abonnement Unibet Coolblue
pi_123623186


No words necessary:



1 van de grootste en mooiste supportershomes van Europa:



Welkom in het centrale FC Utrecht topic!

Het eerste elftal:


Memorabele FCU-wedstrijden:


Bekijk deze YouTube-video


Bekijk deze YouTube-video


Waar zitten de Fok! FC Utrecht supporters?
Een overzicht van het stadion:


• KansloosForEver - Vak K
• Tha_Duck - Vak P
• PBateman1978 - Vak U
• _Vulcanus_ - Vak T
• Dribbel79 - Vak X
• Eilanden - Vak X
• Druppel - Vak L
• Joesse - Vak J
• paultjuhhh - Vak K (naast de vervelende trommelaar)
• zatoichi - Vak Q
• DiMacho - Vak P
• ImHungryLetsGetATaco - Vak Y
• Rave_NL - Vak P
• Kos_met_de_snor - Vak K (achter de vervelende trommelaar)
• Reanimation - Vak K
• Jojohopjes - Vak L
• RoodWitBlauw - Vak L
• wortel1981 - Vak M
• WD.40 - Vak Y
• StringsOfLife - Vak M
• Oidipous - Vak O
• Absurditeit - Vak M
• Zandman030 - Vak H
• Thrills - Vak H (zo ongeveer naast Zandman)

Vorige delen:
Gebruik de search maar :)

[ Bericht 1% gewijzigd door PBateman1978 op 05-03-2013 12:20:42 ]
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_123623198
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 17:12 schreef miera het volgende:
Gerucht: Anouar Kali vertrekt naar RSC Anderlecht
04-03-2013
Utrecht – Anouar Kali wordt nadrukkelijk gevolgd door RSC Anderlecht. De Belgische koploper is een belangrijke gegadigde om de spelbepaler van FC Utrecht na dit seizoen in te lijven. De 21-jarige middenvelder is komende zomer transfervrij. Onderhandelingen met FC Utrecht om zijn contract te verlengen tot 2016 liepen vorige maand stuk.

Utrecht trainer Jan Wouters gaf al aan het vertrek van Kali te betreuren. “Ik vind het ontzettend jammer dat hij niet wil blijven. Maar ik snap zijn ambitie om het hogerop te zoeken.

Aan de andere kant: hij is nog jong, hij had ook kunnen wachten om zich eerst hier verder te ontwikkelen, om dat de stap te maken.

Is dit een goeie?
Niet goed genoeg voor Anderlecht als je het mij vraagt.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_123654725
Volgens VI zijn de contractbesprekingen met Vd Gun en Vd Maarel in een vergevorderd stadium; ze tekenen allebei bij.

Vd Maarel vind ik een nuttige kracht, maakt wat foutjes maar goed om erbij te hebben (eventueel voor de bank maar daar moet ie zelf ook zin in hebben). Maar Vd Gun? Ik was al verbaasd dat hij werd terug gehaald (zeker door de manier waarop hij toen naar Engeland is gegaan maar in de voetballerij worden dat soort dingen snel vergeten). Maar in mijn ogen heeft ie het afgelopen jaar ook niks toegevoegd. Niet beslissend, scoort niet, wat moet je er mee?
pi_123655204
Ervaring he.
Niet te onderschatten.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_123655377
quote:
12s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 12:18 schreef PBateman1978 het volgende:
Ervaring he.
Niet te onderschatten.
Ervaring heb ik ondertussen ook! (ik kan alleen niet voetballen...)
pi_123655476
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 12:23 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Ervaring heb ik ondertussen ook! (ik kan alleen niet voetballen...)
:P

vd Gun is niet meer dezelfde als jaren terug, maar ondanks dat ie veel kansen om zeep heeft geholpen dit jaar is ie vaak wel belangrijk geweest voor o.a. het positiespel. Als ie niet mee doet mis je m!
En daarbij is ie blijkbaar belangrijk in de kleedkamer.
Snap wel dat ze m willen houden iig, maar hopelijk wel voor weinig!
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_123656676
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 17:14 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Niet goed genoeg voor Anderlecht als je het mij vraagt.
Kali is een middelmatige speler die nogal wisselvallig is. Bij vlagen kan hij briljante dingen afleveren, maar veelal levert hij ballen in of doet hij de verkeerde dingen. Ik zal hem persoonlijk niet missen bij de FC en het zou me verbazen als hij in Anderlecht in de basis komt.
pi_123698040
Mike vd Hoorn in voorselectie Oranje. :o
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_123698107
quote:
14s.gif Op woensdag 6 maart 2013 12:32 schreef PBateman1978 het volgende:
Mike vd Hoorn in voorselectie Oranje. :o
En terecht!
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  woensdag 6 maart 2013 @ 21:53:11 #10
356568 Lesnar
Can you see me now?
pi_123722040
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 17:14 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Niet goed genoeg voor Anderlecht als je het mij vraagt.
Anderlecht is een slangenkuil. Als hij daar 3 mindere wedstrijden speelt zit hij de rest van het seizoen op de tribune. Over 2 jaar zien we hem weer terug bij rkc
I’m drinking a cooler full of Coors Light, Coors Light because Bud Light won’t pay me anything. “Hell, I might even get on top of my wife tonight.”
pi_123734712
quote:
1s.gif Op woensdag 6 maart 2013 21:53 schreef Lesnar het volgende:

[..]

Anderlecht is een slangenkuil. Als hij daar 3 mindere wedstrijden speelt zit hij de rest van het seizoen op de tribune. Over 2 jaar zien we hem weer terug bij rkc
Ik gun hem dat echt....
pi_123735552
quote:
1s.gif Op woensdag 6 maart 2013 21:53 schreef Lesnar het volgende:

[..]

Anderlecht is een slangenkuil. Als hij daar 3 mindere wedstrijden speelt zit hij de rest van het seizoen op de tribune. Over 2 jaar zien we hem weer terug bij rkc
Als ie het net zo goed doet als Sneijder :')
pi_123786544
quote:
Jan Wouters had er nog wel even de balen van. Vrijdag werd, ondanks een veldoverwicht, in Arnhem met 2-0 verloren van Vitesse. “Zeventig minuten lang hebben wij die wedstrijd gedicteerd”, zegt de oefenmeester van FC Utrecht. “Maar, twee zwakke momenten kosten je de wedstrijd. Zelf krijgen we mogelijkheden, met name in de tweede helft met Duplan en twee keer Mulenga. In de eerste helft creëerden we nog te weinig. We waren oppermachtig tegen een directe concurrent, maar stonden met lege handen.”

Juiste keuzes
Deze week werd toegewerkt naar het duel van zondag. FC Utrecht neemt het om 14.30 uur op tegen RKC Waalwijk. “Uit de wedstrijd tegen Vitesse nemen we mee, dat hoe sterker je bent, je nog scherper moet zijn op eigen foutjes. Het maken van de juiste keuzes, met name ook in de laatste fase, daar zijn we wel mee bezig geweest”, aldus Wouters.

Verder dan toen
In november van het vorige kalenderjaar ging FC Utrecht in Waalwijk pijnlijk onderuit met 4-0, nadat een week eerder glorieus met 5-1 werd gewonnen bij Willem II. Wouters: “Het is zondag een nieuwe wedstrijd, waarin we de dingen die we toen niet goed deden nu wel goed moeten doen. Dat doen we het hele seizoen al. Wij zijn nu veel verder dan dat we toen waren. Het wordt daar in de laatste fase 4-0. Geflatteerd, maar wel 4-0. We hebben wat goed te maken tegen RKC.”

Afwisseling
Het grote verschil met wedstrijden eerder in het seizoen ligt hem onder andere in de strijdwijze van de tegenstander, meent Wouters. “Tegenstanders gingen eerst van hun eigen krachten uit en durfden druk te zetten op ons. Nu passen ze zich aan, aan ons. Wij moeten hier mee omgaan. In dat proces zitten wij nu. Voor ons is het zoeken naar een juiste afwisseling. We spelen verzorgd voetbal, maar op momenten mag het wat opportunistischer.”

Af- en aanwezig
Jan Wouters kans zondag geen beroep doen op Adam Sarota (knie), Yoshiaki Takagi (pols) en Marcus Nilsson (rug). Jens Toornstra, Nana Asare en Michael Zullo hebben de groepstraining hervat en zijn weer inzetbaar.

FC Utrecht - RKC Waalwijk staat onder leiding van scheidsrechter Braamhaar.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_123787422
Wouters & Alflen hebben voor 2 jaar bijgetekend.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  vrijdag 8 maart 2013 @ 15:38:44 #15
356568 Lesnar
Can you see me now?
pi_123793564
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 13:18 schreef PBateman1978 het volgende:
Wouters & Alflen hebben voor 2 jaar bijgetekend.
Netjes!
I’m drinking a cooler full of Coors Light, Coors Light because Bud Light won’t pay me anything. “Hell, I might even get on top of my wife tonight.”
pi_123793792
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 13:18 schreef PBateman1978 het volgende:
Wouters & Alflen hebben voor 2 jaar bijgetekend.
Lekker dan!

RKC moet te doen zijn toch?

zou je zeggen
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_123793815
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 15:43 schreef Matip het volgende:

[..]

Lekker dan!

RKC moet te doen zijn toch?

zou je zeggen
Ik hoop van wel ja. :D
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_123793940
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 15:44 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ik hoop van wel ja. :D
Ruiter
Maarel-Hoorn-Wuytens-Bulthuis
Duplan-Kali-Toornstra-Asare?
Mulenga - vd Gun

Zoiets denk ik dan maar?
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_123794027
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 15:46 schreef Matip het volgende:

[..]

Ruiter
Maarel-Hoorn-Wuytens-Bulthuis
Duplan-Kali-Toornstra-Asare?
Mulenga - vd Gun

Zoiets denk ik dan maar?
Asare wordt klaargestoomd voor Fey-uit geloof ik, Schepers speelt op die plek.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_123794132
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 15:49 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Asare wordt klaargestoomd voor Fey-uit geloof ik, Schepers speelt op die plek.
Viel Schepers thuis tegen Roda ook al niet in? Vond 'm toen wel aardig spelen. En Oar dan?
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_123794291
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 15:51 schreef Matip het volgende:

[..]

Viel Schepers thuis tegen Roda ook al niet in? Vond 'm toen wel aardig spelen. En Oar dan?
Oar is geblesseerd.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_123794788
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 12:56 schreef PBateman1978 het volgende:
Af- en aanwezig
Jan Wouters kans zondag geen beroep doen op Adam Sarota (knie), Yoshiaki Takagi (pols) en Marcus Nilsson (rug). Jens Toornstra, Nana Asare en Michael Zullo hebben de groepstraining hervat en zijn weer inzetbaar.
Ik was daar vanuit gegaan..
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_123795029
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 16:07 schreef Matip het volgende:

[..]

Ik was daar vanuit gegaan..
Snap ik!
Maar ik las op fcu.net dat Oar geblesseerd is en Schepers speelt.
Kan ook onwaar zijn natuurlijk, maar we zien 't zondag wel. :)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_123873834
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 16:13 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Snap ik!
Maar ik las op fcu.net dat Oar geblesseerd is en Schepers speelt.
Kan ook onwaar zijn natuurlijk, maar we zien 't zondag wel. :)
Was dus onwaar ;)

Dramatisch slechte eerste helft, tweede helft iets beter. Verrot koud maar gelukkig een mooi doelpunt van Mulenga waardoor je hele belangrijke punten pakt.
pi_123874202
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 17:18 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Was dus onwaar ;)

Dramatisch slechte eerste helft, tweede helft iets beter. Verrot koud maar gelukkig een mooi doelpunt van Mulenga waardoor je hele belangrijke punten pakt.
Inderdaad!

Het was idd niet best, erg koud, maar gelukkig wel 3 punten.
Die Oar is ook niet in vorm altijd gevaarlijk met goede voorzetten zo blijkt maar weer, benieuwd wie er volgende week de lul is op 't middenveld.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_123874296
Ik heb geen idee, Kali speelde voor het eerst in tijden een fatsoenlijke wedstrijd. Oar inderdaad beroerd gespeeld, maar hard gewerkt en 1 goed moment. Vd Gun was beroerd en ook vd Maarel had niet echt zijn dag.
pi_123880518
De arbitrage had duidelijk (op alle velden) zijn dag niet.
pi_123890879
Ik vond het niet eens zo heel erg slecht (of in ieder geval niet heel veel anders dan anders :P), RKC kwam duidelijk voor een punt en voetbalde vervelend. Utrecht kan moeilijk omgaan met een ploeg die zich ingraaft, da's bekend, waardoor het al snel saai wordt/oogt. Verdedigend stond het aardig, nauwelijks wat weg gegeven. Mulenga werkte zich weer een slag in de rondte maar staat er te vaak alleen voor.
Van de flanken kwam (weer) te weinig, Duplan en Oar komen te weinig met bruikbare voorzetten en komen te weinig naar binnen. De enige voorzet van Oar die niét in de tribune verdween werd door held Jacobus goed ingekopt. En Vd Gun zal vast een vriendelijk joch in de kleedkamer zijn maar voegde wederom niks toe.
Ach, lekker drie puntjes gepakt. Hoogtepunt van de wedstrijd vond ik trouwens het steekpassje van Toornstra op Mulenga, buitenkantje rechts, waardoor Mulenga alleen op de keeper af kon.
  zondag 10 maart 2013 @ 23:03:56 #29
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_123892147
Ik mis Gerndt ;(
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
pi_123899259
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 23:03 schreef leeroy het volgende:
Ik mis Gerndt ;(
_O-

Dat komt hooguit door de temperatuur, voor de rest bracht ie niks. En hij is overigens voorlopig uitgeschakeld :')
pi_123899270
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 22:43 schreef Stampie22 het volgende:
Ik vond het niet eens zo heel erg slecht (of in ieder geval niet heel veel anders dan anders :P), RKC kwam duidelijk voor een punt en voetbalde vervelend. Utrecht kan moeilijk omgaan met een ploeg die zich ingraaft, da's bekend, waardoor het al snel saai wordt/oogt. Verdedigend stond het aardig, nauwelijks wat weg gegeven. Mulenga werkte zich weer een slag in de rondte maar staat er te vaak alleen voor.
Van de flanken kwam (weer) te weinig, Duplan en Oar komen te weinig met bruikbare voorzetten en komen te weinig naar binnen. De enige voorzet van Oar die niét in de tribune verdween werd door held Jacobus goed ingekopt. En Vd Gun zal vast een vriendelijk joch in de kleedkamer zijn maar voegde wederom niks toe.
Ach, lekker drie puntjes gepakt. Hoogtepunt van de wedstrijd vond ik trouwens het steekpassje van Toornstra op Mulenga, buitenkantje rechts, waardoor Mulenga alleen op de keeper af kon.
Ik vond het verdedigend in de eerste helft maar zo-zo hoor. RKC had een paar hele grote kansen (mede dankzij onze blunder keeper). In de tweede helft was het een stuk beter, maar toen voetbalden we ook meer vooruit voor mijn gevoel.
pi_123899286
Jullie kunnen zomaar 5e eindigen dit jaar. ^O^
pi_123899850
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 08:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Jullie kunnen zomaar 5e eindigen dit jaar. ^O^
Zondag stunten in R'dam en we gaan voor de 4e plaats. :P
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_123899901
en jullie zomaar derde :)

Over de wedstrijd: Redelijk gespeeld, weinig kansen weggegeven. Blijft jammer dat Mulenga te zwak is aan de bal. Als hij dat beter zou beheersen zou het echt een wereldspits zijn. Duplan begon goed in de eerste 20 minuten. Daarna zwakte het af. Oar zijn dag inderdaad niet. Ik ben echt benieuwd hoe naar volgende week. Hoe zou vdhoorn zich houden tegenover Pelle...
pi_123900013
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 08:59 schreef zolderraam het volgende:
en jullie zomaar derde :)

Over de wedstrijd: Redelijk gespeeld, weinig kansen weggegeven. Blijft jammer dat Mulenga te zwak is aan de bal. Als hij dat beter zou beheersen zou het echt een wereldspits zijn. Duplan begon goed in de eerste 20 minuten. Daarna zwakte het af. Oar zijn dag inderdaad niet. Ik ben echt benieuwd hoe naar volgende week. Hoe zou vdhoorn zich houden tegenover Pelle...
Ik vond Mulenga wel heel sterk toen hij die verdediger aftroefde voor de Bunnikside. Toen kwam zijn kracht en lengte heel erg van pas. Dat moet hij vaker doen, maar dan moet er wel iemand in de spits gaan staan die scoort.

Overigens ook weer lachwekkend, de Kogel kwam en gelijk een gigantische kans. En daarna had hij gerust naar huis kunnen gaan, had je niet eens gemerkt.
pi_123900944
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 09:05 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Ik vond Mulenga wel heel sterk toen hij die verdediger aftroefde voor de Bunnikside. Toen kwam zijn kracht en lengte heel erg van pas. Dat moet hij vaker doen, maar dan moet er wel iemand in de spits gaan staan die scoort.

Dat is ook zijn sterkste punt natuurlijk. zijn kracht. Maar hij verloor 1 tel ervoor eigenlijk de bal maar door zijn inzet en kracht veroverde hij hem terug en slingerde hem voor. Stilstaand met man in de rug komt geen verdediger er aan te pas bij hem. Maar juist aan de bal op snelheid heeft hij veel moeite.
pi_123901204
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 09:53 schreef zolderraam het volgende:

[..]

Dat is ook zijn sterkste punt natuurlijk. zijn kracht. Maar hij verloor 1 tel ervoor eigenlijk de bal maar door zijn inzet en kracht veroverde hij hem terug en slingerde hem voor. Stilstaand met man in de rug komt geen verdediger er aan te pas bij hem. Maar juist aan de bal op snelheid heeft hij veel moeite.
True, qua techniek en controle is het matig met Mulenga... Dat maakt hij goed met zijn kracht en inzet, maar toch komt hij op bepaalde momenten wat te kort wat mij betreft. Trouwens wel heel sterk hoe hij die bal inkopte (en af en toe heeft hij toch ook wel nette akties aan de bal).

Verder matige pot, weinig afgedwongen en zelf kom je af en toe goed weg. Jammer dat die voorzetten van (onder andere) Oar te vaak de tribunes in gaan, dat moet toch beter kunnen... Vd Gun, amper tot geen rendement...

Maar ja, gewonnen en daar gaat het om, helemaal bij dit soort wedstrijden is het dan wel weer knap dat je hem alsnog binnen haalt. Op naar de volgende, gaat een lastige worden.
pi_123901346
Mulenga moet gewoon op snelheid zijn als hij de bal krijgt. Dat is lastig aan hem maar heeft ook deels te maken met het feit dat de rest van het team de bal niet genoeg onder controle kan krijgen en hem direct door te passen waardoor Mulenga zich weer moet inhouden om niet buitenspel te staan.

Sowieso duurde het gisteren voorin elke keer weer veel te lang met passes, je zag de spelers telkens weer een actie teveel maken; een van der Gun die wacht en wacht en dan een totaal verkeerde pass geeft, een van de Maarel die één verdediger passeert en gelijk denkt Messi te zijn en er nog één wil passeren.... Frustrerend was dat.
pi_123901669
Toch blijft het wonderlijk dat we in het beste seizoen in jaaaaaren zo kritisch blijven (ikzelf ook). Stel dat ze wél elke wedstrijd goed zouden spelen, zouden we dan meestrijden om het kampioenschap? :P


Ik denk het wél.
pi_123901751
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 10:21 schreef Stampie22 het volgende:
Toch blijft het wonderlijk dat we in het beste seizoen in jaaaaaren zo kritisch blijven (ikzelf ook). Stel dat ze wél elke wedstrijd goed zouden spelen, zouden we dan meestrijden om het kampioenschap? :P

Ik denk het wél.
Kritisch blijven is juist goed op dit moment denk ik.

En we hadden niet eens elke wedstrijd zo goed moeten/hoeven te spelen, alleen enkele wedstrijden gewoon wel moeten winnen of minstens gelijk.

Vitesse (uit en thuis)
PSV uit
Ajax thuis
Feyenoord thuis
PEC Zwolle

Een paar uit deze lijst had zo'n groot verschil gemaakt... Aan de andere kant zou het ook betekenen dat de media bovenop ons zat waardoor, Utrecht kennende, het daarna weer finaal mis zou gaan :P

Wel leuk om te zien dat we nu, nu we boven Twente staan, in de grafiekjes van de topclubs zijn opgenomen in de krant :D
pi_123901870
Dat dit ons beste seizoen in tig jaar is ligt ook meer aan het algemene niveau in de Eredivisie dan specifiek aan onze kwaliteiten denk ik. ;)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_123901904
Wat een ongelooflijke kut wedstrijd met van de Maarel als dieptepunt. Die gast speelt dit seizoen best aardig maar wat hij gister liet zien ging echt helemaal nergens over. Ballen die niet aankomen, dribbels waarmee hij denkt door 2 man heen te kunnen..

Mulenga speelde een behoorlijke wedstrijd maar de aansluiting was er totaaal niet. Als je met een soort van aanspeelpunt speelt moet je er natuurlijk wel voor zorgen dat die aansluiting er is. Toornstra speelde iets teveel vanaf de zijkant. Duplan was een drama. Snap dan alleen niet dat de Kogel er voor hem inkomt, die kan er helemaal niets van.

Volgende week Feyenoord uit, kijken hoe we er daadwerkelijk voor staan.
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_123901906
quote:
Mike van der Hoorn was wellicht de meeste verrassende speler in de voorselectie van Oranje voor de WK-kwalificatieduels met Estland en Roemenië. En ook al rekent de centrumverdediger van FC Utrecht nergens op, zijn naam is voorlopig in ieder geval even gevestigd.

Met een ijszak tegen zijn gezwollen lip een rode bult op zijn voorhoofd staat Van der Hoorn na afloop van het duel met RKC (1-0-zege) de pers te woord. De verdediger is het inmiddels wel gewend om na een wedstrijd onder de schrammen te zitten.

'Zo erg is het allemaal niet', stelt hij schouderophalend. De 20-jarige Almeerder heeft zich met het oog op Oranje echt niet extra ingezet. 'Ik ga elke wedstrijd namelijk hetzelfde in. Ik doe geen gekke dingen en gedraag me nog steeds hetzelfde.'

Die nuchterheid is geen act, zegt zijn trainer Jan Wouters. 'Mike is gewoon zo. Hij weet ook wat goed voor hem is.' Hoewel de voorselectie ook voor de trainer van FC Utrecht als een verrassing kwam, is hij niet eens heel erg verbaasd. 'Van Gaal selecteert graag jonge jongens, dus hoe eerder Mike er bij zit, hoe beter. Al had ik er nu nog geen rekening mee gehouden.'

In de pikorde lijkt Van der Hoorn jongens als de geboren Braziliaan Douglas en Jeffrey Bruma inmiddels gepasseerd te zijn. Met de opmerking dat zijn pupil misschien wel de Nederlandse Douglas is, is Wouters het echter niet eens.

'Ik vind hem opbouwend echt veel beter dan Douglas. We hebben in Nederland vaak verdedigers gehad die goed konden opbouwen en verdedigers die goed konden verdedigen. Ik vind dat Mike dat allebei prima kan. Eigenlijk heeft hij alles', is hij vol lof.

Van der Hoorn heeft inmiddels de interesse gewekt van een club als PSV en als het aan Wouters ligt, zou een dergelijke overstap goed zijn voor zijn verdediger. 'Hij heeft hier een doorlopend contract, maar zou na dit seizoen best een stap omhoog kunnen doen. Maar Mike is voorzichtig in zijn keuzes, ik zie hem niet snel voor het geld kiezen. Dan ligt een overstap naar een topclub in Nederland meer voor de hand.'

Zoals wel vaker zegt de verdediger zelf zich vooral op zijn club te richten. Utrecht doet volop mee voor rechtstreekse plaatsing voor Europees voetbal en zondag wacht de topper tegen Feyenoord.

Twee dagen eerder krijgt Van der Hoorn echter misschien een telefoontje van de bondscoach. Zelf rekent hij nergens op. 'Het zou natuurlijk uniek zijn als hij belt. Maar in dat geval kan ik toch niet opnemen. Rond die tijd staan wij gewoon te trainen.'
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 10:30 schreef Matip het volgende:
Wat een ongelooflijke kut wedstrijd met van de Maarel als dieptepunt. Die gast speelt dit seizoen best aardig maar wat hij gister liet zien ging echt helemaal nergens over. Ballen die niet aankomen, dribbels waarmee hij denkt door 2 man heen te kunnen..
Zijn karatetrap voorkwam anders wel een 100% doelpunt.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_123902010
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 10:24 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Kritisch blijven is juist goed op dit moment denk ik.

En we hadden niet eens elke wedstrijd zo goed moeten/hoeven te spelen, alleen enkele wedstrijden gewoon wel moeten winnen of minstens gelijk.

Vitesse (uit en thuis)
PSV uit
Ajax thuis
Feyenoord thuis
PEC Zwolle

Een paar uit deze lijst had zo'n groot verschil gemaakt... Aan de andere kant zou het ook betekenen dat de media bovenop ons zat waardoor, Utrecht kennende, het daarna weer finaal mis zou gaan :P

Wel leuk om te zien dat we nu, nu we boven Twente staan, in de grafiekjes van de topclubs zijn opgenomen in de krant :D
Vitesse-uit, daar baal ik nog steeds van. Dat was echt een cruciale pot om plaats vier maar die beleving straalde niet van de ploeg af. PSV-uit een beetje hetzelfde verhaal.
Dat we thuis tegen Ajax te weinig hebben gekregen ben ik niet met je eens. De eerste helft werden we weggespeeld zoals we nog nooit weggespeeld zijn, echt kansloos. Tweede helftgoed herpakt en ging redelijk gelijk op.
pi_123902019
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 10:30 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

[..]

Zijn karatetrap voorkwam anders wel een 100% doelpunt.
Dat was inderdaad een goede actie van hem.

Ruiter zag er bij die corner ook niet helemaal fris uit..
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_123902031
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 10:35 schreef Matip het volgende:

[..]

Dat was inderdaad een goede actie van hem.

Ruiter zag er bij die corner ook niet helemaal fris uit..
Ruiter zag er wel vaker niet fris uit. :D
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_123902195
die vierde plaats is wel heel ver weg... 6+1 punt achter. want doelsaldo ga je niet redden. 7 punten in 8 wedstrijden is denk ik te veel voor Utrecht.
pi_123902212
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 09:53 schreef zolderraam het volgende:

[..]

Dat is ook zijn sterkste punt natuurlijk. zijn kracht. Maar hij verloor 1 tel ervoor eigenlijk de bal maar door zijn inzet en kracht veroverde hij hem terug en slingerde hem voor. Stilstaand met man in de rug komt geen verdediger er aan te pas bij hem. Maar juist aan de bal op snelheid heeft hij veel moeite.
Klopt, maar gelukkig veroverde hij de bal. Maar het moet nog beter wat mij betreft.
pi_123902400
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 10:29 schreef PBateman1978 het volgende:
Dat dit ons beste seizoen in tig jaar is ligt ook meer aan het algemene niveau in de Eredivisie dan specifiek aan onze kwaliteiten denk ik. ;)
Nee dat ben ik niet met je eens. Ik vind het zeker een kwaliteit van ons op dit moment. Het verschil zit hem in een paar dingen t.o.v. voorgaande jaren:

1. Er kan eindelijk eens normaal op de 1-0 gewacht worden en niet na 30 minuten lange ballen en gaan forceren.
2. Achterstand laat de kopjes niet hangen.
3. Het team gaat voor elkaar bijna door het vuur. Als iemand een fout maakt lost een ander dat zonder morren op. Beetje vergelijkbaar met de jaren dat Kuyt, Glusevic, etc. ons Europa in hielpen.
4. Verdedigend heb je gewoon een ijzersterk blok. Maken soms wel foutjes, maar over het algemeen is de combi vd Hoorn - Wuytens gewoon sterk en hoewel vd Maarel geen NL elftal niveau zal halen is het een degelijke verdediger gebleken met veel inzet. Bulthuis zit ook veel potentie in.
5. Middenveld staat er bij vlagen gewoon heel sterk, dat levert ook veel op

Enig zorgenkind blijft wat mij betreft de aanval, daarin kom je gewoon duidelijk te kort. vd Gun maakt het verschil niet en Mulenga is zoals al gezegd wel sterk maar technisch/tactisch te weinig. De Kogel ga je echt geen kampioen mee worden. Er moet dringend een goed aanspeelpunt bij wat mij betreft voorin.

De keeper is matig wat mij betreft, ik vind het een leuke knul met goede reddingen. Maar af en toe hou je je hart vast. Al heb ik wel het gevoel dat het beter gaat, hij gaat niet zoals Grandel elke wedstrijd in de fout. Hij verdient misschien meer krediet van mijn kant. Maar ik hoop dat dat nog goedkomt de komende jaren.
pi_123902404
Komend weekend moet Vitesse naar ADO, daar winnen ze niet zomaar. Alle ballen op Mikey.
Feyenoord voelt de kampioensdruk, het publiek verwacht veel. En er zal vast wat angst zijn voor dat rare ploegje uit Utrecht. Alle ingredienten aanwezig voor een sneaky 1-3. Nouja, bijna alle ingredienten want Utreg moet wel met durf en lef spelen. Jammer is wel dat ik Feyenoord het kampioenschap héél erg gun en PSV en vooral Ajax totaal niet.
pi_123902436
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 10:30 schreef Matip het volgende:
Wat een ongelooflijke kut wedstrijd met van de Maarel als dieptepunt. Die gast speelt dit seizoen best aardig maar wat hij gister liet zien ging echt helemaal nergens over. Ballen die niet aankomen, dribbels waarmee hij denkt door 2 man heen te kunnen..
vd Maarel had zeker zijn dag niet, maar het dieptepunt wil ik hem niet noemen. Hoop strijd en inzet, met als hoogtepunt die schitterende omhaal die je 3 punten laat behouden.
pi_123902564
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 10:48 schreef Stampie22 het volgende:
Komend weekend moet Vitesse naar ADO, daar winnen ze niet zomaar. Alle ballen op Mikey.
Feyenoord voelt de kampioensdruk, het publiek verwacht veel. En er zal vast wat angst zijn voor dat rare ploegje uit Utrecht. Alle ingredienten aanwezig voor een sneaky 1-3. Nouja, bijna alle ingredienten want Utreg moet wel met durf en lef spelen. Jammer is wel dat ik Feyenoord het kampioenschap héél erg gun en PSV en vooral Ajax totaal niet.
Liever 020 dan twente wat mij betreft, voor 020 kan ik nog wel sympathie opbrengen. Daar worden spelers op de tribune tenminste niet geslagen om maar iets te noemen.
Maar om eerlijk te zijn begrijp ik al dat gedoe niet zo om het kampioenschap, net als dat ik het niet begrijp waarom er bij tussenstanden gejuich of boe geroep hoor. Echt lekker belangrijk wat er op de andere velden gebeurd op dat moment. De beste wordt kampioen, en wij moeten geen kado's geven omdat we het een club meer gunnen oid. Gewoon vol gaan.

feyenoord wordt lastig, ik denk dat we heel veel moeite zullen hebben met pelle en schaken. Verdedigend laten ze daar nog wel eens iets vallen en ook het middenveld draait niet helemaal soepel. Daar moet je wat kunnen winnen.

Ik hoop op een gelijkspel, winst zou grandioos zijn en verlies lig ik niet wakker van.
pi_123902825
Toch vind ik het echt wél lekker belangrijk wat er bij ado-vitesse gebeurt, dat zorgt bij mij voor gejuich of boe :) En je mag toch best sympathie hebben voor andere clubs?

Zoals ik zei: zondag is er best wat mogelijk, als de ploeg er maar in gelooft en met lef en durf speelt. Dat ik persoonlijk een voorkeur heb voor wie kampioen wordt lijkt me bijzaak ;)
pi_123912310
Eén van de kandidaten om het mogelijke vertrek van Mulenga op te vangen in de zomer is Mike van Duinen van ADO.. :')

Die gast heeft zich nog niet echt bewezen, speelt een behoorlijk eerste seizoenshelft. Ik hoop dat de FC verder kijkt dan dat de neus lang is.
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_123912894
Oar in het elftal vd week van 't AD. :')

Keihard gewerkt hoor, maar verder 1 goede voorzet gegeven.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_123922639
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 11:02 schreef Stampie22 het volgende:
Toch vind ik het echt wél lekker belangrijk wat er bij ado-vitesse gebeurt, dat zorgt bij mij voor gejuich of boe :) En je mag toch best sympathie hebben voor andere clubs?

Zoals ik zei: zondag is er best wat mogelijk, als de ploeg er maar in gelooft en met lef en durf speelt. Dat ik persoonlijk een voorkeur heb voor wie kampioen wordt lijkt me bijzaak ;)
Vanuit sympathie geen probleem, maar dat gejuich en geklap omdat 020 voorstaat is echt sneu imho.
pi_123932827
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 18:56 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Vanuit sympathie geen probleem, maar dat gejuich en geklap omdat 020 voorstaat is echt sneu imho.
Kijk, daar ben ik het natuurlijk helemaal mee eens (al zijn het vooral kinderen die dat doen). Maar juichen om gunstige tussenstanden bij directe concurrenten vind ik logisch.

quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 14:57 schreef Matip het volgende:
Eén van de kandidaten om het mogelijke vertrek van Mulenga op te vangen in de zomer is Mike van Duinen van ADO.. :')

Die gast heeft zich nog niet echt bewezen, speelt een behoorlijk eerste seizoenshelft. Ik hoop dat de FC verder kijkt dan dat de neus lang is.
Van Duinen is geen verkeerde hoor, hardwerkende voorhoedespeler die zich door zijn manier van spelen erg geliefd maakt bij het publiek. Dat soort jongens kunnen we wel gebruiken, dat soort doorjagende spelers zien we graag in Galgenwaard. Alleen: hij scoort niet zo veel (is geen goaltjesdief). Van Duinen (of Schalk, ook zo'n jagertje) zou je moeten halen als vervanger voor Vd Gun, niet voor Mulenga. Van Duinen is niet geschikt als 'dé spits'. Maar zet zo'n jongen naast een type Mulenga, of liever nog een pure afmaker a la Gluscevic, en je krijgt heel ander voetbal dan we nu voorgeschoteld krijgen. Denk dat je daarmee het publiek op de banken krijgt.

Ik vraag me trouwens af of Van Duinen zélf wel naar FCU zou willen. Hij zat een paar jaar geleden nog tussen de ADO-supporters, breekt nu net door bij z'n club, zou ie Utrecht echt als een verbetering zien?
pi_123994096
quote:
Anouar Kali lijkt voor Anderlecht te kiezen. Belgische media maken dinsdag melding van de aanstaande transfer van de middenvelder van FC Utrecht naar Brussel.

Het Nieuwsblad schrijft dat trainer John van den Brom zondag aanwezig was bij het duel tussen FC Utrecht en RKC Waalwijk. Inzet van zijn bezoek was het bekijken van Kali, die komende zomer transfervrij kan vertrekken bij FC Utrecht. Kali, die door de krant qua speelstijl vergeleken wordt met oud-Anderlecht-speler Mbark Boussoufa, staat al langer op het lijstje van Anderlecht.

Niet alleen vanuit België is er interesse voor de 21-jarige aanvallend ingestelde middenvelder. Eerder werd ook Ajax in verband gebracht met Kali, die tevens op Engelse belangstelling kan rekenen. Volgens de krant lijkt Anderlecht de strijd om de Marokkaanse jeugdinternational te winnen. Zijn zaakwaarnemer Sören Lerby zou reeds in Brussel gesignaleerd zijn.
:W
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_124083063
quote:
Vitesse lijkt wederom door Anderlecht van doelwit te worden beroofd
Vrijdag, 15 maart 2013 om 08:00
De kans is groot dat Anouar Kali komend seizoen het tenue van Anderlecht om de schouders draagt. In navolging van diverse Belgische media schrijft ook De Telegraaf vrijdag dat de 21-jarige middenvelder van FC Utrecht mondeling akkoord is met een vierjarige overeenkomst in Astridpark.

Anderlecht treedt binnen afzienbare tijd in overleg met FC Utrecht om te praten over de opleidingsvergoeding. Volgens het dagblad gaat het om een bedrag van 450.000 euro, daar het een buitenlandse club betreft. Als een Nederlandse club de geboren Utrechter inlijft, hoeft er 'slechts' 100.000 euro aan FC Utrecht te worden betaald. De voorkeur van Kali gaat echter uit naar paars-wit.
Anderlecht hoopt maximaal twee ton te besteden aan de komst van Kali en is bereid om diverse (huur)spelers aan te bieden. Pas als Anderlecht en FC Utrecht er niet uitkomen, komt Vitesse weer in beeld. De club uit Arnhem was in de winterse transferperiode geïnteresseerd in Samuel Armenteros, maar de aanvaller koos voor een overstap van Heracles Almelo naar de Brusselaars. FC Utrecht wil tegen een vergoeding van een ton echter niet een Nederlandse concurrent sterker maken.
450.000 euro zou mooi zijn!
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_124087610
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 10:26 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

450.000 euro zou mooi zijn!
Aan die opleindingsvergoeding had ik nog helemaal niet gedacht :) Bijna een half miljoen is een mooi bedrag, dus hopen dat ie naar een buitenlandse club gaat. Bij Vitesse zou ie trouwens Theo Janssen uit de basis moeten spelen, zie ik ook niet gebeuren.

Vd Hoorn trouwens niet opgenomen in definitieve selectie van Oranje.
pi_124088769
De opstelling zondag in De Kuip:

----------Mulenga----------vd Gun-------
--------------------Toornstra-----------------
Oar--------------------------------------Asare
------------------------Kali-----------------------

Bulthuis-Wuytens-vd Hoorn-vdMaarel

------------------------Ruiter---------------------

Duplan is dus het haasje.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_124089182
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 13:10 schreef PBateman1978 het volgende:
De opstelling zondag in De Kuip:

----------Mulenga----------vd Gun-------
--------------------Toornstra-----------------
Oar--------------------------------------Asare
------------------------Kali-----------------------

Bulthuis-Wuytens-vd Hoorn-vdMaarel

------------------------Ruiter---------------------

Duplan is dus het haasje.
De beste opstelling, denk ik. Duplan oogt al tijden niet fris en ongeinspireerd (of zelfs ongelukkig), van Vd Gun ben ik geen fan maar er is geen andere optie. Ik heb er vertrouwen in, we zijn de underdog en de druk op Feyenoord is groot en er wordt winst verwacht. Als wij in die situatie zitten (de grote favoriet, verwachtingen) gaat het altijd fout -zie RKC uit, NEC thuis bijv-, ben benieuwd hoe Feyenoord er mee om gaat. Als we het middenveld in handen krijgen dan zie ik het zomaar 1-3 worden :)
pi_124089258
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 13:21 schreef Stampie22 het volgende:

[..]

De beste opstelling, denk ik. Duplan oogt al tijden niet fris en ongeinspireerd (of zelfs ongelukkig), van Vd Gun ben ik geen fan maar er is geen andere optie. Ik heb er vertrouwen in, we zijn de underdog en de druk op Feyenoord is groot en er wordt winst verwacht. Als wij in die situatie zitten (de grote favoriet, verwachtingen) gaat het altijd fout -zie RKC uit, NEC thuis bijv-, ben benieuwd hoe Feyenoord er mee om gaat. Als we het middenveld in handen krijgen dan zie ik het zomaar 1-3 worden :)
Helemaal mee eens!
Hopelijk spelen we net zoals in de eerste helft bij Twente, dan maken we zeker kans.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_124089363
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 13:23 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Helemaal mee eens!
Hopelijk spelen we net zoals in de eerste helft bij Twente, dan maken we zeker kans.
Ja, de ploeg moet er wel in geloven en wat lef en durf tonen. Ben ergens ook wel bang dat we teveel achteruit gedrukt worden. Aan de andere kant: ook dán zijn er mogelijkheden met de counter :) Zijn er afwezigen bij Feyenoord eigenlijk?
pi_124089575
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 13:26 schreef Stampie22 het volgende:

[..]

Ja, de ploeg moet er wel in geloven en wat lef en durf tonen. Ben ergens ook wel bang dat we teveel achteruit gedrukt worden. Aan de andere kant: ook dán zijn er mogelijkheden met de counter :) Zijn er afwezigen bij Feyenoord eigenlijk?
Net gevraagd, Immers lijkt het te halen dus hetzelfde als vorige week.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_124112040
Ik kwam dit filmpje tegen, een paar jaar geleden gemaakt vlak na het ontslag van Du Chatinier. Misschien kennen jullie 'm al, ik vind 'm geniaal :)

  zondag 17 maart 2013 @ 18:36:41 #67
356891 Abed
hooggeleid
pi_124173378

:') :') :') :') :')
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
pi_124173443
Jezus wat triest, zijn dat nou onze uitsupporters?
pi_124173671
Zoals ik al eerder zei, juichen voor een ander. Hoe sneu.

Over de wedstrijd, goede tweede helft en matige eerste. Vd Gun speelde een redelijk goede pot en bekroonde dat, Duplan is echt over zijn top en moet je afserveren. Ook Asare vond ik niet best. Verdediging had het bij vlagen moeilijk, maar op de 2 doelpunten na puik gedaan wat mij betreft.

Jammer dat Liesveld zich liet beinvloeden door de kakkertjes, die dwaas van een mathijsen verdiende gewoon rood en voor die schwalbes in de 16 had geel niet misstaan. Maar goed, doe je niks aan.

Wat mij betreft gewoon overheen stappen, ingecalculeerd verlies. De rest van het programma is leuk met ado, vvv, heracles en nac thuis en heerenveen, az en pec uit. Verwacht nog wel wat te kunnen genieten, en natuurlijk zal er ook wel een prachtige zeeperd inzitten.
  zondag 17 maart 2013 @ 18:57:33 #70
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_124174120
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 18:36 schreef Abed het volgende:
[ afbeelding ]
:') :') :') :') :')
_O_ wat een toppers
Deathlift or Die.
pi_124186318
Echt om te janken, het niveau is bedroevend. Hoorde via via dat dit doek vanuit de SV komt, zou helemaal voor schut zijn.
pi_124194912
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 22:37 schreef Thrills het volgende:
Echt om te janken, het niveau is bedroevend. Hoorde via via dat dit doek vanuit de SV komt, zou helemaal voor schut zijn.
Zoals je al kunt zien staan niet alle Utreg supporters erachter....
pi_124195111
Dat spandoek is echt om te janken zeg. :')

Wedstrijd zelf vond ik niet heel boeiend, Utrecht stelde zoals wel vaker aanvallend vrij weinig voor.
En wanneer wordt Kali eens op de bank gezet? Die kost je na de winterstop zo ongeveer iedere wedstrijd een tegendoelpunt met zijn slechte passing.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_124195774
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 08:39 schreef PBateman1978 het volgende:
Dat spandoek is echt om te janken zeg. :')

Wedstrijd zelf vond ik niet heel boeiend, Utrecht stelde zoals wel vaker aanvallend vrij weinig voor.
En wanneer wordt Kali eens op de bank gezet? Die kost je na de winterstop zo ongeveer iedere wedstrijd een tegendoelpunt met zijn slechte passing.
Kali kan niet naar de bank, Kali moet spelen. Hij moet naar het buitenland, dan levert hij dikke knaken op. Rot maar waar. Voor de rest is het een schijtspeler, Anderlecht kan hij de tribune warm gaan houden. Touzani de tweede.

Ik vond de wedstrijd an sich wel aantrekkelijk, met zoals ik al zei een goede tweede helft. Je werd echter totaal overklast, had nog de hoop dat de spanning bij feyenoord roet in het eten zou gooien (en dat deed het even bij de vrij), maar helaas niet voldoende :'(
pi_124195841
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 08:39 schreef PBateman1978 het volgende:
Wedstrijd zelf vond ik niet heel boeiend, Utrecht stelde zoals wel vaker aanvallend vrij weinig voor.
En wanneer wordt Kali eens op de bank gezet? Die kost je na de winterstop zo ongeveer iedere wedstrijd een tegendoelpunt met zijn slechte passing.
Eens. Aanvallend wéér onmachtig, domme foutjes. Voorin moet er echt wat gebeuren, Duplan en Vd Gun ogen ongeinspireerd en worden niet meer beter. Dat De Kogel heeft verlengd is eigenlijk lachwekkend. Zal nooit onze eerste spits worden. Van Duinen nog steeds een goeie optie. Die legt er bij ons minimaal tien in, speelt nu in een te matige ploeg en moet het daar alleen doen.
pi_124195892
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 09:20 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Kali moet spelen. Hij moet naar het buitenland, dan levert hij dikke knaken op. Rot maar waar.
Die indruk heb ik ook. Playoffs hebben we toch al binnen dus je kunt spelers in de etalage zetten. Als dat een paar ton extra oplevert, prima. Vraag me wel af of Kali in de playoffs zal spelen, je moet het daar toch met gretige jongens gaan doen.
pi_124196631
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 09:27 schreef Stampie22 het volgende:

[..]

Die indruk heb ik ook. Playoffs hebben we toch al binnen dus je kunt spelers in de etalage zetten. Als dat een paar ton extra oplevert, prima. Vraag me wel af of Kali in de playoffs zal spelen, je moet het daar toch met gretige jongens gaan doen.
Ik hoop dat die rat dan rond is met iets anders, dan kan je hem per direct op de tribune zetten. Ik prijs de dag dat hij een contract ondertekend om ergens op de tribune te gaan zitten, dan hoef je hem niet meer op te stellen.
pi_124196678
quote:
FC Utrecht-spelbepaler Anouar Kali heeft wel oren naar een overgang naar Anderlecht, maar rond is er nog niks. 'Ik heb met trainer John van den Brom gesproken en heb in Brussel rondgekeken. Wat me aanspreekt is dat ik in een echt voetballende ploeg terecht zou komen. Dat heb ik bij Utrecht al, maar dat is daar nog meer het geval.'

Kali wordt ook aan West Ham United gelinkt, maar de spelbepaler (21) ziet dat niet als een optie. 'De Engelse competitie past me niet, ik zoek een ploeg die op balbezit speelt.'

Het wordt België of Nederland, zegt de transfervrije middenvelder.
(AD)
pi_124196901
Hij moet tekenen, zolang dat niet is gebeurd kan je niks :'(
pi_124197030
Je hoeft m toch sowieso niet meer op te stellen? Hij is transfervrij straks….
Die opleidingsvergoeding ligt verder gewoon vast, of ie nou goed of slecht speelt, een buitenlandse club moet zo’n 450.000 euro lappen en een NL club zo’n 100.000.

Dus vanaf komende wedstrijd Martensson op zijn plek aub.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_124197238
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 10:19 schreef PBateman1978 het volgende:
Je hoeft m toch sowieso niet meer op te stellen? Hij is transfervrij straks….
Die opleidingsvergoeding ligt verder gewoon vast, of ie nou goed of slecht speelt, een buitenlandse club moet zo’n 450.000 euro lappen en een NL club zo’n 100.000.

Dus vanaf komende wedstrijd Martensson op zijn plek aub.
Als je hem niet opstelt is de kans op een buitenlandse club klein. Ook geeft het weinig vertrouwen naar een eventuele nieuwe club. Nee, je moet de schijn even hoog houden voor die +/- 350.000.
pi_124197255
quote:
Kali wordt ook aan West Ham United gelinkt, maar de spelbepaler (21) ziet dat niet als een optie. 'De Engelse competitie past me niet, ik zoek een ploeg die op balbezit speelt.'
_O- Hoeveel balbezit denkt hij te hebben op de bank? :D
pi_124197260
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 10:26 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Als je hem niet opstelt is de kans op een buitenlandse club klein. Ook geeft het weinig vertrouwen naar een eventuele nieuwe club. Nee, je moet de schijn even hoog houden voor die +/- 350.000.
Hij maakt al 3 weken lang cruciale fouten, denk dat clubs eerder afhaken als je m blijft opstellen.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_124197665
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 10:27 schreef zatoichi het volgende:

[..]

_O- Hoeveel balbezit denkt hij te hebben op de bank? :D
Hij gaat achter de goal zitten :P
pi_124197669
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 10:27 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Hij maakt al 3 weken lang cruciale fouten, denk dat clubs eerder afhaken als je m blijft opstellen.
Da's dan ook weer helaas waar :'(
pi_124198536
Ik begrijp eigenlijk niet waarom clubs als Anderlecht hem willen hebben, zeker als je zijn spel van de afgelopen maanden ziet. Kali denkt hogerop te kunnen, dat soort grootspraak na een paar wedstrijdjes zou niet beloond moeten worden. Het zou mooi zijn als er niets 'hogers' komt. Dat ie uiteindelijk moet kiezen uit het rijtje Sturm Graz, Cercle Brugge of AEK Larnaca. Of naast Nijholt wegkwijnen op de bank bij Amkar Perm.
pi_124200237
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 11:07 schreef Stampie22 het volgende:
Ik begrijp eigenlijk niet waarom clubs als Anderlecht hem willen hebben, zeker als je zijn spel van de afgelopen maanden ziet. Kali denkt hogerop te kunnen, dat soort grootspraak na een paar wedstrijdjes zou niet beloond moeten worden. Het zou mooi zijn als er niets 'hogers' komt. Dat ie uiteindelijk moet kiezen uit het rijtje Sturm Graz, Cercle Brugge of AEK Larnaca. Of naast Nijholt wegkwijnen op de bank bij Amkar Perm.
Nijholt verdient eigenlijk wel een betere plek, was toch niet zo'n blufkikker?

Geloof mij maar, kali is de nieuwe touzani. Niet te druk over maken verder.
pi_124200254
Nijholt is een Utrechter pur sang.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_124200416
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 11:57 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Nijholt verdient eigenlijk wel een betere plek, was toch niet zo'n blufkikker?

Geloof mij maar, kali is de nieuwe touzani. Niet te druk over maken verder.
Nijholt gun ik juist ook een véél betere plek, het gaat me in mijn voorbeeld om Kali en zo'n afschuwelijke club.
pi_124508511
http://www.goal.com/nl/ne(...)lsnog-geld-voor-kali

Hopen dat het snel ondertekent wordt en zeker is...
pi_124509300
Kali gaat banken bij Anderlecht
pi_124509355
Ik denk dat Anderlecht hem als opportuniteit ziet.

Breekt hij door, hebben ze een talentje voor slechts 0,5 miljoen euro
Breekt hij niet door, verkopen ze hem aan een Nederlandse of Belgische club door en vangen ze nog wat geld ervoor

Kan dus niet echt verkeerd lopen in het standpunt van Anderlecht bekeken
pi_124514456
Er is geen enkele aanleiding om te denken dat ie het gaat redden.
Het is vooral mediahype rondom Kali, maar ik vraag me echt af waarom.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_124514640
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 08:53 schreef PBateman1978 het volgende:
Er is geen enkele aanleiding om te denken dat ie het gaat redden.
Het is vooral mediahype rondom Kali, maar ik vraag me echt af waarom.
Je kan het ook andersom bekijken.

Stel dat Kali en zijn zaakwaarnemer door hebben dat dit het is en dat het niet meer wordt. Dan is dit natuurlijk een lucratieve stap. Stel dat ie daar 4 jaar voor 5 ton zit, dan heb je toch mooi 2 miljoen te pakken. Bij Utreg had ie amper een miljoen gepakt.
pi_124514650
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 09:04 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Je kan het ook andersom bekijken.

Stel dat Kali en zijn zaakwaarnemer door hebben dat dit het is en dat het niet meer wordt. Dan is dit natuurlijk een lucratieve stap. Stel dat ie daar 4 jaar voor 5 ton zit, dan heb je toch mooi 2 miljoen te pakken. Bij Utreg had ie amper een miljoen gepakt.
Oh voor hemzelf zal het sowieso beter zijn ja.

Las net ook dit:

quote:
Clubeigenaar Frans van Seumeren wilde Kali eigenlijk niet laten gaan, maar de salariseisen van de middenvelder lagen te hoog voor Utrecht. "Het gaat om de salarisbalans in de selectie, die komt steeds beter op peil", zegt Van Seumeren. "Kali past wat dat betreft in het rijtje met onder andere Mike van der Hoorn, Robbin Ruiter, Tommy Oar, Adam Sarota, maar hij wilde daar nu al ver boven zitten. Dat doen we niet. We hebben een duidelijke lijn ingezet als club en die volgen we."
:W Kali
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_124515094
quote:
FC Utrecht heeft zijn oog opnieuw laten vallen op een Australische voetballer. Terry Antonis, speler van Sydney FC, zou mogelijk aan het einde van het seizoen de stap naar het buitenland maken. Of het de Eredivisie wordt, is nog maar de vraag.

Antonis, aanvoerder van Jong Australië, mag zich in de belangstelling weten van meerdere Europese clubs. De aanvallende middenvelder liep afgelopen jaar al even stage bij Borussia Mönchengladbach, terwijl in de winterstop het Fulham van Martin Jol voor hem aanklopte in Sydney. De Duitse club is Antonis nog niet vergeten, ook Fulham houdt hem scherp in de gaten.

De jongeling achtte de stap naar het buitenland nog te vroeg en besloot in december zijn contract bij Sydney FC met twee jaar te verlengen, maar volgens The Daily Telegraph zal hij komende zomer naar Europa trekken. FC Utrecht is één van de geïnteresseerde clubs. De club uit de Domstad heeft een goede kijk op de Australische competitie. Eerder haalde FC Utrecht Tommy Oar, Michael Zullo en Adam Sarota al naar Nederland.

Volgens de krant zal Antonis later dit seizoen een stage afleggen bij de Eredivisie-club. Tony Pignata, algemeen directeur van Sydney FC, verwacht dat Antonis hoge ogen zal gooien in Europa. "We zijn nog niet benaderd, maar als het management van Terry iets heeft afgesproken met een club van dat kaliber staan we volledig achter hem", aldus Pignata over de mogelijke stage in Nederland. "Dat is de realiteit van de A-League. En Terry speelt al weken fantastisch, dus ik ben niet verrast door de belangstelling."
Heeft dus stage gelopen bij Gladbach, kan dan denk ik wel voetballen.. Ik ben benieuwd!
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_124515104
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 09:04 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Oh voor hemzelf zal het sowieso beter zijn ja.

Las net ook dit:

[..]

:W Kali
Inderdaad, te gek voor woorden. Dit seizoen niet meer opstellen en er toch nog 5 ton voor cashen. :Y
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_124515182
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 09:30 schreef Matip het volgende:

[..]

Inderdaad, te gek voor woorden. Dit seizoen niet meer opstellen en er toch nog 5 ton voor cashen. :Y
Als ik Wouters was zou ik sowieso gaan bouwen aan een basis-elftal dat gaat vlammen in de playoffs, die kun je praktisch toch al niet meer missen. Wat mij betreft Martensson erin voor Kali.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_124515261
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 09:04 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Oh voor hemzelf zal het sowieso beter zijn ja.

Las net ook dit:

[..]

:W Kali
Tsjah, ik juich het toe wat Frans doet. Liever voor dat salaris 2 of 3 andere spelers, zijn misschien (al betwijfel ik dat ten sterkste) minder dan cyaankali, maar het maakt je selectie wel een stuk breder.

cyaankali wordt gewoon een George/Zwaanswijk/Touzani/R. Sneijder. Verpieterd een paar jaar bij zijn 'topclub' en duikt daarna op bij een RKC ofzo waar hij ook op de bank beland op termijn.
pi_124516609
Hou eens op over kali, dit is de beste stap voor alle partijen, klaar. Lekker voetballen, maakt mij niet uit net wie als we maar vlammen. Met één beetje geluk spelen we volgend jaar in de europa league tegen Anderlecht.
pi_124635166
quote:
FC Utrecht heeft contractnieuws over liefst achttien spelers

Het zijn drukke tijden voor manager spelerszaken Edwin de Kruijff van FC Utrecht. De club uit de Domstad heeft de opties in de contracten van Kenny Teijsse, Thijs van Hofwegen, Jordy Balk, Paul van der Helm, Kevin van Kippersluis en Michael Zullo gelicht. Laatstgenoemde staat nu tot de zomer van 2015 onder contract, terwijl het vijftal minimaal een jaar langer op de loonlijst blijft staan.

FC Utrecht heeft deze week de contracten van een aantal spelers formeel opgezegd. De contracten van Ismo Vorstermans, Enzio Boldewijn, Lars Veldwijk, Jip Bartels, Maikel Lange, Erik Cummins en Marc-Anthony Klok worden niet verlengd. Zij hebben van FC Utrecht een formeel schrijven ontvangen. Dat betekent niet dat de club in een later stadium alsnog tot een akkoord wil komen.

De clubleiding van FC Utrecht praat verder met Edouard Duplan, Cedric van der Gun, Mark van der Maarel, Adam Sarota en Gévero Markiet over de toekomst. "Wij zien voor hen een toekomst weggelegd bij FC Utrecht, maar spreken nog met hen over de voorwaarden. We hopen op korte termijn de eerste verlengingen bekend te kunnen maken", aldus De Kruijff via de officiële kanalen van FC Utrecht.
pi_124635568
Dat de optie van Zullo is gelicht vind ik wel opvallend eigenlijk.
Verder geen verassingen.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_124635628
Cummins is voor mij wel een verassing, werd altijd lovend over gesproken. Heeft toch ook wel eens een wedstrijd in het eerste gekeept als ik het me goed herinner?

Zullo is logisch, kan zowel linksback als op het middenveld spelen. 2 plekken waar je een redelijk risico loopt komende zomer.
pi_124635665
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 08:44 schreef Tha_Duck het volgende:
Cummins is voor mij wel een verassing, werd altijd lovend over gesproken. Heeft toch ook wel eens een wedstrijd in het eerste gekeept als ik het me goed herinner?
Ja en blunderde toen opzichtig... (bij De Graafschap als ik het me goed herinner)
Sowieso veel te klein ook.

quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 08:44 schreef Tha_Duck het volgende:
Zullo is logisch, kan zowel linksback als op het middenveld spelen. 2 plekken waar je een redelijk risico loopt komende zomer.
Heeft zich in drie seizoenen tijd niet in de basis weten te spelen, dat zegt voor mij genoeg.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  vrijdag 29 maart 2013 @ 09:02:13 #105
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_124635883
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 08:46 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ja en blunderde toen opzichtig... (bij De Graafschap als ik het me goed herinner)
Sowieso veel te klein ook.

[..]

Heeft zich in drie seizoenen tijd niet in de basis weten te spelen, dat zegt voor mij genoeg.
Blunderde ook tegen Excelsior, Zullo zie ik graag blijven, aanvallend sterker dan Bulthuis imo
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
pi_124635888
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 08:46 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ja en blunderde toen opzichtig... (bij De Graafschap als ik het me goed herinner)
Sowieso veel te klein ook.
Ow dat weet ik niet meer :D

quote:
Heeft zich in drie seizoenen tijd niet in de basis weten te spelen, dat zegt voor mij genoeg.
Ach, Sarota en Oar hadden ook tijd nodig.
pi_124636003
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 09:02 schreef leeroy het volgende:

[..]

Zullo zie ik graag blijven, aanvallend sterker dan Bulthuis imo
Dat roepen wel meer mensen maar ik heb 't nog niet gezien.

quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 09:02 schreef Tha_Duck het volgende:
Ach, Sarota en Oar hadden ook tijd nodig.
Zullo is gewoon de minste van de drie.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_124636108
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 09:10 schreef PBateman1978 het volgende:
Zullo is gewoon de minste van de drie.
Tot begin dit jaar had ik juist gezegd dat hij de beste van de 3 was. Ik vond hem linksback best aardig de keren dat hij voor Nesu inviel.
pi_124636143
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 09:17 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Tot begin dit jaar had ik juist gezegd dat hij de beste van de 3 was. Ik vond hem linksback best aardig de keren dat hij voor Nesu inviel.
Ik heb het idee dat ie zichzelf nogal overschat.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  vrijdag 29 maart 2013 @ 10:02:15 #110
356568 Lesnar
Can you see me now?
pi_124637030
Ik hoop dat onze zwarte parkiet ook mag blijven
I’m drinking a cooler full of Coors Light, Coors Light because Bud Light won’t pay me anything. “Hell, I might even get on top of my wife tonight.”
pi_124642517
raar dat Lars Veldwijk geen contract meer krijgt?
pi_124643565
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 13:11 schreef louter_genieten het volgende:
raar dat Lars Veldwijk geen contract meer krijgt?
Wat zijn zijn wapenfeiten dan?
pi_124644370
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 13:37 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Wat zijn zijn wapenfeiten dan?
11 goals in 24 wedstrijden bij Dordt.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_124644594
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 13:51 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

11 goals in 24 wedstrijden bij Dordt.
Wow, en hoeveel in de eredivisie? ;)
pi_124644749
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 13:55 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Wow, en hoeveel in de eredivisie? ;)
Geen idee! :D

Van mij hoeft ie ook niet terug te komen hoor.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_124703324
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 10:35 schreef zatoichi het volgende:
Hou eens op over kali, dit is de beste stap voor alle partijen, klaar. Lekker voetballen, maakt mij niet uit net wie als we maar vlammen. Met één beetje geluk spelen we volgend jaar in de europa league tegen Anderlecht.
Nee, ik hou niet op over die mafketel. Vandaag weer een van de zwakste schakels. Bijna 2-2 dankzij zijn flut passes. Was samen met vd Maarel het dieptepunt wat mij betreft.

Vond vandaag Duplan goed beginnen. Toornstra zat het niet mee en Oar viel goed in, net als Martensson. De Kogel, onbegrijpelijk dat hij een verlenging heeft gekregen. Buiten 2 momenten 1 drama. Bulthuis en Heerings waren aardig aan het ballen.

Maar iets heel anders, ben ik de enige die vind dat we het met deze clown in het doel niet gaan winnen? 1 grote fout weer die niet afgestraft werd en bij het doelpunt ook niet helemaal fris voor mijn gevoel (moet de samenvatting nog even zien). Maar er zit voor mijn gevoel geen progressie in de gozer, de fouten worden alleen maar meer.
Of zie ik dat weer eens fout? :)
pi_124703636
Doelpunt kon ie niet veel aan doen.
pi_124704446
Ja, die fouten zijn ruk... en raar. Ik vind het een goede (lijn)keeper, maar die momenten bij corners enzo blijven toch wel een puntje. Vond vd Maarel wel meevallen vandaag trouwens?

Verder, 3 punten binnen en vergeten maar... Was een zaadwedstrijd om te zien. Zat geen idee in, geen lijn... Veel rondtikken en achterin tikkie breed, tikke terug, tikkie breed, tikkie terug, we worden opgejaagd?, bal kwijt.
pi_124704520
Vd Maarel heeft amper een bal gepakt, veel foute passes en vaak te laat.
pi_124704529
Van der Gun wegwezen. Onbegrijpelijk dat je die gozer hier laat voetballen.
pi_124704769
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 23:29 schreef Tha_Duck het volgende:
Vd Maarel heeft amper een bal gepakt, veel foute passes en vaak te laat.
Vandaar dat ie me niet negatief opviel vergeleken met de rest van het team ;)
  zondag 31 maart 2013 @ 17:02:58 #122
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_124723743
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 22:59 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Nee, ik hou niet op over die mafketel. Vandaag weer een van de zwakste schakels. Bijna 2-2 dankzij zijn flut passes. Was samen met vd Maarel het dieptepunt wat mij betreft.

Vond vandaag Duplan goed beginnen. Toornstra zat het niet mee en Oar viel goed in, net als Martensson. De Kogel, onbegrijpelijk dat hij een verlenging heeft gekregen. Buiten 2 momenten 1 drama. Bulthuis en Heerings waren aardig aan het ballen.

Maar iets heel anders, ben ik de enige die vind dat we het met deze clown in het doel niet gaan winnen? 1 grote fout weer die niet afgestraft werd en bij het doelpunt ook niet helemaal fris voor mijn gevoel (moet de samenvatting nog even zien). Maar er zit voor mijn gevoel geen progressie in de gozer, de fouten worden alleen maar meer.
Of zie ik dat weer eens fout? :)
Goede keeper alleen vindt zijn rust niet, waardoor hij telkens te snel handelt en rare fratsen uithaalt.

Over Kali:
Tjahhhhh ik moet zeggen dat hij inderdaad klote speelt maar dat komt omdat die jonge een chronisch gebrek heeft aan zelfvertrouwen en daar helpt het publiek allerminst mee.
Het is een snelle technische speler maar als hij ook niet de controle kan krijgen over zijn spel, heb je er niks aan.
pi_124738383
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 17:02 schreef wickedmen het volgende:

[..]
Over Kali:
Tjahhhhh ik moet zeggen dat hij inderdaad klote speelt maar dat komt omdat die jonge een chronisch gebrek heeft aan zelfvertrouwen en daar helpt het publiek allerminst mee.
Het is een snelle technische speler maar als hij ook niet de controle kan krijgen over zijn spel, heb je er niks aan.
Het publiek helpt niet mee? We zouden die gozer elke wedstrijd 90 minuten moeten uitfluiten met zijn grootheidswaanzin. Het valt me echt 100% mee dat hij nog zo positief benaderd wordt.

Nee, zijn probleem is dat hij denkt dat hij Messi is. Hij moet zich eens gaan realiseren dat Utreg al bijna boven zijn niveau is. Voor mij is het kaliber Rodney Sneijder, een enkele wedstrijd kan hij eens opvallen maar over een heel seizoen gezien is het matig tot slecht. Ook bij een RKC of Willem II zal hij het niet maken, daar is hij gewoon kwalitatief te weinig voor. En dat baseer ik niet op de laatste 5 wedstrijden.
Hij draafde gister prachtig rondjes, maar een fatsoenlijke pass is te moeilijk. Weggeven van de bal was hij weer kunstig is, en met geluk blijf je op 2-1 hangen in dat geval.
  maandag 1 april 2013 @ 00:05:36 #124
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_124742321
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 22:52 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Het publiek helpt niet mee? We zouden die gozer elke wedstrijd 90 minuten moeten uitfluiten met zijn grootheidswaanzin. Het valt me echt 100% mee dat hij nog zo positief benaderd wordt.

Nee, zijn probleem is dat hij denkt dat hij Messi is. Hij moet zich eens gaan realiseren dat Utreg al bijna boven zijn niveau is. Voor mij is het kaliber Rodney Sneijder, een enkele wedstrijd kan hij eens opvallen maar over een heel seizoen gezien is het matig tot slecht. Ook bij een RKC of Willem II zal hij het niet maken, daar is hij gewoon kwalitatief te weinig voor. En dat baseer ik niet op de laatste 5 wedstrijden.
Hij draafde gister prachtig rondjes, maar een fatsoenlijke pass is te moeilijk. Weggeven van de bal was hij weer kunstig is, en met geluk blijf je op 2-1 hangen in dat geval.
Zo is niet hoe ik de wedstrijd(en) heb ervaren.
Dat hij telkens de bal achteruit speelde en geen risico durfde te nemen om een paas vooruit te geven, zou genoeg moeten zeggen.
pi_124748482
Bier!
* Verwijderd *
  maandag 1 april 2013 @ 08:24:12 #126
356568 Lesnar
Can you see me now?
pi_124749304
Reactie van de supporters valt mij ook nog reuze mee eerlijk gezegd. Had echt wat heftigers verwacht na al die grappen van Kali. Snap niet waarom zo'n darm nog wordt opgesteld. Weg met die gast, als mens en als voetballer zwaar door de mand gevallen.
I’m drinking a cooler full of Coors Light, Coors Light because Bud Light won’t pay me anything. “Hell, I might even get on top of my wife tonight.”
pi_124784389
Het verbaasd mij ook dat hij niet uitgefloten wordt. Helemaal na zijn uitlatingen over zijn teamgenoten. Ook toen hij met handgebaren richting publiek liet zien dat hij het niet op prijs stelde toen er bij rust gefloten werd toen het 0-0 stond een aantal wedstrijden geleden. Voetballend brengt hij echt niks extra. Hij heeft bij het begin van het seizoen een aantal goede wedstrijden gespeeld maar daar blijft het dan ook bij.
ik ben blij dat we nog geld voor hem krijgen. Laat hem maar lekker wegkwijnen op de bank in belgie... ik gun hem helemaal niets daar.
pi_124785663
Als hij nou de sterren van de hemel speelde was het wat anders.

Ik vind Wuytens een goed voorbeeld van hoe het wel hoort en kan, ik hoop dat hij nog een leuke club vind bijvoorbeeld.
pi_124793177
Ik hoop nog steeds dat er geen "grotere" club belangstelling heeft voor Wuytens en hij verlengt.
  dinsdag 2 april 2013 @ 15:05:24 #130
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_124793211
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 15:04 schreef zolderraam het volgende:
Ik hoop nog steeds dat er geen "grotere" club belangstelling heeft voor Wuytens en hij verlengt.
Zou mooi zijn maar die vindt wel een leuke club in Duitsland ofzo.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_124991543
Gezapig potje zeg!
Vd Maarel en Mulenga dramatisch, leuk dat Verhoeven nog ff in het veld kwam, heeft geen bal gehad.

Thuispubliek word met de week erger, vind je het gek dat ze thuis zo moeizaam winnen en slecht spelen, total geen steun van het publiek en pas gaan zingen als we 1-0 voor staan. Lijkt steeds meer op ajax publiek.

Maar goed nog een wedstrijdje winnen en de playoffs zijn zeker.
  zondag 7 april 2013 @ 16:33:30 #132
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_124991711
2e helft was iets minder slecht iig. :P
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_124996684
Verhoeven heeft 1 actie gehad geloof ik :D Iemand gezien wat Ruiter had?

vd Maarel speelde een stuk beter dan vorige week en zorgde vandaag voor de basis van de 1-0 en voorkwam een paar keer knap dat er een voorzet kwam en hield 1 bal weg die anders vol op doel was gegaan. Hoewel niet goed gespeeld was hij wel erg belangrijk voor het team.

Heb me ontzettend geergerd aan die kloterige vink. Wat een balhaar is dat. 60 min lang mochten al die mafketels uit den haag alles schoppen wat bewoog en elk duwtje van Utreg werd afgefloten. Na de 60e minuut werd het beter, maar minstens 1 overtreding was rood (trap van achter op Martensson).

Voor de rest vrij gezapig inderdaad. Martensson viel me positief op en het niet spelen van cyankali een verademing. Veel meer balbezit op het middenveld voor mijn gevoel. Vd Gun werkte hard, maar weinig resultaat. Wuytens was ook sterk vond ik, eindelijk die lange ballen afgeleerd volgens mij, zorgt voor veel meer rust en opbouw.

Op naar az uit, mijn kaart ligt al thuis :)

Wortel: kwam nog een oud collega tegen, die vroeg of ik niet terug kon komen. Netwerk was nog steeds om te janken sinds een bepaald persoon de skepter zwaait :P
pi_124996696
quote:
10s.gif Op zondag 7 april 2013 16:33 schreef PBateman1978 het volgende:
2e helft was iets minder slecht iig. :P
Ik vond de rust er met kop en schouders bovenuit steken!
pi_125001765
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 18:16 schreef Tha_Duck het volgende:
Wortel: kwam nog een oud collega tegen, die vroeg of ik niet terug kon komen. Netwerk was nog steeds om te janken sinds een bepaald persoon de skepter zwaait :P
Haha lol. _O-
Ben daar gelukkig ook al weer bijna 2 jaar weg.
pi_125020456
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 18:16 schreef Tha_Duck het volgende:
Verhoeven heeft 1 actie gehad geloof ik :D Iemand gezien wat Ruiter had?

vd Maarel speelde een stuk beter dan vorige week en zorgde vandaag voor de basis van de 1-0 en voorkwam een paar keer knap dat er een voorzet kwam en hield 1 bal weg die anders vol op doel was gegaan. Hoewel niet goed gespeeld was hij wel erg belangrijk voor het team.

Leek mij een lies blessure bij Ruiter.

vd maarel was echt weer dramatisch. Ongelooflijk hoe iemand continue zijn man kan laten lopen. elke keer aan de verkeerde kant dekken. Al het gevaar van den haag vooral in de eerste helft had allemaal met hem te maken. Alles kwam van die kant.

Ik snapte de opstelling ook niet echt gisteren. Het leek wel of we met twee linksbuitens speelde. vdgun en oar liepen elkaar telkens in de weg terwijl de rechterkant telkens helemaal open was.
Ik had trouwens het idee dat Mulenga ook helemaal niet fit was. Ging elk duel uit de weg en de duels die hij wel aan ging verloor hij.

Over het team algemeen. Hard gewerkt en terecht gewonnen. martenson en toornstra vond ik goed spelen.
  maandag 8 april 2013 @ 09:03:44 #137
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_125020484
Ik vond vd Gun ook sterk spelen, is echt een slimme speler itt zijn aanvalsmaatje Mulenga die er echt helemaal niks van bakte.

Marcel Brands was er trouwens ook, voor vd Hoorn waarschijnlijk.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_125090537
Iemand interesse in utregzone.nl en utrechtzone.nl?
pi_125267318
Gaat lekker daar. Volgens mij zijn we er klaar voor om in de eerste ronde van de play-offs uit te vliegen!
pi_125272531
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 15:24 schreef zatoichi het volgende:
Gaat lekker daar. Volgens mij zijn we er klaar voor om in de eerste ronde van de play-offs uit te vliegen!
Op deze manier wel ja.

[ Bericht 2% gewijzigd door wortel1981 op 14-04-2013 17:37:21 ]
pi_125274046
Wat een drama.

En wat hoop ik dat die t..... Kali nooit meer speelt. Matennaaier. Wel heerlijk om hem toegezongen te hebben.
pi_125290367
vamiddag heel snel vergeten.

aan de andere kant: na vandaag officieel de playoffs gehaald. 4 wedstrijden te gaan en nr 9 staat meer dan 12 punten achter ons *O* .

en als psv op de 3e of 4e plek eindigt zijn er 2 EL tickets in de playoffs. europa moet gewoon lukken dit jaar!
pi_125293863
Men, uiteindelijk gelukkig de schade redelijk beperkt gehouden... Rare pot verder, opeens ging alles mis (en ach, het was nou niet bepaald alleen Kali die het vernachelde).

Als ze maar een beetje scherp en in vorm die playoffs in gaan.
pi_125299935
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 23:33 schreef m0ridin het volgende:
(en ach, het was nou niet bepaald alleen Kali die het vernachelde).
Hou toch op, die lapzwans is lang genoeg de hand boven het hoofd gehangen. De eerste gele kaart was er 1 op het F'jes niveau, om vervolgens opzichtig een 2de te pakken. En dat is niet de eerste keer dat hij zo dom doet!

En dan hebben we het nog maar niet over zijn spel in die paar minuten, constant balverlies en geen enkele pass kwam aan.

Om je een idee te geven wat voor persoon cyankali is: hij wil nu opeens weer praten over een contract. Ik zal je zeggen, als ze daar in trappen verknip ik mijn seizoenkaart en eis ik mijn geld terug!
pi_125300165
Voor de rest inderdaad een erg rare pot. Sneu dat vd Hoorn 2x een misser heeft, waarvan 1 van slapstick formaat. Vond hem 1 van de beste spelers op het veld.
Jammer ook dat Oar geslachtofferd werd, we moesten wat maar Oar was tot hij gewisseld werd 1 van de dreigende spelers die er al een paar keer erg goed door/langs was gekomen.

Onbegrijpelijk overigens dat een scheidsrechter op zo'n manier een stempel op de wedstrijd drukt. Strikt genomen waren het allemaal terechte kaarten, natuurlijk. Maar die 2de voor Wuytens zou je best afkunnen met een praatje en penalty. Zeker als je al iemand hebt weggestuurd en het amper de 35e minuut is. Het leek wel of hij erop zat te azen die Jansen. Markant detail, voor de wedstrijd heeft hij een tijdje met een AZ supporter staan kletsen. Ik wil het zeker niet op Jansen afschuiven, want zoals gezegd was het allemaal terecht, maar je moet ook een beetje als scheidsrechter aanvoelen wat wel en niet handig is. Maar goed, wij hebben ook wel eens de gelukjes mee gehad dit jaar en ik wil geen verbeekje doen.

Bulthuis en vd Maarel werden weggespeeld, het was gewoon lachwekkend. Misschien moet Bulthuis nog een extra tattoo nemen, ziet ie vet dreigend uit!

De rest probeerde het wel maar kwam er niet aan te pas, alhoewel we met 9 man in de tweede helft nog wel even druk gezet hebben en geprobeerd hebben een treffer te maken. Mede door de inzet van Duplan.

Verhoeven is een leuke vent en net als Sinouh een echte gangmaker voor het uitvak, maar keepend is het niet veel. Helaas.
pi_125300203
Tsja, alles ging mis wat er mis kon gaan he...

Als Viergever rood krijgt voor de duw in de rug van Duplan toen het nog 0-0 stond was het vast heel anders gelopen. :P

Kali en Wuytens echt als pupillen eraf gegaan, beiden zo ontzettend opzichtig vasthouden...

En vd Hoorn heeft toch maar mooi een van de meest hilarische eigen doelpunten ooit gemaakt, ook wat waard. ;)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_125300235
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 08:39 schreef Tha_Duck het volgende:
Verhoeven is een leuke vent en net als Sinouh een echte gangmaker voor het uitvak, maar keepend is het niet veel. Helaas.
Het is wat flauw, maar wat me vooral opviel toen hij klaar ging staan voor de eerst penalty was zijn enorme pens..

Wanneer kan Ruiter weer keepen?
pi_125300256
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 08:43 schreef PBateman1978 het volgende:
Kali en Wuytens echt als pupillen eraf gegaan, beiden zo ontzettend opzichtig vasthouden...

En vd Hoorn heeft toch maar mooi een van de meest hilarische eigen doelpunten ooit gemaakt, ook wat waard. ;)
Zijn er nog belchinesen gespot?
pi_125300315
quote:
6s.gif Op maandag 15 april 2013 08:47 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Zijn er nog belchinesen gespot?
Nee, wel een scheidsrechter die met het publiek van AZ stond te kletsen (grijze dakduif). Telt dat ook?
pi_125300328
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 08:43 schreef PBateman1978 het volgende:
En vd Hoorn heeft toch maar mooi een van de meest hilarische eigen doelpunten ooit gemaakt, ook wat waard. ;)
Het laatste doelpunt was ook wel een dikke blunder van vd Hoorn hoor :P
pi_125300339
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 08:45 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Het is wat flauw, maar wat me vooral opviel toen hij klaar ging staan voor de eerst penalty was zijn enorme pens..
Hij was vooral overal te laat vond ik. Zolang hij in het doel staat gaat het nog wel wel, maar mee voetballend is het niks en qua uittrappen waren ze vooral ver en niet eens in de richting van een Utreg speler.
pi_125300343
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 08:51 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Het laatste doelpunt was ook wel een dikke blunder van vd Hoorn hoor :P
Ik zal je zeggen, die heb ik niet eens meer gezien. ;)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_125300416
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 08:52 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ik zal je zeggen, die heb ik niet eens meer gezien. ;)
Ik had geen keus, mocht toch nog niet naar de auto toe van de meneren met een steward jas :'(
pi_125300551
liever 1 x 6-0 dan 6x 1-0 verliezen om er maar eens een cliche in te gooien 8-)

Utrecht begon niet eens slecht. Bij duplan had viergever best rood mogen hebben. Maar ach. Gewoon iedereen fit krijgen voor de playoffs is het belangrijkste. Gelukkig volgende week weer martensson ipv Kali
pi_125300781
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 08:39 schreef Tha_Duck het volgende:
Voor de rest inderdaad een erg rare pot. Sneu dat vd Hoorn 2x een misser heeft, waarvan 1 van slapstick formaat. Vond hem 1 van de beste spelers op het veld.
Jammer ook dat Oar geslachtofferd werd, we moesten wat maar Oar was tot hij gewisseld werd 1 van de dreigende spelers die er al een paar keer erg goed door/langs was gekomen.

Onbegrijpelijk overigens dat een scheidsrechter op zo'n manier een stempel op de wedstrijd drukt. Strikt genomen waren het allemaal terechte kaarten, natuurlijk. Maar die 2de voor Wuytens zou je best afkunnen met een praatje en penalty. Zeker als je al iemand hebt weggestuurd en het amper de 35e minuut is. Het leek wel of hij erop zat te azen die Jansen. Markant detail, voor de wedstrijd heeft hij een tijdje met een AZ supporter staan kletsen. Ik wil het zeker niet op Jansen afschuiven, want zoals gezegd was het allemaal terecht, maar je moet ook een beetje als scheidsrechter aanvoelen wat wel en niet handig is. Maar goed, wij hebben ook wel eens de gelukjes mee gehad dit jaar en ik wil geen verbeekje doen.

Bulthuis en vd Maarel werden weggespeeld, het was gewoon lachwekkend. Misschien moet Bulthuis nog een extra tattoo nemen, ziet ie vet dreigend uit!

De rest probeerde het wel maar kwam er niet aan te pas, alhoewel we met 9 man in de tweede helft nog wel even druk gezet hebben en geprobeerd hebben een treffer te maken. Mede door de inzet van Duplan.

Verhoeven is een leuke vent en net als Sinouh een echte gangmaker voor het uitvak, maar keepend is het niet veel. Helaas.
Wuytens had direct rood moeten hebben voor het vasthouden van een doorgebroken speler. Dat had echt niet afgekund met een praatje. Maakt niet uit wat er voor de rest in de wedstrijd gebeurd is.

En Viergever had rood moeten hebben voor de duw tegen Duplan. Dat is de enige grote cruciale fout die Jansen heeft gemaakt.
pi_125300860
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 09:21 schreef OmniRocket het volgende:

[..]

Wuytens had direct rood moeten hebben voor het vasthouden van een doorgebroken speler. Dat had echt niet afgekund met een praatje. Maakt niet uit wat er voor de rest in de wedstrijd gebeurd is.

En Viergever had rood moeten hebben voor de duw tegen Duplan. Dat is de enige grote cruciale fout die Jansen heeft gemaakt.
Dit dus idd, Utrecht begon nog wel ok trouwens... Maar het was slordig en niet scherp, slechte passes en knullig balverlies en heel knullig en naief verdedigen.

Verhoeven viel me ook tegen, te traag en voegt niet echt wat toe helaas.

Het had heel anders kunnen lopen in het eerste half uur maar daarna ging alles mis. Shit happens, hopen dat ze snel weer in het ritme komen voor de playoffs.
pi_125300954
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 09:21 schreef OmniRocket het volgende:

[..]

Wuytens had direct rood moeten hebben voor het vasthouden van een doorgebroken speler. Dat had echt niet afgekund met een praatje. Maakt niet uit wat er voor de rest in de wedstrijd gebeurd is.

En Viergever had rood moeten hebben voor de duw tegen Duplan. Dat is de enige grote cruciale fout die Jansen heeft gemaakt.
Vond het beiden hooguit geel. Maar wat wij vinden doet er (gelukkig) niet toe :)
pi_125308859
We kunnen gerust zijn...

quote:
UTRECHT - FC Utrecht gaat niet opnieuw om de tafel met Anouar Kali. Dat vertelde directeur Wilco van Schaik desgevraagd. De middenvelder en zijn werkgever kwamen afgelopen winter niet tot contractverlenging.

Kali zoekt voor volgend seizoen nog altijd een nieuwe werkgever. Hij was dicht bij een overeenkomst met Anderlecht, maar die ketste vooralsnog af.

In een interview met Radio M Utrecht gaf Kali zondag aan nog best te willen praten als FC Utrecht naar hem toe zou komen. De club heeft nu definitief de deur achter zich dicht geslagen.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_125308999
Van Schaik mag van mij een lintje als hij zijn poot stijf houdt. Zo te zien eindelijk een directeur met ballen (gesteund door Frans).
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 15 april 2013 @ 17:12:21 #160
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_125316130
Lol @ Kali
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_125317314
Die Kali _O-
Nu hij doorheeft dat zelfs niemand hem transfervrij wil hebben ineens weer willen praten, dacht het niet!
Succes bij RKC volgend jaar :W

Oh en nu ook gewoon niet meer opstellen de rest van het seizoen, gewoon spelen met spelers die er volgend jaar nog wel bij zijn.
pi_125323274
RKC hoeft hem ook niet hoor. Sneijder is niet veel, maar wel beter dan Kali. En die is al niet verzekerd van een basisplaats.
  maandag 15 april 2013 @ 20:30:04 #163
356568 Lesnar
Can you see me now?
pi_125324518
Achteraf geweldig dat Wouters hem is blijven opstellen. Door zijn "prestaties" heeft iedereen kunnen zien dat mr. Big star nog veel moet leren. Ook houden clubs niet van lastige mannetjes die na 1 goede pot hun zaakwaarnemer bellen. Kali veel plezier bij VVV volgend seizoen!
I’m drinking a cooler full of Coors Light, Coors Light because Bud Light won’t pay me anything. “Hell, I might even get on top of my wife tonight.”
pi_125333990
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 20:30 schreef Lesnar het volgende:
Achteraf geweldig dat Wouters hem is blijven opstellen. Door zijn "prestaties" heeft iedereen kunnen zien dat mr. Big star nog veel moet leren. Ook houden clubs niet van lastige mannetjes die na 1 goede pot hun zaakwaarnemer bellen. Kali veel plezier bij VVV volgend seizoen!
Ken die wel samen met Barry, netniet, Maguire spelen! _O-
pi_125342867
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 20:30 schreef Lesnar het volgende:
Achteraf geweldig dat Wouters hem is blijven opstellen. Door zijn "prestaties" heeft iedereen kunnen zien dat mr. Big star nog veel moet leren. Ook houden clubs niet van lastige mannetjes die na 1 goede pot hun zaakwaarnemer bellen. Kali veel plezier bij VVV volgend seizoen!
Het gekke is, als je op een algemene voetbalsite als voetbalzone.nl bekijkt zie je veelal reacties van AZers/Tukkers/Feyenoorders/Ajacieden die roepen dat hun club deze ''Utrecht-revelatie'' heel snel aan moeten trekken. :')
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_125342990
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 08:46 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Het gekke is, als je op een algemene voetbalsite als voetbalzone.nl bekijkt zie je veelal reacties van AZers/Tukkers/Feyenoorders/Ajacieden die roepen dat hun club deze ''Utrecht-revelatie'' heel snel aan moeten trekken. :')
Ik breng hem persoonlijk met de FC bus als het nodig is hoor.
pi_125351282
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 08:46 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Het gekke is, als je op een algemene voetbalsite als voetbalzone.nl bekijkt zie je veelal reacties van AZers/Tukkers/Feyenoorders/Ajacieden die roepen dat hun club deze ''Utrecht-revelatie'' heel snel aan moeten trekken. :')
Dat krijg je als hij wordt aangeprijst door de analisten van studiosport en EL...
Die mensen die dat roepen praten alleen maar die mensen na... ze zien zelf de wedstrijden helemaal niet van Kali
  dinsdag 16 april 2013 @ 13:39:06 #168
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_125351324
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 08:46 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Het gekke is, als je op een algemene voetbalsite als voetbalzone.nl bekijkt zie je veelal reacties van AZers/Tukkers/Feyenoorders/Ajacieden die roepen dat hun club deze ''Utrecht-revelatie'' heel snel aan moeten trekken. :')
Dat heb ik eigenlijk alleen met Toornstra.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_125354386
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 april 2013 13:39 schreef Caland het volgende:

[..]

Dat heb ik eigenlijk alleen met Toornstra.
van der Hoorn zou er ook goed voor in aanmerking komen wat mij betreft.

Eigenlijk iedereen wel, behalve 1 iemand ;)
pi_125354638
Ruiter, vd Hoorn, Toornstra en Oar zie ik nog wel verder komen van de huidige basis.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_125477424
Maareltje en Markiet hebben beiden met 3 jaar verlengd, aldus Rene vd Berg.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  zondag 21 april 2013 @ 16:53:23 #172
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_125559630
Aardig potje vandaag en 2 punten ingelopen op die tukkers.

Goed debuut van Van der Stoep ook.
Verder liet vd Maarel zien waarom er verlengd is.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_125562258
Fijne pot idd, degelijk... En ook een goeie partij van vd Maarel ja, gelukkig. Het is absoluut geen wereldster, maar doet (meestal) wat ie moet doen. Ook al gaat ie me wel net iets te vaak onder de bal door met kopballen, heh.
pi_125564149
Wat was de Kogel weer ontzettend slecht, maar dat zijn we gewend. 2 goede ballen misschien. Die ayoupperdepoep ben je ook niet echt van onder de indruk.

Eerste helft wel aardig, tweede helft was saai. Maar wel gewoon een klinkende overwinning. Scheids was een beetje een mietje, hadden nog wel 2 extra gele kaarten mogen vallen.

Uitvak was opzich wel gezellig, alleen dat gescheld met k.nk.r, hoe triest ben je dan. En moet je eens horen huilen als hun pappie of mammie dat krijgt. Dacht dat we ondertussen wel iets verder waren in onze maatschappij.
pi_125588265
Ayoub lijkt niet echt fit...

Er is trouwens helemaal niet met k*nker gescholden door NAC. :P
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_125589175
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 09:11 schreef PBateman1978 het volgende:
Ayoub lijkt niet echt fit...

Er is trouwens helemaal niet met k*nker gescholden door NAC. :P
Dan heb je echt bananen in je oren gehad, is minimaal 2x voorbij gekomen bij die treurige supporters.
pi_125589187
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 10:00 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Dan heb je echt bananen in je oren gehad, is minimaal 2x voorbij gekomen bij die treurige supporters.
Nope, is allang bevestigd dat het niet waar is.
Ze zongen ''schijt aan utrecht'', stadionspeaker heeft zich vergist.

Verbaasde me zelf al over dat bericht ineens...
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  maandag 22 april 2013 @ 10:09:24 #178
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_125589409
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 10:00 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Dan heb je echt bananen in je oren gehad, is minimaal 2x voorbij gekomen bij die treurige supporters.
Volgende keer maar even die bananen in je oren eruit halen.

VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_125589878
Ik vond het publiek van NAC sowieso triest; maar ja dat publiek krijgt blijkbaar de voetballers die ze verdienen; wat een kutvoetbal; je zal er maar iedere week naar moeten kijken :')
pi_125591058
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 10:27 schreef zatoichi het volgende:
Ik vond het publiek van NAC sowieso triest; maar ja dat publiek krijgt blijkbaar de voetballers die ze verdienen; wat een kutvoetbal; je zal er maar iedere week naar moeten kijken :')
Ik vond nac in de eerste seizoenshelft bedroevend, maar de tweede seizoenshelft hebben ze best aardig gespeeld en gepresteerd toch?
pi_125592099
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 18:40 schreef Tha_Duck het volgende:
Uitvak was opzich wel gezellig, alleen dat gescheld met k.nk.r, hoe triest ben je dan. En moet je eens horen huilen als hun pappie of mammie dat krijgt. Dacht dat we ondertussen wel iets verder waren in onze maatschappij.
'

Of het nou wél of niet gezegd is, ik vind het altijd van die misplaatste verontwaardiging. Wat zingen die debielen bij ons altijd massaal als Simply The Best wordt gedraaid (k*nkerj*den)? Omdat er zieke kindjes op de tribune zitten of een zieke trainer (Bos) of speler (Henny) overlijdt wordt er even bij stilgestaan, maar een week later hoor je het bij veel clubs weer van de tribune rollen. Te triest voor woorden maar die verontwaardiging is gewoon misplaatst.
pi_125592462
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 11:36 schreef Stampie22 het volgende:

[..]

'

Of het nou wél of niet gezegd is, ik vind het altijd van die misplaatste verontwaardiging. Wat zingen die debielen bij ons altijd massaal als Simply The Best wordt gedraaid (k*nkerj*den)? Omdat er zieke kindjes op de tribune zitten of een zieke trainer (Bos) of speler (Henny) overlijdt wordt er even bij stilgestaan, maar een week later hoor je het bij veel clubs weer van de tribune rollen. Te triest voor woorden maar die verontwaardiging is gewoon misplaatst.
Oneens. Mij heb je nog nooit kunnen betrappen op misbruik van dat woord. Ik ben boos als uit supporters het gebruiken en boos als thuissupporters het gebruiken. Ik spreek mensen er ook op aan.

In mijn ogen is het al veel minder dan pak hem beet 5 jaar terug overigens.
pi_125617265
VI speler van de week geworden.

quote:
Toornstra, rustige sociale slimmerik blijft altijd zichzelf

'FC Utrecht en ADO Den Haag zijn vergelijkbare clubs, maar zíj zijn in staat om onze beste speler op te halen.' Met een zuur gezicht memoreerde ADO-trainer Maurice Steijn onlangs nog het gemis van Jens Toornstra. Diens talent wordt sinds de winterstop niet langer in Den Haag, maar in de Domstad geëtaleerd, en de sportieve gevolgen zijn inmiddels bij beide clubs zichtbaar.

Mede dankzij zijn snelle aanpassing, drie doelpunten en drie assists is de ploeg van Jan Wouters al zeker van de play-offs om Europees voetbal, terwijl ADO Den Haag in een vrije val is terechtgekomen en het seizoen in het rechterrijtje afsluit.

Toornstra, van 4 april 1989, geldt inmiddels als voorbeeld voor alle amateurvoetballers die aan het eind van hun tienerjaren toch nog heel stiekem dromen van een bestaan als profvoetballer. Spelend voor Alphense Boys, studerend aan de Universiteit van Amsterdam, en levend in zijn vertrouwde omgeving in Ter Aar was er enkele jaren geleden nog helemaal niets in het leven van de middenvelder dat wees op het voetballen in de Eredivisie.

Toornstra koos zijn eigen weg, vond het voetbal een leuke hobby, maar bereidde zich met een studie economie voor op een bestaan buiten de spotlights. Totdat Kees Jansma – het gezicht van Alphense Boys – in 2009 de scouts van ADO een handje hielp en de talentvolle spelbepaler van het eerste elftal aanraadde.

Het bleek het startpunt van een nieuw bestaan en een rigoureuze wijziging van zijn toekomstplannen. Toornstra haalde nog zijn propedeuse, waardoor hij op elk moment weer kan instromen in de studiebanken, maar het studentenleven werd verder ingeruild voor de voetballerij. Met een ontgroening tot gevolg. 'Ik kwam bij ADO, waar het hectisch was, en elke dag iets gebeurde', refereert Toornstra nog altijd aan die tijd.

'Met spelers als Danny Buijs en Ricky van den Bergh en trainer Raymond Atteveld.' De nieuweling keek zijn ogen uit, maar liet zich allerminst imponeren. Als sociale slimmerik bleef hij zichzelf. Rustig en bescheiden buiten het veld, dominant en ijzersterk binnen de lijnen. Met die eigenschappen dwong hij alom respect en ontzag af.

De ster van Toornstra was rijzende. De trainers Raymond Atteveld, John van den Brom en Maurice Steijn liepen achtereenvolgens weg met hun speler, en al snel volgde belangstelling van andere clubs. Maar waar veel medespelers dankzij hun aflopende contracten vertrokken, kwam het bij Toornstra lange tijd niet tot een transfer.

In de voetballerij vaak een reden om openlijk te gaan klagen om zodoende alsnog een vertrek af te dwingen, maar niet voor de spelbepaler. Hij bleef rustig, probeerde zijn klasse wekelijks te laten zien, om vervolgens alsnog een stap omhoog te maken. Met succes. In de winterstop legde FC Utrecht een miljoen euro neer en kreeg de middenvelder zijn gehoopte transfer. Daarbij trok hij direct de conclusie dat er weinig in zijn leven hoefde te veranderen.

Hij bleef rustig en bescheiden buiten het veld en dominant en ijzersterk binnen de lijnen. VI mocht het onlangs zelf ervaren, toen we een week te gast waren in het leven van de middenvelder. Het dagboek van de speler zou door menig trainer als handboek kunnen worden gebruikt om een grillig, ontspoord talent weer op het juiste pad te krijgen. Niets in het leven van Toornstra staat in het teken van glitter en glamour, zo bleek toen we hem zagen met een stofzuiger in de hand, achter de strijkplank en het fornuis, of enthousiast poserend voor een foto met de lokale jeugd. Wat er ook gebeurt, de Trots van Ter Aar blijft altijd zichzelf.
Tekst: Freek Jansen VI.nl
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_125669971
Even stemmen jongens:

http://svfcu.nl/index.php(...)o-trofee/dito-trofee

Ik heb voor Adam Sarota gekozen.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_125670268
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 08:40 schreef PBateman1978 het volgende:
Even stemmen jongens:

http://svfcu.nl/index.php(...)o-trofee/dito-trofee

Ik heb voor Adam Sarota gekozen.
Wel leuk als je op pagina twee staat. Maak je bijna geen kans.

Ik mis gerndt trouwens in de lijst. ik stem niet op hem maar hij heeft toch dit seizoen meegedaan.
pi_125670276
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 09:00 schreef zolderraam het volgende:
Ik mis gerndt trouwens in de lijst. ik stem niet op hem maar hij heeft toch dit seizoen meegedaan.
Wel apart eigenlijk ja, zou er gewoon bij moeten staan natuurlijk.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_125670673
Weg = weg. Boeien.
pi_125670728
Ik heb op Kali gestemd, heeft veel toegevoegd dit seizoen!
pi_125670792
quote:
12s.gif Op woensdag 24 april 2013 09:26 schreef zatoichi het volgende:
Ik heb op Kali gestemd, heeft veel toegevoegd dit seizoen!
Jammer dat je maar 1 keer mocht stemmen zeker, anders had je ook op Cummins en de Kogel gestemd toch?
pi_125670810
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 09:31 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Jammer dat je maar 1 keer mocht stemmen zeker, anders had je ook op Cummins en de Kogel gestemd toch?
Nah Verhoeven denk ik
pi_125670821
Maar op wie hebben jullie dan wel gestemd? :)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_125670909
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 09:32 schreef PBateman1978 het volgende:
Maar op wie hebben jullie dan wel gestemd? :)
Ik weet het nog niet; ik vind het erg moeilijk dit seizoen. Niemand springt er echt uit (en dat zie ik als iets positiefs). Ruiter heeft goed gekeeped, maar ook hele domme fouten gemaakt die ook echt wat punten gekost hebben. De verdediging stond vaak erg goed, maar soms waren ze daar behoorlijk aan het kloten. Aanvallend is het allemaal kut.

Misschien dat Toornstra een kandidaat is, maar aan de andere kant denk ik dat hij nog niet alles heeft laten zien. Wellicht Tommy Oar, die heeft wel wat laten zien en werkt er ook wel hard voor. Maar goed eigenlijk heb ik dus geen idee :P
pi_125671061
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 09:38 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Ik weet het nog niet; ik vind het erg moeilijk dit seizoen. Niemand springt er echt uit (en dat zie ik als iets positiefs). Ruiter heeft goed gekeeped, maar ook hele domme fouten gemaakt die ook echt wat punten gekost hebben. De verdediging stond vaak erg goed, maar soms waren ze daar behoorlijk aan het kloten. Aanvallend is het allemaal kut.

Misschien dat Toornstra een kandidaat is, maar aan de andere kant denk ik dat hij nog niet alles heeft laten zien. Wellicht Tommy Oar, die heeft wel wat laten zien en werkt er ook wel hard voor. Maar goed eigenlijk heb ik dus geen idee :P
Ik heb Tommy gestemd, met Toornstra als een goede tweede. Hij kan het volgend jaar weleens gaan worden.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_125671064
Mijn top 3 zou zijn :

1. Adam Sarota
Van kneus naar belangrijke schakel op 't middenveld. Speelde ECHT goed tot zijn blessure, gun het hem van harte die prijs.

2. Mike vd Hoorn
Voorselectie Ned. elftal gehaald, nuff said. Meest talentvolle verdediger die we in jaren hebben gehad en nog uit eigen opleiding ook.

3. Robbin Ruiter
Ondanks een paar fouten ook erg goed gekeept en eindelijk een waardig opvolger voor Vorm gevonden.

Tommy Oar valt net buiten de top-3, die vind ik sinds zijn blessure wat minder goed spelen.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_125671720
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 09:32 schreef PBateman1978 het volgende:
Maar op wie hebben jullie dan wel gestemd? :)
Toornstra.

vd Hoorn net daaronder, verschil zit hem erin dat ik vind dat Toornstra zijn overgang heel goed opgepakt heeft. Dat geeft hem net de + voor mijn gevoel.

Oar is een aardige speler, maar zie je te weinig van in mijn ogen. Duikt in elke wedstrijd wel een paar keer gevaarlijk op, maar heel veel rendement heeft het niet.

Ruiter kan ik duidelijk over zijn, vind het een overschatte keeper. Wisselt (net als Grandel) geweldige reddingen af met geweldige blunders. Heeft punten gepakt, maar ook zeker gekost.

De overige spelers hebben allemaal wel een reden om de prijs te verdienen waarschijnlijk. Maar ze steken er niet echt bovenuit :)

[ Bericht 40% gewijzigd door Tha_Duck op 24-04-2013 10:24:54 ]
pi_125672676
van de hoorn gestemd. Oar als tweede en ruiter als derde
pi_125672772
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 10:12 schreef Tha_Duck het volgende:
Ruiter kan ik duidelijk over zijn, vind het een overschatte keeper. Wisselt (net als Grandel) geweldige reddingen af met geweldige blunders. Heeft punten gepakt, maar ook zeker gekost.
Ieder zijn mening uiteraard, maar Ruiter is 5 klassen beter dan Grandel.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_125674013
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 10:51 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ieder zijn mening uiteraard, maar Ruiter is 5 klassen beter dan Grandel.
Hij is absoluut beter als Grandel, ik beweer toch ook niks anders ;)
pi_125674196
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 11:39 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Hij is absoluut beter als Grandel, ik beweer toch ook niks anders ;)
Prima keeper voor Utrecht, zeker gezien 't feit dat dit zijn eerste Eredivisieseizoen is. :)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_125723263
quote:
25 april 2013

Edouard Duplan is bezig aan zijn laatste wedstrijden in het shirt van FC Utrecht. FC Utrecht is niet tot overeenstemming gekomen met de Fransman over verlenging van zijn aflopende verbintenis. De gesprekken over een nieuw contract zijn stopgezet nadat Duplan te kennen heeft gegeven toe te zijn aan een nieuw avontuur.

“Edouard heeft te kennen gegeven nog graag een keer een nieuw voetbalavontuur aan te willen gaan”, zegt Algemeen Directeur Wilco van Schaik. “Hij is op een leeftijd aangekomen dat het nu voor hem moet gebeuren. Een ervaren speler als Edouard kijkt op zo’n moment niet alleen naar de financiën, maar ook naar de toekomst buiten het voetbal, het avontuur en zijn naaste familie. Dit zijn echt van hem uit de belangrijkste onderdelen van de gesprekken geweest. Ik begrijp hem volkomen. Met een transfervrije status is Edouard interessant voor clubs, waardoor hij mogelijk elders invulling kan geven aan zijn wensen. Wij gaan in Edouard een fantastisch mens verliezen. Hij had het er ook moeilijk mee om deze beslissing uiteindelijk te nemen. Wij respecteren zijn keuze en hebben hem succes gewenst met zijn zoektocht.”

Met Edouad Duplan valt met het oog op het seizoen 2013/2014 een stuk ervaring weg. “Het vertrek van spelers is inherent aan het voetbal”, weet Hoofd Scouting en Manager Spelerszaken a.i. Edwin de Kruijff. “Wij gaan Edouard missen, maar wij raken niet in paniek. Iedere week bespreken wij met de directe en technische staf de diverse scenario’s, dus ook met een mogelijk vertrek van Edouard is rekening gehouden. We weten tijdig waar we aan toe zijn en richten ons nu op andere jongens voor volgend seizoen.”

Ondanks de weloverwogen keuze van Duplan om elders voor een nieuwe uitdaging te gaan, valt het de Franse aanvaller zwaar. “Ik houd van de mensen hier, van het stadion en van de supporters”, zegt Duplan die drie seizoenen voor FC Utrecht vol maakt. “Voetballen voor FC Utrecht is prachtig en heb ik altijd met enorm veel plezier gedaan. Toch moet ik er nu voor kiezen om mijn wens in vervulling te laten gaan door met mijn vriendin een volgende stap in het leven te maken, want zo zie ik het. Ik hoop mijn periode bij FC Utrecht op een mooie manier te kunnen afsluiten.”

FC Utrecht wenst Edouard Duplan, die in de zomer van 2010 over kwam van Sparta Rotterdam, veel succes met zijn keuze voor een nieuw avontuur.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_125723481
Je voelde dit wel een beetje aankomen. Geweldige prof, en hoop dat hij nog een paar mooie jaren heeft in de voetbalwereld!
pi_125723795
Zou leuk zijn voor m als ie naar Ligue 1 kan gaan.
Denk dat ie het niveau ook wel aan zou kunnen onder de top daar.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_125723910
Jammer, maar begrijpelijke keuze van hem.
pi_125724221
Zolang ie maar niet bij Vitesse/Twente/Ajax oid opduikt. :P
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_125725152
Jammer voor de FC, was een harde werker die altijd voorop ging in de strijd. Heeft goede en minder goede wedstrijden gespeeld, maar een echte modelprof wat mij betreft. Gun hem een ontzettend leuke club en hoop dat hij nog een paar leuke jaren mag voetballen.

Voor ons betekend dit natuurlijk ook dat er gewoon een salaris wegvalt, voor zijn salaris moet je in staat zijn om toch wel iets leuks terug te krijgen, hoeft geen directe basisspeler te zijn. Op het middenveld is het redelijk bezet met Toornstra, Asare, Martsensson en Sarota. Er uiteraard vanuit gaande dat Asare blijft, anders veranderd het scenario.
pi_125728536
Denk niet dat er voor Duplan een vervanger van buitenaf komt (of het moet zoals Toornstra een buitenkansje zijn).
Met de spelers die hierboven al genoemd zijn en Oar, Takagi en Mark Diemers (dit seizoen nog verhuurd aan Cambuur) zitten we ruim in de middenvelders.

Laten ze maar een geschikte vervanger voor Mulenga vinden.
  donderdag 25 april 2013 @ 19:59:03 #207
356568 Lesnar
Can you see me now?
pi_125730771
Beste van Duplan was er wel vanaf en hij was grootverdiener, dus prima
I’m drinking a cooler full of Coors Light, Coors Light because Bud Light won’t pay me anything. “Hell, I might even get on top of my wife tonight.”
pi_125732189
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 19:12 schreef Wopper1 het volgende:
Denk niet dat er voor Duplan een vervanger van buitenaf komt (of het moet zoals Toornstra een buitenkansje zijn).
Met de spelers die hierboven al genoemd zijn en Oar, Takagi en Mark Diemers (dit seizoen nog verhuurd aan Cambuur) zitten we ruim in de middenvelders.

Laten ze maar een geschikte vervanger voor Mulenga vinden.
Dat is inderdaad nog beter, een goede spits. En je zal achterin ook wat moeten als vd Hoorn en Bulthuis ook onverhoopt vertrekken. Daar zal je toch wel minimaal 1 ervaren knaap moeten hebben. Met Zullo en vd Maarel red je het niet om de verdediging een beetje stevig te houden. Heering doet het prima, maar zoveel jonkies is wel beetje veel van het goede :P
  donderdag 25 april 2013 @ 21:51:53 #209
356568 Lesnar
Can you see me now?
pi_125737258
Vergeet Markiet niet boys
I’m drinking a cooler full of Coors Light, Coors Light because Bud Light won’t pay me anything. “Hell, I might even get on top of my wife tonight.”
pi_125739751
De redder in nood!
pi_125741412
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 19:59 schreef Lesnar het volgende:
Beste van Duplan was er wel vanaf en hij was grootverdiener, dus prima
Volgens de papieren VI behoren vd Gun en Duplan niet tot de grootverdieners. :o
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_125742326
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 22:49 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Volgens de papieren VI behoren vd Gun en Duplan niet tot de grootverdieners. :o
Ja, en dat is Utrecht watcher Anton Lippold. Die roept al 2,5 jaar dat Asare en Mulenga vertrekken.
vd Gun zal niet zoveel verdienen als Wuytens/Asare en Mulenga maar Duplan heeft een zeer goed contract.
pi_125748990
quote:
vr 26 apr 2013, 05:45
Van der Gun verlengt contract bij FC Utrecht
Van onze Telesportredactie
UTRECHT -

Cedric van der Gun speelt ook komend seizoen voor FC Utrecht. De aanvaller die volgende week (5 mei) zijn 34e verjaardag viert, kwam met de domstedelingen een nieuw éénjarig contract overeen.

Wie Van der Gun zegt, denkt al snel aan Ajax en ADO Den Haag. Toch maakte hij in Amsterdam en Den Haag respectievelijk maar drie en twee seizoenen deel uit van de hoofdmacht. Met tussendoor een uitstapje naar Swansea City gaat hij in stadion Galgenwaard alweer zijn zesde jaar in.

In totaal speelde de Hagenaar inmiddels 258 competitieduels in het betaalde voetbal. Daarin scoorde hij 53 keer.
Duplan vertrekt

Waar algemeen-directeur Wilco van Schaik er wel in slaagde Van der Gun tot een langer verblijf te verleiden, besloot hij na drie seizoenen een streep te zetten onder de samenwerking met Edouard Duplan. "Hij heeft te kennen gegeven nog graag een keer een nieuw voetbalavontuur aan te willen gaan”, aldus Van Schaik.
http://www.telegraaf.nl/t(...)plan_vertrekt__.html

Ik ben er wel blij mee dat Van der Gun blijft (al weet ik dat niet iedereen er hier zo over denkt).
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
pi_125749037
Ervaring heb je nodig, vd Gun heeft dat.
Vind ons vaak ook beter spelen als hij voorin staat.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_125749085
Ik ben wel blij met vd Gun hoor. Hoewel hij meer rendement mag hebben vind ik hem persoonlijk bruikbaarder dan bv Mulenga.

Goed dat er een stuk ervaring gewaarborgd is hiermee.
pi_125749239
Tja, eens met beiden. Utrecht speelt in mijn ogen inderdaad beter als hij meespeelt en hij zou inderdaad ook meer rendement moeten hebben.
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
pi_125756373
Naast de langdurig geblesseerde Sjakie, Sarota, Nilsson en Scheepers zijn ook Oar (enkel), vd Gun en Mulenga (uit voorzorg ivm kunstgras) er zondag niet bij.

-------------De Kogel - Duplan--------

------------------Toornstra----------------
Zullo---------------------------------Asare
------------------Martensson--------------

Bulthuis-Wuytens-vd Hoorn-vd Maarel

-----------------------Ruiter--------------------

Denk ik dan...
edit: lees net dat waarschijnlijk Heerings (ipv Wuytens) en Markiet (ipv Maarel) starten.

[ Bericht 8% gewijzigd door PBateman1978 op 26-04-2013 13:21:17 ]
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_125759216
Eigenlijk is het gewoon competitievervalsing maar goed...
Ik snap werkelijk niet waarom spelers rust krijgen, terwijl we dit seizoen geen midweekse Europa cup wedstrijden hebben en ook in de beker lagen we er snel uit.

1 Keer per week voetballen is toch niet te veel gevraagd? Laat ze dan wat minder trainen, maar op de wedstrijddag (of er nou wat op het spel staat of niet) vind ik dat je er gewoon hoort te staan.
pi_125759461
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2013 14:14 schreef Wopper1 het volgende:
Eigenlijk is het gewoon competitievervalsing maar goed...
Ik snap werkelijk niet waarom spelers rust krijgen, terwijl we dit seizoen geen midweekse Europa cup wedstrijden hebben en ook in de beker lagen we er snel uit.

1 Keer per week voetballen is toch niet te veel gevraagd? Laat ze dan wat minder trainen, maar op de wedstrijddag (of er nou wat op het spel staat of niet) vind ik dat je er gewoon hoort te staan.
Hoe bedoel je?

Is toch ideaal dat Wouters nu al wat jongens die volgend seizoen een grotere rol krijgen kan opstellen?

Mulenga en vd Gun kwakkelen al langer, met dat kunstgras in Zwolle geen risico met ze nemen begrijp ik ook volkomen.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_125762984
Jammer dat Eduard vertrekt, zeker een van mijn favorieten van de huidige selectie, altijd een topinstelling gehad en is een harde werken (ondanks zijn wisselende prestaties) Ik gun hem het beste!
pi_125831977
Weer drie punten, ongelooflijk. We staan vijf wedstrijden voor op heerenveen en groningen.... en je schiet er geen rest mee op. Maar eens kijken hoe het gaat met de play offs , op een of andere manier lijkt het een wetmatigheid te zijn dat we groningen treffen in de play offs.
pi_125832279
Heb met een half oog gekeken, matig duel. Uitblinker was wel weer Kali hoor, wat een voetballer. Daarvoor kom je naar het stadion.

De Kogel was ook top, fijn vooruitzicht voor het komende seizoen.
  zondag 28 april 2013 @ 17:30:31 #223
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_125832679
Pappot is wel een leuk voetballertje.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_125855469
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 17:15 schreef Tha_Duck het volgende:
Heb met een half oog gekeken, matig duel. Uitblinker was wel weer Kali hoor, wat een voetballer. Daarvoor kom je naar het stadion.

De Kogel was ook top, fijn vooruitzicht voor het komende seizoen.
Waarom, Kali speelde een uitstekende wedstrijd? Wat betreft de Kogel heb je helemaal gelijk, die gast kan er echt hélemaal niets van. Heeft 2 keer vanuit een onmogelijke hoek op doel geschoten, wat bijna resulteerde in een ingooi voor Zwolle.. :')
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_125855668
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 08:52 schreef Matip het volgende:

[..]

Waarom, Kali speelde een uitstekende wedstrijd? Wat betreft de Kogel heb je helemaal gelijk, die gast kan er echt hélemaal niets van. Heeft 2 keer vanuit een onmogelijke hoek op doel geschoten, wat bijna resulteerde in een ingooi voor Zwolle.. :')
Kali heeft geen bal vastgehouden :') Wat een drama.

Hoorde er gisteren wel iets leuks over bij VI Radio, je moet je als voetballer met een transfervrije status en die leeftijd wel zorgen maken dat er nog niet eens een ploeg in Nederland is die je wil hebben. Anderlecht heeft hem in de wachtkamer gezet met wat drogredenen, dus dat is ook wel duidelijk.
pi_125856348
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 09:09 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Kali heeft geen bal vastgehouden :') Wat een drama.

Hoorde er gisteren wel iets leuks over bij VI Radio, je moet je als voetballer met een transfervrije status en die leeftijd wel zorgen maken dat er nog niet eens een ploeg in Nederland is die je wil hebben. Anderlecht heeft hem in de wachtkamer gezet met wat drogredenen, dus dat is ook wel duidelijk.
Ik vond het wel meevallen.

Wat dat betreft heb je wel gelijk, hij mag zich inderdaad zorgen gaan maken. Arrogante kwast.
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_125857047
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 09:09 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Kali heeft geen bal vastgehouden :') Wat een drama.

Hoorde er gisteren wel iets leuks over bij VI Radio, je moet je als voetballer met een transfervrije status en die leeftijd wel zorgen maken dat er nog niet eens een ploeg in Nederland is die je wil hebben. Anderlecht heeft hem in de wachtkamer gezet met wat drogredenen, dus dat is ook wel duidelijk.
Hij was inderdaad erg slecht. Het irritante was weer dat de commentator van eredivisielive hem weer uitstekend vond voetballen. Zometeen zjin er nog mensen die het echt gaan geloven ook.

In plaats van De kogel kun je echt net zo goed gewoon een shirtje in het veld leggen. Die heeft in ieder geval minder balverlies. Dat schot op doel ook van de zijkant van de zestien. Sloeg helemaal nergens op. toornstra stond helemaal vrij
pi_125857258
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 10:23 schreef zolderraam het volgende:

[..]

Hij was inderdaad erg slecht. Het irritante was weer dat de commentator van eredivisielive hem weer uitstekend vond voetballen. Zometeen zjin er nog mensen die het echt gaan geloven ook.
Misschien betalen we de verslaggever 50.000? Levert toch wat op als hij elders begint :P
Geweldig overigens, iemand die zo arrogant is een ketting met 250k - 500k omleggen. Hopelijk is het een voorbeeld voor de generatie broodvoetballers die er momenteel rondloopt.

quote:
In plaats van De kogel kun je echt net zo goed gewoon een shirtje in het veld leggen. Die heeft in ieder geval minder balverlies. Dat schot op doel ook van de zijkant van de zestien. Sloeg helemaal nergens op. toornstra stond helemaal vrij
_O-
Niet vergeten om na 45 minuten het shirtje in het andere strafschopgebied te leggen :')
pi_125857857
Kali lijkt het er om te doen de laatste wedstrijden. Steeds onnodig balverlies waar dan kansrijke aanvallen voor de tegenstander uit voort komt. Gisteren had hij ook weer erg veel tijd nodig met als gevolg dat Mokhtar de bal kon ontfutselen. Daardoor kwam Mokhtar niet veel later oog in oog te staan met Ruiter. Verschrikkelijk!

Over de wedstrijd gisteren: eerste helft enorm slecht gespeeld. Ik kan er met mijn hoofd niet bij dat we dit voetbal tentoonspreiden. Verzachtende omstandigheid was wel dat we voorin geen spelers hadden die een bal konden vasthouden. Leon de Kogel is vast wel een aardige vent, maar gisteren bewees hij weer niet van waarde te kunnen zijn voor dit Utrecht. Jammer, maar helaas!

Van der Stoep heb ik eigenlijk nauwelijks gezien, net zoals Markiet. Iemand die daar een oordeel over kan vellen?

Verder was het gisteren de dag van Pappot. Zelfs in die super slechte eerste helft was hij degene die er voetballend nog iets van probeerde te maken. Leuke speler, doet me erg denken aan de speelstijl van vd Gun, en natuurlijk een prima goal! Hopelijk kan hij wél zijn belofte inlossen.

En dan komende zondag tegen Heerenveen. Met het voetbal wat we gisteren speelde ga je daar gewoon de boot in met een 4-0 of iets dergelijks, hopelijk kan Wouters het elftal weer een beetje op de rit krijgen.
pi_125857988
Kali lijdt inderdaad zo vaak onnodig balverlies waar een kans voor de tegenstander uit voorkomt, niet normaal meer... Heeft je dit seizoen zeker een aantal punten gekost.

Snapte ook niet waarom ie op 10 stond, ik had Pappot daar neergezet met vd Stoep in de spits.

Markiet vond ik verdedigend nagenoeg foutloos hoor, won ook elk kopduel.
Voegde aanvallend alleen helemaal niets toe.

Ruiter was weer top, Toornstra en Asare ook.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_125858734
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 10:54 schreef Oidipous het volgende:
Van der Stoep heb ik eigenlijk nauwelijks gezien, net zoals Markiet. Iemand die daar een oordeel over kan vellen?
Beiden voor mij nog geen oordeel waardig. Niet als in dat ze beroerd zijn, maar op basis van een invalbeurt en een wedstrijdje tegen Zwolle kan ik geen oordeel vellen. Net als Pappot, leuk hoor voor dat jochie, maar hopelijk is het niet zijn enige goede wedstrijd.

Ik probeer altijd te oordelen na minstens een half jaar, al is dat soms wel lastig. Elke speler heeft zijn goede en slechte wedstrijden. Enig oordeel wat ik over vd Stoep heb is dat het ogenschijnlijk een harde werker is, loopt op veel ballen. En daar hou ik sowieso van, mensen die laten zien dat ze willen.

Asara was eens lekker op dreef inderdaad. Vond ook vd Hoorn het tot zijn blessure niet slecht doen. Heering was matig (met hoogtepunt vd Hoorn uitschakelen). Martensson ook te weinig gezien.
pi_125861881
Hoe is het eigenlijk met v. d. Hoorn? Kwam ook niet meer terug in de samenvatting.

En mooi toch dat Kali laat zien dat we met hem kwijt niets zullen missen?
pi_125863502
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 12:48 schreef zatoichi het volgende:
Hoe is het eigenlijk met v. d. Hoorn? Kwam ook niet meer terug in de samenvatting.
Gescheurde lip hoorde ik bij EL. Dat valt allemaal wel mee.
pi_125870271
@ The Duck, Van A tot Z helemaal mee eens. Weinig aan toe te voegen.

@

Op fcutrecht.net worden er nu met de volgende namen gestrooid voor volgend seizoen:

- Labylle van MVV, maar dat wisten we al natuurlijk.
- Een zekere Jeannot van Chateroux.
- Wildschut van VVV. Razend benieuwd waarom hij nu veelvuldig op de bank zit bij een middelmatig team als VVV.
pi_125937291
Schalk in beeld als vervanger voor Mulenga.
  woensdag 1 mei 2013 @ 12:28:38 #236
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_125937811
Ga er maar vanuit dat er helemaal niemand komt.

Ook 't vertrek van Duplan wordt intern opgelost.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  woensdag 1 mei 2013 @ 13:30:45 #237
308414 zolderraam
Zolderraam
pi_125939355
Het lijkt mij ook heel vreemd om 7 ton uit te geven voor een wisselspeler van Nac.
pi_125939694
Als Mulenga, vd Hoorn, Bulthuis en Asare ons ook verlaten komt daar opzeker wat voor terug. Je kan niet alleen meer Heering in de verdediging en de Kogel in de aanval staan. Dan kan je net zo goed 2013-2014 overslaan.
  woensdag 1 mei 2013 @ 13:44:59 #239
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_125939764
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 13:41 schreef Tha_Duck het volgende:
Als Mulenga, vd Hoorn, Bulthuis en Asare ons ook verlaten komt daar opzeker wat voor terug. Je kan niet alleen meer Heering in de verdediging en de Kogel in de aanval staan. Dan kan je net zo goed 2013-2014 overslaan.
Ja, maar ik zie niemand vertrekken van die namen.

Asare en Mulenga sowieso niet, die zijn veel te duur in verhouding tot hun blessuregevoeligheid e.d.
vd Hoorn zie ik nog wel een jaartje met zijn maatje Heerings spelen.
Hopelijk trekt een Stoke/Fulham de portemonnee voor Bulthuis maar ook dat zie ik niet gebeuren.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  woensdag 1 mei 2013 @ 17:13:09 #240
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_125947011
quote:
Situatie Nesu verslechterd: Foundation zet activiteiten stop
Woensdag, 1 mei 2013 om 16:56

Slecht nieuws over Mihai Nesu. De voormalig verdediger belandde in een rolstoel toen hij tijdens een training bij FC Utrecht helemaal verkeerd terecht kwam en richtte de Mihai Nesu Foundation op, waarmee hij gehandicapten uit zijn vaderland Roemenië helpt. De activiteiten van de Foundation zijn echter stopgezet, nu de situatie van Nesu is verslechterd.

Het is niet bekend wat er precies aan de hand is: op de Facebook-pagina van de Foundation staat in een kort statement slechts te lezen dat de activiteiten zijn stopgezet, omdat het niet goed gaat met Nesu. De Roemeen brak op 10 mei 2011 een nekwervel na een duel met Alje Schut en raakte toen het gevoel in zijn handen en benen kwijt. Nesu werd direct met een ambulance naar het ziekenhuis gebracht.

Onlangs was de voormalig verdediger weer even in Nederland. "Ik heb genoeg kracht om de dag door te komen, maar het blijft de vraag wat de volgende morgen brengt", zei Nesu toen tegen het Algemeen Dagblad. "Eigenlijk heb ik maar drie dagen nodig gehad om mijn lot te accepteren. Vanaf dat moment besloot ik te gaan vechten voor mijn ongeluk
:{
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_125951776
Verslechterd? Wat vaag, klinkt ernstig...
pi_125952850
Volgens RTV utrecht is het een storm in een glas water:
http://www.rtvutrecht.nl/(...)voor-foundation.html
pi_126020206
quote:
FC Utrecht heeft deze week de zeventienjarige, Amerikaanse jeugdinternational Rubio Rubin op proef. De aanvaller trainde vrijdag met de eerste selectie mee.

Rubin, die in de jeugd van Portland Timbers speelt, deed woensdag al mee in een oefenduel van de beloften tegen sv Huizen (0-2). Daarin leverde hij een assist en een goal. Door een aantal blessures mocht de tiener vrijdag met de hoofdmacht meetrainen.

Rubin is via het netwerk van FC Utrecht in de Domstad gekomen. Deze week mag hij aan de technische leiding laten zien wat zijn kwaliteiten zijn.
Ik heb nog nooit van 'm gehoord.. Youtube leverde ook niet veel op, op dit filmpje na;
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_126020516
De Kogel is uitgeschakeld voorlopig.

Wat een gemis zal dat zijn :') _O-
  vrijdag 3 mei 2013 @ 13:58:51 #245
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_126020694
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 13:44 schreef Matip het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit van 'm gehoord.. Youtube leverde ook niet veel op, op dit filmpje na;
Las een artikel over m, in de USA vinden ze hem samen met 3 andere jonge gasten de grootste talenten van 't land.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_126020749
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 13:53 schreef Tha_Duck het volgende:
De Kogel is uitgeschakeld voorlopig.

Wat een gemis zal dat zijn :') _O-
Wat jammer zeg.. _O-
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_126020829
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 13:58 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Las een artikel over m, in de USA vinden ze hem samen met 3 andere jonge gasten de grootste talenten van 't land.
Dat is best positief! Ik denk alleen dat een stage niet zo heel veel zegt. Ik las dat Dortmund ook interesse in hem heeft.
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
  zondag 5 mei 2013 @ 14:23:40 #248
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_126090673
Het had ook 7-6 kunnen worden maar zo de punten stelen uit Heerenveen is ook weleens lekker. :P

Toornstra weer MotM, topaankoop.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_126090942
Heb het schakelgedoe moeten volgen :(

Nette 5de plek nu, proberen volgende week vast te houden. Niet dat het veel uitmaakt, maar gewoon een goed gevoel.
  zondag 5 mei 2013 @ 14:30:57 #250
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_126090980
Als je zondag wint heb je het beste seizoen ooit qua aantal punten en overwinningen.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_126091392
Lijkt me een goede psteker om de play-offs mee in te gaan!
pi_126091707
Hopen dat heerenveen verliest volgende week bij Roda en Ado wint bij Zwolle.
Speel toch liever tegen ADO dan tegen H'veen in de playoffs, mits wij 5e blijven natuurlijk.
pi_126092050
Ik heb toch liever heerenveen :P
  zondag 5 mei 2013 @ 14:58:00 #254
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_126092131
Eigenlijk maakt het mij niet zo heel veel uit, al zou het meest gunstige zijn dat AZ 8e wordt.
Als zij de finale van de PO's halen zijn er weer 2 EL tickets te verdienen.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_126092164
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 14:58 schreef PBateman1978 het volgende:
Eigenlijk maakt het mij niet zo heel veel uit, al zou het meest gunstige zijn dat AZ 8e wordt.
Als zij de finale van de PO's halen zijn er weer 2 EL tickets te verdienen.
Dat kan niet
  zondag 5 mei 2013 @ 14:59:20 #256
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_126092199
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 14:58 schreef Paxcon het volgende:

[..]

Dat kan niet
Als Heerenveen en ADO verliezen terwijl AZ wint, wordt AZ 8e met een beter doelsaldo dan Heerenveen.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_126092216
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 14:59 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Als Heerenveen en ADO verliezen terwijl AZ wint, wordt AZ 8e met een beter doelsaldo dan Heerenveen.
Ooh sorry, ik keek verkeerd inderdaad.
  zondag 5 mei 2013 @ 15:36:30 #258
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_126093608
Gevoelsmatig zou je het misschien niet zeggen, maar dit was ook nog eens onze vijfde overwinning in de laatste zes competitiewedstrijden.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_126105369
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 14:58 schreef PBateman1978 het volgende:
Eigenlijk maakt het mij niet zo heel veel uit, al zou het meest gunstige zijn dat AZ 8e wordt.
Als zij de finale van de PO's halen zijn er weer 2 EL tickets te verdienen.
Dat wist ik inderdaad ook niet dat dat nog zou kunnen.
Dat zou uiteraard wel het beste scenario zijn, maar ja dan moeten we tegen AZ en die liggen ons ook niet echt, in uitwedstrijden dan vooral.
  maandag 6 mei 2013 @ 08:54:19 #260
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_126119012
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 20:55 schreef wortel1981 het volgende:

[..]

Dat wist ik inderdaad ook niet dat dat nog zou kunnen.
Dat zou uiteraard wel het beste scenario zijn, maar ja dan moeten we tegen AZ en die liggen ons ook niet echt, in uitwedstrijden dan vooral.
Las later dat AZ kan bedanken voor de PO's in dat geval en Heerenveen dit in het verleden al eens gedaan heeft, dan doet de nr 9 dus alsnog mee aan de PO's.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_126127601
En in dat scenario hoeven we dus maar 1 ronde te winnen om een EL-ticket te bemachtigen!

En anders pakken we heerenveen en twente toch gewoon ;-D
  maandag 6 mei 2013 @ 14:14:34 #262
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_126128091
Tsja, in de competitie:

Heerenveen uit en thuis : 6 punten
Twente uit en thuis : 4 punten
ADO uit en thuis : 6 punten
Groningen uit en thuis : 6 punten

Het is wel duidelijk wie er als topfavoriet de PO's in gaat.. :P
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_126128124
Kortom dat wordt helemaal niets :D
  maandag 6 mei 2013 @ 14:23:51 #264
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_126128400
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 14:15 schreef zatoichi het volgende:
Kortom dat wordt helemaal niets :D
We gaan ’t meemaken!
Voorronde EL zou een hele mooie beloning voor ’t seizoen zijn maar ook zonder zo’n ticket vind ik het een geslaagd seizoen in veel opzichten hoor.

Voor volgend jaar iets meer spektakel graag maar verder doorgaan op deze weg, zoveel mogelijk eigen jeugd!
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_126161621
quote:
12s.gif Op maandag 6 mei 2013 14:14 schreef PBateman1978 het volgende:
Tsja, in de competitie:

Heerenveen uit en thuis : 6 punten
Twente uit en thuis : 4 punten
ADO uit en thuis : 6 punten
Groningen uit en thuis : 6 punten

Het is wel duidelijk wie er als topfavoriet de PO's in gaat.. :P
:Y

Wij gaan naar litouwen, litouwen...!
  dinsdag 7 mei 2013 @ 10:52:56 #266
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_126164592
quote:
Jan Wouters heeft zijn onvrede geuit over het spel van FC Utrecht. De hoofdtrainer van de club uit de Domstad weet dat zijn ploeg beter kan. Met het oog op deelname aan de play-offs, waarvan de huidige nummer vijf van de Eredivisie al lang en breed zeker is, zijn er verbeterpunten.

"Het moet voetballend echt beter", zo laat Wouters weten in het Algemeen Dagblad. "We zijn volwassener geworden, waardoor we op mentaliteit ook wedstrijden winnen die, zoals tegen Heerenveen, voetballend in evenwicht waren. Maar ons positiespel is veel te slordig."

"Deels is dat trainbaar, maar het is zo dat onze spelers beter in staat moeten zijn een wedstrijd te lezen. Wat doe je als een tegenstander anders druk geeft dan verwacht? Welke keuzes maak je in de beslissende fase als we ruimte krijgen? Qua positiespel zijn we tot veel in staat, dat is gebleken", zegt de oefenmeester.
Goed bezig Jan, scherp houden die gasten.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_126166324
quote:
'Brands polst Van der Hoorn voor overstap naar PSV'

PSV is zeker van de tweede plaats in de Eredivisie en mag volgend seizoen via de voorrondes gaan proberen om zich te kwalificeren voor de Champions League. Directeur voetbalzaken Marcel Brands heeft de taak om de selectie klaar te maken voor deze zware wedstrijden en wil graag een nieuwe verdediger halen. Mike van der Hoorn staat hoog op het verlanglijstje.

De verdediger van FC Utrecht wordt al een tijdje gevolgd door PSV en is inmiddels informeel gepolst, met de vraag of hij een transfer naar Eindhoven ziet zitten. Dat meldt De Telegraaf. De twintigjarige Van der Hoorn staat ook in de vermeende belangstelling van Ajax, maar zo concreet als PSV is de regerend landskampioen nog niet. Ajax lijkt sowieso eerst te willen kijken of Toby Alderweireld in de aankomende transferperiode zal vertrekken.

Van der Hoorn is bezig aan zijn derde seizoen in het eerste elftal van FC Utrecht en brak in dit voetbaljaar definitief door. De verdediger maakt deel uit van de voorlopige selectie van Jong Oranje voor het EK onder 21 jaar en zat zelfs al eens bij de selectie van het 'echte' Oranje, al overleefde hij de laatste schifting niet. PSV haalde in de afgelopen jaren al eerder Dries Mertens, Kevin Strootman en Erik Pieters weg bij Utrecht. Het contract van Van der Hoorn in de Domstad loopt nog tot de zomer van 2016 door.
pi_126166390
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 11:46 schreef Wopper1 het volgende:

[..]

¤ 20.000.000
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_126167781
Voor 17.5 breng ik hem :P
  dinsdag 7 mei 2013 @ 14:59:38 #270
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_126173155
Vanaf komend seizoen geen gratis busvervoer meer:

quote:
7 mei 2013

FC Utrecht is de samenwerking aangegaan aan met Touringcarbedrijf Pouw Vervoer. Daar waar voorheen de bussen van het GVU voor supporters toegankelijk waren, rijden vanaf de wedstrijd van 12 mei de bussen van Pouw Vervoer. Dit geldt zowel voor het vervoer tussen Utrecht Centraal Station en Stadion Galgenwaard, als mede voor het vervoer tussen de parkeerplaats op de Uithof en Stadion Galgenwaard. Rond de eerstkomende thuiswedstrijd van FC Utrecht tegen Heracles Almelo op zondag 12 mei is deze wijziging van kracht. De bussen voor het vervoer van de supporters zijn duidelijk herkenbaar aan het FC Utrecht-logo op de voor en de achterruit.

FC Utrecht Shuttle
De FC Utrecht Shuttle is de busdienst vanaf Utrecht Centraal Station naar Stadion Galgenwaard.

De bussen vertrekken vanaf de bekende halte op het GVU-busstation, halte lijn 11 op busstation noord.
Deze vervoersdienst wordt tot het einde van het seizoen (inclusief play-offs) gratis aangeboden op vertoon van een geldig toegangsbewijs voor de wedstrijd. Vanaf volgend seizoen moet een kleine vergoeding betaald worden voor dit speciale vervoer.
De shuttlebus rijdt vanaf 1,5 uur vóór aanvang van de wedstrijd en stopt op de aanvangstijd van het duel. Na afloop rijdt de FC Utrecht Shuttle tot één uur na de wedstrijd vanaf de gebruikelijke halte voor het stadion naar Utrecht Centraal Station.
De bussen rijden rechtstreeks naar het stadion en Centraal Station Utrecht. Onderweg wordt niet gestopt, dus het is niet mogelijk om op- of uit te stappen gedurende de rit. Het betreft namelijk besloten busvervoer en geen openbaar vervoer.
Maak je gebruik van andere bussen vanuit de stad of de regio Utrecht, dan moet je een geldig plaatsbewijs aanschaffen voor deze vervoersdienst aangezien dit openbaar vervoer betreft. Het toegangsbewijs voor de wedstrijd is niet geldig voor andere manieren van vervoer dan het besloten busvervoer zoals hierboven beschreven; de rechtstreekse verbinding van de FC Utrecht Shuttle tussen Stadion Galgenwaard en Utrecht Centraal Station.

Alternatieven
Als je geen gebruik wilt maken van deze busdienst, is het mogelijk om op de fiets te komen naar het stadion. Vanaf volgend seizoen zorgt FC Utrecht voor een bewaakte fietsenstalling. Bovendien is het mogelijk om met de auto te komen en deze te parkeren op de Uithof. Bij wedstrijden op zaterdag of zondag is dit mogelijk op het parkeerterrein aan de Padualaan. Op doordeweekse wedstrijddagen, inclusief vrijdagen, is parkeren mogelijk op de Universiteitsparkeerplaats aan de Sorbonnelaan. Vanaf deze parkeerplaats rijdt de FC Utrecht Parkeer Shuttle naar het stadion.

FC Utrecht Parkeer Shuttle
Naast de shuttle tussen station en stadion rijdt ook de FC Utrecht Parkeer Shuttle. Deze shuttlebus rijdt vanaf de parkeerplaats op de Uithof (Padualaan of Sorbonnelaan afhankelijk van de speeldag) naar Stadion Galgenwaard.

Dit vervoer is gratis op vertoon van een geldig toegangsbewijs voor de wedstrijd.
De parkeer shuttle rijdt vanaf 1,5 uur vóór aanvang van de wedstrijd naar het stadion en stopt op de aanvangstijd van het duel.
Na afloop rijdt de FC Utrecht Parkeer Shuttle tot één uur na de wedstrijd vanaf de gebruikelijke halte naar de parkeerplaats op de Uithof.
De bussen rijden rechtstreeks naar het stadion en terug. Onderweg wordt niet gestopt en kan dus ook niet worden in of uitgestapt.
Wil je dichterbij het stadion parkeren, dan is dit mogelijk in de garage Q-park Galgenwaard, onder het Conclusion-gebouw aan de westzijde van het stadion. Wil je hier gebruik van maken, dan is het mogelijk om hier een abonnement voor te nemen. Deze parkeerkaart is tegen een sterk gereduceerd tarief van ¤ 125 aan te schaffen. De verkoop van deze parkeerkaarten start eind mei. Dit wordt via de website van FC Utrecht gecommuniceerd. Let op: parkeren is dan slechts op de wedstrijddagen mogelijk.

De grootste veranderingen op een rij:

Geen vrij toegang tot openbaar vervoer door de hele Utrechtse regio.
Na afloop van de wedstrijd stopt het vervoer één uur na de wedstrijd.
Vanaf volgend seizoen is het vervoer niet meer gratis.
De oude dienstregeling blijven faciliteren aan de supporters in voor FC Utrecht financieel onmogelijk. Het kost de club enkele tonnen per seizoen en dit laat de financiële situatie van de club niet toe. FC Utrecht is van mening dat er voldoende alternatieve vervoersmogelijkheden zijn voor haar supporters om naar het stadion af te reizen.
Logisch wel, maar toch jammer na al die jaren gratis reizen.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_126175509
Zal wel zo'n 1 á 2 euro per wedstrijd worden schat ik zo. Helaas, maar wel logisch. Het zal wel weer losbarsten met kritiek van de standaard azijnzeikers op de diverse fora :')
  maandag 13 mei 2013 @ 08:42:40 #272
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_126419108
19 overwinningen, 63 punten...

Waar zijn jullie mannen? :D
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  maandag 13 mei 2013 @ 09:24:59 #273
308414 zolderraam
Zolderraam
pi_126419713
Ongelooflijk inderdaad. Clubrecord...

We hebben geluk dat djuricic geblesseerd is, dat scheelt wel zometeen. Hopelijk een goed resultaat daar neer kunnen zetten.
  maandag 13 mei 2013 @ 09:27:36 #274
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_126419753
Al verliezen we in de PO’s, jammer dan.

Een EL-ticket zou de kers op de taart zijn hoor maar ik zal er niet wakker van liggen als we m niet halen, blijft dan alsnog een heel goed seizoen.

Maar, ik heb er eigenlijk best vertrouwen in dat het wel goed gaat komen. :)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  maandag 13 mei 2013 @ 10:37:00 #275
146393 Sometimes
Panta Rhei
pi_126421291
Ik ben heel blij met de vijfde plek, en vooral met het gat naar nr 7 en verder. Hopen dat we dat volgend jaar kunnen volhouden.

Achteraf is het verschil (in punten) met Vitesse ook maar minimaal. Eén puntje (naast het doelsaldoprobleem) verschil met een zeker EL ticket.
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
  maandag 13 mei 2013 @ 10:37:30 #276
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_126421309
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 10:37 schreef Sometimes het volgende:
Achteraf is het verschil (in punten) met Vitesse ook maar minimaal. Eén puntje (naast het doelsaldoprobleem) verschil met een zeker EL ticket.
Yep, dat is echt zonde.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_126422360
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 09:24 schreef zolderraam het volgende:
Ongelooflijk inderdaad. Clubrecord...

We hebben geluk dat djuricic geblesseerd is, dat scheelt wel zometeen. Hopelijk een goed resultaat daar neer kunnen zetten.
Was het niet onze eigen verdienste dat hij geblesseerd is? :)

Ik hoop wel op voorronde EL, altijd leuk die Europese wedstrijden. Is ook goed voor de aankoop van eventuele spelers in mijn ogen. Je hebt net wat meer te bieden. En laten we eerlijk zijn, ook Europees moeten we wel een potje kunnen breken. Het ligt een beetje aan de loting, maar bij een gunstige loting heb je toch weer een paar leuke wedstrijden.
  maandag 13 mei 2013 @ 14:27:47 #278
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_126428711


Best knap eigenlijk.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_126430682
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 14:27 schreef PBateman1978 het volgende:
[ afbeelding ]

Best knap eigenlijk.
Absoluut, een heel goed seizoen gedraaid... Heel stabiel en weinig verzaking. Niet altijd even hoogstaand, maar degelijk en daardoor ook in de moeilijke wedstrijden toch vaak de punten gepakt.

Europees zou een hele mooie beloning zijn, hoop dat dat laatste stukje ook nog lukt maar ook al gaat dat hem niet worden, een hele knappe prestatie.
  maandag 13 mei 2013 @ 21:31:43 #280
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_126451379
quote:
Het voorwerk bij de derde treffer van FC Utrecht verraadde zijn klasse. Jens Toornstra hoefde er afgelopen zondag nauwelijks moeite voor te doen om de getruukte actie van Nana Asare (26) tot doelpunt te promoveren.

De 3-0 tegen Heracles Almelo betekende de definitieve beslissing in een wedstrijd die in de tweede helft eigenlijk geen wedstrijd was. Opnieuw kregen de fans van de FC de bevestiging van de zelfverzekerde gemoedstoestand van hun helden. Het lepe foefje van uitblinker Asare, in een fase dat de Tukkers volledig werden overklast, was daarvan het levende bewijs.

Na een wervelend seizoen barsten ze in de Domstad van het vertrouwen om de play-offs in te gaan. Morgen (donderdag) is SC Heerenveen de eerste hindernis. En het doel is helder: Europees voetbal. De fans droomden zondagmiddag al hardop van de trips die wellicht voor ze in het verschiet liggen. De spelers van FC Utrecht willen zich nog niet vastpinnen op een nieuw avontuur buiten de landsgrenzen. Asare al zeker niet.

Op het veld mag hij dan een speler zijn die – in goeden doen – barst van de branie, daarbuiten is hij een bescheiden einzelgänger, die het liefst zo min mogelijk zegt. 'Nana is een stille leider', weet hoofd scouting Edwin de Kruijff van FC Utrecht. 'Hij is geen type dat spelers corrigeert of op hun plaats zet. Hij dwingt zijn autoriteit af met zijn kwaliteiten binnen de lijnen. Technisch, tactisch en qua loopvermogen is hij een van de spelers die bij ons het verschil maakt.'

'Prestaties geven me heel veel voldoening, omdat ik daarmee een belangrijke bijdrage kan leveren aan succes voor de club. Dat is het enige wat telt. Ik voel me goed en hoop dat ik zo door kan blijven gaan. Veel meer kan ik er eigenlijk niet over zeggen. Het is ook niet goed om te blijven hangen in euforie, alle energie moet weer op de volgende wedstrijd zijn gericht.'

Het is bepaald geen valse bescheidenheid, het is eenvoudigweg het karakter van Asare. Zo kennen ze de Afrikaan, bezig aan zijn vierde seizoen in Utrecht, al jaren. De middenvelder, op zijn dertiende ontdekt door scouts van de Feyenoord Fetteh Football Academy in Ghana, kwam in 2004 naar Nederland. Nadat hij tevergeefs had geprobeerd een stek in de hoofdmacht van de Rotterdamse club af te dwingen, maakte hij de overstap naar België.

Eerst naar Antwerp FC, later naar KV Mechelen. Achter de Kazerne groeide hij uit tot een absolute smaakmaker. Veelzeggend was er zijn bijnaam: De Ghanese Lion King. Ook bij FC Utrecht ontpopte hij zich snel tot populaire speler, al zijn de topoptredens dit seizoen een stuk zeldzamer dan in zijn eerste jaren in Stadion Galgenwaard.

De kans is reëel dat de aanhang het na dit seizoen zonder de publieksspeler moet doen. FC Utrecht moet bezuinigen en hoopt Asare, net als Jacob Mulenga, deze zomer te verkopen. Afgelopen winter deed de leiding al een poging, toen er wat sluimerende interesse was vanuit de Oekraïne. Asare
behoort nog tot de spelers met een oud, ofwel duur, contract. De enige mogelijkheid om nog te cashen voor de dragende kracht met een in 2014 aflopende verbintenis, is om hem nu van de hand te doen. De Kruijff erkent dat: 'Als club met ons het gesprek wil aangaan, zijn ze welkom. Elke speler heeft zijn prijs. Ook Nana.'

Voor Asare vormen de play-offs het ultieme podium om zich, net als in de ontmoeting met Heracles Almelo, in de etalage te zetten. In het belang van zijn armlastige club en zichzelf. Slaagt Asare in de missie om een transfer af te dwingen en zijn club daarmee te bevrijden van zijn salaris als speler van buiten de EU, dan zal FC Utrecht hem ongetwijfeld publiekelijk in de bloemetjes zetten. De stille leider zelf zal vermoedelijk het liefst met stille trom vertrekken.

Tekst: Dennis van Bergen
Asare VI speler van de week.



[ Bericht 1% gewijzigd door PBateman1978 op 13-05-2013 21:37:37 ]
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_126457924
Tja, had hij die bal niet op een normale manier kunnen voorgeven? Ik vind zo'n onnodig showerig gedrag. Leuk dat het goed uitpakt maar het was totaal niet functioneel. Hij had de bal ook makkelijk met binnenkant voet kunnen voorgeven.

Anderzijds: 2-0 voor, lekker laten gaan. :6
pi_126458672
quote:
12s.gif Op maandag 13 mei 2013 23:02 schreef Oidipous het volgende:
Anderzijds: 2-0 voor, lekker laten gaan. :6
Dit dus
pi_126462024
quote:
12s.gif Op maandag 13 mei 2013 23:02 schreef Oidipous het volgende:
Tja, had hij die bal niet op een normale manier kunnen voorgeven? Ik vind zo'n onnodig showerig gedrag. Leuk dat het goed uitpakt maar het was totaal niet functioneel. Hij had de bal ook makkelijk met binnenkant voet kunnen voorgeven.

Anderzijds: 2-0 voor, lekker laten gaan. :6
Is toch mooi man? Daar kom je toch voor naar het stadion?
Je staat 2-0 voor, niks aan de hand, playoffs al zeker, leuk toch dat ie dan het publiek vermaakt?
Ik vind het echt een heerlijke actie!

Dubbel gevoel bij de playoffs, hoop aan de ene kant dat ze het goed doen, aan de andere kant begin je dan alweer ergens begin juli met het nieuwe seizoen, word wel weer heel zwaar. Dat brak ons een aantal jaar geleden ook op.

Eigenlijk vind ik die playoffs sowieso onzin, je staat 20 punten voor op de nummer 7 en verdient het gewoon om Europa in te gaan na een fantastisch seizoen, nu kan het zomaar gebeuren dat je een slechte dag hebt in Heerenveen en dat het klaar is.
Volgens mij doen ze het verder ook nergens in Europa met uitzondering van Belgie, daar hebben ze het helemaal overdreven, daar speelt de hele competitie nog eens playoffs.
pi_126465076
quote:
12s.gif Op maandag 13 mei 2013 23:02 schreef Oidipous het volgende:
Tja, had hij die bal niet op een normale manier kunnen voorgeven? Ik vind zo'n onnodig showerig gedrag. Leuk dat het goed uitpakt maar het was totaal niet functioneel. Hij had de bal ook makkelijk met binnenkant voet kunnen voorgeven.

Anderzijds: 2-0 voor, lekker laten gaan. :6
Juist het frivole bevalt me, bij zo'n wedstrijd met zo'n stand kan je het publiek wat extra's geven en dat doet Nana hiermee. Ik kan het wel waarderen.
pi_126465099
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 00:18 schreef wortel1981 het volgende:

[..]

Is toch mooi man? Daar kom je toch voor naar het stadion?
Je staat 2-0 voor, niks aan de hand, playoffs al zeker, leuk toch dat ie dan het publiek vermaakt?
Ik vind het echt een heerlijke actie!

Dubbel gevoel bij de playoffs, hoop aan de ene kant dat ze het goed doen, aan de andere kant begin je dan alweer ergens begin juli met het nieuwe seizoen, word wel weer heel zwaar. Dat brak ons een aantal jaar geleden ook op.

Eigenlijk vind ik die playoffs sowieso onzin, je staat 20 punten voor op de nummer 7 en verdient het gewoon om Europa in te gaan na een fantastisch seizoen, nu kan het zomaar gebeuren dat je een slechte dag hebt in Heerenveen en dat het klaar is.
Volgens mij doen ze het verder ook nergens in Europa met uitzondering van Belgie, daar hebben ze het helemaal overdreven, daar speelt de hele competitie nog eens playoffs.
De achterliggende gedachte van de playoffs is wel ok. Jaren en jaren was de competitie weinig spannend meer de laatste paar wedstrijden omdat de plaatsen vast stonden en clubs elkaar iets wilden gunnen. Dankzij de playoffs is het tegenwoordig tot de laatste ronde wel spannend, niet alleen het halen van maar ook de plek en tegen wie je dan moet.
pi_126465125
Hmm, ik sta daar behoorlijk alleen in. Hehe. :7

Wuytens naar AZ?
  dinsdag 14 mei 2013 @ 08:40:57 #287
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_126465392
Als je 8e wordt ben je blij met de PO's, daarom nu maar niet zeken al vind ik ook zeker dat je met 20 punten voorsprong op de nr 7 gewoon die ticket verdiend.

Wuytens naar AZ zie ik ook ja, blijft toch apart dat ze in Alkmaar veel meer kunnen betalen dan hier.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_126465666
Kaartje voor donderdag in de pocket! Ik ga uit van een goed gevuld uitvak, een gezellige avond en vooral winst voor de FC! ^O^
  dinsdag 14 mei 2013 @ 09:02:48 #289
308414 zolderraam
Zolderraam
pi_126465759
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 00:18 schreef wortel1981 het volgende:

[..]

Eigenlijk vind ik die playoffs sowieso onzin, je staat 20 punten voor op de nummer 7 en verdient het gewoon om Europa in te gaan na een fantastisch seizoen, nu kan het zomaar gebeuren dat je een slechte dag hebt in Heerenveen en dat het klaar is.

Paar jaar geleden natuurlijk veel voordeel van gehad. Toen werden we zevende en moet je kijken wat je eruit eindelijk voor terug gekregen hebt. Celtic, liverpool, napoli en steau... Toen liepen we ook niet te zeiken dat de hoger geplaatste europees miste :)
pi_126466026
De allereerste keer dat er play-offs waren hebben we Europees wel weer misgelopen, toen werden we zesde; en zullen we ongetwijfeld van Groningen hebben verloren...
  dinsdag 14 mei 2013 @ 09:20:28 #291
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_126466040
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 09:19 schreef zatoichi het volgende:
De allereerste keer dat er play-offs waren hebben we Europees wel weer misgelopen, toen werden we zesde; en zullen we ongetwijfeld van Groningen hebben verloren...
Toen moesten we alleen nog even van Willem II winnen toch voor de 5e plek en directe plaatsing?
Met de 1-0 van Caluwé in de 1e minuut?
En de 1-4 uitslag?
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_126467749
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 09:20 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Toen moesten we alleen nog even van Willem II winnen toch voor de 5e plek en directe plaatsing?
Met de 1-0 van Caluwé in de 1e minuut?
En de 1-4 uitslag?
Ging om de 4de plek en was in 2005/2006 toen DiTo overleden is.
pi_126469988
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 09:20 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Toen moesten we alleen nog even van Willem II winnen toch voor de 5e plek en directe plaatsing?
Met de 1-0 van Caluwé in de 1e minuut?
En de 1-4 uitslag?
Lol, die wedstrijd kan ik me nog wel herinneren ja... De eerste keer dat mijn vriendin eens mee ging naar het voetbal.
pi_126470844
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 11:37 schreef m0ridin het volgende:

[..]

Lol, die wedstrijd kan ik me nog wel herinneren ja... De eerste keer dat mijn vriendin eens mee ging naar het voetbal.
Haha serieus; de mijne ook! En die mistte de goal van Caluwe ook nog....
pi_126471062
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 11:56 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Haha serieus; de mijne ook! En die mistte de goal van Caluwe ook nog....
Ach ja, zij had het prima naar dr zin wel... ik wat minder :P Daarna is ze nog eens meegeweest naar de wedstrijd tegen napoli geloof ik, fakking koud en met bevroren tenen weer naar huis... heh.
  dinsdag 14 mei 2013 @ 13:23:57 #296
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_126474021
Mijn vriendin ging voor 't eerst mee tegen ajax vorig seizoen, de 6-4. :P

maar ze is voor feyenoord.....
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_126474050
Rodney Sneijder heeft de transfervrije status gekregen van RKC.

Misschien dat hij bij Utrecht weer een beetje kan flammen, of zou dat dom zijn? Ik denk dat hij op dit niveau 'redelijk' mee kan komen en het blijft natuurlijk een Utrechtse boy ;)
pi_126474110
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 13:23 schreef PBateman1978 het volgende:
Mijn vriendin ging voor 't eerst mee tegen ajax vorig seizoen, de 6-4. :P

maar ze is voor feyenoord.....
Haha, mijne (ex ondertussen) ging mee naar celtic thuis, ze wist niet wat ze mee maakte. Wat een gekkenhuis was het die avond :9~ :9
  dinsdag 14 mei 2013 @ 13:30:08 #299
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_126474265
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 13:24 schreef koningmakreel het volgende:
Rodney Sneijder heeft de transfervrije status gekregen van RKC.

Misschien dat hij bij Utrecht weer een beetje kan flammen, of zou dat dom zijn? Ik denk dat hij op dit niveau 'redelijk' mee kan komen en het blijft natuurlijk een Utrechtse boy ;)
Niet goed genoeg imo.

quote:
1s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 13:25 schreef koningmakreel het volgende:

[..]

Haha, mijne (ex ondertussen) ging mee naar celtic thuis, ze wist niet wat ze mee maakte. Wat een gekkenhuis was het die avond :9~ :9
Ja dat was een zeer memorabele avond!
Heb de wedstrijd nog op mijn PC staan, binnenkort weereens kijken. :)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  dinsdag 14 mei 2013 @ 13:45:50 #300
308414 zolderraam
Zolderraam
pi_126474867
Kums moet dubbele confrontatie met FC Utrecht missen

SC Heerenveen-trainer Marco van Basten kan voorlopig geen beroep doen op Sven Kums. De middenvelder mist sowieso de eerste twee duels in de play-offs om Europees voetbal.

Kums hield aan de laatste wedstrijd van het reguliere seizoen een bovenbeenblessure op die hem de twee duels met FC Utrecht kost. Voor de Belg, die zondag bij Roda JC Kerkrade na ruim een uur naar de kant moest, komt die dubbele ontmoeting te vroeg.

SC Heerenveen kan donderdag en zondag evenmin beschikken over Filip Djuricic. De Servische aanvallende middenvelder, die komende zomer naar Benfica verhuist, is herstellende van een ribblessure.

Achter de naam Arnold Kruiswijk staat voor de eerste wedstrijd tegen FC Utrecht nog een vraagteken. De verdediger kampt met liesklachten.
pi_126474889
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 13:30 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Niet goed genoeg imo.

[..]

Ja dat was een zeer memorabele avond!
Heb de wedstrijd nog op mijn PC staan, binnenkort weereens kijken. :)
Oeh, goed ideetje! Van de samenvatting kan ik geen genoeg krijgen, misschien de hele wedstrijd proberen! Haha.

Wat Sneijder betreft, ik vond hem bij 'ons' altijd wel degelijk spelen met af en toe wat slordig balverlies, maar hij is nog redelijk jong. Als hij met een gemiddeld Utrecht salaris genoegen zou nemen zie ik hem graag naar de galgenwaard komen. (Misschien ook puur omdat hij nu 'niets' kost)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')