abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zaterdag 16 maart 2013 @ 02:36:58 #76
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_124120680
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 00:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik vind het bij vlagen best wel amateuristisch en tenenkrommend :X
Dat pistolentrekken elke aflevering :r sorry hoor maar daar erger ik me vreselijk aan. Ik vind dat wijkgebeuren en kleine zaakjes veel leuker, veel amusanter. Burenruzies, verdenking van kindermishandeling, dat soort zaken, zoals in het begin. Elk huis waarbij Marion en Romeo aanbellen blijkt een psychisch gestoorde vent te wonen die een pistool op zak heeft en die een gevaarlijke situatie creeert terwijl Marion en Romeo de boel weer sussen.
Ik vind die Fleur wel leuk, aangenaam personage, iemand die gewoon rustig afwacht in plaats van het gevaar op te zoeken, en ze is ook wel belangrijk voor het verhaal omdat Wolfs iemand moet hebben om te beschermen tegen Daan de Vos en Eva beschermt zichzelf al. Ik denk dat Fleur dit seizoen weer slachtoffer of bijna slachtoffer wordt van Daan en dat vind ik de leukere verhaallijnen :)
  zaterdag 16 maart 2013 @ 02:55:27 #77
259569 ZodiaX
..:: 0-Day all the way ::..
pi_124120799
Die Daan de Vos is wel erg leuk gespeeld.

Humor, gemeen, echt een rol die bij Thomas Acda past, ben blij dat ze hem terug hebben gebracht.
Je weet dat er iets aan zit te komen, hij is te slim om gewoon opgepakt te worden en wraakzuchtig genoeg om zeker weten een plan te hebben.

Heb de laatste episode nog niet gezien, maar wel opgenomen, kijk ik morgen wel.
┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
pi_124120818
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 21:52 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Vond je :T iemand krijgt een deurwaarder aan de deur, en meteen pats boem ontvoerd :T
Haha nou! Zo'n reactie vind ik eigenlijk nog niet zo onrealistisch hoewel het natuurlijk wel het uiterste is. Best wreed dat mensen zo met jouw spullen omgaan en vervolgens ook nog 'professioneel' handelen en doen alsof het niks is. Ik zou echt met een schuldgevoel zitten als ik zo'n deurwaarder zou zijn trouwens :P

Enne, super veel negatieve reacties hier altijd weer. Ik vraag me af waarom jullie blijven kijken als het toch iedere keer weer zo tenenkrommend en amateuristisch is. :@
pi_124120859
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 21:24 schreef Mascleta het volgende:

[..]

Dat was toch de uiteindelijke massamoordenaar? Maar ik bedoel de rol van die andere jongen (schoonmaker) die na doden dader door wolf een pistool op Wolfs richtte.

Dat verhaal ontging mij volledig, maar ik ben niet de enige merk ik.
Dat is toch echt redelijk duidelijk toegelicht, ook zo'n gestoorde gamenerd en een vriend van hem. :)
pi_124121517
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 21:37 schreef DeTolk het volgende:

[..]

Nanette Drazic
:D nice.
Vond het wel een leuke aflevering verder.
Dat tenenkrommend e.d. dat hoort een beetje bij flikken vind ik.

Daan de vos, wat een vreselijk figuur. Als ik Wolfs was, had ik hem allang zijn kop eraf getrokken.
Vraag me af wie Daan die klappen gaf. Waarschijnlijk een vriendje van hem om Wolfs te naaien
  zaterdag 16 maart 2013 @ 13:12:11 #81
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_124127218
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 02:58 schreef Ziba het volgende:

[..]

Haha nou! Zo'n reactie vind ik eigenlijk nog niet zo onrealistisch hoewel het natuurlijk wel het uiterste is. Best wreed dat mensen zo met jouw spullen omgaan en vervolgens ook nog 'professioneel' handelen en doen alsof het niks is. Ik zou echt met een schuldgevoel zitten als ik zo'n deurwaarder zou zijn trouwens :P

Enne, super veel negatieve reacties hier altijd weer. Ik vraag me af waarom jullie blijven kijken als het toch iedere keer weer zo tenenkrommend en amateuristisch is. :@
Als mijn spullen zouden worden weggehaald zou ik dat ook vreselijk vinden, maar de deurwaarder wordt ook maar gestuurd. Dan zou ik eerder het deurwaarderkantoor in de fik steken ofzo.

Maar ik vind de personages meestal leuk, de grote verhaallijnen zijn erg goed (dat dubieuze van Wolfs wat een undercoveroperatie bleek te zijn, dat hele Daan de Vos gedoe) maar na zoveel seizoenen worden de kleine zaken ongeloofwaardig (het redden van de President, elke aflevering pistolen trekken). Ik vind het nog steeds leuk om naar te kijken maar dat soort dingen stoort me en haalt me uit de serie.
pi_124139213
quote:
3s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 07:08 schreef fotostarter het volgende:

[..]

:D nice.
Vond het wel een leuke aflevering verder.
Dat tenenkrommend e.d. dat hoort een beetje bij flikken vind ik.

Daan de vos, wat een vreselijk figuur. Als ik Wolfs was, had ik hem allang zijn kop eraf getrokken.
Vraag me af wie Daan die klappen gaf. Waarschijnlijk een vriendje van hem om Wolfs te naaien
Ik zag er onder al dat leer vrouwenhanden en een vrouwenlichaam in terug.
Ik denk dat Eva dit heeft gedaan buiten weten van Wolfs, of Fleur is gewoon een stuk sterker in haar schoenen gaan staan en heeft besloten dat mormel van een Vos zelfstandig aan te pakken. 8-)

Die Lancia Thema btw FTW! O+
pi_124140912
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 19:53 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Ik zag er onder al dat leer vrouwenhanden en een vrouwenlichaam in terug.
Ik denk dat Eva dit heeft gedaan buiten weten van Wolfs, of Fleur is gewoon een stuk sterker in haar schoenen gaan staan en heeft besloten dat mormel van een Vos zelfstandig aan te pakken. 8-)

Die Lancia Thema btw FTW! O+
Zou het niet die griet zijn, die toen uit dat cafe kwam lopen?

Edit: Nee dat kan niet :'(
  zaterdag 16 maart 2013 @ 21:35:23 #84
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_124143594
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 19:53 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Ik zag er onder al dat leer vrouwenhanden en een vrouwenlichaam in terug.
Ik denk dat Eva dit heeft gedaan buiten weten van Wolfs, of Fleur is gewoon een stuk sterker in haar schoenen gaan staan en heeft besloten dat mormel van een Vos zelfstandig aan te pakken. 8-)

Die Lancia Thema btw FTW! O+
Dat zou echt een geniale verhaallijn zijn, als Eva of Fleur Daan zou helpen om Wolfs in een kwaad daglicht te zetten. Misschien geeft Daan Fleur drugs in ruil voor haar hulp :T
pi_124320514
tvp voor beste serie op de Nederlandse buis.
pi_124342106
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 21:35 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Dat zou echt een geniale verhaallijn zijn, als Eva of Fleur Daan zou helpen om Wolfs in een kwaad daglicht te zetten. Misschien geeft Daan Fleur drugs in ruil voor haar hulp :T
dat zou heel flikken de das omdoen. :'(
  donderdag 21 maart 2013 @ 18:48:15 #87
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_124344124
quote:
1s.gif Op donderdag 21 maart 2013 17:47 schreef fotostarter het volgende:

[..]

dat zou heel flikken de das omdoen. :'(
Meh Fleur kunnen ze missen en dan hebben ze inspiratie voor komende seizoenen :)
pi_124378190
quote:
1s.gif Op donderdag 21 maart 2013 18:48 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Meh Fleur kunnen ze missen en dan hebben ze inspiratie voor komende seizoenen :)
Ok, maar niet Eva
  vrijdag 22 maart 2013 @ 17:26:57 #89
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_124380087
quote:
4s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 16:25 schreef fotostarter het volgende:

[..]

Ok, maar niet Eva
Nou, zou wel een knaller zijn als aflsluiter van de serie!
pi_124381877
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 17:26 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Nou, zou wel een knaller zijn als aflsluiter van de serie!
Niks afsluiten. Gewoon meer doorgaan :(
pi_124387166
Smakelijk :Y)
  vrijdag 22 maart 2013 @ 21:25:04 #92
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_124389071
Ja hoor. Wolfs die zijn boodschappen op de motor doet.
Zo'n goedkoop plastic tasje, hang je niet aan je stuur van de motor.
Net efkes anges
pi_124389086
Zwakke aflevering zeg. Tempo ligt enorm hoog en die verhaallijn van ome Kees was al helemaal overbodig.
pi_124394144
Waar gaat dit in godsnaam heen. Wat een niveau. :') Smeer dit lekker uit over twee afleveringen. Heb je een mooie cliffhanger en je kunt het verhaal beter uitdiepen. Dit was gewoon in hoog tempo wat doden laten zien en een te snelle climax. Om nog maar te zwijgen over het totaal overbodige verhaal van die gestolen dooie. Kijk, als die dooie nou gebruikt was door die seriemoordenaar had het nog een doel, maar dit was gewoon overbodig.
pi_124407918
Ach, ik vind het eigenlijk altijd irritant en onrealistisch dat ze in politieseries een (moord)zaak binnen twee dagen oplossen. Als dat echt zo zou zijn, dan was er in het echte leven twintig jaar na dato geen gedoe rond een oude moordzaak, omdat ze de dader nooit gevonden hebben, of dat de beoogde dader niet de echte dader blijkt.

Willen ze eens een keer realistisch lijken, smeer een zaak dan inderdaad over meerdere afleveringen uit. Vul desnoods eens een heel seizoen met 1 zaak, waarbij het écht puzzelen is van wie het heeft gedaan etc. Maar ja, dat zal wel nooit gebeuren.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_124409723
Zwakke aflevering! Had hier veel van verwacht nav de promo! Miste spanning,een klopjacht en dergelijke. Ook een enorm domme verhaallijn had die seriemoordenaar zeg. Jammer,het leek zo veel belovend.
Over al die jaren ben ik nog nooit zo negatief geweest over een afl geloof ik

Ik denk al vanaf de eerste scene dat niet die zedenvent Wil,maar die bebrilde Gamma vent de fout in gaat en Wil als dekmantel gebruikt.
Afgelopen vrijdag kreeg Romeo een.telefoontje van Wil wat mijn theorie lijkt te bevestigen

Volgende week Victor Reiniers' geregisseerde aflevering "Mooi" Volgens mij een topper!
Promo stukje van Wolfs en Eva <3 en weer Daan met het" deuntje v Eva" ditmaal op een mobiel v Wolfs
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_124410225
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 15:53 schreef Poppejans het volgende:

Ik denk al vanaf de eerste scene dat niet die zedenvent Wil,maar die bebrilde Gamma vent de fout in gaat en Wil als dekmantel gebruikt.
Afgelopen vrijdag kreeg Romeo een.telefoontje van Wil wat mijn theorie lijkt te bevestigen

dat denk ik ook ja, dat Gamma mannetje is echt zo'n creep!!!
pi_124425106
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 16:08 schreef soapie het volgende:

[..]

dat denk ik ook ja, dat Gamma mannetje is echt zo'n creep!!!
Dank jullie wel... ik vroeg me al af waar ik die kerel van kende =D
pi_124440412
Wat een aflevering.. :')
pi_124452866
Ik vond het geen slechte aflevering.
Het einde was echter wel snel nabij.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')