
Als ik dus iets voor transportservice opgeef de ene week ,heb ik het dus wel de week erna ? Wil het graag beetje zeker weten ivm met verhuizing per 1 april ;)
Oh ja, binnen een week :Y Je moet zelfs opslagkosten betalen als je het langer dan een paar dagen wilt stallen.

Ik heb twee weken geleden een boel meubels gekocht en vorig weekend laten leveren :).
Niet meer actief op Fok!
pi_123796006
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 16:30 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Oh ja, binnen een week :Y Je moet zelfs opslagkosten betalen als je het langer dan een paar dagen wilt stallen.

Ik heb twee weken geleden een boel meubels gekocht en vorig weekend laten leveren :).
Ok :D Dan ga ik het wel eind van de laatste week van maart op transport laten zetten. Thnx voor de snelle antwoorden ;)
  vrijdag 8 maart 2013 @ 17:40:37 #65
35189 Troel
scherp en bot
pi_123798445
Pfff, mailtje terug van IKEA Hengelo over mijn tvmeubel. Op Marktplaats zetten levert meer op :P
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_123799020
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 16:26 schreef Maureentje het volgende:

[..]

Het moet van Heerlen naar Roermond ,dus is niet zo ver weg ;) 33km

[..]

Dat is idd snel :)
Als ik dus iets voor transportservice opgeef de ene week ,heb ik het dus wel de week erna ? Wil het graag beetje zeker weten ivm met verhuizing per 1 april ;)
Mag ik je toch aanraden om dat even bij IKEA zelf na te vragen? Afleverafspraken tussen IKEA vestigingen en transporteurs kunnen per vestiging verschillen.
En daarnaast moet je er misschien rekening mee houden dat 29 maart Goede Vrijdag is en 1 april 2e paasdag. Dat kan van invloed zijn op de levermomenten.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_123814274
JAaaaaa, lekker vroeg zomertijd dit jaar *O*
pi_123815010
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 23:41 schreef Teslynd het volgende:
JAaaaaa, lekker vroeg zomertijd dit jaar *O*
Huh?

Zomertijd gaat gewoon net als elk jaar in het laatste (volledige) weekend van maart in.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_123816709
Teslynd heeft nog een gevoel van: verdomd koud buiten, t lijkt wel winter!
pi_123817882
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 17:56 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Mag ik je toch aanraden om dat even bij IKEA zelf na te vragen? Afleverafspraken tussen IKEA vestigingen en transporteurs kunnen per vestiging verschillen.
En daarnaast moet je er misschien rekening mee houden dat 29 maart Goede Vrijdag is en 1 april 2e paasdag. Dat kan van invloed zijn op de levermomenten.
ja doe ik ;) Had al rekening gehouden met die dagen dus bijv 27 mrt naar ikea en dan optie van 2 t/m 5 april bezorgen :)
pi_123817913
Zomertijd is dat het even met een sprong van een uur langer tot later licht blijft i.p.v. met die kleine stapjes.
En koud wordt het volgende week weer. Gewoon: "Maart roert zijn staart" en "April doet wat hij wil".
  zaterdag 9 maart 2013 @ 11:33:00 #72
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_123822165
Gisteren om 8 uur 's avonds nog even door Ikea Breda gesjeesd. Lekker rustig tijdstip dan. Gelijk even van die leuke lichtslingers op zonne energie meegenomen. Leuk voor straks op het balkon! En aangezien daar geen stopcontact zit.
  zaterdag 9 maart 2013 @ 14:09:07 #73
64792 Mryc
play me one more song
pi_123826023
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 11:33 schreef Shopaholic1984 het volgende:
Gisteren om 8 uur 's avonds nog even door Ikea Breda gesjeesd. Lekker rustig tijdstip dan. Gelijk even van die leuke lichtslingers op zonne energie meegenomen. Leuk voor straks op het balkon! En aangezien daar geen stopcontact zit.
Die heb ik ook gekocht vorige week. Kan niet wachten tot ik ze daadwerkelijk kam gaan gebruiken :)
pi_123826156
hoezo kan je ze nu nog niet gebruiken? hier staan de lampjes al op het balkon.
  zaterdag 9 maart 2013 @ 14:20:49 #75
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_123826334
Ik kan ze nog niet gebruiken. Geen balkon of tuin nog. Over een maandje ga ik lekker verhuizen. En dan heb ik wel een heerlijk balkon! Nu al zin in!
  zaterdag 9 maart 2013 @ 14:47:13 #76
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_123826967
Misschien een rare vraag, maar ik wil een lage brede platenkast maken van meerdere Faktum bovenkastjes naast elkaar en dan eventueel op poten. De FA324 (de horizontale) heeft een klep met dranger. Werkt die dranger nog steeds als ik dat kastje ondersteboven zet, of valt de klep dan open?
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
<a href="https://regenrace.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >regenrace of niet?</a>
  zaterdag 9 maart 2013 @ 15:03:31 #77
64792 Mryc
play me one more song
pi_123827317
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 14:13 schreef loecje het volgende:
hoezo kan je ze nu nog niet gebruiken? hier staan de lampjes al op het balkon.
Ik ga toch niet met vijf graden op mijn balkon zitten?
pi_123829497
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 14:47 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Misschien een rare vraag, maar ik wil een lage brede platenkast maken van meerdere Faktum bovenkastjes naast elkaar en dan eventueel op poten. De FA324 (de horizontale) heeft een klep met dranger. Werkt die dranger nog steeds als ik dat kastje ondersteboven zet, of valt de klep dan open?
Ik vrees dat het openvalt. Omdat er op het eerste zicht geen magneetsluiting of iets dergelijks bijzit. Wij hebben ook kastjes zoals jij het wilt, maar die hebben allemaal een soort van magneetslotje erbij.
pi_123831491
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 15:03 schreef Mryc het volgende:

[..]

Ik ga toch niet met vijf graden op mijn balkon zitten?
ah op die manier.
hier staan de lampjes gewoon elke avond aan, het is toch zonne-energie dus ik ga ze niet telkens aan/uit zetten. het raam van het balkon grenst aan de woonkamer dus wel gezellig om dan buiten lampjes te zien branden.
pi_123837169
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 14:47 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Misschien een rare vraag, maar ik wil een lage brede platenkast maken van meerdere Faktum bovenkastjes naast elkaar en dan eventueel op poten. De FA324 (de horizontale) heeft een klep met dranger. Werkt die dranger nog steeds als ik dat kastje ondersteboven zet, of valt de klep dan open?
Nee dat gaat niet. Niet alleen omdat ze dan openvallen, maar ook omdat de deur dan onder het kastje schuift bij het openen. Dit komt omdat het scharnier niet aan de bovenkant van het kastje zit maar aan de zijkant (speciaal soort scharnier)
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  zaterdag 9 maart 2013 @ 20:28:34 #81
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_123840117
Sjips was van plan om dit jaar een ikea keuken te nemen. Lekker handig als je uitgekeken bent neem je nieuwe deurtjes.... Niet dus -O-
Of ik moet een jaar wachten op de nieuwe keukens.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  zaterdag 9 maart 2013 @ 20:40:12 #82
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_123840928
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 19:39 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Nee dat gaat niet. Niet alleen omdat ze dan openvallen, maar ook omdat de deur dan onder het kastje schuift bij het openen. Dit komt omdat het scharnier niet aan de bovenkant van het kastje zit maar aan de zijkant (speciaal soort scharnier)
Dat was geen probleem geweest, want er komen nog pootjes oid onder waardoor het geheel niet plat op de grond staat. Het openvallen is wel een probleem, eens nadenken of daar iets op te vinden valt.

Bedankt iig.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
<a href="https://regenrace.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >regenrace of niet?</a>
pi_123841744
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 20:40 schreef ziggyziggyziggy het volgende:

[..]

Dat was geen probleem geweest, want er komen nog pootjes oid onder waardoor het geheel niet plat op de grond staat. Het openvallen is wel een probleem, eens nadenken of daar iets op te vinden valt.

Bedankt iig.
Doordat het deurtje onder het kastje schiet is de kans groot dat je het scharnier kapot trekt.
Ik meen me te herinneren dat ik een hele tijd geleden een klant heb gehad die dat geprobeerd heeft en dat het uiteindelijk niet werkte.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  zaterdag 9 maart 2013 @ 21:53:00 #84
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_123844640
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 20:54 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Doordat het deurtje onder het kastje schiet is de kans groot dat je het scharnier kapot trekt.
Ik meen me te herinneren dat ik een hele tijd geleden een klant heb gehad die dat geprobeerd heeft en dat het uiteindelijk niet werkte.
Check. Een no go dus. Thanx.

Bestå heeft toch ook van die kleppen die naar beneden opengaan? Misschien dat ik die scharnieren kan gebruiken.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
<a href="https://regenrace.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >regenrace of niet?</a>
pi_123844884
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 21:53 schreef ziggyziggyziggy het volgende:

[..]

Check. Een no go dus. Thanx.

Bestå heeft toch ook van die kleppen die naar beneden opengaan? Misschien dat ik die scharnieren kan gebruiken.
BESTA BURS heeft andere scharnieren die in voorgefreesde gaten moeten die, ben ik bang, niet in FAKTUM deuren zitten. En ik weet niet of IKEA je wel zomaar die scharnieren wil toesturen. Maar dat zou je kunnen proberen.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_123875763
Niet helemaal een vraag dat echt hier hoort maar weet hem niet ergens anders te stellen, IKEA is een bepaald soort bedrijf waarvan er een aantal "naapers" zijn maar minder groot zijn dan IKEA zelf. Wat zijn de namen van die bedrijven?
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  zondag 10 maart 2013 @ 18:09:22 #87
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_123875780
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 18:08 schreef Kloonhommel het volgende:
Niet helemaal een vraag dat echt hier hoort maar weet hem niet ergens anders te stellen, IKEA is een bepaald soort bedrijf waarvan er veel naapers zijn maar minder groot zijn dan IKEA zelf. Wat zijn de namen van die bedrijven?
Jysk
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_123875953
quote:
14s.gif Op zondag 10 maart 2013 18:09 schreef Mirjam het volgende:

[..]

Jysk
Dat kan, zijn er nog meer suggesties? Ik weet dat er nog meer van die bedrijven zijn maar ik kom gewoon niet op de namen, waar google ik in hemelsnaam op :? Doehetzelfzaakwoonboulevard?
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  zondag 10 maart 2013 @ 18:20:43 #89
3185 Adelante
To let it go now
pi_123876330
WoonExpress, wordt gerund door een oud IKEAan. Leenbakker vind ik ook wel een goedkope kloon. En je had Trendhopper, maar of dat nog bestaat :?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_123876788
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 18:20 schreef Adelante het volgende:
WoonExpress, werd gerund door een oud IKEAan. Leenbakker vind ik ook wel een goedkope kloon. En je had Trendhopper, maar of dat nog bestaat :?
Maar is in ieder geval opgezet door een oud IKEA medewerker inderdaad.
Trendhopper bestaat nog steeds, maar het is niet veel meer...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_123883325
Dan kan je ook Loods5 noemen, en Kwantum.

Tegenwoordig verkopen bouwmarkten ook genoeg meubels.
pi_123893020
En Dok 2.
Tap tap tap
  maandag 11 maart 2013 @ 08:25:54 #93
319308 Tink89
To live is to dance
pi_123899483
Onder de indruk van de service in Eindhoven afgelopen weekend :)

M'n Malmbed van 3,5 jaar oud was doorgezakt en ik kreeg zonder blikken of blozen het volledige aankoopbedrag terug. Heb een ander bed meegenomen, maar dat was geeneens een vereiste. Niks tegoedbon ofzo, gewoon cash *O*
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_123900087
Weet iemand of IKEA nog vouwgordijnen heeft? Ik zie alleen maar rolgordijnen..

Anders doe ik denk ik een vivan gordijn + tupplur rolgordijn.. Ben alleen bang dat als ik beide wit doe het vloekt?
Worry is a misuse of imagination
  maandag 11 maart 2013 @ 09:33:22 #95
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_123900479
quote:
[img]http/i.fokzine.net/p/1s.gif[/img] Op zaterdag 9 maart 2013 15:03 schreef Mryc het volgende:

[..]

Ik ga toch niet met vijf graden op mijn balkon zitten?
Na vorige week dacht ik echt yeaah ik ga een loungebank kopen voor mn balkon en toen werd het weer koud :')
  maandag 11 maart 2013 @ 13:12:31 #96
260253 Sandous
*+*+*+*+*+
pi_123907647
wanneer is online shoppen dan bij Ikea?
pi_123917997
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 13:12 schreef Sandous het volgende:
wanneer is online shoppen dan bij Ikea?
Tegen de zomer
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  maandag 11 maart 2013 @ 19:36:11 #98
64792 Mryc
play me one more song
pi_123924669
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 09:33 schreef Danielle83 het volgende:

[..]

Na vorige week dacht ik echt yeaah ik ga een loungebank kopen voor mn balkon en toen werd het weer koud :')
Haha, awh.. Het goede weer komt er aan, al lijkt het nog ver weg!
pi_123936064
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 17:10 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Tegen de zomer
quote:
1s.gif Op maandag 11 maart 2013 19:36 schreef Mryc het volgende:

[..]

Haha, awh.. Het goede weer komt er aan, al lijkt het nog ver weg!
Tegen die tijd kan je dus online bestellen. O-)
Jeroentje.
pi_123936305
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 22:11 schreef jpajs het volgende:

[..]

[..]

Tegen die tijd kan je dus online bestellen. O-)
Tegen die tijd zijn de tuinmeubelen al uit het assortiment ;)
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  maandag 11 maart 2013 @ 22:25:00 #101
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_123936808
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 22:16 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Tegen die tijd zijn de tuinmeubelen al uit het assortiment ;)
Of de laatste artikelen zijn in de aanbieding *O*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 17 maart 2013 @ 14:19:15 #102
202014 JJH
Knetter. O+
pi_124161953
Even een kort vraagje, hoe snel is de transportservice?

Ons bed is namelijk aan het overlijden en ik zou morgen graag eventjes naar Duiven rijden om een Aspelund bed te halen, alleen krijg ik die pakketten (incl twee lattenbodems) nooit in mijn auto.
Kan dat vaak de dag er na al? Of moet ik rekening houden met het eind van de week?
  zondag 17 maart 2013 @ 14:32:31 #103
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_124162482
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 14:19 schreef JJH het volgende:
Even een kort vraagje, hoe snel is de transportservice?

Ons bed is namelijk aan het overlijden en ik zou morgen graag eventjes naar Duiven rijden om een Aspelund bed te halen, alleen krijg ik die pakketten (incl twee lattenbodems) nooit in mijn auto.
Kan dat vaak de dag er na al? Of moet ik rekening houden met het eind van de week?
Hier was het dezelfde avond al bezorgd. Weet niet of Duiven ook bij jou bezorgd, daarvoor zul je misschien bij de dichtstbijzijnde ikea moeten zijn?
  zondag 17 maart 2013 @ 14:34:04 #104
202014 JJH
Knetter. O+
pi_124162536
quote:
14s.gif Op zondag 17 maart 2013 14:32 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Hier was het dezelfde avond al bezorgd. Weet niet of Duiven ook bij jou bezorgd, daarvoor zul je misschien bij de dichtstbijzijnde ikea moeten zijn?
Dat zal dan Hengelo of Amersfoort zijn. Maar ik zie net dat de voorraad in Utrecht hoger is, dus misschien rijd ik daar ook wel heen.

Duiven en Amersfoort zijn allebei ongeveer drie kwartier, Utrecht en Groningen ongeveer een uur. Ik heb best wel veel keuze. :P
  zondag 17 maart 2013 @ 14:35:23 #105
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_124162585
Dat ligt eraan hoever je van die Ikea af woont.
Als je in Arnhem woont verwacht ik dat het niet tot het eind van de week duurt.
Als je in Veenendaal woont kan het zomaar zijn dat ze niet speciaal voor jou morgen een vrachtwagen naar Veenendaal laten rijden maar dat je dan wat langer moet wachten.

Ik zou trouwens gewoon een aanhanger bij Ikea huren.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 17 maart 2013 @ 14:36:15 #106
202014 JJH
Knetter. O+
pi_124162623
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 14:35 schreef Leandra het volgende:
Dat ligt eraan hoever je van die Ikea af woont.
Als je in Arnhem woont verwacht ik dat het niet tot het eind van de week duurt.
Als je in Veenendaal woont kan het zomaar zijn dat ze niet speciaal voor jou morgen een vrachtwagen naar Veenendaal laten rijden maar dat je dan wat langer moet wachten.

Ik zou trouwens gewoon een aanhanger bij Ikea huren.
Het moet naar Zwolle.

En dan moet ik dus nog speciaal weer een keer terug om dat karretje terug te brengen.
  zondag 17 maart 2013 @ 14:38:01 #107
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_124162683
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 14:36 schreef JJH het volgende:

[..]

Het moet naar Zwolle.

En dan moet ik dus nog speciaal weer een keer terug om dat karretje terug te brengen.
Lekker tot in de slaapkamer laten bezorgen, scheelt jou ook weer sjouwen ;) Je hebt wel betere dingen te doen nu :P
pi_124162697
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 14:36 schreef JJH het volgende:

[..]

Het moet naar Zwolle.

En dan moet ik dus nog speciaal weer een keer terug om dat karretje terug te brengen.
Of een aanhanger huren bij de bouwmarkt in je woonplaats ik gok zomaar dat dat goedkoper is dan de transportservice van de Ikea.
  zondag 17 maart 2013 @ 14:38:39 #109
202014 JJH
Knetter. O+
pi_124162705
quote:
17s.gif Op zondag 17 maart 2013 14:38 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Lekker tot in de slaapkamer laten bezorgen, scheelt jou ook weer sjouwen ;) Je hebt wel betere dingen te doen nu :P
Pff, Naar de eerste etage toe kost 11,-. Daarvoor loop ik zelf wel een paar keer de trap op. :D
  zondag 17 maart 2013 @ 14:40:23 #110
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_124162775
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 14:38 schreef JJH het volgende:

[..]

Pff, Naar de eerste etage toe kost 11,-. Daarvoor loop ik zelf wel een paar keer de trap op. :D
Hahaha. Nou ja, dan het gebeuren voor de deur laten parkeren. Bij mij moest de hele zooi naar de 3e verdieping, daar gai k niet zelf voor lopen hoor.
  zondag 17 maart 2013 @ 14:40:52 #111
202014 JJH
Knetter. O+
pi_124162797
quote:
17s.gif Op zondag 17 maart 2013 14:40 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Hahaha. Nou ja, dan het gebeuren voor de deur laten parkeren. Bij mij moest de hele zooi naar de 3e verdieping, daar gai k niet zelf voor lopen hoor.
Dat is wat anders. :Y
pi_124163761
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 14:36 schreef JJH het volgende:

[..]

Het moet naar Zwolle.

En dan moet ik dus nog speciaal weer een keer terug om dat karretje terug te brengen.
Zwolle is volgens mij vanuit geen van de vestigingen dichtbij genoeg om het de volgende dag al te bezorgen. Je hebt het dan waarschijnlijk binnen een week thuis.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  zondag 17 maart 2013 @ 15:51:20 #113
202014 JJH
Knetter. O+
pi_124166238
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 15:01 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Zwolle is volgens mij vanuit geen van de vestigingen dichtbij genoeg om het de volgende dag al te bezorgen. Je hebt het dan waarschijnlijk binnen een week thuis.
Het word tijd dat de eerste paal hier in Zwolle gewoon de grond in gaat. :Y
  zondag 17 maart 2013 @ 16:10:12 #114
386633 Adnap
I love Life !
pi_124167200
Hoe is de ervaring met de Golv grenen vloer ?
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
pi_124183184
Ja hoor - Wet van Ikea... -O-

Aan het einde kom je erachter dat je aan het begin iets verkeerd om hebt vastgezet, waardoor je het hele meubel weer uit elkaar mag slopen. |:(
pi_124313094
De SIGNUM set gaat eruit! Je weet wel http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/90171484/ die dus.
Ik vandaag mijn nieuwe galant bureau gekocht (200x160) is die kabelgoot set er niet meer -O- Een mederwerker wist me te vertellen dat ze er iets nieuws voor in de plaats kregen, maar hij wist niet wat.
Weet iemand hier iets van? Ik vond ze namenlijk altijd reuze handig, en lekker goedkoop _O_
Het enige minpuntje is wel dat als je zon puck uit je bureau hebt geboort je dat ding met geen mogelijkheid meer uit dat zaagje krijgt :N
pi_124313225
quote:
15s.gif Op woensdag 20 maart 2013 21:51 schreef mvanstaveren het volgende:
De SIGNUM set gaat eruit! Je weet wel http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/90171484/ die dus.
Ik vandaag mijn nieuwe galant bureau gekocht (200x160) is die kabelgoot set er niet meer -O- Een mederwerker wist me te vertellen dat ze er iets nieuws voor in de plaats kregen, maar hij wist niet wat.
Weet iemand hier iets van? Ik vond ze namenlijk altijd reuze handig, en lekker goedkoop _O_
Het enige minpuntje is wel dat als je zon puck uit je bureau hebt geboort je dat ding met geen mogelijkheid meer uit dat zaagje krijgt :N
Oh echt :{

Ik moet nog 2 van die kunststof ringen hebben :') De gaten wel al geboord, maar nog geen ringen daarvoor :P
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_124313507
Bij sommige ikea vestigingen zijn ze nog, in Eindhoven bijvoorbeeld. Maar ja wie weet wat voor super systeem ze dadelijk hebben *O* Maar jij zit natuurlijk al met die gaten in je bureau, ik zou morgen snel naar een vestiging bellen of ze er nog een paar hebben liggen en meteen inslaan :7
pi_124314272
quote:
15s.gif Op woensdag 20 maart 2013 21:58 schreef mvanstaveren het volgende:
Bij sommige ikea vestigingen zijn ze nog, in Eindhoven bijvoorbeeld. Maar ja wie weet wat voor super systeem ze dadelijk hebben *O* Maar jij zit natuurlijk al met die gaten in je bureau, ik zou morgen snel naar een vestiging bellen of ze er nog een paar hebben liggen en meteen inslaan :7
Haha Hengelo heeft er nog 50+ gelukkig :D
En de gaten zitten in bureau's,BESTA kasten, noem maar op :P
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_124314374
Dik kabel systeem heb je dan lopen, pics? *O*
pi_124315186
quote:
15s.gif Op woensdag 20 maart 2013 22:10 schreef mvanstaveren het volgende:
Dik kabel systeem heb je dan lopen, pics? *O*
Hahaha
Ik heb alleen al op 3 plekken in huis BESTA ;)
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_124316132
Het zijn inderdaad geniale systeempjes, vooral voor die prijs! Toen ik opzoek was naar zon systeem kwam ik op verschillende sites uit, bij de meeste moest er 25 euro per kunstof ring worden afgetikt :{w
pi_124341534
De nieuwe IKEA STOCKHOLM collectie met de prijzen zoals die in Duitsland gaan gelden:
http://www.ikea-download.(...)A-STOCKHOLM-2013.pdf
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  donderdag 21 maart 2013 @ 17:35:01 #124
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_124341653
^^ Wauw, fraai!
Die kroonluchter O+ en dat groene glas O+

Leuk dat vele groen. Het lijkt er op alsof mijn inrichting weer helemaal 'in' komt. :P
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_124343492
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 17:31 schreef Bartjebart het volgende:
De nieuwe IKEA STOCKHOLM collectie met de prijzen zoals die in Duitsland gaan gelden:
http://www.ikea-download.(...)A-STOCKHOLM-2013.pdf
Oooeh, mooi bed ook! Heel gave collectie!!
pi_124343831
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 17:31 schreef Bartjebart het volgende:
De nieuwe IKEA STOCKHOLM collectie met de prijzen zoals die in Duitsland gaan gelden:
http://www.ikea-download.(...)A-STOCKHOLM-2013.pdf
Nog beter nieuws:


http://mobiel.nu.nl/buite(...)gehaktballetjes.html
  donderdag 21 maart 2013 @ 18:40:21 #127
3185 Adelante
To let it go now
pi_124343871
2 april weer ballen op het menu in Nederland :9
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_124344128
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 18:40 schreef Adelante het volgende:
2 april weer ballen op het menu in Nederland :9
Jeej O+
#TeamMiley
pi_124344955
Wow, die nieuwe Stockholmcollectie is echt mooi. O+ .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_124359249
Kleuren worden gelukkig weer warmer.
  vrijdag 22 maart 2013 @ 08:07:07 #131
319308 Tink89
To live is to dance
pi_124363883
Vind vooral die spiegel mooi. Fijn dat groen terug is. Gaan misschien verhuizen en zoek nog een accentkleur voor in onze nieuwe casa :D
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_124375197
Eigenlijk is het best raar dat er zoveel groen komt want normaal gesproken wordt in de woninginrichting altijd de slogan "groen kost poen" gehanteerd.

Maar het zijn wel onwijs leuke dingen inderdaad
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_124376649
Goeie aanbieding volgende week!


Van 34.95 voor 14.95!

En dat terwijl de grote borden en de schaaltjes normaal gesproken al 2.99/stuk zijn.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_124385336
Bartjebart, waar kan ik die aanbieding terugvinden? Ik kan hem op de site niet vinden...
pi_124385469
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 20:06 schreef Draadjes het volgende:
Bartjebart, waar kan ik die aanbieding terugvinden? Ik kan hem op de site niet vinden...
http://www.ikea.com/nl/nl/campaigns/aanbiedingen.html?icid=nl|ic|hp_tm1_xl|trafficdr_actiepage
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_124385510
Dank je!
pi_124387095
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 15:09 schreef Bartjebart het volgende:
Eigenlijk is het best raar dat er zoveel groen komt want normaal gesproken wordt in de woninginrichting altijd de slogan "groen kost poen" gehanteerd.

Maar het zijn wel onwijs leuke dingen inderdaad
Echt? :D. Grappig. Waarom is dat?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_124387169
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 20:45 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Echt? :D. Grappig. Waarom is dat?
Groen verkoopt vaak slecht.
En dat zag je ook gewoon echt vaak gebeuren. Dat een artikel dat in verschillende kleuren verkrijgbaar is, in het groen minder verkoopt.

Maar waar em dat precies in zit, geen idee...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_124387789
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 15:46 schreef Bartjebart het volgende:
Goeie aanbieding volgende week!
[ afbeelding ]

Van 34.95 voor 14.95!

En dat terwijl de grote borden en de schaaltjes normaal gesproken al 2.99/stuk zijn.
Ik zat ff te rekenen wat de "los" prijs van die set is :o
6x grote borden à 2.99/stuk = 17.94
6x schaaltjes à 2.49/stuk = 14.94
6x kleine borden à 1.99/stuk = 11.94
Totaal: 44.82.

Dan heb je dus normaal de set al met een tientje korting en nu zelfs met 30.- tov de losse verkoop :o
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  vrijdag 22 maart 2013 @ 21:54:35 #140
3185 Adelante
To let it go now
pi_124390631
Ik houd van groen O+ Ik vind juist dat geel geen porem voor in huis :P
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_124390710
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 21:54 schreef Adelante het volgende:
Ik houd van groen O+ Ik vind juist dat geel geen porem voor in huis :P
Ik vind beide geweldig! :D
Heb deze ook in het kanariegeel:
*)

Maar volgens mij zijn kleuren als geel en groen wel meer accentkleuren.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  zaterdag 23 maart 2013 @ 02:06:12 #142
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_124399104
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 20:46 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Groen verkoopt vaak slecht.
En dat zag je ook gewoon echt vaak gebeuren. Dat een artikel dat in verschillende kleuren verkrijgbaar is, in het groen minder verkoopt.

Maar waar em dat precies in zit, geen idee...
Groen is een hele lange tijd 'not done' geweest, maar kennelijk zijn mensen weer eens toe aan 'wat anders'. Grappig, ongeveer een jaar geleden begon ik de kleur in al z'n schakeringen weer te waarderen, dus ik ben daar bepaald geen uitzondering op. Het begon met de appeltjes-groen kleur als accent, maar inmiddels sluipt er steeds meer groen mijn inrichting binnen...

Groen! *O*

Vandaag me weer eens eventjes laten leegschudden bij Ikea. Onder andere de Solvinden-lampjes gescoord voor op mijn balkon (als het eindelijk eens een keertje lente wordt! :o) en het Grundtal-verrijdbare metalen rekje. Ideaal voor in mijn atelier. :)

En niet te vergeten, dat ultra-schattige piepkleine Jansjö-USB lampje voor op de laptop. Wat een moppie. O+
Staat om onbekende redenen nog niet vermeld op de site.

Nou hopen dat die nieuwe Stockholm-serie snel te zien zal zijn in de winkels.

[ Bericht 3% gewijzigd door HetKlusKonijn op 23-03-2013 02:12:56 ]
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_124401465
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 17:31 schreef Bartjebart het volgende:
De nieuwe IKEA STOCKHOLM collectie met de prijzen zoals die in Duitsland gaan gelden:
http://www.ikea-download.(...)A-STOCKHOLM-2013.pdf
ik vind die lichtbruine leren bank mooi :@
pi_124402642
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 02:06 schreef HetKlusKonijn het volgende:

[..]

Groen is een hele lange tijd 'not done' geweest, maar kennelijk zijn mensen weer eens toe aan 'wat anders'. Grappig, ongeveer een jaar geleden begon ik de kleur in al z'n schakeringen weer te waarderen, dus ik ben daar bepaald geen uitzondering op. Het begon met de appeltjes-groen kleur als accent, maar inmiddels sluipt er steeds meer groen mijn inrichting binnen...

Groen! *O*

Vandaag me weer eens eventjes laten leegschudden bij Ikea. Onder andere de Solvinden-lampjes gescoord voor op mijn balkon (als het eindelijk eens een keertje lente wordt! :o) en het Grundtal-verrijdbare metalen rekje. Ideaal voor in mijn atelier. :)

En niet te vergeten, dat ultra-schattige piepkleine Jansjö-USB lampje voor op de laptop. Wat een moppie. O+
Staat om onbekende redenen nog niet vermeld op de site.

Nou hopen dat die nieuwe Stockholm-serie snel te zien zal zijn in de winkels.
Hoezo not done?
't Is me overigens helemaal ontgaan dat het niet zou mogen.
  zaterdag 23 maart 2013 @ 11:51:32 #145
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_124403441
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 11:14 schreef Teslynd het volgende:

[..]

Hoezo not done?
't Is me overigens helemaal ontgaan dat het niet zou mogen.
Begrijpend lezen is ook een vak....
Natuurlijk is de kleur nooit 'verboten', maar groen is sinds ongeveer 1974 nooit meer in de mode geweest, en zoals diverse anderen hier ook al hebben gemeld, er zat duidelijk een 'smetje' aan in die zin dat groene versies van eenzelfde product altijd het minste verkochten.

Wellicht gaat dat nu veranderen.
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
  zaterdag 23 maart 2013 @ 12:05:14 #146
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_124403724
Nou zijn de benamingen van de diverse kleuren groen ook niet heel positief, dus ik kan me er wel wat bij voorstellen.

Ik kan me ook niet indenken dat ik zelf iets in het groen zal kopen als er ook een andere kleur beschikbaar is. Zelfs zwart (waar ik een enorme afkeer van heb) zal ik in de meeste gevallen eerder kiezen dan groen.

We hebben alleen een groen potje voor jr, want de rode waren op.
Maar goed, we weten allemaal waar een potje voor bedoeld is :+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 23 maart 2013 @ 12:13:55 #147
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_124403956
Die eettafelstoelen zijn mooi! O+
***
  zaterdag 23 maart 2013 @ 12:16:09 #148
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_124404020
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 11:51 schreef HetKlusKonijn het volgende:

[..]

Begrijpend lezen is ook een vak....
Natuurlijk is de kleur nooit 'verboten', maar groen is sinds ongeveer 1974 nooit meer in de mode geweest, en zoals diverse anderen hier ook al hebben gemeld, er zat duidelijk een 'smetje' aan in die zin dat groene versies van eenzelfde product altijd het minste verkochten.

Wellicht gaat dat nu veranderen.
Limegroen is toch al jaaaaren weer in.
The love you take is equal to the love you make.
pi_124404109
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 15:46 schreef Bartjebart het volgende:
Goeie aanbieding volgende week!
[ afbeelding ]

Van 34.95 voor 14.95!

En dat terwijl de grote borden en de schaaltjes normaal gesproken al 2.99/stuk zijn.
Nou, ik ga dinsdag naar de ikea!

Moet ze toch kopen deze zomer. 15 euro is geen geld
#TeamMiley
pi_124407563
Trouwens wel top dat ze de balletjes die uit de handel genomen zijn bewaren tot ze daar een duurzame oplossing voor hebben ^O^
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_124408481
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 14:22 schreef tombolafan het volgende:
Trouwens wel top dat ze de balletjes die uit de handel genomen zijn bewaren tot ze daar een duurzame oplossing voor hebben ^O^
was gister net in het nieuws dat de zweedse balletjes gewoon weer verkocht worden.
http://www.spitsnieuws.nl(...)alletjes-groen-licht
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ehaktballetjes.dhtml
pi_124408674
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 15:00 schreef loecje het volgende:

[..]

was gister net in het nieuws dat de zweedse balletjes gewoon weer verkocht worden.
http://www.spitsnieuws.nl(...)alletjes-groen-licht
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ehaktballetjes.dhtml
dat had ik gezien, maar in de mail die ik kreeg staat ook nog dit:

quote:
Je vraagt je misschien af wat er gebeurt met al die gehaktballetjes die uit de handel zijn genomen. We zijn op dit moment op zoek naar de beste, duurzame oplossing. Tot die tijd blijven de gehaktballetjes in de vriezer liggen.
Dat is een stuk beter dan bv ah die de lasagnas gewoon vernietigd heeft volgens mij :s)
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  † In Memoriam † zaterdag 23 maart 2013 @ 15:10:15 #153
43556 miss_dynastie
pi_124408698
Van mij mogen ze ze wel gewoon doneren: koop 2 zakken gehaktballetjes, krijg 1 zak paardenballetjes gratis :9
pi_124408746
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 15:09 schreef tombolafan het volgende:

[..]

dat had ik gezien, maar in de mail die ik kreeg staat ook nog dit:

[..]

Dat is een stuk beter dan bv ah die de lasagnas gewoon vernietigd heeft volgens mij :s)
ah die mail heb ik nog niet gehad.
maar als er geen paardenvlees is aangetroffen hoeft er toch ook geen duurzame oplossing voor gevonden te worden? gewoon verkopen met korting
pi_124408953
Doneren aan voedselbanken lijkt mij ook wel goed :)

En ik denk eerder dat de partijen waar t over gaat in de risicogroep vallen en dus voor de zekerheid niet verkocht worden.

Ze kunnen moeilijk élk pak controleren :P
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  zondag 24 maart 2013 @ 15:55:58 #156
23428 _Michiel_
Ik ben Tuinstoel fan .o/
pi_124445604
Dag Ikea mensen! Wordt er bij een keuken ook een all-in montagehandleiding geleverd, of alleen de handleidingen per artikel? Zo ja, is deze handleiding ook online te vinden?
Mijn IP-adres is 78.249.196.213. Bij misbruik van dit forum kun je mijn provider op de hoogte stellen.
In geval van illegale praktijken verleen ik volledige medewerking aan justitie.
pi_124445760
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 15:55 schreef _Michiel_ het volgende:
Dag Ikea mensen! Wordt er bij een keuken ook een all-in montagehandleiding geleverd, of alleen de handleidingen per artikel? Zo ja, is deze handleiding ook online te vinden?
Nee alleen montagehandleidingen per kast/onderdeel helaas.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  zondag 24 maart 2013 @ 16:03:51 #158
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_124445930
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 15:55 schreef _Michiel_ het volgende:
Dag Ikea mensen! Wordt er bij een keuken ook een all-in montagehandleiding geleverd, of alleen de handleidingen per artikel? Zo ja, is deze handleiding ook online te vinden?
Per kast/artikel inderdaad, zoals Bartjebart al aangeeft.

Een all-in montagehandleiding is een beetje onzinnig, omdat iedere keuken van Ikea uiteindelijk verschillend wordt opgebouwd, afhankelijk van de ruimte, de indeling, de plaatsing van aan- en afvoeren, elektriciteit, verwarmingsbuizen en ga-zo-maar-door.
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
  zondag 24 maart 2013 @ 16:11:54 #159
23428 _Michiel_
Ik ben Tuinstoel fan .o/
pi_124446251
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 15:59 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Nee alleen montagehandleidingen per kast/onderdeel helaas.
Er zwerft op internet een dvd rond waar ze een montagerail gebruiken voor de bovenkastjes. Enig idee of deze rail standaard geleverd wordt?
Mijn IP-adres is 78.249.196.213. Bij misbruik van dit forum kun je mijn provider op de hoogte stellen.
In geval van illegale praktijken verleen ik volledige medewerking aan justitie.
pi_124446497
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 16:11 schreef _Michiel_ het volgende:

[..]

Er zwerft op internet een dvd rond waar ze een montagerail gebruiken voor de bovenkastjes. Enig idee of deze rail standaard geleverd wordt?
Een montagerail? Nee die gebruikt IKEA voor FAKTUM al jaren niet meer. Straks bij de nieuwe serie METOD wordt dat wel weer gebruikt.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  zondag 24 maart 2013 @ 16:24:42 #161
23428 _Michiel_
Ik ben Tuinstoel fan .o/
pi_124446798
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 16:17 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Een montagerail? Nee die gebruikt IKEA voor FAKTUM al jaren niet meer. Straks bij de nieuwe serie METOD wordt dat wel weer gebruikt.
Wordt er een andere montagesysteem gebruikt? Of gewoon zelf iets uit de bouwmarkt halen?
Mijn IP-adres is 78.249.196.213. Bij misbruik van dit forum kun je mijn provider op de hoogte stellen.
In geval van illegale praktijken verleen ik volledige medewerking aan justitie.
pi_124447011
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 16:24 schreef _Michiel_ het volgende:

[..]

Wordt er een andere montagesysteem gebruikt? Of gewoon zelf iets uit de bouwmarkt halen?
Er zit een ander ophangsysteem bij de kasten. Je hangt ze per kast op.
Kijk anders ff hier:
http://www.ikea.com/nl/nl(...)_AA-65631-10_pub.PDF

Maar welke dvd bedoel je dan?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  zondag 24 maart 2013 @ 16:42:03 #163
23428 _Michiel_
Ik ben Tuinstoel fan .o/
pi_124447573
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 16:30 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Er zit een ander ophangsysteem bij de kasten. Je hangt ze per kast op.
Kijk anders ff hier:
http://www.ikea.com/nl/nl(...)_AA-65631-10_pub.PDF

Maar welke dvd bedoel je dan?
https://www.youtube.com/watch?v=7USAXFTozg8

De verkoper wees me hier ook op, beetje verwarrend daardoor.
Maar anyway, we komen er wel!
Mijn IP-adres is 78.249.196.213. Bij misbruik van dit forum kun je mijn provider op de hoogte stellen.
In geval van illegale praktijken verleen ik volledige medewerking aan justitie.
pi_124448319
[quote]0s.gif Op zondag 24 maart 2013 16:42 schreef _Michiel_ het volgende:

[..]

https://www.youtube.com/watch?v=7USAXFTozg8

De verkoper wees me hier ook op, beetje verwarrend daardoor.
Maar anyway, we komen er wel!
[/quote]


Die rail is specifiek voor de markten waarin AKERUM verkocht wordt. De VS, Canada bijvoorbeeld.
Dat een verkoper je op die rail wees lijkt me een beetje raar.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  zondag 24 maart 2013 @ 17:01:45 #165
23428 _Michiel_
Ik ben Tuinstoel fan .o/
pi_124448473
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 16:58 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Die rail is specifiek voor de markten waarin AKERUM verkocht wordt. De VS, Canada bijvoorbeeld.
Dat een verkoper je op die rail wees lijkt me een beetje raar.
Hij verwees naar het youtube filmpje, niet naar de rail zelf.
Mijn IP-adres is 78.249.196.213. Bij misbruik van dit forum kun je mijn provider op de hoogte stellen.
In geval van illegale praktijken verleen ik volledige medewerking aan justitie.
  zondag 24 maart 2013 @ 17:10:51 #166
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_124448888
Op Paasmaandag even twee Poäng fauteuils halen, met een voetenbankje. Ga voor zwartbruin met Dansbo middenrood bekleding :)
Niet meer actief op Fok!
  zondag 24 maart 2013 @ 17:22:38 #167
319308 Tink89
To live is to dance
pi_124449323
Iemand ervaring met lillberg? Staan er een paar op marktplaats en ik vind ze erg leuk, maar ben bang dat er niets van m'n prachtige laminaatvloer overblijft...
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  zondag 24 maart 2013 @ 18:46:13 #168
35189 Troel
scherp en bot
pi_124452115
Dan doe je er toch gewoon van die vilten stukken onder?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_124453114
quote:
1s.gif Op zondag 24 maart 2013 17:10 schreef Viking84 het volgende:
Op Paasmaandag even twee Poäng fauteuils halen, met een voetenbankje. Ga voor zwartbruin met Dansbo middenrood bekleding :)
Even? ;)

Houd je er wel rekening mee dat het die dag best wel behoorlijk gigantisch druk gaat worden waarschijnlijk? :P

Tip: gelijk bij opening via de kassa's het zelfbedieningsmagazijn in gaan, gelijk naar het vak lopen en pakken wat je pakken moet en dan snel naar de kassa's om af te rekenen.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  zondag 24 maart 2013 @ 19:24:04 #170
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_124453590
quote:
7s.gif Op zondag 24 maart 2013 18:46 schreef Troel het volgende:
Dan doe je er toch gewoon van die vilten stukken onder?
Die heb ik hier -op de eetkamerset na- overal onder zitten, werkt idd prima met laminaat. Nergens krasjes na ruim een jaar.
  zondag 24 maart 2013 @ 20:52:45 #171
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_124458439
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 19:11 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Even? ;)

Houd je er wel rekening mee dat het die dag best wel behoorlijk gigantisch druk gaat worden waarschijnlijk? :P

Tip: gelijk bij opening via de kassa's het zelfbedieningsmagazijn in gaan, gelijk naar het vak lopen en pakken wat je pakken moet en dan snel naar de kassa's om af te rekenen.
goeie tip :) heb in de winkel zelf niets te zoeken :P
Niet meer actief op Fok!
  zondag 24 maart 2013 @ 21:24:12 #172
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_124460518
Over het online shoppen, staat dt ergens op hun site aangegeven? En kunnen we dan werkelijk *alles* bestellen? Of alleen de grotere dingen? Want ik ga en los hoor! Eindelijk!! *O*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  zondag 24 maart 2013 @ 22:56:56 #173
9440 Khadgar
Knutselaar
pi_124466892
quote:
17s.gif Op zondag 24 maart 2013 21:24 schreef Vlindur het volgende:
Over het online shoppen, staat dt ergens op hun site aangegeven? En kunnen we dan werkelijk *alles* bestellen? Of alleen de grotere dingen? Want ik ga en los hoor! Eindelijk!! *O*
een deel vh assortiment, vooral de populaire systemen heb ik begrepen.
pi_124479361
Goede service van ikea :)

Heb gisteren mijn oude bed bij mijn pa opgehaald voor de logeerkamer (Meldal) en bij het in elkaar schroeven zag ik dat ik een moertje en een boutje miste.

Op de website gekeken, daar stond tegen een kleine vergoeding bij de klantenservice balie. Nu woon ik niet echt in de buurt van een ikea (Zwolle schiet eens op!) dus dat zou een duur geintje worden.

Gebeld en ik krijg ze gratis toegestuurd (zelfs wat extra voor reserve :D )
  maandag 25 maart 2013 @ 13:39:15 #175
319308 Tink89
To live is to dance
pi_124481477
quote:
7s.gif Op zondag 24 maart 2013 18:46 schreef Troel het volgende:
Dan doe je er toch gewoon van die vilten stukken onder?
Die heb ik ook, maar het is een schommelstoel en zie het niet zo zitten om de hele onderkant met vilten plakkers te ontsieren :)
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  maandag 25 maart 2013 @ 13:50:00 #176
35189 Troel
scherp en bot
pi_124481852
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 13:39 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Die heb ik ook, maar het is een schommelstoel en zie het niet zo zitten om de hele onderkant met vilten plakkers te ontsieren :)
Dat snap ik, ik ging uit van een gewone stoel :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_124482882
Kutrookmelder.

3 maanden geleden 2 stuks gekocht begint er een midden in de nacht te piepen :X ....maar waarom?
'ns getest met verschillende batterijen en melders en de melder is het probleem.

Die ¤8 doen we het ook niet om maar zit er op zoiets nog garantie, omruilen o.i.d.?
  maandag 25 maart 2013 @ 14:17:45 #178
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_124482970
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 13:39 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Die heb ik ook, maar het is een schommelstoel en zie het niet zo zitten om de hele onderkant met vilten plakkers te ontsieren :)
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 13:39 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Die heb ik ook, maar het is een schommelstoel en zie het niet zo zitten om de hele onderkant met vilten plakkers te ontsieren :)
Lapjes vilt kopen bij een hobbywinkel en dan mooie lange repen eronder plakken. :Y
Vlgs mij is dat sws wel in plakbare stukken te koop bij een bouwmarkt. mss niet even mooi, maar als je zwart doet ook niet superstorend vlgs mij.
***
  maandag 25 maart 2013 @ 14:24:21 #179
319308 Tink89
To live is to dance
pi_124483231
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 14:17 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

[..]

Lapjes vilt kopen bij een hobbywinkel en dan mooie lange repen eronder plakken. :Y
Vlgs mij is dat sws wel in plakbare stukken te koop bij een bouwmarkt. mss niet even mooi, maar als je zwart doet ook niet superstorend vlgs mij.
Be :W Jij hier?

Dan wordt het iig de zwarte stoel, niet de berkenkleurige... Even kijken wat daar nog van te koop staat en of vriendjelief het daarmee eens is, maar geen slecht idee :)

Txs!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_124484077
Weet iemand toevallig de verpakkingsmaat van een nyvoll bed 160*200. Ze staan niet op de site. En ik heb niet zo''n zin om er daar achter te komen dat het het niet in mijn auto past
Zu hause ist alles besser
  maandag 25 maart 2013 @ 14:48:24 #181
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_124484240
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 12:34 schreef Hitomi het volgende:
Goede service van ikea :)

Heb gisteren mijn oude bed bij mijn pa opgehaald voor de logeerkamer (Meldal) en bij het in elkaar schroeven zag ik dat ik een moertje en een boutje miste.

Op de website gekeken, daar stond tegen een kleine vergoeding bij de klantenservice balie. Nu woon ik niet echt in de buurt van een ikea (Zwolle schiet eens op!) dus dat zou een duur geintje worden.

Gebeld en ik krijg ze gratis toegestuurd (zelfs wat extra voor reserve :D )
Ik haalde een missend schroefje uit Amersfoort en kreeg hem ook gratis. Volgens mij hoef je daar niet voor te betalen, hoor? Collega had ook eens een kast oid van IKEA en had alle schroefjes laten liggen bij het verhuizen. Toen heeft ze contact opgenomen met IKEA en kreeg gewoon een doosje met alle schroefjes erin thuis gestuurd. Gratis!
Niet meer actief op Fok!
  maandag 25 maart 2013 @ 14:48:47 #182
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_124484252
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 13:39 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Die heb ik ook, maar het is een schommelstoel en zie het niet zo zitten om de hele onderkant met vilten plakkers te ontsieren :)
Schommelstoel van Poang? :P

Ik ga de gewone variant halen :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_124484361
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 14:48 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik haalde een missend schroefje uit Amersfoort en kreeg hem ook gratis. Volgens mij hoef je daar niet voor te betalen, hoor? Collega had ook eens een kast oid van IKEA en had alle schroefjes laten liggen bij het verhuizen. Toen heeft ze contact opgenomen met IKEA en kreeg gewoon een doosje met alle schroefjes erin thuis gestuurd. Gratis!
Ik had dit op de website gevonden, vandaar:
quote:
Onderdeelnummers voor oudere artikelen zijn tegen een kleine vergoeding te koop bij de Klantenservice in het IKEA woonwarenhuis.
  Redactie Frontpage maandag 25 maart 2013 @ 14:52:50 #184
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_124484430
Dat wordt er puur neergezet om misbruik een beetje tegen te gaan vermoed ik :)
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  maandag 25 maart 2013 @ 16:01:46 #185
319308 Tink89
To live is to dance
pi_124487305
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 14:48 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Schommelstoel van Poang? :P

Ik ga de gewone variant halen :P.
Nee, lillberg :)
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  maandag 25 maart 2013 @ 16:27:55 #186
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_124488356
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 08:25 schreef Tink89 het volgende:
Onder de indruk van de service in Eindhoven afgelopen weekend :)

M'n Malmbed van 3,5 jaar oud was doorgezakt en ik kreeg zonder blikken of blozen het volledige aankoopbedrag terug. Heb een ander bed meegenomen, maar dat was geeneens een vereiste. Niks tegoedbon ofzo, gewoon cash *O*
had je nog aankoopbon? Mijn matras is doorgezakt en is pas 5 jaar oud ofzo,maar ik kan nergens de aankoopbon meer vinden. Volgesn mij heb ik alleen een bezorgbon. Heb je je matras meegenomen naar de winkel? Ik krijg dat ding namelijk met geen mogelijkheid mee zonder een bus/auto te lenen/huren.
pi_124490891
Je klacht voorleggen aan ikea werkt t beste.

Ikea vernieuwd om de zoveel jaar de matrassencollectie, daarbij veranderen ze ook de naam.

Aan de hand daarvan is ook de maximum leeftijd te berekenen.


Correct me if i am wrong Bartjebart :)
pi_124492065
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 16:27 schreef scrub_nurse het volgende:

[..]

had je nog aankoopbon? Mijn matras is doorgezakt en is pas 5 jaar oud ofzo,maar ik kan nergens de aankoopbon meer vinden. Volgesn mij heb ik alleen een bezorgbon. Heb je je matras meegenomen naar de winkel? Ik krijg dat ding namelijk met geen mogelijkheid mee zonder een bus/auto te lenen/huren.
Heb je je matras betaald met een pinpas/visa kaart?

(het is ook niet echt handig om van een artikel waar je 25 jaar garantie hebt de kassabon kwijt te raken :@ )
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  maandag 25 maart 2013 @ 18:23:09 #189
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_124492111
I know, ik heb werkelijk alle bonnen van alle kleine shit,en deze kan ik gewoon niet vinden, op miraculeuze wijze verdwenen :{
  maandag 25 maart 2013 @ 18:24:15 #190
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_124492153
pff geen idee of ik met de pin betaald heb...ik denk t wel, maar volgens mij een gedeelte contant aan de chauffeur. Ik kan eens zoeken inderdaad..
pi_124493302
Voortaan ook zelf snoep scheppen bij IKEA
quote:
AMSTERDAM - Bij meubelketen IKEA is het vanaf aanstaande woensdag in alle vestigingen in Nederland mogelijk zelf snoep te scheppen. Het concept wordt de komende maanden uitgerold in IKEA vestigingen over de hele wereld.

Alle vestigingen van IKEA in Nederland beschikken vanaf woensdag over een kleurrijke wand met schepsnoep. De naam van het concept is Lördagsgodis. Hierbij is het mogelijk volgens het ‘pick & mix principe’ zelf de soorten snoep samen te stellen. Het pick & mix concept is volgens de meubelketen erg populair in Zweden en daar in iedere winkel te vinden. De inwoners van Zweden zijn dan ook echte zoetekauwen. Voor Zweedse kinderen is het traditiegetrouw op zaterdag snoepdag. Zij mogen dan hun eigen zak met snoep samenstellen, dit wordt lördagsgodis (zaterdagsnoep) genoemd.

Niet bij kassa
De snoepwanden bevinden zich bij de Swedish Food market van IKEA. Al het snoep komt uit Zweden. Om kinderen niet direct in de verleiding te brengen, staat de wand niet te dicht bij de kassa. Een zakje met 100 gram Lördagsgodis schepsnoep gaat 0,69 euro kosten. In Nederland telt IKEA twaalf vestigingen.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_124493327
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 18:24 schreef scrub_nurse het volgende:
pff geen idee of ik met de pin betaald heb...ik denk t wel, maar volgens mij een gedeelte contant aan de chauffeur. Ik kan eens zoeken inderdaad..
Dan heb je wellicht een distributie order geplaatst en duurde het +/- 2 weken voordat je matras geleverd is. In dat geval heb je van de transporteur een vrachtbrief ontvangen en is dat je garantiebewijs
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  maandag 25 maart 2013 @ 18:53:49 #193
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_124493357
o die heb ik volgens mij wel nog
  maandag 25 maart 2013 @ 19:21:48 #194
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_124494478
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 18:21 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Heb je je matras betaald met een pinpas/visa kaart?

(het is ook niet echt handig om van een artikel waar je 25 jaar garantie hebt de kassabon kwijt te raken :@ )
Dat laatste vind ik een behoorlijk non-argument eigenlijk, het is niet alsof je je Sultan ergens anders gekocht kunt hebben, en de matrassen wisselen iedere paar jaar van naam, dus zelfs het bepalen van een garantieperiode moet eigenlijk geen probleem zijn (al even afgezien van het feit dat ik 25 jaar met een matras doen niet heel verstandig vind).

Dan blijft alleen nog over dat je moet vaststellen of iemand hem niet gegapt heeft, en dat lijkt me met een matras bij Ikea vrij lastig.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 25 maart 2013 @ 19:30:13 #195
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_124494843
dat ding is loeizwaar die jat je niet zomaar, ik krijg m in mn eentje met enorm veel moeite gekeerd :X
pi_124495042
kassabonnen blijven niet eens 25jaar leesbaar, handig joh dat hittegevoelige papier |:(
pi_124495772
quote:
1s.gif Op maandag 25 maart 2013 19:21 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat laatste vind ik een behoorlijk non-argument eigenlijk, het is niet alsof je je Sultan ergens anders gekocht kunt hebben, en de matrassen wisselen iedere paar jaar van naam, dus zelfs het bepalen van een garantieperiode moet eigenlijk geen probleem zijn (al even afgezien van het feit dat ik 25 jaar met een matras doen niet heel verstandig vind).

Dan blijft alleen nog over dat je moet vaststellen of iemand hem niet gegapt heeft, en dat lijkt me met een matras bij Ikea vrij lastig.
Marktplaats?
Ook al eens geprobeerd trouwens: Een matras uit een vuilcontainer (relatief schoon overigens) terug proberen te brengen.

En daarnaast wie bepaalt dan hoeveel je voor die matras hebt betaald? Zulke dingen komen ook nog wel eens in de aanbieding. Wellicht heb je em in de Sale gekocht?

quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 19:33 schreef loecje het volgende:
kassabonnen blijven niet eens 25jaar leesbaar, handig joh dat hittegevoelige papier |:(
Tja dan maak je er een kopie van.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  maandag 25 maart 2013 @ 19:48:03 #198
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_124496012
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 19:44 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Marktplaats?

En daarnaast wie bepaalt dan hoeveel je voor die matras hebt betaald? Zulke dingen komen ook nog wel eens in de aanbieding. Wellicht heb je em in de Sale gekocht?

[..]

Tja dan maak je er een kopie van.
Die 25 jaar is toch op het matras? Niet op de aankoopprijs.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_124496344
quote:
1s.gif Op maandag 25 maart 2013 19:48 schreef Leandra het volgende:

[..]

Die 25 jaar is toch op het matras? Niet op de aankoopprijs.
Precies. Gebruik maken van garantie is niet hetzelfde als retourneren.
pi_124496373
quote:
1s.gif Op maandag 25 maart 2013 19:48 schreef Leandra het volgende:

[..]

Die 25 jaar is toch op het matras? Niet op de aankoopprijs.
Vanaf welk moment dan? Hoe bepaal je je aankoopdatum als je de bon niet hebt?

Volgens mij heb je maar een beperkte termijn 100% garantie. Tenminste dat was vroeger zo. Hoe dat nu precies zit durf ik niet met zekerheid te zeggen.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_124502922
http://www.ikea.com/ms/nl(...)er/NL1522_SULTAN.pdf

25jaar garantie is 25 jaar garantie. ookal is het wel een aanbeveling de matrassen na 8 a 10jaar te vervangen.

aangezien de namen van de matrassen elke paar jaar veranderd zit er max een paar jaar speling in de aanschafdatum.
of de aankoopdatum nu bijv 6jaar of 8jaar geleden is maakt in feite niets uit.

quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 19:44 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Tja dan maak je er een kopie van.
ik scan alle belangrijke bonnen al standaard in. maar niet iedereen heeft die mogelijkheid, en er zijn helaas ook nog steeds winkels die geen kopie accepteren (geen idee of de ikea daaronder valt).
pi_124503145
Nja het maakt in het algemeen weinig uit wat je er van vindt qua regels en voorwaarden.

IKEA staat (volgens mij) compleet in hun recht een betalingsbewijs te verwachten. En dat kan in de vorm van een (gekopieerde) kassabon, bankafschrift of een vrachtbrief van een distributieorder zijn. Deze voorwaarden worden duidelijk gecommuniceerd in álle communicatie betreffende garanties.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_124504600
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 21:43 schreef Bartjebart het volgende:
Nja het maakt in het algemeen weinig uit wat je er van vindt qua regels en voorwaarden.

IKEA staat (volgens mij) compleet in hun recht een betalingsbewijs te verwachten. En dat kan in de vorm van een (gekopieerde) kassabon, bankafschrift of een vrachtbrief van een distributieorder zijn. Deze voorwaarden worden duidelijk gecommuniceerd in álle communicatie betreffende garanties.
Zo streng waren ze bij mij in ieder geval wel. Mijn lampjes uit het tuinassortiment zijn maar 1 jaar verkocht. Ze deden het niet meer na een paar maanden en aangezien ik mijn bon niet meer had kreeg ik niets terug. Ook dom van me dat ik die had weggegooid, maar ze waren een paar euro per lampje dus niet bij nagedacht.

Ik vond het wel heel klantonvriendelijk, dat wel.
  maandag 25 maart 2013 @ 22:27:35 #205
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_124505782
Wat is in hemelsnaam het nut van een bankafschrift?
Er zijn maanden dat ik 5 keer bij Ikea kom en tussen de ¤ 2 en ¤ 500 moet afrekenen, dan kun je alleen vaststellen dat die betaling van ¤ 2,- niet voor een matras is geweest.

Wat ik trouwens wel heel stom vind, is dat ik (en Ikea) het niet terug kan zien aan de hand van m'n familypas gegevens, want die gebruik ik keurig bij iedere aankoop.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_124506005
quote:
1s.gif Op maandag 25 maart 2013 22:27 schreef Leandra het volgende:
Wat is in hemelsnaam het nut van een bankafschrift?
Er zijn maanden dat ik 5 keer bij Ikea kom en tussen de ¤ 2 en ¤ 500 moet afrekenen, dan kun je alleen vaststellen dat die betaling van ¤ 2,- niet voor een matras is geweest.

Wat ik trouwens wel heel stom vind, is dat ik (en Ikea) het niet terug kan zien aan de hand van m'n familypas gegevens, want die gebruik ik keurig bij iedere aankoop.
Op je bankafschrift staan betalingsspecificaties waarmee ze in hun kassa"geheugen" je kassabongegevens kunnen opzoeken.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  maandag 25 maart 2013 @ 22:40:00 #207
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_124506475
Zou het niet veel eenvoudiger zijn als er teruggekeken kon worden in de familypas gegevens?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_124506826
Het zou wel logisch zijn dat dat zou kunnen inderdaad, maar ergens staat mij bij dat het IKEA Family systeem die gegevens niet mag registreren/verstrekken ivm de wet op de privacy. Maar helemaal zeker weten doe ik dat niet.

En niet iedereen gebruikt bij elke transactie een (en dezelfde) IKEA Family kaart.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  maandag 25 maart 2013 @ 22:50:09 #209
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_124507031
Bij de AH-bonuskaart kan het ook, daarbij ben ik een grote meid, en prima is staat om zelf te bepalen of ik die gegevens opgeslagen wil hebben of niet, dus als ik het onthouden van mijn aankopen zou kunnen goedkeuren dan zou ik dat doen, zeker als ik het in principe alleen zelf zou kunnen inzien de bijvoorbeeld bij de klantenservice met een inlog zou kunnen tonen.

Ik gebruik 3 verschillende bankrekeningen om onze aankopen te doen, maar altijd dezelfde familypas.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_124507150
quote:
1s.gif Op maandag 25 maart 2013 22:50 schreef Leandra het volgende:
Bij de AH-bonuskaart kan het ook, daarbij ben ik een grote meid, en prima is staat om zelf te bepalen of ik die gegevens opgeslagen wil hebben of niet, dus als ik het onthouden van mijn aankopen zou kunnen goedkeuren dan zou ik dat doen, zeker als ik het in principe alleen zelf zou kunnen inzien de bijvoorbeeld bij de klantenservice met een inlog zou kunnen tonen.

Ik gebruik 3 verschillende bankrekeningen om onze aankopen te doen, maar altijd dezelfde familypas.
Ja je hoeft mij niet te overtuigen hoor. Ik kan het ook niet veranderen. Ik zeg alleen wat ik weet. Daarnaast heb je te maken met verschillende internationale markten en 1 systeem.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  maandag 25 maart 2013 @ 22:55:41 #211
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_124507285
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 22:52 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ja je hoeft mij niet te overtuigen hoor. Ik kan het ook niet veranderen. Ik zeg alleen wat ik weet. Daarnaast heb je te maken met verschillende internationale markten en 1 systeem.
Mooi toch, als ik naar Canada verhuis en m'n (in NL gekochte) Sultan begeeft het dan zou ik daar zo kunnen aantonen wanneer ik hem gekocht heb :+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_124514791
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 22:46 schreef Bartjebart het volgende:
Het zou wel logisch zijn dat dat zou kunnen inderdaad, maar ergens staat mij bij dat het IKEA Family systeem die gegevens niet mag registreren/verstrekken ivm de wet op de privacy. Maar helemaal zeker weten doe ik dat niet.

En niet iedereen gebruikt bij elke transactie een (en dezelfde) IKEA Family kaart.
Klopt.

Ze mogen die gegevens niet opslaan. Heb ik al een x voor gebeld
Ivm garantie en geen bon.
pi_124516166
Oh, ik baal er echt enorm van dat de Hemnes boekenkasten nét uit de collectie zijn gegaan. ;(.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  dinsdag 26 maart 2013 @ 11:59:06 #214
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_124519026
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 10:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, ik baal er echt enorm van dat de Hemnes boekenkasten nét uit de collectie zijn gegaan. ;(.
Die zijn bij diverse Ikea momenteel flink in de aanbieding.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_124519089
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 11:59 schreef Leandra het volgende:

[..]

Die zijn bij diverse Ikea momenteel flink in de aanbieding.
Niet de witte ;(
Tap tap tap
pi_124520595
Wat is de zoekterm voor afbalbakken voor in de keuken. De gewone rechthoekige donkergrijze. Ik zie van alles, maar niet wat ik zoek.
  dinsdag 26 maart 2013 @ 12:48:29 #217
35189 Troel
scherp en bot
pi_124520612
recyclebakken?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_124520786
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 12:48 schreef Troel het volgende:
recyclebakken?
helaas niet
pi_124520875
En nu ik op de site aan het zoeken ben: de rechterrand is altijd afgeknipt. Beeld kleiner scrollen maakt niets uit. Ligt dat aan mijn pc?
pi_124538518
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 12:47 schreef Teslynd het volgende:
Wat is de zoekterm voor afbalbakken voor in de keuken. De gewone rechthoekige donkergrijze. Ik zie van alles, maar niet wat ik zoek.
RATIONELL afvalsysteem is dat. Het rare is dat die compleet van internet verdwenen lijken :? Er zijn wel meer artikelen van die assortimentsgroep van internet gehaald
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_124538546
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 12:55 schreef Teslynd het volgende:
En nu ik op de site aan het zoeken ben: de rechterrand is altijd afgeknipt. Beeld kleiner scrollen maakt niets uit. Ligt dat aan mijn pc?
Scherminstellingen gok ik. Probeer [ctrl] [-] eens.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_124540308
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 20:10 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Scherminstellingen gok ik. Probeer [ctrl] [-] eens.
Dat is hetzelfde als kleiner scrollen. De afgekapte rand blijf als het beeld kleiner is ook afgekapt.

Ik heb een paar Rationell-bakken die erg geschikt als bloembak zijn. Hoop ze dus bij te kunnen kopen.
pi_124541678
Met moeders naar de IKEA geweest. Score:




Dankjewel moeders.
#TeamMiley
  dinsdag 26 maart 2013 @ 21:17:40 #224
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_124542524
Je hebt er twee? Hip hoor! :Y
***
  dinsdag 26 maart 2013 @ 21:22:59 #225
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_124542842
Ha, dat servies was idd wel een mooie korting. Ik heb hem een half jaar geleden gekocht. :)
Confidence through competence
pi_124543190
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 21:17 schreef Brighteyes het volgende:
Je hebt er twee? Hip hoor! :Y
Ja nee, nou nee, ik noem mijn moeder al een tijdje moeders. :') En ze vervult de taak van twee, dus ja, ik heb twee moeders. In één.
#TeamMiley
  woensdag 27 maart 2013 @ 07:51:07 #227
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_124555740
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 21:27 schreef arachide. het volgende:

[..]

Ja nee, nou nee, ik noem mijn moeder al een tijdje moeders. :') En ze vervult de taak van twee, dus ja, ik heb twee moeders. In één.
O+
O+
  woensdag 27 maart 2013 @ 09:03:17 #228
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_124556674
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 21:04 schreef arachide. het volgende:
Met moeders naar de IKEA geweest. Score:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Dankjewel moeders.
Ik zocht ook een set als de onderstaande bij IKEA. Vond die set echter niet zo mooi/praktisch. Gebruik er bijna niets van. Ik zocht gewoon bakspanen en een soeplepel en die waren los meteen zo duur, dus maar elders gekocht.

Wel jammer dat ik deze week niet meer bij IKEA kom. Had dat servies ook wel gewild.
Niet meer actief op Fok!
pi_124556831
Gisteravond nog bij IKEA geweest voor wat andere dingetjes en direct even geïnformeerd naar de Hemnes-serie. De boekenkast is momenteel in het wit even niet verkrijgbaar, maar komt wel weer! De verkoper liet me een plaatje zien van het nieuwe model. Dat is vrijwel identiek aan het oude. Het enige verschil dat hij kon zien was dat de kleur niet meer als 'wit' genoemd staat, maar 'wit gebeitst'. Wellicht dat de nieuwe kasten een wat duidelijkere houtnerfstructuur hebben. Dat vind ik geen enkel probleem, dus ik wacht rustig af tot de nieuwe modellen er zijn. :).
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_124557696
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 09:03 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik zocht ook een set als de onderstaande bij IKEA. Vond die set echter niet zo mooi/praktisch. Gebruik er bijna niets van. Ik zocht gewoon bakspanen en een soeplepel en die waren los meteen zo duur, dus maar elders gekocht.

Wel jammer dat ik deze week niet meer bij IKEA kom. Had dat servies ook wel gewild.
Moeders vond dat ik dat nodig had. Ik vond het wel lief van haar O+
#TeamMiley
  woensdag 27 maart 2013 @ 12:41:10 #231
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_124562284
quote:
1s.gif Op woensdag 27 maart 2013 09:58 schreef arachide. het volgende:

[..]

Moeders vond dat ik dat nodig had. Ik vond het wel lief van haar O+
Wat voor servies is het precies, dat kan ik niet goed zien? Kleine kommen en eetborden voor brood en avondeten?
Ik ben zelf eigenlijk nog op zoek naar gebakschaaltjes. Jammer dat ze die niet in het paars hebben, dat zou mooi passen bij mijn huidige serviesset.
Niet meer actief op Fok!
pi_124562543
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 12:41 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Wat voor servies is het precies, dat kan ik niet goed zien? Kleine kommen en eetborden voor brood en avondeten?
Ik ben zelf eigenlijk nog op zoek naar gebakschaaltjes. Jammer dat ze die niet in het paars hebben, dat zou mooi passen bij mijn huidige serviesset.
Die kommen zijn echt enorme soepkommen. Echt heel groot.

En het is de 365+ collectie. Die hebben ze in allemaal kleuren, ook paars dacht ik.
#TeamMiley
  woensdag 27 maart 2013 @ 12:54:58 #233
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_124562660
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 12:41 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Wat voor servies is het precies, dat kan ik niet goed zien? Kleine kommen en eetborden voor brood en avondeten?
Ik ben zelf eigenlijk nog op zoek naar gebakschaaltjes. Jammer dat ze die niet in het paars hebben, dat zou mooi passen bij mijn huidige serviesset.
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/50136317/

Ideaal voor je eerste setje als je op jezelf gaat wonen imo, weinig fratsen en porselein. Zeker nu voor 15 EUR een 18 delig servies. 8)7

De afbeelding komt wat klein over. Die kom is idd een vrij forse soepkom, maar je zou er ook een side-salad in kunnen serveren.
Confidence through competence
pi_124563595
Ook als je niet net op jezelf gaat wonen is het prima hoor :) Tenzij je van gouden randjes en tierelantijntjes houdt. Ik heb zo'n set van Fargrik geloof ik, kostte 20 euro. Gewoon, wit, strak, geen randjes en geen gedoe O+
De kommen zijn wel aan de forse kant ja :@
Tap tap tap
  woensdag 27 maart 2013 @ 13:27:10 #235
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_124563629
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 12:54 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/50136317/

Ideaal voor je eerste setje als je op jezelf gaat wonen imo, weinig fratsen en porselein. Zeker nu voor 15 EUR een 18 delig servies. 8)7

De afbeelding komt wat klein over. Die kom is idd een vrij forse soepkom, maar je zou er ook een side-salad in kunnen serveren.
Prima spul voor een geweldige prijs. ^O^
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_124563821
gaat die serie eruit dat het zo goedkoop is?
  Redactie Frontpage woensdag 27 maart 2013 @ 13:33:15 #237
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_124563834
Wij hebben de Arv-set gedaan, maar die borden zijn best wel huge :P
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_124564837
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 13:25 schreef CherryLips het volgende:
Ook als je niet net op jezelf gaat wonen is het prima hoor :) Tenzij je van gouden randjes en tierelantijntjes houdt. Ik heb zo'n set van Fargrik geloof ik, kostte 20 euro. Gewoon, wit, strak, geen randjes en geen gedoe O+
De kommen zijn wel aan de forse kant ja :@
Ik vind die kommen prima eigenlijk. Past tenminste alles in. Zowel havermoutpap als soep als noedels. ^O^
pi_124567526
Even over die kommen:

Ter vergelijking met een cd hoesje



#TeamMiley
  woensdag 27 maart 2013 @ 15:34:31 #240
35189 Troel
scherp en bot
pi_124568513
Het zijn gigantische kommen. Iets meer borden zou fijn zijn, maar nog meer van die kommen zoek ik niet :P Maar dit is denk ik goedkoper dan de borden los kopen. Hoe dan ook, ik kom niet bij de IKEA in de buurt, dus ik sla dit keer over :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 27 maart 2013 @ 16:15:09 #241
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_124570034
Maar deze zijn er toch niet in alle kleuren?

Ik heb bijv het servies van Fägrik, verkrijgbaar in paars, wit en zwart.

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/90148785/
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 27 maart 2013 @ 16:20:27 #242
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_124570206
Is deze matrasbodem wat vroeger een boxspring heette? Mijn huidige bed is 2x 90x200 maar omdat ik van slaapkamer wissel wil ik naar de twijfelaar variant van 140x200, alleen vind het lastig terugvinden. Weet nog wel zeker dat het uit de Sultan serie kwam, maar die is vrij groot :')
Dekmatras erop, pootjes eronder en slapen maar of begrijp ik het verkeerd?
an urge to help mankind overcomes me
  woensdag 27 maart 2013 @ 18:13:10 #243
35189 Troel
scherp en bot
pi_124574337
Volgens mij klopt dat inderdaad :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 27 maart 2013 @ 19:21:13 #244
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_124577070
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 12:54 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/50136317/

Ideaal voor je eerste setje als je op jezelf gaat wonen imo, weinig fratsen en porselein. Zeker nu voor 15 EUR een 18 delig servies. 8)7

De afbeelding komt wat klein over. Die kom is idd een vrij forse soepkom, maar je zou er ook een side-salad in kunnen serveren.
Net even gehaald voor zoon die binnenkort de deur uitgaat (goed excuus om naar Ikea te gaan, en dat moet vast nog tig keer de komende tijd :D ), en die kommen zijn idd huge.
Je hebt bijna geen diepe borden meer nodig.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_124577188
Vreemd dat ze een set van alleen borden en kommen een servies noemen.
pi_124577649
Het online shoppen, is dat bestellen en thuis bezorgd krijgen of zoals bij de Hema = bestellen en kiezen tussen thuis bezorgd krijgen of zelf in de winkel ophalen.
  woensdag 27 maart 2013 @ 21:05:36 #247
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_124582569
quote:
1s.gif Op woensdag 27 maart 2013 19:21 schreef Leandra het volgende:

[..]

Net even gehaald voor zoon die binnenkort de deur uitgaat (goed excuus om naar Ikea te gaan, en dat moet vast nog tig keer de komende tijd :D ), en die kommen zijn idd huge.
Je hebt bijna geen diepe borden meer nodig.
Geinig dat je het zegt: ik heb de diepe vierkante 365+ erbij gekocht met deze set. Was bijna duurder dan de hele set :') en met deze kortingsactie erbij, idd duurder :')_!

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/00101339/
Confidence through competence
pi_124584523
Waar kan je eigenlijk van die dagacties zien? Ik kan wel vaker dit soort acties gebruiken
#TeamMiley
  woensdag 27 maart 2013 @ 21:39:42 #249
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_124584635
quote:
1s.gif Op woensdag 27 maart 2013 21:37 schreef arachide. het volgende:
Waar kan je eigenlijk van die dagacties zien? Ik kan wel vaker dit soort acties gebruiken
Ik ben geabonneerd op de nieuwsbrief :)

Overigens is dit wel een extreme actie hoor (-15 EUR). Meestal is het 6 Svalka glazen afgeprijsd van 6 naar 3 EUR ofzo :')
Confidence through competence
pi_124584837
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 21:39 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ik ben geabonneerd op de nieuwsbrief :)

Overigens is dit wel een extreme actie hoor (-15 EUR). Meestal is het 6 Svalka glazen afgeprijsd van 6 naar 3 EUR ofzo :')
-20 zelfs :D

Maar alsnog, misschien zit er wat bij. Ik heb nu een bananendoos vol uitzet. Denk dat er nog genoeg uit die acties te halen valt.

En die ikea is maar een kwartiertje fietsen vanaf school.
#TeamMiley
  woensdag 27 maart 2013 @ 21:44:37 #251
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_124584908
Wat betekent dat, uitzet :? (srs)
Confidence through competence
pi_124584974
quote:
11s.gif Op woensdag 27 maart 2013 21:44 schreef Stereotomy het volgende:
Wat betekent dat, uitzet :? (srs)
Spullen die je meeneemt als je uit huis gaat. Gewoon de basis. Bordjes en pannen en shit :')

Alles waar de ikea perfect voor is.
#TeamMiley
  woensdag 27 maart 2013 @ 21:46:27 #253
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_124585003
Ah okee :o Moest ff Googlen, nooit eerder bewust zo gehoord.
Confidence through competence
  woensdag 27 maart 2013 @ 21:48:41 #254
9440 Khadgar
Knutselaar
pi_124585123
quote:
11s.gif Op woensdag 27 maart 2013 21:44 schreef Stereotomy het volgende:
Wat betekent dat, uitzet :? (srs)
Ouderwets woord. Vroeger moest je je uitzet echt bij elkaar sprokkelen (je had immers geen of weinig geld en wel van alles nodig). Nu kun je gewoon voor een schijtprijsje bij Ikea de hele boel bij elkaar scoren.
pi_124585231
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 21:48 schreef Khadgar het volgende:

[..]

Ouderwets woord. Vroeger moest je je uitzet echt bij elkaar sprokkelen (je had immers geen of weinig geld en wel van alles nodig). Nu kun je gewoon voor een schijtprijsje bij Ikea de hele boel bij elkaar scoren.
Ik heb mijn glazen bij elkaar gesprokkeld. Drie jaar lang glazen bietsen tijdens de mcdonalds acties met cola glazen.

Voordeel van daar werken
#TeamMiley
pi_124586939
Zag net dat de tas Frakta ook in Utrecht is. Weet iemand of hij daar écht is?

Frakta: Singla:

FRAKTA Tas, medium IKEA Makkelijk schoon te houden; afspoelen met water en laten drogen.
¤ 0.40
Afmeting gemonteerd product
Lengte: 45 cm
Diepte: 18 cm
Hoogte: 45 cm
Max. belasting: 25 kg
Inhoud: 36 l

Ik heb liever de tas Singla die wat dieper is, maar voor iets van 2 à 3 euro reis je niet naar een andere stad.
pi_124588006
Wel ff een tip wat betreft die serviesset:
Controleer, voornamelijk de borden, op glazuurafwijkingen. Wij hebben hier uit drie sets in totaal 5 grote en 1 klein bord die een slechte afwerking hebben.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_124588071
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 19:33 schreef Teslynd het volgende:
Het online shoppen, is dat bestellen en thuis bezorgd krijgen of zoals bij de Hema = bestellen en kiezen tussen thuis bezorgd krijgen of zelf in de winkel ophalen.
Gokje: Alleen thuis bezorgen.
De winkels hebben over het algemeen niet afdoende ruimte om dit ergens op te slaan tot het artikel opgehaald wordt.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_124602756
Ik was nu net mijn keuken aan het plannen met de ikea keukenplanner. Wij willen graag poten van 21cm omdat wij beiden groot zijn, 1m79 en 1m84. Nu kwam ik tot de vaststelling dat je de onderkast voor de vaatwas niet op 21cm poten kan zetten. Klopt dit? Als dit niet kan dan vrees ik dat ik mijn keuken niet in ikea kan kopen.
pi_124606815
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 12:16 schreef Lessien01 het volgende:
Ik was nu net mijn keuken aan het plannen met de ikea keukenplanner. Wij willen graag poten van 21cm omdat wij beiden groot zijn, 1m79 en 1m84. Nu kwam ik tot de vaststelling dat je de onderkast voor de vaatwas niet op 21cm poten kan zetten. Klopt dit? Als dit niet kan dan vrees ik dat ik mijn keuken niet in ikea kan kopen.
Die poten zullen misschien niet willen. Andere mogelijkheid is een paar gipsbeton blokken op z'n kant er onder leggen. Met twee blokken van 7 heb je al een hoogte van 14 cm. Eventueel verlijm je de blokken dan kan het geen kant op.
Jeroentje.
  donderdag 28 maart 2013 @ 14:27:58 #261
35189 Troel
scherp en bot
pi_124607149
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 22:36 schreef Bartjebart het volgende:
Wel ff een tip wat betreft die serviesset:
Controleer, voornamelijk de borden, op glazuurafwijkingen. Wij hebben hier uit drie sets in totaal 5 grote en 1 klein bord die een slechte afwerking hebben.
Dat zullen we straks even doen :@
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_124611529
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 12:16 schreef Lessien01 het volgende:
Ik was nu net mijn keuken aan het plannen met de ikea keukenplanner. Wij willen graag poten van 21cm omdat wij beiden groot zijn, 1m79 en 1m84. Nu kwam ik tot de vaststelling dat je de onderkast voor de vaatwas niet op 21cm poten kan zetten. Klopt dit? Als dit niet kan dan vrees ik dat ik mijn keuken niet in ikea kan kopen.
De vaatwasser zelf is over het algemeen "maar" 86cm hoog (zit niet in een kast). Maar als het goed is heeft IKEA in ieder geval 1 vaatwasser die afgesteld kan worden tot een hoogte van 91cm.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_124615489
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 16:24 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

De vaatwasser zelf is over het algemeen "maar" 86cm hoog (zit niet in een kast). Maar als het goed is heeft IKEA in ieder geval 1 vaatwasser die afgesteld kan worden tot een hoogte van 91cm.
Ik heb mijn Ikea vaatwasser gewoon op 2 balkjes staan van 5cm en een stukje de pootjes uitgedraaid.

Persoonlijk zou ik niet meer dan een paar cm vaatwasserpootjes uitdraaien, ivm fragiele bouw van die dingen.

Dus balkjes of gipsbetonblokken kan prima.
  donderdag 28 maart 2013 @ 19:05:38 #264
3185 Adelante
To let it go now
pi_124617168
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_124619758
Er is altijd wel rommel om die bakken. Maar de vreethoek bij de uitgang ziet er sowieso altijd smerig uit in Utrecht.
  donderdag 28 maart 2013 @ 20:46:40 #266
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_124621583
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 20:09 schreef Teslynd het volgende:
Er is altijd wel rommel om die bakken. Maar de vreethoek bij de uitgang ziet er sowieso altijd smerig uit in Utrecht.
Inderdaad, armoedige puinzooi in Utrecht, met rijen blèrende kinderen.
Ik loop altijd eventjes door daar. :{w

De enige afdeling van Ikea waar ik echt niks in zie.
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
  donderdag 28 maart 2013 @ 20:49:33 #267
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_124621716
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 20:09 schreef Teslynd het volgende:
Er is altijd wel rommel om die bakken. Maar de vreethoek bij de uitgang ziet er sowieso altijd smerig uit in Utrecht.
Altijd rommel om die bakken?
Hoelang staan ze er al?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 28 maart 2013 @ 20:59:23 #268
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_124622171
quote:
1s.gif Op donderdag 28 maart 2013 20:49 schreef Leandra het volgende:

[..]

Altijd rommel om die bakken?
Hoelang staan ze er al?
Ik denk dat Teslynd die héle vreethoek bedoelt. Ik ook trouwens.
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
  donderdag 28 maart 2013 @ 21:24:18 #269
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_124623546
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 20:59 schreef HetKlusKonijn het volgende:

[..]

Ik denk dat Teslynd die héle vreethoek bedoelt. Ik ook trouwens.
De food market is toch niet extreem rommelig? Tenminste niet als ik er kom.
Dat deel waar mensen hot dogs en ijs eten kan vaak idd wel wat beter, maar ik kom er sowieso niet als er hele groepen blèrende kinderen zijn, ik heb gewoon m'n eigen kind mee :+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_124623805
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 18:13 schreef Vinz0r het volgende:

[..]

Ik heb mijn Ikea vaatwasser gewoon op 2 balkjes staan van 5cm en een stukje de pootjes uitgedraaid.

Persoonlijk zou ik niet meer dan een paar cm vaatwasserpootjes uitdraaien, ivm fragiele bouw van die dingen.

Dus balkjes of gipsbetonblokken kan prima.
Oke sorry, niet helemaal duidelijk geweest blijkbaar: Dat apparaat dat hoger kan is zelf ook al groter. Kan dan ook veilig en ruim binnen de IKEA garantievoorwaarden op 91cm (onderzijde werkblad) hoogte gemonteerd worden.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_124624337
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 20:59 schreef HetKlusKonijn het volgende:

[..]

Ik denk dat Teslynd die héle vreethoek bedoelt. Ik ook trouwens.
Dat soort bakken heeft de neiging erg rommelig te worden.
Het deel waar gegeten wordt, is meestal ronduit vies.
Ja, dat doen de klanten. De koffiehoek in supermarkten kan er ook zo vies uitzien.
pi_124625445
quote:
Daar zit de "echte" D'aim weer in! :9

En opvallend: Lonka fudge (in caramel en drop smaak) :?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  vrijdag 29 maart 2013 @ 20:31:23 #273
16715 Mylene
*schatje*
pi_124660344
quote:
Gierige IKEA-oprichter leeft in klein huis en neemt de bus

Ingvar Kamprad, de oprichter van IKEA, wordt morgen 87 jaar. Maar de man achter de meubelgigant laat het ondanks zijn fortuin niet breed hangen. Hij woont tegenwoordig in een bungalow en is te vinden in het restaurant van zijn eigen winkel. Een luxeleven is niet aan hem en zijn vrouw besteed.

Hoe zou het met de uitvinder van IKEA zijn? Het lijkt logisch dat de man nu badend in luxe van zijn pensioen aan het genieten is. De bekende meubelketen maakte van de Zweed de vijfde rijkste zakenman. Maar in werkelijkheid leeft hij zoals vele andere Zweedse gepensioneerden. Hij gaat naar het restaurant van zijn eigen winkel, rijdt met de bus en doet zijn boodschappen in een lokale supermarkt.

Maar de man doet dat niet omdat hij zich als die andere Zweden wil gedragen. Hij is gewoon te gierig om zijn geld uit te geven. Zo gaat hij vooral tegen het einde van de dag winkelen, omdat er dan meer kans op koopjes bestaat. Hij staat er ook om bekend de zakjes peper en zout op café mee te nemen. Vreemd voor een man die ooit aan het hoofd stond van een winkel die in 44 landen jaarlijks voor miljarden aan meubels verkoopt en waarvan de catalogus vaker gedrukt wordt dan de Bijbel.

Toch is hij ook de eigenaar van een landhuis in Zweden en een Franse wijngaard. Maar wanneer hij het vliegtuig neemt, zullen we hem enkel in budget class terugvinden. Desalniettemin een gelukkige verjaardag, Ingvar!
bron
  vrijdag 29 maart 2013 @ 20:47:40 #274
3185 Adelante
To let it go now
pi_124661219
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 20:31 schreef Mylene het volgende:

[..]

bron
quote:
Een luxeleven is niet aan hem en zijn vrouw besteed.
Nee zijn vrouw is al twee jaar dood :')

Parool :')
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  vrijdag 29 maart 2013 @ 20:52:18 #275
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_124661518
Die man is dus echt redelijk "gewoon" gebleven en heeft zijn geld niet over de balk gesmeten.
Ik zie niet in wat daar mis aan is.
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
  vrijdag 29 maart 2013 @ 22:15:28 #276
399717 rres
Awesomeness
pi_124665914
Ik verheug me op de Ikea tv!

I am a kingdom overthrown..
  vrijdag 29 maart 2013 @ 22:50:44 #277
35189 Troel
scherp en bot
pi_124667473
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 20:47 schreef Adelante het volgende:

[..]

[..]

Nee zijn vrouw is al twee jaar dood :')

Parool :')
Beetje misplaatst inderdaad :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 30 maart 2013 @ 00:00:07 #278
3185 Adelante
To let it go now
pi_124670522
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 22:50 schreef Troel het volgende:

[..]

Beetje misplaatst inderdaad :)
Het is gecorrigeerd op de site :)
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  zaterdag 30 maart 2013 @ 10:10:51 #279
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_124677288
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 22:15 schreef rres het volgende:
Ik verheug me op de Ikea tv!

Ohh tof concept!! En leuk flmpje :) ben vooral benieuwd naar de prijs...
  zaterdag 30 maart 2013 @ 10:36:25 #280
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_124677595
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 22:15 schreef rres het volgende:
Ik verheug me op de Ikea tv!

ik wil m!
  zaterdag 30 maart 2013 @ 10:37:51 #281
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_124677613
voorjaar 2013 staat op de site in Nederland *O*
  zondag 31 maart 2013 @ 04:02:47 #282
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_124710348
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 17:31 schreef Bartjebart het volgende:
De nieuwe IKEA STOCKHOLM collectie met de prijzen zoals die in Duitsland gaan gelden:
http://www.ikea-download.(...)A-STOCKHOLM-2013.pdf
Enig idee wanneer eea in NL in de winkels komt te liggen?
Want dan ga ik meteen achter die groene glazen vazen aan. O+
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
  FOK!fotograaf zondag 31 maart 2013 @ 09:39:01 #283
245494 Peter_Aragorn
pi_124711970
Heeft iemand hier de Henriksdal barkrukken? Ik vraag me af of die comfortabel genoeg zijn om langere tijd (een paar uur) op te zitten?
"The problem with common sense is that most people are morons."
  zondag 31 maart 2013 @ 11:16:13 #285
35189 Troel
scherp en bot
pi_124712437
De stoelen zitten prima, de barkrukken weet ik niet :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_124714856
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 04:02 schreef HetKlusKonijn het volgende:

[..]

Enig idee wanneer eea in NL in de winkels komt te liggen?
Want dan ga ik meteen achter die groene glazen vazen aan. O+
Op korte termijn. Vanaf volgende week geloof ik
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  zondag 31 maart 2013 @ 16:00:10 #287
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_124721379
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 13:05 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Op korte termijn. Vanaf volgende week geloof ik
*O*
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
  zondag 31 maart 2013 @ 16:18:27 #288
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_124722042
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 13:05 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Op korte termijn. Vanaf volgende week geloof ik
Oei, dat wordt een uitdaging.....
Volgende week krijgt mijn oudste zijn eerste huisje, en ik ga woensdag met z'n vriendin naar Ikea :X

Ik hoop bijna dat die lamp er dan nog niet is, want ik weet niet of we ons in kunnen houden als die er wel is, en dat past echt niet binnen het budget :X
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 31 maart 2013 @ 16:32:26 #289
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_124722558
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 16:18 schreef Leandra het volgende:
Ik hoop bijna dat die lamp er dan nog niet is, want ik weet niet of we ons in kunnen houden als die er wel is, en dat past echt niet binnen het budget :X
Je bedoelt die kroonluchter? Inderdaad een geweldig ding...het is maar goed dat ik al voorzien ben :X

Het is zo'n toffe serie, als ik mijn huis opnieuw zou moeten inrichten dan kwam dit toch wel heel erg in de buurt. "Geïnspireerd op de jaren 50-60" zegt de ontwerper. Ah vandaar dat ik het mooi vind! O+
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
  zondag 31 maart 2013 @ 16:34:29 #290
3185 Adelante
To let it go now
pi_124722644
Leuk cadeautje voor de kinderen zo'n kroonluchter van 99 euro :P
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_124722758
Bij IKEA Groningen hangt een heel grote poster dat de Stockholm-serie vanaf 1 april in de winkel ligt. Wij gaan dinsdag ook even kijken, denk ik. :P.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  zondag 31 maart 2013 @ 16:40:31 #292
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_124722859
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 16:34 schreef Adelante het volgende:
Leuk cadeautje voor de kinderen zo'n kroonluchter van 99 euro :P
Als het ding van een een of ander posh Italiaans diesaain-merk was geweest, dan had-ie 990,= gekost ipv 99,=. ;)
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
  zondag 31 maart 2013 @ 16:42:26 #293
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_124722930
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 16:34 schreef Adelante het volgende:
Leuk cadeautje voor de kinderen zo'n kroonluchter van 99 euro :P
Ja, want mama gaat niet al failliet aan die verhuizing hè.... :6

Ze krijgen zodra ik uit mijn huis ga mijn Miele wasmachine en vaatwasser, de Miele koelkast gaat gelijk al mee (ik ben er weinig en kan wel even met een tafelmodel toe), en de droger mogen ze ook meenemen als ik verhuis.
Dus ze komen helemaal niets tekort.... eettafelstoelen gaan mee (ik heb nog andere op zolder staan), en qua glaswerk mogen ze meenemen wat ze willen.
Daarbij heb ik vorige week zo'n 365+ serviessetje in de aanbieding gescoord en bij V&D een hele hippe messenset (die z'n vriendin helemaal te gek vindt, ik gok dat hij het een beetje te kleurrijk vindt :'))

En komende woensdag zullen ze ook niet alles zelf hoeven afrekenen denk ik ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 31 maart 2013 @ 16:43:34 #294
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_124722970
Darn, en nou maar hopen dat ze niet meelezen :@
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_124723429
Moeders zijn awesome.
pi_124746460
Er zijn nog maar weinig binnenveringsmatrassen zonder pocketvering en zonder comfortzones. Ikea heeft o.a. deze de Sultan Harestua. Alleen is hij nergens voorradig. Is hij eruit?
  maandag 1 april 2013 @ 09:05:15 #297
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_124749478
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 16:42 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, want mama gaat niet al failliet aan die verhuizing hè.... :6

Ze krijgen zodra ik uit mijn huis ga mijn Miele wasmachine en vaatwasser, de Miele koelkast gaat gelijk al mee (ik ben er weinig en kan wel even met een tafelmodel toe), en de droger mogen ze ook meenemen als ik verhuis.
Dus ze komen helemaal niets tekort.... eettafelstoelen gaan mee (ik heb nog andere op zolder staan), en qua glaswerk mogen ze meenemen wat ze willen.
Daarbij heb ik vorige week zo'n 365+ serviessetje in de aanbieding gescoord en bij V&D een hele hippe messenset (die z'n vriendin helemaal te gek vindt, ik gok dat hij het een beetje te kleurrijk vindt :'))

En komende woensdag zullen ze ook niet alles zelf hoeven afrekenen denk ik ;)
wtf why? :') betaalt dat zoontje ook nog íets zelf? :')

Straks naar ikea Amersfoort woei! *O*
Niet meer actief op Fok!
  maandag 1 april 2013 @ 09:10:30 #298
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_124749509
quote:
1s.gif Op maandag 1 april 2013 09:05 schreef Viking84 het volgende:

[..]

wtf why? :') betaalt dat zoontje ook nog íets zelf? :')

Straks naar ikea Amersfoort woei! *O*
Ja hoor, maar ik zou niet weten waarom hij nu dingen als een wasmachine enz. zou moeten kopen als hij die van mij over een tijdje zo kan krijgen en ze dan over zijn.
Dat tafelmodel koelkastje hoeft ook niet gekocht te worden, dat staat bij mijn ouders op zolder als extra.

Het zou echt zonde zijn als hij nu van alles zou gaan kopen terwijl wij (moeder en partner) over een tijdje 2 huizen samenvoegen en er dan sowieso al heel veel weg moet.

En ondertussen gebruikt hij gewoon mijn wasmachine, hij komt nog net niet tegenover mij te wonen, maar het scheelt niet veel, het is denk ik net geen 100 meter lopen :D

[ Bericht 5% gewijzigd door Leandra op 01-04-2013 09:15:43 ]
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 1 april 2013 @ 09:13:54 #299
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_124749528
quote:
1s.gif Op maandag 1 april 2013 09:10 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja hoor, maar ik zou niet weten waarom hij nu dingen als een wasmachine enz. zou moeten kopen als hij die van mij over een tijdje zo kan krijgen en ze dan over zijn.
Dat tafelmodel koelkastje hoeft ook niet gekocht te worden, dat staat bij mijn ouders op zolder als extra.

Het zou echt zonde zijn als hij nu van alles zou gaan kopen terwijl wij (moeder en partner) over een tijdje 2 huizen samenvoegen en er dan sowieso al heel veel weg moet.
hm oké :)

Ik denk dat het nog wel lastig wordt om twee Poangstoelen mee te krijgen in bus en trein. Twee pakketten per stoel van 60 x 70 ongeveer. Straks maar even overleggen en anders vraag ik of m'n zus ze binnenkort meeneemt want de kosten vd transportservice staan ook in geen verhouding tot de prijs... Hoera voor geen auto hebben :')

Wel jammer want ik had er wel naar uitgekeken om ze vandaag op te halen -O-
Niet meer actief op Fok!
pi_124749577
Vandaag naar de Ikea gaan? Klinkt als een doodswens? ;)
  maandag 1 april 2013 @ 09:19:55 #301
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_124749584
Dat is idd minder, als mijn zoon en zijn vriendin voor vandaag een tripje Ikea Amersfoort in de planning hadden gehad dan had ik even gevraagd of ze je konden helpen.
Maar vandaag is het behang uitzoeken volgens mij, en niet bij de Karwei in Amersfoort :N
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')