abonnement Unibet Coolblue
pi_123766502
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 21:47 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Iemand ervaring met Acne's denim. De max cash lijkt me wel wat.
Vriend van me die ook beetje jouw stijl heeft heeft zo'n black coated en is er zeer tevreden mee. Zeker over de fit.

Nu ik erover nadenk weet ik niet of het dezelfde fit is though.
pi_123771028
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 21:29 schreef BigSmurf het volgende:

[..]

Als je het aantal enters in de tekst flink vermindert en een spellingscontrole eroverheen gooit voordat je de blog post, dan leest het wat fijner. Wel leuk. :Y
Will do, thanks :D
Faka G
pi_123801917
Zijn er nog mensen die naar die denim tentoonstelling willen? Hij loopt nog maar tot zondag. Ik probeer morgen nog even te gaan want zou het wel heel graag gezien hebben.
Mijn oldblue bleed btw echt als een gek! Heb een stuk wat eerst wit was op m'n schoenen helemaal blauwgekleurd... En dat met 3 cuffs.
Faka G
  vrijdag 8 maart 2013 @ 19:27:21 #279
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_123802016
wat maakt het aantal cuffs uit dan? Net of bleed ie minder hoe verder je de broekspijp ingaat :P
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_123802154
Ik dacht dat je het indigo dan verder van je broek af is en je daardoor minder bleed zou hebben. Dacht zoiets een keer gelezen te hebben maar werkt blijkbaar niet echt dus :9
Faka G
  vrijdag 8 maart 2013 @ 20:00:47 #281
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_123803666
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 19:24 schreef Atta-boy het volgende:
Zijn er nog mensen die naar die denim tentoonstelling willen? Hij loopt nog maar tot zondag. Ik probeer morgen nog even te gaan want zou het wel heel graag gezien hebben.
Mijn oldblue bleed btw echt als een gek! Heb een stuk wat eerst wit was op m'n schoenen helemaal blauwgekleurd... En dat met 3 cuffs.
Ik had wel gewild maar kan dit weekend niet. Dus helaas.
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_123804709
Wist uberhaupt niet dat die tentoonstelling was, lijkt me wel erg interessant maar heb ook geen tijd dit weekend. Als het nou in amsterdam was geweest was het een ander verhaal!

Als je nog gaat laat ff weten hoe het was! Ben erg benieuwd
pi_123809377
Ah godver is die tentoonstelling dan al afgelopen? Had daar echt wel heen gewild.
Mocht ik vanavond mijn trein missen dan ben ik morgen in Utrecht Atta :+
pi_123810604
Als hij tot laat duurt kan ik morgen even wel langs ga in de avond toch naar utreg.

Atta dat maakt niks uit, indigo is gewoon een kleurstof en die komt er aan beide kanten uit, wellicht de buitenkant wat meer maar dan de binnenkant maar als er wrijving is zal het vaak wel bloeden.

Wel jammer, die shit krijg je er amper uit. Heb bij mijn 8113's wel flink kunnen verminderen met een nubuck gum maar op glad leer nog geen last van gehad
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
pi_123812052
Het zit op canvas dus zal er denk ik niet meer uit gaan maar care. Valt de broek toch meestal overheen.
Nu zie je dat nbhd tekentje ook beter = meer swagpoints :+
Faka G
pi_123818944
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 22:47 schreef Atta-boy het volgende:
Het zit op canvas dus zal er denk ik niet meer uit gaan maar care. Valt de broek toch meestal overheen.
Nu zie je dat nbhd tekentje ook beter = meer swagpoints :+
Wear it like a badge of honor 8-)

Heb zelf ook dikke denim sporen op licht suede boots die er niet uit gaan. Tis niet echt het einde van de wereld :P. Gelukkig heb je niet van die sufu problemen waar gasten loppen te zeuren over denimbleed op $500,- Common Projects sneaks :). Ff doordragen en dan heb je hetzelfde effect als die Indigo Dyed Chucks waar iemand hier veel te veel voor had betaald.
pi_123819646
Die waren toch niet duur? :9
Ik zou die dingen serieus in een dag zo hebben denk ik :+
Uurtje in de regen lopen en voila
Haha ja gelukkig waren het deze schoenen maar.. Al zijn die ook nog wel duur in de resell. Iig beter als bleed op m'n visvims ofzo.
Faka G
  zaterdag 9 maart 2013 @ 11:20:19 #288
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_123821918
Draag geen schoenen voortaan. Denimbleed op sokken is pas next level.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_123822013
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 21:47 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Iemand ervaring met Acne's denim. De max cash lijkt me wel wat.
Ye, heb 'm in het zwart en vind het een heerlijke broek met een erg goede fit.
pi_123822954
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 11:20 schreef M1stral het volgende:
Draag geen schoenen voortaan. Denimbleed op sokken is pas next level.
Makkelijk voor Cpt. Die draagt toch alleen nog maar sokken voor BABS.
pi_123825668
Pre-soak fit pic van mijn denimasa *O* . Vind hem echt heel tof.
Ga er dadelijk mee in bad. Details etc volgen daarna.

Hij zal niet extreem veel krimpen, ik quote Bob Lorr even:
"Hairy-Surface Denim will shrink more than normal Sanforized fabric but not much as Unsanforized , please provide some extra inch if you want to get it hemmed."

pi_123826186
Dus is het dan een sanforized broek? Dan hoef je er toch niet mee te soaken?
Vette broek! Ben benieuwd hoe die zich ontwikkeld.
Faka G
  zaterdag 9 maart 2013 @ 14:22:24 #293
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_123826369
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 13:54 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Pre-soak fit pic van mijn denimasa *O* . Vind hem echt heel tof.
Ga er dadelijk mee in bad. Details etc volgen daarna.

Hij zal niet extreem veel krimpen, ik quote Bob Lorr even:
"Hairy-Surface Denim will shrink more than normal Sanforized fabric but not much as Unsanforized , please provide some extra inch if you want to get it hemmed."

[ afbeelding ]
Goede fit. Al vind ik die opmerking over de fabric kant nog wal raken. Of een fabric is preshrunk/sanforized of loomstate/unsanforized. Iets daartussen in bestaat niet, alleen de mate van sanforization heeft nog effect op de resterende shrinkage en eventueel de weave.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_123826434
Hij zal dan denk ik lichtelijk sanforized zijn? M1stral enlighten me.

Mailtje van die kerel waarin het misschien wat duidelijker wordt:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 45% gewijzigd door Grachtenpinguin op 09-03-2013 14:31:09 ]
  zaterdag 9 maart 2013 @ 14:34:49 #295
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_123826676
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 14:24 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Hij zal dan denk ik lichtelijk sanforized zijn? M1stral enlighten me.
Sanforization is een proces waarbij met hitte fabric gekrompen word. Fabric word door rollen geperst onder hoge temperatuur, naar gelang dit proces lang of kort duurt (alsmede dat de warmte een bepalende factor zal zijn), zal shrinkage optreden. De mate van sanforization zal dus ook bepalend zijn voor de resterende shrinkage.

De weave daarintegen, loose weave denim heeft minder tension tussen de warp en weft van de jeans. De shrinkage zal dus groter zijn om de weave samen te trekken, dit betekent omgekeerd ook dat loose weave denim makkelijk te stretchen is ook.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_123826734
Ahja, duidelijk. Ik ga er gewoon mee in bad zitten, weet ik ten minste zeker dat hij niet teveel shrinkt mocht er shrinkage in zitten. Nog tips verder? Hoorde dat je er niet in moest gaan squatten terwijl hij nog nat is om kneebags te voorkomen?
pi_123826796
Als hij niet echt strak is zou ik hem gewoon in bad gooien zonder er zelf ook in te gaan. En als je bang bent voor te veel shrinkage in de waist gewoon een paar keer trekken bij de waist terwijl die aan het drogen is.
Faka G
pi_123826869
Zit vooral met mijn thigh area. Zit daar al wel snug en ben druk aan het squatten de laatste tijd :+. Dus wil niet dat hij daar te veel shrinkt.
  zaterdag 9 maart 2013 @ 15:21:15 #299
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_123827813
Ziet er goed uit grachten. Ben benieuwd naar verdere detail shots na de soak.
Love will tear us apart (Joy Division)
  zaterdag 9 maart 2013 @ 15:23:25 #300
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_123827867
Ik ook.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')