abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 2 maart 2013 @ 21:03:59 #26
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_123549400
Ik vind 'American Horror Story' nou wel heel verknipt worden hoor... Al vond ik het einde (en dan vooral de laatste vijf minuten) van de aflevering van donderdag wel weer erg veelbelovend voor de volgende keer!

Een tijdje terug heb ik 'The Awakening' gedownload. Ik ga niet weer spoileren, dus ik zag alleen dat het iets met geesten te maken heeft! ;) Maar goed, ik heb nog maar een stukje gekeken. Zijn er mensen die hem al gezien hebben? Is het het waard om hem helemaal te kijken? :)
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
  zaterdag 2 maart 2013 @ 21:20:03 #27
203457 De_Dorstige
Chairface Chippendale
pi_123550025
IK zit nu Pumpkinhead te kijken. Oldschool.
'De Japanners juichen, het net beweegt, maar de vis is niet gevangen.' http://www.youtube.com/watch?v=hzHKKo1oKD0
pi_123550420
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 21:03 schreef Atmosphere82 het volgende:
en tijdje terug heb ik 'The Awakening' gedownload. Ik ga niet weer spoileren, dus ik zag alleen dat het iets met geesten te maken heeft! ;) Maar goed, ik heb nog maar een stukje gekeken. Zij
Ik had m ook ff aanstaan donderdag en ik vond het zo mooi dat
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Super gaaf dat ie dat dan ineens ziet.

Awakenings heb ik niet gezien...
pi_123558023
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 17:36 schreef Orbeatle het volgende:
Maandag een dagje vrij (gewoon zomaar, om niks te doen :9), en ga dan denk ik toch maar The ABCs of Death verder kijken. Bij F vorige keer afgehaakt maar misschien dat er verderop nog wat leuke segmenten/letters voorbij komen...

En The Collector ga ik ook maar eens kijken, aangezien men daar wel enthousiast over is. Heb begrepen dat het vervolg daarop minder goed is?
Allebei doen! ABC's of Death kent absoluut zn dieptepunten maar doordat de filmpjes maar 5 minuutjes duren is het lekker wegkijken. Zeker omdat er echt wel een filmpje of vijf steengoed zijn. En The Collector is echt een goed, spannend filmpje.
pi_123558797
Vervolg op The Collector (=The Collection) is ook best prima vond ik. Kijkt lekker weg :)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zondag 3 maart 2013 @ 21:13:25 #31
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_123590817
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 21:29 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Ik had m ook ff aanstaan donderdag en ik vond het zo mooi dat
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Super gaaf dat ie dat dan ineens ziet.

Awakenings heb ik niet gezien...
Ik mag Moira niet zo hoor...
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
pi_123604585
Zaterdag naar de voorpremiére van Mama geweest. Had veel zin in de film, maar is me toch een beetje tegen gevallen. Niet spannend of eng, jump scares die je van mijlenver aan ziet komen...

Mama zelf ziet er tof uit, maar richting het eind heb je haar inmiddels zo vaak en uitgebreid kunnen bekijken dat alle spanning en mysterie rondom haar verschijning totaal verdwenen is. Toch jammer, had wel weer zin in een spannende horror in de bios. :{

Zaal zat overigens propvol, en de rest van de filmkijkers om me heen leken wel allemaal positief. Hier nog mensen die zaterdag ook geweest zijn, of hem via de andere bekende weg al hebben bekeken?
You only know what I want you to.
pi_123610248
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 02:26 schreef Sold het volgende:
Zaterdag naar de voorpremiére van Mama geweest. Had veel zin in de film, maar is me toch een beetje tegen gevallen. Niet spannend of eng, jump scares die je van mijlenver aan ziet komen...

Mama zelf ziet er tof uit, maar richting het eind heb je haar inmiddels zo vaak en uitgebreid kunnen bekijken dat alle spanning en mysterie rondom haar verschijning totaal verdwenen is. Toch jammer, had wel weer zin in een spannende horror in de bios. :{

Zaal zat overigens propvol, en de rest van de filmkijkers om me heen leken wel allemaal positief. Hier nog mensen die zaterdag ook geweest zijn, of hem via de andere bekende weg al hebben bekeken?
Dat viel mij ook ja. Mama zie je veel te veel in de film, en veel te veel in het licht ook. Duidelijk is ze geinspireerd door de Ringu-meisjes, maar die werken omdat je ze zo beperkt ziet.

Prima filmpje, maar geen topper.
pi_123618488
Sauna gisteren gekeken en het was wat ik verwachtte.
Absoluut geen standaard horror, lekker vaag verhaal dat vooral leunt op de beelden en huiveringwekkende soundtrack. De sfeer is inderdaad top, ondanks het (met opzet?) rommelige script. Geen film voor de standaard horror liefhebber, maar voor diegene die buiten de hokjes kunnen denken wel een aanrader. Verwacht qua verhaal iets van dezelfde klasse (lees: samenhang) als Inland Empire.
4/5. Fenomenaal begin en einde trouwens. Twee scene's die mij lang zullen bij blijven.

Vandaag dan nog Berberian Sound Studio gekeken.
Nog zo'n film die vooral leunt op sfeer, maar deze slaat de plank wel mis. Ik begrijp dat het een hommage is aan de Italiaanse horror (en met name de dubs daarvan), maar iets meer actie was wel aardig geweest. Daarnaast is het plot interessant maar wordt er erg weinig mee gedaan. Met name het einde is erg zwak en voelt geforceerd aan. Wel sterk acteerwerk van de hoofdrolspelers.
2/5.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  maandag 4 maart 2013 @ 19:36:24 #35
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_123628796
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 02:26 schreef Sold het volgende:
Zaterdag naar de voorpremiére van Mama geweest. Had veel zin in de film, maar is me toch een beetje tegen gevallen. Niet spannend of eng, jump scares die je van mijlenver aan ziet komen...

Mama zelf ziet er tof uit, maar richting het eind heb je haar inmiddels zo vaak en uitgebreid kunnen bekijken dat alle spanning en mysterie rondom haar verschijning totaal verdwenen is. Toch jammer, had wel weer zin in een spannende horror in de bios. :{

Zaal zat overigens propvol, en de rest van de filmkijkers om me heen leken wel allemaal positief. Hier nog mensen die zaterdag ook geweest zijn, of hem via de andere bekende weg al hebben bekeken?
Hm, dat is jammer! Ik had me erop verheugd om naar deze film te gaan, maar nu moet ik er nog maar eens over nadenken dan...
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
  maandag 4 maart 2013 @ 19:42:07 #36
236046 NotYou
tigerblood
pi_123629115
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 00:46 schreef Tim86 het volgende:
Vervolg op The Collector (=The Collection) is ook best prima vond ik. Kijkt lekker weg :)
Die openingsscene. :D
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je suis Charlie Sheen
pi_123633310
Ik zoek eigenlijk die "Redd inc.", over z'n overspannen baas, maar ik kan m nergens vinden... Iemand hem al ergens kunnen binnenhengelen?
pi_123664322
The hills have eyes I&II maar weer eens opgezet. De eerste is prima, gruwelijk zelfs. De tweede is gewoon erg dom. De meest slechte legereenheid die je kan voorstellen en dan een tiende daarvan. Hebben die figuren nooit van 'double tap' gehoord? De openingsscene is dan wel weer erg sterk, want enorm gruwelijk.
  dinsdag 5 maart 2013 @ 16:39:27 #39
379986 GoobyPls
Gooby Pls :)
pi_123664849
Iemand Mama al gezien?
pi_123666437
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 16:39 schreef GoobyPls het volgende:
Iemand Mama al gezien?
Kijk een paar posts hierboven.
pi_123669424
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 16:27 schreef Gray het volgende:
The hills have eyes I&II maar weer eens opgezet. De eerste is prima, gruwelijk zelfs. De tweede is gewoon erg dom. De meest slechte legereenheid die je kan voorstellen en dan een tiende daarvan. Hebben die figuren nooit van 'double tap' gehoord? De openingsscene is dan wel weer erg sterk, want enorm gruwelijk.
Ik vond de eerste ook behoorlijk dom. Maar ik heb dan alleen de remake gezien.
pi_123669472
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 16:27 schreef Gray het volgende:
The hills have eyes I&II maar weer eens opgezet. De eerste is prima, gruwelijk zelfs. De tweede is gewoon erg dom. De meest slechte legereenheid die je kan voorstellen en dan een tiende daarvan. Hebben die figuren nooit van 'double tap' gehoord? De openingsscene is dan wel weer erg sterk, want enorm gruwelijk.
De remakes dus?
pi_123669630
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 18:43 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ik vond de eerste ook behoorlijk dom. Maar ik heb dan alleen de remake gezien.
Ik ook. ;)

quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 18:44 schreef andre_k het volgende:

[..]

De remakes dus?
Yup. :Y
pi_123669672
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 18:48 schreef Gray het volgende:

[..]

Ik ook. ;)

[..]

Yup. :Y
Als je de 'remake' (is het niet) van het vervolg slecht vindt moet je eens het origineel kijken.
pi_123669826
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 18:49 schreef andre_k het volgende:

[..]

Als je de 'remake' (is het niet) van het vervolg slecht vindt moet je eens het origineel kijken.
Meh, ik pas.
pi_123670136
quote:
12s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 18:52 schreef Gray het volgende:

[..]

Meh, ik pas.
Nee ik bedoelde ook meer in het geval je het nog slechter wil. :D
pi_123670590
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 00:46 schreef Tim86 het volgende:
Vervolg op The Collector (=The Collection) is ook best prima vond ik. Kijkt lekker weg :)
The Collector vond ik leuk maar The Collection heb ik 2 keer poging gedaan om te kijken.
De tweede keer heb ik het langer volgehouden maar ook toen voor het eind uitgezet.
Het deed me echt helemaal niks, niet spannend en ook niet eng.
pi_123670966
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 19:00 schreef andre_k het volgende:

[..]

Nee ik bedoelde ook meer in het geval je het nog slechter wil. :D
Nou, dan pas ik zeker! :D
pi_123671317
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 19:18 schreef Gray het volgende:

[..]

Nou, dan pas ik zeker! :D
Die film is wel geroemd om de flashbacks die een hond heeft. _O_
pi_123692849
Gister geprobeerd V/H/S te kijken maar die films zijn gewoon niet aan mij besteed. Ik heb het volgehouden tot en met het eerste verhaaltje maar vond het echt enorm saai en ik erger me constant aan de camera. [REC] is eigenlijk de enige film die ik nog wel tof vind in dit genre.

Toen maar weer eens Haute Tension aangezet _O_. Oke die twist is misschien een beetje debiel maar blijft een enorm vette slasher! Philippe Nahon die met een cirkelzaag in het bos loopt, veel toffer wordt het niet w.m.b. :D.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')