abonnement Unibet Coolblue
pi_123474557
Info
quote:
El Shaarawy maakte op zestienjarige leeftijd zijn debuut voor Genoa in de Serie A. Na drie wedstrijden voor de club te hebben gespeeld, werd de middenvelder in 2010 verhuurd aan Padova. Hier wekte hij de interesse van AC Milan, dat in juni 2011 vijftig procent van zijn transferrechten overnam van Genoa tegen betaling van tien miljoen euro. Als onderdeel van de afspraken ontving Genoa de helft van de transferrechten van Milanees Alexander Merkel. in 2012 werd El Sharaawy na geweldige prestaties 2de voor de golden boy award (talent van europa) achter isco van malaga en voor coutios van chelsea.

El Shaarawy heeft een Egyptische vader en Italiaanse moeder.


Nieuws:
quote:
Stephan El Shaarawy heeft zijn contract bij de Italiaanse topclub AC Milan met een jaar verlengd. De 20-jarige aanvaller heeft zich tot de zomer van 2018 verbonden aan de club waar ook de op dit moment geblesseerde Nigel de Jong onder contract staat.

El Shaarawy scoorde dit seizoen al 16 keer voor AC Milan in de Serie A. Hij bekleedt de tweede plaats op de topschutterslijst, achter aanvaller Edinson Cavani van Napoli.

Statistieken:
pi_123474632
Ze hebben nog meer talent lopen in de jeugd. Zitten een paar veelbelovende spelers tussen.
pi_123475744
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 20:57 schreef Jellereppe het volgende:
Ze hebben nog meer talent lopen in de jeugd. Zitten een paar veelbelovende spelers tussen.
Welke spelers denk jij dat de wereldtop gaan halen dan uit de jeugd? :P
Oh.
pi_123475913
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 21:18 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Welke spelers denk jij dat de wereldtop gaan halen dan uit de jeugd? :P
Dat durf ik niet te zeggen, maar Hachim Mastour vind ik ook wel een veelbelovend talent.
pi_123476004
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 21:21 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Dat durf ik niet te zeggen, maar Hachim Mastour vind ik ook wel een veelbelovend talent.
Die ken ik van FM _O_ Ook wel beelden van gezien laatst via Facebook. Zou wel leuk zijn als ze wat jeugd laten doorstromen, i.p.v. al die transfervrije middelmaat zoals een Muntari ofzo.
Oh.
pi_123476174
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 21:23 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Die ken ik van FM _O_ Ook wel beelden van gezien laatst via Facebook. Zou wel leuk zijn als ze wat jeugd laten doorstromen, i.p.v. al die transfervrije middelmaat zoals een Muntari ofzo.
Hij is nog wel heel jong voor het eerste elftal, pas 15 jaar, maar zeker een groot talent op het moment.
pi_123476333
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 21:26 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Hij is nog wel heel jong voor het eerste elftal, pas 15 jaar, maar zeker een groot talent op het moment.
Gewoon op zijn 16e al paar keer laten meedoen met het 1e. Maar dit is het topic van El Shaarawy :P .
Oh.
pi_123476394
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 21:29 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Gewoon op zijn 16e al paar keer laten meedoen met het 1e. Maar dit is het topic van El Shaarawy :P .
Yep, we zullen zeker wat meer van hem horen over een paar jaar.
pi_123476428
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 21:30 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Yep, we zullen zeker wat meer van hem horen over een paar jaar.
Dan krijgt hij zijn eigen topic :P .
Oh.
pi_123476458
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 21:30 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dan krijgt hij zijn eigen topic :P .
Die zal hij zeker krijgen in de toekomst. Milan heeft al toestemming gevraagd aan de Italiaanse voetbalbond om hem een paar keer in het 1ste te laten spelen.

http://www.guardian.co.uk(...)ilan-italy-u15-video
pi_123478191
quote:
6s.gif Op donderdag 28 februari 2013 21:31 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Die zal hij zeker krijgen in de toekomst. Milan heeft al toestemming gevraagd aan de Italiaanse voetbalbond om hem een paar keer in het 1ste te laten spelen.

http://www.guardian.co.uk(...)ilan-italy-u15-video
Daarom is het ook beter dat Milan het financieel moeilijk heeft. Ze hebben top top faciliteiten en daar kunnen/moeten ze nu ook gebruik van maken.
pi_123478387
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 21:56 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Daarom is het ook beter dat Milan het financieel moeilijk heeft. Ze hebben top top faciliteiten en daar kunnen/moeten ze nu ook gebruik van maken.
Yep, ze hebben talent genoeg in de jeugd, die hebben nu meer kansen dan ooit.
pi_123478730
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 21:59 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Yep, ze hebben talent genoeg in de jeugd, die hebben nu meer kansen dan ooit.
Gelukkig maar. Dit zullen nu wel meer Italiaanse clubs gaan doen toch. Die hebben het financieel sowieso wel lastig.
Oh.
pi_123478870
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 22:04 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Gelukkig maar. Dit zullen nu wel meer Italiaanse clubs gaan doen toch. Die hebben het financieel sowieso wel lastig.
Brengt die crisis inderdaad toch nog wat positiefs mee.
pi_123478941
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 22:06 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Brengt die crisis inderdaad toch nog wat positiefs mee.
Nou nog in Engeland :P .
Oh.
pi_123482255
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 22:07 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Nou nog in Engeland :P .
Wie weet als ze zich wat meer gaan richten op de jeugd. Manchester City heeft topaccomadaties, maar koopt spelers alsof het niks is. Hoewel de laatste tijd veel minder.
pi_123482326
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 23:00 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Wie weet als ze zich wat meer gaan richten op de jeugd. Manchester City heeft topaccomadaties, maar koopt spelers alsof het niks is. Hoewel de laatste tijd veel minder.
Ik hoop wel dat ze daar ook meer met jeugd doen. Maar die hebben geld zat met al die rijke eigenaren. En rijk maakt lui, kopen ze liever een speler die er al staat dan een talent door te laten groeien naar de basis.
Oh.
pi_123482401
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 23:02 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik hoop wel dat ze daar ook meer met jeugd doen. Maar die hebben geld zat met al die rijke eigenaren. En rijk maakt lui, kopen ze liever een speler die er al staat dan een talent door te laten groeien naar de basis.
Dat klopt. Puissant rijke sjeiks of Amerikanen die niet om kijken van een paar miljoenen hier en daar.
pi_123482528
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 23:03 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Dat klopt. Puissant rijke sjeiks of Amerikanen die niet om kijken van een paar miljoenen hier en daar.
Daarom hoop ik ook dat dat Financial Fair Play een beetje gaat werken. Gewoon dat er meer jeugd is, en dat je niet naar allemaal vreemdelingenlegioenen zit te kijken.
Oh.
pi_123482661
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 23:05 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Daarom hoop ik ook dat dat Financial Fair Play een beetje gaat werken. Gewoon dat er meer jeugd is, en dat je niet naar allemaal vreemdelingenlegioenen zit te kijken.
In veel ploegen spelen misschien 1 of 2 spelers mee die niet van allochtone afkomst zijn. Dat is inderdaad geen goede weerspiegeling van het team. Best schrikbarend. Manchester City voetbalt zowat geen Engelsman.
pi_123482766
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 23:07 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

In veel ploegen spelen misschien 1 of 2 spelers mee die niet van allochtone afkomst zijn. Dat is inderdaad geen goede weerspiegeling van het team. Best schrikbarend. Manchester City voetbalt zowat geen Engelsman.
Manchester City heeft nog wel Barry, Milner, Lescott en Richards. Maar het is inderdaad niet veel. Als het aan mij ligt komt er een 8+3 regel. Met maar 3 buitenlanders in je team dus. Wat niet gaat gebeuren door de EU regels.
Oh.
pi_123482846
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 23:09 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Manchester City heeft nog wel Barry, Milner, Lescott en Richards. Maar het is inderdaad niet veel. Als het aan mij ligt komt er een 8+3 regel. Met maar 3 buitenlanders in je team dus. Wat niet gaat gebeuren door de EU regels.
Dat zie ik inderdaad niet gebeuren, maar dat het drastisch minder moet is zeker.
pi_123483080
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 23:10 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Dat zie ik inderdaad niet gebeuren, maar dat het drastisch minder moet is zeker.
Ik hoop maar dat het goed komt. Dan krijg je weer echt Italiaanse teams tegen Engelse teams ofzo, en niet gewoon 2 vreemdelingenlegioenen tegen elkaar. Ook bij Ajax spelen nu vrij weinig Nederlanders, wat wel minder is.
Oh.
pi_123483323
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 23:14 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik hoop maar dat het goed komt. Dan krijg je weer echt Italiaanse teams tegen Engelse teams ofzo, en niet gewoon 2 vreemdelingenlegioenen tegen elkaar. Ook bij Ajax spelen nu vrij weinig Nederlanders, wat wel minder is.
Oldskool voetbal. Het komt zeker wel goed, maar het kost veel tijd.
pi_123483461
quote:
6s.gif Op donderdag 28 februari 2013 23:18 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Oldskool voetbal. Het komt zeker wel goed, maar het kost veel tijd.
Ik weet nog niet zo zeker of het goed komt. Al die sjeiks nemen het voetbal over.
Oh.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')