abonnement Unibet Coolblue
pi_123682885
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 22:24 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Sollicitatie? Je had toch leuk werk met statistieken enzo? Ben je die baan kwijtgeraakt? ;(
Nee pensioenberekeningen, maar dat wil ik weer gaan. Het punt is, waar ik nu werk, is er te weinig werk voor mij, dus wil ik ergens anders gaan werken.
signatuurloos
pi_123691778
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 18:24 schreef Little_Dolls het volgende:

[..]

Typische kortzichtige reactie weer. :')
Maar mijn langere reactie ga je niet op in ;)

quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 21:48 schreef Captain_Maximum het volgende:

[..]

Dat lijkt me wel leuk vrijwilligerswerk.
Lijkt me echt helemaal niets, maar wellicht dat ik er anders over denk als ik langer dan een half jaar thuis zou zitten.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_123692024
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 15:01 schreef Auti het volgende:

[..]

Thnxs! Ik hoop ook dat het met het huisje een beetje vlot gaat verlopen, dat zou mij erg veel goeds doen. En wat het Centrum Autisme mij kan aanbieden is even afwachten maar ik geef het zeker een kans.
Centrum autisme heft mij iniedergeval goed geholpen.
pi_123693058
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 22:36 schreef Captain_Maximum het volgende:

[..]

Nee pensioenberekeningen, maar dat wil ik weer gaan. Het punt is, waar ik nu werk, is er te weinig werk voor mij, dus wil ik ergens anders gaan werken.
O gelukkig :)
Ik hoop dat het je lukt! :Y
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 07:44 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Lijkt me echt helemaal niets, maar wellicht dat ik er anders over denk als ik langer dan een half jaar thuis zou zitten.
Het ding is, ik heb nu alweer zo lang thuis gezeten, ik wil toch tenminste 'iets' doen, liefst iets waarbij ik andere mensen kan helpen :)
Ik heb het wel druk in m'n dagelijkse leven, maar ik denk dat 1 dag in de week er nog wel bij kan.
pi_123693399
Thuis zitten is inderdaad niets. Ik wil weer zo snel mogelijk gaan beginnen met fietsen, dat kan ik ook combineren met vrijwilligerswerk.
-weg-
pi_123693682
Haha allemaal vrijwilligerswerk :P
Lijkt mij persoonlijk ook wel leuk..
pi_123693710
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 09:22 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Het ding is, ik heb nu alweer zo lang thuis gezeten, ik wil toch tenminste 'iets' doen, liefst iets waarbij ik andere mensen kan helpen :)
Ik heb het wel druk in m'n dagelijkse leven, maar ik denk dat 1 dag in de week er nog wel bij kan.
Andere mensen helpen is wel het laatste waar ik aan denk als ik me verveel :')
Heb wel eens 9 maanden thuisgezeten bij m'n detacheerder destijds, toen vooral cursussen gedaan om me wat aan te leren. Zie mezelf niet bij een asiel of dagbesteding gaan werken ofzo.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_123693797
quote:
7s.gif Op woensdag 6 maart 2013 09:51 schreef Catnip het volgende:
Haha allemaal vrijwilligerswerk :P
Lijkt mij persoonlijk ook wel leuk..
Ik functioneer gewoon als extra paar ogen voor de boswachters. Maar ik heb al een hele tijd niet meer gefietst en moet ook dat weer rustig aan gaan oppakken. Maar straks, en dan vooral in de zomer als het druk is, ben ik weer vaak in het gebied aanwezig.
-weg-
pi_123693823
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 09:52 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Andere mensen helpen is wel het laatste waar ik aan denk als ik me verveel :')
Heb wel eens 9 maanden thuisgezeten bij m'n detacheerder destijds, toen vooral cursussen gedaan om me wat aan te leren. Zie mezelf niet bij een asiel of dagbesteding gaan werken ofzo.
Ik heb dat wel eens gedaan, bij dagbesteding werken als vrijwilliger. Was best wel leerzaam voor mij, sociale contacten opdoen en zo.

Ik heb er een hoop van geleerd.
pi_123696601
Ik doe een ochtend per week vrijwilligerswerk, ik ben er even uit. Even een andere rol dan moeder, wat ik de rest van de week ben...
Ik vind het wel leuk om te doen en heb het gevoel dat ik ook wat nuttigs doe ofzo. Merken dat ze je liever niet willen missen is soms best fijn ;).
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_123711476
quote:
7s.gif Op woensdag 6 maart 2013 09:51 schreef Catnip het volgende:
Haha allemaal vrijwilligerswerk :P
Lijkt mij persoonlijk ook wel leuk..
Daar heb ik helemaal geen tijd voor naast een fulltime baan :P
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_123712006
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 18:47 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Daar heb ik helemaal geen tijd voor naast een fulltime baan :P
Ik hoop voor je dat de organisatie daar een beetje goed is. Bij mijn vriend is het een ramp... :|W
pi_123712217
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 18:59 schreef Little_Dolls het volgende:

[..]

Ik hoop voor je dat de organisatie daar een beetje goed is. Bij mijn vriend is het een ramp... :|W
Ups en downs, en ik kan er goed mee omgaan gelukkig. Ik heb leuk werk, leuke collega's op een paar na.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_123712320
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 19:05 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ups en downs, en ik kan er goed mee omgaan gelukkig. Ik heb leuk werk, leuke collega's op een paar na.
Mijn vriend werkt voor de staat en als je dat woord hoort kun je je al meteen wat voorstellen waarschijnlijk...
pi_123712421
quote:
9s.gif Op woensdag 6 maart 2013 19:07 schreef Little_Dolls het volgende:

[..]

Mijn vriend werkt voor de staat en als je dat woord hoort kun je je al meteen wat voorstellen waarschijnlijk...
Ambtenaren werken toch helemaal niet?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_123712478
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 19:09 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ambtenaren werken toch helemaal niet?
Haha. Hij zit niet aan een bureautje hoor zoals die vieze vuile kloters, maar werkt altijd buiten voor een natuuragentschap.
pi_123713715
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 19:10 schreef Little_Dolls het volgende:

[..]

Haha. Hij zit niet aan een bureautje hoor zoals die vieze vuile kloters, maar werkt altijd buiten voor een natuuragentschap.
Hij maakt dus betaald boswandelingen? :P

Tevens, het vrijwilligerswerk morgen is uitgesteld :')
pi_123713767
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 19:36 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Hij maakt dus betaald boswandelingen? :P

Tevens, het vrijwilligerswerk morgen is uitgesteld :')
Was het maar zo. Bomen omzagen, planten, etc. Zwaar werk en niet te onderschatten.
pi_123715435
Nou ik ga binnenkort dus ook misschien vrijwilligerswerk doen!
pi_123715796
quote:
7s.gif Op woensdag 6 maart 2013 20:05 schreef Catnip het volgende:
Nou ik ga binnenkort dus ook misschien vrijwilligerswerk doen!
Wat ga je doen voor werk?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_123716049
quote:
7s.gif Op woensdag 6 maart 2013 20:05 schreef Catnip het volgende:
Nou ik ga binnenkort dus ook misschien vrijwilligerswerk doen!
Wat wil je gaan doen? :)
pi_123716149
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 20:14 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Wat wil je gaan doen? :)
Jullie hebben er wel meer geluk mee denk ik. Ik wou al eens vrijwilligerswerk doen, maar als werkzoekende willen ze je niet hoor. 8)7 :')_____!
pi_123716283
Herkenbaar probleem, daarom ben ik ook erg blij met de baan die ik nu heb :@
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_123716331
Ik heb nog nooit vrijwilligerswerk gedaan. Alleen betaald werk of stage.
signatuurloos
pi_123716551
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 20:19 schreef tijnbrein het volgende:
Herkenbaar probleem, daarom ben ik ook erg blij met de baan die ik nu heb :@
Jij hebt er tenminste één. Ik weet gewoon niet goed meer wat ik moet doen. Ik heb alles wat ze niet willen en niets wat ze wel willen. Traag werken is overal uit den boze en laat dat nu net iets zijn waar ik goed in ben. Ik kan niet voortwerken, anders word ik zenuwachtig... en nee, ik kan er gewoon niks aan doen.
pi_123716655
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 20:16 schreef Little_Dolls het volgende:

[..]

Jullie hebben er wel meer geluk mee denk ik. Ik wou al eens vrijwilligerswerk doen, maar als werkzoekende willen ze je niet hoor. 8)7 :')_____!
Erg romantisch is 't trouwens ook niet hoor. Je wordt vaak wel, maar ook vaak niet gewaardeerd.
pi_123716688
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 20:26 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Erg romantisch is 't trouwens ook niet hoor. Je wordt vaak wel, maar ook vaak niet gewaardeerd.
Nee, maar je hebt er wel keuze in.
pi_123716751
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 20:24 schreef Little_Dolls het volgende:

[..]

Jij hebt er tenminste één. Ik weet gewoon niet goed meer wat ik moet doen. Ik heb alles wat ze niet willen en niets wat ze wel willen. Traag werken is overal uit den boze en laat dat nu net iets zijn waar ik goed in ben. Ik kan niet voortwerken, anders word ik zenuwachtig... en nee, ik kan er gewoon niks aan doen.
Helaas is daar weinig aan te doen. Wellicht is er een detacherings/reïntergratiebureau dat je kan helpen.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_123716812
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 20:28 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Helaas is daar weinig aan te doen. Wellicht is er een detacherings/reïntergratiebureau dat je kan helpen.
:')

Was het maar waar.

Die gaan zogezegd altijd terugbellen... :')
pi_123716987
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 20:29 schreef Little_Dolls het volgende:

[..]

:')

Was het maar waar.

Die gaan zogezegd altijd terugbellen... :')
Ook niet als doorverwezen bent via hulpverlening?

Ik ben via mijn behandelaar bij een zo'n bureau terecht gekomen. Dat ik uiteindelijk op eigen kracht een baan heb gevonden is vooral geluk.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_123717290
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 20:27 schreef Little_Dolls het volgende:

[..]

Nee, maar je hebt er wel keuze in.
Niet echt. Vaak zijn het gewoon kutklussen (voor mij dan), of het is iets wat je toch niet echt wilt, maar toch maar gaat doen bij gebrek aan beter.
pi_123717318
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 20:33 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ook niet als doorverwezen bent via hulpverlening?

Ik ben via mijn behandelaar bij een zo'n bureau terecht gekomen. Dat ik uiteindelijk op eigen kracht een baan heb gevonden is vooral geluk.
Ik ga maar af en toe eens praten en dat is momenteel zelfs nog gratis. Geen idee hoe dat nu zou kunnen.

Ik ben momenteel aan een opleiding bezig, maar al meteen aangesproken na verdomme 1,5 dag stage doen. Lekker makkelijk. Ik krijg gewoon geen kans; nergens. Ik ben het zo strontzat als wat. De maatschappij wil mij gewoon niet.

Ik ben nu weer niet meer gemotiveerd om nog verder te doen en zeker omdat weer alleen ik het ben en niemand anders. Omdat ze mij niet behandelen zoals de anderen. Ik ben wéér eens het buitenbeentje. :X |:(
pi_123717844
Die kutwerkwinkel heeft ook in mijn plaats beslist dat ik moet gaan poetsen als het niks wordt met deze opleiding. Natuurlijk; in mijn geval is dat zo ideaal als wat. :')

Zeg ik dat, krijg ik de dooddoener "Je kunt ook deeltijds gaan werken."

Nee, gewoon nee. Ik heb lichamelijke problemen overgehouden aan mijn ongeval waardoor ik 25% ongeschikt ben; ook huishoudelijk.
pi_123726155
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 19:10 schreef Little_Dolls het volgende:

[..]

Haha. Hij zit niet aan een bureautje hoor zoals die vieze vuile kloters
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 20:24 schreef Little_Dolls het volgende:

[..]

Traag werken is overal uit den boze en laat dat nu net iets zijn waar ik goed in ben. Ik kan niet voortwerken, anders word ik zenuwachtig... en nee, ik kan er gewoon niks aan doen.
Afgeven op ambtenaren en dat dit zeggen. :')
pi_123726240
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 22:58 schreef Riddler86 het volgende:

[..]

[..]

Afgeven op ambtenaren en dat dit zeggen. :')
Met het verschil ik dat geen mensen met een kluitje in het riet ga sturen. :{w

Zij werken traag uit luiheid, IK NIET of geloof je dat niet?
pi_123726673
Even een tipje van een lurker voor zij die regelmatig problemen ondervinden met acceptatie en de omgeving op werk/school; niet overal rondbazuinen dat je autist bent ;)

Ik heb zelf jarenlang vastgezeten aan allerlei instituten en instanties en ben er uiteindelijk niet zo heel veel mee opgeschoten. Ben een jaar ofwat geleden een andere weg ingeslagen en heb besloten de reguliere trajecten weer te gaan volgen. Zonder hulp. Moet zeggen, het bevalt me uitstekend en ik heb nu uitzicht op werk waarover tegen mij jarenlang is gezegd dat ik het niet kon en dat er geen enkele mogelijkheid was.
pi_123733382
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 20:38 schreef Little_Dolls het volgende:

[..]

Ik ga maar af en toe eens praten en dat is momenteel zelfs nog gratis. Geen idee hoe dat nu zou kunnen.

Ik ben momenteel aan een opleiding bezig, maar al meteen aangesproken na verdomme 1,5 dag stage doen. Lekker makkelijk. Ik krijg gewoon geen kans; nergens. Ik ben het zo strontzat als wat. De maatschappij wil mij gewoon niet.

...
Maar waar werd je dan op aangesproken als ik vragen mag?
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_123735249
Klinkt goed Glenspey, dat werk waar je zicht op hebt! Fijn dat dit voor jou werkt!

Ik vond het gisteren wel heel fijn om van mijn moeder de erkenning te krijgen dat zij ook ziet dat ik niet uit onwil met mijn opleiding ben gestopt, maar omdat het me echt niet lukte en dat dat niet ligt aan mn verstandelijke vermogens.
Want ik heb rond de tijd dat ik stopte wel het verwijt gekregen dat ik me er niet zo makkelijk vanaf moest maken en dat ik het mezelf steeds makkelijker maakte...

En ik ben gewoon blij dat we bij onze dochter wel weten wat er is en zonodig aan de bel kunnen trekken. Wie weet lukt het haar wel gewoon, dat hoop ik voor haar. Maar als ze ergens tegenaan loopt is het toch makkelijker om er wat mee te doen, als je weet waar mee te maken kan hebben...
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_123738126
quote:
14s.gif Op woensdag 6 maart 2013 23:05 schreef GlenSpey het volgende:
... tegen mij jarenlang is gezegd dat ik het niet kon en dat er geen enkele mogelijkheid was.
En dat is precies hetgeen wat me nu zo ontzettend tegenstaat in die autistenpraatgroep/workshop waar ik nu aan meedoe; er wordt zo de nadruk gelegd op hetgeen wat allemaal problematisch voor je MOET zijn dat je het haast zelf gaat geloven. Ik ga vanmiddag het nog een kans geven anders kap ik ermee, heb genoeg andere dingen om depressief van te worden :')
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_123741383
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 20:14 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Wat wil je gaan doen? :)
Klinkt stom..maar bij een kringloop winkel. Lijkt me echt super leuk eerlijk gezegd.
pi_123741719
quote:
7s.gif Op donderdag 7 maart 2013 12:37 schreef Catnip het volgende:

[..]

Klinkt stom..maar bij een kringloop winkel. Lijkt me echt super leuk eerlijk gezegd.
Klinkt helemaal niet stom! :)
Dat lijkt mij eerlijk gezegd ook wel leuk werk :D
pi_123743024
Een kringloopwinkel voor computers lijkt mij wel leuk.. denk ik.
-weg-
pi_123743444
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 13:22 schreef Auti het volgende:
Een kringloopwinkel voor computers lijkt mij wel leuk.. denk ik.
Hier in de wijk zit zo'n zaakje wat oude computers inneemt, installeert met ubuntu en daar cursussen in geeft.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_123744045
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 13:22 schreef Auti het volgende:
Een kringloopwinkel voor computers lijkt mij wel leuk.. denk ik.
Jaaaa! :D
Dat lijkt me echt wel wat voor mij haha! :D

Alleen weet ik niet of ik achter de toonbank zou willen (durven) staan :')
pi_123744209
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 13:32 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Hier in de wijk zit zo'n zaakje wat oude computers inneemt, installeert met ubuntu en daar cursussen in geeft.
Zoiets lijkt mij erg leuk, behalve dan de cursussen geven.

quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 13:44 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Jaaaa! :D
Dat lijkt me echt wel wat voor mij haha! :D

Alleen weet ik niet of ik achter de toonbank zou willen (durven) staan :')
Achter de toonbank lijkt mij ook niets.. zet mij maar in zo'n achterafkamertje overvol met kabeltjes en hardware en ditjes en datjes en dan lekker computers bouwen/opschonen/installeren.
-weg-
pi_123744359
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 13:48 schreef Auti het volgende:

[..]

Achter de toonbank lijkt mij ook niets.. zet mij maar in zo'n achterafkamertje overvol met kabeltjes en hardware en ditjes en datjes en dan lekker computers bouwen/opschonen/installeren.
Precies! ^O^
En computers troubleshooten/repareren, dat vind ik ook wel leuk om te doen :Y
pi_123744901
quote:
14s.gif Op donderdag 7 maart 2013 13:52 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Precies! ^O^
En computers troubleshooten/repareren, dat vind ik ook wel leuk om te doen :Y
Dat kan wel soms heel erg frustrerend zijn.. denk aan een dichtgeslipte p4 2,4GHz met 1GB RAM.. dan zit je wel even te wachten voordat alles gescanned is en de registry is opgeschoond.
Ik kan ook nog erg chagerijnig worden als mensen ontzettend hebben lopen klooien, gevalletje replace user zeg maar.. Maar daar moet je je dan maar overheen zien te zetten.
-weg-
pi_123744984
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 14:03 schreef Auti het volgende:

[..]

Dat kan wel soms heel erg frustrerend zijn.. denk aan een dichtgeslipte p4 2,4GHz met 1GB RAM.. dan zit je wel even te wachten voordat alles gescanned is en de registry is opgeschoond.
Ik kan ook nog erg chagerijnig worden als mensen ontzettend hebben lopen klooien, gevalletje replace user zeg maar.. Maar daar moet je je dan maar overheen zien te zetten.
Maar dat zijn doorgaands wel de gevalletjes die je in de zaak krijgt. Het is doorgaands hardware-defect of pebkac ;)
Mensen die denken dat ze weten waar ze mee bezig zijn zijn de vervelendste eindgebruikers.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_123744987
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 14:03 schreef Auti het volgende:

[..]

Dat kan wel soms heel erg frustrerend zijn.. denk aan een dichtgeslipte p4 2,4GHz met 1GB RAM.. dan zit je wel even te wachten voordat alles gescanned is en de registry is opgeschoond.
Ik kan ook nog erg chagerijnig worden als mensen ontzettend hebben lopen klooien, gevalletje replace user zeg maar.. Maar daar moet je je dan maar overheen zien te zetten.
Dat vind ik nog niet zo erg. Erger vind ik printerproblemen, maar dat zal wel aan mij liggen :')
Of bolle elco's :r
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 14:06 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

pebkac
Wat is pebkac?
pi_123745090
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 14:06 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Maar dat zijn doorgaands wel de gevalletjes die je in de zaak krijgt. Het is doorgaands hardware-defect of pebkac ;)
Mensen die denken dat ze weten waar ze mee bezig zijn zijn de vervelendste eindgebruikers.
Het blijft altijd een uitdaging, ook een uitdaging om gewoon netjes te blijven. Maar het kan soms echt wel vermoeiend zijn. Maar ik vind het wel leuk om te helpen en vaak ook wel om uitleg te geven, al zijn er soms echt onmogelijke gevallen en daar heb ik dan eigenlijk weinig geduld voor.
-weg-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')