U berijdt de weegbrug, toegestaan met de plaatselijke snelheidquote:Op woensdag 27 februari 2013 14:51 schreef dennistd het volgende:
Wat doet u als machinist wanneer u dit bord tegenkomt?
Uzelf voor het hoofd slaan, want hoe bent u hier dan überhaubt terecht gekomen?quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:52 schreef Monopoly het volgende:
[..]
U berijdt de weegbrug, toegestaan met de plaatselijke snelheid
Wat doet u als de plaatselijke snelheid u niet bekend is ?
Goeiequote:Op woensdag 27 februari 2013 14:52 schreef Monopoly het volgende:
[..]
U berijdt de weegbrug, toegestaan met de plaatselijke snelheid
Wat doet u als de plaatselijke snelheid u niet bekend is ?
je gaat achteruit terugquote:Op woensdag 27 februari 2013 14:52 schreef Monopoly het volgende:
Wat doet u als de plaatselijke snelheid u niet bekend is ?
Naar rechts kijken voor overstekende voetgangers of fietsersquote:Op woensdag 27 februari 2013 14:51 schreef dennistd het volgende:
Wat doet u als machinist wanneer u dit bord tegenkomt?
Dat is deels waarquote:Op woensdag 27 februari 2013 14:53 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Uzelf voor het hoofd slaan, want hoe bent u hier dan überhaubt terecht gekomen?
Trdl opbellen vragen wat de plaatselijke snelheid is kan je doen. Je kunt eventueel ook nog kijken op een gedetailleerde schematische tekening van het baanvak. Daar kan de snelheid ook op staan.quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:54 schreef dennistd het volgende:
De treindienstleider opbellen: zeg eh, weet u hoe hard ik hier mag?
Of je rijdt stapvoets door, rijd je in elk geval niet te hard
Daar stoppen met 16 bakken?quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:57 schreef James1988 het volgende:
"Zeg treindienstleider, ik sta stil op de HSL. Voor mij zie ik een ruitvormig blauw bord, witte rand, en een witte verticale streep. Ernaast hangt een blauw bordje met in het wit het cijfer 16. Wat moet ik doen?"
Uitstappen, langs je trein lopen, controleren of je 16 bakken hebt, teruglopen, instappen en de treindienstleider bellen dat je er 4 kwijtgeraakt lijkt te zijn ergensquote:
Correctquote:Op woensdag 27 februari 2013 15:03 schreef GlenSpey het volgende:
Stroomafnemers opzetten indien je trein uit niet meer bakken dan het door het cijfer aangegeven getal bestaat
U loopt naar een boerderij of woning in de buurt en u vraag of u gebruik mag maken van zijn telefoon. U gaat onder geen beding het sein voorbij zonder toestemming van de treindienstleiderquote:Op woensdag 27 februari 2013 15:06 schreef dennistd het volgende:
U rijdt met een trein naar Lelystad Opstel en komt een S-bord tegen. U stopt, maar merkt dat zowel GSM-R als uw eigen GSM niet meer werken. Ook de nog aanwezige baantelefoon doet het niet. Wat doet u nu?
tuut tuut, hier ben ikquote:Aankomende trein
De machinist van een aankomende trein:
• belt bij een van de S borden langs de sporen FJ of FU met de opzichter.
(0320 - 123456);
• maakt gebruik van de telefoon bij het S bord, als contact met de GSM
telefoon niet mogelijk is;
• geeft een signaal met de typhoon als telefonisch contact niet mogelijk
is.
De opzichter:
• geeft u telefonisch toestemming op te rijden tot het overpad of deelt u
mede op welk spoor u uw trein dient te plaatsen.
Als u toestemming heeft tot het overpad te rijden, draagt u het materieel
over aan een rangeermachinist.
Als telefonisch contact niet mogelijk is wordt u met rangeerseinen opge-zwaaid. De seingever moet in uw spoor staan. U rijdt op tot de seingever.
De seingever deelt u mee waar u het materieel moet plaatsen en geeft u
toestemming voor de beweging.
stand.
Was dat nou weer voor onzin. Alsof al je bakken onder de draad moeten staan voordat je kunt beginnen met tractie vragenquote:Op woensdag 27 februari 2013 15:03 schreef GlenSpey het volgende:
Stroomafnemers opzetten indien je trein uit niet meer bakken dan het door het cijfer aangegeven getal bestaat
toch is het zo. Zie ook bij al die bruggen. Je weet dan iig zeker dat alle panto's van je trein onder draad zitten.quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Was dat nou weer voor onzin. Alsof al je bakken onder de draad moeten staan voordat je kunt beginnen met tractie vragen
Maarja goederenwagons hebben dan ook vaak geen pantograven. Alleen de locsquote:Op woensdag 27 februari 2013 15:14 schreef Pizza_Boom het volgende:
Cargo's regelmatig direct na de brug weer stratjes omhoog zien gooien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |