abonnement Unibet Coolblue
pi_123470651


SPOILER: Processor
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Werkgeheugen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: GPU: Graphics Processing Unit (Videokaart)
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Merk/bouwkwaliteit en ondersteuning voor Android-versies
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Connectiviteit/Specificaties
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

(dikgedrukt = ICS voorgeïnstalleerd + vrij recent/onderweg)
Iconia Tab A100 / A110 / A200 / A210 / A211 / A500 / A510 / A700

101 G9
/ 80 G9 / Carbon / Arnova G3-series (budget-dochter) 101 XS
Eee Pad SL101 / MeMo / TF101 / TF201 / TF700 / TF300 / Padfone
HTC Flyer / HTC Jetstream / HTC Quattro
XOOM / XOOM2 / XOOM2 ME
Galaxy Tab 7 / 7 V2 / 7.7 / 8.9 / 10.1 / 10.1 V2
Tablet S / P

Google Nexus | Toshiba | Packard Bell | LG | Point of View | Kindle | Huawei | Adam Notion Ink | Viewsonic | Yarvik


Populaire ChinaTab brands: Ainol, Onda, Bmorn, Cube, Ramos, SmartQ, Teclast, Window (Yuandao), Zenithink


Enkele Chinese webshops:


Enkele AliExpress stores: • Elijah StoreUGoodBuyEternal TeamGrace TeamGrace Top TradeGrace Intl
In China kun je verder in de webshops zoeken via ChinaPrices. Eventueel kun je ook Chinatabs halen van Taobao/Tmall (zoals de officiële Ainol-store), een Chinagigant met vele vendors die binnen China leveren; sites als MisterTao (BIC) en Zarmark (Jack) bestellen die voor je en sturen de goederen naar je door. Vergeet niet dat het importeren van goederen uit het buitenland mogelijk heffingen met zich meebrengt. Voor meer informatie kijk je op douane.nl .

Coupons
panda4fok = 5% korting bij Pandawill | fb2012fiver = 5% korting bij MP4Nation
Couponsites: Tjoos | Retailmenot
Voor sites als Buyincoins & MisterTao is eventueel ook recommenderkorting te snaaien. Let op user signatures.

Non-China
Voor de tablets die in Nederland beschikbaar zijn kun je terecht op de officiële websites en bij de bekende elektronicawinkels zoals BCC, Dixons, Dynabite, etc. Natuurlijk kun je ook even kijken op check.fok.nl, Google Shopping en pricewatch. Je hebt tegenwoordig ook vaak verkapte Chinatabs bij winkels als Trekpleister, Kruidvat, Bart Smit, Intertoys en Kijkshop voor redelijke prijzen. Als je op budget zit en garantie in Nederland en geen gedoe wilt, is het een idee om naar zulke tablets te kijken, een enkele kan zowaar een leuke koop zijn. Wel eerst goed research doen!
Europabreed op Geizhals of Amazon.co.uk.


Aantal apps & games in de Play Store, statistiek door AppBrain. (Verdere statistiek: AndroLib)

Interessante sites
Nederlands:
| Tablets Magazine | TabletGuide | Portablegear | Androidworld | Androidtablet | Tabletworld |
Internationaal:
| Play Store (voorheen Android Market) | AppBrain | Engadget | Slashgear | CNET | PC Magazine | Phone Arena | DigiTimes | Tabletrepublic | Lilliputting | Tablet PC Review | Arctablet Blog | Slatedroid | XDA Developers | Modaco |
China:
| Giz-China | Shanzai | Micdigi | imp3.net |

Third party markets: | BlackMart Alpha | Amazon appstore | Getjar |
(Als bijvoorbeeld je Chinese tablet niet ondersteund wordt door een gratis app zoals YouTube)

Vorige delen
Android tablet discussie topic-keten

OP V2.0 - V2.1 door: shiznuts
జ్ఞ‌ా
pi_123470677
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_123470739
quote:
Shiz! Daar hebben we toch een reeksfunctionaliteit voor? En het leftprev.png-knopje
జ్ఞ‌ా
pi_123470782
Duh. Weet ik. Maar jij zei 'Next' en ik vond het gewoon leuk om dat op te volgen met 'Previous'. :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_123470818
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 19:52 schreef shiznuts het volgende:
Duh. Weet ik. Maar jij zei 'Next' en ik vond het gewoon leuk om dat op te volgen met 'Previous'. :P
Ah zo :+.
జ్ఞ‌ా
pi_123470918
Had trouwens niet meegekregen dat je meepostte in het topic.
Wat voor tablet(s) heb jij eigenlijk? :D
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_123471187
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 19:54 schreef shiznuts het volgende:
Had trouwens niet meegekregen dat je meepostte in het topic.
Wat voor tablet(s) heb jij eigenlijk? :D
Ik volg 't al een tijdje. Wil er op termijn eentje kopen :s). En dan cyanogenmod erop zetten (dat ken ik en bevalt mij goed op mijn telefoon).

Maar op de cyanogenmodsite staan alleen de merken die ze in de NL-winkels ook zouden verkopen volgens mij. Wat anders dan de Chinese tablets die ik hier voorbij zie komen.

Welke heb jij? En met welke rom?
జ్ఞ‌ా
pi_123473015
lol, you don't wanna know. :P

Heb hier liggen (op chronologische volgorde) Archos 101IT G8 (scherm doet vaag), Hyundai A7HD, Ainol Novo7 Elf II (scherm gebarsten), Ainol Novo7 Aurora II, Ainol Novo7 Fire, Archos GameTab & Ainol Novo10 Hero II.

En er ligt ook nog een wrapped Archos 7 Home Tablet, maar die gaat als cadeau weg.

M'n main use tablet is de Fire. Met Patt Moss ROM.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_123473159
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 20:29 schreef shiznuts het volgende:
lol, you don't wanna know. :P

Heb hier liggen (op chronologische volgorde) Archos 101IT G8 (scherm doet vaag), Hyundai A7HD, Ainol Novo7 Elf II (scherm gebarsten), Ainol Novo7 Aurora II, Ainol Novo7 Fire, Archos GameTab & Ainol Novo10 Hero II.

En er ligt ook nog een wrapped Archos 7 Home Tablet, maar die gaat als cadeau weg.

M'n main use tablet is de Fire. Met Patt Moss ROM.
Dayumn.

Welke zou je aanraden qua prijs/kwaliteit?
జ్ఞ‌ా
pi_123473251
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 20:29 schreef shiznuts het volgende:
lol, you don't wanna know. :P

Heb hier liggen (op chronologische volgorde) Archos 101IT G8 (scherm doet vaag), Hyundai A7HD, Ainol Novo7 Elf II (scherm gebarsten), Ainol Novo7 Aurora II, Ainol Novo7 Fire, Archos GameTab & Ainol Novo10 Hero II.

En er ligt ook nog een wrapped Archos 7 Home Tablet, maar die gaat als cadeau weg.

M'n main use tablet is de Fire. Met Patt Moss ROM.
Een grootverzamelaar, haha :D
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_123473315
De Fire is wel erg fijn, compacte 7" maar toch 5000mAh, bluetooth, 1280x800 IPS scherm etc.
Mooie Cheese-case erbij en you're set.

Maar andere merken maken ook erg mooie tabs natuurlijk.

Zelf lijkt me die Exynos W42 van Ramos ook wel wat, maar toch ga ik denk ik voor een van de RK3188 tablets die nog uit gaan komen. Mooie quadcore Full HD versie met 2GB RAM.
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 20:33 schreef relativity het volgende:

[..]

Een grootverzamelaar, haha :D
One for every day of the week. You know how I roll. :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 28 februari 2013 @ 20:36:19 #12
327191 RobertNL
For your gear.
pi_123473433
quote:
3s.gif Op donderdag 28 februari 2013 19:59 schreef µ het volgende:

[..]

Ik volg 't al een tijdje. Wil er op termijn eentje kopen :s). En dan cyanogenmod erop zetten (dat ken ik en bevalt mij goed op mijn telefoon).

Maar op de cyanogenmodsite staan alleen de merken die ze in de NL-winkels ook zouden verkopen volgens mij. Wat anders dan de Chinese tablets die ik hier voorbij zie komen.

Welke heb jij? En met welke rom?
Dacht dat de Ainol ELF 2 een CM rom had ;) (is al wel wat ouder, maar wellicht ook redelijk goedkoop te krijgen).
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_123473509
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 20:36 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Dacht dat de Ainol ELF 2 een CM rom had ;) (is al wel wat ouder, maar wellicht ook redelijk goedkoop te krijgen).
Waar vind ik die? :s).

Ik kijk wel naar specs die langskomen, maar niet naar prijzen en links :P. En hoe zit het met importheffingen?
జ్ఞ‌ా
pi_123473717
Via de gebruikelijke China-kanalen, over bestellen, verzenden en import lees je je het beste ff in: GC / [Chinese Webshops] Topic #244 Laders met gratis CHEMO kuur!
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 28 februari 2013 @ 21:41:31 #15
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_123477164
Zo. Ik heb voor mezelf de knoop doorgehakt en 'as I type' is mijn Ainol Spark onderweg. Na goed overleg met Elijah (July) heb ik de gok maar gewaagd. 200 euro afgetikt met de creditcard. Je kunt overigens nu niet meer betalen met iDEAL op aliexpress, dat dat ook even gezegd is. Gooi wel het eea aan ervaringen hierheen als ik 'm binnen heb :)
Koekje d'r bij?
pi_123478002
Daar ga je enorm spijt van krijgen, wat een slechte move.

.. :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 1 maart 2013 @ 00:29:33 #17
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_123486931
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 21:53 schreef shiznuts het volgende:
Daar ga je enorm spijt van krijgen, wat een slechte move.

.. :P
De beste 9.7incher op dit moment. Sja, ik zie wel, rond ainol wordt altijd wel het eea gedaan qua custom rom development, ik wacht t af. *O*

.... en bedankt shiz :9

p.s. Die RK3188 is volgens de geruchten (from what I've heard) niet zo superb als wordt geclaimd. wat power management issues (trekt batterij snel leeg) en compatibilty issues. Maar dat wordt ook afwachten :P
Koekje d'r bij?
  vrijdag 1 maart 2013 @ 05:21:08 #18
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_123488992
Paar nOOb-vraagjes:

- Als je voor de tablet spul aanschaft in de play-store, kun je dan diezelfde content ook downloaden voor je android phone en straks wellicht je OUYA enzo!?

- Ik was afgelopen maandag bij een vriend die een 'kastje' had gekocht waarmee hij gratis allemaal zenders en films kon 'streamen', o.a. HBO enzo. Ik neem aan dat het kastje gewoon op Android draaide, en vandaar de vraag of dat dan ook mogelijk is op de tablet!? Het programma dat hij draaide was XBMC, maar geen idee hoe hij al dat gratis streaming voor elkaar had gekregen, want het kastje werd gewoon zo verkocht.... (inclusief 2GB ruimte en HDMI enzo)
  vrijdag 1 maart 2013 @ 08:47:30 #19
327191 RobertNL
For your gear.
pi_123489932
quote:
2s.gif Op donderdag 28 februari 2013 20:37 schreef µ het volgende:

[..]

Waar vind ik die? :s).

Ik kijk wel naar specs die langskomen, maar niet naar prijzen en links :P. En hoe zit het met importheffingen?
Hier staat het e.e.a (weet niet hoet het met updates zit ivm unoffical port). Je kan zoeken op Slatedroid.com daar loopt er ook een topic over).

quote:
99s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 05:21 schreef Yi-Long het volgende:
Paar nOOb-vraagjes:

- Als je voor de tablet spul aanschaft in de play-store, kun je dan diezelfde content ook downloaden voor je android phone en straks wellicht je OUYA enzo!?

- Ik was afgelopen maandag bij een vriend die een 'kastje' had gekocht waarmee hij gratis allemaal zenders en films kon 'streamen', o.a. HBO enzo. Ik neem aan dat het kastje gewoon op Android draaide, en vandaar de vraag of dat dan ook mogelijk is op de tablet!? Het programma dat hij draaide was XBMC, maar geen idee hoe hij al dat gratis streaming voor elkaar had gekregen, want het kastje werd gewoon zo verkocht.... (inclusief 2GB ruimte en HDMI enzo)
- Play store wel, OUYA niet (want die krijgt een eigen store, wellicht gaat Play store door knutselaars wel op de ouya gezet worden maar dan werkt de Ouya store niet meer).
- Hoe groot was dat kasje (creditcard?) dan is het een Raspberry Pi, als het een stick of groter kastje was dan is het wellicht Android maar dat lijkt mij ivm met hardware decoding van films onwaarschijnlijk.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  vrijdag 1 maart 2013 @ 09:23:02 #20
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_123490556
quote:
99s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 05:21 schreef Yi-Long het volgende:
Paar nOOb-vraagjes:

- Als je voor de tablet spul aanschaft in de play-store, kun je dan diezelfde content ook downloaden voor je android phone en straks wellicht je OUYA enzo!?

- Ik was afgelopen maandag bij een vriend die een 'kastje' had gekocht waarmee hij gratis allemaal zenders en films kon 'streamen', o.a. HBO enzo. Ik neem aan dat het kastje gewoon op Android draaide, en vandaar de vraag of dat dan ook mogelijk is op de tablet!? Het programma dat hij draaide was XBMC, maar geen idee hoe hij al dat gratis streaming voor elkaar had gekregen, want het kastje werd gewoon zo verkocht.... (inclusief 2GB ruimte en HDMI enzo)
Google play maakt wel onderscheid tussen je telefoon en je tablet.
Ik heb/had een aantal apps voor mijn telefoon gekocht en afhankelijk van de ontwikkelaar zijn die beschikbaar voor je tablet.

Bijvoorbeeld Poweramp dat ik gekocht had voor mijn telefoon is niet beschikbaar op mijn tablet. Daarentegen gReader Pro is gewoon geupdate en heeft zelfs een vrij redelijke tablet interface.
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²
&nbsp
Vi Veri Veniversum Vivus Vici
pi_123491752
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 09:23 schreef BurnaBoy het volgende:

[..]

Google play maakt wel onderscheid tussen je telefoon en je tablet.
Ik heb/had een aantal apps voor mijn telefoon gekocht en afhankelijk van de ontwikkelaar zijn die beschikbaar voor je tablet.

Bijvoorbeeld Poweramp dat ik gekocht had voor mijn telefoon is niet beschikbaar op mijn tablet. Daarentegen gReader Pro is gewoon geupdate en heeft zelfs een vrij redelijke tablet interface.
Niet helemaal correct. Sommige apps vragen gewoon bepaald specs van je toestel en dit heeft niet steeds iets te maken met het feit of het nu over een telefoon of tablet gaat. Sommige apps willen bv een back camera, waar niet alle tablets over beschikken. Het is wel zo dat je eens een app hebt gekocht je deze app op alle door deze app ondersteunde android-devices mag installeren zonder verdere kost. Meestal als ik een nieuw android device heb dan ga ik via mijn pc naar de playstore en selecteer ik daar de apps die ik op mijn nieuwe andoid device wil.

quote:
- Play store wel, OUYA niet (want die krijgt een eigen store, wellicht gaat Play store door knutselaars wel op de ouya gezet worden maar dan werkt de Ouya store niet meer).
Waarom zou OUYA-store niet meer werken eens je de playstore installeert. Volgens mij kan je zoveel stores gebruiken als je zelf wil (blackmarket, pandaapp, getjar, ...)

[ Bericht 5% gewijzigd door Fasroslis op 01-03-2013 10:22:55 ]
pi_123492179
Stomme vraag misschien maar is het mogelijk en hoe dan, om foto's van een camera (SD) rechtstreeks naar novo 7 fire te kopieren?

ik wil hem gaan gebruiken op vakantie om direct fotos door te kunnen sturen maar dan moet ik ze wel direct op de tablet kunnen zetten.
  vrijdag 1 maart 2013 @ 10:37:48 #23
327191 RobertNL
For your gear.
pi_123492230
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 10:17 schreef Fasroslis het volgende:

[..]

Niet helemaal correct. Sommige apps vragen gewoon bepaald specs van je toestel en dit heeft niet steeds iets te maken met het feit of het nu over een telefoon of tablet gaat. Sommige apps willen bv een back camera, waar niet alle tablets over beschikken. Het is wel zo dat je eens een app hebt gekocht je deze app op alle door deze app ondersteunde android-devices mag installeren zonder verdere kost. Meestal als ik een nieuw android device heb dan ga ik via mijn pc naar de playstore en selecteer ik daar de apps die ik op mijn nieuwe andoid device wil.

[..]

Waarom zou OUYA-store niet meer werken eens je de playstore installeert. Volgens mij kan je zoveel stores gebruiken als je zelf wil (blackmarket, pandaapp, getjar, ...)
Dacht dat je daar voor root moest hebben (en root is uitsluiting voor de Ouya store meen ik gelezen te hebben. Sideloaden mag wel overigens ;)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  vrijdag 1 maart 2013 @ 10:38:07 #24
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_123492237
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 10:17 schreef Fasroslis het volgende:

[..]

Niet helemaal correct. Sommige apps vragen gewoon bepaald specs van je toestel en dit heeft niet steeds iets te maken met het feit of het nu over een telefoon of tablet gaat. Sommige apps willen bv een back camera, waar niet alle tablets over beschikken. Het is wel zo dat je eens een app hebt gekocht je deze app op alle door deze app ondersteunde android-devices mag installeren zonder verdere kost. Meestal als ik een nieuw android device heb dan ga ik via mijn pc naar de playstore en selecteer ik daar de apps die ik op mijn nieuwe andoid device wil.

[..]

Waarom zou OUYA-store niet meer werken eens je de playstore installeert. Volgens mij kan je zoveel stores gebruiken als je zelf wil (blackmarket, pandaapp, getjar, ...)
Poweramp is een muziekspeler, die vraagt niet om gps/internet of andere rare dingen die mijn Tab niet zou hebben.
Het hangt wel af van de dev want de androidversie van mijn tab is gelijk aan de van mijn telefoon.
Verder klopt je verhaal wel.
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²
&nbsp
Vi Veri Veniversum Vivus Vici
  vrijdag 1 maart 2013 @ 10:41:25 #25
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_123492308
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 10:35 schreef forzavit het volgende:
Stomme vraag misschien maar is het mogelijk en hoe dan, om foto's van een camera (SD) rechtstreeks naar novo 7 fire te kopieren?

ik wil hem gaan gebruiken op vakantie om direct fotos door te kunnen sturen maar dan moet ik ze wel direct op de tablet kunnen zetten.
Heeft die novo fire ondersteuning voor microsd kaartjes? Dan zou je met een adapter dat kaartje in je camera kunnen steken. Zo zou het kunnen werken. Anders kan het ook via usb als dat ding ondersteuning heeft voor MHL. Ik kan dat wel even testen om mijn Novo 7 Venus.
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²
&nbsp
Vi Veri Veniversum Vivus Vici
pi_123492373
Dat zou top zijn! Thanks

Probleem met de micro SD kaartjes is dat dit ten koste gaat van de read/write snelheid van het kaartjes in de camera aangezien de adapter de snelheden niet aankan.
pi_123492436
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 10:37 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Dacht dat je daar voor root moest hebben (en root is uitsluiting voor de Ouya store meen ik gelezen te hebben. Sideloaden mag wel overigens ;)
Vermoed dat je zal moeten rooten om de playstore erop te krijgen, maar eens hij erop staat kan je weer unrooten en dus op die manier zal je mi de 2 stores wel naast elkaar kunnen draaien. Nu ja dit is natuurlijk wat gokken over een device dat nog niet uit is.
  vrijdag 1 maart 2013 @ 14:50:07 #28
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_123500966
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 08:47 schreef RobertNL het volgende:

- Hoe groot was dat kasje (creditcard?) dan is het een Raspberry Pi, als het een stick of groter kastje was dan is het wellicht Android maar dat lijkt mij ivm met hardware decoding van films onwaarschijnlijk.
Ik denk dat het zoiets was: http://www.boxtoptheater.(...)-xbmc-pre-configured

Zal morgen of overmorgen even vragen of hij een naam voor me heeft. Als het Android is, dan zou in theorie een krachtige tablet het dus ook moeten kunnen, toch!?
pi_123501409
Ik hoop dat mijn Pipo M9 vandaag wordt verzonden, moet 'm volgende week vrijdag binnen hebben!
pi_123502648
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 14:59 schreef cb2013 het volgende:
Ik hoop dat mijn Pipo M9 vandaag wordt verzonden, moet 'm volgende week vrijdag binnen hebben!
Wij mij is hij nu net vertrokken van de Hong Kong vestiging van DHL. Ben benieuwd wanneer ik hem ook daadwerkelijk krijg.
  vrijdag 1 maart 2013 @ 15:36:01 #31
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_123502966
quote:
99s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 14:50 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Ik denk dat het zoiets was: http://www.boxtoptheater.(...)-xbmc-pre-configured

Zal morgen of overmorgen even vragen of hij een naam voor me heeft. Als het Android is, dan zou in theorie een krachtige tablet het dus ook moeten kunnen, toch!?
Ligt helemaal aan de chipset die gebruikt wordt. Zo is er goede ondersteuning van XBMC op Amlogic devices. De GBox midnight bijvoorbeeld is inderdaad een kastje, net als Pivos en dat ding van j1nx.nl die ook XBMC ondersteunen. Je wilt hardware decoding hebben zodat alles vloeiend verloopt en niet hapert. De NEO X5 krijgt trouwens ook continue updates. :) Maar goed, kijk voor Mediacentertoepassingen ff in dat topic:
DIG / Android Sticks en Mediacenters #1 - Making ordinary tv's smart
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_123505718
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 10:43 schreef forzavit het volgende:
Dat zou top zijn! Thanks

Probleem met de micro SD kaartjes is dat dit ten koste gaat van de read/write snelheid van het kaartjes in de camera aangezien de adapter de snelheden niet aankan.
Die adapter doet helemaal niets.
Er zitten alleen maar verbindingen in om de vormfactor aan te passen.
(Net 1 open gesloopt)
Dit zal niet de belemmerende factor zijn.
  vrijdag 1 maart 2013 @ 18:56:08 #33
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_123510150
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 10:43 schreef forzavit het volgende:
Dat zou top zijn! Thanks

Ik heb hier een camera die zich voordoet als usb disk en die werd gewoon prima herkend, kon zo alles kopiëren naar de tab dus het enige wat je even moet halen is zo'n micro usb naar usb host kabeltje. Ziet er over het algemeen ongeveer zo uit.

Is op dealextreme wel te scoren voor onder de 5 euro.
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²
&nbsp
Vi Veri Veniversum Vivus Vici
pi_123533740
Ga man Aliexpress order van een Pipo M9 annuleren. Heb het voor een vakantie nodig, en duurt een week voor processing.... omg :s

edit: Ik zie dus dat de tablet automatisch wordt gecanceld als het morgen niet wordt verzonden. Ik wacht wel 24 uur. Ik moet de tablet dan wel 11 maart binnen hebben. Hoop dat het zo snel gaat met DHL
pi_123534292
Je denkt Pipo, nooit eerder van gehoord, blijkt dat ze dit jaar al voor de 3e keer op de CeBIT staan in Frankfurt.
Duidelijk aspiraties buiten China.
  zaterdag 2 maart 2013 @ 13:57:27 #36
327191 RobertNL
For your gear.
pi_123534472
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 13:51 schreef Mehari het volgende:
Je denkt Pipo, nooit eerder van gehoord, blijkt dat ze dit jaar al voor de 3e keer op de CeBIT staan in Frankfurt.
Duidelijk aspiraties buiten China.
Was (bij mij) wel bekend :) ZIjn ook best wat OEMS van (Spanje, Nederland, Frankrijk weet ik ;)).
Hyundai heeft er zo ook en aantal evenals nog een aantal merken (o.a Ramos die ook op beurzen buiten Aizië staat).
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_123536098
hyundai in ieder geval is al langer bekent van oa monitoren.
heb ik ook een tv van welke ook onder de naam Marantz verkocht is voor ongeveer het dubbele als wat ik betaald heb.
Zou ik ook zonder twijfelen een tablet van kopen, de tv is echt prima.
pi_123545290
Mijn Pipo M9 in Leipzig nu. Een aparte update staat er nu ook bij:
Door een technisch probleem is de zending momenteel vertraagd in afwachting van verdere afhandeling. Hij staat ON HOLD. Zou mogelijk te maken kunnen hebben dat ze morgen dat ding toch niet kunnen leveren, en hij nog even wacht op een latere vlucht.
  zaterdag 2 maart 2013 @ 19:26:55 #39
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_123545573
Morgen is een zondag ;)
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  zaterdag 2 maart 2013 @ 21:29:18 #40
327191 RobertNL
For your gear.
pi_123550434
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 19:26 schreef Klonk het volgende:
Morgen is een zondag ;)
Daarom laten ze hem dus wachten (dan kan hij met de maandag pakketten direct hier heen ;))
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  zaterdag 2 maart 2013 @ 22:43:05 #41
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_123553789
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 19:18 schreef Elysee het volgende:
Mijn Pipo M9 in Leipzig nu. Een aparte update staat er nu ook bij:
Door een technisch probleem is de zending momenteel vertraagd in afwachting van verdere afhandeling. Hij staat ON HOLD. Zou mogelijk te maken kunnen hebben dat ze morgen dat ding toch niet kunnen leveren, en hij nog even wacht op een latere vlucht.
Mijn Ainol ligt nu ook in Leipzig *O*
Normaliter blijft ie daar een dag liggen en gaat ie op de zondag door naar frankfurt oid en dan zondagnacht naar Amsterdam.

Apart in mijn zending overigens dat hij 24 uur niet geupdate werd. Hij werd donderdagavond tegen een uur of 9 op 'departed' uit HK gezet en pas een dag (vrijdag 21:00) stond hij op 'processed' in leipzig. Daar is dus ook geen arrival gescand. Tis altijd lullig met pakketjes geshipt op donderdag en vrijdag, dat ze via duitsland gaan, maar blijkbaar wil DHL de pakjes 'on the move' houden. Van maandag t/m woensdag worden ze rechtstreeks naar Amsterdam gestuurd.

Overigens nog een relevante toevoeging, DHL/douane berekent je kosten op de volgende manier (invoice waarde + 70% van de geschatte(!) verzendkosten) x0.21. Bij mijn neo n002i stond er 50$ op het pakketje, (~37 euro) maar had de douane doodleuk gegokt dat 70% van mijn verzendkosten 89!!!!! euro was - voor een pakje van 500 gram. Zo kwam ik op een totaal van 127 euro waar ik 21% van moest betalen, 26,61, Belachelijk, maar okee. Mocht je de kans krijgen, vraag dan je seller de shipping costs te vermelden op de invoice, zodat de douane dit gebruikt ipv een schatting. De douane gebruikt namelijk een schatting (een belachelijke, dat wel) omdat er geen shipping kosten op je invoice staat. Dat kan je heel veel geld besparen bij pakketjes via DHL.
Koekje d'r bij?
pi_123559661
Heeft er iemand al een Cube U30GT2 besteld?
Op aliexpress zie ik enkele advertenties staan met in de naam "In stock".
  zondag 3 maart 2013 @ 02:15:04 #43
374799 Janesh
babyboomer and retired .
pi_123561343
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 19:18 schreef Elysee het volgende:
Mijn Pipo M9 in Leipzig nu. Een aparte update staat er nu ook bij:
Door een technisch probleem is de zending momenteel vertraagd in afwachting van verdere afhandeling. Hij staat ON HOLD. Zou mogelijk te maken kunnen hebben dat ze morgen dat ding toch niet kunnen leveren, en hij nog even wacht op een latere vlucht.
From Pipo website http://www.slatedroid.com(...)_findpost__p__662306

Quote

Q106 (M9), PiPO first quad-core tablet is launched
Sat,23,February 2013:02:23 marketing 1094 Comment Latest

Q106 is with Rockchip 3188, quad core CPU, 1.6Ghz, 28nm

Samples are available now

Mass production to the market will be mid of March :?

Benchmark test reference: Antutu 3.1: 18013
. You know we all became mathematicians for the same reason: we were lazy
  zondag 3 maart 2013 @ 09:48:25 #44
327191 RobertNL
For your gear.
pi_123564313
quote:
6s.gif Op zondag 3 maart 2013 02:15 schreef Janesh het volgende:

[..]

From Pipo website http://www.slatedroid.com(...)_findpost__p__662306

Quote

Q106 (M9), PiPO first quad-core tablet is launched
Sat,23,February 2013:02:23 marketing 1094 Comment Latest

Q106 is with Rockchip 3188, quad core CPU, 1.6Ghz, 28nm

Samples are available now

Mass production to the market will be mid of March :?

Benchmark test reference: Antutu 3.1: 18013
Test runs worden ook vaak genoeg verkocht ;) (met alle gevolgen van dien :P)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_123564392
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 18:56 schreef BurnaBoy het volgende:

[..]

Ik heb hier een camera die zich voordoet als usb disk en die werd gewoon prima herkend, kon zo alles kopiëren naar de tab dus het enige wat je even moet halen is zo'n micro usb naar usb host kabeltje. Ziet er over het algemeen ongeveer zo uit.
[ afbeelding ]
Is op dealextreme wel te scoren voor onder de 5 euro.
Geweldig, dank je wel
pi_123575900
Heb ik een annulering aangevraag voor mijn Pip M9, heb ik opeens een DHL tracking gekregen. Ben benieuwd als ik binnen een week mijn tablet ontvang.

[ Bericht 1% gewijzigd door cb2013 op 03-03-2013 16:03:57 ]
  maandag 4 maart 2013 @ 10:00:57 #47
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_123607664
DHL chauffeur onderweg *O* En geen extra kosten volgens de DHL klantenservice. Kleine blijheid-momentjes als je bestelt en laat shippen via DHL *O* [lees: kudos voor ElijahStore! O+ ]
Koekje d'r bij?
  maandag 4 maart 2013 @ 10:14:05 #48
327191 RobertNL
For your gear.
pi_123607957
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 10:00 schreef eleganza het volgende:
DHL chauffeur onderweg *O* En geen extra kosten volgens de DHL klantenservice. Kleine blijheid-momentjes als je bestelt en laat shippen via DHL *O* [lees: kudos voor ElijahStore! O+ ]
de klantenservice heeft het wel eens fout is mijn ervaring. (zelfs nog in de wacht gehangen omdat ze iemand in Zwolle het liet uitzoeken).
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  maandag 4 maart 2013 @ 10:21:14 #49
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_123608133
quote:
1s.gif Op maandag 4 maart 2013 10:14 schreef RobertNL het volgende:

[..]

de klantenservice heeft het wel eens fout is mijn ervaring. (zelfs nog in de wacht gehangen omdat ze iemand in Zwolle het liet uitzoeken).
Sja met mijn NEO heb ik ook een hoop gezeik gehad (iets met klantenservice zegt 27 euro, koerier zegt dat ik niks moet betalen, ineens 10 euro extra aftikken door fout koerier }:| Dat heeft een goeie maand geduurd voordat ik daar die 10 euro 'in credit' kreeg), maar bij de klantenservice zeiden ze dat er op de invoice 25$ stond, en ze had het ook nagevraagd en er stond niks aan kosten bij. Dus ik verwacht (lees: hoop :9 ) niks te betalen, heb ook geen contant geld in huis. Vind het overigens wel belachelijk dat ze in 'Noord Nederland' maar liefst één depot hebben, Zwolle :') En laat dat nou net zo'n beetje halverwege Nederland liggen voor mij in het hoge noorden. Moest door een fout van de koerier een keertje helemaal daar heen }:| Niet aan te raden met het OV want dat depot ligt in zwolle-noord, en niet normaal bereikbaar met de bus/trein :N

Ah we zien wel, moet nog naar college om 1 uur, en als ze dan niet geweest zijn dan laat ik ze wel morgen komen. 8)7
Koekje d'r bij?
  maandag 4 maart 2013 @ 10:26:54 #50
327191 RobertNL
For your gear.
pi_123608285
Ja het depot zit daar ideaal:')
En dan sta je daar, druk je op de bel doen ze niet open....

FedEx zit nog verder naar het zuiden als ik het mij goed herinner, gelukkig kwamen die op afspraak nog een keer langs omdat de chauffeur mij de eerste keer "vergeten" was
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  maandag 4 maart 2013 @ 10:35:42 #51
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_123608493
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 10:26 schreef RobertNL het volgende:
Ja het depot zit daar ideaal:')
En dan sta je daar, druk je op de bel doen ze niet open....

FedEx zit nog verder naar het zuiden als ik het mij goed herinner, gelukkig kwamen die op afspraak nog een keer langs omdat de chauffeur mij de eerste keer "vergeten" was
Serieuze first world problems dit idd :9 :*

Eternal Team wist mij overigens te melden dat de eerste U30GT2s volgende week verwacht worden :) Mocht ik die ainol door het raam willen smijten (doe ik dat alsnog niet) maar dan is dat dus nog een mooi alternatief :)

Ennnn nu even verder met m'n paper #procrastination ( O+ fok)
Koekje d'r bij?
pi_123612744
Twijfel, twijfel... Teclast P88 dual core, Ployer MOMO8 of ONDA V812

Iemand tips of ideeen?

(Waarom worden er toch zoveel chinese tabs uitgebracht?!....)
pi_123613609
Net mijn Pipo M9 binnen gekregen. Wat een mooi ding! Stukken compacter dan de 10.1 Ainol Hero II. Voelt net wat meer solide. Zal zo een hoop foto´s uploaden.

Bijgeleverd in een apart doosje dat naast het dunne tabletdoosje zatħ
- lader met EU plug
- micro-usb naar male usb
- micro-usb naar female usb
- in ear oordopjes

quote:
Pipo M9




In vergelijking met de Ainol Novo 10 Hero II (beide een 10.1 inch tablet, toch duidelijk verschil in grootte). De linker is de Pipo M9.

Hier de Pipo M9 bovenop (de Ainol Novo 10 Hero II). Als het scherm uit staat zijn er blokjes te zien. Ziet er vreemd uit maar merk je niets van wanneer hij aan staat.

De diktes verschillen maar nauwelijks (Pipo M9 ietsjes dunner, links). De afwerking van de Pipo is daarentegen wel wat beter rondom de randen.

De zijkanten zijn van een plastic gemaakt (voor grip) en het middenpaneel van een geborsteld metaal. Voelt lekker aan.

Tenslotte alle knoppen en in- uitgangen die zich aan de bovenkant bevinden. Er zit dus ook een resetknopje op!


[ Bericht 43% gewijzigd door Elysee op 04-03-2013 13:30:00 ]
pi_123620359
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 13:05 schreef Elysee het volgende:
Net mijn Pipo M9 binnen gekregen
Zeker mooi ding! Ben benieuwd naar de prestaties... Denk dat ik de Pipo M9 ook maar ga kopen, zeg zelf: Pipo klinkt toch als kwaliteit!

Waar heb jij hem gekocht?

[ Bericht 0% gewijzigd door jostiebent op 04-03-2013 16:41:01 ]
  maandag 4 maart 2013 @ 17:03:36 #55
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_123622817
Tablet binnen.... heeft ElijahStore me een ZWARTE opgestuurd terwijl er in de omschrijving duidelijk op alle fotos een WITTE te zien is... geloof je toch zelf niet }:| Ga ik echt nog even over klagen hoor... geez 8)7 maak wel even wat fotos, tablet voelt wel goed aan.
Koekje d'r bij?
pi_123624109
Hoe zit het met als je een DHL trackingcode krijgt, en de site van DHL zegt dat er niets te vinden is op dat trackingnummer. Duurt dat een paar dagen?

De rest gefeliciteerd ik lees graag over de Pipo M9

[ Bericht 6% gewijzigd door cb2013 op 04-03-2013 17:42:54 ]
pi_123624473
Ben benieuwd of de wifi en scherm kwaliteit goed is van de Pipo m9, dan gaat deze zeker me oude HTC Flyer vervangen.
pi_123625243
Ben nu ook wel benieuwd naar deze pipo M9 of de Ainol Spark
Eleganza, waar heb je deze gekocht, ik bedoel bij wie op alie express ?
HTC Desire HD /Revolution HD 7
Asus infinity TF700 / CLEANROM 3.1
NEO NOO2 / T12
pi_123625503
quote:
Pipo M9

De tablet - feeling en uiterlijk:

Meteen bij het uitpakken van de doos was ik verwonderd, wat lijkt ie klein! Ik was oprecht verbaasd over de compactheid van de tablet en vroeg mij af of het wel echt een 10.1 inch tablet was. Met name de dunne bezels maken de tablet een stuk kleiner dan zijn 10.1 grootte maatje de Ainol Novo Hero II, die ik nu ook voor mij heb liggen. Een besparing hierop geeft de Pipo ontzettend veel flair, maar met name de bouwkwaliteit spreekt boekdelen. Doordat er dus ongeveer hetzelfde (of meer?) in een kleinere behuizing is gepropt lijkt hij wat zwaarder maar is hij het zeker niet (Pipo 574g Hero II 647g). Daarnaast voelt de tablet ook een stuk robuuster aan en is de afwerking rond de glasrand wat netter gedaan dan bij de Hero II. Er doet zich echter wel iets vreemds voor, wanneer je naar het (donkere) scherm kijkt kun je ‘vakjes’ van het touchpaneel zien. Dit geeft de tablet in een donkere setting een wat vreemd gezicht, en af en toe valt het toch best wel op.
Wat betreft de dikheid scheelt het maar weinig, al heb ik het gevoel dat de achterkantranden bij de Pipo wat boller zijn en het bij de Hero II wat meer geleidelijk loopt. Maar dit is maar miniem. Wat betreft de achterkant, aan beide zijkanten heeft het geborstelde metaal plaats moeten maken voor een plastic met ‘grip’. Dit voelt prima aan en de afwerking is goed. Twee kleine spleten tussen de twee materialen vormen de speakers (dus in stereo). In vergelijking met de Hero II is de camera een stuk beter zichtbaar en vallen met name de aanduidingen voor de uitgangen wat meer op. Naast de camera zit een flash en een klein reset gaatje, wat behoorlijk bruikbaar kan zijn (maar hopelijk niet zo hoeft te zijn).
De uitgangen zijn aan de bovenkant gemaakt. Wat opvalt is dat er geen volume knoppen zijn (die bevinden zich handig in de interface van de android software). Wel is er een esc- en een powerknop. Uitgangen zijn: powerline, HDMI, 2x micro usb, een audio-uitgang en een TF-sleuf. Ik weet niet in hoeverre ik tevreden ben met de audio uitgang, aangezien ik die liever aan een van de zijkanten zou willen zien.
In vergelijking met de Hero II zou ik de voorkeur aan de Pipo geven aangezien deze compacter is en hij net wat beter is afgewerkt. De camera vind ik mooier ogen bij de Hero II.

Prestaties – het gebruik:

De tablet kwam vol geladen binnen dus kon ik meteen aan de slag. De startup was behoorlijk snel en je start met een mooie Engels interface waarop een aantal widgets zijn geplaatst. Je krijgt ironisch genoeg wel meteen een error te zien dat de music player is gestopt. De tablet is niet geroot en er is maar weinig (Chinese) bloatware. Alle benchmark applicaties zijn al aanwezig, net zoals een versie van NFS Most Wanted. Overigens is alles gewoon normaal te deinstalleren en blijkt daar dus geen root voor nodig.
Onderin het scherm valt een wat ‘vollere’ balk op met daarin de terug, menu knop zoals je die bij elke Android tablet ziet. Maar hier zijn ook een screenshot- en twee volume knoppen aan toegevoegd.
De tablet reageert heel goed. Alle schermen verschijnen snel en er is geen sprake van vertragingen of andere problemen. Zoals gezegd is hij dus niet geroot en dus werkt Titanium Backup nog niet waardoor ik alle apps nog even handmatig moet installeren. Het scherm heeft een prima brightness die ook makkelijk te veranderen is. De Hero II is bij minimale brightness net wat minder helder, maar de Pipo lijkt op full brightness net weer ietsjes helder. Het verschil is minimaal tussen de twee tablets.
De Wifi lijkt net wat beter te zijn dan die van de Hero II, waar sommige mensen al erg over te spreken waren. Webpagina’s laden snel en de algehele ervaring is soepel.
Over de batterij kan ik nog weinig zeggen. Hiervoor heb ik hem te kort in gebruik. Ik heb echter het gevoel dat de Hero II langer mee gaat (maar die heeft ook een grotere batterij).
Van de bluetooth heb ik (nog) geen gebruik gemaakt.
  maandag 4 maart 2013 @ 18:20:05 #60
374799 Janesh
babyboomer and retired .
pi_123625661
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 13:05 schreef Elysee het volgende:
Net mijn Pipo M9 binnen gekregen. Wat een mooi ding!
Volgens mij heb je een wereldprimeur, ik zie nog niets op slatedroid, ik zou zeggen brand los met je eerste ervaringen , benchmarks. :Y
En je was me net voor tijdens het typen. :)
. You know we all became mathematicians for the same reason: we were lazy
pi_123627051
Als ik die reviews lees en die foto's zie, moet ik toch wel zeggen dat het er zeer netjes en solide uitziet. Zeker voor Chinese tablets :)
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_123628538
quote:
6s.gif Op maandag 4 maart 2013 18:20 schreef Janesh het volgende:

[..]

Volgens mij heb je een wereldprimeur, ik zie nog niets op slatedroid, ik zou zeggen brand los met je eerste ervaringen , benchmarks. :Y
En je was me net voor tijdens het typen. :)
McBub heeft het een en ander op tabletrepublic gepost. Zelfs al een disassembly. Upload nu een filmpje met wat benchmarks etc.
pi_123639901
Ik heb vorige week de Ainol Novo7 Venus besteld.. Ben erg benieuwd, gaat m'n eerste tablet worden..
  maandag 4 maart 2013 @ 23:13:04 #64
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_123642960
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 17:03 schreef eleganza het volgende:
Tablet binnen.... heeft ElijahStore me een ZWARTE opgestuurd terwijl er in de omschrijving duidelijk op alle fotos een WITTE te zien is... geloof je toch zelf niet }:| Ga ik echt nog even over klagen hoor... geez 8)7 maak wel even wat fotos, tablet voelt wel goed aan.
Als tegemoetkoming een Visture eisen? :9


Redelijk alternatief voor de Ramos W42 is deze eigenlijk ook wel...


[ Bericht 9% gewijzigd door shiz op 04-03-2013 23:18:11 ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 5 maart 2013 @ 11:30:50 #65
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_123653661
Nja ze wilden nou niet echt tegemoetkoming geven, een 10 dollar korting ofzo voor mn volgende order. De bijgeleverde EU plug was te groot voor het stopcontact (DAFUQ?!) 8)7. Dus godzijdank had ik mn travelcharger nog :\

Eerste bevindingen, ik denk dat ik dit een kwestie zoals de ainol fire is. (althans, dat hoop ik) Eerste gevoel is goed, tab voelt stevig aan en geeft ook een stevig uiterlijk. De eerste paar keer opstarten was het goed, geen freezes of whatever. En nu ik even een paar meer apps heb geïnstalleerd freezed hij elke keer dat ik de app drawer open. Het is echt idioot. Ik verwacht dat het een firmware glitch is, maar het laat me de tab niet normaal gebruiken. Om de twee minuten zit ie weer vast en het is niet aan te raden als je ook maar het minste of geringste wilt doen. Vrijjjjj vervelend. Toch spijt dat ik ‘m gehaald heb, maar het beestje heeft potentie. Voor verdere geinteresseerden, wacht maar af met de spark, ik hoop iig dat er gewoon nog écht een goed stukje firmware wordt uitgebracht (bij de Fire duurde dat ook 4 à 5 releases en de Spark zit pas op de tweede firmware (20130201) dus ik verwacht dat er wel het eea aan gaat veranderen. En dat het for gods sake beter wordt. In de tussentijd ga ik alsnog voor mezelf een Pipo M1 halen, oud, maar blijkbaar stabiel genoeg om nog steeds verkocht te worden.

TL; DR: prachtige tab, die ainol spark, zelfs in het zwart… maar nog te wispelturig om stabiel te kunnen werken. Hoop met nieuwe FW dat ie beter wordt.
Koekje d'r bij?
pi_123658721
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 23:13 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Als tegemoetkoming een Visture eisen? :9
[ afbeelding ]

Redelijk alternatief voor de Ramos W42 is deze eigenlijk ook wel...
[ afbeelding ]
Die Chinezen speculeren vaak maar wat over de accu. Vaak blijkt dit helemaal niet te kloppen...
Voor de rest wel mooie specificaties, al mogen ze dat retina scherm van mij droppen.
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_123687210
Shiz, is jouw Fire helemaal stil? Heb het idee dat de mijne dat was, maar vandaag valt me op dat er geluid uit komt dat klinkt als een mini-ventilator
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
  dinsdag 5 maart 2013 @ 23:50:29 #68
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_123687336
quote:
11s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 23:48 schreef Quir het volgende:
Shiz, is jouw Fire helemaal stil? Heb het idee dat de mijne dat was, maar vandaag valt me op dat er geluid uit komt dat klinkt als een mini-ventilator
http://www.slatedroid.com(...)se-of-fire-by-feiyu/ :?
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_123700030
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 11:30 schreef eleganza het volgende:
Nja ze wilden nou niet echt tegemoetkoming geven, een 10 dollar korting ofzo voor mn volgende order. De bijgeleverde EU plug was te groot voor het stopcontact (DAFUQ?!) 8)7. Dus godzijdank had ik mn travelcharger nog :\

Eerste bevindingen, ik denk dat ik dit een kwestie zoals de ainol fire is. (althans, dat hoop ik) Eerste gevoel is goed, tab voelt stevig aan en geeft ook een stevig uiterlijk. De eerste paar keer opstarten was het goed, geen freezes of whatever. En nu ik even een paar meer apps heb geïnstalleerd freezed hij elke keer dat ik de app drawer open. Het is echt idioot. Ik verwacht dat het een firmware glitch is, maar het laat me de tab niet normaal gebruiken. Om de twee minuten zit ie weer vast en het is niet aan te raden als je ook maar het minste of geringste wilt doen. Vrijjjjj vervelend. Toch spijt dat ik ‘m gehaald heb, maar het beestje heeft potentie. Voor verdere geinteresseerden, wacht maar af met de spark, ik hoop iig dat er gewoon nog écht een goed stukje firmware wordt uitgebracht (bij de Fire duurde dat ook 4 à 5 releases en de Spark zit pas op de tweede firmware (20130201) dus ik verwacht dat er wel het eea aan gaat veranderen. En dat het for gods sake beter wordt. In de tussentijd ga ik alsnog voor mezelf een Pipo M1 halen, oud, maar blijkbaar stabiel genoeg om nog steeds verkocht te worden.

TL; DR: prachtige tab, die ainol spark, zelfs in het zwart… maar nog te wispelturig om stabiel te kunnen werken. Hoop met nieuwe FW dat ie beter wordt.
Bij de action 5 (wereld)verloop stekkers voor 3.95
Cuore Sportivo
pi_123715915
Mijn tablet (Pipo M9) zou van het weekend verzonden zijn. Alleen ik kan via de DHL site niets vinden op mijn trackingcode. Is dit normaal?
  woensdag 6 maart 2013 @ 20:24:30 #71
327191 RobertNL
For your gear.
pi_123716560
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 20:12 schreef cb2013 het volgende:
Mijn tablet (Pipo M9) zou van het weekend verzonden zijn. Alleen ik kan via de DHL site niets vinden op mijn trackingcode. Is dit normaal?
Even vragen bij de verkoper. Soms geven ze eerst de tracking code van hun bedrijf richting DHL en daarna pas de code van DHL richting je huis ;)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_123721078
Mijn Venus is vanavond aangekomen in Leipzig (met DHL), iemand die mij kan vertellen wanneer ik hem dan kan verwachten?
  woensdag 6 maart 2013 @ 22:08:23 #73
327191 RobertNL
For your gear.
pi_123722944
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 21:35 schreef BartMcCormick het volgende:
Mijn Venus is vanavond aangekomen in Leipzig (met DHL), iemand die mij kan vertellen wanneer ik hem dan kan verwachten?
morgen (normaal)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_123723337
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 22:08 schreef RobertNL het volgende:

[..]

morgen (normaal)
Thanks!
pi_123730293
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 20:24 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Even vragen bij de verkoper. Soms geven ze eerst de tracking code van hun bedrijf richting DHL en daarna pas de code van DHL richting je huis ;)
Ja, de verkoper reageert niet. Moe van!
pi_123735573
quote:
Nah, het is geen gezoem, die fix heb ik al lang. Het is echt net of er iets draait, vraag me af of me dat nooit eerder opgevallen is of dat m'n tablet nu ineens raar doet.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
  donderdag 7 maart 2013 @ 10:05:50 #77
327191 RobertNL
For your gear.
pi_123736492
quote:
1s.gif Op donderdag 7 maart 2013 00:13 schreef cb2013 het volgende:

[..]

Ja, de verkoper reageert niet. Moe van!
Je kan niks anders dan even wachten.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  donderdag 7 maart 2013 @ 11:22:27 #78
374799 Janesh
babyboomer and retired .
pi_123738912
quote:
1s.gif Op donderdag 7 maart 2013 00:13 schreef cb2013 het volgende:
Ja, de verkoper reageert niet. Moe van!
Geef eens de link van je verkoper.
. You know we all became mathematicians for the same reason: we were lazy
pi_123753847
Ik weet niet of ik hier mijn vraag kan stellen maar ik heb het volgende probleem met een Xoom tablet.
Volgensmij laad hij niet meer goed op,
Ik gebruik de originele lader van Motorola maar moet wel wat onder het stekkertje leggen want anders gaat het witte ledje niet branden, (dat ledje houd in dat hij aan het laden is toch?)
Maar na een nacht laden doet hij nog niks.
ondanks dat het witte ledje uit is (teken dat de accu vol is toch?)
Als hij aan de lader hangt en ik druk op de aan/uit knop dan komt ersoms maar niet altijd het beeld met de accu en deze staat dan op 10 procent.
Als ik hem langer indruk wil hij niet opstarten.
er knippert dan wel een klein rood ledje naast de camera aan de voorkant een paar keer
Weet iemand van jullie niet wat ik nog eens kan proberen....
Met 10% accu zou hij toch gewoon moeten opstarten :{
Iedereen is uniek, behalve ik
pi_123757231
Zijn er heel veel mensen zo'n Pipo m9 tablet?

Ik had namelijk wat vraagjes:
- Hoe zit het met de batterij en hoelang gaat deze mee?
- Kan deze via usb opgeladen worden?
- Waar heb je deze aangeschaft?
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
  donderdag 7 maart 2013 @ 19:41:29 #81
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_123758389
quote:
19s.gif Op donderdag 7 maart 2013 09:33 schreef Quir het volgende:

[..]

Nah, het is geen gezoem, die fix heb ik al lang. Het is echt net of er iets draait, vraag me af of me dat nooit eerder opgevallen is of dat m'n tablet nu ineens raar doet.
Nee, nul bijgeluiden, alleen heel zelden een 'plopje' wanneer 'ie uit slaap komt ofzo.
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 19:18 schreef relativity het volgende:
Zijn er heel veel mensen zo'n Pipo m9 tablet?

Ik had namelijk wat vraagjes:
- Hoe zit het met de batterij en hoelang gaat deze mee?
- Kan deze via usb opgeladen worden?
- Waar heb je deze aangeschaft?
Ja, heel veel. :P Volgens mij heeft nog maar een iemand, misschien twee personen, 'em binnen. Beter kijk/vraag je op de internationale fora voor tablet-specifieke insight, zoals hier op Slatedroid.
AliExpress is waarschijnlijk the way to go.
Kijk voor seller-tips in de OP (OpeningsPost) en/of in de postgeschiedenis van dit topic.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_123759777
quote:
6s.gif Op donderdag 7 maart 2013 11:22 schreef Janesh het volgende:

[..]

Geef eens de link van je verkoper.
Ik heb bij deze verkoper gekocht. Het frusterende is, 27 februari zegt de verkoper dat ze die dag gaan shippen. Krijg ik op 3 maart een trackingcode. Alleen is niets op te vinden. Mega frustrerend ook wanneer je woensdag op vakantie gaat.

Edit: ik zie nu dat er bij status staat: Awaiting Receipt

Dat wil zeggen dat DHL m'n pakket nog niet heeft?
pi_123760574
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 20:08 schreef cb2013 het volgende:

[..]

Ik heb bij deze verkoper gekocht. Het frusterende is, 27 februari zegt de verkoper dat ze die dag gaan shippen. Krijg ik op 3 maart een trackingcode. Alleen is niets op te vinden. Mega frustrerend ook wanneer je woensdag op vakantie gaat.

Edit: ik zie nu dat er bij status staat: Awaiting Receipt

Dat wil zeggen dat DHL m'n pakket nog niet heeft?
Ja daar wordt ik ook zo strontziek van he. Zeggen ze dat ze het eerder verschepen, maar uiteindelijk gebeurd dat pas een week later... Pff.
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
  donderdag 7 maart 2013 @ 20:56:44 #84
374799 Janesh
babyboomer and retired .
pi_123762683
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 20:08 schreef cb2013 het volgende:

[..]

Ik heb bij deze verkoper gekocht. Het frusterende is, 27 februari zegt de verkoper dat ze die dag gaan shippen. Krijg ik op 3 maart een trackingcode. Alleen is niets op te vinden. Mega frustrerend ook wanneer je woensdag op vakantie gaat.

Edit: ik zie nu dat er bij status staat: Awaiting Receipt

Dat wil zeggen dat DHL m'n pakket nog niet heeft?
Ik denk dat ook, maar als je morgen of zaterdag 'shipment picked up' ziet, dan gaat het snel. Maandag of dinsdag.
Ja na het cancellen van je order, wat ongetwijfeld had gekund, heeft hij je waarschijnlijk maar een tracking nummer gestuurd.
Hij heeft mij iets te weinig positieve feedback, hoef je je voorlopig niet ongerust over te maken, en ik hoop dat mijn voorspelling uit komt.
. You know we all became mathematicians for the same reason: we were lazy
  vrijdag 8 maart 2013 @ 08:28:47 #85
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_123778165
Nog even een updateje over de Ainol Spark....

Stock launcher = SUPER CRAP.
Heel veel freezes, bugs en andere issues. In de stock launcher loopt de app drawer ongeveer 50% van de tijd helemaal vast, dan is een reboot vereist. Heb het eea op Slatedroid opgezocht, en iemand gaf daar aan de launcher te vervangen. Draai nu GO launcher voor tablets en geen enkel probleem daar meer mee gehad.

Wel nog problemen met YouTube, die speelt videos ondersteboven af soms, scrolling is niet 100% optimaal soms.

Even de goeie dingen nog wel:
Wat een prachtig scherm heeft het beestje! Build quality is echt goed, hij voelt erg stevig en dat is erg fijn als je m gewoon in de hand hebt. En dan ook nog, de wifi is ook een dikke prima, als afsluiter, die dikke batterij, heeeeeeeerlijk. Kan m makkelijk 24 uur aan laten staan plus minstens een uur of 5-6 actief gebruik (wifi altijd aan). Dan is er nog 30% over!

Dus all in, een paar firmware upgrades dan is ie helemaal goed verwacht ik!
Koekje d'r bij?
  vrijdag 8 maart 2013 @ 08:47:37 #86
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_123778439
Pipo M9 momenteel de beste Android-tablet voor minder dan 250 euro!? Geen root nodig!? Alles open!?
pi_123780747
quote:
99s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 08:47 schreef Yi-Long het volgende:
Pipo M9 momenteel de beste Android-tablet voor minder dan 250 euro!? Geen root nodig!? Alles open!?
239 USD om correct te zijn :P

Eigenlijk zouden we gewoon moeten kijken hoeveel mensen een Pipo M9 willen en dan wholesale kopen :P Bij 20+ zit je al op 200 USD :P

[ Bericht 11% gewijzigd door relativity op 08-03-2013 10:37:39 ]
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_123784344
Heb vroeger een haipad m701 gehad als ik me goed kan herinneren. Een 7" tablet met een resistief scherm, wat echt een ontiegelijk klote ding was. Heb hem 1,5 jaar geleden verkocht hier op Fok! maar ben nu opzoek naar iets nieuws. Is de pipo M9 de best buy op dit moment?
pi_123785903
Wat is het beste schermgroottebij tablet gebruik van: Internet, Ereading en af en toe een film kijken 7'' of 8''?

Momenteel heb ik de volgende shortlist:
Window N80IPS
Ployer MOMO8
Teclast P88
Teclast P85HD
Onda V812

Window N70HB
PIPO U1Pro

Maar welke keuze moet ik nu maken.....??! Help
pi_123788419
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 19:41 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Nee, nul bijgeluiden, alleen heel zelden een 'plopje' wanneer 'ie uit slaap komt ofzo.
Het is sinds vanmorgen weg. Maf
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_123789291
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 12:38 schreef forzavit het volgende:
Wat is het beste schermgroottebij tablet gebruik van: Internet, Ereading en af en toe een film kijken 7'' of 8''?
4:3 en dan 8" is ideaal voor browsen en lezen van ebooks. Voor films is een 16:9 scherm natuurlijk fijner. Ik zoek zelf nog een iPad mini achtig apparaat uit China, maar vaak zijn ze een stuk zwaarder/dikker en gaat de accu minder lang mee. De chinapads van normaal iPad formaat zijn toch verder ontwikkeld en vormen interessante alternatieven :)
steck bratwurst in dein sauerkraut :)
  vrijdag 8 maart 2013 @ 19:40:51 #92
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_123802588
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 10:14 schreef relativity het volgende:

[..]

239 USD om correct te zijn :P

Eigenlijk zouden we gewoon moeten kijken hoeveel mensen een Pipo M9 willen en dan wholesale kopen :P Bij 20+ zit je al op 200 USD :P
Dan zal ik hem hier wel voor minder dan 2000HK$ kunnen vinden hopelijk.

Maar de vraag was dus eigenlijk of de Pipo M9 op dit moment (en de nabije toekomst) een beetje de beste keuze zou zijn, mocht ik er deze periode eentje willen aanschaffen!? :P

Hoor redelijk veel positieve geluiden erover, maar goed, er zijn misschien nog wat oudere tablets die nu even uit de aandacht zijn maar even goed zijn, of wellicht komt er binnen 1-2 maanden iets uit wat het wachten waard zal zijn!?

De Pipo is bijvoorbeeld geen FullHD qua scherm, maar is dat een reden om hem dan over te slaan voor een tablet die dat wellicht wel heeft!?
  vrijdag 8 maart 2013 @ 22:31:32 #93
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_123811288
Ik heb zelf nu een 1280*800 tablet en dat voldoet echt prima,
Ik zou geen 1080p scherm halen om de volgende redenen

GPU heeft veel meer rekenwerk te verzetten en drinkt dus meer batterij
Drijft de prijs onnodig op
apps zijn niet echt geoptimaliseerd voor 1080p
Acceptatie van 720p schermen begint nu pas op te komen.

Mijn broertje heeft nu een telefoon met 1080p scherm maar ik zie daar de meerwaarde niet van als je al een 720p hebt.
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²
&nbsp
Vi Veri Veniversum Vivus Vici
pi_123812224
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 22:31 schreef BurnaBoy het volgende:
Ik heb zelf nu een 1280*800 tablet en dat voldoet echt prima,
Ik zou geen 1080p scherm halen om de volgende redenen

GPU heeft veel meer rekenwerk te verzetten en drinkt dus meer batterij
Drijft de prijs onnodig op
apps zijn niet echt geoptimaliseerd voor 1080p
Acceptatie van 720p schermen begint nu pas op te komen.

Mijn broertje heeft nu een telefoon met 1080p scherm maar ik zie daar de meerwaarde niet van als je al een 720p hebt.
Nieuwe Cube u30 heeft wel een fullHD scherm en indrukwekkende specs. Raar dat daar niet over wordt gesproken hier.

Ik heb mijn ipad 1 van de week verkocht en zoek een vervanger.....moeilijk!
  vrijdag 8 maart 2013 @ 22:56:29 #95
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_123812410
Klopt, maar ik heb liever de specs van die tab met een 720p scherm dan met een 1080p scherm
dat is wat ik bedoel :P
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²
&nbsp
Vi Veri Veniversum Vivus Vici
pi_123821778
Wellicht dat iemand mij hier kan helpen.
Heb sinds enige tijd een Asus TF101 maar deze laadt opeens niet meer op. De usb-kabel werkt wel, want de sync-popup komt naar voren als ik deze aansluit op de laptop, maar zodra ik de kabel aansluit op de netadapter laadt hij dus niet meer op. Heb verschillende adapters geprobeerd, waarvan ik weet dat ze werken met andere toestellen... Kan wel klakkeloos de boel gaan vervangen en nieuwe kabels etc. kopen, maar waarom werken deze wel op andere systemen?
  zaterdag 9 maart 2013 @ 16:23:24 #97
327191 RobertNL
For your gear.
pi_123829856
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 11:12 schreef Man_Made_God het volgende:
Wellicht dat iemand mij hier kan helpen.
Heb sinds enige tijd een Asus TF101 maar deze laadt opeens niet meer op. De usb-kabel werkt wel, want de sync-popup komt naar voren als ik deze aansluit op de laptop, maar zodra ik de kabel aansluit op de netadapter laadt hij dus niet meer op. Heb verschillende adapters geprobeerd, waarvan ik weet dat ze werken met andere toestellen... Kan wel klakkeloos de boel gaan vervangen en nieuwe kabels etc. kopen, maar waarom werken deze wel op andere systemen?
De asus adapter geeft aan de TF 15 volt dacht ik. Daardoor doen andere ladershet niet of heel weinig ;) (net als je PC, met scherm uit gaat het dan zelfs tergend langzaam).

Wellicht een andere adapter proberen in een mediamarkt (daar staan vast nog wat transformers even vragen of je dat mag proberen ;)).
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_123836902
quote:
99s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 19:40 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Dan zal ik hem hier wel voor minder dan 2000HK$ kunnen vinden hopelijk.

Maar de vraag was dus eigenlijk of de Pipo M9 op dit moment (en de nabije toekomst) een beetje de beste keuze zou zijn, mocht ik er deze periode eentje willen aanschaffen!? :P

Hoor redelijk veel positieve geluiden erover, maar goed, er zijn misschien nog wat oudere tablets die nu even uit de aandacht zijn maar even goed zijn, of wellicht komt er binnen 1-2 maanden iets uit wat het wachten waard zal zijn!?

De Pipo is bijvoorbeeld geen FullHD qua scherm, maar is dat een reden om hem dan over te slaan voor een tablet die dat wellicht wel heeft!?
Pipo is een van de betere modellen voor het moment inderdaad, maar zoals je zelf al aangeeft: geen hd scherm. Toch zou ik liever voor 1280x720 gaan dan full hd, omdat het echt batterij verslindend is. Zoals hierboven ook al wordt toegelicht.

Als je toch voor een full hd scherm wilt gaan, heb je ook nog de:
- Visture V97 HD;
- Cube Pea 2.
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 22:51 schreef marco_sire het volgende:

[..]

Nieuwe Cube u30 heeft wel een fullHD scherm en indrukwekkende specs. Raar dat daar niet over wordt gesproken hier.

Ik heb mijn ipad 1 van de week verkocht en zoek een vervanger.....moeilijk!
Natuurlijk wordt daar geen woord over gerept. Zou jij dat als producent wel doen?
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
  zaterdag 9 maart 2013 @ 19:48:47 #99
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_123837651
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 22:51 schreef marco_sire het volgende:

[..]

Nieuwe Cube u30 heeft wel een fullHD scherm en indrukwekkende specs. Raar dat daar niet over wordt gesproken hier.
[..]
Of jij komt gewoon een topic te laat om de hoek kijken... vorig topic was het nog omgekeerd:
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 09:33 schreef Elysee het volgende:
Waarom is iedereen gefocust op de Cube u30GT2 en niet de Pipo M9? De laatste schijnt rond 23 februari op vooraad te zijn. (volgens mistertao contact nu al, maar geloof dat niet 100%)
Maar ja, logisch natuurlijk, omdat de M9 het snelst beschikbaar is en als er iets is wat mensen niet kunnen, is het geduld opbrengen. :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zondag 10 maart 2013 @ 11:28:19 #100
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_123858532
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 19:48 schreef shiznuts het volgende:

Maar ja, logisch natuurlijk, omdat de M9 het snelst beschikbaar is en als er iets is wat mensen niet kunnen, is het geduld opbrengen. :P
Geduld is een schone zaak... maar niemand kan het opbrengen :9 Zeker als je weet dat er over 3/4/5 maand weer een nieuwe/betere tab uitkomt *O*

Maar ik weet hoe de U30GT voelt, en dat is prima en stevig, maar ik ben niet zo'n fan van het design. Vind het design van de M9 dan wel weer mooi, maar ik vind het echt een dikke -1 dat de poorten allemaal bovenop zitten! :6
Koekje d'r bij?
pi_123874877
Heb een Hyundai T7 besteld bij BIC: http://www.buyincoins.com(...)s-product-26563.html

Exynos quadcore, 1280*800 en GPS. Da's niet slecht dus.

164.99 USD. PayPals super ongunstige wisselkoers maakte daar 130.96 Eypo van.
Kijken wanneer die binnen komt. En of de staatsgraaiers 'm met rust laten...
Goud kan je niet bijdrukken
pi_123879083
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 17:47 schreef Poekieman het volgende:
Heb een Hyundai T7 besteld bij BIC: http://www.buyincoins.com(...)s-product-26563.html

Exynos quadcore, 1280*800 en GPS. Da's niet slecht dus.

164.99 USD. PayPals super ongunstige wisselkoers maakte daar 130.96 Eypo van.
Kijken wanneer die binnen komt. En of de staatsgraaiers 'm met rust laten...
Wel goede specificaties, enkel de batterij is wat minder :P
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
  zondag 10 maart 2013 @ 22:48:40 #103
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_123891196
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 11:28 schreef eleganza het volgende:

[..]

Geduld is een schone zaak... maar niemand kan het opbrengen :9 Zeker als je weet dat er over 3/4/5 maand weer een nieuwe/betere tab uitkomt *O*

[..]
Ja, maar om nou meteen de eerst beschikbare 10.1" RK3188 te gaan halen, is ook weer erg halsoverdekop, niet? :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_123900738
De Pipo M1 nu een tijdje in gebruik.
Snelheid van de Rockchip 3066 is gewoon goed, alles werkt vlot.
Piop gebruikt een eigen launcher en ook de iconen wijken af van de standaard door een soort omlijning.
Zo afentoe wat haperingen maar die lijken meer te komen van uit de gebruikte Chrome browser.
Dan reageert het tablet alleen maar op de fysieke toetsen, sinds het gebruik van Opera niet meer voor gekomen.
Wel apart, Opera loopt op de Ramos W13 pro regelmatig vast.
Goede beeldkwaliteit, lekker helder en mooie kleuren.
Batterij is goed voor een dag gebruik, standby is het gebruik erg laag.
Het totale geheugen is 16GB, daarvan is 1GB beschikbaar voor apps en 13GB voor opslag.
Die 1GB loopt al snel vol met apps maar veel daar van kan je verplaatsen naar de opslag.
Spelletjes doe ik vrijwel niet dus weinig daar over te melden.
Camera's voor/achter zijn aanwezig, veel meer valt daar niet over te zeggen, goed voor webcam gebruik of zo.
Eigenlijk maar 1 bug kunnen ontdekken, de indicatie van de batterij spanning staat op 3mv en veranderd niet.
Ladings nivo lijkt verder wel correct te zijn.
Fysiek voelt de M1 goed aan, metalen achterzijde geeft het een solide uitstraling.
Alles overziend vind ik deze tablet een behoorlijk alternatief voor duurdere grote merk tablets.
Bijna jammer dat de ontwikkelingen op dit gebied niet bij te houden zijn, heb je net wat fatsoenlijks gevonden,
staat de volgende alweer in het vizier.

[ Bericht 0% gewijzigd door Mehari op 12-03-2013 15:07:26 ]
  maandag 11 maart 2013 @ 14:49:14 #105
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_123911926
Vanmiddag even Mong Kok in geweest op zoek naar de Pipo M9, maar die hadden ze nog niet. Wel de M8 gezien, een zootje Ramos tablets (W30 was 2000 HK$ ongeveer, geen idee of die goed is...), en een Arena Scientific Tab-X gezien met 2048;1536 resolutie, die meteen toegang had tot de google play store, alle talen had (even op Nederlands gezet), 32GB ram, etc etc... maar die had geen HDMI uitgang, dus toen haakte ik af.

Ook veel Momo's ofzo.
  dinsdag 12 maart 2013 @ 16:33:53 #106
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_123963808
* Samsung Tab2 10.1 gebruiker meldt :s)
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  dinsdag 12 maart 2013 @ 21:28:16 #107
388805 Anatas
Not a Chiropractor
pi_123979126
Even een kek vraagje van een newbie.

Ik heb enkele tijd geleden een Jiayu G3 telefoon gekocht, en ben toch ondertussen wel erg gek met dat ding. Dat in mijn achterhoofd gehouden besloot ik toch eens te gaan kijken of Tablets niet ook een optie voor mij waren. Ben er altijd vanaf gebleven omdat ik de prijs/nut verhouding hier in het westen toch wel erg magertjes vind.

Nu heb ik een aardig stukkie terug gelezen in de topics, maar kom toch wel een heleboel verschillende namen tegen zonder voor mij een hele grote voorkeur richting het een of ander merk (niet zoals iedereen bijvoorbeeld zo lyrisch was over Jiayu destijds).

Wat is momenteel de FOK-concensus over wat op dit moment (of in de nabije toekomst) nou de interessante modellen zijn?
pi_123979490
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 21:28 schreef Anatas het volgende:
Even een kek vraagje van een newbie.

Ik heb enkele tijd geleden een Jiayu G3 telefoon gekocht, en ben toch ondertussen wel erg gek met dat ding. Dat in mijn achterhoofd gehouden besloot ik toch eens te gaan kijken of Tablets niet ook een optie voor mij waren. Ben er altijd vanaf gebleven omdat ik de prijs/nut verhouding hier in het westen toch wel erg magertjes vind.

Nu heb ik een aardig stukkie terug gelezen in de topics, maar kom toch wel een heleboel verschillende namen tegen zonder voor mij een hele grote voorkeur richting het een of ander merk (niet zoals iedereen bijvoorbeeld zo lyrisch was over Jiayu destijds).

Wat is momenteel de FOK-concensus over wat op dit moment (of in de nabije toekomst) nou de interessante modellen zijn?
Waarschijnlijk de Cube U30GT2, alleen die is nog niet uit. De Pipo M9 kopen ook best veel mensen.
Welke grootte wil je hebben?
  dinsdag 12 maart 2013 @ 21:39:38 #109
388805 Anatas
Not a Chiropractor
pi_123979881
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 21:33 schreef Shapper het volgende:

[..]

Waarschijnlijk de Cube U30GT2, alleen die is nog niet uit. De Pipo M9 kopen ook best veel mensen.
Welke grootte wil je hebben?
Om heel eerlijk te zijn weet ik dat nog niet zo goed. Ik zit wel te denken aan iets dat in m'n binnenzak past (ik heb nog wel een vrij grote binnenzak). Voor referentie, vind ik de iPad een veel te groot lomp ding.
pi_123980244
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 21:39 schreef Anatas het volgende:

[..]

Om heel eerlijk te zijn weet ik dat nog niet zo goed. Ik zit wel te denken aan iets dat in m'n binnenzak past (ik heb nog wel een vrij grote binnenzak). Voor referentie, vind ik de iPad een veel te groot lomp ding.
7 inch is denk ik het kleinste formaat voor tablets, maar ik weet niet of die in jou binnenzak past? Ook ben ik niet zo thuis op het gebied van 7 inch tablets (sowieso niet echt bij tablets, qua specificaties enzo). Dat zul je beter aan iemand anders kunnen vragen.
  dinsdag 12 maart 2013 @ 21:50:49 #111
388805 Anatas
Not a Chiropractor
pi_123980680
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 21:44 schreef Shapper het volgende:

[..]

7 inch is denk ik het kleinste formaat voor tablets, maar ik weet niet of die in jou binnenzak past? Ook ben ik niet zo thuis op het gebied van 7 inch tablets (sowieso niet echt bij tablets, qua specificaties enzo). Dat zul je beter aan iemand anders kunnen vragen.
7 inch moet makkelijk passen. Hangt ook een beetje van de vorm af natuurlijk. Vind de iPad vooral zo lomp omdat hij vierkant is.
pi_123981641
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 21:50 schreef Anatas het volgende:

[..]

7 inch moet makkelijk passen. Hangt ook een beetje van de vorm af natuurlijk. Vind de iPad vooral zo lomp omdat hij vierkant is.
Wellicht zou een 10 inch dan nog wel kunnen, moet het wel 16:9 formaat zijn.
pi_123993758
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 21:50 schreef Anatas het volgende:

[..]

7 inch moet makkelijk passen. Hangt ook een beetje van de vorm af natuurlijk. Vind de iPad vooral zo lomp omdat hij vierkant is.
Ik ben wel redelijk tevreden over mijn ICOO D70 pro II. Deze is hier nog niet echt voorbij gekomen. Vind hem het beste instappertje. Is best snel (RK3066). Is eigenlijk goed te vergelijken met de Pipo S1 enkel de resolutie is beter en hij is ook nog iets geoedkoper. Kijkhoek en batterij zijn zwak, maar goed hij heeft ook maar 60 EUR gekost. Heb ook nog een teclast P76t liggen, maar vind die niet echt beter. Iets betere kijkhoek, maar heeft mij 25 EUR meer gekost en dat vind ik het niet waard. Ainol & cube blijven natuurlijk de top china models lijkt me, maar kosten dan ook meer.
pi_123995641
hoe komt het dat de Cube U30GT2 op http://www.cube-tablet.co(...)droid-4-1-white.html 60 dollar goedkoper is dan http://lightake.com/detai(...)2GB_32GB_Black-61882
is het aanbevolen om deze op de website van cube zelf te kopen, iemand ervaring mee ?
HTC Desire HD /Revolution HD 7
Asus infinity TF700 / CLEANROM 3.1
NEO NOO2 / T12
  woensdag 13 maart 2013 @ 11:13:53 #115
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_123997758
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 10:08 schreef zuran het volgende:
hoe komt het dat de Cube U30GT2 op http://www.cube-tablet.co(...)droid-4-1-white.html 60 dollar goedkoper is dan http://lightake.com/detai(...)2GB_32GB_Black-61882
Lightake is vaak niet de goedkoopste. Maar bij Cube-tablet.com zitten vast nog geen verzend-/verzekeringkosten e.d. die ze er vast nog bij rekenen. Trouwens...
quote:
is het aanbevolen om deze op de website van cube zelf te kopen, iemand ervaring mee ?
Uhuhuh! :o Mooi niet dus hè... http://www.51cube.com/en/
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 13 maart 2013 @ 11:20:26 #116
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_123998014
ze zijn niet responsable :P
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  woensdag 13 maart 2013 @ 11:35:39 #117
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_123998585
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 11:13 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Lightake is vaak niet de goedkoopste. Maar bij Cube-tablet.com zitten vast nog geen verzend-/verzekeringkosten e.d. die ze er vast nog bij rekenen. Trouwens...

[..]

Uhuhuh! :o Mooi niet dus hè... http://www.51cube.com/en/
[ afbeelding ]
Je kan zo'n statement wel neerzetten, maar dat houdt niet in dat het ook rechtsgeldig is ;)
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  woensdag 13 maart 2013 @ 11:38:38 #118
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_123998717
Iedereen kan een domein met betrekken tot tablets en Cube registreren. Betekent niet dat die aan elkaar verbonden zijn. Omdat men dat wel denkt bij Cube-tablet, deze opheldering van hun kant. Want die site schijnt nogal gaar te zijn en mensen klagen hier en daar over de service en gedoe met die lui van cube-tablet.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 13 maart 2013 @ 11:42:30 #119
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_123998857
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 11:38 schreef shiznuts het volgende:
Iedereen kan een domein met betrekken tot tablets en Cube registreren. Betekent niet dat die aan elkaar verbonden zijn. Omdat men dat wel denkt bij Cube-tablet, deze opheldering van hun kant. Want die site schijnt nogal gaar te zijn en mensen klagen hier en daar over de service en gedoe met die lui van cube-tablet.
Oh wacht ff, het was ondersom ja..

Maar toch, als je verkoopt ben je verantwoordelijk. Dat je als bedrijf die verantwoordelijkheid wil ontlopen is niet netjes, dus terecht dat 51cube waarschuwt
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  woensdag 13 maart 2013 @ 16:47:04 #120
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_124010797
Even een vraagje: heb ik nou bij de Nexus 7 voor GPS nog een aparte ontvanger nodig, die ik dus nog moet kopen?
!!! Go 49-ers !!!
  woensdag 13 maart 2013 @ 16:49:23 #121
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_124010909
quote:
2s.gif Op woensdag 13 maart 2013 16:47 schreef RobertoCarlos het volgende:
Even een vraagje: heb ik nou bij de Nexus 7 voor GPS nog een aparte ontvanger nodig, die ik dus nog moet kopen?
https://www.google.com/se(...)f3&biw=1109&bih=1094
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  woensdag 13 maart 2013 @ 16:55:10 #122
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_124011137
http://www.google.nl/nexus/#/7/specs
quote:
FUNCTIES
[..]
• GPS
[..]
GPS is al een functie van de tablet dus.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_124011219
Er is een Pipo M9 upgrade firmware: http://www.pipo.cn/En/index.php?m=Product&a=show4&type=2&id=260
Krijg het zelf niet geinstalleerd omdat de driver van de rockchip niet wilt installeren.
  woensdag 13 maart 2013 @ 17:21:55 #124
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_124012327
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 16:55 schreef shiznuts het volgende:
http://www.google.nl/nexus/#/7/specs

[..]

GPS is al een functie van de tablet dus.
Licht er maar onder wat je precies onder gps verstaat... :P
Wat is een goeie navigator app voor de Nexus 7?
!!! Go 49-ers !!!
  woensdag 13 maart 2013 @ 17:25:44 #125
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_124012539
quote:
2s.gif Op woensdag 13 maart 2013 17:21 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Licht er maar onder wat je precies onder gps verstaat... :P
Wat is een goeie navigator app voor de Nexus 7?
Type tablet maakt niet uit voor de software hoor. En gebruik Google eens wat vaker. :P
http://www.androidworld.n(...)ke-wijst-jou-de-weg/
Maar je hebt natuurlijk ook Wisepilot, Route 66 enz, etc: https://play.google.com/store/search?q=gps+navi&c=apps
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 13 maart 2013 @ 17:29:25 #126
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_124012686
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 17:25 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Type tablet maakt niet uit voor de software hoor. En gebruik Google eens wat vaker. :P
http://www.androidworld.n(...)ke-wijst-jou-de-weg/
Maar je hebt natuurlijk ook Wisepilot, Route 66 enz, etc: https://play.google.com/store/search?q=gps+navi&c=apps
Google al veel gebruikt. Maar dan weet ik natuurlijk nog niet welke jullie de beste android navigator vinden :P :Z
!!! Go 49-ers !!!
  woensdag 13 maart 2013 @ 17:30:46 #127
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_124012747
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_124024057
quote:
Lol, wat heb je daaraan? Lijkt mij een behoorlijke afleiding tijdens het rijden :P
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
  woensdag 13 maart 2013 @ 21:35:28 #129
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_124026606
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 20:57 schreef relativity het volgende:

[..]

Lol, wat heb je daaraan? Lijkt mij een behoorlijke afleiding tijdens het rijden :P
Het doet alsof er een auto voor je rijd die dezelfde route rijd.
Is wel makkelijk, zien wat je moet doen in plaats van lezen wat je moet doen.
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²
&nbsp
Vi Veri Veniversum Vivus Vici
  woensdag 13 maart 2013 @ 21:49:57 #130
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_124027523
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 21:35 schreef BurnaBoy het volgende:

[..]

Het doet alsof er een auto voor je rijd die dezelfde route rijd.
Is wel makkelijk, zien wat je moet doen in plaats van lezen wat je moet doen.
Het is makkelijker (en veiliger) om thuis de route op te zoeken en je navigatie alleen als extraatje gebruiken ;)

Mijn navi (telefoon) hangt ook niet midden in het zicht maar in m'n ooghoek..
Volgens de wet mag je ook niets in je zichtveld hangen. Je zichtveld is alles waar je ruitenwissers voorbijkomen op je voorruit..
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  woensdag 13 maart 2013 @ 22:03:28 #131
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_124028570
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 21:49 schreef qu63 het volgende:

[..]

Het is makkelijker (en veiliger) om thuis de route op te zoeken en je navigatie alleen als extraatje gebruiken ;)

Mijn navi (telefoon) hangt ook niet midden in het zicht maar in m'n ooghoek..
Volgens de wet mag je ook niets in je zichtveld hangen. Je zichtveld is alles waar je ruitenwissers voorbijkomen op je voorruit..
Het is nog veiliger om een chaffeur in te huren die goed kan rijden. Toch doet niemand dat :P
En thuis opzoeken is meer werk, ik doe het zelf meestal ook niet als ergens naartoe moet. Navigatie is voor mij niet dermate afleidend dat ik niet meer kan rijden iig. Dit is gewoon een alternatieve manier voor gesproken navigatie of op je scherm lezen dat je over 600m rechtsaf moet.

Gevalletje meerdere wegen leiden naar rome.
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²
&nbsp
Vi Veri Veniversum Vivus Vici
  woensdag 13 maart 2013 @ 23:22:27 #132
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_124033626
quote:
Wat onzinnig zeg.... en nog gevaarlijk ook :P
!!! Go 49-ers !!!
  donderdag 14 maart 2013 @ 19:30:55 #133
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_124059297
Hoi beste tablet fans,

ik heb een paar vragen over mijn Samsung Galaxy tab 2 (10.1). Misschien kunnen de meer ervarene users mij wat tips geven?

a) Ik bemerk dat het niet echte multitask is. Als ik naar een ander scherm ga en ik ga terug, begint de pagina opnieuw te laden? Hoe kan ik dit voorkomen? Of is dit gewoon de nature of the beast? Waarom is dit zo gedaan?
b) ik heb een samsung keyboard. Wanneer ik de tablet insteek, doet het geluid het soms niet meer (terwijl het beeld hapert)? Tevens werken soms spaties en enters niet meer en begint elk woord wat ik tik opnieuw met een hoofdletter (op fok bv..) Zijn hier oplossingen voor?
c) Welke app is het beste om films mee te downloaden?

alvats hartelijk dank!
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  donderdag 14 maart 2013 @ 22:56:46 #134
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_124070866
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 19:30 schreef Michielos het volgende:
Hoi beste tablet fans,

ik heb een paar vragen over mijn Samsung Galaxy tab 2 (10.1). Misschien kunnen de meer ervarene users mij wat tips geven?

a) Ik bemerk dat het niet echte multitask is. Als ik naar een ander scherm ga en ik ga terug, begint de pagina opnieuw te laden? Hoe kan ik dit voorkomen? Of is dit gewoon de nature of the beast? Waarom is dit zo gedaan?
b) ik heb een samsung keyboard. Wanneer ik de tablet insteek, doet het geluid het soms niet meer (terwijl het beeld hapert)? Tevens werken soms spaties en enters niet meer en begint elk woord wat ik tik opnieuw met een hoofdletter (op fok bv..) Zijn hier oplossingen voor?
c) Welke app is het beste om films mee te downloaden?

alvats hartelijk dank!
a) Dat kan aan de app liggen die je op de achtergrond laat draaien.
b) Geen idee.
c) µTorrent.
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  donderdag 14 maart 2013 @ 23:32:38 #135
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_124073184
En via welk programma moet ik films zoeken? :)
Thepiratebay werkt niet echt op tablet, zelfs niet wanneer ik de fucktimkuijk link gebruik :)

Thanks voor het antwoord. De app uit vraag A is overigens Chrome
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  donderdag 14 maart 2013 @ 23:37:43 #136
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_124073460
.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 15 maart 2013 @ 00:47:49 #137
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_124076649
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 23:32 schreef Michielos het volgende:
En via welk programma moet ik films zoeken? :)
Thepiratebay werkt niet echt op tablet, zelfs niet wanneer ik de fucktimkuijk link gebruik :)

Thanks voor het antwoord. De app uit vraag A is overigens Chrome
Google filmnaam + torrent.

Verder ga ik je niet helpen, anders heb ik nog een ban aan m'n broek hangen..
Zie ook punt 4i van de algemene voorwaarden
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  maandag 18 maart 2013 @ 09:57:39 #138
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_124196532
Iemand trouwens al de U30GT2 in (pre)order staan? :)
Koekje d'r bij?
  maandag 18 maart 2013 @ 10:05:20 #139
327191 RobertNL
For your gear.
pi_124196671
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 09:57 schreef eleganza het volgende:
Iemand trouwens al de U30GT2 in (pre)order staan? :)
Met het verhaal van de eerste batch U30GT1 in het achterhoofd wacht ik liever even :+
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  maandag 18 maart 2013 @ 10:06:48 #140
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_124196715
Ik hoop dat Ramos ofzo een 9.4" RK3188 uitbrengt met alles erop/eraan. Haal ik die. :D
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_124208510
Ik denk dat mijn Momo12 dus voor de vuilnisbak is.
Had hem in januari gekocht. Hij werkte voortreffelijk, maar laadde enkel op als de laderpin er in een bepaalde positie instak.
En hij laadde steeds slechter en slechter.
Had een nieuwe lader besteld (formaat was niet makkelijk te vinden), en vandaag aangekregen, maar helaas lader werkt, maar Momo12 wil niet laden.

Hebben jullie nog ideetjes wat ik kan proberen? Of zou ik hem nog aan iemand kunnen verkopen? Of ergens kunnen laten maken ?
Als ik hem verkoop ben ik bang dat de koper mijn persoonlijke data zou kunnen misbruiken, want aangezien de Momo12 niet meer opstart, kan ik de gegevens dus niet meer wissen...

Bij Aliexpress reageert de verkoper ook niet meer. Wel jammer, toch 165 euro de vuilnisbak in... :-(
  maandag 18 maart 2013 @ 15:47:25 #142
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_124208628
Even die connector opnieuw vastsolderen. Moet je iemand vinden die dat kan. Anders wil ik hem wel overnemen, ken wel iemand die dat kan
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_124208676
Ik kan in ieder geval dat niet even vastsolderen :-), zo handig ben ik niet.
  maandag 18 maart 2013 @ 15:53:31 #144
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_124208857
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 15:48 schreef Hendriaque het volgende:
Ik kan in ieder geval dat niet even vastsolderen :-), zo handig ben ik niet.
dan moet je even iemand vinden die dat wel kan :) Of hem verkopen aan iemand die dat wel kan :)
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_124209819
Hij wilt dus niet laden met usb of iets dergelijks? Als je in recovery mode gaat kun je wel factory reset doen en zo al je persoonlijke gegevens wissen.
  maandag 18 maart 2013 @ 16:23:23 #146
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_124210105
Ik gok dat de accu leeg is ;)
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_124215530
Yup de accu is quasi leeg, kan hem alleen nog opstarten, en dan horen signaal geven dat de batterij leeg is en dat er moet opgeladen worden. Helaas lukt dat niet meer...
  woensdag 20 maart 2013 @ 14:03:25 #148
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
  woensdag 20 maart 2013 @ 14:53:19 #149
327191 RobertNL
For your gear.
pi_124293234
quote:
Wat is nuttig ;)? Ik gebruik ze vaak niet heel veel omdat ze er onodig dik(ker) van worden
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  woensdag 20 maart 2013 @ 23:48:13 #150
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_124319771
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 14:53 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Wat is nuttig ;)? Ik gebruik ze vaak niet heel veel omdat ze er onodig dik(ker) van worden
Dat het niet vervelend is om te gebruiken ofzo :P
Maar oké, ik zie wel, ik heb het al besteld, morgen in huis :s)
pi_124341646
Terug van vakantie en mn tabket order bij aliexpress geannuleerd (Pipo M9). Ik wacht al sinds februari en kreeg een bericht dat de verwachte levering in april is. Maar goed. Mijn zinnen nu gezet op een retina display high end chinese tablet :P.

Geen Pipo M9, ik wacht wel nog een maand of 2.
  vrijdag 22 maart 2013 @ 16:03:09 #152
357105 Boppos
Lekker bezich
pi_124377396
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 19:06 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

He is onderweg,dus review komt wel ;)
*see you next time*
Ik heb nog geen review gezien of ligt dat aan mij? Ben wel benieuwd hoe hij bevalt.
pi_124377992
Zijn er hier mensen met een tablet waar ze x264 video's op (kunnen) kijken? Wil misschien ook iets gaan kopen, maar zal voornamelijk voor films en series zijn :)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_124390500
quote:
6s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 16:03 schreef Boppos het volgende:

[..]

Ik heb nog geen review gezien of ligt dat aan mij? Ben wel benieuwd hoe hij bevalt.
Is niet meer nodig :P
  zaterdag 23 maart 2013 @ 22:52:30 #155
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_124424650
Ik heb m'n Tab 2 nu een paar dagen in gebruik en dat ding werkt toch erg lekker moet ik zeggen. Veel mensen zeurden dat dat ding traag zou zijn maar ik heb daar echt niks van gemerkt. Lekker beetje spelletjes spelen, beetje browsen, heerlijk ding! :D
  zaterdag 23 maart 2013 @ 23:21:17 #156
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_124426003
Welke stylus gebruiken jullie? Nog tips voor een goede?
!!! Go 49-ers !!!
pi_124446393
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 16:19 schreef Tim86 het volgende:
Zijn er hier mensen met een tablet waar ze x264 video's op (kunnen) kijken? Wil misschien ook iets gaan kopen, maar zal voornamelijk voor films en series zijn :)
Dat kunnen ze allemaal wel.
pi_124451956
quote:
1s.gif Op zondag 24 maart 2013 16:14 schreef Helly het volgende:

[..]

Dat kunnen ze allemaal wel.
Thanks, kwam wat verhalen tegen mbt processoren die het niet aan zouden kunnen bij een hoop tablets, maar moet me echt nog even verder verdiepen. Heb jij er ook een?
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_124463661
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 18:16 schreef Elysee het volgende:

[..]

Bevalt de Pipo M9 nog?
pi_124467881
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 18:42 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Thanks, kwam wat verhalen tegen mbt processoren die het niet aan zouden kunnen bij een hoop tablets, maar moet me echt nog even verder verdiepen. Heb jij er ook een?
Heb een Ainol Fire die 99% van de tijd door mn vriendin gebruikt wordt, ook vooral voor series idd. Maar das 7 inch dus, binnenkort eens voor 9 of 10 inch kijken denk ik.

Maar ik weet wel iets maar ben echt lang niet de kenner van dit topic hoor :+.
pi_124472755
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 22:10 schreef cb2013 het volgende:

[..]

Bevalt de Pipo M9 nog?
Ja, gebruik hem nog dagelijks. Er komen ook geregeld firmwareupdates uit, maar kan niet zeggen of die ook echt positieve veranderingen met zich mee brengen. Heb er in ieder geval nog geen spijt van, en verwacht dat ook niet te krijgen.
  maandag 25 maart 2013 @ 10:42:54 #162
182980 mime_negert
Valt er hier nog wat te mimen?
pi_124476007
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 23:21 schreef RobertoCarlos het volgende:
Welke stylus gebruiken jullie? Nog tips voor een goede?
Kijk eens naar de Adonit Jot Pro (v2)
pi_124476316
Waarom updaten ze de galaxy tab 2 10.1 niet. Dat ding loopt zo stroef als een rotte keilbout.
  maandag 25 maart 2013 @ 11:43:30 #164
327191 RobertNL
For your gear.
pi_124477679
quote:
1s.gif Op maandag 25 maart 2013 10:53 schreef fotostarter het volgende:
Waarom updaten ze de galaxy tab 2 10.1 niet. Dat ding loopt zo stroef als een rotte keilbout.
Ik snapte het product überhaupt niet. Geen upgrade van de tab 1 :P
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_124487542
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 11:43 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Ik snapte het product überhaupt niet. Geen upgrade van de tab 1 :P
Vind het wel jammer, kan er ook weinig over vinden of er wel een update komt. Als dat niet zo is, kunnen ze wat mij betreft de boom in.
pi_124487575
Ja hier http://nl.hardware.info/n(...)ab-2-naar-android-41 staat iets, maar dat is een bericht van Januari :{
Ehr, das ook een andere update. Laat maar :D
  maandag 25 maart 2013 @ 16:12:24 #167
327191 RobertNL
For your gear.
pi_124487757
quote:
4s.gif Op maandag 25 maart 2013 16:07 schreef fotostarter het volgende:

[..]

Vind het wel jammer, kan er ook weinig over vinden of er wel een update komt. Als dat niet zo is, kunnen ze wat mij betreft de boom in.
quote:
4s.gif Op maandag 25 maart 2013 16:08 schreef fotostarter het volgende:
Ja hier http://nl.hardware.info/n(...)ab-2-naar-android-41 staat iets, maar dat is een bericht van Januari :{
Ehr, das ook een andere update. Laat maar :D
Dit is íets recenter :P
http://www.sammobile.com/(...)1st-gen-galaxy-tabs/

Wel netjes als de eerste versie ook een upgrade krijgt, dat doen veel fabrikanten ze niet na.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_124488330
Wat is de beste China tablet op dit moment?
pi_124488408
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 16:12 schreef RobertNL het volgende:

[..]

[..]

Dit is íets recenter :P
http://www.sammobile.com/(...)1st-gen-galaxy-tabs/

Wel netjes als de eerste versie ook een upgrade krijgt, dat doen veel fabrikanten ze niet na.
Hmf, dus het kan nog komen :D
IK vind die tablet voor die prijs wat ik er destijds voor heb betaald, behoorlijk onder doen. Of ik stel teveel eisen :D
Maar heb zelf een galaxy s2, een note 2, en die werken soepeler. Al is dat van die note 2 te snappen, maar die sgs2 was volgens mij eerder uit :P
  maandag 25 maart 2013 @ 17:30:53 #170
357105 Boppos
Lekker bezich
pi_124490388
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 21:51 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Is niet meer nodig :P
Mag ik vragen waarom niet? (heb niet al je posts gelezen :9)

Ik heb namelijk het idee dat de U1 pro wel eens de beste 7" kan zijn van de afgelopen tijd...
pi_124504717
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 07:33 schreef Elysee het volgende:

[..]

Ja, gebruik hem nog dagelijks. Er komen ook geregeld firmwareupdates uit, maar kan niet zeggen of die ook echt positieve veranderingen met zich mee brengen. Heb er in ieder geval nog geen spijt van, en verwacht dat ook niet te krijgen.
Nu je em een tijdje hebt gebruikt kan je dan aangeven wat de voor- en nadelen zijn?

Accu, wifi, bluetooth, resolutie, firmware?
pi_124508301
quote:
1s.gif Op maandag 25 maart 2013 22:08 schreef marco_sire het volgende:

[..]

Nu je em een tijdje hebt gebruikt kan je dan aangeven wat de voor- en nadelen zijn?

Accu, wifi, bluetooth, resolutie, firmware?
Ik ben hier ook erg benieuwd naar.
  maandag 25 maart 2013 @ 23:26:19 #173
143001 Prospera
Verfrissend
pi_124508619
Oh help mijn topje windows7 is van de bank gevallen en maakt alleen rare geluiden.
Ik heb geen backup, wel een externe harddisk.
Kan ik die nog aansluiten?

Hebben julllie hier geen emergency topic??
Alles wordt tussen de regels bepaald.
  maandag 25 maart 2013 @ 23:56:35 #174
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_124509903
quote:
4s.gif Op maandag 25 maart 2013 23:26 schreef Prospera het volgende:
Oh help mijn topje windows7 is van de bank gevallen en maakt alleen rare geluiden.
Ik heb geen backup, wel een externe harddisk.
Kan ik die nog aansluiten?

Hebben julllie hier geen emergency topic??
Eh, dit is het Android táblet discussie topic hè... niet het 'Win7 topjes kapot emergency helptopic'.

Maar eh, als je device van de bank is gevallen en rare geluiden maakt dan lijkt me dat niet een simpel gevalletje van ctrl+alt+del of zoiets. Ga er eens mee langs bij een computer repairzaak.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  maandag 25 maart 2013 @ 23:56:43 #175
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_124509907
aansluiten moet geen probleem zijn...
  dinsdag 26 maart 2013 @ 00:03:36 #176
143001 Prospera
Verfrissend
pi_124510162
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 23:56 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Eh, dit is het Android táblet discussie topic hè... niet het 'Win7 topjes kapot emergency helptopic'.

Maar eh, als je device van de bank is gevallen en rare geluiden maakt dan lijkt me dat niet een simpel gevalletje van ctrl+alt+del of zoiets. Ga er eens mee langs bij een computer repairzaak.
Oh enig idee welk ander forum mij kan helpen?

Ja dat weet ik, alleen zag ik geen andere zo snelle hupdesk voorbijkomen :)
Bij een computerzaak langsgaan doe ik niet, die doen 123 een formatC en ik wil mijn topje houden,
die nu in dos zit te praten, iemand ervaring daarmee?
Alles wordt tussen de regels bepaald.
  dinsdag 26 maart 2013 @ 00:06:56 #177
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_124510275
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 00:03 schreef Prospera het volgende:

[..]

Oh enig idee welk ander forum mij kan helpen?

Ja dat weet ik, alleen zag ik geen andere zo snelle hupdesk voorbijkomen :)
Bij een computerzaak langsgaan doe ik niet, die doen 123 een formatC en ik wil mijn topje houden,
die nu in dos zit te praten, iemand ervaring daarmee?
Mja, daar moet je wel een beetje handig voor zijn dan. Een handige harry die er in persoon naar kijkt is wat verstandiger.

Een hersteldisk of bootable USB en dan een herstel uitvoeren. Maar dan zit je nog met het feit dat je waarschijnlijk met hardwarefalen te maken hebt en je niet weet waar die betrekking op heeft. Een of andere data backup weet ik niet of mogelijk is. Zou je je hardeschijf moeten vervangen en dan kijken of je die daarna nog aan de praat krijgt.

Verder kun je gewoon een eigen topic maken (weet niet of er een hulptopic is) in de subforum DIG: Digital Corner . Dat is beter dan in een unrelated topic om hulp vragen misschien. :P

- Ah kijk eens, misschien dit wat: FHF / [algemeen] Computerhulp Topic

[ Bericht 5% gewijzigd door shiz op 26-03-2013 00:12:26 ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 26 maart 2013 @ 00:12:33 #178
143001 Prospera
Verfrissend
pi_124510448
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 00:06 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Mja, daar moet je wel een beetje handig voor zijn dan. Een handige harry die er in persoon naar kijkt is wat verstandiger.

Een hersteldisk of bootable USB en dan een herstel uitvoeren. Maar dan zit je nog met het feit dat je waarschijnlijk met hardwarefalen te maken hebt en je niet weet waar die betrekking op heeft. Een of andere data backup weet ik niet of mogelijk is. Zou je je hardeschijf moeten vervangen en dan kijken of je die daarna nog aan de praat krijgt.

Verder kun je gewoon een eigen topic maken (weet niet of er een hulptopic is) in de subforum DIG: Digital Corner . Dat is beter dan in een unrelated topic om hulp vragen misschien. :P
Je hebt gelijk; de pc zegt in DOS, en dat is al niet zo'n goed bericht:
No bootable device -- inser boot disk an press any key
In dos dus.

Mijn fout: ik dacht dat ik in DIG zat

FHF check

Nee FHF is geen Dig.

[ Bericht 1% gewijzigd door Prospera op 26-03-2013 00:52:22 ]
Alles wordt tussen de regels bepaald.
  dinsdag 26 maart 2013 @ 05:25:21 #179
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_124513160
quote:
1s.gif Op maandag 25 maart 2013 10:42 schreef mime_negert het volgende:

[..]

Kijk eens naar de Adonit Jot Pro (v2)
ga ik doen, thx
!!! Go 49-ers !!!
  dinsdag 26 maart 2013 @ 09:56:21 #180
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_124515672
Even een heads up voor degenen die een Ramos W42 overwogen, hij kost nu 201$ incl shipping bij banggood met de code 36bgc8
http://www.banggood.com/W(...)-Tablet-p-59631.html

Er staat bij dat er nog één unit is, dus weesch er schnel bij ;)

http://www.banggood.com/clearance-c-1759-1.html is ook een fijne om in de gaten te houden, je krijgt op de prijs die er dus staat nog 15% extra korting. Zo kost een onda v811 nog maar 140$!
Koekje d'r bij?
  dinsdag 26 maart 2013 @ 10:04:50 #181
327191 RobertNL
For your gear.
pi_124515859
De W32 lijkt me ook wel leuk om een keer te proberen, intel chipset...

Meeste tablets hebben zonder koritng al een redelijk goede prijs, thanks for the heads up :D
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_124517461


Hmmm kreeg net een coupon voor de Ainol Crystal II Quad core 7 inch..
5% off van 103.99, wat naar mijn idee al best een goede prijs ( meen zelfs de goedkoopste) is in vergelijking met andere shops..

LIGHTAKECRYSTAL2

Voor $98 = +-75 euro best een leuk instapmodelletje :)

http://lightake.com/detai(...)t_PC_8GB_Black-61925
  dinsdag 26 maart 2013 @ 11:22:42 #183
327191 RobertNL
For your gear.
pi_124517912
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 11:09 schreef Downstar het volgende:
[ afbeelding ]

Hmmm kreeg net een coupon voor de Ainol Crystal II Quad core 7 inch..
5% off van 103.99, wat naar mijn idee al best een goede prijs ( meen zelfs de goedkoopste) is in vergelijking met andere shops..

LIGHTAKECRYSTAL2

Voor $98 = +-75 euro best een leuk instapmodelletje :)

http://lightake.com/detai(...)t_PC_8GB_Black-61925
Waarom niet voor een paar dollar minder een ''betere'' tablet:

ICOO (met mindere batterij) - $91 ex coupon


of:

Cube met 3000 Mah batterij - $95 ex coupon


De Dualcore rockchip processor doet niet onder voor de quadcore in de Ainol (eerder andersom) en de support voor RK3066 tablets is vele malen groter :D
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_124518090
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 11:22 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Waarom niet voor een paar dollar minder een ''betere'' tablet:

ICOO (met mindere batterij) - $91 ex coupon
[ link | afbeelding ]

of:

Cube met 3000 Mah batterij - $95 ex coupon
[ link | afbeelding ]

De Dualcore rockchip processor doet niet onder voor de quadcore in de Ainol (eerder andersom) en de support voor RK3066 tablets is vele malen groter :D
Nouja, het leek mij wel een leuk instap modelletje gezien de quadcore en overige specs..(voor een simpele gebruiker dan.. Resolutie is mij te laag :P )
Heb je ergens benchmarks waarin te zien is hoe goed ze beide presteren?

Dualcore RK3066 ownde de Amlogic AML8726-MX zeker.. maar of die ook nog beter dan de quadcore variant presteerd ben ik nog niet van overtuigd :P?
  dinsdag 26 maart 2013 @ 11:37:14 #185
327191 RobertNL
For your gear.
pi_124518353
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 11:28 schreef Downstar het volgende:

[..]

Nouja, het leek mij wel een leuk instap modelletje gezien de quadcore en overige specs..(voor een simpele gebruiker dan.. Resolutie is mij te laag :P )
Heb je ergens benchmarks waarin te zien is hoe goed ze beide presteren?

Dualcore RK3066 ownde de Amlogic AML8726-MX zeker.. maar of die ook nog beter dan de quadcore variant presteerd ben ik nog niet van overtuigd :P?
Heb hier een tablet van Ainol met een Quadcore ''OWL'' chip en kan vertellen dat je beter bij Rockchip kan blijven. Vooral de GPU is minder.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_124519323
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 11:28 schreef Downstar het volgende:

[..]

Nouja, het leek mij wel een leuk instap modelletje gezien de quadcore en overige specs..(voor een simpele gebruiker dan.. Resolutie is mij te laag :P )
Heb je ergens benchmarks waarin te zien is hoe goed ze beide presteren?

Dualcore RK3066 ownde de Amlogic AML8726-MX zeker.. maar of die ook nog beter dan de quadcore variant presteerd ben ik nog niet van overtuigd :P?
Heb zelf 2 icoo's en ben daar heel tevreden over. Zal vanavond eens een antutu op draaien als je wil. Hebben mij allebei ca 60 EUR gekost, 1 bij eternal team en 1 bij pandawill. Pipo S1 is ook een optie natuurlijk
pi_124522503
is de pipo S1 nog steeds aardig ja? Zoek een 7 inch tablet voor mijn moeder. Liefst met volledig werkende market (kon op mijn C91 niet alles downloaden). Ze wil er boeken op lezen en een beetje surfen. Misschien een keer Uitzending gemist. Zat al naar de Pipo S1 te kijken. Kost ong 70 dollar op Aliexpress
Cashback? Check <a href="http://spaarcentje.nl/?ref=10867">Spaarcentje</a> of <a href="http://www.shopbuddie.nl/?r=49a08ba692225eadf6049ca9d63f2518">Shopbuddie</a>
  dinsdag 26 maart 2013 @ 13:38:24 #188
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_124522548
Waarom is er geen must have tablet apps in de OP?! :(
  dinsdag 26 maart 2013 @ 16:41:16 #189
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_124529467
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 13:38 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Waarom is er geen must have tablet apps in de OP?! :(
Dat was een vraag die ik ook van plan was te gaan stellen zodra ik een tablet heb aangeschaft ;) Of een apart topic met daarin gewoon de beste aanraders qua apps en games enzo voor Android.

Anyway, vandaag even Mong Kok ingeweest, en dus even gekeken of de Pipo M9 er al was. Die was er inderdaad, maar kost 2100HK$, wat volgens mij iets duurder is dan je zou mogen verwachten. Misschien de komende weken even langs Sham Shui Po, tenzij er nog goede alternatieven zijn...
De tablet speelde trouwens een filmpje af met reclame voor een Pipo tablet, maar weet niet zeker of die reclame dus ook daadwerkelijk voor de PipoM9 was. Het filmpje showde wel pressure-sensitivity, dus dat zou zeer mooi zijn.

Ook even gespeeld op zo'n JXD tablet (gevuld met een shitload aan emulators), dus een tablet met naast het scherm fysieke knoppen en D-pad enzo, en vond dat ook wel erg leuk en prettig werken. De koppen waren ook goed en reageerden snel.

Qua specs is het niet een tablet die ik zou overwegen, maar het zou mooi zijn als ze een krachtigere tablet uit zouden brengen die dus ook die fysieke knoppen zou hebben, en 720p IPS enzo.

Uiteraard is het niet voor iedereen geschikt, maar persoonlijk zou het wel een mooi ding zijn. Lekker al je oude games weer spelen middels de emulators, en daarnaast alle voordelen van een goede tablet.
  dinsdag 26 maart 2013 @ 16:41:33 #190
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_124529486
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 13:38 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Waarom is er geen must have tablet apps in de OP?! :(
Omdat het hier dus over verschillende tablets gaat en niet over apps.
Bovendien krijg je dan mogelijk app-fanboys discussies die het niet met elkaar eens zijn wat nu de beste launcher/browser/navigatie/antivir/ebook reader/game/etc... is, wat afleidt van waar het hier om gaat: tablets.
Dus voor apps enzo: DIG / [Android] #63 There is no cake (yet)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 26 maart 2013 @ 16:42:46 #191
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_124529548
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 16:41 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Omdat het hier dus over verschillende tablets gaat en niet over apps.
Bovendien krijg je dan mogelijk app-fanboys discussies die het niet met elkaar eens zijn wat nu de beste launcher/browser/navigatie/antivir/ebook reader/game/etc... is, wat afleidt van waar het hier om gaat: tablets.
Dus voor apps enzo: DIG / [Android] #63 There is no cake (yet)
Thanks, meteen in mijn AT gezet. :)
  vrijdag 29 maart 2013 @ 06:16:23 #192
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_124634657
!!! Go 49-ers !!!
pi_124634908
quote:
Iedereen, denk ik, twee jaar geleden. All winner-tablet, voor zo'n 40 euro uit China te bestellen tegenwoordig.
  vrijdag 29 maart 2013 @ 11:27:37 #194
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_124639278
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 07:40 schreef Shefkee het volgende:

[..]

Iedereen, denk ik, twee jaar geleden. All winner-tablet, voor zo'n 40 euro uit China te bestellen tegenwoordig.
Ok, thx Loop ik dus achter :s)
!!! Go 49-ers !!!
  vrijdag 29 maart 2013 @ 11:39:53 #195
327191 RobertNL
For your gear.
pi_124639630
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 07:40 schreef Shefkee het volgende:

[..]

Iedereen, denk ik, twee jaar geleden. All winner-tablet, voor zo'n 40 euro uit China te bestellen tegenwoordig.
Is het wel een allwinner :P? De RK2918 loopt op 1gHz. waar de Allwinner op 1.2gHz loopt ;)

quote:
2s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 11:27 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Ok, thx Loop ik dus achter :s)
Ja, ik zou nu naar Rockchip processor kijken RK3066, vaak te herkennen aan de specificaties met 1.6gHz processor.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 29 maart 2013 @ 12:18:38 #196
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_124640737
Android tablet kenners, is de kindle Fire HD een aanrader? Kan ik dan vanaf google play apps erop zetten?

-edit- ik zie al dat ik beter een nexus 7 kan kopen.

[ Bericht 23% gewijzigd door Swetsenegger op 29-03-2013 12:24:41 ]
  zaterdag 30 maart 2013 @ 20:14:51 #197
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_124694191
Even een updateje: Heb voor de leuk (en makkelijk omdat ie klein is) nog een Cube U9gt3 gehaald voor 107$ (86¤)

Ben benieuwd hoe zo'n 8inchertje bevalt. Wilde eerst de Onda V811 halen, die had Banggood tijdelijk in de aanbieding voor 140$, maar toen ik m wilde bestellen kostte ie weer 170$ :')

En aan deze kan ik me geen buil vallen. Met de 02012013 firmware werkt de Ainol Spark nog steeds niet goed genoeg, super jammer, want het beestje ligt heerlijk in de hand. Gebruik 'm wel, maar bij de het draaien loopt ie soms vast en doet ie vaag. Maar ik ben ervan overtuigd dat de nieuwere firmware van maart sowieso beter is, maar ik wacht wel even met flashen tot een goeie CWM rom ervoor ontwikkeld is :D
Koekje d'r bij?
  zaterdag 30 maart 2013 @ 21:36:14 #198
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_124698673
:P Had al zo'n idee dat de Spark het net-niet zou zijn.

Op RK3188-gebied ben ik wel benieuwd naar zo'n 9.4" ding. Misschien de PiPO M8..?
http://www.pipo.cn/index.(...)d=269&cid=215&type=2
Maar ik wacht het nog lekker ff een maandje ofzo af.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_124706574
Net van Pandawill te horen gekregen dat mijn bestelde Pipo M9 out of stock is.. Heeft iemand suggesties voor iets vergelijkbaars?
pi_124707740
Eljiah op aliexpress heeft de pipo m9 iig op voorraad. 26e besteld, 28e een dhl tracking en ligt nu bij dhl in Hong Kong.
Ben benieuwd, leek mij de verstandigste keus op de 10,1 inch markt.
pi_124734879
Zoek op de. N90 FHDRK. Ik wacht tot deze meer bereikbaar is, ga ik 'm bestellen.
  zondag 31 maart 2013 @ 22:34:56 #202
374799 Janesh
babyboomer and retired .
pi_124737264
. You know we all became mathematicians for the same reason: we were lazy
pi_124737891
Als jullie moesten kiezen tussen de Window N70 HD en de Ainol Novo7 venus quad core, welke 7 inch heeft dan jullie voorkeur?
  zondag 31 maart 2013 @ 23:06:09 #204
374799 Janesh
babyboomer and retired .
pi_124739244
De Window N70HD, vermijd de slechte ATM7029!!!
. You know we all became mathematicians for the same reason: we were lazy
  zondag 31 maart 2013 @ 23:10:57 #205
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_124739556
Ik ga de PiPO M8 Pro wel ff halen. :7

http://www.slatedroid.com/topic/63938-pipo-max-m8-pro/ O-)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_124740381
quote:
Bedankt! Komt steeds meer info over deze tablet. Ga 'm zeker aanschaffen!
  zondag 31 maart 2013 @ 23:29:37 #207
374799 Janesh
babyboomer and retired .
pi_124740498
Ik houd het voorlopig bij de exynos 4412 en de geweldige 9.4 inch Ramos W42. :Y http://www.slatedroid.com(...)_findpost__p__720658
. You know we all became mathematicians for the same reason: we were lazy
pi_124743754
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 21:36 schreef shiznuts het volgende:
:P Had al zo'n idee dat de Spark het net-niet zou zijn.

Op RK3188-gebied ben ik wel benieuwd naar zo'n 9.4" ding. Misschien de PiPO M8..?
http://www.pipo.cn/index.(...)d=269&cid=215&type=2
Maar ik wacht het nog lekker ff een maandje ofzo af.
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 23:10 schreef shiznuts het volgende:
Ik ga de PiPO M8 Pro wel ff halen. :7

http://www.slatedroid.com/topic/63938-pipo-max-m8-pro/ O-)
Wat heeft je in 1 dag van gedachten doen veranderen? :D
  maandag 1 april 2013 @ 01:17:22 #209
327191 RobertNL
For your gear.
pi_124745754
quote:
6s.gif Op zondag 31 maart 2013 23:29 schreef Janesh het volgende:
Ik houd het voorlopig bij de exynos 4412 en de geweldige 9.4 inch Ramos W42. :Y http://www.slatedroid.com(...)_findpost__p__720658
Hmz, wellicht toch nog maar eens in die richting kijken dan. Alleen dan zit je weer met de resolutie. Ik weet dat het de snelheid niet ten goede komt maar met project butter en een sneller(e/geklokte) GPU zou je het verschil niet heel erg moeten kunnen merken.

De PIPO M8 Pro kan me om de zelfde reden nog niet erg bekoren. Sinds ik hogere resolutie apparaten ben gaan gebruiken vindt ik het echt te grote stap om (te ver) terug te gaan.
Dat ik niet een Nexus 10 resolutie ga krijgen kan ik mee leven maar 1920x1200 op een 10'' er is voor mij toch wel een punt geworden wat hoog op mijn eisen lijstje staat.

De Nexus 10 is verder een prima apparaat maar ik mis het wisselen nu al weer :P dus wellicht binnenkort de Hero II maar de deur uit in ruil voor een andere tablet voor de ''lol''* naast de Nexus.

De Hero II is overigens wel iets beter geworden naar een firmware upgrade maar ik zou iedereen toch afraden om een Ainol of aanverwante met quadcore chipset te kopen. Het is gewoon aan alles te merken dat het een nieuwe bakker is die zijn zaakjes nog niet goed op orde heeft. Wellicht gaat er nog het e.e.a worden gefixed voordat het goed werkt maar ik denk dat we gewoon moeten wachten op de volgende chipset van ATM, wellicht komt die beter uit de verf.

AmLogic heeft naar mijn idee ook wel eens zo'n slechte chipset op de markt gebracht (ook gebruikt door Ainol (singlecore a9). Maar aangezien AMlogic ook heeft bewezen redelijke chipsets te maken sluit in AmLogic en ATM niet uit van deelname in de race tot chipset van tablets van volgend(e) jaren :D.

* De Hero II is ondertussen ingepikt door iemand anders hier in huis, maar als ik ze wissel en alles netjes het ''zelfde'' blijft is die alles prima denk ik :P
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  maandag 1 april 2013 @ 01:21:40 #210
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_124745878
quote:
1s.gif Op maandag 1 april 2013 00:34 schreef Helly het volgende:

[..]


[..]

Wat heeft je in 1 dag van gedachten doen veranderen? :D
Omdat ik 'em voor maar 129 USD kon voorbestellen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  maandag 1 april 2013 @ 08:26:12 #211
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_124749314
Waarom de PipoM8 en niet de (nieuwere) Pipo M9!?
pi_124749466
9.4" scherm ipv 10.1".

En hij heeft het over de M8 Pro, die heeft behalve het scherm specs die met de M9 te vergelijken zijn.
  maandag 1 april 2013 @ 09:12:11 #213
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_124749515
Psies. Dus de M9, maar dan baziger.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  maandag 1 april 2013 @ 10:00:39 #214
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_124749935
Hoezo baziger!? De M8 is toch niet beter!?
  maandag 1 april 2013 @ 11:24:18 #215
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_124751217
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 23:06 schreef Janesh het volgende:
De Window N70HD, vermijd de slechte ATM7029!!!
Ik heb die venus quad, maar dat scherm was het me echt wel waard.
En met de 203 firmware gaat het browsen ook redelijk.

Maargoed, mijn usecase is hoofdzakelijk boeken lezen/ comics en films kijken.
En daar is die atm7029 snel genoeg voor.
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²
&nbsp
Vi Veri Veniversum Vivus Vici
pi_124765821
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 23:06 schreef Janesh het volgende:
De Window N70HD, vermijd de slechte ATM7029!!!
Bedankt! Zie dat Window ook de quadcore al heeft voor 3 dollar meer, maar ik kan dus beter voor de dualcore gaan.
Als ik 7" met schermresolutie 1200*800 wil is de window N70HD op dit moment een goede keuze?
Of zijn er opties met grotere batterij / meer RAM?
  maandag 1 april 2013 @ 20:19:11 #217
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_124767024
quote:
99s.gif Op maandag 1 april 2013 10:00 schreef Yi-Long het volgende:
Hoezo baziger!? De M8 is toch niet beter!?
Het strakke (tapered, spits toelopend) design met frontspeakers bevalt me persoonlijk veel beter. Is weer eens iets anders dan tablets die net zo goed een Transformer, Galaxy Tab, Xoom enz etc hadden kunnen zijn.

Is verder zoals gezegd qua specs vrijwel identiek aan de M9. Dus ligt er net aan wat de koper beter bevalt.
Smaken verschillen uiteraard, maar zo als Snoop Dogg zou zeggen: 'doe mij die maar'.
quote:
1s.gif Op maandag 1 april 2013 19:49 schreef tankstar het volgende:

[..]

Bedankt! Zie dat Window ook de quadcore al heeft voor 3 dollar meer, maar ik kan dus beter voor de dualcore gaan.
Als ik 7" met schermresolutie 1200*800 wil is de window N70HD op dit moment een goede keuze?
Of zijn er opties met grotere batterij / meer RAM?
Ainol Novo7 Fire: dualcore, 1280x800 IPS, bluetooth, 5000mAh.
Gebruik 'em dagelijks. Vind het een prima ding eigenlijk. :)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_124772435
Vandaag is ineens de Ainol Fire z'n scherm groen. Iemand die weet wat het is?
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
  maandag 1 april 2013 @ 22:09:50 #219
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_124772898
quote:
15s.gif Op maandag 1 april 2013 22:01 schreef Quir het volgende:
Vandaag is ineens de Ainol Fire z'n scherm groen. Iemand die weet wat het is?
St. Patrick's day? :@
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  maandag 1 april 2013 @ 22:17:34 #220
327191 RobertNL
For your gear.
pi_124773358
quote:
6s.gif Op maandag 1 april 2013 20:19 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Het strakke (tapered, spits toelopend) design met frontspeakers bevalt me persoonlijk veel beter. Is weer eens iets anders dan tablets die net zo goed een Transformer, Galaxy Tab, Xoom enz etc hadden kunnen zijn.
[ afbeelding ]
Is verder zoals gezegd qua specs vrijwel identiek aan de M9. Dus ligt er net aan wat de koper beter bevalt.
Smaken verschillen uiteraard, maar zo als Snoop Dogg zou zeggen: 'doe mij die maar'.

[..]

Ainol Novo7 Fire: dualcore, 1280x800 IPS, bluetooth, 5000mAh.
Gebruik 'em dagelijks. Vind het een prima ding eigenlijk. :)
Zou zelf toch echt voor een RK3066 gaan. Meer ondersteuning en over het algemeen sneller dan de AMlogic :)

De M8 ziet er inderdaad super uit, alleen die resolutie moet beter 9.gif

[ Bericht 0% gewijzigd door RobertNL op 01-04-2013 22:24:06 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  maandag 1 april 2013 @ 22:39:27 #221
209721 Downstar
Moeimaker
pi_124774497
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 22:44 schreef tankstar het volgende:
Als jullie moesten kiezen tussen de Window N70 HD en de Ainol Novo7 venus quad core, welke 7 inch heeft dan jullie voorkeur?
Hier een zeeeeer tevreden Gebruiker van de N70HD :)... dus die kan ik wel aanraden idd..

Hierbij ook nog mijn review van de N70HD, draai momenteel wel een custom rom ( Andronoob V9 en hij voelt nog veel soepeler nu :D!)

misschien niet een al te beste review van mij, maar geeft toch wel even een goed beeld van wat je kan/mag verwachten :)

pi_124774799
OMG, net de Nexus 10, 32GB besteld :):)

Heb nu de eerste Ipad wat veels te traag is. Ben benieuwd hoe snel de Nexus is.
pi_124775094
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 22:45 schreef stoeltafel het volgende:
OMG, net de Nexus 10, 32GB besteld :):)

Heb nu de eerste Ipad wat veels te traag is. Ben benieuwd hoe snel de Nexus is.
nice, volgens mij is dat ding echt goed snel, is ie NL te koop?
  maandag 1 april 2013 @ 22:52:33 #224
327191 RobertNL
For your gear.
pi_124775131
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 22:45 schreef stoeltafel het volgende:
OMG, net de Nexus 10, 32GB besteld :):)

Heb nu de eerste Ipad wat veels te traag is. Ben benieuwd hoe snel de Nexus is.
Waar heb je hem besteld :D?
quote:
7s.gif Op maandag 1 april 2013 22:51 schreef andreas612 het volgende:

[..]

nice, volgens mij is dat ding echt goed snel, is ie NL te koop?
Niet in Nederland te koop maar wel snel inderdaad :D en het scherm is heerlijk :9
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  maandag 1 april 2013 @ 23:00:14 #225
209721 Downstar
Moeimaker
pi_124775524
enige nadeel vind ik altijd het feit dat je geen SD slot hebt :(
pi_124775545
http://www.hidevolution.com/tablets voor 630 dollar. De site schijnt echt goed te werken. De meeste mensen van tweakers hebben de tablet binnen 3 dagen in huis.

Ben erg benieuwd naar de snelheid ervan. De ipad 1 is na 3 jaar echt dramatisch traag. Verder valt de browser om de tig minuten uit, super irritant.
pi_124775573
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 23:00 schreef Downstar het volgende:
enige nadeel vind ik altijd het feit dat je geen SD slot hebt :(
Tja, nadeel? Kopieer alles toch van me pc. Straks NOOIT MEER ITUNES!
Fuck wat is dat toch een kenker programma.
  maandag 1 april 2013 @ 23:03:07 #228
209721 Downstar
Moeimaker
pi_124775674
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 23:01 schreef stoeltafel het volgende:

[..]

Tja, nadeel? Kopieer alles toch van me pc. Straks NOOIT MEER ITUNES!
Fuck wat is dat toch een kenker programma.
Ik vind 't wel een groot nadeel ja. ik vind 32 GB nou niet extreem veel
wanneer je de tablet gaat gebruiken als multimedia device..
Dan is een SD slot om extra opslag bij te prikken toch wel een must bij mij :)
pi_124776111
Logisch dan. Gebruik het zelf om te surfen, af en toe een liedje luisteren en af en toe een tijdschrift lezen. Hopelijk is die deze week binnen. Laat wel weten wat ik ervan vind.
  maandag 1 april 2013 @ 23:15:33 #230
327191 RobertNL
For your gear.
pi_124776276
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 23:03 schreef Downstar het volgende:

[..]

Ik vind 't wel een groot nadeel ja. ik vind 32 GB nou niet extreem veel
wanneer je de tablet gaat gebruiken als multimedia device..
Dan is een SD slot om extra opslag bij te prikken toch wel een must bij mij :)
Gebruik de nexus zelf vooral thuis dus dan heb ik mijn Syno wel die alles serveert. Als ik onderweg ben heb ik zat aan die 32 (min een beetje) GB.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_124776592
Ik neig naar de Asus Memo Pad Smart ME301T. Iemand hier daar een mening over toevallig? Of een alternatief? Zal vooral zijn om films en series op te kijken :)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_124776682
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 23:15 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Gebruik de nexus zelf vooral thuis dus dan heb ik mijn Syno wel die alles serveert. Als ik onderweg ben heb ik zat aan die 32 (min een beetje) GB.
Heb je de 10? Zo ja, wat vind je ervan? Snel? Las wel dat er nog weinig Apps voor de 10 zijn. Mee eens?
  dinsdag 2 april 2013 @ 00:54:54 #233
327191 RobertNL
For your gear.
pi_124780502
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 23:22 schreef Tim86 het volgende:
Asus Memo Pad Smart ME301T
ZIet er uit als een goedkope/uitgeklede versie van de TF300, net zoiets als de Galaxy Tab 2 dus :D

Prima tablet voor rond de 250 euro denk ik zo.

quote:
1s.gif Op maandag 1 april 2013 23:24 schreef stoeltafel het volgende:

[..]

Heb je de 10? Zo ja, wat vind je ervan? Snel? Las wel dat er nog weinig Apps voor de 10 zijn. Mee eens?
Ja ik heb de 10, prima tablet. Weinig apps weet ik niet meeste apps die ik gebruik zijn er en werken en de rest doe ik via Chrome (beta).
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_124780515
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 23:22 schreef Tim86 het volgende:
Ik neig naar de Asus Memo Pad Smart ME301T. Iemand hier daar een mening over toevallig? Of een alternatief? Zal vooral zijn om films en series op te kijken :)
Als je niet uit China wilt importeren is het een leuke tab. Alternatieven zijn er genoeg, maar wat zijn je eisen? Wil je liever goedkoper of krachtiger?
pi_124780615
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 april 2013 00:55 schreef Shefkee het volgende:

[..]

Als je niet uit China wilt importeren is het een leuke tab. Alternatieven zijn er genoeg, maar wat zijn je eisen? Wil je liever goedkoper of krachtiger?
budget rond 350, goedkoper mag altijd.Wil idd niet uit China importeren.

Hij moet die mkv bestanden wel kunnen trekken, HDMI ondersteuning hebben en een goed scherm. Verder eigenlijk weinig eisen. Thanks voor je hulp :)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  dinsdag 2 april 2013 @ 07:05:52 #236
209721 Downstar
Moeimaker
pi_124782710
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 23:15 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Gebruik de nexus zelf vooral thuis dus dan heb ik mijn Syno wel die alles serveert. Als ik onderweg ben heb ik zat aan die 32 (min een beetje) GB.
Thuis + Nasje is natuurlijk een leuke combinatie..
als je dan een degelijke* tablet hebt als een nexus device(*ga ik dan vanuit.. want zelf niet in bezit :P) zou ik denken dat je hem vast voor wat uitgebreidere taken dan een beetje browsen, emailtje kijken gebruikt.. Dus denk dan aan (HD) video's bekijken, spelletje hier en daar noem maar op :P dan is 32 gb toch wat karig naar mijn mening, zeker gezien ik mijn 16 GB alleen al vol heb met muziek en een enkele kleine game..
pi_124783385
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 07:05 schreef Downstar het volgende:

[..]

Thuis + Nasje is natuurlijk een leuke combinatie..
als je dan een degelijke* tablet hebt als een nexus device(*ga ik dan vanuit.. want zelf niet in bezit :P) zou ik denken dat je hem vast voor wat uitgebreidere taken dan een beetje browsen, emailtje kijken gebruikt.. Dus denk dan aan (HD) video's bekijken, spelletje hier en daar noem maar op :P dan is 32 gb toch wat karig naar mijn mening, zeker gezien ik mijn 16 GB alleen al vol heb met muziek en een enkele kleine game..

Is film kijken op een tablet echt relax? Kan het me niet voorstellen. Heb gelukkig net een nieuwe TV dus dat is niet nodig. Kan wel is TV kijken op de tablet via de app van de Horizon. Hopelijk wordt de tablet vandaag al verzonden.
  dinsdag 2 april 2013 @ 10:18:25 #238
327191 RobertNL
For your gear.
pi_124784824
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 07:05 schreef Downstar het volgende:

[..]

Thuis + Nasje is natuurlijk een leuke combinatie..
als je dan een degelijke* tablet hebt als een nexus device(*ga ik dan vanuit.. want zelf niet in bezit :P) zou ik denken dat je hem vast voor wat uitgebreidere taken dan een beetje browsen, emailtje kijken gebruikt.. Dus denk dan aan (HD) video's bekijken, spelletje hier en daar noem maar op :P dan is 32 gb toch wat karig naar mijn mening, zeker gezien ik mijn 16 GB alleen al vol heb met muziek en een enkele kleine game..

Staan ook zat games op, en film kijken doe ik op de TV ;) Af en toe een serie op de tablet is wel lekker. En vooral in de zomer gaat hij vast veel buiten gebruikt worden om in de zon een serie/film te kijken maar ook die kan ik prima streamen via het netwerk hier :D

32GB is omdat ik er weinig/geen media op heb staan dus meer dan voldoende. Als ik weg ga kan en ik zo nodig meer media nodig heb kan ik altijd een USB stick pakken (voor die ene keer).
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_124790624
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 20:14 schreef eleganza het volgende:
Even een updateje: Heb voor de leuk (en makkelijk omdat ie klein is) nog een Cube U9gt3 gehaald voor 107$ (86¤)

Ben benieuwd hoe zo'n 8inchertje bevalt. Wilde eerst de Onda V811 halen, die had Banggood tijdelijk in de aanbieding voor 140$, maar toen ik m wilde bestellen kostte ie weer 170$ :')

waar heb je die zo goedkoop op de kop kunnen tikken? chinaprices.us geeft me als goedkoopste prijzen $123 bij aHappyDeal en $124.99 bij BIC...
  dinsdag 2 april 2013 @ 14:48:27 #240
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_124792566
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 13:45 schreef bartvangils het volgende:

[..]

waar heb je die zo goedkoop op de kop kunnen tikken? chinaprices.us geeft me als goedkoopste prijzen $123 bij aHappyDeal en $124.99 bij BIC...
Had 8% korting (115$) en had een 8 dollar in BiC points omdat ze me een refund hadden gegeven omdat ze ergens de verkeerde kleur van hadden geleverd van een eerdere levering :+ Kreeg ik van de customer service 8 van de 12$ terug :)

[ Bericht 9% gewijzigd door eleganza op 02-04-2013 14:58:16 ]
Koekje d'r bij?
  dinsdag 2 april 2013 @ 20:02:41 #241
327191 RobertNL
For your gear.
pi_124805109
Ok, nu ben ik het zat, Pipo M8 kom maar bij papa.

Iemand een Ainol novo Hero II kopen :')?
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  dinsdag 2 april 2013 @ 20:42:19 #242
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_124807301
~O> Max-M8 Pro bishjes!
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_124807542
quote:
6s.gif Op maandag 1 april 2013 20:19 schreef shiznuts het volgende:

Ainol Novo7 Fire: dualcore, 1280x800 IPS, bluetooth, 5000mAh.
Gebruik 'em dagelijks. Vind het een prima ding eigenlijk. :)
Top bedankt! Die had ik nog niet in mijn vizier. Lijkt een goede optie.
Hoe is het scherm qua brightness?
In Downstar zijn review ziet dat er bij de Window N70 HD wel goed uit!
  dinsdag 2 april 2013 @ 20:55:06 #244
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_124808072
Zet 'em eigenlijk nooit op vol. Alleen als het scherm door zon en sneeuw minder leesbaar is.
Heb 'em vaker op 1/5e~1/3e brightness staan ofzo.

Mja, men zeikt de powerhouse ervan altijd af, maar het enige wat bij mij langzaam voorkomt is de start-up time van de tablet. De rest van de snelheid bij het browsen of afspelen van een 720p serie is eigenlijk pas de problème. Maar misschien voor gamers ofzo die per se een RK3066 zouden willen?

Accuduur is wel heel erg fijn in ieder geval en ik vind 'em overall prima, vooral ook met Cheese case een perfecte combo en heb 'em zoals gezegd dagelijks mee en als ik moet internetten gooi ik m'n Chinese Neomobile N002 via tethering aan als hotspot.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 2 april 2013 @ 21:12:45 #245
327191 RobertNL
For your gear.
pi_124809160
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 20:42 schreef shiznuts het volgende:
~O> Max-M8 Pro bishjes!
Dezen man weet :D
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_124809319
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 20:02 schreef RobertNL het volgende:
Ok, nu ben ik het zat, Pipo M8 kom maar bij papa.

Iemand een Ainol novo Hero II kopen :')?
Ik heb er ook nog 1 te koop.... :')
pi_124809414
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 april 2013 21:12 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Dezen man weet :D
Is de Pipo M8pro qua resolutie niet wat aan de krappe kant voor de prijs?
  dinsdag 2 april 2013 @ 21:17:00 #248
327191 RobertNL
For your gear.
pi_124809466
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 21:16 schreef Ad_Infinitum het volgende:

[..]

Is de Pipo M8pro qua resolutie niet wat aan de krappe kant voor de prijs?
Ja, dat steekt mij ook nog een beetje. Maar wat heb je anders met goede looks en 2GB ram en een competente Chipset :P

Daarnaast is deze niet voor mij zelf, maar als vervanging van de Hero voor mijn moeder (al pak ik de hero er ook nog wel eens bij als de nexus niet direct in de buurt is ;))
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_124809514
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 21:17 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Ja, dat steekt mij ook nog een beetje. Maar wat heb je anders met goede looks en 2GB ram en een competente Chipset :P
Heeft Cube niets in die klasse?

Ohja. Je wilde ook looks :')
  dinsdag 2 april 2013 @ 21:22:31 #250
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_124809822
Ziet er wel een beetje Sony Tablet S-achtig uit. Wat geen slecht gegeven is.
Ik houd wel van een beetje een pro business look, ipv zo'n curvey en glossy ding.
Vond de Ramos W42 ook wel toffe optie, maar de accu was naar mijn mening net niet en geen HDMI. Best prijzig ook nog, al komt die PiPO uiteindelijk all-in ook wel rond die prijs uit vast.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 2 april 2013 @ 21:23:25 #252
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_124809873
Ga je eens gauw schamen! Een beetje 4:3 tablets voordragen!
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_124809916
quote:
16s.gif Op dinsdag 2 april 2013 21:23 schreef shiznuts het volgende:
Ga je eens gauw schamen! Een beetje 4:3 tablets voordragen!
We doen hier alleen aan 10.1 en 9.4?

Want anders lijken ze teveel op de Ipad?
  dinsdag 2 april 2013 @ 21:24:51 #254
327191 RobertNL
For your gear.
pi_124809998
quote:
Hmz, nee dat wordt hem niet :P
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 21:22 schreef shiznuts het volgende:
Ziet er wel een beetje Sony Tablet S-achtig uit. Wat geen slecht gegeven is.
Ik houd wel van een beetje een pro business look, ipv zo'n curvey en glossy ding.
Vond de Ramos W42 ook wel toffe optie, maar de accu was naar mijn mening net niet en geen HDMI. Best prijzig ook nog, al komt die PiPO uiteindelijk all-in ook wel rond die prijs uit vast.
De W42 heeft bij mij in de winkelwagen gestaan bij MisterTao, maar op het laatste moment toch geannuleerd :D
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 21:23 schreef Ad_Infinitum het volgende:

[..]

We doen hier alleen aan 10.1?
Nee, 9.4, 7.7, 7.0 mogen ook wel :P (9.7 4:3 mag van mij maar het is niet aan mij besteed).
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  dinsdag 2 april 2013 @ 21:25:03 #255
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_124810010
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 21:23 schreef Ad_Infinitum het volgende:

[..]

We doen hier alleen aan 10.1?
Eh, maak daar 16:9/16:10 breedbeeld van en je krijgt van mij een: ja.

( We weten verder ook wel wat uit is hoor, we zitten allemaal geloof ik ook op Slatedroid :P )
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 2 april 2013 @ 21:36:00 #256
327191 RobertNL
For your gear.
pi_124810773
Hmz, twijfel slaat weer toe, een 9.7'' tablet is voor moeders die alleen wat internet ook prima... Daarnaast een betere batterij, betere resolutie (al ziet ze het verschil toch niet :'))

Of toch weer de Ramos W42 die ook nog blijft lonken (op de batterij na).
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  dinsdag 2 april 2013 @ 21:39:25 #257
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_124810988
Eh... ff zomaar een gek idee hè. _O-
Laat je moeder eens de opties zien en vraag naar haar mening.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 2 april 2013 @ 21:42:59 #258
374799 Janesh
babyboomer and retired .
pi_124811248
quote:
Jazeker, of deze hieronder top apparaat.
http://www.aliexpress.com(...)xynos/728044512.html
Eindelijk gelukt dat heb je met zo'n fantastische RK3188. :Y
Moet mijn Ramos W42 er bij pakken om de post goed af te maken.

[ Bericht 10% gewijzigd door Janesh op 02-04-2013 21:54:48 ]
. You know we all became mathematicians for the same reason: we were lazy
pi_124812442
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 21:17 schreef Ad_Infinitum het volgende:

[..]

Heeft Cube niets in die klasse?

Ohja. Je wilde ook looks :')
Cube u30gt 2!
pi_124812788
Hier tot nu toe zeker tevreden over de Ainol Venus :) Iedereen heeft het over de mindere chipset maar dat valt me alles mee, zeker na de laatste update van deze maand werkt de tablet een stuk beter, vooral met games.

Mooi scherm en goede accu, heb er zeker geen spijt van dat ik de Venus als vervanger van m'n Cube U9GT3 heb gekozen (was defect)
  dinsdag 2 april 2013 @ 22:23:13 #261
374799 Janesh
babyboomer and retired .
pi_124813616
Kan hier wel even reageren Robert, mijn eerste ervaringen met de Yuandao Vido N80 RK3188 zijn positief. Wat ik al zei bij onze collega's van tweakers, is er niet veel verschil met de exynos 4412.
De RK3188 is wel een behoorlijke verbetering van de RK3066, en tot nu toe probleemloos zonder force closes, browser lag enz.
De antutu score van dik 18000 van de Pipo M9 en ook de N80, is wel onder zeer ideale omstandigheden gehaald, ik kom iets hoger dan ik vanmiddag zei,ruim boven de 17000, niet slecht.
Toch wat ik al eerder zei met een exynos 4412 ben je voorlopig klaar in china, geldt dus ook voor de RK3188 lijkt mij.
Ik hoop voor jullie dat die PiPo M8 goed is, net als mijn Ramos W42 een mooi formaat. Afgaande op een paar uur gebruik van de N80 RK3188, gaat de exynos 4412 wel een beetje zuiniger om met de energie in de batterij.
Van de apparaten die ik tot dusver getest heb houdt de Ramos W42 het wel het langst vol, zo'n vijf uur zeg maar. Een voordeel is misschien ook het heel heldere scherm, je kunt brightness heel laag zetten, en met zijn zeer goede wifi maakt het een top apparaat.
Een nadeel is misschien zijn 1Gb Ram en zijn slechte verkrijgbaarheid en misschien geen update naar JB, maar ik moet zeggen ik merk en mis het niet.

Nog even dit t.a.v. de Yuandao Vido N80 RK3188. Goede bouw, goede wifi, goed geluid, maar het scherm valt tegen wat betreft brightness, iets te weinig.
Moet je altijd maar weer afwachten. Kan beter getuige de Yuandao window N70 die een geweldig helder scherm heeft.

[ Bericht 11% gewijzigd door Janesh op 02-04-2013 22:50:19 ]
. You know we all became mathematicians for the same reason: we were lazy
  dinsdag 2 april 2013 @ 22:48:02 #262
327191 RobertNL
For your gear.
pi_124815540
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 22:23 schreef Janesh het volgende:
Kan hier wel even reageren Robert, mijn eerste ervaringen met de Yuandao Vido N80 RK3188 zijn positief. Wat ik al zei bij onze collega's van tweakers, is er niet veel verschil met de exynos 4412.
De RK3188 is wel een behoorlijke verbetering van de RK3066, en tot nu toe probleemloos zonder force closes, browser lag enz.
De antutu score van dik 18000 van de Pipo M9 en ook de N80, is wel onder zeer ideale omstandigheden gehaald, ik kom iets hoger dan ik vanmiddag zei,ruim boven de 17000, niet slecht.
Toch wat ik al eerder zei met een exynos 4412 ben je voorlopig klaar in china, geldt dus ook voor de RK3188 lijkt mij.
Ik hoop voor jullie dat die PiPo M8 goed is, net als mijn Ramos W42 een mooi formaat. Afgaande op een paar uur gebruik van de N80 RK3188, gaat de exynos 4412 wel een beetje zuiniger om met de energie in de batterij.
Van de apparaten die ik tot dusver getest heb houdt de Ramos W42 het wel het langst vol, zo'n vijf uur zeg maar. Een voordeel is misschien ook het heel heldere scherm, je kunt brightness heel laag zetten, en met zijn zeer goede wifi maakt het een top apparaat.
Een nadeel is zijn slechte verkrijgbaarheid en misschien geen update naar JB, maar ik moet zeggen ik mis het niet.
Thanks, dan gaan we het lijstje maar weer even mee aanvullen :D
Dit zijn ruwweg nu de kanshebbers;
Ramos W42 - Prijs: +- $210 (ex shipping) - Exynos - 1280x800
Pipo M8 pro - Prijs: +- $210 (ex shipping) - RK3188 - 1280x800
CUBE U30GT2 - Prijs: +-$225 (ex shipping) - RK3188 - 1920x1200
VISTURE V97 - Prijs: +- $260 (incl shipping) - RK3188 - 2048x1536

De Cube is er zover ik zie alleen in het wit wat mij niet aanstaat.
De VIsture V97 is 4:3, ik heb liever 16:9/10
De Ramos en Pipo zijn bijna gelijkwaardig maar die resolutie zint mij nog niet vooral voor de prijs die ze voor die tablets vragen. De maat is dan wel weer leuk (sony tablet S is een mooie maat zover ik hem heb gezien/kunnen gebruiken).

Lastige keuze :P

[ Bericht 2% gewijzigd door RobertNL op 02-04-2013 22:58:42 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_124817787
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 22:48 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Thanks, dan gaan we het lijstje maar weer even mee aanvullen :D
Dit zijn ruwweg nu de kanshebbers;
Ramos W42 - Prijs: +- $210 (ex shipping) - Exynos - 1280x800
Pipo M8 pro - Prijs: +- $210 (ex shipping) - RK3188 - 1280x800
CUBE U30GT2 - Prijs: +-$225 (ex shipping) - RK3188 - 1920x1200
VISTURE V97 - Prijs: +- $260 (incl shipping) - RK3188 - 2048x1536

De Cube is er zover ik zie alleen in het wit wat mij niet aanstaat.
De VIsture V97 is 4:3, ik heb liever 16:9/10
De Ramos en Pipo zijn bijna gelijkwaardig maar die resolutie zint mij nog niet vooral voor de prijs die ze voor die tablets vragen. De maat is dan wel weer leuk (sony tablet S is een mooie maat zover ik hem heb gezien/kunnen gebruiken).

Lastige keuze :P
Mooi lijstje! Cube spreekt me toch het meest aan door de afmeting en resolutie.
Jammer dat nog niemand em heeft.
pi_124820447
Update: het bestellen ging mis ivm verkeerde adres. Net betaald met paypal. Morgen wordt de nexus verzonden en ik heb hem binne 1-2 werkdagen. Hopelijk vrijdag.
pi_124820482
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 22:48 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Thanks, dan gaan we het lijstje maar weer even mee aanvullen :D
Dit zijn ruwweg nu de kanshebbers;
Ramos W42 - Prijs: +- $210 (ex shipping) - Exynos - 1280x800
Pipo M8 pro - Prijs: +- $210 (ex shipping) - RK3188 - 1280x800
CUBE U30GT2 - Prijs: +-$225 (ex shipping) - RK3188 - 1920x1200
VISTURE V97 - Prijs: +- $260 (incl shipping) - RK3188 - 2048x1536

De Cube is er zover ik zie alleen in het wit wat mij niet aanstaat.
De VIsture V97 is 4:3, ik heb liever 16:9/10
De Ramos en Pipo zijn bijna gelijkwaardig maar die resolutie zint mij nog niet vooral voor de prijs die ze voor die tablets vragen. De maat is dan wel weer leuk (sony tablet S is een mooie maat zover ik hem heb gezien/kunnen gebruiken).

Lastige keuze :P
Spaar jij tablets:) Je had toch al de nexus?
pi_124823081
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 21:25 schreef shiznuts het volgende:

[..]


( We weten verder ook wel wat uit is hoor, we zitten allemaal geloof ik ook op Slatedroid :P )
Ow. Excuses dat ik een link post. Ik had beter moeten weten, ow almachtige Shizgod.
  woensdag 3 april 2013 @ 08:08:25 #267
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_124823448
Nou vooruit dan maar: aanvaard.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_124824063
quote:
10s.gif Op woensdag 3 april 2013 08:08 schreef shiznuts het volgende:
Nou vooruit dan maar: aanvaard.
_O_
pi_124828486
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 22:48 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Thanks, dan gaan we het lijstje maar weer even mee aanvullen :D
Dit zijn ruwweg nu de kanshebbers;
Ramos W42 - Prijs: +- $210 (ex shipping) - Exynos - 1280x800
Pipo M8 pro - Prijs: +- $210 (ex shipping) - RK3188 - 1280x800
CUBE U30GT2 - Prijs: +-$225 (ex shipping) - RK3188 - 1920x1200
VISTURE V97 - Prijs: +- $260 (incl shipping) - RK3188 - 2048x1536

De Cube is er zover ik zie alleen in het wit wat mij niet aanstaat.
De VIsture V97 is 4:3, ik heb liever 16:9/10
De Ramos en Pipo zijn bijna gelijkwaardig maar die resolutie zint mij nog niet vooral voor de prijs die ze voor die tablets vragen. De maat is dan wel weer leuk (sony tablet S is een mooie maat zover ik hem heb gezien/kunnen gebruiken).

Lastige keuze :P
Mijn conclusie is dat de tablet die ik zoek er nog niet is. Is die Ainol Captain er nog ooit gekomen eigenlijk? Dat leek wel het ideale ding.

Edit: laat maar. Vage processor. Dacht dat er een RK in zou komen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Ad_Infinitum op 03-04-2013 11:58:37 ]
  woensdag 3 april 2013 @ 22:05:34 #270
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_124855684
De Hero II is met Actions quadcore uitgekomen. De 'Captain' was alleen gelekt, maar is nooit daadwerkelijk verschenen en verkocht. Ook op Ainol.com geen nieuws daarover dat 'ie op handen is? Ze gooien het nog altijd op de Actions processor die 'vet cool' moet zijn volgens hen. Beetje jammer, want zo verliezen ze zelfs trouwe aanhangers. Ze worden aan alle kanten ingehaald door andere merken die voorheen de underdogs waren.

Anyhoezels. Er is wel redelijk wat aanbod, maar een keuze maken is gewoon erg lastig! Zeker als je weet dat zo'n RK3188 nog vrij nieuw is en er dus nog tig tablets met die SoC uit gaan komen en daar misschien eentje bijzit die 99% compatible is met jouw visie van wat een ideale tablet is.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_124857975
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 22:48 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Thanks, dan gaan we het lijstje maar weer even mee aanvullen :D
Dit zijn ruwweg nu de kanshebbers;
Ramos W42 - Prijs: +- $210 (ex shipping) - Exynos - 1280x800
Pipo M8 pro - Prijs: +- $210 (ex shipping) - RK3188 - 1280x800
CUBE U30GT2 - Prijs: +-$225 (ex shipping) - RK3188 - 1920x1200
VISTURE V97 - Prijs: +- $260 (incl shipping) - RK3188 - 2048x1536

De Cube is er zover ik zie alleen in het wit wat mij niet aanstaat.
De VIsture V97 is 4:3, ik heb liever 16:9/10
De Ramos en Pipo zijn bijna gelijkwaardig maar die resolutie zint mij nog niet vooral voor de prijs die ze voor die tablets vragen. De maat is dan wel weer leuk (sony tablet S is een mooie maat zover ik hem heb gezien/kunnen gebruiken).

Lastige keuze :P
Waar de U30GT2 voor die prijs? Bij Eliah kun je de M9 voor 250,- incl DHL-shipping krijgen. Die staat op mijn verlanglijst, maar de U30GT2 voor de prijs zou de voorkeur krijgen.
  woensdag 3 april 2013 @ 23:18:03 #272
327191 RobertNL
For your gear.
pi_124860049
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 22:43 schreef Shefkee het volgende:

[..]

Waar de U30GT2 voor die prijs? Bij Eliah kun je de M9 voor 250,- incl DHL-shipping krijgen. Die staat op mijn verlanglijst, maar de U30GT2 voor de prijs zou de voorkeur krijgen.
MisterTao, daar komt dus nog shipping + handeling bij ;) (en dan heb je Singapore shipping).
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_124861073
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 23:18 schreef RobertNL het volgende:

[..]

MisterTao, daar komt dus nog shipping + handeling bij ;) (en dan heb je Singapore shipping).
Ah oké, had even niet aan Taobao/Mistertao gedacht. Misschien wel interessant, omdat ik daar nog die bonus kan krijgen. Bij Pandawill komt 'ie overigens ook op 245,- met de couponcode van 25,-.

Twijfel eigenlijk tussen die twee. M9 heeft de looks en betere behuizing, U30GT2 de specs. Al scheelt het niet veel.

De t604 zal waarschijnlijk toch nog wel een tijdje op zich laten wachten, helaas. Vandaag de laatste tablets gedumpt, dus het begint weer te kriebelen.
  woensdag 3 april 2013 @ 23:37:32 #274
327191 RobertNL
For your gear.
pi_124861140
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 23:36 schreef Shefkee het volgende:

[..]

Ah oké, had even niet aan Taobao/Mistertao gedacht. Misschien wel interessant, omdat ik daar nog die bonus kan krijgen. Bij Pandawill komt 'ie overigens ook op 245,- met de couponcode van 25,-.

Twijfel eigenlijk tussen die twee. M9 heeft de looks en betere behuizing, U30GT2 de specs. Al scheelt het niet veel.

De t604 zal waarschijnlijk toch nog wel een tijdje op zich laten wachten, helaas. Vandaag de laatste tablets gedumpt, dus het begint weer te kriebelen.
De U30GT2 maakt hier zeker veel kans alleen de witte kleur is wat minder. De andere tablets op de lijst ontbreken veelal op hardware gebied iets (vaak resolutie).

Edit: zit nu ook nog even op de site van Pandawill te kijken en vraag me nu af hoe het zit met de kleur. Om het simpel te houden;
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 5% gewijzigd door RobertNL op 03-04-2013 23:57:15 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  donderdag 4 april 2013 @ 00:18:44 #275
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_124862504
Ik ben nu ook weer aan het twijfelen over die Pipo M9. Misschien dat ik toch beter een andere tablet kan uitkiezen, aangezien ik een review op youtube zag waarin de reviewer zei dat de tablet niet heel goed was voor games, en dat een game als NFS een klein beetje last had van 'stottering' of whatever.

Als ik een tablet koop, dan wil ik toch het liefst een zo'n krachtig mogelijke zodat ie gewoon jaren mee kan gaan.

Daarnaast zit ik met de volgende vraag: ik wil hem graag gebruiken voor comics/manga/boeken lezen, maar ook voor films kijken.

Voor het eerste lijkt een 4:3 ratio mij het beste, en voor het 2de uiteraard een widescreen (16:9/16:10). Dilemma dus.

Tenslotte is het me nog steeds onduidelijk of de Pipo M9 een pressure-senstive screen heeft.
  donderdag 4 april 2013 @ 00:22:22 #276
327191 RobertNL
For your gear.
pi_124862590
quote:
99s.gif Op donderdag 4 april 2013 00:18 schreef Yi-Long het volgende:
Ik ben nu ook weer aan het twijfelen over die Pipo M9. Misschien dat ik toch beter een andere tablet kan uitkiezen, aangezien ik een review op youtube zag waarin de reviewer zei dat de tablet niet heel goed was voor games, en dat een game als NFS een klein beetje last had van 'stottering' of whatever.

Als ik een tablet koop, dan wil ik toch het liefst een zo'n krachtig mogelijke zodat ie gewoon jaren mee kan gaan.

Daarnaast zit ik met de volgende vraag: ik wil hem graag gebruiken voor comics/manga/boeken lezen, maar ook voor films kijken.

Voor het eerste lijkt een 4:3 ratio mij het beste, en voor het 2de uiteraard een widescreen (16:9/16:10). Dilemma dus.

Tenslotte is het me nog steeds onduidelijk of de Pipo M9 een pressure-senstive screen heeft.
Met comics valt het wellicht nog iets mee. Maar als je het ook gaat gebruiken voor lezen zou ik zeker voor een hogere resolutie gaan.

Ja de schermverhouding. Er zijn mensen die zweren bij 4:3 (ook voor browsen) maar ik heb met 16:9/10 helemaal geen last van dat soort dingen. Lekker breed beeld wat op een heel aantal sites ook niet vervelend is en daarnaast met gamen en films fijnder dan die ''extra'' hoogte.

Wacom like dingen zitten zover ik weet niet ingebouwd in de M9 ;)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  donderdag 4 april 2013 @ 00:31:07 #277
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_124862780
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 00:22 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Met comics valt het wellicht nog iets mee. Maar als je het ook gaat gebruiken voor lezen zou ik zeker voor een hogere resolutie gaan.

Ja de schermverhouding. Er zijn mensen die zweren bij 4:3 (ook voor browsen) maar ik heb met 16:9/10 helemaal geen last van dat soort dingen. Lekker breed beeld wat op een heel aantal sites ook niet vervelend is en daarnaast met gamen en films fijnder dan die ''extra'' hoogte.

Wacom like dingen zitten zover ik weet niet ingebouwd in de M9 ;)
Ik begon dus weer te twijfelen over die pressure-sensitivity omdat ik in de shop hier een Pipo M9 zag liggen waar een filmpje op afspeelde, over een Pipo tablet, en waar je zag dat men dus dikke/dunne lijnen demonstreerde, dus pressure-sensitivity, alleen was het niet duidelijk of het reclamefilmje dus voor de Pipo M9 was, of voor een andere Pipo tablet...

Ik had het eigenlijk even moeten vragen aan de verkoper. Misschien de volgende keer.

Wat zijn momenteel de meest krachtige tablets!? De Pipo M9 komt volgens die youtube review dus schijnbaar iets te kort voor sommige games, maar er zullen dan toch dus wel krachtigere tablets bestaan die het wel aankunnen!? Ramos!? Cube!?
  donderdag 4 april 2013 @ 00:42:18 #278
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_124862989
Je hebt ook wel zo'n van die wat serieuzere draw apps, die hebben daar wel wat op gevonden. Dan heb je caligrafische pennen die je kunt gebruiken bijvoorbeeld, die natuurlijk bij verschillende strokes er verschillend uitzien, en soms zijn brushes ook timesensitive, dus niet pressure sensitive, maar dat hoe langzamer je tekent, hoe dikker de lijnen!

Exynos 4412 lijkt zo'n beetje het beste. Op de voet gevolgd door de RK3188, dan Allwinner A31/Rockchip RK3066 en al die andere meuk. Maar je kunt natuurlijk ook een westerse markt tab halen met Tegra (of iets met Intel ATOM?).
Let wel dat firmware voor de RK3188 nog piepjong is, dus dat zal nog best aardig wat verbeteren.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 4 april 2013 @ 00:47:17 #279
327191 RobertNL
For your gear.
pi_124863077
quote:
99s.gif Op donderdag 4 april 2013 00:31 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Ik begon dus weer te twijfelen over die pressure-sensitivity omdat ik in de shop hier een Pipo M9 zag liggen waar een filmpje op afspeelde, over een Pipo tablet, en waar je zag dat men dus dikke/dunne lijnen demonstreerde, dus pressure-sensitivity, alleen was het niet duidelijk of het reclamefilmje dus voor de Pipo M9 was, of voor een andere Pipo tablet...

Ik had het eigenlijk even moeten vragen aan de verkoper. Misschien de volgende keer.

Wat zijn momenteel de meest krachtige tablets!? De Pipo M9 komt volgens die youtube review dus schijnbaar iets te kort voor sommige games, maar er zullen dan toch dus wel krachtigere tablets bestaan die het wel aankunnen!? Ramos!? Cube!?
Mhwa, denk dat het probleem meet in optimalisatie ziet (vooral als je kijkt hoe de RK3066 het al doet). De eerste RK3066 tablets waren ook niet zo goed dan dat ze nu zijn ;).

Wil je meer dan zal je op dit moment richting een andere chipset moeten kijken (Exynos 4412?) maar die heeft ook een Mali GPU en die is nog lager geklokt dan bij de RK3188.

Samsung Exynos 4412:
Producé: 32nm
Quadcore ARM CORTEX A9 @ 1.4GHz
GPU: Mali400MP @ 400MHz

Rockchip RK3188
Producé: 28nm
Quadcore ARM CORTEX A9 @ 1.8GHz
GPU: Mali400MP @ 533MHz (maximale klok op 40Mn door ARM op 400MHz gesteld aka overklok)

De RK3188 is net op de markt en de firmware nog zeker niet uitontwikkeld, mijn gok zou zijn dat de Rockchip de Exynos 4412 uiteindelijk voorbij gaat (waar het nu redelijk gelijkop gaat). Vooral omdat de Exynos 4412 ondertussen al een poosje uit is en de RK3188 echt net in de eerste tablets zit. Er volgen zeker nog updates in de kernel en firmware door Rockchip en de meeste fabrikanten implementeren dat wel aardig zoals ik dat met de RK3066 heb gezien (op OEM's na ;))
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  donderdag 4 april 2013 @ 00:57:55 #280
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_124863271
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 00:47 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Mhwa, denk dat het probleem meet in optimalisatie ziet (vooral als je kijkt hoe de RK3066 het al doet). De eerste RK3066 tablets waren ook niet zo goed dan dat ze nu zijn ;).

Wil je meer dan zal je op dit moment richting een andere chipset moeten kijken (Exynos 4412?) maar die heeft ook een Mali GPU en die is nog lager geklokt dan bij de RK3188.

Samsung Exynos 4412:
Producé: 32nm
Quadcore ARM CORTEX A9 @ 1.4GHz
GPU: Mali400MP @ 400MHz

Rockchip RK3188
Producé: 28nm
Quadcore ARM CORTEX A9 @ 1.8GHz
GPU: Mali400MP @ 533MHz (maximale klok op 40Mn door ARM op 400MHz gesteld aka overklok)

De RK3188 is net op de markt en de firmware nog zeker niet uitontwikkeld, mijn gok zou zijn dat de Rockchip de Exynos 4412 uiteindelijk voorbij gaat (waar het nu redelijk gelijkop gaat). Vooral omdat de Exynos 4412 ondertussen al een poosje uit is en de RK3188 echt net in de eerste tablets zit. Er volgen zeker nog updates in de kernel en firmware door Rockchip en de meeste fabrikanten implementeren dat wel aardig zoals ik dat met de RK3066 heb gezien (op OEM's na ;))
Pfffff dat is allemaal vrij ingewikkeld allemaal...

Ik ben al een ramp wanneer het gaat om het vergelijken van verschillende producten, waarbij ik als een autist alles wil uitzoeken en weten etc, maar ik hoopte dus dat het bij tablets dit keer een iets makkelijkere keus zou zijn... :P

Thanks, I think :P

quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 00:42 schreef shiznuts het volgende:
Je hebt ook wel zo'n van die wat serieuzere draw apps, die hebben daar wel wat op gevonden. Dan heb je caligrafische pennen die je kunt gebruiken bijvoorbeeld, die natuurlijk bij verschillende strokes er verschillend uitzien, en soms zijn brushes ook timesensitive, dus niet pressure sensitive, maar dat hoe langzamer je tekent, hoe dikker de lijnen!

Exynos 4412 lijkt zo'n beetje het beste. Op de voet gevolgd door de RK3188, dan Allwinner A31/Rockchip RK3066 en al die andere meuk. Maar je kunt natuurlijk ook een westerse markt tab halen met Tegra (of iets met Intel ATOM?).
Let wel dat firmware voor de RK3188 nog piepjong is, dus dat zal nog best aardig wat verbeteren.
Ik weet dat de Samsung Note II wel zo'n pressure-sensitive screen heeft, en aangezien die tablet al bijna een jaar oud is volgens mij, hoopte ik erop dat inmiddels chinese tablets ook wel zouden volgen met die feature, maar ALS dat al het geval is, dan lopen ze er helaas niet echt mee te koop :(

Wat betreft de meest krachtige tablets enzo, is het echt een geval van door de bomen het bos niet meer zien. En wanneer je dan een tablet hebt gevonden die geweldige specs heeft, dan ontbreekt er weer iets lulligs zoals een HDMI-poort ofzo... :P
  donderdag 4 april 2013 @ 01:04:00 #281
327191 RobertNL
For your gear.
pi_124863374
quote:
99s.gif Op donderdag 4 april 2013 00:57 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Pfffff dat is allemaal vrij ingewikkeld allemaal...

Ik ben al een ramp wanneer het gaat om het vergelijken van verschillende producten, waarbij ik als een autist alles wil uitzoeken en weten etc, maar ik hoopte dus dat het bij tablets dit keer een iets makkelijkere keus zou zijn... :P

Thanks, I think :P

[..]

Ik weet dat de Samsung Note II wel zo'n pressure-sensitive screen heeft, en aangezien die tablet al bijna een jaar oud is volgens mij, hoopte ik erop dat inmiddels chinese tablets ook wel zouden volgen met die feature, maar ALS dat al het geval is, dan lopen ze er helaas niet echt mee te koop :(

Wat betreft de meest krachtige tablets enzo, is het echt een geval van door de bomen het bos niet meer zien. En wanneer je dan een tablet hebt gevonden die geweldige specs heeft, dan ontbreekt er weer iets lulligs zoals een HDMI-poort ofzo... :P
De GPU = grafische chip die doet op dit moment binnen android best veel (zorgt voor alle beelden ook de interface). Zoals je ziet hebben beide chips de zelfde GPU maar is de ene hoger geklokt (sneller) dan de andere. Op papier moet de RK3188 dus sneller zijn als de Exynos 4412.

In de praktijk is dat nog niet zo maar ik verwacht dat dat gaat veranderen door updates (RK3188 is pas net uit).

De Note 10.1 heeft overigens ook een Exynos 4412 processor dus zover liggen die niet achter op de China tablets ;) (China heeft met de budget chips tussen de 9-12 maand achterstand op de high end concurrentie zoals samsung, Nvidia etc, dat is een beetje zoals ik het zie ;))

[ Bericht 0% gewijzigd door RobertNL op 04-04-2013 01:10:07 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_124875493
quote:
99s.gif Op donderdag 4 april 2013 00:31 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Ik begon dus weer te twijfelen over die pressure-sensitivity omdat ik in de shop hier een Pipo M9 zag liggen waar een filmpje op afspeelde, over een Pipo tablet, en waar je zag dat men dus dikke/dunne lijnen demonstreerde, dus pressure-sensitivity, alleen was het niet duidelijk of het reclamefilmje dus voor de Pipo M9 was, of voor een andere Pipo tablet...

Ik had het eigenlijk even moeten vragen aan de verkoper. Misschien de volgende keer.

Wat zijn momenteel de meest krachtige tablets!? De Pipo M9 komt volgens die youtube review dus schijnbaar iets te kort voor sommige games, maar er zullen dan toch dus wel krachtigere tablets bestaan die het wel aankunnen!? Ramos!? Cube!?
Neem de N90FHDRK. Ik wacht al een tijd tot ik deze kan bestellen.

quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 00:22 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Met comics valt het wellicht nog iets mee. Maar als je het ook gaat gebruiken voor lezen zou ik zeker voor een hogere resolutie gaan.

Ja de schermverhouding. Er zijn mensen die zweren bij 4:3 (ook voor browsen) maar ik heb met 16:9/10 helemaal geen last van dat soort dingen. Lekker breed beeld wat op een heel aantal sites ook niet vervelend is en daarnaast met gamen en films fijnder dan die ''extra'' hoogte.

Wacom like dingen zitten zover ik weet niet ingebouwd in de M9 ;)
Er zijn niet veel tablets met 16:9?
pi_124881725
Ik heb laatst de pipo max m9 aangeschaft voor 180 euro :)
Ben erg benieuwd :D
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_124882507
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 april 2013 00:59 schreef Tim86 het volgende:

[..]

budget rond 350, goedkoper mag altijd.Wil idd niet uit China importeren.

Hij moet die mkv bestanden wel kunnen trekken, HDMI ondersteuning hebben en een goed scherm. Verder eigenlijk weinig eisen. Thanks voor je hulp :)
Iemand nog suggesties toevallig? Zoals eerder gezegd ben ik op zoek naar een tablet rond de 10 inch en is het vooral om films en series op te kijken. Heb momenteel de Asus Memo Pad Smart ME301T, maar weet niet of iemand daar nog op- of aanmerkingen op heeft (of eventuele alternatieven).

Alvast bedankt :)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_124883937
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 17:27 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Iemand nog suggesties toevallig? Zoals eerder gezegd ben ik op zoek naar een tablet rond de 10 inch en is het vooral om films en series op te kijken. Heb momenteel de Asus Memo Pad Smart ME301T, maar weet niet of iemand daar nog op- of aanmerkingen op heeft (of eventuele alternatieven).

Alvast bedankt :)
Vergeten te reageren, maar voor dat geld een prima tablet. Nadeel is alleen dat je geen dock kunt gebruiken en daarmee blijft het echt beperkt tot de doeleinden die jij voor ogen hebt.

Tegra3-chip is alleen al een tijdje op de markt, maar goed, daar is de prijs ook naar.

Mocht je nog naar alternatieven willen kijken, misschien is de Note 10.1 wat voor je. Vaak krijgt je daar nog 50 euro voor terug en moet dat binnen je budget vallen. Dan heb je voor die 50 euro extra wel een stuk snellere tab.
pi_124884193
quote:
1s.gif Op donderdag 4 april 2013 18:06 schreef Shefkee het volgende:

[..]

Vergeten te reageren, maar voor dat geld een prima tablet. Nadeel is alleen dat je geen dock kunt gebruiken en daarmee blijft het echt beperkt tot de doeleinden die jij voor ogen hebt.

Tegra3-chip is alleen al een tijdje op de markt, maar goed, daar is de prijs ook naar.

Mocht je nog naar alternatieven willen kijken, misschien is de Note 10.1 wat voor je. Vaak krijgt je daar nog 50 euro voor terug en moet dat binnen je budget vallen. Dan heb je voor die 50 euro extra wel een stuk snellere tab.
Thanks, kwam de Note idd al tegen met 50 euro extra terug acties. Zijn er verder nog nadelen van de Note tov de Memo?

edit: Heeft geen HDMI volgens mij?
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_124884910
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 18:13 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Thanks, kwam de Note idd al tegen met 50 euro extra terug acties. Zijn er verder nog nadelen van de Note tov de Memo?

edit: Heeft geen HDMI volgens mij?
Hij ondersteund het wel volgensmij. Zit even op mijn tel, maar kwam net tegen dat het via een verloopkabeltje gaat. Dus geen on-board HDMI.

Volgensmij kwamen de specs redelijk overeen, maar beschikt de Note over een hoger geklokte processor en over het dubbele aantal ram-geheugen. Hij is dus een stukkie sneller, wat ook blijkt uit de benchmarks.
  donderdag 4 april 2013 @ 20:36:13 #288
327191 RobertNL
For your gear.
pi_124890162
quote:
1s.gif Op donderdag 4 april 2013 18:33 schreef Shefkee het volgende:

[..]

Hij ondersteund het wel volgensmij. Zit even op mijn tel, maar kwam net tegen dat het via een verloopkabeltje gaat. Dus geen on-board HDMI.

Volgensmij kwamen de specs redelijk overeen, maar beschikt de Note over een hoger geklokte processor en over het dubbele aantal ram-geheugen. Hij is dus een stukkie sneller, wat ook blijkt uit de benchmarks.
De Exynos 4412 maakt gehakt van de Tegra3 in tablets :P

Dit is de oplossing voor HDMI:
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_124891733
http://www.buyincoins.com(...)s-product-26652.html

Best een aardige deal, de M9 voor onder de 240 dollar incluus shipping.
pi_124896514
Zijn er tablets waarmee ik direct series kan downloaden en kan kijken op die tablet?
  donderdag 4 april 2013 @ 22:32:36 #291
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_124896661
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 22:30 schreef vault_tec het volgende:
Zijn er tablets waarmee ik direct series kan downloaden en kan kijken op die tablet?
alle androidtabs kunnen dat sowieso via torrents, usenet weet ik niet
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_124896805
quote:
1s.gif Op donderdag 4 april 2013 22:32 schreef Catch22- het volgende:

[..]

alle androidtabs kunnen dat sowieso via torrents, usenet weet ik niet
Oke, zijn er nog tablets die jullie aanraden? Heb geen beschikking tot een pc en hij gaat als vervanging dienen van een pc om op te surfen en series mee te kijken.
pi_124896859
quote:
1s.gif Op donderdag 4 april 2013 22:34 schreef vault_tec het volgende:

[..]

Oke, zijn er nog tablets die jullie aanraden? Heb geen beschikking tot een pc en hij gaat als vervanging dienen van een pc om op te surfen en series mee te kijken.
Dan zou ik er sowieso één nemen waar een goede dock bij kan.
  donderdag 4 april 2013 @ 22:35:50 #294
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_124896896
quote:
1s.gif Op donderdag 4 april 2013 22:34 schreef vault_tec het volgende:

[..]

Oke, zijn er nog tablets die jullie aanraden? Heb geen beschikking tot een pc en hij gaat als vervanging dienen van een pc om op te surfen en series mee te kijken.
je wil een vlotte 16:9 met een sdslot neem ik aan?7/10inch? Budget?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_124897035
quote:
1s.gif Op donderdag 4 april 2013 22:35 schreef Catch22- het volgende:

[..]

je wil een vlotte 16:9 met een sdslot neem ik aan?7/10inch? Budget?
10 inch en flink budget maar hoe minder ik hier aan uit geef hoe beter mijn pc kan worden.
  donderdag 4 april 2013 @ 22:48:36 #296
327191 RobertNL
For your gear.
pi_124897515
Rockchip 3066 tablet pakken. Cube U30GT en aanverwanten (Pipo M8 non pro) etc.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_124897982
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 17:04 schreef relativity het volgende:
Ik heb laatst de pipo max m9 aangeschaft voor 180 euro :)
Ben erg benieuwd :D
Waar? levertijd?
pi_124898173
Misschien een beetje vloeken in de kerk: een ipad kan niet direct downloaden/ is het geld niet waard?
  donderdag 4 april 2013 @ 23:22:29 #299
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_124899341
Beide :P

Althans, niet zonder jb
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_124906141
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 23:01 schreef vault_tec het volgende:
Misschien een beetje vloeken in de kerk: een ipad kan niet direct downloaden/ is het geld niet waard?
Serieus? Kan een Ipad dat echt niet????? Waarom kopen mensen die rommel dan toch?
  vrijdag 5 april 2013 @ 09:44:18 #301
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_124906289
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 14:26 schreef cb2013 het volgende:

[..]

Neem de N90FHDRK. Ik wacht al een tijd tot ik deze kan bestellen.

[..]

Er zijn niet veel tablets met 16:9?
Gisteren even snel wat info opgezocht over die tablet die je voorstelde, maar hoewel indrukwekkende specs was niet iedereen op het forum dat ik vond er helemaal tevreden over...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')