abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 18 april 2013 @ 19:49:39 #276
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_125451715
quote:
10s.gif Op donderdag 18 april 2013 19:49 schreef Tchock het volgende:

[..]

Afschuwelijk :')
Lekker nummer joh :P The Stones nu Brown Sugar *O*
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  donderdag 18 april 2013 @ 22:45:19 #277
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_125461095
quote:
10s.gif Op donderdag 18 april 2013 18:04 schreef Tchock het volgende:
Zin in Record Store Day overigens. Niet zo veel leuke releases als vorig jaar maar toen was ik ook veel te veel geld kwijt dus in die zin is het misschien wel goed.
Ik ook!!
Op de facebook pagina van Recordstore Day NL stonden vandaag een aantal foto`s van wat releases. "Mijn" platenwinkel deed het zelfde, die postte deze foto:


Had `m ook gevraagd of ie die 7" van Biffy Clyro had (ja!!) en de 2LP soundtrack van Dazed and Confused (daar kon ie voor even achteraan bellen als ik `m wilde hebben: JAAAAA!!! :) )
Hoop ook dat ze de 12" van dEUS hebben en de 7" van Pulp *O* *O*
Wordt weer een dure dag :') _O-
  vrijdag 19 april 2013 @ 01:36:42 #278
14505 OProg
A Life in Music
pi_125466823
Nick Drake, Steven Wilson, Opeth. :9~
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  vrijdag 19 april 2013 @ 01:38:24 #279
14505 OProg
A Life in Music
pi_125466845
Ondanks dat ik de originele persing al had.

Deze afgegeven vanavond. 180gr persing. :9~

"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_125516709
Er stonden om 9u al 20 man voor de deur bij Velvet Dordrecht begreep ik. Gelukkig was ik nog op tijd om 2 Record Store Days specials te scoren:

The Xx Jamie xx Edits
Sigur Rós Heima 180gr blauw en groen vinyl



:)
pi_125517786
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 april 2013 10:41 schreef alpeko het volgende:
Er stonden om 9u al 20 man voor de deur bij Velvet Dordrecht begreep ik. Gelukkig was ik nog op tijd om 2 Record Store Days specials te scoren:

The Xx Jamie xx Edits
Sigur Rós Heima 180gr blauw en groen vinyl

[ afbeelding ]

:)
Oooo hoop dat ze die van Sigur Ros hier ook hebben, dan gaat ie mee :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_125517957
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 april 2013 10:41 schreef alpeko het volgende:
Er stonden om 9u al 20 man voor de deur bij Velvet Dordrecht begreep ik. Gelukkig was ik nog op tijd om 2 Record Store Days specials te scoren:

The Xx Jamie xx Edits
Sigur Rós Heima 180gr blauw en groen vinyl

[ afbeelding ]

:)
Hier ging de winkel al om 8 uur open. Ik was er om half negen en toen hadden ze nog wat ik wilde hebben, maar het was wel druk :)
pi_125518040
Bij Kroese in Nijmegen gingen ze om 8.45 uur open, terwijl ik net kwam aanlopen vanaf het station. Denk dat er een man of 3, 4 waren, waardoor ik mooi m'n slag kon slaan :D
Bleuh.
pi_125518134
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 11:47 schreef PimD het volgende:
Bij Kroese in Nijmegen gingen ze om 8.45 uur open, terwijl ik net kwam aanlopen vanaf het station. Denk dat er een man of 3, 4 waren, waardoor ik mooi m'n slag kon slaan :D
Kroese is een prima winkel voor dat soort dingen ja :Y
pi_125524473
Mijn record store day aanwinsten:



Helaas geen Sigur Ros weten te scoren, die was al weg :(
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  zaterdag 20 april 2013 @ 16:08:58 #286
14505 OProg
A Life in Music
pi_125524569
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 16:04 schreef Ceased2Be het volgende:
Helaas geen Sigur Ros weten te scoren, die was al weg :(
Plaatboef Rotterdam had die nog wel. Denk dat die er volgende week ook nog wel staat.
Die kom je denk ik nog wel tegen. :)
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_125526090
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 16:08 schreef OProg het volgende:

[..]

Plaatboef Rotterdam had die nog wel. Denk dat die er volgende week ook nog wel staat.
Die kom je denk ik nog wel tegen. :)
Beetje uit de richting helaas... en geen webshop geloof ik?
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  zaterdag 20 april 2013 @ 17:23:21 #288
14505 OProg
A Life in Music
pi_125526220
Nee. :(

Maar ik denk dat hij nog wel terug te vinden is online straks her en der.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  zaterdag 20 april 2013 @ 21:16:26 #289
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_125534217
Zo, was een mooi dagje Record Store Day (dag van de onafhankelijke platenzaak). Vanochtend om 7 uur weg vanuit Den Helder, 8.20 uur stonden we in de rij voor Concerto Amsterdam we hadden nummer 14 en 15 dus viel nog mee met de rij toen. 9 uur ging de winkel open, aantal platen gekocht:

dEUS - Suds&Soda
Girls in Hawaii - Misses
Foals - My Number
Jeff Buckley - Hellelujah
Triggerfinger - DriveBy

Soundgarden hadden ze helaas niet binnen gekregen en No Fun van The Black Keys/The Stooges was al uitverkocht door dus die andere 13 man. Toen gekeken naar Seasick Steve instore, prachtig, wat een sfeer wat een muziek. Beetje jammer van die fotografen, het was echt druk in die kleine ruimte. Hij heeft nog even een tasje gesigneerd.Toen zag ik nog een White Stripes liggen ook maar meegenomen.

Toen nog even langs Velvet in Amsterdam na een tip dat ze No Fun daar nog hadden, helaas halfuurtje te laat. Naar Delft gegaan, daar bij Velvet Soundgarden gekocht, nog twee andere platenzaken daar bezocht en naar Rotterdam gegaan, daar bij De Plaatboef nog naar een bandje Maison Du Malheur gekeken, was wel leuk, daar nog Them Crooked Vultures gekocht moest ik altijd nog eens kopen en een Queens of the Stone Age EP van RSD 2010. In totaal 4 RSD tassen, 3 van die gratis singletjes en een gratis CD van het Indie Snowstar label, leuke muziek wel.

|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  zaterdag 20 april 2013 @ 21:55:31 #290
14505 OProg
A Life in Music
pi_125536195
Aardig reisje gemaakt. :P
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  zaterdag 20 april 2013 @ 21:57:39 #291
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_125536313
quote:
12s.gif Op zaterdag 20 april 2013 21:55 schreef OProg het volgende:
Aardig reisje gemaakt. :P
De zon scheen ;)
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 20 april 2013 @ 22:48:09 #292
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_125538736
de vraag is eigenlijk: zou je dat vinyl ook gekocht hebben als het geen record-store-day versie was?
Nothing lasts forever but the certainty of change
  zaterdag 20 april 2013 @ 22:50:23 #293
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_125538819
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 22:48 schreef Tokus het volgende:
de vraag is eigenlijk: zou je dat vinyl ook gekocht hebben als het geen record-store-day versie was?
Nee :P De Triggerfinger en QotSA wel. (en TCV & White Stripes, maar dat zijn al geen RSD platen) Heb er toch het geld voor, was een leuke dag en heb weer wat mooie platen om te luisteren :) En het is gewoon mooi om door die bakken te spitten, zo'n dag als dit helpt de platenzaken wel om overeind te blijven denk ik zodat ik ook gewoon in die bakken kan blijven spitten :)
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_125539282
quote:
6s.gif Op zaterdag 20 april 2013 22:50 schreef Dagoduck het volgende:
ik zodat ik ook gewoon in die bakken kan blijven spitten :)
Dat is altijd leuk :)
Why am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world
pi_125544489
quote:
6s.gif Op zaterdag 20 april 2013 22:50 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Nee :P De Triggerfinger en QotSA wel. (en TCV & White Stripes, maar dat zijn al geen RSD platen)
Ah dat verklaart, ik vond hem qua kleurensetting er al anders uit zien dan de RSD versie.
  zondag 21 april 2013 @ 02:01:04 #296
14505 OProg
A Life in Music
pi_125545423
quote:
6s.gif Op zaterdag 20 april 2013 22:50 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Nee :P De Triggerfinger en QotSA wel. (en TCV & White Stripes, maar dat zijn al geen RSD platen) Heb er toch het geld voor, was een leuke dag en heb weer wat mooie platen om te luisteren :) En het is gewoon mooi om door die bakken te spitten, zo'n dag als dit helpt de platenzaken wel om overeind te blijven denk ik zodat ik ook gewoon in die bakken kan blijven spitten :)
Dit ook. En ik heb die Dead Can Dance misschien wel juist nu gekocht voor RSD en anders had ik hem even laten staan. Maar die wilde ik sowiezo wel hebben. En Liquid Tension Experiment omdat het gewoon een mooie uitgave is.

En verder de platenzaken gespekt met niet RSD uitgaves. Ik ben met name blij met twee albums van de Engelse begin jaren zeventig progressieve rockband Wild Turkey die ik bij toeval tegen kwam. :)

En met de Imagine vinyl box van John Lennon. Dat was toevallig RSD 2011 en die stond er ineens tweede hands. :)
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  zondag 21 april 2013 @ 09:23:48 #297
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_125547299
Er zijn hier in Den Helder helemaal geen platenzaken en de enige winkels die cd's verkopen zijn V&D en FRS :') Het is echt droevig hier..
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  zondag 21 april 2013 @ 09:40:16 #298
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_125547461
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 01:23 schreef Operc het volgende:

[..]

Ah dat verklaart, ik vond hem qua kleurensetting er al anders uit zien dan de RSD versie.
Ik wilde dat album sowieso al kopen, wist niet dat hij er ook als RSD was, ik zag dat iemand die had gekocht met zwart/rood vinyl, ik heb nog even gezocht maar er waren er niet meer van. Toen de 'gewone' maar gekocht :)

En ik ging naar de bak van QotSA, loopt er net iemand vandaan met QotSA - Songs for the Deaf album, ben ik verdomme al een tijdje naar opzoek en het was nog de laatste ook ;(
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  zondag 21 april 2013 @ 11:06:46 #299
358226 RonB79
No Scrobble, No Glory
pi_125548200
quote:
6s.gif Op zondag 21 april 2013 09:23 schreef Dagoduck het volgende:
Er zijn hier in Den Helder helemaal geen platenzaken en de enige winkels die cd's verkopen zijn V&D en FRS :') Het is echt droevig hier..
Hier ook. Dan zou ik 60km moeten rijden en dat vertik ik, dus iemand in London heeft gisteren 2 items voor me gekocht en 2 andere items heb ik al via eBay gekocht.
pi_125549465
quote:
6s.gif Op zondag 21 april 2013 09:40 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Ik wilde dat album sowieso al kopen, wist niet dat hij er ook als RSD was, ik zag dat iemand die had gekocht met zwart/rood vinyl, ik heb nog even gezocht maar er waren er niet meer van. Toen de 'gewone' maar gekocht :)

En ik ging naar de bak van QotSA, loopt er net iemand vandaan met QotSA - Songs for the Deaf album, ben ik verdomme al een tijdje naar opzoek en het was nog de laatste ook ;(
Ah ja, dat is balen inderdaad, misschien online nog ergens te vinden?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')