abonnement Unibet Coolblue
pi_123506223
Ter nagedachtenis aan alle overleden huisdieren en waar de baasjes hun verhaal kwijt kunnen, of het nu gisteren of twintig jaar geleden is gebeurd.

[ Bericht 91% gewijzigd door Greys op 02-03-2013 13:10:42 ]
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_123506238
Gisteren is na 13 jaar trouwe dienst mijn poes Heras overleden :'(
Ze was zaterdagavond wat grieperig samen met het jongere schildpadje dat we hebben.
Zondag dus naar de dierenarts geweest en die heeft haar wat middeltjes tegen de griep gegeven.
Die zondag heeft ze nog wel zelf gegeten en dat was ook de laatste keer dat ze zelf zou gaan eten.
Maandag weer teruggegaan want ik was er niet helemaal gerust op (En we moesten toch op controle voor een andere kat van ons die was geopereerd aan blaasstenen.) maar ook toen was de diagnose dat het wel zou komen door de griep.
Dinsdag en Woensdag wilde ze niet eten, zelfs geen slagroom of verse tonijn. Ik wist dus dat het al goed mis zat. Woensdag dus weer gelijk naar de dierenarts gegaan en die zag een verdikking in haar kaak. Dat kon dus een ontsteking zijn of in het slechtere geval een tumor. Helaas was het een combinatie van beide. Gelukkig kwam die uitslag al snel en hebben we haar gisteren vredig in laten slapen. Wat ben ik hier stuk van, en ook al hebben we nog 2 super lieve katten, ik mis haar echt enorm.
Net hebben we haar weggebracht naar het Dieren Uitvaart Centrum in Amsterdam waar ze gecremeerd en uitgestrooid gaat worden.
Rust zacht Herasje.





:'( O+ :'(
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_123506614
Wat een mooie poes, O+ doet me denken aan een (al overleden) poes van mij. Sterkte met het verlies, hopelijk kunnen jullie het toch plotseling afscheid een plekje geven. :*
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  woensdag 6 maart 2013 @ 22:31:25 #4
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_123724407
Twee maanden geleden is Chippy overleden. De allerliefste hond die ik heb gehad. Hij had een kleine tumor in zijn benen, maar die was het probleem niet. Hij kreeg een hernia perialis (verzakte endeldarm).. en werd geopereerd. Leek goed te gaan, maar 2 dagen later schreeuwde hij het uit van de pijn. Gauw terug naar de dierenarts en die kon alleen maar concluderen dat het een hele lange lijdensweg zou worden. Te lang om hem aan te kunnen doen. Het doet echt nog elke dag pijn.
Hij is 9 jaar geworden. Mijn vorige windhond werd 16, dus het was echt een veel te vroege schok.



life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_123747708
Ach wat jammer, 9 jaar is inderdaad te jong. ;( Sterkte met het verlies. :*
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  donderdag 7 maart 2013 @ 15:18:27 #6
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_123747857
Ach jee, sterkte, windhonden zijn awesome O+
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  vrijdag 8 maart 2013 @ 10:16:30 #7
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_123780848
dankjulliewel :) Heb gelukkig nog twee schatten van katten om me te troosten..
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  woensdag 13 maart 2013 @ 09:02:49 #8
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_123994029
Lieve lieve Fruns, de afspraak met de dierenarts was al gemaakt, eigenwijs als je bent wilde je blijven, ondanks je bijna 18 jaar. Maar vanavond ben je, tijdens het eten, omgevallen, ik heb je op een deken bij me gepakt en je bent, terwijl m'n dochter, m'n vriend en ik je aan het aaien waren redelijk rustig en snel ingeslapen. Dag lieve Fruns, bedankt dat je er was, we zullen je missen...

I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_123994217
wauw, wat een schitterend beest. Natuurlijk wel fijn dat hij een natuurlijke dood (naar ik lees) en snel is gestorven, maar wat een gemis moet dat zijn. sterkte!
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_123994618
Ik vind dit de meest verdrietige topicreeks van FOK! ;(
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  woensdag 13 maart 2013 @ 09:35:43 #11
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_123994787
Ach Funs, veel sterkte :*
Maar wat mooi dat hij zijn eigen moment nog kon pakken, de baas!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_123995214
Sterkte! :*
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_124042710
Max. Morgen.
:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
  † In Memoriam † donderdag 14 maart 2013 @ 12:23:25 #14
37843 lady-wrb
kortaf
pi_124044793
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 11:20 schreef computergirl het volgende:
Max. Morgen.
:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
heel veel sterkte morgen en maak er vandaag een mooie dag van :*
pi_124099577
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 11:20 schreef computergirl het volgende:
Max. Morgen.
:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

Hij is vamiddag rustig ingeslapen na bijna 16 jaar trouwe dienst als directeur Poeszaken.
Ik ga hem vreselijk missen
pi_124099625
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 17:40 schreef computergirl het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Hij is vamiddag rustig ingeslapen na bijna 16 jaar trouwe dienst als directeur Poeszaken.
Ik ga hem vreselijk missen
Heel veel sterkte :*
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_124099636
Wat een mooie jongen O+ , was het iets chronisch of overkwam hem de dood? Sterkte met het verlies, ik zit met angst en beven af en toe te kijken naar die van mij van bijna 15 en 18 jaar oud.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  vrijdag 15 maart 2013 @ 17:42:32 #18
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_124099638
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 17:40 schreef computergirl het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Hij is vamiddag rustig ingeslapen na bijna 16 jaar trouwe dienst als directeur Poeszaken.
Ik ga hem vreselijk missen
Sterkte! en *knuf*
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_124099812
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 17:42 schreef trovey het volgende:
Wat een mooie jongen O+ , was het iets chronisch of overkwam hem de dood? Sterkte met het verlies, ik zit met angst en beven af en toe te kijken naar die van mij van bijna 15 en 18 jaar oud.
Nee hij had al sinds 2010 last van een te snelle schildklier. De medicijnen hielpen alleen niet meer en bij nader onderzoek bleek lever aangetast en vocht in de borstholte en ook een gezwel naast zijn hart zat.
Andere medicatie en een paar dagen op sonde voeding hebben het tij niet kunnen keren.

Hij was echt op en begon het benauwd te krijgen.

Edit: de foto boven is al oud, de laatste maanden woog hij maar de helft ongeveer
pi_124099876
;( Heel veel sterkte.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_124099886
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 17:47 schreef computergirl het volgende:

[..]

Nee hij had al sinds 2010 last van een te snelle schildklier. De medicijnen hielpen alleen niet meer en bij nader onderzoek bleek lever aangetast en vocht in de borstholte en ook een gezwel naast zijn hart zat.
Andere medicatie en een paar dagen op sonde voeding hebben het tij niet kunnen keren.

Hij was echt op en begon het benauwd te krijgen.
Dan was het inderdaad zijn tijd. Je hebt je best gedaan om hem nog een fijn en goed leven te geven maar als niets meer helpt dan gaat het inderdaad ophouden en moet je ingrijpen, hoe naar dat ook is. Je bent dat uiteindelijk verplicht aan het dier om hem aan het einde ook te helpen, de laatste daad van liefde voor je huisdier. :*
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  † In Memoriam † vrijdag 15 maart 2013 @ 18:16:36 #22
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_124100791
Wat weer een hoop verlies. Sterkte allemaal. :*
Ik hoop na drie overleden honden het afgelopen jaar even gespaard te blijven. :@
Heb het soms er nog erg moeilijk mee.
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
pi_124101026
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 17:49 schreef trovey het volgende:

[..]

Dan was het inderdaad zijn tijd. Je hebt je best gedaan om hem nog een fijn en goed leven te geven maar als niets meer helpt dan gaat het inderdaad ophouden en moet je ingrijpen, hoe naar dat ook is. Je bent dat uiteindelijk verplicht aan het dier om hem aan het einde ook te helpen, de laatste daad van liefde voor je huisdier. :*
Idd.
Zie het verschil, hoop dat de spoilertag goed werkt , op de ipad heb je niet van die handige knopjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_124101105
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 18:23 schreef computergirl het volgende:

[..]

Idd.
Zie het verschil, hoop dat de spoilertag goed werkt , op de ipad heb je niet van die handige knopjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad, gewoon op. ;( Ken het helaas maar al te goed...als ik nu foto's terugzie van sommige katten hier met nierfalen, was niets van over maar toch voelden ze zich prima op dat moment en hadden ze plezier in het leven ondanks dat ze letterlijk een velletje over een skelet waren. :{
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_124101186
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 18:23 schreef computergirl het volgende:

[..]

Idd.
Zie het verschil, hoop dat de spoilertag goed werkt , op de ipad heb je niet van die handige knopjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach gos. ;( Heel veel sterkte. :*
pi_124187889
Zo dat was 17 maart ,
Het is al weer een jaar sinds onze wegen moesten scheiden Cleo.
Toch hoop ik je ooit weer terug te zien .

I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
  maandag 18 maart 2013 @ 11:31:36 #27
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_124199357
Wat een mooierd O+
Sterkte JerryLee ;(
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_124206769
Sterkte :* , gaat hier voor chihuahua Sasha ook richting een jaar....nog steeds verwacht ik elk moment haar kopje om de stoelpoot heen te zien. ;(
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_124331967
Lieve, lieve Poes,

Wat ben ik blij dat ik je acht jaar geleden mee heb genomen toen ik uit huis ging!
En we hebben het fijn gehad samen, lekker samen knuffelen, spelen en slapen. Hoe vaak ben ik wel niet wakker geworden, dat jij op het kussen lag en ik ernaast.
Je was ook gek met papa, lekker samen stoeien en verwend worden met een nieuw mandje, speeltjes, stokjes en snoepjes.

Maar nu heb je het zo moeilijk, je ademt heel zwaar, je eet en drinkt bijna niet meer en als je overeind komt tril je helemaal. We zijn nog bij de dierenarts geweest, maar die kon weinig meer doen. Gelukkig mochten we je nog een nachtje mee naar huis nemen, en je hebt lekker tussen ons in geslapen.
Vanavond brengen je we je weg en dan blijven we bij je tot je gaat slapen. In de kattenhemel zijn nog veel meer knuffels, snoepjes en warme mandjes, en geen stofzuigers of dweilen, geen spuitjes en geen pilletjes.

Slaap lekker Poes.

Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
pi_124332146
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 13:28 schreef RunForrestRun het volgende:
Lieve, lieve Poes,

Wat ben ik blij dat ik je acht jaar geleden mee heb genomen toen ik uit huis ging!
En we hebben het fijn gehad samen, lekker samen knuffelen, spelen en slapen. Hoe vaak ben ik wel niet wakker geworden, dat jij op het kussen lag en ik ernaast.
Je was ook gek met papa, lekker samen stoeien en verwend worden met een nieuw mandje, speeltjes, stokjes en snoepjes.

Maar nu heb je het zo moeilijk, je ademt heel zwaar, je eet en drinkt bijna niet meer en als je overeind komt tril je helemaal. We zijn nog bij de dierenarts geweest, maar die kon weinig meer doen. Gelukkig mochten we je nog een nachtje mee naar huis nemen, en je hebt lekker tussen ons in geslapen.
Vanavond brengen je we je weg en dan blijven we bij je tot je gaat slapen. In de kattenhemel zijn nog veel meer knuffels, snoepjes en warme mandjes, en geen stofzuigers of dweilen, geen spuitjes en geen pilletjes.

Slaap lekker Poes.

[ afbeelding ]
ah gossie.
  donderdag 21 maart 2013 @ 13:38:07 #31
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_124332234
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 13:28 schreef RunForrestRun het volgende:
Lieve, lieve Poes,

Wat ben ik blij dat ik je acht jaar geleden mee heb genomen toen ik uit huis ging!
En we hebben het fijn gehad samen, lekker samen knuffelen, spelen en slapen. Hoe vaak ben ik wel niet wakker geworden, dat jij op het kussen lag en ik ernaast.
Je was ook gek met papa, lekker samen stoeien en verwend worden met een nieuw mandje, speeltjes, stokjes en snoepjes.

Maar nu heb je het zo moeilijk, je ademt heel zwaar, je eet en drinkt bijna niet meer en als je overeind komt tril je helemaal. We zijn nog bij de dierenarts geweest, maar die kon weinig meer doen. Gelukkig mochten we je nog een nachtje mee naar huis nemen, en je hebt lekker tussen ons in geslapen.
Vanavond brengen je we je weg en dan blijven we bij je tot je gaat slapen. In de kattenhemel zijn nog veel meer knuffels, snoepjes en warme mandjes, en geen stofzuigers of dweilen, geen spuitjes en geen pilletjes.

Slaap lekker Poes.

[ afbeelding ]
Sterkte vanavond!
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
  donderdag 21 maart 2013 @ 13:44:49 #32
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_124332450
Aaaaw O+ ;(
Sterkte...
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  donderdag 21 maart 2013 @ 13:50:49 #33
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_124332689
Sterkte.
The love you take is equal to the love you make.
pi_124332741
Sterkte. :*
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_124334044
Sterkte :* ;(
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
  † In Memoriam † donderdag 21 maart 2013 @ 14:50:39 #36
37843 lady-wrb
kortaf
pi_124341802
Gosh.. sterkte!!
pi_124342097
wat vreselijk! sterkte!
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 21 maart 2013 @ 17:49:24 #39
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_124342183
Wat naar! Heel veel sterkte vanavond.. :*
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_124349797
Ze is heel rustig ingeslapen. Haar halsbandje hebben we meegenomen en die heeft een mooi plekje gekregen, mijn grote stoere bouwvakker heeft er snotterend een kaarsje bij aangestoken.
We gaan haar heel erg missen.

Dank voor alle reacties!
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
  donderdag 21 maart 2013 @ 20:49:55 #41
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_124349915
Wat een mooierd, en wat een gemis. Hoe oud is ze geworden?
Heel veel sterkte!!
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieėn behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_124350166
Ocherm, *snotter*, sterkte! :*
Ja doei.
pi_124351391
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 20:47 schreef RunForrestRun het volgende:
Ze is heel rustig ingeslapen. Haar halsbandje hebben we meegenomen en die heeft een mooi plekje gekregen, mijn grote stoere bouwvakker heeft er snotterend een kaarsje bij aangestoken.
We gaan haar heel erg missen.

Dank voor alle reacties!
Bij mij is het morgen een week geleden, dat ging ook al zo rustig.
pi_124353312
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 13:28 schreef RunForrestRun het volgende:
Lieve, lieve Poes,

Wat ben ik blij dat ik je acht jaar geleden mee heb genomen toen ik uit huis ging!
En we hebben het fijn gehad samen, lekker samen knuffelen, spelen en slapen. Hoe vaak ben ik wel niet wakker geworden, dat jij op het kussen lag en ik ernaast.
Je was ook gek met papa, lekker samen stoeien en verwend worden met een nieuw mandje, speeltjes, stokjes en snoepjes.

Maar nu heb je het zo moeilijk, je ademt heel zwaar, je eet en drinkt bijna niet meer en als je overeind komt tril je helemaal. We zijn nog bij de dierenarts geweest, maar die kon weinig meer doen. Gelukkig mochten we je nog een nachtje mee naar huis nemen, en je hebt lekker tussen ons in geslapen.
Vanavond brengen je we je weg en dan blijven we bij je tot je gaat slapen. In de kattenhemel zijn nog veel meer knuffels, snoepjes en warme mandjes, en geen stofzuigers of dweilen, geen spuitjes en geen pilletjes.

Slaap lekker Poes.

[ afbeelding ]
Ik krijg hier zelf bijna tranen in de ogen... ;(

Enorm veel sterkte! :*
pi_124353761
quote:
1s.gif Op donderdag 21 maart 2013 21:17 schreef computergirl het volgende:

[..]

Bij mij is het morgen een week geleden, dat ging ook al zo rustig.
Ik vond het ook heel prettig hoe de dierenarts ermee omging: heel netjes alles uitgelegd, zelf ook even met de poes gekroeld en heel respectvol ons de tijd gegeven voordat hij haar meenam.

Pas een week, dan is het voor jou ook nog heel vers. Wat kun je je beestje dan missen hč. Ik heb nu al het idee dat ik steeds het belletje om haar halsbandje hoor.
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
pi_124354579
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 22:04 schreef RunForrestRun het volgende:

[..]

Ik vond het ook heel prettig hoe de dierenarts ermee omging: heel netjes alles uitgelegd, zelf ook even met de poes gekroeld en heel respectvol ons de tijd gegeven voordat hij haar meenam.

Pas een week, dan is het voor jou ook nog heel vers. Wat kun je je beestje dan missen hč. Ik heb nu al het idee dat ik steeds het belletje om haar halsbandje hoor.
De dierenarts is de volgende patiėnt in de wachtkamer gaan behandelen, zodat ik afscheid kon nemen van Max. Heel prettig
De eerste dagen was ik bij bijna alles bewust van een katvormige leegte in mijn huis. Moest bij alles aan hem denken. Inmiddels is de meest scherpe rand er een beetje af. Vooral het terug kijken van oud foto's heeft mij geholpen om te beseffen hoe ziek hij eigenlijk was, ik was me toen hij leefde er niet eens zo van bewust hoeveel hij veranderd was de laatste maanden. Hoe veel hij niet meer deed en/of niet meer kon.
Ik ben blij dat we 15 jaar echte vriendjes geweest zijn,.
pi_124355805
Sterkte ;(
pi_124356626
quote:
1s.gif Op donderdag 21 maart 2013 22:19 schreef computergirl het volgende:

[..]

De dierenarts is de volgende patiėnt in de wachtkamer gaan behandelen, zodat ik afscheid kon nemen van Max. Heel prettig
Dat is inderdaad fijn, heel goed gedaan van hem.

quote:
De eerste dagen was ik bij bijna alles bewust van een katvormige leegte in mijn huis. Moest bij alles aan hem denken. Inmiddels is de meest scherpe rand er een beetje af.
Denk dat ik dat ook ga meemaken. Ik zit nu alweer te huilen als ik eraan denk dat ik morgen als ik wakker word niet meer 'dag poekie poekie' hoef te roepen.

quote:
Ik ben blij dat we 15 jaar echte vriendjes geweest zijn,.
Het zijn ook echt vriendjes. Ik had niet geloofd dat ik ooit zo aan zo'n beestje gehecht zou raken, maar ik zit echt al de hele avond met tussenpozen te snotteren.

Morgen gaan we een mooie foto uitzoeken voor in een lijstje, en hopelijk kunnen we maandag de urn ophalen. Vriendlief heeft kunnen regelen dat hij het plaatje voor op de urn zelf mag maken en dat vindt hij heel fijn.
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
  Moderator / Miss SHO donderdag 21 maart 2013 @ 22:52:09 #49
22592 crew  Ole
pi_124356801
sterkte allemaal. ik kijk niet te vaak want heb er eentje van bijna 19 die het nog heel goed doet. maar ik weet dat hij geen 100 wordt natuurlijk
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_124357073
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 20:49 schreef ElizabethR het volgende:
Wat een mooierd, en wat een gemis. Hoe oud is ze geworden?
Heel veel sterkte!!
Ze is bijna 14 geworden, en ze heeft haar 9 levens ten volle gebruikt, dus ik mag eigenlijk blij zijn dat ze het nog zo lang heeft volgehouden.

Dank je wel!
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
  † In Memoriam † vrijdag 22 maart 2013 @ 01:58:02 #51
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_124362916
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 13:28 schreef RunForrestRun het volgende:
Lieve, lieve Poes,

Wat ben ik blij dat ik je acht jaar geleden mee heb genomen toen ik uit huis ging!
En we hebben het fijn gehad samen, lekker samen knuffelen, spelen en slapen. Hoe vaak ben ik wel niet wakker geworden, dat jij op het kussen lag en ik ernaast.
Je was ook gek met papa, lekker samen stoeien en verwend worden met een nieuw mandje, speeltjes, stokjes en snoepjes.

Maar nu heb je het zo moeilijk, je ademt heel zwaar, je eet en drinkt bijna niet meer en als je overeind komt tril je helemaal. We zijn nog bij de dierenarts geweest, maar die kon weinig meer doen. Gelukkig mochten we je nog een nachtje mee naar huis nemen, en je hebt lekker tussen ons in geslapen.
Vanavond brengen je we je weg en dan blijven we bij je tot je gaat slapen. In de kattenhemel zijn nog veel meer knuffels, snoepjes en warme mandjes, en geen stofzuigers of dweilen, geen spuitjes en geen pilletjes.

Slaap lekker Poes.

[ afbeelding ]
Heel veel sterkte ;( :*
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  zondag 24 maart 2013 @ 22:51:12 #52
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_124466460
Govverdomme kerel, ik wist wel dat je attitude en je drukmakerij ooit eens fataal zouden worden. Dat het zo bliksemsnel kon gebeuren en dat het deze afloop zou hebben wist ik niet.
Vaak kon je echt een lul zijn, maar dit heb jij echt niet verdiend.



SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 24 maart 2013 @ 22:58:34 #53
163650 Greys
pi_124467004
Oef wat triest ;( En wat zullen jullie allemaal geschrokken zijn als het normaal altijd wel goed ging met die twee. Veel sterkte.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 24 maart 2013 @ 23:00:18 #54
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_124467124
Wat vreselijk ;(
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  zondag 24 maart 2013 @ 23:06:31 #55
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_124467581
Ja, mijn emoties zijn totaal geblokkeerd, ben nu thuis en het begint een beetje te komen.

Godverdomme, Het gaat mijn moeder al zo voor de wind met al haar ziektes en de botkanker die geconstateerd is. Nu dit. Ik weet even niet wat ik hiermee aan moet, ik zit hier nu met een hond die de hond van mijn moeder heeft gedood. Ik weet het, het was een ongeluk. Ik kan hem niet de schuld geven. Hij werd aangevallen.

Hadden we maar de botjes opgeruimd, hadden we maar....

Ik kijk nu even heel anders tegen hem aan. ;(

De duvel schijt op altijd op dezelfde hoop.

De chihuahua's zijn ook van die teren pokken beestjes met een veelte groot zelfbeeld. Klote zooi, dit had allemaal niet gehoeven.
  zondag 24 maart 2013 @ 23:10:03 #56
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_124467806
Het blijven beesten en een chi is ondanks het stoere karakter een kwetsbaar hondje.
Maar het lijkt me idd vreselijk dat je eigen hond een ander dier dood.
Zolang jij er voor in kunt staan dat het zelfverdediging was.
Hoe reageerde je moeder?

Wat een rotsituatie zo -O-
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  zondag 24 maart 2013 @ 23:10:28 #57
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_124467832
Gofter blup ;(

Sterkte :*
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  zondag 24 maart 2013 @ 23:28:36 #58
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_124468838
Mijn moeder was eventjes flink overstuur, maar is gelukkig een iron lady. Ze is niet boos op mij of op de hond gelukkig. Het was zijn schuld niet, het was een noodlottig ongeval.
Dit heeft echt even tijd nodig.
  zondag 24 maart 2013 @ 23:36:40 #59
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_124469199
Kan ik me voorstellen....
Sterkte :*
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_124469239
Wat een rot periode.. veel sterkte blup!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  † In Memoriam † maandag 25 maart 2013 @ 00:03:41 #61
37843 lady-wrb
kortaf
pi_124470259
quote:
9s.gif Op zondag 24 maart 2013 22:51 schreef blup het volgende:
Govverdomme kerel, ik wist wel dat je attitude en je drukmakerij ooit eens fataal zouden worden. Dat het zo bliksemsnel kon gebeuren en dat het deze afloop zou hebben wist ik niet.
Vaak kon je echt een lul zijn, maar dit heb jij echt niet verdiend.

[ afbeelding ]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dit is echt met grote afstand één van de vreselijkste posts die ik hier ooit gelezen heb.
wat vreselijk voor iedereen :'(
heel veel sterkte voor je moeder en jijzelf.
wat lijkt me dat een gruwelijk moment, je te realiseren dat je hond een andere hond doodgemaaktheeft

[ Bericht 0% gewijzigd door lady-wrb op 25-03-2013 08:25:49 ]
  maandag 25 maart 2013 @ 00:06:30 #62
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_124470347
Och jezus wat ontzettend erg.
Heel veel sterkte....
Flashbacks hier hoor.
Pffffff.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  maandag 25 maart 2013 @ 00:10:20 #63
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_124470457
Ik moest direct aan jou en Karel denken idd :*
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  maandag 25 maart 2013 @ 00:13:10 #64
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_124470550
Alleen deed die niks. Die kwam de verkeerde hond tegen.
Mijn leven is toch wel echt voorgoed veranderd daardoor hoor. Ik vertrouw geen enkele hond die ik niet ken meer bij mijn honden.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  maandag 25 maart 2013 @ 00:19:49 #65
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_124470709
Het lijkt me voor beide partijen vreselijk om zoiets mee te maken, al was jouw tegenpartij niet echt impressed :') :X
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  maandag 25 maart 2013 @ 00:33:22 #66
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_124471078
Hier lag de oorzaak allemaal allemaal bij dat kut kluifje.. iets waar die er nog 100 van had liggen. Uitgerekend moettie die ene hebben. Bah. Maarja, leg een hond dat maar eens uit. ;(.

De avond begon zo leuk, we zouden met zijn allen uit eten gaan. leuk, gezellig. Ik had me moeder al te lang niet meer gezien. Dan dit.. Jongens, waar is het licht aan het einde van die tunnel..
  maandag 25 maart 2013 @ 00:40:17 #67
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_124471224
;(
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  † In Memoriam † maandag 25 maart 2013 @ 02:33:16 #68
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_124472211
quote:
9s.gif Op zondag 24 maart 2013 22:51 schreef blup het volgende:
Govverdomme kerel, ik wist wel dat je attitude en je drukmakerij ooit eens fataal zouden worden. Dat het zo bliksemsnel kon gebeuren en dat het deze afloop zou hebben wist ik niet.
Vaak kon je echt een lul zijn, maar dit heb jij echt niet verdiend.

[ afbeelding ]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een afschuwelijk, triest einde zo. Heel veel sterkte ;( :*
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  † In Memoriam † maandag 25 maart 2013 @ 02:35:36 #69
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_124472221
quote:
9s.gif Op zondag 24 maart 2013 23:06 schreef blup het volgende:
Ja, mijn emoties zijn totaal geblokkeerd, ben nu thuis en het begint een beetje te komen.

Godverdomme, Het gaat mijn moeder al zo voor de wind met al haar ziektes en de botkanker die geconstateerd is. Nu dit. Ik weet even niet wat ik hiermee aan moet, ik zit hier nu met een hond die de hond van mijn moeder heeft gedood. Ik weet het, het was een ongeluk. Ik kan hem niet de schuld geven. Hij werd aangevallen.

Hadden we maar de botjes opgeruimd, hadden we maar....

Ik kijk nu even heel anders tegen hem aan. ;(

De duvel schijt op altijd op dezelfde hoop.

De chihuahua's zijn ook van die teren pokken beestjes met een veelte groot zelfbeeld. Klote zooi, dit had allemaal niet gehoeven.
Ja, maar achteraf weet je alles helaas. -O-
Probeer het je eigen hond niet te kwalijk te nemen. Maar kut blijft het.
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  maandag 25 maart 2013 @ 02:39:55 #70
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_124472235
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 02:33 schreef Strega het volgende:

[..]

Wat een afschuwelijk, triest einde zo. Heel veel sterkte ;( :*
thanks
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 02:35 schreef Strega het volgende:

[..]

Ja, maar achteraf weet je alles helaas. -O-
Probeer het je eigen hond niet te kwalijk te nemen. Maar kut blijft het.
het komt wel goed, dit heeft echt heel even de tijd nodig..
  maandag 25 maart 2013 @ 09:25:58 #71
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_124474101
Polle 9-6-2002 (vermoedelijk) - † 6 oktober 2011

Ze was de eerste kat die helemaal van mij was. Ik was in 2003 nog postbode en kwam regelmatig langs huisjes met een kattenbeest voor het raam. Omdat ik twee katten had achter gelaten bij mijn ouders, verlangde ik heel erg naar een beestje voor mezelf. Mijn man vond via via op de site van een asiel in Uden, Polle, een meisje van 9 maanden oud. Zat in het asiel vanwege vermeend plasgedrag en blaasgruis (chronisch, zei men toen). Dit is de foto waarmee ze op hun website stond:

Een vrolijke staart, ondanks dat ze in een hok zat.

Op de dag dat we naar haar gingen kijken, kwamen mijn stiefkindjes ook mee. Polle was meteen lief en liet zich knuffelen, oppakken en aaien. We waren meteen verkocht.

Zo heeft ze bij bijna 10 jaar lang een fijn leven bij ons gehad. Ze was een ongelofelijke knuffelkous, altijd lief en nieuwsgierig naar mensen die op bezoek kwamen, iedereen werd vertrouwd en kreeg liefde.

Augustus 2011 werd ze tijdens een weekend ineens heel erg ziek. Niezen, verkouden, lamlendig en niet meer willen eten. Nadat we haar na het weekend na de dierenarts hadden gebracht, bleek ze uitgedroogd en had enorm slechte nierwaardes. Ze kreeg een volle infuuszak vocht en leek weer op te knappen. Thuis at ze als een dijkwerker en ik had weer hoop. Het ging echter een paar dagen daarna alweer goed mis. Ze zat als een hoopje ellende in de badkamer, op zoek naar water om te drinken en at weer slecht. Toen we opnieuw naar de dierenarts gingen, moest ze blijven. Aan het infuus, aansterken om haar bloedwaardes naar beneden te krijgen. Ze kreeg van mij haar favoriete bloemkussen mee, een kussen waar ze altijd ophing met haar frźle pootjes.

(hier onderin te zien)

Na de dag infuus kregen we te horen dat haar creatinine bloedwaardes van 450 naar 410 waren gedaald (ik geloof dat 200 normaal is). Ook de ureumwaardes waren enorm hoog. Een maar heel minimaal resultaat. Ik kreeg Polle mee naar huis, met het infuus aan haar pootje en de keuze. de dag erop doorgaan of haar in laten slapen. Die avond hebben we haar ongelofelijk geknuffeld, verwend en van haar genoten. Ze leek er zelf ondanks haar slechte staat ook nog van te genieten:


De volgende dag kreeg ze de volgende dosis. Aan het eind van de dag waren de waardes weer iets naar beneden, maar nog steeds niet spectaculair. Toen kreeg ik de keuze. Om Polle in leven te houden, moest ze gaan eten en drinken. Om haar staat niet laten verslechteren en haar van de nodige dosis vitaminen te voorzien, kreeg ik uitgelegd hoe ik zelf een infuus/vocht aan haar kon toedienen. 2 keer per dag gaf ik haar 300ML fysiologische zoutoplossing/ringer lactaat om haar nieren te helpen. Ook begon ik haar te dwangvoeden en vocht toe te dienen. Ik heb me ook suf gezicht op allerlei fora onder mensen die ook katten hadden met dezelfde symptomen, heb mijn heil nog gezocht in vage homeopatische middelen om de nieren te helpen, omdat ik zo graag wilde dat ze bleef leven. Ik stak me in de schulden om wekelijks zakken zoutoplossing te halen, omdat ik het zo graag wilde.

Als ik 't achteraf bekijk, is ze nooit meer uit zichzelf gaan eten. Naar ik nu vermoed, door een tumor op haar nieren, die er al langer heeft gezeten. Ik denk dat omdat niet alleen de nierwaardes slecht waren, maar alle bloedwaardes. En dat eigenlijk van de ene op de andere dag.

Op een dag begon Polle, ondanks het dwangvoeren en vocht toedienen, zichtbaar te verslechteren. Het was toen nog een warme nazomer en ze zat vaak in de tuin te genieten van de zon. Ze leek geen energie meer te hebben om te lopen, poepen en plassen ging niet meer (ze bleef vaak gewoon in haar kattenbak zitten, omdat het niet lukte), ze begon dagelijks gal over te geven; haar lichaam gaf op. En toen heb ik de kneiter moeilijke beslissing genomen om te stoppen met dwangvoeren en vocht toedienen. Mijn meisje wilde niet meer. En eigenlijk hield ik haar 'in leven', want zelf kon ze dat allang al niet meer. Ik heb nog wat mooie foto's met haar samen gemaakt, omdat ik wist dat het niet lang meer zou duren.

Het duurde denk ik 3/4 dagen, we hebben versneld een afspraak bij de dierenarts gemaakt (ik wilde eerst nog een echo laten maken om 100% zekerheid te krijgen dat het inderdaad een tumor was) omdat ze leed. Op 6 oktober 2011 is ze ingeslapen. Nog voor de laatste prik was ze al vertrokken. haar lichaampje was helemaal op.

Een foto van haar laatste dagen:



[ Bericht 0% gewijzigd door SEMTEX op 25-03-2013 16:23:07 ]
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_124474911
Mooie foto's, Polle ziet er uit alsof ze graag tomatensoep at, met zo' n rood snoetje.
Je hebt echt enorm veel voor haar gedaan
  maandag 25 maart 2013 @ 10:08:25 #73
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_124475137
Ja, dat vlekje leek ook wel op een hartje O+ en dank je :)
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_124475527
Hartjes-neusje. O+

Wat een heftig verhaal. Hoor het niet vaak dat mensen toch ervoor kiezen om hoe onmogelijk het ook lijkt, toch nog alles proberen. Vind ik wel enorm knap en laat wel zien hoeveel je van haar hebt gehouden. O+
  maandag 25 maart 2013 @ 10:56:22 #75
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_124476392
quote:
14s.gif Op maandag 25 maart 2013 10:23 schreef Myraela het volgende:
Hartjes-neusje. O+

Wat een heftig verhaal. Hoor het niet vaak dat mensen toch ervoor kiezen om hoe onmogelijk het ook lijkt, toch nog alles proberen. Vind ik wel enorm knap en laat wel zien hoeveel je van haar hebt gehouden. O+
Ik kreeg ook veel liefde van haar O+ Altijd en overal bij me willen liggen, bij me slapen, kopjes geven. Ik beschouwde haar als een soort kindje.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  maandag 25 maart 2013 @ 13:03:31 #76
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_124480274
Ik word altijd zo verdrietig van dit topic. Mijn harig vriendje heb ik een jaartje geleden moeten laten inslapen, meneertje is vaak ziek geweest in zijn leven maar toch een jaartje of 20 geworden. Nare was ook nog dat het inslapen bij de dierenarts niet helemaal lekker verliep. Toen ie zijn eerste shot kreeg zakte ie weg maar hij kreeg erna een stuip en ging kokhalzen met zijn tong zwaar eruit, ogen plopten eruit. We waren even alleen met um maar de DA kwam er snel aan, hij gaf erna ter zekerheid nog maar een shotje en deed een beetje vreemd over dit voorval. Ik was aardig in shock toen ik weer naar huis ging :{
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_124480536
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 13:03 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik word altijd zo verdrietig van dit topic. Mijn harig vriendje heb ik een jaartje geleden moeten laten inslapen, meneertje is vaak ziek geweest in zijn leven maar toch een jaartje of 20 geworden. Nare was ook nog dat het inslapen bij de dierenarts niet helemaal lekker verliep. Toen ie zijn eerste shot kreeg zakte ie weg maar hij kreeg erna een stuip en ging kokhalzen met zijn tong zwaar eruit, ogen plopten eruit. We waren even alleen met um maar de DA kwam er snel aan, hij gaf erna ter zekerheid nog maar een shotje en deed een beetje vreemd over dit voorval. Ik was aardig in shock toen ik weer naar huis ging :{
Jammer dat dit zo ging, mijn dierenarts had mij helemaal voorbereid op wat er mogelijk zou kunnen gaan gebeuren, een 'rare' reactie op de eerste spuit schijnt voor te komen. Als ze het vertellen en er bij blijven is het minder schokkend denk ik. Mijn dierenarts ging pas weg toen Max dood was, zodat ik rustig afscheid kon nemen.
pi_124481739
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 13:03 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik word altijd zo verdrietig van dit topic. Mijn harig vriendje heb ik een jaartje geleden moeten laten inslapen, meneertje is vaak ziek geweest in zijn leven maar toch een jaartje of 20 geworden. Nare was ook nog dat het inslapen bij de dierenarts niet helemaal lekker verliep. Toen ie zijn eerste shot kreeg zakte ie weg maar hij kreeg erna een stuip en ging kokhalzen met zijn tong zwaar eruit, ogen plopten eruit. We waren even alleen met um maar de DA kwam er snel aan, hij gaf erna ter zekerheid nog maar een shotje en deed een beetje vreemd over dit voorval. Ik was aardig in shock toen ik weer naar huis ging :{
Is mij ook wel eens overkomen met een kat. Begon te gillen en te kronkelen en dat midden in de nacht omdat het een spoedgeval was. Was inderdaad niet leuk maar heel soms kan het voorkomen, beestje schijnt er zelf weinig van mee te krijgen op dat moment maar voor de eigenaar is het verschrikkelijk om te zien. ;(
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  maandag 25 maart 2013 @ 13:58:11 #79
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_124482169
Semtex, veel sterkte, wat een ontzettend leuke poes was Polle, en wat praat je vol liefde over haar O+ :*
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  maandag 25 maart 2013 @ 14:06:01 #80
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_124482476
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 13:58 schreef oh-oh het volgende:
Semtex, veel sterkte, wat een ontzettend leuke poes was Polle, en wat praat je vol liefde over haar O+ :*
Het is anderhalf jaar geleden, heb er gelukkig allang een plekje aan gegeven. Het hielp ook dat ik ten tijde van haar dood nog een andere kat had, dat verzacht de pijn altijd een beetje, vind ik.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  maandag 25 maart 2013 @ 21:33:51 #81
103012 Nies
Die hekse
pi_124502603
Al een hele tijd geleden en pas nu kan ik ook met een glimlach aan haar terugdenken.



Maandenlang heb ik bij foto's en gedachtes alleen kunnen huilen, haar knuffeleend is nog altijd alleen van haar.
Mijn allerliefste vriendinnetje, mijn maatje en mijn allessie. Een hond als nooit tevoren.
Als pup mijn volledig inboedel meerdere keren gesloopt en daarna een hond om alleen van te kunnen dromen. Nooit eerder heb ik een hond meegemaakt die zó eerlijk en oprecht was. Overal los kunnen lopen, want Indy was eerlijk en er gebeurde niets. Of ze speelde of ze liep met mij mee. Herrie was haar hobby en we zijn samen met heel veel plezier naar autoraces en festivals geweest O+



Ik zie mezelf nog zo achter haar aan lopen... "Nee, niet achter de brandweerwagen met sirenes aan!" "Nee, luchtballonnen met vuur zijn ook geen goed idee!" Als het maar herrie was O+
Een bottumor maakte een einde aan het verhaal en drie dagen voor haar achtste verjaardag is ze vredig thuis door onze eigen dierenarts ingeslapen.
Niets dat mijn immense liefde voor haar kan beschrijven. Mijn grootste vriendin, diepe dalen en grote vreugdes....... wat houd ik zelfs nu nog zo ontzettend veel van je! O+

En nu moet ik weer heel hard huilen :')
A lie may take care of the present, but it has no future..
You can't pay me enough to be nice to you...
  † In Memoriam † dinsdag 26 maart 2013 @ 02:14:39 #82
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_124512593
quote:
9s.gif Op zondag 24 maart 2013 23:06 schreef blup het volgende:
Ja, mijn emoties zijn totaal geblokkeerd, ben nu thuis en het begint een beetje te komen.

Godverdomme, Het gaat mijn moeder al zo voor de wind met al haar ziektes en de botkanker die geconstateerd is. Nu dit. Ik weet even niet wat ik hiermee aan moet, ik zit hier nu met een hond die de hond van mijn moeder heeft gedood. Ik weet het, het was een ongeluk. Ik kan hem niet de schuld geven. Hij werd aangevallen.

Hadden we maar de botjes opgeruimd, hadden we maar....

Ik kijk nu even heel anders tegen hem aan. ;(

De duvel schijt op altijd op dezelfde hoop.

De chihuahua's zijn ook van die teren pokken beestjes met een veelte groot zelfbeeld. Klote zooi, dit had allemaal niet gehoeven.
Ja, maar achteraf weet je alles helaas. -O-
Probeer het je eigen hond niet te kwalijk te nemen. Maar kut blijft het.
quote:
14s.gif Op maandag 25 maart 2013 14:06 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Het is anderhalf jaar geleden, heb er gelukkig allang een plekje aan gegeven. Het hielp ook dat ik ten tijde van haar dood nog een andere kat had, dat verzacht de pijn altijd een beetje, vind ik.
Je hebt duidelijk zo veel van haar gehouden O+ . Helaas is er een moment dat je alleen nog die laatste beslissing voor ze kan nemen. Ook dat is houden van.....iemand kunnen laten gaan.
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  † In Memoriam † dinsdag 26 maart 2013 @ 02:16:50 #83
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_124512600
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 21:33 schreef Nies het volgende:
Al een hele tijd geleden en pas nu kan ik ook met een glimlach aan haar terugdenken.

[ afbeelding ]

Maandenlang heb ik bij foto's en gedachtes alleen kunnen huilen, haar knuffeleend is nog altijd alleen van haar.
Mijn allerliefste vriendinnetje, mijn maatje en mijn allessie. Een hond als nooit tevoren.
Als pup mijn volledig inboedel meerdere keren gesloopt en daarna een hond om alleen van te kunnen dromen. Nooit eerder heb ik een hond meegemaakt die zó eerlijk en oprecht was. Overal los kunnen lopen, want Indy was eerlijk en er gebeurde niets. Of ze speelde of ze liep met mij mee. Herrie was haar hobby en we zijn samen met heel veel plezier naar autoraces en festivals geweest O+

[ afbeelding ]

Ik zie mezelf nog zo achter haar aan lopen... "Nee, niet achter de brandweerwagen met sirenes aan!" "Nee, luchtballonnen met vuur zijn ook geen goed idee!" Als het maar herrie was O+
Een bottumor maakte een einde aan het verhaal en drie dagen voor haar achtste verjaardag is ze vredig thuis door onze eigen dierenarts ingeslapen.
Niets dat mijn immense liefde voor haar kan beschrijven. Mijn grootste vriendin, diepe dalen en grote vreugdes....... wat houd ik zelfs nu nog zo ontzettend veel van je! O+

En nu moet ik weer heel hard huilen :')
Wat was ze een mooierd Nies. Heel veel sterkte :*
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
pi_124538097
Wat een verdrietige maar ook liefdevolle reeks is dit toch. :{ O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_124543549
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 21:33 schreef Nies het volgende:
Al een hele tijd geleden en pas nu kan ik ook met een glimlach aan haar terugdenken.

[ afbeelding ]

Maandenlang heb ik bij foto's en gedachtes alleen kunnen huilen, haar knuffeleend is nog altijd alleen van haar.
Mijn allerliefste vriendinnetje, mijn maatje en mijn allessie. Een hond als nooit tevoren.
Als pup mijn volledig inboedel meerdere keren gesloopt en daarna een hond om alleen van te kunnen dromen. Nooit eerder heb ik een hond meegemaakt die zó eerlijk en oprecht was. Overal los kunnen lopen, want Indy was eerlijk en er gebeurde niets. Of ze speelde of ze liep met mij mee. Herrie was haar hobby en we zijn samen met heel veel plezier naar autoraces en festivals geweest O+

[ afbeelding ]

Ik zie mezelf nog zo achter haar aan lopen... "Nee, niet achter de brandweerwagen met sirenes aan!" "Nee, luchtballonnen met vuur zijn ook geen goed idee!" Als het maar herrie was O+
Een bottumor maakte een einde aan het verhaal en drie dagen voor haar achtste verjaardag is ze vredig thuis door onze eigen dierenarts ingeslapen.
Niets dat mijn immense liefde voor haar kan beschrijven. Mijn grootste vriendin, diepe dalen en grote vreugdes....... wat houd ik zelfs nu nog zo ontzettend veel van je! O+

En nu moet ik weer heel hard huilen :')
Wat vreselijk liefdevol geschreven O+;(
pi_124585480
@Blup: Wat verschrikkelijk naar! Zoiets verwacht je toch nooit.. Houd je het nog een beetje vol?

@Semtex: Wat een poppie! Op de laatste foto's lijkt ze wel wat op mijn eigen lieverd, al had die hele andere kleurtjes. Een beetje dezelfde blik, zo van: "Ben je daar weer met die camera? Moet ik weer lachen? Moet je er ook steeds van die gekke geluidjes bij maken?" O+

@Nies: Mooi geschreven! Ik krijg er zelf ook al weer tranen van in de ogen..

Mijn lieve snurkie komt morgen weer naar huis, althans, de urn.
Ik had niet gedacht dat ik het er zo moeilijk mee zou hebben. Het is nu bijna een week geleden maar ik kan nog steeds zo in huilen uitbarsten. Gisteren liet ik een stukje kaas vallen en voor ik het wist riep ik de poes om het te komen opeten, en ja hoor, daar kwamen de tranen.

Het helpt me heel erg dat ik met haar bezig kan zijn, dus dat ik over haar kan praten, dat ik een foto heb uitgezocht en een lijstje, een mooie pot om alle speeltjes in te doen.
En wat ik echt heel lief vond: ik heb van zowel de dierenarts als het crematorium een kaartje ontvangen waarin ons sterkte wordt gewenst. Dat deed me heel veel goed.
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
  donderdag 28 maart 2013 @ 15:57:50 #87
389525 Babela
YOU ARE GOING TO LOVE ME
pi_124610472
Mijn lieve schattige Famke is nu iets meer dan een halfjaar bij ons vandaan ;(



Heb er nog steeds verschrikkelijk veel last van. Was echt mijn prinsesje. Ze is overleden tijdens de narcose van een simpele ingreep. Een spalkje moest uit haar pootje gehaald worden, en een kwartier later word je gebeld dat ze overleden is ;(

Daarna hebben we haar laten cremeren en heb nu een kettinkje om met een beetje as erin.



Beestje mocht maar 2,5 jaar oud worden.. Het was echt mijn maatje. Heerlijk speels en lekker druk. En als ik ging roken ging ze altijd met me mee, zat ze bij mij op schoot of tussen mijn benen. Of lekker bij baasje op bed.. Het liefste hondje wat ik ooit gehad heb! :*



pi_124612748
13 dagen na mijn kater Max is zojuist mijn poes Smikkel overleden.
Ipv een dwarszittende haarbal bleek ze tumoren te hebben.
pi_124615811
quote:
1s.gif Op donderdag 28 maart 2013 16:50 schreef computergirl het volgende:
13 dagen na mijn kater Max is zojuist mijn poes Smikkel overleden.
Ipv een dwarszittende haarbal bleek ze tumoren te hebben.
[ afbeelding ]
Ach wat vreselijk naar.. Heel veel sterkte ermee!
(Hele mooie foto overigens, wat een lieve oogjes!)
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
pi_124615996
Dank je, een van haar oogjes is ook mijn avatar
pi_124616461
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 15:57 schreef Babela het volgende:
Mijn lieve schattige Famke is nu iets meer dan een halfjaar bij ons vandaan ;(

[ afbeelding ]

Heb er nog steeds verschrikkelijk veel last van. Was echt mijn prinsesje. Ze is overleden tijdens de narcose van een simpele ingreep. Een spalkje moest uit haar pootje gehaald worden, en een kwartier later word je gebeld dat ze overleden is ;(

Daarna hebben we haar laten cremeren en heb nu een kettinkje om met een beetje as erin.

[ afbeelding ]

Beestje mocht maar 2,5 jaar oud worden.. Het was echt mijn maatje. Heerlijk speels en lekker druk. En als ik ging roken ging ze altijd met me mee, zat ze bij mij op schoot of tussen mijn benen. Of lekker bij baasje op bed.. Het liefste hondje wat ik ooit gehad heb! :*

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Sterkte, ik mis mijn oudste hondje ook nog steeds en dat is in mei alweer een jaar geleden. Dezelfde ashanger heb ik voor mijn eerste kat Daisy, voor mijn oudste hondje Sasha heb ik een kokertje als hanger.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_124616489
quote:
1s.gif Op donderdag 28 maart 2013 16:50 schreef computergirl het volgende:
13 dagen na mijn kater Max is zojuist mijn poes Smikkel overleden.
Ipv een dwarszittende haarbal bleek ze tumoren te hebben.
[ afbeelding ]
Nogmaals sterkte, blijft zwaar als je zo snel achter elkaar afscheid van ze moet nemen. :*
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_124616529
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 21:33 schreef Nies het volgende:
Al een hele tijd geleden en pas nu kan ik ook met een glimlach aan haar terugdenken.

[ afbeelding ]

Maandenlang heb ik bij foto's en gedachtes alleen kunnen huilen, haar knuffeleend is nog altijd alleen van haar.
Mijn allerliefste vriendinnetje, mijn maatje en mijn allessie. Een hond als nooit tevoren.
Als pup mijn volledig inboedel meerdere keren gesloopt en daarna een hond om alleen van te kunnen dromen. Nooit eerder heb ik een hond meegemaakt die zó eerlijk en oprecht was. Overal los kunnen lopen, want Indy was eerlijk en er gebeurde niets. Of ze speelde of ze liep met mij mee. Herrie was haar hobby en we zijn samen met heel veel plezier naar autoraces en festivals geweest O+

[ afbeelding ]

Ik zie mezelf nog zo achter haar aan lopen... "Nee, niet achter de brandweerwagen met sirenes aan!" "Nee, luchtballonnen met vuur zijn ook geen goed idee!" Als het maar herrie was O+
Een bottumor maakte een einde aan het verhaal en drie dagen voor haar achtste verjaardag is ze vredig thuis door onze eigen dierenarts ingeslapen.
Niets dat mijn immense liefde voor haar kan beschrijven. Mijn grootste vriendin, diepe dalen en grote vreugdes....... wat houd ik zelfs nu nog zo ontzettend veel van je! O+

En nu moet ik weer heel hard huilen :')
Was een mooie meid, sterkte. :*
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  donderdag 28 maart 2013 @ 22:04:07 #94
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_124626200
quote:
1s.gif Op donderdag 28 maart 2013 16:50 schreef computergirl het volgende:
13 dagen na mijn kater Max is zojuist mijn poes Smikkel overleden.
Ipv een dwarszittende haarbal bleek ze tumoren te hebben.
[ afbeelding ]
Djieeeezzzzzz :(
Pffff, krijg er gewoon een brok van in mijn keel. Een is al zo erg, en dan twee zo snel achter elkaar. Heel erg veel sterkte.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieėn behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_124626237
quote:
1s.gif Op donderdag 28 maart 2013 16:50 schreef computergirl het volgende:
13 dagen na mijn kater Max is zojuist mijn poes Smikkel overleden.
Ipv een dwarszittende haarbal bleek ze tumoren te hebben.
[ afbeelding ]
;( ;( ;( Heel veel sterkte.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_124680972
Vannacht gedroomd over Sasha, ze liep in mijn droom naar me toe en ik was zo blij haar weer te zien...word ik jankend wakker toen ik me realiseerde dat ze overleden was. :'( De pijn is er nog steeds ook al is het nu ruim 10 maanden geleden dat ik afscheid van haar moest nemen. ;(



*;
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  Lieve Belg zaterdag 30 maart 2013 @ 16:38:39 #97
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_124686582
Gisterenavond wou ze naar buiten zoals ze altijd wel wil. Meestal komt ze na een half uurtje terug aan het raam zitten maar gisteren niet. Op die moment niet bij stilgestaan. Soms gaat ze ravotten met de kater van de buren, of gaat ze ergens in de schuur gaan slapen en zien we haar pas uren later terug.
Deze ochtend stond ze ook niet aan de deur. Dat is raar want als ze een nacht buitenbleef komt ze normaal met volle vaart af als ze iets ziet bewegen.

Iets later komt mijn pa terug binnen. Ze lag aan de zijkant van de oprit... In al de jaren heb ik haar nog nooit de baan weten oversteken. Als ze een auto hoorde liep ze al weg. Tot gisterenavond/vannacht dus en niet goed afgelopen.

april 2004 - 30/03/2013









Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
  zaterdag 30 maart 2013 @ 16:54:16 #98
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_124687022
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 16:38 schreef Jump het volgende:
Gisterenavond wou ze naar buiten zoals ze altijd wel wil. Meestal komt ze na een half uurtje terug aan het raam zitten maar gisteren niet. Op die moment niet bij stilgestaan. Soms gaat ze ravotten met de kater van de buren, of gaat ze ergens in de schuur gaan slapen en zien we haar pas uren later terug.
Deze ochtend stond ze ook niet aan de deur. Dat is raar want als ze een nacht buitenbleef komt ze normaal met volle vaart af als ze iets ziet bewegen.

Iets later komt mijn pa terug binnen. Ze lag aan de zijkant van de oprit... In al de jaren heb ik haar nog nooit de baan weten oversteken. Als ze een auto hoorde liep ze al weg. Tot gisterenavond/vannacht dus en niet goed afgelopen.

april 2004 - 30/03/2013

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
sterkte mede-Belg en wat een mooierd! :*
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  zaterdag 30 maart 2013 @ 17:59:29 #99
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_124689120
Oh bah ;( Sterkte Jump... zelf ook meegemaakt met twee katten; verschrikkelijk naar :{
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_124690276
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 16:38 schreef Jump het volgende:
Gisterenavond wou ze naar buiten zoals ze altijd wel wil. Meestal komt ze na een half uurtje terug aan het raam zitten maar gisteren niet. Op die moment niet bij stilgestaan. Soms gaat ze ravotten met de kater van de buren, of gaat ze ergens in de schuur gaan slapen en zien we haar pas uren later terug.
Deze ochtend stond ze ook niet aan de deur. Dat is raar want als ze een nacht buitenbleef komt ze normaal met volle vaart af als ze iets ziet bewegen.

Iets later komt mijn pa terug binnen. Ze lag aan de zijkant van de oprit... In al de jaren heb ik haar nog nooit de baan weten oversteken. Als ze een auto hoorde liep ze al weg. Tot gisterenavond/vannacht dus en niet goed afgelopen.

april 2004 - 30/03/2013

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Wat sneu Jump.
Wel leuke foto's, vooral die in de koelkast - dat was vast niet helemaal de bedoeling
  Lieve Belg zaterdag 30 maart 2013 @ 19:51:17 #101
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_124693040
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 18:32 schreef computergirl het volgende:

[..]

Wat sneu Jump.
Wel leuke foto's, vooral die in de koelkast - dat was vast niet helemaal de bedoeling
thx.

De ijskast, dat komt ervan als je de boodschappen weg zet en even de ijskast en de kat uit het oog verliest. Ze wou er niet uitkomen ook, dus toen maar even laten openstaan en een doos voor de ijskast gezet, die opeens leuker was dan de yoghurtpotjes.

quote:
15s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 17:59 schreef SEMTEX het volgende:
Oh bah ;( Sterkte Jump... zelf ook meegemaakt met twee katten; verschrikkelijk naar :{
Ik zie er regelmatig liggen langs de kant van de weg en dan sta je er niet zo bij stil tot het je eigen kat is. Ik zal de komende weken elke avond uit gewoonte nog eens kijken naar het plekje waar ze elke avond slaapt om te zien als ze er ligt of niet en dan elke avond terug hetzelfde beseffen.

Een volgende kat zal er zeker komen, maar nog geen idee wanneer. En ook niet als ik terug voor de 'standaard huiskat' ga of een raskat. Een raskat is zat moeilijker, het is hier allemaal open achteraan en veel om te verkennen en dan is het 'moeilijk' om ze niet los te laten lopen.
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_125168472
Onze Tommy verdient hier ook een plekje.
We hebben daarstraks namelijk afscheid moeten nemen van een van de liefste, makkelijkste en mooiste kat.







;( ...

Hij is 16 jaar geworden.

Zijn nieren werkten nauwelijks of zelfs helemaal niet meer, waardoor hij zichzelf aan het vergiftigen was. Vandaag wilde ie ook gewoon helemaal niet meer eten of drinken, had moeite met ademen en aan zijn koppie kon je zien dat ie er niet echt meer bij was en daarom is er besloten om hem in te laten slapen.

Ik had niet verwacht er zoveel moeite mee te hebben eigenlijk, omdat ik 'al' zo'n 3 en half jaar uit huis ben. Maar hij heeft toch 12,5 jaar heel actief deel uitgemaakt van mijn leven. Mooi ook wel om te lezen op mijn vaders Facebook dat er oud-vriendinnetjes van de basisschool reageren met "die ken ik nog wel".

Dit is nog een foto van anderhalve week terug, goed te zien dat ie blind en vermagerd was, maar toen ging het allemaal nog wel. Waggelde rond in de kamer (en af en toe buiten in de tuin), kwam bij je liggen, at en dronk nog goed, etc:

pi_125168593
Ach gossie, heel veel sterkte! Gelukkig wel een mooie leeftijd bereikt!
:*
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_125169276
Het was een prachtig beestje Anne
pi_125169372
Heel veel sterkte, 16 jaar is een mooie leeftijd maar je wilt altijd dat ze allemaal de 20 halen. :*
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_125185554
16 jaar is inderdaad een hele mooie leeftijd :Y.
En hij heeft in ieder geval zekersteweten een mooi leven gehad.

Dankjewel allemaal :*.
  Moderator vrijdag 12 april 2013 @ 08:52:41 #107
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_125185649
Ik heb hem ook wel eens eerder in F&F gezien O+ , wat een prachtige kat is het toch ook Anne. Sterkte met het verlies van zo'n lief vriendje :*
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 12 april 2013 @ 11:06:37 #108
163650 Greys
pi_125189135
Sterkte Anne :*
Wat een prachtige kat en mooie foto's.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † vrijdag 12 april 2013 @ 11:43:30 #109
37843 lady-wrb
kortaf
pi_125190316
sterkte anne. wat een mooie lieve kat O+
  vrijdag 12 april 2013 @ 12:14:37 #110
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_125191350
Wat een mooierd O+
Sterkte :*
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  vrijdag 12 april 2013 @ 12:17:01 #111
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_125191449
Ah gos, die laatste foto ;( O+
Sterkte.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  vrijdag 12 april 2013 @ 12:49:55 #112
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_125192848
quote:
13s.gif Op donderdag 11 april 2013 20:35 schreef Anne het volgende:
Onze Tommy verdient hier ook een plekje.
We hebben daarstraks namelijk afscheid moeten nemen van een van de liefste, makkelijkste en mooiste kat.
(...)
[ afbeelding ]
Ik herken die pupillen. Polle had die ook nadat ze ziek geworden was (zelfde klachten als Tommy, zo te lezen). Continue die verwijde pupillen, doorzichtig. Maar dat was bij Tommy dus een teken van blindheid? Ik heb nooit het idee gehad dat Polle blind was geworden?

Sterkte overigens. Het blijft een moeilijke beslissing. Konden ze maar praten om het ons aan te geven: "Nu is het genoeg geweest voor me" oid.. :{
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_125198328
Thanks allemaal :*.

quote:
5s.gif Op vrijdag 12 april 2013 12:49 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Ik herken die pupillen. Polle had die ook nadat ze ziek geworden was (zelfde klachten als Tommy, zo te lezen). Continue die verwijde pupillen, doorzichtig. Maar dat was bij Tommy dus een teken van blindheid? Ik heb nooit het idee gehad dat Polle blind was geworden?

Sterkte overigens. Het blijft een moeilijke beslissing. Konden ze maar praten om het ons aan te geven: "Nu is het genoeg geweest voor me" oid.. :{
Ik weet niet of verwijde pupillen per se een teken van blindheid is, maar als je er bij Tommy een lichtje op scheen veranderde de pupil helemaal niet, daarnaast hadden zijn pupillen ook alle kleuren van de regenboog gekregen. Normaal als je een foto maakt van je kat met flits, dan zijn 9 van de 10 keer de ogen rood, toch? Bij Tommy werden ze dan juist groen (en dat ie overal tegenaan liep, zijn eten niet zag en helemaal niet op bewegingen reageerde maakte 'm ook overduidelijk blind ;) ).

In de laatste week was zijn linkeroog trouwens helemaal pikzwart (dus geen gekleurd randje er meer omheen) van alle gesprongen bloedvaten. Zag er ook wel sneu uit..

Maar als je niet het idee hebt gehad dat Polle blind was, dan was ze dat waarschijnlijk ook niet :*. Bij Tommy heeft het ook een maand ongeveer geduurd voordat ie compleet blind was en tijdens dat 'proces' had ie die verwijde pupillen dus ook al wel :Y. Dus misschien zag Polle slecht maar was ze niet compleet blind (nog).
  vrijdag 12 april 2013 @ 15:32:22 #114
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_125198348
Sterkte Anne. Wat een prachtige kat O+
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_125198474
Wat een mooierd! O+
Heel veel sterkte.
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
pi_125200141
Wat een mooi topic O+
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
  vrijdag 12 april 2013 @ 18:44:16 #117
244933 trovey
Nachtoele
pi_125204484
Emily is vandaag 18 jaar geworden, we hebben er maar even een feestje van gemaakt om deze respectabele leeftijd (zeker voor een raskat) te vieren met sacherijnige jarige poes al middelpunt. :') Ze was niet kapot van het toezingen maar vond het cadeautje, een blikje puur kippenvlees met garnaaltjes wel een topper ^O^ , helemaal opgegeten en nu ligt ze weer uit te buiken voor de komende 22 uur. :') Ze is oud geworden maar we gaan gewoon voor de 19 jaar. ;)
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  woensdag 24 april 2013 @ 14:54:21 #118
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_125680353
Ik kreeg vanochtend een minder fijn telefoontje, Jiro was bij de dierenarts gebracht nadat ie was aangereden, de klap heeft ie niet overleefd helaas...
11 maanden oud is ie geworden, hartstikke avontuurlijk en nieuwsgierig en dat heef t'm waarschijnlijk de das omgedaan. :'(

  † In Memoriam † woensdag 24 april 2013 @ 15:28:15 #119
37843 lady-wrb
kortaf
pi_125681454
ach jeetje, zo jong nog.
onze dirkje was een maand of 8 toen ze verdween (en waarschijnlijk ook overleed)
dat is toch geen leeftijd om al dood te gaan.
wat een mooierd was jiro O+
veel sterkte met het verlies SiGNe ;(
pi_125681515
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 14:54 schreef SiGNe het volgende:
Ik kreeg vanochtend een minder fijn telefoontje, Jiro was bij de dierenarts gebracht nadat ie was aangereden, de klap heeft ie niet overleefd helaas...
11 maanden oud is ie geworden, hartstikke avontuurlijk en nieuwsgierig en dat heef t'm waarschijnlijk de das omgedaan. :'(

[ afbeelding ]
dezelfde die ook al heupfractuur had opgelopen?
  woensdag 24 april 2013 @ 15:40:30 #121
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_125681854
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 15:30 schreef computergirl het volgende:

[..]

dezelfde die ook al heupfractuur had opgelopen?
Jups.. en die fractuur is waarschijnlijk op dezelfde weg gebeurd..
Hij mocht net weer 2 maanden naar buiten.

Ik heb helaas geen geluk met katten want m'n vorige kat is ook maar anderhalf geworden door een lekkende hartklep. ;(
  † In Memoriam † woensdag 24 april 2013 @ 15:46:13 #122
37843 lady-wrb
kortaf
pi_125682056
ik ben zo blij dat wij een grote tuin hebben en dat onze huidige katten niet zo'n behoefte aan scharrelen hebben. ze komen zelden aan de straatkant en als ze maar wat beweging zien, schieten ze snel terug de tuin weer in.
pi_125682443
We nemen ook afscheid van Aagje, onze knaaggrage en kattenverslindende rat. Ze heeft een respectabele leeftijd bereikt van 2,5 jaar maar een tumor in haar nek heeft haarde das om gedaan. We zullen haar goed herinneren omdatze onze kat flink opdr plek heeft gezet en duidelijk heeft gemaakt dat ze niet miest sollen met de ratten en het hok O+
De kat zal haar dus ook niet snel vergeten...
I never think of the future - it comes soon enough. - Albert Einstein
  woensdag 24 april 2013 @ 16:51:23 #124
117804 Miriampje
Little gurlie
pi_125684372
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 14:54 schreef SiGNe het volgende:
Ik kreeg vanochtend een minder fijn telefoontje, Jiro was bij de dierenarts gebracht nadat ie was aangereden, de klap heeft ie niet overleefd helaas...
11 maanden oud is ie geworden, hartstikke avontuurlijk en nieuwsgierig en dat heef t'm waarschijnlijk de das omgedaan. :'(

[ afbeelding ]
Ownee niet Jiro :'( !! Heb zijn avonturen in de verschillende kattentopics gevolgd.
Wat een mooie kat met een eigen avontuurlijke wil.
Het zit je inderdaad niet mee. Veel sterkte SiGNe :*
  † In Memoriam † woensdag 24 april 2013 @ 18:26:13 #125
37843 lady-wrb
kortaf
pi_125687561
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 15:56 schreef kipptje het volgende:
We nemen ook afscheid van Aagje, onze knaaggrage en kattenverslindende rat. Ze heeft een respectabele leeftijd bereikt van 2,5 jaar maar een tumor in haar nek heeft haarde das om gedaan. We zullen haar goed herinneren omdatze onze kat flink opdr plek heeft gezet en duidelijk heeft gemaakt dat ze niet miest sollen met de ratten en het hok O+
De kat zal haar dus ook niet snel vergeten...
is 2,5 jaar niet heel jong voor een rat?
wat zielig van die tumor
sterkte met het verlies van je ratje :*
pi_125688029
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 18:26 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

is 2,5 jaar niet heel jong voor een rat?
wat zielig van die tumor
sterkte met het verlies van je ratje :*
Ze worden maximaal een jaar of 3, maarde meesten van onze ratten hebben dat niet bereikt.. De meeste tamme ratten stammen namelijk af van labratten die makkelijk ziektes kunnen oplopen. Ik verwacht wel dat onze overgebleven rat het nog een tijd volhoudt, dus die kan wel een lekkere oude rat worden :)
I never think of the future - it comes soon enough. - Albert Einstein
  woensdag 24 april 2013 @ 19:42:46 #127
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_125690433
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 16:51 schreef Miriampje het volgende:

[..]

Ownee niet Jiro :'( !! Heb zijn avonturen in de verschillende kattentopics gevolgd.
Wat een mooie kat met een eigen avontuurlijke wil.
Het zit je inderdaad niet mee. Veel sterkte SiGNe :*
Dank je voor je lieve reactie :)
  woensdag 24 april 2013 @ 19:53:59 #128
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_125691044
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 14:54 schreef SiGNe het volgende:
Ik kreeg vanochtend een minder fijn telefoontje, Jiro was bij de dierenarts gebracht nadat ie was aangereden, de klap heeft ie niet overleefd helaas...
11 maanden oud is ie geworden, hartstikke avontuurlijk en nieuwsgierig en dat heef t'm waarschijnlijk de das omgedaan. :'(

[ afbeelding ]
niet Jiro :'( sterkte SiGNe
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_125694654
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 14:54 schreef SiGNe het volgende:
Ik kreeg vanochtend een minder fijn telefoontje, Jiro was bij de dierenarts gebracht nadat ie was aangereden, de klap heeft ie niet overleefd helaas...
11 maanden oud is ie geworden, hartstikke avontuurlijk en nieuwsgierig en dat heef t'm waarschijnlijk de das omgedaan. :'(

[ afbeelding ]
Ohhhh neeee :( wat ontzettend sneu zeg..sterkte!!!
pi_126087297
Na 2 weken geleden afscheid te moeten nemen van Aagje, hebben we gister geheel onverwachts ook afscheid genomen van Mara, onze laatste dame van de rattenfamilie. Ondanks de vele aandacht dat ze van ons kreeg, trok ze het eenzame bestaan na het overlijden van Aagje heel slecht. Waarschijnlijk is ze overleden aan eeen hartaanval, gezien ze nog in beste goede conditie was.
Samen met Mara nemen we ook afscheid van ons rattentijdperk. Huistijgers en ratten gaan eenmaal niet goed samen dus hebben we besloten om geen nieuwe ratten meer te nemen, waar we nu de grootste moeite mee hebben. Ik hoop dat we dit snel een plekke kunnen geven.
I never think of the future - it comes soon enough. - Albert Einstein
  zondag 5 mei 2013 @ 13:00:42 #131
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_126087399
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 12:58 schreef kipptje het volgende:
Na 2 weken geleden afscheid te moeten nemen van Aagje, hebben we gister geheel onverwachts ook afscheid genomen van Mara, onze laatste dame van de rattenfamilie. Ondanks de vele aandacht dat ze van ons kreeg, trok ze het eenzame bestaan na het overlijden van Aagje heel slecht. Waarschijnlijk is ze overleden aan eeen hartaanval, gezien ze nog in beste goede conditie was.
Samen met Mara nemen we ook afscheid van ons rattentijdperk. Huistijgers en ratten gaan eenmaal niet goed samen dus hebben we besloten om geen nieuwe ratten meer te nemen, waar we nu de grootste moeite mee hebben. Ik hoop dat we dit snel een plekke kunnen geven.
Ratten gaan vaak als ze alleen overblijven heel snel dood, daar kunnen ze slecht tegen.
Sterkte!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  zondag 5 mei 2013 @ 13:19:22 #132
244933 trovey
Nachtoele
pi_126088193
Sterkte beiden. :*
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  dinsdag 7 mei 2013 @ 10:16:51 #133
251095 Purdey
Better off alone..
pi_126163482
Op 5 februari 2013 heb ik mijn allerliefste hondje in moeten laten slapen. Ik was 12 toen Purdey in mijn leven kwam, en heb dan ook al die rottige tienerjaren met haar doorgebracht waarin iedereen iets van je vindt, behalve Purdey. Ze was een enorm vrolijke Jack Russel die enorm gek was op haar tennisballen, knuffelvarkentje en op onze andere huisgenoot; konijn Karel.

Half november 2012 begon ze wat mank te lopen, maar aangezien ze zo wild was dachten we dat ze zich versprongen had. Eind november liep ze nog steeds wat mank en ik zag dat haar achterpootje wat dik was. De dierenarts vertrouwde het meteen niet, had het over kanker. Uiteindelijk bevestigde een orthopeed zijn vermoeden. Het was botkanker. We konden het pootje van Pur laten amputeren, en we konden haar chemokuren geven. Dan zou ze misschien nog 6 maanden leven, in het meest positieve geval. We hebben dit haar bespaard. Haar pootje werd dikker en dikker, en begon de vorm van haar zo geliefde tennisbal aan te nemen. Uiteindelijk is ze op 5 februari 2013 ingeslapen, omdat ze niks anders meer deed dan eten en slapen.

Ze was de eerste dierbare die ik ooit verloor en ik ben er nu, 3 maanden later, nog steeds kapot van. Vooral de manier waarop het gegaan is allemaal. Helaas werd ze maar 12,5 jaar en dat verdiende ze niet..

So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
  dinsdag 7 mei 2013 @ 11:19:34 #134
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_126165421
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 10:16 schreef Purdey het volgende:
Op 5 februari 2013 heb ik mijn allerliefste hondje in moeten laten slapen. Ik was 12 toen Purdey in mijn leven kwam, en heb dan ook al die rottige tienerjaren met haar doorgebracht waarin iedereen iets van je vindt, behalve Purdey. Ze was een enorm vrolijke Jack Russel die enorm gek was op haar tennisballen, knuffelvarkentje en op onze andere huisgenoot; konijn Karel.

Half november 2012 begon ze wat mank te lopen, maar aangezien ze zo wild was dachten we dat ze zich versprongen had. Eind november liep ze nog steeds wat mank en ik zag dat haar achterpootje wat dik was. De dierenarts vertrouwde het meteen niet, had het over kanker. Uiteindelijk bevestigde een orthopeed zijn vermoeden. Het was botkanker. We konden het pootje van Pur laten amputeren, en we konden haar chemokuren geven. Dan zou ze misschien nog 6 maanden leven, in het meest positieve geval. We hebben dit haar bespaard. Haar pootje werd dikker en dikker, en begon de vorm van haar zo geliefde tennisbal aan te nemen. Uiteindelijk is ze op 5 februari 2013 ingeslapen, omdat ze niks anders meer deed dan eten en slapen.

Ze was de eerste dierbare die ik ooit verloor en ik ben er nu, 3 maanden later, nog steeds kapot van. Vooral de manier waarop het gegaan is allemaal. Helaas werd ze maar 12,5 jaar en dat verdiende ze niet..

[ afbeelding ]
Wat een mooi koppie O+
Jack Russels O+

Sterkte met het verlies ;( 12.5 jaar is veelste jong voor een Jack Russel ;(
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  † In Memoriam † dinsdag 7 mei 2013 @ 11:21:42 #135
37843 lady-wrb
kortaf
pi_126165514
ach, wat een triest verhaal ;(
veel sterkte met het verlies !
  dinsdag 7 mei 2013 @ 11:23:31 #136
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_126165580
Oh veel sterkte met het verlies van je Purdey :*
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  dinsdag 7 mei 2013 @ 12:22:14 #137
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_126167537
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 10:16 schreef Purdey het volgende:
Op 5 februari 2013 heb ik mijn allerliefste hondje in moeten laten slapen. Ik was 12 toen Purdey in mijn leven kwam, en heb dan ook al die rottige tienerjaren met haar doorgebracht waarin iedereen iets van je vindt, behalve Purdey. Ze was een enorm vrolijke Jack Russel die enorm gek was op haar tennisballen, knuffelvarkentje en op onze andere huisgenoot; konijn Karel.

Half november 2012 begon ze wat mank te lopen, maar aangezien ze zo wild was dachten we dat ze zich versprongen had. Eind november liep ze nog steeds wat mank en ik zag dat haar achterpootje wat dik was. De dierenarts vertrouwde het meteen niet, had het over kanker. Uiteindelijk bevestigde een orthopeed zijn vermoeden. Het was botkanker. We konden het pootje van Pur laten amputeren, en we konden haar chemokuren geven. Dan zou ze misschien nog 6 maanden leven, in het meest positieve geval. We hebben dit haar bespaard. Haar pootje werd dikker en dikker, en begon de vorm van haar zo geliefde tennisbal aan te nemen. Uiteindelijk is ze op 5 februari 2013 ingeslapen, omdat ze niks anders meer deed dan eten en slapen.

Ze was de eerste dierbare die ik ooit verloor en ik ben er nu, 3 maanden later, nog steeds kapot van. Vooral de manier waarop het gegaan is allemaal. Helaas werd ze maar 12,5 jaar en dat verdiende ze niet..

[ afbeelding ]
sterkte met het verlies :*
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  woensdag 8 mei 2013 @ 18:56:07 #138
251095 Purdey
Better off alone..
pi_126228521
Bedankt voor de lieve reacties allemaal. Ze was ontzettend lief en leuk, en ik kon me geen leven indenken zonder haar. Ken je dat gevoel nog, dat je vroeger een beste vriend/vriendin had, en dat die dan op vakantie was? Dat je je zo verloren voelde, en zo eenzaam. Dat gevoel blijf ik maar houden..
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_126229161
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 10:16 schreef Purdey het volgende:
Op 5 februari 2013 heb ik mijn allerliefste hondje in moeten laten slapen. Ik was 12 toen Purdey in mijn leven kwam, en heb dan ook al die rottige tienerjaren met haar doorgebracht waarin iedereen iets van je vindt, behalve Purdey. Ze was een enorm vrolijke Jack Russel die enorm gek was op haar tennisballen, knuffelvarkentje en op onze andere huisgenoot; konijn Karel.

Half november 2012 begon ze wat mank te lopen, maar aangezien ze zo wild was dachten we dat ze zich versprongen had. Eind november liep ze nog steeds wat mank en ik zag dat haar achterpootje wat dik was. De dierenarts vertrouwde het meteen niet, had het over kanker. Uiteindelijk bevestigde een orthopeed zijn vermoeden. Het was botkanker. We konden het pootje van Pur laten amputeren, en we konden haar chemokuren geven. Dan zou ze misschien nog 6 maanden leven, in het meest positieve geval. We hebben dit haar bespaard. Haar pootje werd dikker en dikker, en begon de vorm van haar zo geliefde tennisbal aan te nemen. Uiteindelijk is ze op 5 februari 2013 ingeslapen, omdat ze niks anders meer deed dan eten en slapen.

Ze was de eerste dierbare die ik ooit verloor en ik ben er nu, 3 maanden later, nog steeds kapot van. Vooral de manier waarop het gegaan is allemaal. Helaas werd ze maar 12,5 jaar en dat verdiende ze niet..

[ afbeelding ]
Wat een ongelofelijke rotziekte is het ook |:( :( :r

Sterkte ;( :*
pi_126229225
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 18:56 schreef Purdey het volgende:
Bedankt voor de lieve reacties allemaal. Ze was ontzettend lief en leuk, en ik kon me geen leven indenken zonder haar. Ken je dat gevoel nog, dat je vroeger een beste vriend/vriendin had, en dat die dan op vakantie was? Dat je je zo verloren voelde, en zo eenzaam. Dat gevoel blijf ik maar houden..
Wat een schatje!

Herken het gevoel heel goed. Dat je gewoon niet weet wat je met jezelf aan moet.

Het is nu anderhalve maand geleden dat mijn kat overleed, en ik loop nog elke keer de kamer in in de veronderstelling haar daar te zien. Ook nu met het mooie weer, wil ik steeds de voordeur of het raam openzetten zodat ze naar buiten kan en lekker in de zon kan gaan liggen, en dan denk ik 'Waar is ze eigenlijk?' en meteen daar achteraan 'Oh ja, ik weet het alweer'.
Het zal moeten slijten denk ik.
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
  woensdag 8 mei 2013 @ 19:17:47 #141
251095 Purdey
Better off alone..
pi_126229620
Het is inderdaad een gek gevoel, je mist gewoon je vaste dagelijkse rituelen met zo'n beestje. Wat je zegt, dat je op bepaalde momenten denkt waar is ze nou? Op een of andere manier was ik nog zo naļef om te denken dat elke hond/kat doodgaat, behalve die van mij. Je wil daar gewoon niet aan.
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
  woensdag 8 mei 2013 @ 19:24:19 #142
244933 trovey
Nachtoele
pi_126229932
Wat jammer. ;(
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  † In Memoriam † dinsdag 14 mei 2013 @ 12:56:39 #143
37843 lady-wrb
kortaf
pi_126473013
en toen was ik aan de beurt om dit topic omhoog te schoppen :{
afgelopen zondag vond ik mijn lieve oude troetelkip marian dood achter in de tuin.
misschien denken jullie : ach een kip, maar marian was niet zomaar een kip voor mij.
ze was het oudje uit de groep, als enige overgebleven van de vorige lichting.
haar naam had ze te danken aan mijn vroegere buurvrouw. ze was gek op de kippen en vond zelfs mijn hanen geweldig. regelmatig kreeg buuf eitjes over de schutting aangereikt.
totdat we de buurvrouw op een dag dood in haar huis aantroffen.
ik had toen net nieuwe kippen die nog geen van allen een naam hadden. er zat één grijs gespikkelde bij. dat werd marian, genoemd naar mijn leuke eigenzinnige buurvrouw.

marian was een echt groepsdier. ze heeft een hele tijd een goede band gehad met hepie (een van mijn eerste kippen) die altijd 's nachts onder haar vleugel sliep. nadat hepie doodging had ze een innige band met catootje (geen gezicht, net als bij hepie, die grote marian en dat krieltje helemaal onder die vleugel gedoken 's nachts) en overdag lagen ze graag samen te zonnen.
ze bleven uiteindelijk samen over en ik was al bezig om de groep weer uit te breiden, want marian was al oud en ik was bang dat catootje alleen over zou blijven toen het noodlot toesloeg.

alleen was het niet marian, maar catootje, die ineens aan 1 kant verlammingsverschijnselen kreeg.
in het begin hopste ze nog op 1 poot de tuin door en had ze het toch nog naar haar zin, zo samen met marian, die onafscheidelijk ging waar catootje ging.
maar catootje kwam op een gegeven moment haar hok niet meer uit en marian bleef er trouw tegenaan zitten.
catootje overleed en marian kwijnde helemaal weg. we hebben haar zelfs binnengehaald om er op te kunnen letten dat ze wel at en dronk.

in de tussentijd zochten we fanatieker door naar gezelschap voor marian.
dat werden onze 4 witte buldozers. pittige dames die aangevoerd werden door 1 hoofdkip.
ze namen de tent meteen over en marian had niets meer in te brengen en werd zelfs het hele terrein overgejaagd. zelfs 'snachts mocht ze niet meer in het hok.

toen kwamen de kuikens.
we hoopten dat ze daar wat mee kon. misschien omagevoelens? maar nee, ook de kuikens vielen niet in goede aarde, al kon marian deze wel aan. en toen ze wat groter waren, ging ze met de groep blonde kipjes (bij ons de geeltjes genaamd) de tuin in. ze leefden niet met elkaar, maar gewoon naast elkaar, dus dat begon erop te lijken.

op een gegeven moment werd ze redelijk geaccepteerd door de grote witte dames en kon ze weer terug naar haar plekje bij de regenton, waar ze onder de bessenstruiken altijd zo graag in het zonnetje lag.
toen bleken 2 van de kuikens hanen te zijn: een krieltje en een grote haan. de kriel was het probleem niet, die kon ze aan, maar de grote haan had een enorme hekel aan marian en het eerste wat hij deed als hij het hanenhok uitkwam, was marian alle hoeken van het terrein doorjagen.
wat was ze in paniek als ze hem al aan zag komen :{
maar tot mijn verbazing vormden de witte dames een soort bescherming. ze stonden met zijn allen voor marian om de haan tegen te houden. ik weet zeker dat ze het bewust deden, want ik heb het vele keren zien gebeuren. (tot ik marian dan maar weer bij de geeltjes zette om die haan maar uit de buurt te houden)
uiteindelijk heb ik de hanen naar de kinderboerderij gebracht en de rust keerde weer.

marian bleef aansluiting houden bij de witte kippen en sliep zelfs schouder aan schouder met een van hen.

toch merkte ik dat ze ouder werd en minder kon hebben. ze ging eerder op stok dan de rest en ook van de winter wilde ze met de erge kou niet uit haar nest komen. ik bracht haar dan meerder keren per dag schoon water en eten en ze vond het allemaal prima en at en dronk in haar nest gewoon door.

de laatste tijd had ik het idee dat ze zich niet zo lekker voelde. ze wilde nauwelijks graan meer eten, maar dronk enorm veel. ik heb haar nog haar lievelingskostjes aangeboden en die wou ze dan toch nog wel hebben. dus ik hoopte eigenlijk dat het de rui was die haar dwarszat.
elke avond controleerde ik het hok of iedereen er was en ook iedere ochtend keek ik of iedereen nog in goede doen was, ergens verwachtte ik gewoon een keer dat ze dood in het hok zou liggen. ze was al zo oud.

zondag rond de middag liep ik in de tuin en ik had een naar voorgevoel, maar het hok was leeg, dus iedereen was ergens buiten. ik riep, ik keek op haar favoriete plekje in de zon onder de bessenstruiken, maar ook daar was ze niet.
ik vond haar uiteindelijk onder de schommelbank. dood.
gelukkig geen lijdensweg voor haar, waarschijnlijk een hartstilstand en meteen weg.

mijn speciale kippie, ik heb wat met haar afgeknuffeld. het was zo'n tam beest
soms heb ik wel eens een speciale band met kippen, maar lang niet met allemaal.
maar met haar had ik wat en ik tot mijn verbazing mis ik haar.
ik zie de yoghurt in de koelkast staan, die stond er voor haar, want ze was er zo gek op
er staan nog blikjes kattenvoer, want dat vond ze ook zo lekker.
en gister stond ik appeltaart te bakken. marian was ook zo gek op appel.
natuurlijk, mijn andere kippen lusten dat ook allemaal, maar als marian dr lievelingskostjes kreeg, kregen de andere kippen haast geen kans. dan moest en zou de anders zo bescheiden marian zo veel mogelijk eten. en dan mocht de rest.

dat er maar veel lekkere appeltjes over de regenboogbrug te vinden zijn

dag marian :W



marian is ruim 7 jaar oud geworden
  dinsdag 14 mei 2013 @ 13:53:59 #144
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_126475242
Ach, wat een leuke kip, en wat een mooi verhaal, en wat een toffe naam ook!
Dag Marian!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  dinsdag 14 mei 2013 @ 13:56:41 #145
244933 trovey
Nachtoele
pi_126475370
Inderdaad mooi kipje. O+ Is 7 jaar een beetje een leeftijd voor een kip, totaal geen verstand van :@ , ik heb wel tortelduifjes en zebravinkjes en die kunnen de 20 en officieel 5 halen (bij mij worden ze 7-8).
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_126480981
sterkte wrb, rip marian. Prachtig kipje hoor.
  † In Memoriam † dinsdag 14 mei 2013 @ 19:02:09 #147
37843 lady-wrb
kortaf
pi_126489464
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 13:53 schreef oh-oh het volgende:
Ach, wat een leuke kip, en wat een mooi verhaal, en wat een toffe naam ook!
Dag Marian!
marian was een raszuivere zijdehoender.
ze had naar tentoonstellingen kunnen gaan als ik haar had laten ringen.
alleen doe ik niet aan tentoonstellingen. bij mij kunnen kippen de beest uithangen.
zo heb ik regelmatig witte kippen die eruitzien of ze in de kolenmijnen werken :D
  dinsdag 21 mei 2013 @ 21:25:07 #148
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_126830833
Nu ben ik helaas weer aan de beurt om dit topic omhoog te schoppen...

Vrijdag kreeg ik van mijn moeder te horen dat Roebel (of hoe hij ook genoemd wordt :D) het erg benauwd had en dat ze naar de dierenarts gingen. Het zou wel loslopen.

Zaterdag ben ik dus langsgekomen, om iets te ondernemen met mn zusjes, maar toen we thuiskwamen was er het slechte nieuws dat ze hem moesten laten inslapen. :{

Zijn longen zaten helemaal vol met slijm, het arme beest was bijna de dievenmoord gestikt. Ook zat er een tumor in zijn longen. Ondanks dat hij geestelijk volledig bij zinnen was (hij kroelde nog en was vrolijk), was er lichamelijk gezien geen hoop meer voor hem.

Mijn vriendje is 11 jaar geworden.

Kaleidoscopiklimax
  dinsdag 21 mei 2013 @ 21:26:43 #149
244933 trovey
Nachtoele
pi_126830923
Wat jammer. ;( Sterkte RadioSlut. :*
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  † In Memoriam † dinsdag 21 mei 2013 @ 21:31:01 #150
37843 lady-wrb
kortaf
pi_126831157
ach, wat zielig ;(
veel sterkte radioslut
pi_126832757
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 21:25 schreef RadioSlut het volgende:
Nu ben ik helaas weer aan de beurt om dit topic omhoog te schoppen...

Vrijdag kreeg ik van mijn moeder te horen dat Roebel (of hoe hij ook genoemd wordt :D) het erg benauwd had en dat ze naar de dierenarts gingen. Het zou wel loslopen.

Zaterdag ben ik dus langsgekomen, om iets te ondernemen met mn zusjes, maar toen we thuiskwamen was er het slechte nieuws dat ze hem moesten laten inslapen. :{

Zijn longen zaten helemaal vol met slijm, het arme beest was bijna de dievenmoord gestikt. Ook zat er een tumor in zijn longen. Ondanks dat hij geestelijk volledig bij zinnen was (hij kroelde nog en was vrolijk), was er lichamelijk gezien geen hoop meer voor hem.

Mijn vriendje is 11 jaar geworden.
[ afbeelding ]
Heftig dit....
Veel sterkte *knuffel*
  † In Memoriam † woensdag 22 mei 2013 @ 01:36:33 #152
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_126843156
Wat een trieste berichten weer.
Veel sterkte RadioSlut. O+

En jij ook Marian, ik begrijp je helemaal. Hier had ik tot 2 weken geleden nog onze oudste kip, "de Markiezin" rondlopen. Ze was al een tijdje niet goed ter poot. Maar at lekker en zat nog graan in een stofbad. We vonden haar in het hok ;(
De drie freules zijn gelukkig nog jong en toerig. (Zwarte Java krieltjes, ze hebben witte oor(B)lellen. En de vinnige Markies, onze haan. O+

En Purdey, ook heel veel sterkte. Onze Jackrussel is achttien geworden en vorig jaar overleden. Je Purdey was nog veel te jong. :*
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  woensdag 22 mei 2013 @ 19:56:58 #153
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_126871854
Dank jullie allen. :*

quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 01:36 schreef Strega het volgende:
Wat een trieste berichten weer.
Veel sterkte RadioSlut. O+

En jij ook Marian, ik begrijp je helemaal. Hier had ik tot 2 weken geleden nog onze oudste kip, "de Markiezin" rondlopen. Ze was al een tijdje niet goed ter poot. Maar at lekker en zat nog graan in een stofbad. We vonden haar in het hok ;(
De drie freules zijn gelukkig nog jong en toerig. (Zwarte Java krieltjes, ze hebben witte oor(B)lellen. En de vinnige Markies, onze haan. O+

En Purdey, ook heel veel sterkte. Onze Jackrussel is achttien geworden en vorig jaar overleden. Je Purdey was nog veel te jong. :*
Jij ook sterkte. :* Leuke namen heb je uitgekozen! :D
Kaleidoscopiklimax
  † In Memoriam † woensdag 22 mei 2013 @ 19:59:27 #154
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_126872011
quote:
14s.gif Op woensdag 22 mei 2013 19:56 schreef RadioSlut het volgende:
Dank jullie allen. :*

[..]

Jij ook sterkte. :* Leuke namen heb je uitgekozen! :D
Ja, het zijn ook echt van die Juffertjes! O+
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  maandag 10 juni 2013 @ 11:28:32 #155
251095 Purdey
Better off alone..
pi_127613425
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 01:36 schreef Strega het volgende:
Wat een trieste berichten weer.
Veel sterkte RadioSlut. O+

En jij ook Marian, ik begrijp je helemaal. Hier had ik tot 2 weken geleden nog onze oudste kip, "de Markiezin" rondlopen. Ze was al een tijdje niet goed ter poot. Maar at lekker en zat nog graan in een stofbad. We vonden haar in het hok ;(
De drie freules zijn gelukkig nog jong en toerig. (Zwarte Java krieltjes, ze hebben witte oor(B)lellen. En de vinnige Markies, onze haan. O+

En Purdey, ook heel veel sterkte. Onze Jackrussel is achttien geworden en vorig jaar overleden. Je Purdey was nog veel te jong. :*
Dankjewel :) 18 zelfs? Wat een mooie leeftijd! Ik kon de mensen wel schieten die net na het overlijden tegen me zeiden 'Oooh, 12,5! Dat is best een mooie leeftijd hoor!' Ja, 65 voor een mens ook, maar je kunt ook 90 worden.
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_127732936
Ons lieve woefeltje is 7 juni heengegaan. 2 dagen eerder werd ze ineens erg ziek en het ging echt niet meer, dus ter voorkoming dat ze pijn zou krijgen hebben we haar in moeten laten slapen. ;(

Vaarwel Spike, met de respectabele leeftijd van 15 jaar. Ik zal je nooit vergeten en ik heb het nog nooit zo moeilijk gehad met het verlies van een huisdier als met jou :'(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 13 juni 2013 @ 01:14:00 #157
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_127737073
Sterkte. :*
Kaleidoscopiklimax
pi_127737205
quote:
En het is wel mijn minste zorg nu, maar schandalig dat het prikje alleen al 232.16 kostte bij de dierenarts :r Alsof het verliezen van je maatje al niet erg genoeg is.
Is ook schandalig. Dat zouden ze eigenlijk gewoon voor niks moeten doen. Gewoon omdat je zo een beestje niet onnodig laat lijden. Dat zou ik althans doen mocht ik dierenarts zijn. Niet dat ik dat ben ofzo, maar toch. Het is al erg zat allemaal om je beestje in te laten slapen. Die spuit kost een dierenarts echt geen 200+ euro.

:{
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_127769891
Ik weet het nog als de dag van gisteren. Februari vorig jaar was onze Beagle Sem net een paar dagen daarvoor geopereerd aan een tumor op haar poot. Ze was nog niet heel mobiel maar ging 's avonds toch lekker lopen met mijn vader. Niet veel later stond mijn vader aan de deur helemaal overstuur, in de schemer had een wielrenner mijn vader en de hond niet goed gezien en had Sem vol in haar flank geraakt. We zijn gauw met haar naar de dierenarts gegaan maar ze is niet meer thuis gekomen. We waren met zijn allen echt overstuur want het was echt een familielid geworden in de 9 jaar dat ze bij ons was.

We hebben nu sinds Januari wel weer een Beagle, Huub een echte dondersteen. Maar toch word ik nog verdrietig als ik aan Sem terugdenk.
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
  donderdag 13 juni 2013 @ 22:35:00 #160
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_127770337
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 23:25 schreef Sowieso. het volgende:
Ons lieve woefeltje is 7 juni heengegaan. 2 dagen eerder werd ze ineens erg ziek en het ging echt niet meer, dus ter voorkoming dat ze pijn zou krijgen hebben we haar in moeten laten slapen. ;(

Vaarwel Spike, met de respectabele leeftijd van 15 jaar. Ik zal je nooit vergeten en ik heb het nog nooit zo moeilijk gehad met het verlies van een huisdier als met jou :'(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heel veel sterkte, en jezus wat een prijs zeg :X
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  donderdag 13 juni 2013 @ 22:35:41 #161
244933 trovey
Nachtoele
pi_127770373
Sterkte. :*
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_127770802
Sterkte!

Iemand gister deze docu gezien? "Mijn lieve kankerhond"

http://www.uitzendinggemi(...)ijn-lieve-kankerhond

Baasjes met doodzieke honden, waarbij men tot het uiterste gaat om het leven nog wat te rekken.
Erg mooie documantaire, waarin men mooi weergeeft hoeveel een huisdier voor iemand kan betekenen.
Abracadabra, tapate guarra!
pi_127772363
quote:
15s.gif Op donderdag 13 juni 2013 01:24 schreef vosss het volgende:

[..]

Is ook schandalig. Dat zouden ze eigenlijk gewoon voor niks moeten doen. Gewoon omdat je zo een beestje niet onnodig laat lijden. Dat zou ik althans doen mocht ik dierenarts zijn. Niet dat ik dat ben ofzo, maar toch. Het is al erg zat allemaal om je beestje in te laten slapen. Die spuit kost een dierenarts echt geen 200+ euro.

:{
Ik maakte een tijdje terug wat mee, met een vriendin naar het dierenziekenhuis gereden omdat haar kat was aangereden, verlamd en helemaal kapot van binnen... de rest van de details zal ik maar besparen.
Mijn vriendin had zich al voorbereid op een spuitje om de kat uit haar lijden te verlossen.. begint die arts over eerst fotos maken om te kijken of het nog geopereerd kan worden en maanden een revalidatie en operaties :x
Ik had echt een zwaar wtf moment :/

Ze waren bijna blij dat ze misschien nog wat extra konden verdienen ofzo...
  donderdag 13 juni 2013 @ 23:14:26 #164
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_127772577
Uiteindelijk wel ingeslapen? :{

Laatste keer dat wij ene kat hebben laten inslapen was 62,50 en dan kwam ze thuis (in 2009)
200+ euro vind ik ronduit schandalig :X
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_127773248
Ja natuurlijk, was voor het beestje absoluut de enige keuze.

Het was trouwens op een zaterdag en d kosten waren 125,- voor dat spuitje dus.
  vrijdag 14 juni 2013 @ 00:54:35 #166
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_127776559
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 22:42 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Sterkte!

Iemand gister deze docu gezien? "Mijn lieve kankerhond"

http://www.uitzendinggemi(...)ijn-lieve-kankerhond

Baasjes met doodzieke honden, waarbij men tot het uiterste gaat om het leven nog wat te rekken.
Erg mooie documantaire, waarin men mooi weergeeft hoeveel een huisdier voor iemand kan betekenen.
Ik heb een poging gedaan, maar binnen 2 minuten zat ik al vreselijk te janken.
Mijn eigen allerliefste kankerhond is iets meer dan een half jaar geleden overleden, we waren net begonnen aan kuur 2 van dr chemo.
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_127783006
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 22:42 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Sterkte!

Iemand gister deze docu gezien? "Mijn lieve kankerhond"

http://www.uitzendinggemi(...)ijn-lieve-kankerhond

Dank voor de tip, was heel indrukwekend. Ik heb gekeken en heel hard meegehuild, vooral toen die mevrouw te horen kreeg dat haar kat niet meer geholpen kon worden. Bah.

quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2013 23:10 schreef deadly_kiss het volgende:

[..]

Ik maakte een tijdje terug wat mee, met een vriendin naar het dierenziekenhuis gereden omdat haar kat was aangereden, verlamd en helemaal kapot van binnen... de rest van de details zal ik maar besparen.
Mijn vriendin had zich al voorbereid op een spuitje om de kat uit haar lijden te verlossen.. begint die arts over eerst fotos maken om te kijken of het nog geopereerd kan worden en maanden een revalidatie en operaties :x
Ik had echt een zwaar wtf moment :/

Ze waren bijna blij dat ze misschien nog wat extra konden verdienen ofzo...
Wij kwamen bij de dierenarts met een kat die alleen nog met pijn kon ademen, die niet meer at en bijna niet dronk, en het advies was om foto's te laten maken om te kijken of er een tumor (of meerderen) zat, en dan kon ze nog behandeld worden in Utrecht.
Ik ging me nog bijna schuldig voelen dat ik mijn aftakelende, met pijn rondlopende dertienjarige niet wilde laten bestralen.
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
  vrijdag 14 juni 2013 @ 14:18:22 #168
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_127789919
Hebben jullie dat ook, dat als je naar een foto kijkt van je huisdier, dat je dan nog precies weet hoe zijn vacht voelt? :{
Kaleidoscopiklimax
  vrijdag 14 juni 2013 @ 23:39:40 #169
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_127812831
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 14:18 schreef RadioSlut het volgende:
Hebben jullie dat ook, dat als je naar een foto kijkt van je huisdier, dat je dan nog precies weet hoe zijn vacht voelt? :{
hoe zijn vacht voelt, hoe hij rook, hoe hij klonk aan de telefoon (lekkere meejankert), alles kan ik me zo voor de geest halen :{ O+
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_127814212
12 jaar geleden alweer ging een paard van mij dood. Katinka heet ze. Als ik mijn ogen dicht doe kan ik haar nog ruiken, voel ik nog iedere lijn van haar lijf en dat gevoel van haar neus en lippen tegen mijn gezicht aan als ze aan het schooien was om een stuk appel ofzo voel ik nog. Heel bizar.
I solemnly swear i'm up to no good
  † In Memoriam † zaterdag 15 juni 2013 @ 02:40:47 #171
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_127817602
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 23:25 schreef Sowieso. het volgende:
Ons lieve woefeltje is 7 juni heengegaan. 2 dagen eerder werd ze ineens erg ziek en het ging echt niet meer, dus ter voorkoming dat ze pijn zou krijgen hebben we haar in moeten laten slapen. ;(

Vaarwel Spike, met de respectabele leeftijd van 15 jaar. Ik zal je nooit vergeten en ik heb het nog nooit zo moeilijk gehad met het verlies van een huisdier als met jou :'(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach, heel veel sterkte :*
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  † In Memoriam † zaterdag 15 juni 2013 @ 02:42:27 #172
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_127817609
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 22:26 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik weet het nog als de dag van gisteren. Februari vorig jaar was onze Beagle Sem net een paar dagen daarvoor geopereerd aan een tumor op haar poot. Ze was nog niet heel mobiel maar ging 's avonds toch lekker lopen met mijn vader. Niet veel later stond mijn vader aan de deur helemaal overstuur, in de schemer had een wielrenner mijn vader en de hond niet goed gezien en had Sem vol in haar flank geraakt. We zijn gauw met haar naar de dierenarts gegaan maar ze is niet meer thuis gekomen. We waren met zijn allen echt overstuur want het was echt een familielid geworden in de 9 jaar dat ze bij ons was.

We hebben nu sinds Januari wel weer een Beagle, Huub een echte dondersteen. Maar toch word ik nog verdrietig als ik aan Sem terugdenk.
Heel veel sterkte. :*
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  † In Memoriam † zaterdag 15 juni 2013 @ 02:46:13 #173
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_127817633
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2013 23:10 schreef deadly_kiss het volgende:

[..]

Ik maakte een tijdje terug wat mee, met een vriendin naar het dierenziekenhuis gereden omdat haar kat was aangereden, verlamd en helemaal kapot van binnen... de rest van de details zal ik maar besparen.
Mijn vriendin had zich al voorbereid op een spuitje om de kat uit haar lijden te verlossen.. begint die arts over eerst fotos maken om te kijken of het nog geopereerd kan worden en maanden een revalidatie en operaties :x
Ik had echt een zwaar wtf moment :/

Ze waren bijna blij dat ze misschien nog wat extra konden verdienen ofzo...
Vreselijk, bij ons is de afgelopen anderhalf jaar de dierenarts 3 x aan huis geweest om één van onze honden in te laten slapen. De rekening kwam iedere keer discreet 2 weken later per post, nadat we meteen na de dood eerst een lieve kaart hadden ontvangen. Volgens mij was de rekening zo'n 60 euro. 230 is echt schandalig. ;(
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  † In Memoriam † zaterdag 15 juni 2013 @ 02:46:50 #174
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_127817639
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 00:54 schreef Nonneke het volgende:

[..]

Ik heb een poging gedaan, maar binnen 2 minuten zat ik al vreselijk te janken.
Mijn eigen allerliefste kankerhond is iets meer dan een half jaar geleden overleden, we waren net begonnen aan kuur 2 van dr chemo.
:* :* :*
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  † In Memoriam † zaterdag 15 juni 2013 @ 02:48:24 #175
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_127817651
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 14:18 schreef RadioSlut het volgende:
Hebben jullie dat ook, dat als je naar een foto kijkt van je huisdier, dat je dan nog precies weet hoe zijn vacht voelt? :{
Ja, je voelt het nog in gedachten. En ik zit hier al weer te huilen.
Soms hoor je ze ook nog.
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  zaterdag 15 juni 2013 @ 10:08:31 #176
44200 Sjeekie_Beekie
Beter te laat, dan over tijd!
pi_127819299
Tainy, mijn vorige hond is al bijna 13 jaar geleden overleden... als ik langs plekken kom waar we samen vaak kwamen, weet ik nog steeds wat ze allemaal voor maffe streken uithaalde. En als Lara dan in het holletje van mijn benen komt liggen [doet ze bijna nooit] waar Tainy ook altijd lag [met haar kop op mijn bovenbeen om toch alles in de gaten te kunnen houden], dan moet ik vaak weer terugdenken aan onze lieve, kleine, dappere stuiterbal.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
pi_127821618
Niet gedacht dat ik hier al zo snel zou moeten posten. Zojuist heeft mijn moeder haar hond, onze 'Ramlih' in laten slapen. Hij was ongeveer 9 en had een tumor op zijn milt.

Dag lieve Ramlih :'(

pi_127822699
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 12:13 schreef Hilzillah het volgende:
Niet gedacht dat ik hier al zo snel zou moeten posten. Zojuist heeft mijn moeder haar hond, onze 'Ramlih' in laten slapen. Hij was ongeveer 9 en had een tumor op zijn milt.

Dag lieve Ramlih :'(

[ afbeelding ]
Sterkte, wat een lieve foto.
I solemnly swear i'm up to no good
  zaterdag 15 juni 2013 @ 14:05:50 #179
44200 Sjeekie_Beekie
Beter te laat, dan over tijd!
pi_127824365
Sterkte Hilzillah :*.
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
pi_127839772
Blegh... Heel de dag een kut gevoel aan gehad... :'(
  maandag 17 juni 2013 @ 10:35:12 #181
251095 Purdey
Better off alone..
pi_127893963
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 12:13 schreef Hilzillah het volgende:
Niet gedacht dat ik hier al zo snel zou moeten posten. Zojuist heeft mijn moeder haar hond, onze 'Ramlih' in laten slapen. Hij was ongeveer 9 en had een tumor op zijn milt.

Dag lieve Ramlih :'(

[ afbeelding ]
Sterkte, mooie foto van julie samen. 9 jaar is veel te jong ;(
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
  maandag 17 juni 2013 @ 10:36:22 #182
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_127893983
Oh sterkte, die foto, zo lief O+ ;(
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  maandag 17 juni 2013 @ 11:28:08 #183
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_127895407
Het was ook echt zo'n vreselijk lief beest! Denk er met gelukkig allemaal goede herinneringen aan terug.
Boefjes hond O+ Heel de tuin omploegen van teen tot neus onder de modder en dan heul heul heul zielig kijken als hij in bad moest :D
  dinsdag 18 juni 2013 @ 02:42:15 #184
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_127933638
Sterkte Hilzillah :*
Kaleidoscopiklimax
pi_128059659
Wat is dit toch een verdrietig maar mooi topic. Ik kwam net viavia op youtube bij een filmpje van de laatste uren en begrafenis van een kat en moest ontzettend hard huilen. Ik heb het deze week om de een of andere reden weer heel moeilijk met het verlies van mijn liefste Tijgertje. Het moeilijkste vind ik misschien nog wel, dat altijd als ik verdrietig was, ik Tijgertje pakte en heel zijn vacht volhuilde. En hij bleef in mijn armen liggen tot ik klaar was. En als ik nu verdrietig ben, is het juist om degene die me altijd zo goed kon troosten :'(

Maar toen kwam ik dus op dit topic om even over Tijgertje te schrijven (ik hoop dat dat ook kan/mag hier?) en las ik alle verdrietige verhalen weer. Dus een een :* voor alle baasjes die ook hun lieveling moeten missen. En heel veel sterkte natuurlijk.
pi_128059743
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 23:04 schreef miek221 het volgende:
Wat is dit toch een verdrietig maar mooi topic. Ik kwam net viavia op youtube bij een filmpje van de laatste uren en begrafenis van een kat en moest ontzettend hard huilen. Ik heb het deze week om de een of andere reden weer heel moeilijk met het verlies van mijn liefste Tijgertje. Het moeilijkste vind ik misschien nog wel, dat altijd als ik verdrietig was, ik Tijgertje pakte en heel zijn vacht volhuilde. En hij bleef in mijn armen liggen tot ik klaar was. En als ik nu verdrietig ben, is het juist om degene die me altijd zo goed kon troosten :'(

Maar toen kwam ik dus op dit topic om even over Tijgertje te schrijven (ik hoop dat dat ook kan/mag hier?) en las ik alle verdrietige verhalen weer. Dus een een :* voor alle baasjes die ook hun lieveling moeten missen. En heel veel sterkte natuurlijk.
Tuurlijk mag dat soms is het gewoon fijn om even over je maatje te praten/schrijven :)
I solemnly swear i'm up to no good
  † In Memoriam † donderdag 20 juni 2013 @ 23:13:01 #187
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_128060108
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 11:28 schreef Hilzillah het volgende:
Het was ook echt zo'n vreselijk lief beest! Denk er met gelukkig allemaal goede herinneringen aan terug.
Boefjes hond O+ Heel de tuin omploegen van teen tot neus onder de modder en dan heul heul heul zielig kijken als hij in bad moest :D
Veel sterkte :*
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  † In Memoriam † donderdag 20 juni 2013 @ 23:14:15 #188
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_128060172
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 23:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Tuurlijk mag dat soms is het gewoon fijn om even over je maatje te praten/schrijven :)
Tuurlijk, :*
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  donderdag 20 juni 2013 @ 23:34:42 #189
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_128061253
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 12:13 schreef Hilzillah het volgende:
Niet gedacht dat ik hier al zo snel zou moeten posten. Zojuist heeft mijn moeder haar hond, onze 'Ramlih' in laten slapen. Hij was ongeveer 9 en had een tumor op zijn milt.

Dag lieve Ramlih :'(

[ afbeelding ]
Ach, wat een lieve foto O+
Sterkte! :*
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_128061436
Julie is lief O+
pi_128372544
Lieve Odin,

11 jaar lang was jij mijn lieve blauwe beer, mijn kattenmaatje. Wat was je toch een ontzettend lieve kat en wat zal ik je verschrikkelijk missen. 24 mei had je een operatie om je kiezen te verwijderen, je kwam niet goed uit de narcose en we wisten dat er iets mis was. Je zou nierfalen hebben. Acht dagen aan de dialyse en ons twee dagelijks bezoek zorgde ervoor dat je jezelf een stuk beter voelde. Ik voelde dat het niet goed zat en dat het iets anders was. Die angst werd afgelopen woensdag door een echo bevestigd, je had lymfosarcoom, een soort leukemie die in de organen zou slaan. De nierfalen kwamen daarvan. Dat je zo snel achteruit zou gaan had ik niet verwacht. Vandaag gaf je al aan dat je niet meer wilde, je stopte met eten, dronk niet meer, kwam niet meer uit je mandje en lag alleen nog maar in de mand zonder reacties. Ik zal je missen en hoe je altijd om haring zat te schooien. Tot ziens mijn lieve blauwe beer. Mijn maatje van 11 jaar.

~ The seminar how to handle disappointments, sadly has been cancelled ~
pi_128372796
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 20:56 schreef joyvke het volgende:
[ afbeelding ]
Ach, wat een schatje!

Veel sterkte ermee, moeilijk is het om je beestje zo snel achteruit te zien gaan..
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
  vrijdag 28 juni 2013 @ 21:05:05 #193
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_128372949
;( Sterkte Joyvke, arme Odin :*
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_128373001
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 20:56 schreef joyvke het volgende:
Lieve Odin,

11 jaar lang was jij mijn lieve blauwe beer, mijn kattenmaatje. Wat was je toch een ontzettend lieve kat en wat zal ik je verschrikkelijk missen. 24 mei had je een operatie om je kiezen te verwijderen, je kwam niet goed uit de narcose en we wisten dat er iets mis was. Je zou nierfalen hebben. Acht dagen aan de dialyse en ons twee dagelijks bezoek zorgde ervoor dat je jezelf een stuk beter voelde. Ik voelde dat het niet goed zat en dat het iets anders was. Die angst werd afgelopen woensdag door een echo bevestigd, je had lymfosarcoom, een soort leukemie die in de organen zou slaan. De nierfalen kwamen daarvan. Dat je zo snel achteruit zou gaan had ik niet verwacht. Vandaag gaf je al aan dat je niet meer wilde, je stopte met eten, dronk niet meer, kwam niet meer uit je mandje en lag alleen nog maar in de mand zonder reacties. Ik zal je missen en hoe je altijd om haring zat te schooien. Tot ziens mijn lieve blauwe beer. Mijn maatje van 11 jaar.

[ afbeelding ]
Ach wat triest.
Verhaal lijkt een beetje op mijn Smikkel, die werd ook heftig ziek door darmafsluiting en pancreatitus, wat later door alimentair lymfoom bleek te komen. Kanker vanuit lymfesysteem in buik
pi_128373007
Sterkte ;(
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
  † In Memoriam † zaterdag 29 juni 2013 @ 22:09:50 #196
37843 lady-wrb
kortaf
  zaterdag 29 juni 2013 @ 22:21:10 #197
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_128404928
Ja inderdaad, V. ja.
  zaterdag 29 juni 2013 @ 22:21:50 #198
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_128404957
Verhaal komt wel een keer. Ben nu leeg.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  † In Memoriam † zaterdag 29 juni 2013 @ 22:36:49 #199
37843 lady-wrb
kortaf
pi_128405524
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 22:21 schreef Verbal het volgende:
Verhaal komt wel een keer. Ben nu leeg.

V.
jij ook heel veel sterkte verbal :*
  Moderator zaterdag 29 juni 2013 @ 22:42:44 #200
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_128405760
Ooooh Verbal, ik zit hier met kippevel op mijn armen. Ik weet hoeveel Pjotr voor jullie betekende en hij en jullie liefde voor hem heeft ook hier bij ons heel veel indruk gemaakt. Heel erg veel sterkte met dit verlies.
Dikke knuffel voor jullie :*
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_128406639
;( ...

Sterkte Verbal :* ..
  zondag 30 juni 2013 @ 01:39:19 #202
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_128411757
;( Sterkte Joyvke en Verbal :*
  zondag 30 juni 2013 @ 01:39:40 #203
244933 trovey
Nachtoele
pi_128411761
Sterkte beiden. :*
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  zondag 30 juni 2013 @ 08:46:24 #204
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_128413626
sterkte allemaal. :*

Het is alweer een halfjaar geleden dat Chippy (9 jaar jonge windhond) ging. Mis hem nog elke dag.
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  maandag 8 juli 2013 @ 13:51:23 #205
129836 withxhonor
straight edge
pi_128719574
Mack
10-01-2000 08-07-2013
high fives and stagedives
  maandag 8 juli 2013 @ 14:02:03 #206
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_128719894
Sterkte.
The love you take is equal to the love you make.
  † In Memoriam † maandag 8 juli 2013 @ 14:17:41 #207
137949 Disana
pi_128720455
quote:
9s.gif Op maandag 8 juli 2013 13:51 schreef withxhonor het volgende:
Mack
10-01-2000 08-07-2013
[ afbeelding ]
Wat een mooi hondje. Sterkte.
  maandag 8 juli 2013 @ 14:37:31 #208
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_128721079
quote:
9s.gif Op maandag 8 juli 2013 13:51 schreef withxhonor het volgende:
Mack
10-01-2000 08-07-2013
[ afbeelding ]
Sterkte :* , mooi dier O+

Niet mijn hond, maar van een vriendin, maar eentje waar we heel veel mee optrokken. Ik ben er helemaal stuk van, narcose niet overleefd bij de da vandaag...
Feliz 1-11-2000 8-7-2013

Ergste vind ik dat ik gewoon niks kan doen nu wat het voor die vriendin minder erg maakt ;(
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  maandag 8 juli 2013 @ 14:50:43 #209
280727 Njosnavelin
tźte folle
pi_128721465
Stetkte oh oh.. Waarvoor moest hij onder narcose?
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  † In Memoriam † maandag 8 juli 2013 @ 14:50:55 #210
37843 lady-wrb
kortaf
pi_128721471
quote:
9s.gif Op maandag 8 juli 2013 13:51 schreef withxhonor het volgende:
Mack
10-01-2000 08-07-2013
[ afbeelding ]
sterkte :*
  † In Memoriam † maandag 8 juli 2013 @ 14:52:32 #211
37843 lady-wrb
kortaf
pi_128721514
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 14:37 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Sterkte :* , mooi dier O+

Niet mijn hond, maar van een vriendin, maar eentje waar we heel veel mee optrokken. Ik ben er helemaal stuk van, narcose niet overleefd bij de da vandaag...
Feliz 1-11-2000 8-7-2013
[ afbeelding ]
Ergste vind ik dat ik gewoon niks kan doen nu wat het voor die vriendin minder erg maakt ;(
ik denk dat alleen al meeleven en laten weten dat je begrip toont voor haar verdriet al zal helpen.

jij hebt vast ook wel meegemaakt hoe horkerig sommige mensen menen te moeten reageren als je beste dierenmaatje overlijdt ;(
  maandag 8 juli 2013 @ 14:53:39 #212
280727 Njosnavelin
tźte folle
pi_128721543
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 22:21 schreef Verbal het volgende:
[ afbeelding ]

V.
;(
En net nog jarig geweest.. Heel veel sterkte!!
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  maandag 8 juli 2013 @ 14:54:39 #213
280727 Njosnavelin
tźte folle
pi_128721566
quote:
9s.gif Op maandag 8 juli 2013 13:51 schreef withxhonor het volgende:
Mack
10-01-2000 08-07-2013
[ afbeelding ]
Wat een schatje. Veel sterkte!
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_128723243
Sterkte allemaal. En niet uit de narcose komen is ook erg, vaak neem je toch niet echt afscheid voor ze weg gaan :(. En er gewoon voor je vriendin zijn en begrip tonen is vaak al genoeg.
~ The seminar how to handle disappointments, sadly has been cancelled ~
  maandag 8 juli 2013 @ 17:08:22 #215
129836 withxhonor
straight edge
pi_128725987
Dank jullie wel!
high fives and stagedives
  maandag 8 juli 2013 @ 19:08:24 #216
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_128729755
Withxhonor zei tegen me : in f&f zijn ze lief!

En dat is waar <3
  maandag 8 juli 2013 @ 19:27:30 #217
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_128730388
Heel veel sterkte ook voor alle anderen die hun lieve dieren moeten missen en dank allemaal voor de steunbetuigingen aan mijn adres :*

We hebben vandaag de as van Pjotr opgehaald bij het crematorium en allebei een ashanger uitgezocht. Op 23 juli zou Pjotr precies 14 jaar bij ons zijn geweest en op die dag gaan wij hem uitstrooien aan zee. Daar was hij altijd op zijn gelukkigst en (zo redeneren wij) waar wij dan ooit aan zee zijn, daar is hij dan ook.


V.
Ja inderdaad, V. ja.
  maandag 8 juli 2013 @ 19:44:28 #218
244933 trovey
Nachtoele
pi_128730925
Sterkte allemaal :* , ik heb dit jaar tot nu toe geluk gehad maar zoveel is er dan ook niet meer weg te brengen met 2 oude katten en 1 hond. :{
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  † In Memoriam † maandag 8 juli 2013 @ 20:08:35 #219
37843 lady-wrb
kortaf
pi_128731829
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 19:27 schreef Verbal het volgende:
Heel veel sterkte ook voor alle anderen die hun lieve dieren moeten missen en dank allemaal voor de steunbetuigingen aan mijn adres :*

We hebben vandaag de as van Pjotr opgehaald bij het crematorium en allebei een ashanger uitgezocht. Op 23 juli zou Pjotr precies 14 jaar bij ons zijn geweest en op die dag gaan wij hem uitstrooien aan zee. Daar was hij altijd op zijn gelukkigst en (zo redeneren wij) waar wij dan ooit aan zee zijn, daar is hij dan ook.

[ afbeelding ]

V.
waar haal je zo'n ashanger?
  maandag 8 juli 2013 @ 20:43:09 #220
251095 Purdey
Better off alone..
pi_128733203
Sterkte allemaal, elke keer als ik zie dat er een hondje is overleden, komt die knoop weer in m'n maag. Het blijft een afschuwelijk verlies..
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
  maandag 8 juli 2013 @ 21:47:00 #221
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_128736218
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 20:08 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

waar haal je zo'n ashanger?
In dit geval kon het dierencrematorium een paar mooie leveren, maar je kunt ze ook online vinden.

Hier bijvoorbeeld: http://de-urnenwinkel.nl/assieraden/index.htm

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  maandag 8 juli 2013 @ 21:49:42 #222
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_128736392
Ik zie het nu pas van Pjotr. Wat verdrietig, Verbal.
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 8 juli 2013 @ 21:58:37 #223
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_128736857
Ja, we zijn er echt kapot van. Eén van mijn twee favoriete wezens op deze planeet is niet meer.. Dat doet pijn.

Het ging eigenlijk sinds zijn verjaardag op 26 mei langzaamaan steeds minder met hem. Moe, treurige blik, niet vooruit te branden en een onverklaarbare pijn in zijn kaak. Kon niet meer gapen zonder het uit te gillen van de pijn en eten ging ook niet best meer. Nog laten onderzoeken door de dierenarts (uitslagen nog niet binnen) vanwege de verdenking van kaakmyositis. Ik was niet zo'n voorstander van dat onderzoek (roesje, biopt), maar mijn vrouw wilde weten wat hij mankeerde. Dierenarts zei dat hij er op zich weinig van zou merken. Meteen foto's maken, bek bekijken. Dat je hem niet laat inslapen voor een rotte kies. Uiteindelijk heb ik me door dat laatste argument laten overhalen. Dierenarts verrouw ik volkomen.

Het was geen rotte kies, geen tumor, geen barstje in zijn kaak (hij zakte nog weleens door zijn voorpoten en dan klapte hij soms hard op de grond). Alles verder goed, dus wellicht die myositis.

Maar een paar dagen later ging aan het eind van een rondje in de buurt zijn kop scheef hangen, zijn kaak scheef, hijgen, hij werd onrustig (liet zich door mij niet meer kalmeren), hartkloppingen, temperatuur schoot omhoog, janken. Meteen dierenarts gebeld en in laten slapen. Hij leek het helemaal te begeven ineens. Wellicht hersenbloeding, of hart dat het begaf, maar we moesten ineens heel snel beslissen.

Dus knoop doorgehakt. Hij hoefde niet meer.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  maandag 8 juli 2013 @ 22:02:25 #224
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_128737071
;( Wat klinkt dat naar maar wat is het wel fijn dat het duidelijk is dat hij klaar was, die mooie Pjotr :*
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  maandag 8 juli 2013 @ 22:29:17 #225
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_128738535
Ja. Dat onderzoek hielp ons wel bij het doorhakken van de knoop. Geen rotte kies, het is echt mis.

Maar we hebben het ongelooflijk zwaar met het gemis.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 09:54:47 #226
251095 Purdey
Better off alone..
pi_128749386
Je verhaal komt hard bij me binnen Verbal, ik wens je heel veel sterkte. Pjotr was zo te zien een ontzettend lief en koddig hondje, met een ontzettend toffe naam. Ik denk dat je de komende tijd nog vaak het gevoel zult hebben of je écht wel de juiste beslissing hebt gemaakt door hem in te laten slapen. Dat had ik in elk geval wel, en nog. Hoe onrealistisch dan ook..
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 10:51:21 #227
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_128750690
Ach Pjotr ;( Poeh, ik wens jullie heel veel sterkte Verbal :* Zo'n leuk en bijzonder hondje.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_128762969
Een dikke kus aan iedereen die zich helaas in dit topic heeft moeten melden. :*

Ik heb mooie foto's gezien, mooie verhalen gelezen, en elke keer raakt het me weer.
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
  dinsdag 9 juli 2013 @ 22:44:40 #229
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_128777054
Dank allen. Pjotr was -in ieder geval voor iedereen die hem kende- heel bijzonder. Maar dat waren alle andere dieren in dit topic ook voor hun baasjes.

Ik hoop dat ik, wanneer ik voldoende afstand en rust heb, ik wellicht dat boek over hem ga schrijven. Maar goed, al mijn andere schrijfprojecten staan ook al op diverse backburners ivm drukdrukdruk, maar hier zou ik toch echt wel tijd voor willen maken.

Tsja, toekomstmuziek, maar hij is een boek en een film op zich.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 22:47:28 #230
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_128777225
Heb je The Art Of Racing in the Rain gelezen?
Dat is zo een mooi boek over de relatie tussen baas en hond, ik lag jankend te lezen in bed op t eind :@
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  woensdag 10 juli 2013 @ 11:31:16 #231
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_128790216
Dank voor de tip. Ik had nog een credit bij Audible, dus het audioboek gedownloadededed :)

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_128790536
Veel sterkte weer iedereen.

Boek bij deze besteld.
I solemnly swear i'm up to no good
  woensdag 10 juli 2013 @ 11:49:36 #233
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_128790811
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 11:40 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Veel sterkte weer iedereen.

Boek bij deze besteld.
Hij ligt voor 1.50 bij de boekendump in Nijmegen.
Ik heb de digitale versie, mocht iemand m willen, in het Engels.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_128791076
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 11:49 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Hij ligt voor 1.50 bij de boekendump in Nijmegen.
Ik heb de digitale versie, mocht iemand m willen, in het Engels.
Ik woon in Eindhoven dus dat is niet echt te doen naar Nijmegen
I solemnly swear i'm up to no good
  donderdag 11 juli 2013 @ 22:50:45 #235
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_128853315
Gewoon, omdat 'ie zo lief was...


V.
Ja inderdaad, V. ja.
  vrijdag 12 juli 2013 @ 16:22:17 #236
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_128875985
Ohw Verbal ;(
Dag lieve Pjotr :*

heb net nog even z'n "opzij" filmpje gekeken O+
Heel veel sterkte :*
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  dinsdag 30 juli 2013 @ 20:16:13 #237
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_129517680
Mijn kat Spike (We noemden haar altijd poes). Ze praatte altijd veel met je en kwam soms bij je slapen. Ze was net 14 geworden. En ze ging opeens heel erg hard achteruit en vandaag is ze overleden. Toch 14 jaar van je jeugd die weg is.
Oh.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 dinsdag 30 juli 2013 @ 20:23:53 #238
269689 crew  Viv
pi_129517980
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 20:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mijn kat Spike (We noemden haar altijd poes). Ze praatte altijd veel met je en kwam soms bij je slapen. Ze was net 14 geworden. En ze ging opeens heel erg hard achteruit en vandaag is ze overleden. Toch 14 jaar van je jeugd die weg is.
[ afbeelding ]
Ik zag je verhaal in het andere topic. Veel sterkte.
  dinsdag 30 juli 2013 @ 20:24:06 #239
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_129517987
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 20:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mijn kat Spike (We noemden haar altijd poes). Ze praatte altijd veel met je en kwam soms bij je slapen. Ze was net 14 geworden. En ze ging opeens heel erg hard achteruit en vandaag is ze overleden. Toch 14 jaar van je jeugd die weg is.
[ afbeelding ]
Ach, veel sterkte :*
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_129517992
Sterkte!
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
  dinsdag 30 juli 2013 @ 20:34:56 #241
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_129518453
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 20:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mijn kat Spike (We noemden haar altijd poes). Ze praatte altijd veel met je en kwam soms bij je slapen. Ze was net 14 geworden. En ze ging opeens heel erg hard achteruit en vandaag is ze overleden. Toch 14 jaar van je jeugd die weg is.
[ afbeelding ]
Veel sterkte ;( :*
  dinsdag 30 juli 2013 @ 20:55:03 #242
244933 trovey
Nachtoele
pi_129519604
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 20:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mijn kat Spike (We noemden haar altijd poes). Ze praatte altijd veel met je en kwam soms bij je slapen. Ze was net 14 geworden. En ze ging opeens heel erg hard achteruit en vandaag is ze overleden. Toch 14 jaar van je jeugd die weg is.
[ afbeelding ]
Sterkte. :* Nierfalen of iets dergelijks (gezien haar leeftijd)?
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  dinsdag 30 juli 2013 @ 20:56:46 #243
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_129519719
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 20:23 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Ik zag je verhaal in het andere topic. Veel sterkte.
quote:
9s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 20:24 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Ach, veel sterkte :*
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 20:24 schreef Chase_Utley het volgende:
Sterkte!
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 20:34 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Veel sterkte ;( :*
Bedankt :). Is wel kut, maar hoort bij het leven hč.

quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 20:55 schreef trovey het volgende:

[..]

Sterkte. :* Nierfalen of iets dergelijks (gezien haar leeftijd)?
Jep haar nieren werkte niet meer goed, en ze had een tumor. Ze kon ook nauwelijks meer ademen. Maar het ging wel erg snel hoor. Vorige week lag ze gewoon nog lekker in de tuin.
Oh.
pi_129520046
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 20:56 schreef JR-Style-93 het volgende:


Jep haar nieren werkte niet meer goed, en ze had een tumor. Ze kon ook nauwelijks meer ademen. Maar het ging wel erg snel hoor. Vorige week lag ze gewoon nog lekker in de tuin.
Bij een van mijn vorige katten was het ook zo snel gegaan, binnen een week. Haar hele buikje zat onder de uitzaaiingen. Ze moet dus al veel langer ziek geweest zijn maar bij katten merk je dat heel vaak niet.

Ps zij was ook 14
  dinsdag 30 juli 2013 @ 21:03:12 #245
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_129520133
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 21:01 schreef computergirl het volgende:

[..]

Bij een van mijn vorige katten was het ook zo snel gegaan, binnen een week. Haar hele buikje zat onder de uitzaaiingen. Ze moet dus al veel langer ziek geweest zijn maar bij katten merk je dat heel vaak niet.
Nu we terug denken lijkt het wel dat ze al wat langer ziek was. Ook at ze al minder enzo, maar we dachten dat het aan het voer lag enzo. Maar voor de rest kunnen ze niet heel erg aangeven dat ze pijn hebben ofzo, of een keer flauw vallen of iets dergelijks.
Oh.
  dinsdag 30 juli 2013 @ 21:04:49 #246
244933 trovey
Nachtoele
pi_129520224
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 20:56 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

Bedankt :). Is wel kut, maar hoort bij het leven hč.

[..]

Jep haar nieren werkte niet meer goed, en ze had een tumor. Ze kon ook nauwelijks meer ademen. Maar het ging wel erg snel hoor. Vorige week lag ze gewoon nog lekker in de tuin.
Soms gaat het heel snel, hier zijn katten letterlijk dood neergevallen, dat is schrikken voor de mens maar beter voor het beestje, zeker als de kat nogal moeilijk behandelbaar is bij ziekte zoals hier het geval was. Nierfalen kan jaren duren (ik heb katten gehad die het echt jaren volhielden) maar het kan ook ineens gaan (gezonde kater die binnen 2 dagen niet meer te helpen was, ineens compleet niet werkende nieren meer) maar het belangrijkste is dat je er voor je kat was. :*
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_129520489
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 21:03 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Nu we terug denken lijkt het wel dat ze al wat langer ziek was. Ook at ze al minder enzo, maar we dachten dat het aan het voer lag enzo. Maar voor de rest kunnen ze niet heel erg aangeven dat ze pijn hebben ofzo, of een keer flauw vallen of iets dergelijks.
Ze kunnen het wel, maar willen het niet. Dat zou ze in de natuur heel kwetsbaar maken.
In mensejaren omgerekend is ze 70+ geworden, en heeft ze tot de laatste paar dagen een heerlijk leventje gehad
  dinsdag 30 juli 2013 @ 21:10:01 #248
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_129520566
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 21:08 schreef computergirl het volgende:

[..]

Ze kunnen het wel, maar willen het niet. Dat zou ze in de natuur heel kwetsbaar maken.
In mensejaren omgerekend is ze 70+ geworden, en heeft ze tot de laatste paar dagen een heerlijk leventje gehad
Naja ook niet echt heel heerlijk. Ze is 2x aangereden vroeger waar ze wel wat aan over heeft gehouden en ze had hier nog twee katten waar ze totaal niet mee kon opschieten. Maar voor de rest wel prima leventje.
Oh.
  dinsdag 30 juli 2013 @ 22:51:45 #249
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_129526340
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 20:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mijn kat Spike (We noemden haar altijd poes). Ze praatte altijd veel met je en kwam soms bij je slapen. Ze was net 14 geworden. En ze ging opeens heel erg hard achteruit en vandaag is ze overleden. Toch 14 jaar van je jeugd die weg is.
[ afbeelding ]
Ach jee... heel veel sterkte :*

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  dinsdag 30 juli 2013 @ 23:10:53 #250
97687 Lavenderlily
beroepslurker/muurbloem
pi_129527283
Heel veel sterkte met het verlies van je maatje.
  woensdag 31 juli 2013 @ 00:00:59 #251
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_129529395
Mijn kat ligt nu ook aan het infuus met kapotte nieren, kans is niet zo groot dat ze het redt.. En vorige week speelde ze nog met de hengel.. Bizar hoe snel dat kan gaan idd..
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_129529757
Wat een lieverd.
Heel veel sterkte Meis
pi_129529796
quote:
9s.gif Op woensdag 31 juli 2013 00:00 schreef MissBliss het volgende:
Mijn kat ligt nu ook aan het infuus met kapotte nieren, kans is niet zo groot dat ze het redt.. En vorige week speelde ze nog met de hengel.. Bizar hoe snel dat kan gaan idd..
Ik hoop dat zij het red.
Veel sterkte
  woensdag 31 juli 2013 @ 00:13:57 #254
244933 trovey
Nachtoele
pi_129529872
quote:
9s.gif Op woensdag 31 juli 2013 00:00 schreef MissBliss het volgende:
Mijn kat ligt nu ook aan het infuus met kapotte nieren, kans is niet zo groot dat ze het redt.. En vorige week speelde ze nog met de hengel.. Bizar hoe snel dat kan gaan idd..
Sterkte :* , blijft moeilijk. ;(
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_129570433
quote:
9s.gif Op woensdag 31 juli 2013 00:00 schreef MissBliss het volgende:
Mijn kat ligt nu ook aan het infuus met kapotte nieren, kans is niet zo groot dat ze het redt.. En vorige week speelde ze nog met de hengel.. Bizar hoe snel dat kan gaan idd..
Getver, op goed geluk dan maar. Het klinkt alleen niet goed. ;(

De buurvrouw heeft gister de vermiste kat van mijn ouders gevonden in haar voortuin. Kat had zich al een week niet laten zien dus wij vertrouwde het al niet.
Ze was al een beetje verteerd/aangevreten. :X Mijn broertje en zus hebben haar begraven in de achtertuin, dichtbij haar broertje die begin dit jaar een spuitje moest krijgen.
Mijn ouders komen vanavond thuis van vakantie en weten nog van niets.
Toffe Brandy is 14,5 jaar geworden. Ze ving vogels en muizen, deed vaak een koprol langs de deur (helaas nooit kunnen filmen) en was gek op propjes en knikkers. ;(



pi_129570498
quote:
1s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 09:00 schreef vencodark het volgende:
De buurvrouw heeft gister de vermiste kat van mijn ouders gevonden in haar voortuin. Kat had zich al een week niet laten zien dus wij vertrouwde het al niet.

ach, dus toch overleden. Was ze na aanrijding daar neergelegd of natuurlijke oorzaak?
pi_129570552
Sterkte venco. Rot om je beestje zo te vinden... :*

Hoe is het met poes Missbliss?
pi_129570585
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 09:04 schreef computergirl het volgende:

[..]

ach, dus toch overleden. Was ze na aanrijding daar neergelegd of natuurlijke oorzaak?
Ze heeft blijkbaar echt een plekje gezocht. 2 huizen verder onder een bosje. Ze liep ook altijd in ons blokje.
Ze was ook wel dunner geworden en bleek vlooien te hebben maar ze at nog gewoon en liep gezellig rond met de warmte.
Mijn ouders schrikken zich kapot. Daar ben je na je vakantie toch altijd bang voor. Broertje paste op en die voelde zich ook wel schuldig.
Stom hč, we hebben alledrie nog in de buurt gezocht en wel in onze bosjes gezocht maar niet echt bij de buren. -O-
  donderdag 1 augustus 2013 @ 10:01:55 #259
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_129571702
Sterkte Venco, wat naar ;(
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 09:07 schreef Hilzillah het volgende:
Sterkte venco. Rot om je beestje zo te vinden... :*

Hoe is het met poes Missbliss?
Om half 12 krijgen we de uitslag van de bloedtest om te kijken of de nierwaardes verbeterd zijn.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  donderdag 1 augustus 2013 @ 10:03:39 #260
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_129571739
Jezuschristus MB, mijn hart schoot in mijn keel :X
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  Moderator / Miss SHO donderdag 1 augustus 2013 @ 10:05:28 #261
22592 crew  Ole
pi_129571784
Pff schrik me elke keer rot als ik jou hier zie posten MB :o
Sterkte straks!
quote:
1s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 09:09 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ze heeft blijkbaar echt een plekje gezocht. 2 huizen verder onder een bosje. Ze liep ook altijd in ons blokje.
Ze was ook wel dunner geworden en bleek vlooien te hebben maar ze at nog gewoon en liep gezellig rond met de warmte.
Mijn ouders schrikken zich kapot. Daar ben je na je vakantie toch altijd bang voor. Broertje paste op en die voelde zich ook wel schuldig.
Stom hč, we hebben alledrie nog in de buurt gezocht en wel in onze bosjes gezocht maar niet echt bij de buren. -O-
Heel veel sterkt! L*
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO donderdag 1 augustus 2013 @ 10:06:00 #262
22592 crew  Ole
pi_129571796
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 10:03 schreef oh-oh het volgende:
Jezuschristus MB, mijn hart schoot in mijn keel :X
Ben dus niet de enige.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  donderdag 1 augustus 2013 @ 10:08:12 #263
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_129571833
:') hartkloppingen kreeg ik, dus of je t ff wil laten MBtje :*
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  donderdag 1 augustus 2013 @ 10:09:00 #264
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_129571849
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 10:08 schreef oh-oh het volgende:
:') hartkloppingen kreeg ik, dus of je t ff wil laten MBtje :*
Sorry guys :')

Ik zit hier ook met hartkloppingen, ben zo nerveus ;(
Maar ik zal hier niet meer posten.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  donderdag 1 augustus 2013 @ 10:09:37 #265
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_129571861
Ik duim me suf voor je Kittykat!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_129571871
quote:
11s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 10:09 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Sorry guys :')

Ik zit hier ook met hartkloppingen, ben zo nerveus ;(
Maar ik zal hier niet meer posten.
}:|

*duimt*
Ja doei.
  Moderator / Miss SHO donderdag 1 augustus 2013 @ 10:25:23 #267
22592 crew  Ole
pi_129572274
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 10:10 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

}:|

*duimt*
* Duimt mee
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  † In Memoriam † donderdag 1 augustus 2013 @ 10:41:08 #268
137949 Disana
pi_129572643
quote:
1s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 09:00 schreef vencodark het volgende:

[..]

Getver, op goed geluk dan maar. Het klinkt alleen niet goed. ;(

De buurvrouw heeft gister de vermiste kat van mijn ouders gevonden in haar voortuin. Kat had zich al een week niet laten zien dus wij vertrouwde het al niet.
Ze was al een beetje verteerd/aangevreten. :X Mijn broertje en zus hebben haar begraven in de achtertuin, dichtbij haar broertje die begin dit jaar een spuitje moest krijgen.
Mijn ouders komen vanavond thuis van vakantie en weten nog van niets.
Toffe Brandy is 14,5 jaar geworden. Ze ving vogels en muizen, deed vaak een koprol langs de deur (helaas nooit kunnen filmen) en was gek op propjes en knikkers. ;(

[ afbeelding ]
Hopelijk heeft ze niet geleden, dan is het toch een mooie dood na een lang leven, nu ze nog wat van de zomer heeft kunnen genieten.

Mijn zwarte kater Schumpie van circa 19 is een dag of tien geleden ook niet meer thuisgekomen na een dagje in de zon. Ik kan wel raden dat hij niet meer leeft, en heb daar vrede mee want hij heeft een mooi leven gehad. Wel gezocht, maar nog niet gevonden.
  Moderator / Miss SHO donderdag 1 augustus 2013 @ 10:55:10 #269
22592 crew  Ole
pi_129572979
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 10:41 schreef Disana het volgende:

[..]

Hopelijk heeft ze niet geleden, dan is het toch een mooie dood na een lang leven, nu ze nog wat van de zomer heeft kunnen genieten.

Mijn zwarte kater Schumpie van circa 19 is een dag of tien geleden ook niet meer thuisgekomen na een dagje in de zon. Ik kan wel raden dat hij niet meer leeft, en heb daar vrede mee want hij heeft een mooi leven gehad. Wel gezocht, maar nog niet gevonden.
Toch vreselijk als je niet weet waar hij is :{. Ik hoop dat je hem toch nog vindt.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_129573026
quote:
1s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 09:00 schreef vencodark het volgende:
De buurvrouw heeft gister de vermiste kat van mijn ouders gevonden in haar voortuin. Kat had zich al een week niet laten zien dus wij vertrouwde het al niet.
Ze was al een beetje verteerd/aangevreten. Mijn broertje en zus hebben haar begraven in de achtertuin, dichtbij haar broertje die begin dit jaar een spuitje moest krijgen.
Mijn ouders komen vanavond thuis van vakantie en weten nog van niets.
Toffe Brandy is 14,5 jaar geworden. Ze ving vogels en muizen, deed vaak een koprol langs de deur (helaas nooit kunnen filmen) en was gek op propjes en knikkers.
Ach je wat sneu, Maar wat mooi dat ze zelf een plekje heeft gezocht om te gaan. Wat moeilijk trouwens om dit vandaag aan je ouders te moeten vertellen, sterkte! ;(
We have far more in common than that which devides us..
pi_129573056
quote:
1s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 10:55 schreef Ole het volgende:
Toch vreselijk als je niet weet waar hij is . Ik hoop dat je hem toch nog vindt.
Dat dacht ik ook al. Ik duim dat je Schuimpie toch nog zult vinden.
We have far more in common than that which devides us..
  † In Memoriam † donderdag 1 augustus 2013 @ 10:58:27 #272
137949 Disana
pi_129573057
quote:
1s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 10:55 schreef Ole het volgende:

[..]

Toch vreselijk als je niet weet waar hij is :{. Ik hoop dat je hem toch nog vindt.
Ik denk echt dat hij ergens in de struiken is overleden. Waar ik wel een beetje bang voor ben is dat hij pas in de herfst weer zichtbaar wordt als de bladeren zijn gevallen; dat lijkt me niet zo fijn. Maar echt, ik heb er wel vrede mee omdat hij een lang en gelukkig leven heeft gehad.
pi_129573240
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 10:58 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik denk echt dat hij ergens in de struiken is overleden. Waar ik wel een beetje bang voor ben is dat hij pas in de herfst weer zichtbaar wordt als de bladeren zijn gevallen; dat lijkt me niet zo fijn. Maar echt, ik heb er wel vrede mee omdat hij een lang en gelukkig leven heeft gehad.
Ugh. ;(
Sterkte ook. 19 jaar is ook een hele leeftijd.
pi_129573321
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 10:57 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ach je wat sneu, Maar wat mooi dat ze zelf een plekje heeft gezocht om te gaan. Wat moeilijk trouwens om dit vandaag aan je ouders te moeten vertellen, sterkte! ;(
Ja, die hielden ook zoveel van dat beestje. Ze hebben er nu nog 1 over maar die is ook al ruim 11. De hond hebben ze vorig jaar in moeten slapen. Gaat hard ineens: van 4 beesten, naar 1 in anderhalf jaar.
We weten niet hoe laat mijn ouders exact thuiskomen. Meestal bellen ze een uurtje of 2 van tevoren. Mijn broertje, die als enige nog thuis woont, moet tot vannacht werken. Mochten ze een beetje bijtijds vanavond thuiskomen, dan wil ik er graag naartoe om ze sowieso te verwelkomen maar ook om het slechte nieuws te vertellen. Is wel een domper maar ja.
Of broertje doet het morgenochtend.
  † In Memoriam † donderdag 1 augustus 2013 @ 11:35:37 #275
137949 Disana
pi_129574087
quote:
1s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 11:08 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ja, die hielden ook zoveel van dat beestje. Ze hebben er nu nog 1 over maar die is ook al ruim 11. De hond hebben ze vorig jaar in moeten slapen. Gaat hard ineens: van 4 beesten, naar 1 in anderhalf jaar.
We weten niet hoe laat mijn ouders exact thuiskomen. Meestal bellen ze een uurtje of 2 van tevoren. Mijn broertje, die als enige nog thuis woont, moet tot vannacht werken. Mochten ze een beetje bijtijds vanavond thuiskomen, dan wil ik er graag naartoe om ze sowieso te verwelkomen maar ook om het slechte nieuws te vertellen. Is wel een domper maar ja.
Of broertje doet het morgenochtend.
Wat sneu voor ze. Ik hoop dat je de klap een beetje kunt verzachten.
pi_129574103
quote:
11s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 10:01 schreef MissBliss het volgende:
Sterkte Venco, wat naar ;(

[..]

Om half 12 krijgen we de uitslag van de bloedtest om te kijken of de nierwaardes verbeterd zijn.
Fingers keihard crossed!
  donderdag 1 augustus 2013 @ 12:19:38 #277
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_129575396
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 11:36 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Fingers keihard crossed!
Helaas zijn de nierwaardes niet genoeg verbeterd. Ze is nu lekker thuis en we wachten af hoe het met haar gaat. Zodra ze weer ziek wordt laten we haar inslapen.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_129575461
quote:
9s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 12:19 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Helaas zijn de nierwaardes niet genoeg verbeterd. Ze is nu lekker thuis en we wachten af hoe het met haar gaat. Zodra ze weer ziek wordt laten we haar inslapen.
Shit. -O- Hoe oud is je kat dan en hoe merkte je dat ze wat had?
  Moderator / Miss SHO donderdag 1 augustus 2013 @ 12:21:51 #279
22592 crew  Ole
pi_129575465
:'(
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_129575577
quote:
9s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 12:19 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Helaas zijn de nierwaardes niet genoeg verbeterd. Ze is nu lekker thuis en we wachten af hoe het met haar gaat. Zodra ze weer ziek wordt laten we haar inslapen.
Ooh arm poezenbeest :'( Sterkte...
pi_129575698
quote:
9s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 12:19 schreef MissBliss het volgende:
Helaas zijn de nierwaardes niet genoeg verbeterd. Ze is nu lekker thuis en we wachten af hoe het met haar gaat. Zodra ze weer ziek wordt laten we haar inslapen.
Och wat afschuwelijk. Heel veel sterkte :'(
We have far more in common than that which devides us..
  donderdag 1 augustus 2013 @ 12:30:07 #282
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_129575713
quote:
1s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 12:21 schreef vencodark het volgende:

[..]

Shit. -O- Hoe oud is je kat dan en hoe merkte je dat ze wat had?
Ze is nu 14 en vorige week at ze ineens niet meer. Nou deed ze dat wel vaker en ging ze altijd weer gewoon eten na een paar dagen dus ik maakte me niet al te druk. Maar toen wilden we maandag toch naar de dierenarts omdat ze nog steeds niet at en die ochtend verloor ze ook bloed en bleek het dus wel ernstig :{
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_129575832
quote:
2s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 12:30 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Ze is nu 14 en vorige week at ze ineens niet meer. Nou deed ze dat wel vaker en ging ze altijd weer gewoon eten na een paar dagen dus ik maakte me niet al te druk. Maar toen wilden we maandag toch naar de dierenarts omdat ze nog steeds niet at en die ochtend verloor ze ook bloed en bleek het dus wel ernstig :{
Kan rap gaan ineens hč.
Nou, hopelijk kan je ze nu een paar goede dagen nog geven. Of hoe lang het dan nog duurt.
Mijn vader zei, toen ze de kater destijds moesten laten inslapen:"Je hebt zoveel liefde van die katten maar je moet altijd afscheid nemen en dat doet zoveel verdriet".
Ik vind het nu zo klote voor ze dat wanneer ze thuiskomen, iemand hen dit nieuws moet vertellen.
  donderdag 1 augustus 2013 @ 12:38:00 #284
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_129575939
quote:
1s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 12:34 schreef vencodark het volgende:

[..]

Kan rap gaan ineens hč.
Nou, hopelijk kan je ze nu een paar goede dagen nog geven. Of hoe lang het dan nog duurt.
Mijn vader zei, toen ze de kater destijds moesten laten inslapen:"Je hebt zoveel liefde van die katten maar je moet altijd afscheid nemen en dat doet zoveel verdriet".
Ik vind het nu zo klote voor ze dat wanneer ze thuiskomen, iemand hen dit nieuws moet vertellen.
Ja, dat is echt vreselijk ;( Veel sterkte ermee :*

En iedereen bedankt :*
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_129576052
Ja, godver hey :( :* sterkte!
Ja doei.
pi_129606689
Gisterenavond mijn oudste kat laten inslapen..Isabelle, bijna 20 jaar geworden.
Ondanks dat ze weinig aanwezig was, ze lag de hele dag te slapen, mis je dan toch een aanwezigheid.
Nu is de zonnige vensterbank leeg.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 11:17:08 #287
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_129606724
Ach, wat verdrietig.

Sterkte.
The love you take is equal to the love you make.
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 11:19:33 #288
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_129606809
Sterkte kluizenaar. Bijna 20, wel een mooie leeftijd O+
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  zondag 4 augustus 2013 @ 14:25:23 #289
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_129678158
Alweer een jaar geleden, en we praten nog zo vaak over hem, en denken er ook nog heel veel aan. Het blijft een enorm gemis.



De kat is dus inmiddels een jaartje ouder dan de hond is geworden (we hadden ze tegelijk aangeschaft en ze waren op dezelfde dag geboren), en is nu 16 jaar. Die gaat de laatste tijd ook hard achteruit. Dus ik ben als de dood dat we daar binnenkort ook afscheid van moeten gaan nemen.



Iedereen heel veel sterkte!!
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieėn behoren tot de wetenschap van onwetenden
  zondag 4 augustus 2013 @ 17:35:20 #290
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_129683896
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 14:25 schreef ElizabethR het volgende:
Alweer een jaar geleden, en we praten nog zo vaak over hem, en denken er ook nog heel veel aan. Het blijft een enorm gemis.

[ afbeelding ]

De kat is dus inmiddels een jaartje ouder dan de hond is geworden (we hadden ze tegelijk aangeschaft en ze waren op dezelfde dag geboren), en is nu 16 jaar. Die gaat de laatste tijd ook hard achteruit. Dus ik ben als de dood dat we daar binnenkort ook afscheid van moeten gaan nemen.

[ afbeelding ]

Iedereen heel veel sterkte!!
Ik word altijd een beetje verdrietig van dit topic. Ik heb ook al eens afscheid moeten nemen van mijn harige vriendjes. Erg mooie foto's van je beesies trouwens.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  zondag 4 augustus 2013 @ 17:43:38 #291
244933 trovey
Nachtoele
pi_129684134
Sterkte beiden. :*
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 4 augustus 2013 @ 17:54:41 #292
163650 Greys
pi_129684489
Het lijken wel schilderijen Elizabeth :o O+
Prachtig, ik blijf er maar naar kijken, vooral die van de kat met dat warme zonlicht.

Sterkte aan iedereen die een geliefd huisdier heeft verloren en ook aan degenen die daar bang voor zijn :*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 4 augustus 2013 @ 17:55:44 #293
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_129684525
Poeh ja, die foto van die kat, schitterend O+
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_129689632
Prachtige foto van de kat!
Ik had vd week weer wat stoms... kat van een collega was ingeslapen en ze had een heleboek brokjes die ik over had waaronder "senior voer"
Dus ik had het meteen op de "dat hoef ik niet" stapel gezet... mijn katten zijn allemaal tenslotte nog kleine kittens in mijn ogen :P
De jongste worden volend jaar mei 7...
Laat er nou op de verpakking staan "vanaf 7 jaar..." :/ de tijd gaat fucking snel :(
  zondag 4 augustus 2013 @ 22:58:57 #295
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_129697621
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 17:54 schreef Greys het volgende:
Het lijken wel schilderijen Elizabeth :o O+
Prachtig, ik blijf er maar naar kijken, vooral die van de kat met dat warme zonlicht.
Dankjewel. Ik heb bij onze hond met textures gewerkt om een heel lelijke achtergrond weg te werken, en deze foto hangt inderdaad als schilderij aan de muur. En de kat zat in de avondzon in de vensterbank. Avondzon in Ierland is zo mooi!!
quote:
Sterkte aan iedereen die een geliefd huisdier heeft verloren en ook aan degenen die daar bang voor zijn :*
Dat! En ik ben blij dat hier mensen zitten die het goed begrijpen dat een huisdier missen net zo erg kan zijn als een persoon missen. Er heerst veel onbegrip onder mensen. 'Het is toch maar een hond'.... Zijn ze hier heel sterk in! Jammer.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieėn behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_129738393
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 22:58 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Dankjewel. Ik heb bij onze hond met textures gewerkt om een heel lelijke achtergrond weg te werken, en deze foto hangt inderdaad als schilderij aan de muur. En de kat zat in de avondzon in de vensterbank. Avondzon in Ierland is zo mooi!!

[..]

Dat! En ik ben blij dat hier mensen zitten die het goed begrijpen dat een huisdier missen net zo erg kan zijn als een persoon missen. Er heerst veel onbegrip onder mensen. 'Het is toch maar een hond'.... Zijn ze hier heel sterk in! Jammer.
Mensen die echt van dieren houden,reageren niet zo
  Lieve Belg dinsdag 13 augustus 2013 @ 19:53:59 #297
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_130030054
Deze middag kreeg ik mijn beste vriend aan de lijn, nu op vakantie in Schiermonnikoog, om te melden dat een van zijn katten gestorven was in het kattenverblijf. Hij leed aan diabetes en moest per dag al extra stoffen krijgen. Waarschijnlijk is de extra stress hem te veel geworden. Ze wouden hem eerst meenemen, maar de vier uur durende autorit ging ook te veel zijn. Deze avond voor hem omgegaan en begraven in de tuin van zijn ouders (zijn ook mee).



! jaar en 3 maand... Jammer dat dit moet gebeuren, en zeker als ze dan nog juist op vakantie zijn...
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
&nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_130039113
Dat is inderdaad helemaal zuur, Jump.
Je zal je dan zo machteloos voelen..
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
  maandag 26 augustus 2013 @ 18:11:22 #299
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_130484104
Na een lang ziekbed en een hoop bezoeken aan dierenarts en internist hebben m'n ouders toch uiteindelijk besloten om hun kat in te laten slapen.
M'n ouders dachten lang dat hij darmproblemen had maar uiteindelijk bleek het waarschijnlijk droge FIP te zijn.

R.I.P. Sitanonchai Clark Gable (Clarkie) 6-2-2003 - 25-08-2013


pi_130484415
Was een mooi beest Signe.
  woensdag 28 augustus 2013 @ 13:56:03 #301
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_130552069
Hmm..dicht.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')