abonnement Unibet Coolblue
pi_124044970
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 12:22 schreef HetKlusKonijn het volgende:

[..]

Best een leuk appartementje, maar wat een knoeiwerk van die makelaar.
Of is het niet de bedoeling dat het ook daadwerkelijk wordt verkocht? :?
Dat vraag ik me vaker af. Je zou denken dat goede foto's maken niet zo moeilijk zou zijn. Evenals goede teksten over het huis opstellen.

Ik vind het raar, makelaars willen toch verkopen? Daar hebben ze toch een opleiding voor gevolgd? Ik zie zo vaak slechte foto's, omschrijvingen, geen foto's, geen plattegrond en geen logische volgorde van foto's... Ik kan het zelf beter.
pi_124045449
Waarom toch al dat grijs in die interieurs? Is dat iets typisch Nederlands? Komt dat door Eigen Huis & Tuin of doordat de winkels niks anders verkopen?
Ik kijk wel eens op Pinterest en dan valt me op dat alleen Nederlanders dat grijs (in alle stijlen, van strakmodern tot landelijk) altijd heel mooi vinden, mensen uit andere landen vinden blijkbaar heel andere interieurs mooi.
  donderdag 14 maart 2013 @ 12:49:09 #178
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_124045608
quote:
Hey, dat is het huis van David en Tamar uit Divorce! :D
***
pi_124045736
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 12:49 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Hey, dat is het huis van David en Tamar uit Divorce! :D
Tenenkrommend filmpje :')
  donderdag 14 maart 2013 @ 12:55:40 #180
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_124045787
Ik heb het filmpje niet bekeken. :+
***
pi_124045937
quote:
13s.gif Op woensdag 13 maart 2013 14:28 schreef pinine het volgende:
Nog even over dat huis in Aerdenhout met gratis auto, dat huis en vooral die auto mogen ze houden zelfs als ik nu de staatsl.jackpot van 30 miljoen zou winnen, 'k zou gewoon in m'n fiat blijven rijden en een normaler huis kopen met wel een grote tuin .i.p.v. op zo'n decadent aanbod ingaan, echt iets voor kapitalisten :r
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)weg-45/fotos/#foto-1
Die balustrade in de hal is lelijk, maar voor de rest best een leuk huis. Je ziet in deze klasse weleens veel ergere interieurs.

In de omschrijving op Funda nog wel dit:
quote:
De verkoper behoudt zich het recht van gunning voor.
In deze tijd mag je blij zijn als je sowieso een koper krijgt voor een dergelijk pand lijkt me, of je er nou een auto bij cadeau doet of niet.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  donderdag 14 maart 2013 @ 13:05:21 #182
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_124046054
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 12:43 schreef Gwywen het volgende:
Waarom toch al dat grijs in die interieurs? Is dat iets typisch Nederlands? Komt dat door Eigen Huis & Tuin of doordat de winkels niks anders verkopen?
Ik kijk wel eens op Pinterest en dan valt me op dat alleen Nederlanders dat grijs (in alle stijlen, van strakmodern tot landelijk) altijd heel mooi vinden, mensen uit andere landen vinden blijkbaar heel andere interieurs mooi.
Dat heet "mode", oftwel kudde-geest. ;)
Het is maar net wat er gedurende een bepaalde periode gepromoot wordt. In de jaren 60-70 was alles oranje/paars, in de jaren 80-90 moest alles wit, daarna kreeg je een periode 'kakelbont' (de rood geverfde muur was errug populair), en nu is het credo "grijs-anthraciet".

Gaat gelukkig ook weer gewoon over, een kwestie van tijd.

De pest is inderdaad dat als je iets anders wil dan wat de mode voorschrijft, je je een bult moet zoeken en je de hoofdprijs betaalt.
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
  donderdag 14 maart 2013 @ 13:14:42 #183
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_124046324
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 13:01 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Die balustrade in de hal is lelijk, maar voor de rest best een leuk huis. Je ziet in deze klasse weleens veel ergere interieurs.

In de omschrijving op Funda nog wel dit:

[..]

In deze tijd mag je blij zijn als je sowieso een koper krijgt voor een dergelijk pand lijkt me, of je er nou een auto bij cadeau doet of niet.
Hij heeft het niet echt nodig. Dit is een bij huisje voor die man. Is coureur en investeerder en woont aan de Côte d’Azur.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_124046360
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 13:05 schreef HetKlusKonijn het volgende:
je een bult moet zoeken en je de hoofdprijs betaalt.
Dit ja. Mateloos irritant.
  donderdag 14 maart 2013 @ 13:17:26 #185
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_124046421
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 13:15 schreef Gwywen het volgende:

[..]

Dit ja. Mateloos irritant.
Je kan toch het interieur verranderen?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_124046546
quote:
1s.gif Op donderdag 14 maart 2013 13:17 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Je kan toch het interieur verranderen?
Maar als je iets anders wil dan heersende Riviera Maison hype, betaal je je scheel.

Je weet wel: kartonnen letters en een loze ladder op de badkamer.





Brocant :N :{ :r
pi_124046635
quote:
1s.gif Op donderdag 14 maart 2013 13:17 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Je kan toch het interieur verranderen?
Ik bedoelde wat friekin_ zei. :)
pi_124048666
quote:
14s.gif Op donderdag 14 maart 2013 01:34 schreef RadioSlut het volgende:

[..]

Normaal gesproken houd ik wel van die wanstaltige kleine appartementjes maar dit is gewoon griezelig :r

En hierzo, roze tegels :D http://www.funda.nl/koop/(...)-32-b/fotos/#foto-15 Hoe vet ':')

http://www.funda.nl/koop/(...)-kortgenestraat-159/
In de beschrijving:
Fantastisch hoek-appartement op de negende verdieping (woonoppervlakte ca. 50 m²) in het markante wooncomplex Kortgeneflat aan de rand van de dynamische wijk Pendrecht.

:')___!!!!
Slechte belichting geeft dat rozige, ook in de slaapkamer.
  donderdag 14 maart 2013 @ 14:30:28 #189
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_124048741
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 13:21 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Maar als je iets anders wil dan heersende Riviera Maison hype, betaal je je scheel.

Je weet wel: kartonnen letters en een loze ladder op de badkamer.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Brocant :N :{ :r
En een witte speciekuip als bad :D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_124048860
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 14:30 schreef Leandra het volgende:

[..]

En een witte speciekuip als bad :D
Ik badderde m'n zoon ook in een kuip. Een zwarte, dat dan weer wel. ;)
Je raekt an de dinge geweun.
  donderdag 14 maart 2013 @ 14:38:36 #191
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_124048929
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 14:30 schreef Leandra het volgende:

[..]

En een witte speciekuip als bad :D
Ik ruik een nieuwe trend. :+
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
  donderdag 14 maart 2013 @ 14:41:43 #192
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_124049025
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 14:28 schreef Teslynd het volgende:

[..]

Slechte belichting geeft dat rozige, ook in de slaapkamer.
Die tegels in de badkamer zijn gewoon roze, dat heeft niets met de belichting te maken.
Als ze wit waren en door de belichting roze leken dan was de wastafel ook roze geweest.

Op de volgende foto zijn het duidelijk roze tegels.

Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 14 maart 2013 @ 14:44:34 #193
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_124049117
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 14:38 schreef HetKlusKonijn het volgende:

[..]

Ik ruik een nieuwe trend. :+
Ja, kost ook nog eens bijna niets.... ze zouden alleen wel een stop onderin moeten hebben.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 14 maart 2013 @ 16:40:08 #194
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_124053413
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 12:43 schreef Gwywen het volgende:
Waarom toch al dat grijs in die interieurs? Is dat iets typisch Nederlands? Komt dat door Eigen Huis & Tuin of doordat de winkels niks anders verkopen?
Ik kijk wel eens op Pinterest en dan valt me op dat alleen Nederlanders dat grijs (in alle stijlen, van strakmodern tot landelijk) altijd heel mooi vinden, mensen uit andere landen vinden blijkbaar heel andere interieurs mooi.
Het is inderdaad ontzettend Nederlands. Net als een bepaalde stijl keuken, vooral met keukenblok. Ik was een paar weken geleden in het buitenland op zoek naar een huis, en het ging echt van slecht tot erger. Vooral de Koreaanse mevrouw met troep van anderhalve meter hoog in iedere kamer was niet best. Tot we in een netjes opgeknapt huis kwamen, waarvan de keuken echt heel aantrekkelijk was voor mijn betrekkelijk Nederlandse blik. Toen we iets langer rondkeken bleken er op het schoolbord (!) in de keuken allerlei aantekeningen in het Nederlands te staan. De eigenaar was Nederlands....
  donderdag 14 maart 2013 @ 17:23:36 #195
34974 trigt013
Ik weet ook niet wat ik doe.
pi_124054960
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 16:40 schreef Gaoxing het volgende:

[..]

Het is inderdaad ontzettend Nederlands. Net als een bepaalde stijl keuken, vooral met keukenblok. Ik was een paar weken geleden in het buitenland op zoek naar een huis, en het ging echt van slecht tot erger. Vooral de Koreaanse mevrouw met troep van anderhalve meter hoog in iedere kamer was niet best. Tot we in een netjes opgeknapt huis kwamen, waarvan de keuken echt heel aantrekkelijk was voor mijn betrekkelijk Nederlandse blik. Toen we iets langer rondkeken bleken er op het schoolbord (!) in de keuken allerlei aantekeningen in het Nederlands te staan. De eigenaar was Nederlands....
Maar, hoe doen ze dat dan met keuken in het buitenland. Wat is er zo typisch nederlands aan onze keukens?
Het leven is veel te belangrijk om serieus te nemen.
  donderdag 14 maart 2013 @ 17:33:17 #196
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_124055341
Ten eerste al dat enorme schoolbord aan de muur.

En dan een combi van keukenblok (de eerste die ik daar zag), met spoelkraan en alles donkergrijs met hoogglans wit. Veel andere (nieuwe) keukens waren gewoon nog donker eiken. Nou ja, de Nederlandse keuken zag eruit als de nieuwe keukens op Funda, en de anderen in Nederlandse ogen waarschijnlijk vreselijk ouderwets.
pi_124055550
Inderdaad. Als je in Engelse / Amerikaanse woonprogramma's ziet wat er aan nieuwe - oooooh, it's lovely! - keukens geplaatst wordt. Hier zou je oma dat nog achterhaald vinden.
pi_124057270
Sowieso die Mike it's amazing! Huizen in Amerika... Het is allemaal board, vuren en gipsplaten daar. Zelfs de waterleidingen zijn gewoon van tyleen met een tuinslang koppeling en de afvoeren van flex. Veredelde woonwagens allemaal.
Laat die handjes wapperen!
  vrijdag 15 maart 2013 @ 00:41:29 #199
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_124076330
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 18:34 schreef Gieliovd het volgende:
Sowieso die Mike it's amazing! Huizen in Amerika... Het is allemaal board, vuren en gipsplaten daar. Zelfs de waterleidingen zijn gewoon van tyleen met een tuinslang koppeling en de afvoeren van flex. Veredelde woonwagens allemaal.
Er wordt in heel veel landen gewoon minder op de toekomst gebouwd dan in NL. Je gaat er bij voorbaat vanuit dat je over een jaar of 20, 30 de boel afbreekt en er iets anders neerzet.

Ik zie hetzelfde hier in Thailand, en in Dubai, waar ik naar een huis op zoek was, werden de huizen in de buurt waar we die dag naar keken 'wel wat ouder' genoemd. Dat zag je er inderdaad aan af. Maar dat 'wel wat ouder' 6 á 8 jaar was, en niet de 20 waar het naar uit zag, hadden we niet kunnen bedenken.....
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')