abonnement Unibet Coolblue
pi_123607066
Wtf sinds wanneer krijg je realid invites van spammers ? :o Krijg er een van ene Pamphlet Ecology. Staat verder bij www.pvpbank.com. cheapest itempackeges. gear up to lvl470 in 3hrs and 25% off. 110000=80.delivery in 10min _O-
pi_123607230
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 09:32 schreef Maureentje het volgende:
Wtf sinds wanneer krijg je realid invites van spammers ? :o Krijg er een van ene Pamphlet Ecology. Staat verder bij www.pvpbank.com. cheapest itempackeges. gear up to lvl470 in 3hrs and 25% off. 110000=80.delivery in 10min _O-
kameraad van me krijg elke dag gemiddeld 3-5 verschillende invites op zijn realID. Goldsellers en andere random crap..
Heb er zelf 1x last van gehad. Gewoon reporten via die button en declinen. Dan stopt het wss vanzelf.
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_123607268
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 09:41 schreef Olment het volgende:

[..]

kameraad van me krijg elke dag gemiddeld 3-5 verschillende invites op zijn realID. Goldsellers en andere random crap..
Heb er zelf 1x last van gehad. Gewoon reporten via die button en declinen. Dan stopt het wss vanzelf.
Heb ik ook gedaan ;) Maar eerste keer dat ik zoiets krijg :D
pi_123607285
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 09:43 schreef Maureentje het volgende:

[..]

Heb ik ook gedaan ;) Maar eerste keer dat ik zoiets krijg :D
altijd leuk de nieuwe manieren die ze vinden :D
Alleen vraag je je toch ergens in je achterhoofd af hoe ze aan je email/battletag komen voor die onzin rond te spammen..
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_123608578
K begin helaas beetje uitgekeken te worden op Wow. Weet niet meer wat ik moet gaan doen.
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
  maandag 4 maart 2013 @ 10:40:27 #31
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_123608601
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 10:39 schreef Olment het volgende:
K begin helaas beetje uitgekeken te worden op Wow. Weet niet meer wat ik moet gaan doen.
nieuwe char levelen :P
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
  maandag 4 maart 2013 @ 10:42:50 #32
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_123608664
NEWS

Patch 5.2 Live This Week
Unless something goes wrong, Patch 5.2 will go live this week! Keep checking back, as we will be updating and adding to this post throughout the day and covering some of the smaller changes tomorrow.
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_123608669
quote:
14s.gif Op maandag 4 maart 2013 10:40 schreef cherrycoke het volgende:

[..]

nieuwe char levelen :P
normaal ben ik eigenlijk niet van de nieuwe chars. Heb mijn paladin since mop al op 88 :D
maar misschien is het wel een goed idee.
Is een Warlock leuk om te spelen? Vind range dps opzich wel leuk, ma hoe is de survivability solo?
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_123608762
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 10:42 schreef Olment het volgende:

[..]

normaal ben ik eigenlijk niet van de nieuwe chars. Heb mijn paladin since mop al op 88 :D
maar misschien is het wel een goed idee.
Is een Warlock leuk om te spelen? Vind range dps opzich wel leuk, ma hoe is de survivability solo?
Ik heb laatst mn Lockje weer herontdekt en omgespecced naar Demo. Echt supergaaf om te spelen vind ik. ze hebben demo echt tof gemaakt in MoP, je hele scherm vol pewpew vuurwerk, I like :D

Edit, oh en survivability is ook dik in orde, helemaal als je een beetje die halve tankmode onder de knie hebt :) Maar ook los daarvan veel CC, reduction en selfheal mogelijkheden!
Net toen je dacht dat je veilig was..
  maandag 4 maart 2013 @ 10:47:02 #35
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_123608777
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 10:42 schreef Olment het volgende:

[..]

normaal ben ik eigenlijk niet van de nieuwe chars. Heb mijn paladin since mop al op 88 :D
maar misschien is het wel een goed idee.
Is een Warlock leuk om te spelen? Vind range dps opzich wel leuk, ma hoe is de survivability solo?
suvrivabilty van lock is buitengewoon goed met dark regeneration dark bargain, zeker een demo lock is leuk om te spelen in pvp
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_123608858
Ik ga zelden dood op me lock :D overigens ook wel leukste class tot nu toe die ik gespeeld heb, ook mijn main geworden.
  maandag 4 maart 2013 @ 11:09:46 #37
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_123609468
Zo eindelijk Pandaren Ambassador. :D
pi_123609484
misschien toch een goed idee om lock te gaan spelen. De survivability op mijn shaman is ook erg hoog en dat vind ik wel fijn. Op een dode realm ist wel relaxx als je zelf alle rare's enzo kunt slopen zonder hulp van andere.
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_123609549
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 11:09 schreef Silmarwen het volgende:
Zo eindelijk Pandaren Ambassador. :D
Gratz.
Klaxxi en angles hier nog ma doe beide factions niet :P Totaal geen zin in die dailies want ze zijn nutteloos, k krijg niks leuks.
Gister trouwens dat apen trinket gekregen van mobs uit IceCrown. best wel Happy mee :D
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
  maandag 4 maart 2013 @ 11:18:29 #40
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_123609773
Ja ik heb mezelf echt gedwongen om de Shado Pan te doen. Die vind ik toch wel zo gruwelijk irritant. En vandaag uiteraard die klote mantids. Echt een drama als melee. :r
  maandag 4 maart 2013 @ 11:21:12 #41
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_123609880
Ik heb alleen nog Golden Lotus op exalted op m'n monk. Op mage is die revered. Dat is ook beetje mn doel geworden, gewoon bij bepaalde rep tot revered gaan ipv exalted. Dan maar minder snel die mounts, maar de meeste gear is toch beschikbaar bij revered. Mage is nu revered bij de August en bijna bij Shado-pan. Dan met dat bepaalde item dat je kunt kopen als je revered bent hetzelfde doen op m'n monk met die item boost. Klaxxi heb ik nog helemaal niks mee gedaan. Sowieso dailies doen op beide chars is niet te doen. Zelfde met daily dungeons en LFR. Ik doe nu veel met mn mage, doe ik het later wel op monk.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_123609908
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 11:18 schreef Silmarwen het volgende:
Ja ik heb mezelf echt gedwongen om de Shado Pan te doen. Die vind ik toch wel zo gruwelijk irritant. En vandaag uiteraard die klote mantids. Echt een drama als melee. :r
Ik vind klaxxi en dom. Off. Het kutst.
  maandag 4 maart 2013 @ 11:29:57 #43
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_123610195
quote:
14s.gif Op maandag 4 maart 2013 10:42 schreef cherrycoke het volgende:
NEWS

Patch 5.2 Live This Week
Unless something goes wrong, Patch 5.2 will go live this week! Keep checking back, as we will be updating and adding to this post throughout the day and covering some of the smaller changes tomorrow.
*O* Komt mijn verwachting toch uit! *O* Ben benieuwd! Weer wat nieuwe dingen te doen!

Kan het nog steeds niet geloven dat die gast die mount verkocht heeft aan mij! :')
  † In Memoriam † maandag 4 maart 2013 @ 11:37:45 #44
159966 lifeblind
pi_123610461
Blegh, amper gespeeld de afgelopen paar dagen. Gisterenavond met raiden waren er gewoon 0 signups (behalve die van mezelf, omdat ik 't event aangemaakt had). Realm transfer kom er maar in! Ze bekijken 't maar op Ravenholdt :r
pi_123610535
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 11:37 schreef lifeblind het volgende:
Blegh, amper gespeeld de afgelopen paar dagen. Gisterenavond met raiden waren er gewoon 0 signups (behalve die van mezelf, omdat ik 't event aangemaakt had). Realm transfer kom er maar in! Ze bekijken 't maar op Ravenholdt :r
we zijn ook al weken aan het struggle om 10 man klaar te zetten elke raid.. begin er ook steeds minder zin in te krijgen.
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_123610575
Valor points worden nog niet omgezet toch?
  † In Memoriam † maandag 4 maart 2013 @ 11:41:03 #47
159966 lifeblind
pi_123610577
Naja tot een week geleden waren er in ieder geval nog een paar man die zich opgaven... nu gewoon helemaal niemand! En 't is nu niet echt dat er andere guilds zijn op m'n realm die a) veel raiden en b) een tank nodig hebben
  maandag 4 maart 2013 @ 11:41:59 #48
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_123610610
Daarom zijn wij nu echt happy met Sylvanas, i.p.v. Bloodfeather. Hier kan je gewoon zo eenvoudig een pug vinden die even met je meedraait voor die avond! :D

Ik heb wel even moeten pushen om bijvoorbeeld de raid door te laten gaan. Vorige keer gingen ze niet, omdat ze twee dps te kort kwamen! DPS! Dat is nog wel het eenvoudigste om te vinden! Ik heb gezegd hoe belachelijk dat is. We zijn eindelijk op een server waar dat kan en dan doe je het niet. Geen wonder dat mensen hun raid gevoel kwijtraken! En dan klaagt de rest dat ze nooit tot raiden toe komen! :') Hoppa, gewoon die laatste 1 of 2 puggen en raiden met die hap! Pech voor degene die niet kwamen opdagen!
  maandag 4 maart 2013 @ 11:42:34 #49
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_123610629
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 11:40 schreef SilentHunterNL het volgende:
Valor points worden nog niet omgezet toch?
Nope! ^O^ Deze keer niet!
  † In Memoriam † maandag 4 maart 2013 @ 11:44:02 #50
159966 lifeblind
pi_123610673
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 11:41 schreef Bienelientjee het volgende:
Daarom zijn wij nu echt happy met Sylvanas, i.p.v. Bloodfeather. Hier kan je gewoon zo eenvoudig een pug vinden die even met je meedraait voor die avond! :D

Ik heb wel even moeten pushen om bijvoorbeeld de raid door te laten gaan. Vorige keer gingen ze niet, omdat ze twee dps te kort kwamen! DPS! Dat is nog wel het eenvoudigste om te vinden! Ik heb gezegd hoe belachelijk dat is. We zijn eindelijk op een server waar dat kan en dan doe je het niet. Geen wonder dat mensen hun raid gevoel kwijtraken! En dan klaagt de rest dat ze nooit tot raiden toe komen! :') Hoppa, gewoon die laatste 1 of 2 puggen en raiden met die hap! Pech voor degene die niet kwamen opdagen!
Sylvanas is momenteel de realm die ik op het oog heb om naar te transferren. Tijdje geleden al een altje aangemaakt en een uurtje in SW rondgehobbeld. In 5 minuten meer onzinnige meuk in /trade voorbij zien komen als op Ravenholdt in een week :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')