abonnement Unibet Coolblue
pi_123653096




League of Legends

League of Legends EU

League of Legends (LoL) is een arena multiplayer spel waarin twee teams het tegen elkaar op nemen met als doel elkaars Kasteel te vernietigen.

Klinkt saai en makkelijk, is dat zo?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ok leuk, en die Champions, zitten daar ook tieten bij?

Ja zeker! Heel veel tieten, omdat het spel door erg veel hitsige pubertjes gespeeld wordt. Riot harkt dus flink geld binnen door skins en champs met flinke uiers te maken!



Er zijn er op het moment (03-01-2013) 109 Champions waar uit je kunt kiezen.
Keuze genoeg dus en pak hem beet elke twee tot drie weken komt er een nieuwe bij!

Nu weet je een beetje over LoL en hoe het werkt;

Wil je het zelf proberen?

League of Legends EU

Vids

Het officiele youtubekanaal van Riot Games. Hier vind je alle Champion spotlights en Patch Previews terug.

Cinematic trailer

Meer uitleg over minions/creatures

Community site links

Own3d Site met streams.
Twitch Site met streams.

CLGaming NA Top Tier ( High ELO ) team met links naar Live streams van matches etc, ook grappig forum.

Solomid Community site met handige info, tournaments etc

Lolking Site waarop je scores van spelers en statistieken van Champions kunt vinden. Op het moment de beste site om snel iemand's summoner profiel op te vragen zonder dit via de in-game client te doen.

Lolwiki Complete wiki met veel info over champions, skills, abilities, masteries en items.

Championselect Site met counterpicks

Groepschat:
Voor FOK!kers is er een ingame chatkanaal FOK aangemaakt. In dit kanaal zijn je medefokkers te vinden en kun je makkelijk een premade of duo-queue afspreken zonder dat je iedereen via de friendslist individueel hoeft aan te spreken om dit te organiseren. Rechtsboven via het opties-icoontje in het chatvenster kun je autojoin aanzetten zodat het kanaal standaard opent bij het opstarten van het spel.

Teamspeak 3:
Voor FOK!kers die willen praten met andere FOK!kers tijdens het Gamen is het mogelijk om onze Teamspeak3 server te joinen.
Server: ts3.mrmanuel.nl:1337
Vraag om het FOK! lidmaatschap aan MrManuel!

Ingame name van FOK!kers

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_123653109
Als een hyena er bovenop

Geen league of Sion -O-
pi_123653214


2 VOLIBEARS VOOR JE TOPIC :*
pi_123653233
Vicariously I live while the whole world dies
pi_123653255
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 11:16 schreef kensei het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]

2 VOLIBEARS VOOR JE TOPIC :*
Vicariously I live while the whole world dies
pi_123653337
quote:
Hydra op Sion, dat moet ik ook proberen _O_
pi_123653359
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 11:12 schreef kensei het volgende:
Als een hyena er bovenop

Geen league of Sion -O-
GODSAMME die had ik moeten doen ;(
pi_123653385
quote:
9s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 11:20 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

GODSAMME die had ik moeten doen ;(
Ik wou het nog voor je doen maar had de kans niet ;(
pi_123653401
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 11:21 schreef kensei het volgende:

[..]

Ik wou het nog voor je doen maar had de kans niet ;(
;(

Volgende keer beter
pi_123653484
quote:
En dat gebeurt er dus als sion niet gestunned wordt tijdens zijn ulti 8-)
pi_123653516
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 11:17 schreef nyny83 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
pi_123653627
Maar in alle eerlijkheid, Sions is inderdaad mijn favoriete champion (was dat duidelijk?), maar ik speel hem te weinig. Je kunt er gewoon vrij weinig mee als iedereen en zijn moeder gapclosers hebben en CC alsmaar meer gaat worden.
pi_123653685
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 11:29 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Maar in alle eerlijkheid, Sions is inderdaad mijn favoriete champion (was dat duidelijk?), maar ik speel hem te weinig. Je kunt er gewoon vrij weinig mee als iedereen en zijn moeder gapclosers hebben en CC alsmaar meer gaat worden.
Jup, van die Akali's die 20 miljoen goede eigenschappen meer hebben in de skillset en je ook nog kapot bursten :'(
pi_123653696
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 11:29 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Maar in alle eerlijkheid, Sions is inderdaad mijn favoriete champion (was dat duidelijk?), maar ik speel hem te weinig. Je kunt er gewoon vrij weinig mee als iedereen en zijn moeder gapclosers hebben en CC alsmaar meer gaat worden.
Je kunt hem als lastpick nemen als zij maar 1 persoon met hard CC hebben. Tuurlijk kunnen ze je dan CC'en met die ene CC, maar dan heeft je AD carry weer vrij spel en win je alsnog. Hydra op Sion lijkt me een must met die lifesteal ulti.
Vicariously I live while the whole world dies
pi_123653709
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 11:29 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Maar in alle eerlijkheid, Sions is inderdaad mijn favoriete champion (was dat duidelijk?), maar ik speel hem te weinig. Je kunt er gewoon vrij weinig mee als iedereen en zijn moeder gapclosers hebben en CC alsmaar meer gaat worden.
AP sion werkt zo nu en dan nog wel eens, maar inderdaad met al die CC vind ik AD sion nogal karig. Vroeger nog veel AD sion gespeeld, mobi boots and dan achter iedereen aan. Op lagere levels wist niemand hoe je tegen Sion moest spelen, geweldige moment gehad.
pi_123653745
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 11:31 schreef kensei het volgende:

[..]

Jup, van die Akali's die 20 miljoen goede eigenschappen meer hebben in de skillset en je ook nog kapot bursten :'(
Die dan underfarmed raken, even twintig kills op bot pakken en dan de tering uit je bakkes meppen :r

quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 11:32 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Je kunt hem als lastpick nemen als zij maar 1 persoon met hard CC hebben. Tuurlijk kunnen ze je dan CC'en met die ene CC, maar dan heeft je AD carry weer vrij spel en win je alsnog. Hydra op Sion lijkt me een must met die lifesteal ulti.
Is ook wel zo, jammer alleen dat dat zo weinig voorkomt. Met de huidige champs en FotM's zit je al vlug tegen meerdere CC's te boksen.
pi_123654474
Gister ook eens met Akali ranked gegaan, 0/5 in lane, werd echt goed geneukt door Vlad. -> Eindig 13/7 ofzo :') Had 70 cs op 20 min.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
  dinsdag 5 maart 2013 @ 12:13:32 #18
352163 Stevenzenl
PSV Eindhoven
pi_123654973
Speel nu een ranked tegen een Ezreal, Mundo, Veigar, Annie en Morgana. Waarvan Annie en Veigar beide Smite rocken.

Ik verwacht een win.
pi_123655172
Hoop dat je verliest
  dinsdag 5 maart 2013 @ 12:25:15 #20
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_123655429
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 12:13 schreef Stevenzenl het volgende:
Speel nu een ranked tegen een Ezreal, Mundo, Veigar, Annie en Morgana. Waarvan Annie en Veigar beide Smite rocken.

Ik verwacht een win.
Dat ga je verliezen ;)
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  dinsdag 5 maart 2013 @ 12:34:28 #21
352163 Stevenzenl
PSV Eindhoven
pi_123655748
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 12:18 schreef Snorrenbaard het volgende:
Hoop dat je verliest
Win :*
pi_123657619
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 12:34 schreef Stevenzenl het volgende:

[..]

Win :*
bronze 5?
  dinsdag 5 maart 2013 @ 13:37:13 #23
352163 Stevenzenl
PSV Eindhoven
pi_123657784
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 13:31 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:

[..]

bronze 5?
Tuurlijk niet :')

Bronze 4 :') :')
pi_123658280
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 13:37 schreef Stevenzenl het volgende:

[..]

Tuurlijk niet :')

Bronze 4 :') :')
Je speelde wel laf met nidalee soms(Zondag). Tering ik ergerde me dood. Ik ging zelf al uber uber slecht, door random dc's en domme kut acties. Maar je liep steeds met nidalee naar achter om die spear te aimen.
pi_123658611
Ja kijk dat is handig als je skyped, je brult YOLOOOOOOO en duikt er in. De ander moet wel volgen.

Met Nidalee moet je af en toe gewoon wat afstand nemen en positioneren om je speer die kant op te mieteren, terwijl de ander niks anders kan doen dan even een vinger in de reet te steken en te rukken omdat je er even in je eentje voor staat.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')