abonnement Unibet Coolblue
pi_361416
Zijn lekker de formule aan het verkrachten bij Veronica, ze denken zeker dat we een week naar die 'dansende' streams gaan zitten gluren. De gedachte hierachter is natuurlijk de hoop dat er paartjes onstaan. Laten we hopen dat dit niet gebeurt.
pi_361419
ik heb d'r niet echt veel behoeft aan om een paar kerels hand in hand te zien dansen

  Redactie Frontpage dinsdag 26 september 2000 @ 10:29:42 #3
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_361424
ik heb er nog niks van gezien maar het is echt een kutopdracht als ik het zo hoor. 24/7 dansen in paren.
pi_361438
Volgens mij heeft BB Belgie deze weekopdracht al achter de rug.

Als ze dezelfde weekopdrachten krijgen als de belgen, kunnen we waarschijnlijk raden wat de volgende opdracht wordt.

[Dit bericht is gewijzigd door Jochie op 26-09-2000 10:38]

Uit recent onderzoek is gebleken: Treinen rijden niet op tijd, maar op rails.
pi_361441
Weer een reden meer waarom ik niet in het big-brother huis zou willen
  Admin dinsdag 26 september 2000 @ 10:45:38 #6
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_361448
Boeit me weinig of ze al dan niet moeten dansen, maar laat het alsjeblieft niet 24 uur per dag zien.. Gooi die stream zo nu en dan ook 's naar binnen. Als ik mensen wil zien dansen ga ik wel naar een club ofzo..
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  dinsdag 26 september 2000 @ 10:49:55 #7
386 Harrie
Geile Neuk Furby
pi_361455
Danny jou weekelijkse bezoek aan DE club heeft geen fuck met BB te maken dus Off topic
pi_363434
quote:
Op 26 september 2000 10:37 schreef Jochie het volgende:
Volgens mij heeft BB Belgie deze weekopdracht al achter de rug.

Als ze dezelfde weekopdrachten krijgen als de belgen, kunnen we waarschijnlijk raden wat de volgende opdracht wordt.


Ook bij BB USA hebben ze deze opdracht al gedaan. Is het zo moeilijk om een nieuwe opdracht te bedenken??
pi_363462
De Belgen hebben nu wel een aparte opdracht. De groep is in 2 kampen verdeeld en ze spelen 'oorlogje' tegen elkaar. Ieder heeft een kant van het huis als kamp en ze lopen ook in camouflagekleding.
Sometimes, to be silent is to be most eloquent
pi_363708
was dat niet gewoon een uit de hand gelopen ruzie?

goede zet van de redaxie om er meteen artillerie en grondtroepen in de voorraadkamer bij te zetten.

  woensdag 27 september 2000 @ 15:22:38 #11
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_364661
Zijn er mensen die misschien nog wat meer weten over eerdere 'buitenlandse' weekopdrachten?
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_365351
Een papagaai woordjes leren in meerdere huizen, een hond kunstjes leren in de US..

Iets met topografie (te saai om te onthouden wat precies).

Sometimes, to be silent is to be most eloquent
  woensdag 27 september 2000 @ 21:27:07 #13
5886 LionHeart
lid van BBAnonymous
pi_365502
BBusa
vlaai-eet-wedstrijd
home-trainer (BB1)
live or death - lijst met 200(oid) personen. Ze moeten in de groep uitmaken of persoon nog leeft of al overleden is. Dan per persoon naar DBK, en ze krijgen 3 personen te horen. Mochten er 3 fout hebben geloof ik. 'Expres' door iemand verknalt in BBusa
Geografie - a la postcodes in BB1, welke snelwegen moet je nemen om van plaats A naar plaats B te komen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')